|
Секс - како вие гледате на него? |
Внеси реплика | страница <1 1819202122 36> |
Автор | |
Georgija Kastriot
Група Регистриран: 12.Декември.2008 Статус: Офлајн Поени: 53 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ne, tuku ti prasaj se dali znaes sto zboruvas
|
|
KINGDAVID
Сениор Solomon's father Регистриран: 09.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 9420 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Znae, znae Prestanete veke negativno da zboruvate za seksot , gledate li kako reagiraat vernicite Plus blagorodna e i ekspert za seksot:) |
|
KINGDAVID
Сениор Solomon's father Регистриран: 09.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 9420 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Edno e da se bide monah, a drugo e da si vo brak. Nema sekoj dar da bide samec, zatoa ja poddrzuvam Blagorodna . Zarem ako taa ima potreba za seks da ne ja zadovoli so mazot tuku da napravi blud? Sto e podobro? Bog da cuva i da brani! |
|
Georgija Kastriot
Група Регистриран: 12.Декември.2008 Статус: Офлајн Поени: 53 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Pa koj i zabrani,nekoa go pomini cel grad ako saka,taa se vmesa vo drug muabet,kade govorevme za pedofilija,i tresna glupost sosema nepovrzana so muabetot.
|
|
nelson
Сениор НАИВЕН НА МАЈКА Регистриран: 11.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 6313 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
nema vrska...
|
|
Zeleo bih da te, vezanih ociju, prepoznajem u hiljadama.Ala bih se napipao!
|
|
Asya
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 902 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Za Maran Ata & Company
Правила святых Апостолов Правило 51 Аще кто, епископ, или пресвитер, или диакон, или вообще из священного чина, удаляется от брака, и мяс, и вина, не ради подвига воздержания, но по причине гнушения, забыв, что вся добра зело, и что Бог, созидая человека, мужа и жену сотворил их, и таким образом хуля, клевещет на создание: или да исправится, или да будет извержен из священного чина, и отвержен от церкве. Такожде и мирянин. (Ап. 53, 66; IV Всел. 16; Трул. 13; Анкир. 14; Гангр. 1, 2, 4, 14, 21). Для чистых все чисто, а для оскверненных и неверных нет ничего чистого, но осквернены и ум их и совесть, — пишет св. ап. Павел к Титу (1:15), а в первом послании к Тимофею говорит, что "всякое творение Божие хорошо, и ничто не предосудительно, если принимается с благодарением" (1 Тим. 4:4), и "…что нет ничего в себе самом нечистого, только почитающему что-либо нечистым, тому нечисто" (Рим. 14:14). Это учение Св. Писания находит себе выражение в данном Ап. правиле. Церковь всегда одобряла воздержание у своих членов, в чем бы оно ни проявлялось, и признавала его тем большей добродетелью, чем больше кто-либо мог отличаться этою добродетелью. При этом церковь всегда предполагала у своих верных истинное понятие о воздержании и возвышенное побуждение к нему, резко осуждая воздержание, противоречащее христианскому пониманию. Уже в самом начале существования церкви Христовой появились разные еретики, проповедующие, что грешно и не угодно Богу — жениться, есть мясо и пить вино, и воспрещали все это своим последователям. Такой взгляд проистекал из понятия гностиков о материи вообще, являющейся, по их учению, созданием диавола и, следовательно, — безусловным злом. Это ложное понятие особенно развилось у энкратитов и маркионитов, настаивавших более других гностиков на практическом применении подобного взгляда [1]. Приведенные в начале этого толкования слова Св. Писания служат уже очевидным осуждением этого гностического учения о материи, как об абсолютном зле. То же находим и в Апостольских постановлениях (VI, 8, 10, 26), которые отличают маркионитов, гнушавшихся брака, мяса и вина в силу своих дуалистических принципов (добра и зла), от энкратитов, придерживавшихся этого взгляда по какой-то лицемерной гордости. От упомянутых еретиков учение это начало проникать и в среду православных. Чтобы предупредить это зло, Ап. правило хвалит воздержание от брака и употребления мяса и вина с христианскою целью, т.е. как упражнение в добродетели (δι' άσκησιν), но оно резко осуждает всех, делающих это по еретическим побуждениям, и предписывает: каждому духовному лицу, придерживающемуся такого учения, указывать прежде всего на евангельское учение, если же оно не послушается и останется упорным во зле, то такового не только извергать из иерархической степени, но и вообще исключать совсем из церкви, как последователя еретического учения о воздержании. Наказание, налагаемое этим правилом на духовных лиц, по своим мотивам, такое же, какое налагается за преступления, упомянутые в 29-м и 30-м Ап. правилах. Istoto Apostolsko pravilo, na angliski jazik: Canon LI. If any bishop, presbyter, or deacon, or any one of the sacerdotal list, abstains from marriage, or flesh, or wine, not by way of religious restraint, but as abhorring them, forgetting that God made all things very good, and that he made man male and female, and blaspheming the work of creation, let him be corrected, or else be deposed, and cast out of the Church. In like manner a layman. I ushte edno potsetuvanje za Maran Ata i slichnite na nea: Vo biblijata ne pishuva kakvi bile odnosite na Adam i Eva pred nivniot pad, t.e. dali imale ili nemale polovi odnosi, no znaeme deka nivnata priroda bila sosem poinakva. Kako shto gledate, vasheto svakjanje za polovite odnosi vo brakot kako nechisti (osven so cel za potomstvo), e osudeno kako eretichko od Pravoslavnata Crkva. Изменето од Asya - 16.Декември.2008 во 08:11 |
|
Anthony
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 3379 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Forumskoto pravilo veli deka treba da pishuvash na makedonski...
|
|
It’s nice to be important....it’s important to be nice!
|
|
bob
Нов член Регистриран: 03.Декември.2008 Статус: Офлајн Поени: 32 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
asya
vo pravo bile drugite...deka brakot go gledash samo spored sexsot... Изменето од bob - 16.Декември.2008 во 11:51 |
|
Asya
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 902 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Prevod: Pravila na Svetite Apostoli Pravilo 51 Ako nekoj, episkop, ili prezviter, ili gjakon, ili voopshto od sveshteniot chin, se otstranuva (oddalechuva) od brak, i meso, i vino, ne radi podvig na vozdrzhanie, no od prichina na gnasenje, zaboravjki deka Bog sozdal se dobro, i sozdavajki go chovekot, mazh i zhena gi sozdade, i na toj nachin huli, kleveti na sozdanieto: ili da se ispravi ili da bide raschinet od sveshteniot chin, i ekskomuniciran (isfrlen) od Crkvata. Isto taka i mirjaninot. Ап. 53, 66; IV Всел. 16; Трул. 13; Анкир. 14; Гангр. 1, 2, 4, 14, 21). Za chistite se e chisto, a za oskvernetite i nevrenite nema nishto chisto, no oskverneti im se umot i sovesta, -mu pishuva svetiot apostol Pavle na Tit (1:15), a vo prvoto poslanaie do Timoteja veli, deka "sekoe Bozhje tvorenie e dobro", i nishto ne e predrasuditelno, ako se prima so blagodarnost. (ITim.4:4), i "...deka nema nishto samo vo sebe nechisto, samo toj shto neshto smeta za nechisto, na toj mu e nechisto" (Rim.14:14). Toa uchenje na Sv. Pismo se izrazuva vo ova (dadenoto) Apostolsko pravilo. Crkvata sekogash odobruvala vozdrzhanie na SVOITE CHLENOVI (nekoj reche vo Crkvata ne se chlenuva?), vo shto i da se projavuva, i go priznavala za ushte pogolem dobrodetel, tolku povekje nekoj shto mozhel da se odlikuva so taa dobrodetel. Pritoa Crkvata sekogash pretpolagala (pretpochituvala) kaj svoite vernici vistinsko svakjanje na vozdrzhanieto i vozvishen pottik kon nego, OSTRO OSUDUVAJKI GO VOZDRZHANIETO, KOE SHTO MU PROTIVRECHI NA HRISTIJANSKOTO SVAKJANJE. Ushte na samiot pochetok od postoenjeto na Crkvata Hristova, se pojavile razni eretici, koishto PROPOVEDALE, DEKA E GRESHNO I NEUGODNO NA BOGA - DA SE ZHENI (da se stapuva vo brak), JADE MESO I PIE VINO, i im go zabranuvale seto toa na svoite sledbenici. Takov pogled proizleguval od svakjanjata na gnosticite za materijata, voopshto, javuvajki se, po nivnoto uchenje, sozdanie na gjavolot i, sledstveno, - besuslovno zlo. Toa lazhno svakjanje osobeno se razvilo kaj enkratitite i markionitite, nastojuvajki povekje od drugite gnostici na praktichno primenuvanje na podobniot koncept. Privedenite (dostavenite) na pochetokot na ova tolkuvanje zborovi (izvadoci) od Sv. Pismo vekje sluzhat kako ochevidna osuda na toa gnostichko uchenje za materijata, kako apsolutno zlo. Toa go naogjame i vo apostolskite odluki (VI, 8, 10, 26), koi gi razlikuvaat markionitite, gnasejki se od brakot, meso i vino, vo vlast na svoite dualistichki principi (dobro i zlo), od enkratitite, PRIDRZHUVAJKI SE KON TOJ POGLED OD NEKOJA LICEMERNA GORDOST. Od spomenatite eretici, uchenjeto na taa osnova proniknuva i srede pravoslavnite. Za da go predupredi toa zlo, Apostolskoto pravilo go pofaluva vozdrzhanieto od brakot i neupotrebuvanjeto na meso i vino so hristijanska cel, t.e. kako praktikuvanje (vezhbanje) vo dobrodetelite, no toa OSTRO GI OSUDUVA SITE, SHTO GO PRAVAT TOA OD ERETICHKI POBUDI, i ukazhuva: SEKOE DUHOVNO LICE, KOESHTO SE PRIDRZHUVA KON TOA UCHENJE, PRED SE DA SE UPATI NA EVANGELSKO UCHENJE, I AKO NE POSLUSHA I OSTANE UPORNO VO ZLOTO, TOGASH TAKVOTO NE SAMO DA SE RASCHINI OD HIERARHISKIOT STEPEN, NO I VOOPSHTO DA SE ISKLUCHI POTPOLNO OD CRKVATA, KAKO POSLEDICA NA ERETICHKO UCHENJE ZA VOZDRZHUVANJE. Kaznata, nalozhena so ova pravilo na duhovnite lica, po svoite motivi, e takva, kako shto se nalaga za prestapuvanjata, spomenati vo 29to i 28to Ap. pravila. P.S. Ako nekoj zabelezhuva greshki vo prevodot, molam da posochi. Изменето од Asya - 16.Декември.2008 во 10:15 |
|
Asya
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 902 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Potsetuvanje: Maran Ata i Makarios tvrdea deka sexot vo brakot e nechist ako ne e so cel za ragjanje na deca. A spored nivnoto svakjanje, duhovnikot ima pravo da go kontrolira poloviot zhivot na brachnite partneri. I namesto sami da se podvizhuvaat vo dobrodetelite, ako navistina mozhat i smetaat deka za niv e polezno, tie ja nametnuvaa svojata volja vrz drugite, vo obid da dokazhat deka brachnite polovi odnosi se grev, ako nivnata cel ne e reprodukcija.
|
|
Zlatnik
Сениор Регистриран: 23.Август.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
<span ="post">За малку одмор од сериозноста во темава, прочитајте што е секс!SEX is :
Like Nokia (connecting people) Like Nike (Just do it) Like Pepsi (ask for more) Like Coca Cola (Enjoy it) Like Coca Cola (Toa e onoa vistinskoto!) - Izvini Zlatnik sto ti se vmetnuvam nepovikan vo tvojot post, ama mislam deka nemash nishto protiv dodatokot koj e vo kontekst na onoa sto go pishuvash.(Messenger) <span style="font-weight: bold;">Like me (too good to be true)</span> </span> Изменето од Messenger - 16.Декември.2008 во 16:22 |
|
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
|
|
bob
Нов член Регистриран: 03.Декември.2008 Статус: Офлајн Поени: 32 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
asya, asya..
gledam deka si mnogu OPSEDNATA so sexsot, pa brakot go poistovetuvash so nego... jas ovde ne mozam da gi vidam sv. Apostoli taka kako tebe... spored mene, tie ovde zboruvaat za vozdrzuvanje od brakot i negiranjeto na negovata svetost, zasto vo toa vreme, posochenite eretici, zabranuvale stapuvanje vo brak i go smetale za nedolichen... ako veke citirash, apostolski pravila, togash zoshto od druga strana ne gi pochituvash i ostanatite od onie koi Maran-ata ti gi posochi???... i spored toa i ti velam deka si okupirana so SEXsot i se merish spored nego... |
|
Asya
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 902 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Za zhal, ti nemash kapacitet za da svatish shto zboruvaat Apostolite. I ako se meshash nasekage, bez da go poznavash predmetot, ne luti se koga kje dobivash vakvi odgovori. Sepak, ponekogash treba da upotrebuvash golemi bukvi, barem na pochetokot na rechenicata, a mojata "OPSEDNATOST za SEXsot", ne e tvoja rabota.
Изменето од Asya - 16.Декември.2008 во 14:16 |
|
Pravoslaven
Сениор Регистриран: 09.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 705 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Zosto sekogas koga nekoj ke vleze vo duel so Maranata odma se pojavuvaat nekoi novi nikovi koi uste vo samiot start imaat kompleten uvid vo celata situacija i odma go napagjaat protivnikot na Maranata?
Cudna slucajnost.
I zosto sekogas tie plukaat protiv licnosta namesto da repliciraat na ona sto e napisano?
Изменето од Pravoslaven - 16.Декември.2008 во 18:31 |
|
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
|
|
Внеси реплика | страница <1 1819202122 36> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |