IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Исусова молитва - исцелител
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Исусова молитва - исцелител

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 678910 29>
Автор
Порака
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 12:31
Старец Клеопа, за степените на молитвата.
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 15:10
Originally posted by KINGDAVID KINGDAVID напиша:

Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Originally posted by KINGDAVID KINGDAVID напиша:


Eden moj prijatel monah mi dade edno kamence na koe prekrasno nacrta grancinja , izboeno e vo zelena boja i na nego se napisani zborovite ` Gospodi Isuse Hriste pomiluj me mene gresniot.

Ova kamence mi stoi pokraj televizorot i koga da go vidam si gi povtoruvam ovie zborovi vo mene i se molam za mojot drag prijatel monah koj se naogja na drug kontinent Bog da go blagoslovi.   


Мислам дека го знам тој твој пријател, монах(ако е тој на кого мислам). Многу е радосен заради тоа и ти е премногу благодарен за твоите молитви.


Ubavo sto go poznavame prekrasniot covek i hristijanin, mojot dobar drugar i prijatel i brat, Bog neka go blagoslovuva sekogas vo negoviot zivot. AMIN!


Amin, Amin. Blagodaram i izbris lp da ti prenesam pozdravi od nego
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 15:38
Originally posted by Pravoslavie Pravoslavie напиша:

А како да се моли без престан оној кој работи умствена работа по осум или повеќе часа дневно?



Добро прашање.

Подвигот на молитвата пред се го земаат оние кои се откажале од светот и пошле во манастир. Тоа е личен избор и затоа монасите побргу и најуспешно од сите ги достигнуваат тие благодатни дарови и состојби на молитвата и непрестакната умносрдечна молитва.

Тоа за световниот човек е скоро невозможно. затоа што таа бара голема посветеност, жртвувања и посебни услови, атмосфера за молитва како што се устроени манастирските типици .

Но и световниот човек не е лишен од благогодатните дарови на молитва и нејзината примена.

Радосно е тоа што ние сме членови на едната Света И Соборна Црква што е непроценлив дар. Тоа значи дека ние мистично и благодатно проникнуваме еден во друг како едно Тело Христово и се што правиме, правиме заради сите и се. И на тој начин кога еден светогорки монах ќе се моли непрестајно Господ и мене ме милува.

Исто е многу важно ако се живее во послушание. Тогаш се што правиме во рамките на тоа послушание ни се зема како молитва, оти молитвата не само во зборовите, туку сиот наш живот е молитва, секое наше добро дело е молитва, секоја наша солза е молитва, секоја наша добара мисла е молитва, секоја наша воздишка е молитва.

Господ е голем и милостов.
Бог е љубов.






Изменето од Опитен - 27.Декември.2008 во 15:41
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 15:57
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 19:14
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

изненадувањеСосема сум збунета сега. Незнаев дека една толку едноставна работа како што е обраќањето до Бога е толку комплицирана работа, дека има толку стадиуми, техники, видови молитви...Јас си мислев само дека една молитва од срце упатена до Бог ќе сврши работа...Кога Исус се молеше во Гетсиманиската градина “да го одмине чашата“ крвава пот Му течеше по лицето но на крај заклучи “Нека биде по Твоја волја“...Се молеше Исус постојано, и кога беше искушуван од ѓаволот, и кога исцелуваше...но никаде не видовме видови и подвидови, методи и техники...Единствен образец кој Он ни го даде е Господовата молитва.Ќе ја кажуваме неа како што е, а кога се молиме во слободен стил се служиме по нејзиниот терк (прво Го славиме Бог, па заблагодаруваме за нешто, па си ја кажуваме конкретната потреба)Исус е мојот образец...И јас ќе си се молам како што ме научил Он и како што се молел он за разни потреби...Има и други убави молитви се разбира (Господи, дај ми мирно да го примам се она што ќе ни го донесе денешниот ден....) но најубава е онаа која извира од воздишките. При молењето треба да не води Духот, а не некоја молитвена брошурка...




Marija, ne treba da se bunish. Pravoslavnata Crkva ima molitvi za sekoja prilika i neprilika, i treba da go sledish nejzinoto uchenje. Knigata "Zakon Bozhji" (za crkovni uchilishta i semejstva), od protoerej Serafim Slobodskoj, e osnoven katehizis, shiroko primenet vo Pravoslavnata Crkva. Vo nea kje najdesh ispravni odgovori na mnogu prashanja, koishto se odnesuvaat na pravoslavnata vera.


http://www.dobrodrvo.orthodox.ru/PRAVOSLAVLJE/ZAKON%20BOZIJI/GLAVNI/GLAVNI%20SADRZAJ.htm


Каква може бити молитва

Ако смо ми и наши ближњи здрави и у благостању, ако имамо где да живимо, у шта да се обучемо, шта да поједемо, тада смо дужни да прослављамо Бога и Њему се захваљујемо у нашим молитвама. Такве молитве називају се хвалебним и захвалним.

Ако се са нама дешава било каква несрећа, болест, или беда, или нужда, ми треба да молимо Бога за помоћ. Такве молитве називају се прозбеним.

А ако ми учинимо неко рђаво дело (сагрешимо) и скривимо пред Богом, ми смо дужни да молимо од Њега опроштај - кајући се. Такве молитве зову се покајним.

Пошто смо ми грешни пред Богом (постојано грешимо) дужни смо да се увек, пре него што за било шта молимо Бога, на почетку покајемо и тада да молимо Бога за оно што нам треба. Значи, покајна молитва увек треба да предходи нашој прозбеној молитви.



Изменето од Asya - 27.Декември.2008 во 19:20
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 19:23
Originally posted by makarios makarios напиша:

Првиот степен на молитва претставува молствување кое се извршува ...


Makrios, ushte eden odlichen komentar od tebe. Ne se sekjavam deka nekogash sme imale vakov opis na molitvata.


Interesno e kolku se istovetni ovie tvoi zborovi so onie od drugite veri i zhivotni filozofii. I kaj niv, bez obzir dali se zboruva za molitvi ili meditiranje, celta e istata kako onaa koja ni ja prezentirash so ovoj tvoj post.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Marko sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 08.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 887
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marko sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 19:38
znachi i vo drugite religii ista pesna se pee ?

Mnogu mi e indikativno gradiranjevo od makarios, a kako shto posochuva i messenger, i vo drugite veruvanja ( kazhano vo sloboden zhargon )isto "CD" se vrti:

prv stepen .....neshto kako visha shkola ( mnogu mi e intresantna ovaa podelba na crkoven i svetoven)

vtor stepen ....kako fakultet

tret stepen....isto kako i magistratura

posleden stepen.......slichno na doktorat

PS. a koi se soodvetnite stepeni koi bi odgovarale na postdoktorski studii, ili subspecijalnost...?

PPS. znachi jas sum bil nekade na nivo na umnosrdechna sostojba...bravos za mene ( ok, I am joking just a little bit)

Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 19:40
Originally posted by makarios makarios напиша:

Првиот степен на молитва претставува молствување кое се извршува телесно и е делотворна. Таа се состои во станување, клечење,  клањање, во читање и изговарање напамет на научените молитви. Притоа, вниманието често одлетува, а срцето останува без чувства. За оваа молитва отците велат: изговарањето и пеењето на молитвените текстови наликува на доенче - на детска немоќ; неразвиена молитва која повеќе се извршува сп телото. Каква корист ако се изговара или пее текстот на молитвата, а умот не ја прати содржината, не стои пред Бога, а се губи кај другите мисли? Ваквата молитва останува бесплодна. Старец Кипријан вели: Како може Бог да те слушне, ако ти самиот себе не се слушаш?Не треба да се попуштаме и да престанеме да се трудиме пред сопствената немоќ. Потребно е многу трпение, труд и напор за оваа надворешна молитва да прерасне собрана, умна молитва.

Вториот степен ја опфаќа внимателната умна молитва. При молење, умот се навикнува да се собира во содржината на молитвата, и од почеток до крај свесно да ја прати. Вниманието се врзува со напишаниот текст, кој се изговара како нешто сопствено. До умната молитва се стигнува со раснење на стравот Божји, од сознанието дека стоиме пред Неговото лице. Кој не ја поседува оваа умна молитва, всушност, не поседува никаква молитва, туку само нејзина мртва форма.

Свети Теофан Затворник вели: Преку неразделеното внимание, срцето се загрева за содржината на молитвата. Тоа што најпрвин било содржина на умот, сега станува содржина на срцето.

Третиот степен вo молитвеноста е умно-срдечната молитва. Еден збор буди внатрешно умиление, молитвената прозба води до доживување на највнатрешните потреби. Се оди од едно топло чувствување до друго. Тој што така се моли, се моли во срцето, затоа што Бог е Бог на срцето. Само ваквата молитва, претставува вистинско молствување. Најважен услов за оваа молитва е очистување на срцето од секакви надворешни страсти. Според мерата на очистување на срцето, настанува и преминот од надворешна кон внатрешна молитва. Ова особено важи за Исусовата молитва.

Последниот степен на делотворната молитва е непрестајна срдечна молитва. Божјата благодат се вселува во срцето штом тоа се здобие со извесна мера на внатрешна чистота. Варивото на Светиот Дух го запалува срцето и тоа почнува да се загрева за Бога. Привлечени од топлината, умот во срцето пребиваат во непрекинато внимание. Бурниот тек на мислите се смирува, а со душата се случува исто што и со крвотечната жена од Евангелието.

Пред лицето на Бога, срцето ги излива своите надежи и болки, го слуша Неговото слово, му пее фалби, или стои пред Него подготвено на секоја жртва. Таквите расположенија растат во се поголема мера кон внатрешна молитва, и стануваат непрестајни. Ова пред се се постигнува со Исусовата молитва.


Pred da se zanimvash so "stepeni na molitva", i pravilno da razberesh shto znachat tie vo duhovniot razvoj, prvo treba da go pominesh osnovniot katehizis na Pravoslavnata Crkva, i prvenstveno da nauchish da se molish prosto, bidejki Bog od nas bara prostota na srceto, a ne tehniki i stepeni, i darovi Sam dava, komu Toj kje posaka, po Svojata Volja. Svakjanjeto deka chovekot so svojot trud mozhe da stekne dar na postojana vnatreshna molitva, e pogreshno. Vistina e, deka Bog im pomaga na tie shto se trudat i gi ispolnuva nivnite molitvi, no chovekot dobiva dar po Bozhja milost, a ne po svoja zasluga, kako shto mislat nekoi duhovnici -"isihasti" na t.n. Makedonska shkola.

Hristijanskiot zhivot e postojana borba protiv gjavolot, zatoa sme povikani na postojana molitva, koja e nashe oruzhje protiv nechistata sila. Megjutoa, Svetite Otci i vistinskite isihasti, nikogash za sebe ne smetale deka postignale nekoj visok stepen na duhovnost i molitva, tuku nivnata nadezh za se i sekogash bila polozhena na Boga, dodeka sami se smetale za golemi greshnici, postojano prebivajki vo bezmolvie, na pochetokot na svoeto pokajanie, nadevajki se na obozhenie vo Carstvoto Nebesno, po telesnata smrt. Za razlika od Sv. Otci, vladikata Naum propoveda poinakvo uchenje, spored koe, edinstven pat do Carstvoto Nebesno e preku postignuvanje na darot na "umnosredechna" molitva i obozhenie na zemjata, vo tekot na zhivotot, pogreshno smetajki deka ednash dozhiveanata svetost ostanuva zasekogash, a obozhenata lichnost nema potreba od poslushanie kon povisok duhoven avtoritet. No, realnosta pokazhuva sprotivno: Chovekot mozhe da dozhivee moment na svetost na zemjata, no dovolno e da se vozgordee za da padne, i nema pravilo deka mora da padne vo nekoj prethoden stepen, bidejki mozhe da padne i na samoto dno na adot. Nikoj nema imunitet na grevot i padot, a chovekot treba da bide duhovno buden i trezven, za da ne padne vo prelesta na sopstvenata zabluda.


Изменето од Asya - 27.Декември.2008 во 19:56
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 19:43
Asya, a od sto zavisi Bozhjata milost? Zarem ne e toa spored onoa sto go pravat ili postigaat vernicite, znachi spored zasluzhenoto?

Me interesira tvoeto mislenje bidejki go zachna ova kako tema za razmisluvanje.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 20:06
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Asya, a od sto zavisi Bozhjata milost? Zarem ne e toa spored onoa sto go pravat ili postigaat vernicite, znachi spored zasluzhenoto?

Me interesira tvoeto mislenje bidejki go zachna ova kako tema za razmisluvanje.


Bozhjata milost, kako i site drugi Bozhji svojstva, ne zavisat od chovechkata volja, a "trudoljubivte" ako se trudat samo za zadobivanje na Bozhji darovi, chinat golema greshka, bidejki hristijanstvoto ne e trka za dostignuvanje na Bozhji darovi, dodeka chovekot so nikakov trud ne mozhe da ja zasluzhi Bozhjata milost. Zarem Hristos mu se javi na Savle (apostol Pavle), koj zhestoko gi goneshe hristijanite, i go napravi Svoj apostol po negova (chovechka) zasluga? Pr: Nekoj mozhe postojano da prosi od Boga dar na postojana molitva, no samo Gospod znae dali e toa dobro za nego, bidejki mozhe da predvidi dali istiot kje se vozgordee ili pravilno kje go iskoristi darot na svoja i opshta polza. Zatoa, nie se molime na Boga, da bide Voljata Bozhja.

Изменето од Asya - 27.Декември.2008 во 20:09
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 20:43
Првиот степен на молитва е молитвата на усните - вербалната молитва. Многу години верните изговараат „Господи Исусе Христе ... “ гласно, не барајќи вештачки начин на соединување на умот со срцето. Во манастирите на пример, непрестајно и на секое место се изговара молитвата, без разлика од послушанието кое се извршува. И додека монахот е во кујна, или на поле, или со што и да се занимава, тој непрестајно го призива Името Христово. Ако неколку монаси заедно извршуваат некое послушание, тогаш тие се трудат да го избегнат многусловието и празнословието - заедно молејќи се.

Еден изговара: „Господи Исусе Христе Сине Божји“, а друг додава: „помилиј не`“. Останатите со умот ги следат изговорените зборови.

Истото го прават и благочестивите христијани во своето семејстсво. Така, со што и да се занимаваат молитвените луѓе, се напојува со молитва, и се постанува една Литургија, еден славопој кон Бога, едно непрестано богослужење. Овдека верата и животот се поклопуваат, теоријата и праксата стануваат едно. Секоја педа земја станува свет олтар од кој се вознесува богоугодна жрвта кон Бога.

Ова значи дека почетникот, и пораснатиот во молитвата, треба секојдневниот живот да го усогласат со заповедите Христови. Вековното искуство на оваа аскеза покажува дека со Божјо дејство, умот се соединува со срцето, откако монахот ќе помине период исполнет со послушание и воздржување и во подвиг - кога неговиот ум и самото тело на стариот човек во доволна мера се очистат од своите страсти.

п.с. И овој текст не е мој. Е сега, дали е на некој владика од МПЦ, или не е, тоа не знам. трепкање


Изменето од makarios - 27.Декември.2008 во 20:44
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 20:58
Вториот степен е умната молитва. На овој степен на молитва, зборовите не се изговараат гласно, туку со умот. Изговарајќи ги умствено зборовите, се обидуваме да ја разбереме нивната смисла, и полека умот да го затвориме во зборовите на молитвата. Паралелно со тоа, упорно се отфрлаат помислите кои не врзуваат со светот, се отфрлаат фантазирањата, не само грешните, туку и оние кои излгедаат добри.

До овдека, ние сеуште ја практикуваме надворешната молитва. Сеуште се обраќаме кон Бога, барајќи нешто од Него. Но, таа надворешна молитва е неопходна за да стигнеме до внатрешната молитва, до умно-срдечната молитва, каде што Бог нам ни се обраќа.

Молитвата не означува да правиме само одредени благочестиви дела, и да изговараме благочестиви зборови. Молитвата не е моментално дело, туку една постојана состојба. Да се молиме значи непрестано да стоиме пред Божјото лице, и да градиме лична врска со Него.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Декември.2008 во 21:09
Originally posted by makarios makarios напиша:

Вториот степен е умната молитва. На овој степен на молитва, зборовите не се изговараат гласно, туку со умот. Изговарајќи ги умствено зборовите, се обидуваме да ја разбереме нивната смисла, и полека умот да го затвориме во зборовите на молитвата. Паралелно со тоа, упорно се отфрлаат помислите кои не врзуваат со светот, се отфрлаат фантазирањата, не само грешните, туку и оние кои излгедаат добри.До овдека, ние сеуште ја практикуваме надворешната молитва. Сеуште се обраќаме кон Бога, барајќи нешто од Него. Но, таа надворешна молитва е неопходна за да стигнеме до внатрешната молитва, до умно-срдечната молитва, каде што Бог нам ни се обраќа.Молитвата не означува да правиме само одредени благочестиви дела, и да изговараме благочестиви зборови. Молитвата не е моментално дело, туку една постојана состојба. Да се молиме значи непрестано да стоиме пред Божјото лице, и да градиме лична врска со Него.



Koga bi znael shto e "molitva" i vistinski bi go razbiral nejzinoto znachenje, nema da se dokazhuvash ovde so svoeto teoretsko znaenje za postojana "umnosrdechna molitva", tuku sam kje stanesh vo pokajna molitva za raskolot i eresta, koishto javno gi poddrzhuvash i shirish na forumov! Kako e mozhno, chovekot da gradi lichna vrska so Boga, vo raskol, bez da se primiri so Nego, t.e. vo otsustvo na pokajanie za istiot? Ako za tebe Isusovata molitva, pretstavuva trka za zadobivanje na Bozhji dar ili nejzinoto povtoruvanje - tehnika na samousovrshuvanje, so cel za postignuvanje na obozhenie, bez da ja sogledash nejzinata sushtina i smisla, koja shto se sostoi od pokajanie , vo koe se prosi milosta Bozhja: Gospodi Isuse Hriste, POMILUJ ME MENE GRESHNA/GRESHEN , badijala ti e seto znaenje! Odnosno, vo ovaa molitva, chovekot ja priznava svojata greshnost i svesen e za sopstvenata nemokj, poradi shto ja prosi Bozhjata milost. No, spored iskrivenoto uchenje na vladikata Naum, ti veruvash deka postojanata (vnatreshna) molitva se postignuva so svoja zasluga. Znaesh, gjavolot e vo sostojba i na molitva da zastane so chovekot, samo za da go prelesti!

http://www.dobrodrvo.orthodox.ru/PRAVOSLAVLJE/ZAKON%20BOZIJI/GLAVNI/04%20-%20O%20VERI%20I%20ZIVOTU%20HRISCANSKOM/HTML/O%20ZIVOTU/002.htm


Греси против прве заповести:

1. Безбожје, када људи сасвим одричу биће Божије. Такве људе пророк Давид назива безумним: "рече безумник у срцу свом: нема Бога" (Псал.13, 1).

2. Многобожје, када уместо Јединог, истинитог Бога, признају многа тобожња божанства.

3. Неверје, када људи, признајући биће Божије, не верују Његовом Божанственом Провиђењу и Откровењу.

То неверје често потиче од неправилног образовања и васпитања, од гордости и уображености, од повођења за ружним примерима, од потцењивачког односа према руководству Цркве и од греховног живота.

4. Јерес, када људи смишљају или праве учења, противна Божанственој истини, или упорно и намерно изврћу Божанствену истину.


5. Раскол , тојест својевољно удаљење (одвајање) од јединства Богопоштовања – од јединства са Православном Црквом.

6. Богоодступништво, када се људи одричу од истините вере, бојећи се прогоњења, исмевања, или ради било каквих земаљских рачуница, или због поводљивости лажним учењима.

7. Очајање, када се људи, заборавивши на бесконачно милосрђе Божије, не надају да добију од Бога помоћ и спасење. Најстрашнији пример очајања представљају самоубице.

8. Чаробњаштво, када се људи, остављајући веру у силу Божију, окрећу к разним тајним и злим силама.


9. Сујеверје, када верују у било коју обичну ствар, приписујући јој надприродну силу.


10. Лењост у молитви и у сваком богоугодном делу.


11. Љубав према стварима више него према Богу.


12. Човекоугађање, када се брину више да угоде људима, него Богу.


13. Човеконадање, када се надају више на себе, или на друге људе, него у милост и помоћ Божију.


I da nema zabuna, potrebno e pravilno da gi svatite moite zborovi, tochno kako shto se izrecheni i napishani: Jas ne sum protiv MPC, tuku stojam protiv raskolot i eresta, za spasenie na makedonskiot narod (se odnesuva na sekoja dusha oddelno, koja shto se doveruva na duhovnite vodachi na MPC).







Изменето од Asya - 27.Декември.2008 во 21:43
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Декември.2008 во 00:14
Ajde drzhete se za objavenata tema. Ako ve interesira odnosot na MPC so GPC i SPC togash otvorete nova tema.

Изменето од Messenger - 28.Декември.2008 во 00:15
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 678910 29>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,266 секунди.