IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Само Љубовта е вистина, се друго е...
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Само Љубовта е вистина, се друго е...

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 7891011 14>
Автор
Порака
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Декември.2008 во 17:21
Originally posted by Marko sk Marko sk напиша:


ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЛУКА
Глава 17
20 А кога фарисеите Го прашаа: „Кога ќе дојде Божјото Царство?” Тој им одговори и рече: „Божјото Царство не доаѓа така, за да може да се види;
21 ниту ќе се рече: ‘Еве го тука, или онаму!’ - зашто, ете, Божјото Царство е во вашата средина.
Mkd biblija 1999

21 ниту ќе кажат: ‘Еве, овде е’ или: ‘Ене, онде е’. Зашто царството Божјо е во вас внатре.”
Mkd biblija 1990





Amin! Amin! Amin!

Isus jasno i glasno reche deka Bozhjoto Carstvo ne e nekoe mesto, sobiralishte, grad ili gradina nekade gore ili dolu, levo ili desno, tuku e vo nas. Toa e nashata duhovno/svesna sostojba. Bozhjata iskra e sekogash vo nas i nie treba samo da staneme svesni za nea, da go slushame Bozhjoto shepotenje vo nas, a ne teoloshkite kuli od karti. Bog e vo seto onoa sto go sozdal, vkluchuvajki ne i nas. A toa ne e nishto drugo tuku Ljubov.

Toa im go reche Isus na sveshtenicite koi go sledat nivniot bog so nivnite teoloshki pisanija.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Декември.2008 во 21:42
Originally posted by Marko sk Marko sk напиша:


Da prodolzhime so diskusijava vo potraga po vistinata?

Sporno behse prashanjeto:   
Kade se naogja Bozhjiot grad ( koj e sinonim za Bozjoto Carstvo) t.e. dali e gore na nebesa ili pak ovde, medju nas, na zemjata.....? da vidime shto veli Biblijata:

ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЛУКА
Глава 17
20 А кога фарисеите Го прашаа: „Кога ќе дојде Божјото Царство?” Тој им одговори и рече: „Божјото Царство не доаѓа така, за да може да се види;
21 ниту ќе се рече: ‘Еве го тука, или онаму!’ - зашто, ете, Божјото Царство е во вашата средина.
Mkd biblija 1999

21 ниту ќе кажат: ‘Еве, овде е’ или: ‘Ене, онде е’. Зашто царството Божјо е во вас внатре.”
Mkd biblija 1990

Vo mojot post od prethodnata strana, beshe isto taka posocheno deka Bozhestveniot grad treba da e ovde, na zemjava, i sega koga istoto go veli i biblijata i nema dvojba po ova prashanje, da vidime koi se logichkite proekcii koi kje ja simboliziraat i manifestiraat bozhestvenosta koja ja nosime vo sebe ?    
Analogno na citatot spored Luka, chovekot, logichki e, deka kje se stremi kon gradenje na opshtestva so takvi vrednosni sitemi koi na site nas -Bozjite tvorbi, kje ni ovozmozat popristoen , podostoinstven i posrekjen zhivot. Niz seta chovekova istorija vo site sistemi samo po 2% od populacijata ja imale privilegijata da zhiveat 'carski", a ostanatiot del da zhivee vo beda, daleku ispod granicite na elementarniot zhivoten standard, sekojdnevno borejkji se kako zhivotno za opstanok i minm. zadovoluvanje na osnovnite potrebi ....!
Chovekot kako Bozhja kreacia, kje se pochuvstviva samo togash koga svoite kapaciteti kje gi usmeri kon realno gradenje na pohumano opshtestvo vo koi kje bidat incorprirani site civilizaciski i kultuloroshki pridobivki, a pred se, koncepiranje i implementiranje na neophodnite predispozicii za podostoinstven i posrekjen zhivot. Site molitvi i pokajanija, seta verba, site crkovni metanii i sl. ni od daleku ne ni ja nosat, nitu ja gradat blagosostojbata nitu opshtestvenata sigurnost nitu nosat razvoj, tuku, kako shto i vo biblijata se zboruva, sugeriraat poslusnost i potchinetost ( de facto i de jure) na sostojbite i zakonite sozdadeni od elitite, i ne e nishto drugo tuku promoviranje na statichnoist i pokornost, demek carevite i aristokratite se I klasa bozhji kreacii, a ostatokot e II, III klasa..... Na Carot carevoto na Boga bozjoto,...a shto ostana za narodot....a da, toj kje se moli i kje posti, kje trpi nepravdi, koskite svoi kje gi ostavi od rabota ( zashto e felerichen vo umot) zadovoluvjakji gi potrebite na Carot, koj patem e Bozhji pomazanik - eden takov, so blagoslov od crkavata, a i liturgiski spomenuvan, na vremeto oslepe 15000 vojnika... vo deneshni uslovi toa e brojka od 500.000...vsushnost, ova ne e vistina, tuku humor, od onoj crnion...

PS: Na carot carevoto na Boga bozjoto, e edna od najzloupotrebuvanite izreki od strana na vladeachkite klasi potpomognati od crkavata, so koja go ukoruvale narodot na slepa poslushnost i pokornost pri raspredelbata na materijalnite dobra i opravduvanje na opsht. poredok od IV - XVIII vek!




Carstvoto Nebesno ne e zemno, i ne se odnesuva na zemnata (materijalna) izgradba, blagosotojba i opshtestvena sigurnost na svetot, kako shto interpretirash ti.

Na prashanjeto - "Koga kje dojde Carstvoto Bozhje, Hristos odgovara deka toa ne doagja vidlivo, t.e. ne e vidlivo za chovechkite telesni ochi, bidejki ne e materijalno carstvo, - "za da mozhe da se vidi" (Luka 17:20). Carstvoto na Boga, e nevidliva, duhovna realnost, koja shto e prisutna vo hristijanskiot vernik. "Vo vas vnatre", na grchki jazik mozhe da znachi i "srede vas" ili "vo vashata sredina". Znachi, Carstvoto Nebesno ne e na zemjata, no mozhe da bide duhovno prisutno vo srcata na hristijanite (da gi ispolnuva nivnite dushi), koishto zhiveat vo duhovna zaednica so Boga. Odgovarajki na prashanjeto postaveno od fariseite, Hristos gi pouchuval svoite uchenici i prisutniot narod. Za duhovnite ochi, koishto mozhat da ja sogledaat duhovnata realnost, tajnite na Carstvoto Nebesno se duhovna slava, koja shto go ispolnuva siot zhivot i svet. Toa, pak, ne znachi deka Carstvoto Nebesno postoi vo sekoj chovek i srede site lugje, bidejki sekoj za sebe pravi izbor. Tie shto ne go baraat ni primaat (dobrovolno ne go izbiraat) Carstvoto Nebesno, nitu veruvaat deka postoi, nevozmozhno e da go imaat vo sebe. Carstvoto Nebesno e Bozhje, a za chovekot vo sebe da go ima, neophodno e sam da zhivee vo Boga, vo Crkvata Hristova, koja e del od Carstvoto Nebesno na zemjata. Odnosno, Carstvoto Nebesno e srede hristijanite ili vo sredinata, vo koja shto zhiveat tie, t.e. vo Evharistiskata duhovna zaednica na Hrista, vo Crkvata Hristova.

”Тогаш им рече: „Подајте му го царевото на царот, а Божјото на Бога!” (Матеј: 22:21). "Da mu se podade carevoto na carot", znachi da ispolnuvaat zakonskite dolzhnosti kon drzhavata (svetovna, sekularna vlast), kako plakjanje na danok, pochituvanje na drzhavnite zakoni i sl. "Da mu se podade Bozhjeto na Boga, znachi da se ispolni Zakonot Bozhji. A ednoto ne se kosi so drugoto, bidejki takva e Voljata Bozhja: Chovekot da zhivee vo poredok i da go pochituva zakonot, Bozhji i svetoven. Bog zabranuva bezzakonie (anarhija, haos), zatoa ni dal zakon, koj sekogash stoi povisoko od chovekot i opredeluva shto e pravo, a shto - krivo. Povisok od zakonot, e samo Gospod.






Изменето од Asya - 14.Декември.2008 во 22:42
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Декември.2008 во 22:48
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Originally posted by Marko sk Marko sk напиша:


ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЛУКА
Глава 17
20 А кога фарисеите Го прашаа: „Кога ќе дојде Божјото Царство?” Тој им одговори и рече: „Божјото Царство не доаѓа така, за да може да се види;
21 ниту ќе се рече: ‘Еве го тука, или онаму!’ - зашто, ете, Божјото Царство е во вашата средина.
Mkd biblija 1999

21 ниту ќе кажат: ‘Еве, овде е’ или: ‘Ене, онде е’. Зашто царството Божјо е во вас внатре.”
Mkd biblija 1990





Amin! Amin! Amin!

Isus jasno i glasno reche deka Bozhjoto Carstvo ne e nekoe mesto, sobiralishte, grad ili gradina nekade gore ili dolu, levo ili desno, tuku e vo nas. Toa e nashata duhovno/svesna sostojba. Bozhjata iskra e sekogash vo nas i nie treba samo da staneme svesni za nea, da go slushame Bozhjoto shepotenje vo nas, a ne teoloshkite kuli od karti. Bog e vo seto onoa sto go sozdal, vkluchuvajki ne i nas. A toa ne e nishto drugo tuku Ljubov.

Toa im go reche Isus na sveshtenicite koi go sledat nivniot bog so nivnite teoloshki pisanija.



Pokraj gorenavedenite stihovi, Hristos jasno veli mnogu neshta vo Svetoto Pismo, ama koj da gi primi i razbere? I ako vo sebe slushash "Bozhjo shepotenje", zoshto mu se protivish na Boga?

"А на учениците им рече: „Ќе дојдат дни, кога ќе посакате да видите само еден ден од деновите на Човечкиот Син, и не ќе го видите. И ќе ви зборуваат: ‘Еве Го тука!’ или ‘Ене Го онаму!’ Не одете таму и не трчајте по нив! Зашто како што молњата, која светнува - од едниот крај под небото - и го осветлува другиот крај, така ќе биде Човечкиот Син во Својот Ден. Но, прво Тој треба да претрпи многу и да биде отфрлен од ова поколение" (Luka 17:22-25).

Gornite stihovi se odnesuvaat na vremeto pred Vtoroto prishestvie na Hrista, t.e. vremeto na Antihrist, koga kje se pojavat mnogu lazhni proroci, chudesa i znaci, A Hristos ne predupreduva za da ne bideme prelazhani. Megjudrugoto, toa se odnesuva i na sektantskite lazhni uchenja, koishto go zloupotrebuvaat imeto na Hrista, t.e. tie shto lazhno se pretstavuvaat kako hristijani i lugjeto gi mamat, velejki: "Еве, овде е’ или: ‘Ене, онде е’. Slavnoto vrakjanje (Vtoro prishestvie) na Hrista - "vo Svojot Den", kje bide vidlivo kako molnja, "која светнува - од едниот крај na небото - и го осветлува другиот крај".




Изменето од Asya - 14.Декември.2008 во 23:26
Кон врв
Marko sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 08.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 887
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marko sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Декември.2008 во 22:57
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by Marko sk Marko sk напиша:


Na Carot carevoto na Boga bozjoto,...

PS: Na carot carevoto na Boga bozjoto, e edna od najzloupotrebuvanite izreki od strana na vladeachkite klasi potpomognati od crkavata, so koja go ukoruvale narodot na slepa poslushnost i pokornost pri raspredelbata na materijalnite dobra i opravduvanje na opsht. poredok od IV - XVIII vek!


...
”Тогаш им рече: „Подајте му го царевото на царот, а Божјото на Бога!” (Матеј: 22:21). "Da mu se podade carevoto na carot", znachi da ispolnuvaat zakonskite dolzhnosti kon drzhavata (svetovna, sekularna vlast), kako plakjanje na danok, pochituvanje na drzhavnite zakoni i sl. "Da mu se podade Bozhjeto na Boga, znachi da se ispolni Zakonot Bozhji. A ednoto ne se kosi so drugoto, bidejki takva e Voljata Bozhja: Chovekot da zhivee vo poredok i da go pochituva zakonot, Bozhji i svetoven. Bog zabranuva bezzakonie (anarhija, haos), zatoa ni dal zakon, koj sekogash stoi povisoko od chovekot i opredeluva shto e pravo, a shto - krivo. Povisok od zakonot, e samo Gospod.




Otposle vidov deka citatot mozhe da bide pogreshno razbran, t.e. svaten kako nekakva si negova negacija, a namerata mi beshe sosema poinakva...i za da se izbegnat dodatni objasnuvanja, go izbrishav, no postot si go kvotirtala pred toa da go napravam, i ok e, nemam komentar po toj citat, se sl*gam so tvoeto objasnuvanje.



Изменето од Marko sk - 14.Декември.2008 во 23:10
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Декември.2008 во 08:24
Prodolzhenie:

"И како што беше во Ноевите дни, така ќе биде и во деновите на Човечкиот Син: јадеја, пиеја, се женеа и се мажеа, сè до денот кога Ное влезе во Ковчегот; и дојде потопот и ги уништи сите. Исто така, како што беше во Лотовите дни: јадеа, пиеја, купуваа, продаваа, садеа, ѕидаа; а во денот кога Лот излезе од Содом, падна од небото оган и сулфур и ги уништи сите. Исто така ќе биде во оној Ден, кога ќе се јави Човечкиот Син. Во тој Ден, кој ќе биде на покривот, а неговата покуќнина е во домот, нека не слегува да ја земе! Исто така, кој ќе биде во полето, нека не се враќа кон останатите работи. Спомнете си за Лотовата жена. Кој сака да ја запази својата душа, ќе ја изгуби; а кој ќе ја изгуби, ќе ја запази. Ви велам - во таа ноќ, двајца ќе бидат во една постела, едниот ќе биде однесен, а другиот ќе биде оставен. Две жени ќе мелат заедно, едната ќе биде однесена, а другата ќе биде оставена. Двајца ќе бидат на нива, едниот ќе биде однесен, а другиот ќе биде оставен.” Тогаш проговорија и Му рекоа: „Каде Господи?” А Тој им рече: „Каде е трупот, таму ќе се собираат и орлите!” (Luka 17:26-37)

Vo gorniot izvadok od Evangelieto po Luka, Hristos ne predupreduva da bideme podgotveni za Negovoto Vtoro prishestvie. Toj kje dojde odednash, a lugjeto kje bidat odneseni ili ostaveni, vo zavisnlost od nivnata podgotvenost za Carstvoto Nebesno. No, nekoi lugje pogreshno mislat deka site kje bidat spaseni, nezavisno od nivnata religija. Dali e mozhno evreite, muslimanite, budistite, hindusite i dr. da bidat spremni za Carstvoto Nebesno, ako pred se, ne go baraat istoto i ne veruvaat vo Hrista?





Изменето од Asya - 15.Декември.2008 во 08:30
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Декември.2008 во 12:13
Originally posted by Marko sk Marko sk напиша:

Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Originally posted by Marko sk Marko sk напиша:

Vred, seto ova shto go velish mi e poznato, no se raboti za slednovo logichko prashanje: Ako nekoj e svet, prosvetlen um, ( vo dadeniov sluchaj zborime za Adam) i bez razlika na negovata slobodna volja, na takviot um ne mu se poznati pomisli, razmisli i zhelbi svojstveni za nas greshnite!
Ako na nas greshnite, zapovedite ni se dadeni kako patokazi i kako vrvni moralni kriteriumi po koi kje se vodime i kje se koregirame, svetiot um gi ima Bozjite Zapovedi inkorporirano vo samiot sebe i ne se vodi po niv, tuku ednostavno gi zhivee niv zashto tie se suhtinata na negoviot um. Logichki analizirano - takviot um neznae da zgreshi, nitu da posaka neshto zabraneto, nitu pak da pomisli neshto greshno, ednostavno ne mu e svojstveno, ....
Ako pojdeme od ovaa konstatacija, prashanjeto e: Kako mozhe nekoj koj ima prosvetlen, svet um, da zgreshi nekoja Bozhja Zapoved ? ( ili pak greshno se izrazi koga posochi deka Adam imal svet um ?)
Dali me razbirash, ili pak jas imam pogresno svakjane za poimot "svet um" ?



Да, многу убаво те разбирам и многу издржан заклучок и прашање.

Бог кога го создал Адам тој бил свет и со просветлен ум, но како што велат светите Отци бил како на детска возраст, според тоа сеуште неутврден во доброто. Затоа Бог му даде да јаде од секое дрво и од дрвото на живото од кое ќе се напојуваше со Божествените енергии и ке напредуваше во својата возраст и познание, кое заради необременетоста од грев би било многу побргуотколку во оаа состојба на пад, денес. Такога ке осозрее да може да јаде и од дрвото на распознавање на доброто и злото, кое дотогаш му беше забрането.

Меѓуто, на денешните свети Отци, кои ги поминале трите степени од растот во духовниот живот, го исчистиле своето срце од страстите, го просветлиле умот и се обожиле, Бог ја излеал сета благодата на Светиот Дух и се утврдиле во доброто и е невозможно да згрешат, што и не е исклучена можноста. Тоа е за кое св.Јован Богослов вели дека чедата Божји не грешат.



Da prodolzhime vo potraga po Vistinata...

Opiten, velish deka Adam koga “padnal” , iako bil so prosvetlen um sepak ( spored sv. otci) bil so detska svest i sovest, naiven. Objasnuvanjeto e ok i odi vo prilog, ili se doblizhuva so edno drugo – svetovno, koe, hronicharite i analiticharite na deneshninava go zemaat kako svoevidna metafora vo obidite da go detektiraat pravecot po koj se dvizhi svetov, pa da prodolzhime ponatamu ....

Ako pojdeme od stavovite ( spored Majkl Benedikt, sovremen apologet na informatichkiot svet ), koj kako pojdovni osnovi gi zema drevnite eshatoloshki temi, mozheme li da se slozhime so sl:

- Koga rajot pred padot bil vsushnost sostojba na nevinost ( neznaenje), togash Bozhenstveniot grad e sostojba na mudrost i znaenje.

- Koga rajot bil nashiot intimen kontakt so materijalnata prirodata , togash Bozhestveniot grad ja pretstavuva nashata trenscedencija i na materijalnoto i na prirodnoto.

- Koga rajot go prestavuva svetot na nesimboliziranata , asocijalna realnost, Bozhestveniot grad go prestavuva SVETOT NA PROSVETLENATA CHOVEKOVA INTERAKCIJA NA FORMATA I INFORMACIJATA

Ako se slozhime so ova, se nalaga konstatacijata deka rajot bil daleku ispod nivoto na sostojbite na Bozhesteveniot grad, t.e. Bozhjoto carstvo, ( pertpostavuvam deka Bozesteveniot grad i Bozhjoto carstvo se sinonimi ?)
Ako vo rajot vladeela sostojba na nevinost, znachi usloveno bilo chovekot da “porasne” preku padot ( nekako ne mi shtima konceptot deka trebalo da "padne" i t.n.) a so toa da izleze od rajot, koj izlez sepak e od dragocen i sushtinski znachaj, zatoa shto istiot toj mu ovozmozhuva da ja sogleda i drugata strana na "medaljata", no za zhal, toa soznanie mu ja odzema prosvetlenosta pa soodvetno na taa padana priroda i sostojba ( grevovi) mu se "nametnuva" preku soodvetna "forma i sodrzhina" potraga po nova povisoka sostojba, a toa e nebesnoto carstvo.
Dali Adam, ako ne "padnal", vechno kje ostanel vo rajot koj simbolizira soodvetna nevinost (neznaenje) ?

Isto taka, kako nadopolna na kazhanovo indicativen e sl. citat:

Дали „Божествениот град“ (Новиот Ерусалим?!) ќе наликува на „консензуалната халуцинација“ што Гибсон ја нарекува матрица, а чиишто зачеток е сегашната Интернет мрежа? Или сепак „физичкиот“, „телесниот“ аспект на нашата потреба за комуникација и политика ќе надвладее над информатичката утопија?

Logichki se postavuva prashanjeto: Koj e Noviot Erusalim a koj stariot, i spored citiranoto ispagja deka Bozhjiot grad - Noviot Erusalim treba da bide ovdeka, na zemjata, a ne nekade na nebesa……mene barem taka pologichki mi izgleda ? i sekako razbrano vo polna metaforichna, simbolichna i bukvalna smisla !
Sepak gradenjeto na pohumano opshtestveo so site civilizaciski i kultuloroshki pridobivki, a pred se, koncepiranje i implementiranje na neophodnite predispozicii za dostoinstven i srekjen zhivot na Chovekot, e prioritet nad site ostanati !







Види Марко,
многуте комликации и теории не не водат до познанието на Царството небесно и затоа ние треба и со прост (не глупав, туку едноставен, смитен) дух и да го бараме.

Примерите што ни ги даваш ако правилно се употребат ќе можат да не доведат до Вистината, затоа што се што постои на земјата сведочи за Бога. Но ако се земат како теотии сами за себе, тогаш ќе не однесат на едно беспатие од кое како од вртлог не ќе можеме сами да излеземе.

Познавањето на Бога, Вистината и сите Божји категотии е чисто теолошко прашање и одговорот можеме да го најдеме само во теологијата. Но не теологијата како што ние сме ја училе во нашите атеистички и прозападни школски системи, туку пред се, преку емпириското слово на просветлените и обожени личности кои го познаваат и знаат Бога каков што Он е, и таков и нам ни го покажуваат. Па и затоа на нас неупатените ни е потребно послушание како на добри деца и ученици, и покорност и исполнување на Божјото слово и закони кои не се некаква дикатаура или пак етички закони и прописи туку пред се заедничарење со Бога и преку нивното исполнување и само преку нив можеме да ги примаме очистителните и просветителните Божји енергии, односно благодатта Божја и на тој начин да напредуваме во боговподобувањето, а со тоа и во познанието Божјо, се разбира и Вистината. И како што гледаш, немало потреба од пад па Адам да „постане“ како што ти заклучуваш.

Тоа е за кое јас реков од почетокот. Адам е создаден според образот и подобието Божјо. односно добар по природа, според својата суштина и свет во потенцијал која требало да ја стекне преку духовно восовршување во непрестајната заедница и познавањетоа на Бога.

Од тука можеме и да видиме која е примарната замисла Божја на човекот, да напредува духовно, да расте, да се осветува и обожува до совршенството Божјо, за кое и заради падат дошол Христос, а не да напредува во сладострастието и телесното задоволување во материјата и и одење по широкоит пат на комформизмот и хедонизмот според денешната хуманистичка теорија.

Бидејки човекот кој бил создаен како врв, како круна на Божјата креација и само нему му вдахнал дух и само него го создал според образот и подобието Божјо, а го создал, измеѓу материјаниот и духовниот свет. Со што ја покжува и Неговата врвна љубов кон човекот . Ако Бог не' створил да бидеме „подобни на Него“ тогаш и таму треба да ја бараме таа подобност. Во духовното. Не во чуствителното, а ни најмалку во телесното, туку само во духовното.


Бог го создал Адам во сосотоја на просветленост, и тој не бил наивен и во незнавање. Тој го знаел Бога и со Бога комуницирал и бил во нептрестајна заедница со Него, а ја познавав и природата. Тој на сите животни им дали имиња затоа што ги познавал во нивата суштина. Не како ние денес го викаме кучето куче и мачето маче, а да и ние самите не знаеме зошто. Неговото растење било во тоа, тој доброволно, слободно, да се воцврстува во тоа познание и кога ќе созрее и се утврди да може да го јаде плодот на познанието на доброто и лошото. Затоа му било забрането дрвото во рајот, како на оној на кој сеуште не е во состоја да јаде „тврда“ храна.

И како што рековме на почетокот, исполнувањето на Божјото слово и заповеди во суштина е и заедничарење и учество во Бога, а тоа е и во суштина Царството Божјо. И се додека живееме овде на земјата, тоа не треба да се бара, ваму или таму, туку во СВОИТЕ ОЧИСТЕНИ СРЦА.

Во овој историски период на „икона“ тоа е благодатната состојба која ние ја добиваме на денот на нашето крштение, кога ја примаме полнотата на благодата на Светиот Дух во нас и се враќаме на прводитната Адамова сосостојба пред падот на степенот на просветление. Понатаму ние треба да се трудиме со богоугоден и свет живот да напредуваме до степенот на обожение до растот и мерата на совршениот Син Човеки, односно Богочовекот Исус Христос. А тоа се светителите. Кои во себе ја умножиле и преумножиле благодатта на Светриот Дух и можат и нам да ни ја дават и сведочат за Бога и Неговото Царство. За да на крај,кога ќе се преселиме пред Бога, според зворовите на св.ап. Павле, да го гледаме лице во лице. но и според зборовите на истиот апостол „ кој е способен за тоа?“

Само очистените по срце можат да го видат Бога и во нив е Царството Божјо , а ние...?

Нека Господ ни ги отвори нашите срца и не приведе кон познавањето на Неговата вистина. Амин


Ова беше, брате Марко, мојот одговор на твоето прашање.



со почит.
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Декември.2008 во 19:18
[QUOTE=Asya] ... I ako vo sebe slushash "Bozhjo shepotenje", zoshto mu se protivish na Boga?
QUOTE]

Koj faktor si ti Asya da me sudish i presuduvash dali jas go sledam ili mu se protivam na Boga???

So koj avtoritet go govorish ti toa? Da ne prislushkuvash kako si shepotime Bog i jas ili mozhebi Gospod Bog svoerachno te prosvetli i te postavi za negov advokat, sudija, vojnik i egzekutor ?

Gospodi Bozhe, soberi se zheno malu so tvoite komentari.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Декември.2008 во 20:10
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

[QUOTE=Asya] ... I ako vo sebe slushash "Bozhjo shepotenje", zoshto mu se protivish na Boga?
QUOTE]

Koj faktor si ti Asya da me sudish i presuduvash dali jas go sledam ili mu se protivam na Boga???

So koj avtoritet go govorish ti toa? Da ne prislushkuvash kako si shepotime Bog i jas ili mozhebi Gospod Bog svoerachno te prosvetli i te postavi za negov advokat, sudija, vojnik i egzekutor ?

Gospodi Bozhe, soberi se zheno malu so tvoite komentari.



Jas ne sudam, tuku rasuduvam vrz osnova na dadeni fakti. A sekoj shto se protivi na Hristovoto uchenje, se protivi na Boga. Pregledaj gi svoite postovi, pa vidi kade i kako se protivish na Boga: Na sekoj mozhesh nachin go napagjash i ismejuvash uchenjeto na Pravoslavnata Crkva, duri gi favorizirash uchenjata na lazhnite proroci, na koi predupreduva Hristos. I ako toa ne e protivenje na Boga, togash shto e?

Изменето од Asya - 15.Декември.2008 во 20:11
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Декември.2008 во 20:21
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

[QUOTE=Asya] ... I ako vo sebe slushash "Bozhjo shepotenje", zoshto mu se protivish na Boga?
QUOTE]

Koj faktor si ti Asya da me sudish i presuduvash dali jas go sledam ili mu se protivam na Boga???

So koj avtoritet go govorish ti toa? Da ne prislushkuvash kako si shepotime Bog i jas ili mozhebi Gospod Bog svoerachno te prosvetli i te postavi za negov advokat, sudija, vojnik i egzekutor ?

Gospodi Bozhe, soberi se zheno malu so tvoite komentari.



Jas ne sudam, tuku rasuduvam vrz osnova na dadeni fakti. A sekoj shto se protivi na Hristovoto uchenje, se protivi na Boga. Pregledaj gi svoite postovi, pa vidi kade i kako se protivish na Boga: Na sekoj mozhesh nachin go napagjash i ismejuvash uchenjeto na Pravoslavnata Crkva, duri gi favorizirash uchenjata na lazhnite proroci, na koi predupreduva Hristos. I ako toa ne e protivenje na Boga, togash shto e?


Asya go brani pravoslavnoto ucenje, a cita prevod od Dusan Hristov Konstantinov Veli deka Psalm 31 :5 vo brojkite sum go pogresil, (a ima razlika vo broevite na nekoi Psalmi vo prevodot na MPC i D.H Konstantinov )

Imeno, ako citas Biblija od D.H.Konstantinov (koj patem za tebe pripagal na ereticka crkva, covekot bese baptist, Bog da go prosti) , togas psalmot za pokajanie e 32:5 vo taa Biblija

A mozno e i da ne citas Biblija , tuku nekoi katehizi i knigi od Lazar Milcin kade se iznesuvaat poluvistini za drugite hristijanski denominacii.

Ova malku ke go kazam na sala, bez navreda samo , ama ti si stvarno za vo vremeto na inkvizicijata...

Togas imalo mnogu "eretici" i malku demokratija, uzivancija ke bese za tebe... HEHEH mala sala :)

Ke imalo luge za gorenje i za macenje kolku ti dusa saka
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Декември.2008 во 20:41
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

[QUOTE=Asya] ... I ako vo sebe slushash "Bozhjo shepotenje", zoshto mu se protivish na Boga?
QUOTE]

Koj faktor si ti Asya da me sudish i presuduvash dali jas go sledam ili mu se protivam na Boga???

So koj avtoritet go govorish ti toa? Da ne prislushkuvash kako si shepotime Bog i jas ili mozhebi Gospod Bog svoerachno te prosvetli i te postavi za negov advokat, sudija, vojnik i egzekutor ?

Gospodi Bozhe, soberi se zheno malu so tvoite komentari.



Jas ne sudam, tuku rasuduvam vrz osnova na dadeni fakti. A sekoj shto se protivi na Hristovoto uchenje, se protivi na Boga. Pregledaj gi svoite postovi, pa vidi kade i kako se protivish na Boga: Na sekoj mozhesh nachin go napagjash i ismejuvash uchenjeto na Pravoslavnata Crkva, duri gi favorizirash uchenjata na lazhnite proroci, na koi predupreduva Hristos. I ako toa ne e protivenje na Boga, togash shto e?


Asya , abe ti epten zabega... koga sum bil PROTIV Isusovoto uchenje? Naprotiv, jas sekogash sum bil ZA negovoto propovedanje, no onaka kako sto go zboruval toj, a ne teoloshkite interpretatori koi gi sledish ti. Za tebe interpretatorite se avtoriteti, a avtoritetetite se staveni vo funkcija na teoloshkite interpretacii.

Malu si gi ispobrkala rabotite, ama neise... eden den se ke si dojde na mesto. Samo, ako navistina go pratish Isusoviot zbor, bidi spokojna, milosrdna, razbirliva, ne sudi i presuduvaj, ne se nafakjaj za advokatura, ne oblekuvaj vojnichka uniforma i ne egzikutiraj nitu edno Bozhje chedo mislejki deka taka samo "rasuduvash"...
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Декември.2008 во 05:52
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Originally posted by Marko sk Marko sk напиша:

Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Originally posted by Marko sk Marko sk напиша:

Vred, seto ova shto go velish mi e poznato, no se raboti za slednovo logichko prashanje: Ako nekoj e svet, prosvetlen um, ( vo dadeniov sluchaj zborime za Adam) i bez razlika na negovata slobodna volja, na takviot um ne mu se poznati pomisli, razmisli i zhelbi svojstveni za nas greshnite!
Ako na nas greshnite, zapovedite ni se dadeni kako patokazi i kako vrvni moralni kriteriumi po koi kje se vodime i kje se koregirame, svetiot um gi ima Bozjite Zapovedi inkorporirano vo samiot sebe i ne se vodi po niv, tuku ednostavno gi zhivee niv zashto tie se suhtinata na negoviot um. Logichki analizirano - takviot um neznae da zgreshi, nitu da posaka neshto zabraneto, nitu pak da pomisli neshto greshno, ednostavno ne mu e svojstveno, ....
Ako pojdeme od ovaa konstatacija, prashanjeto e: Kako mozhe nekoj koj ima prosvetlen, svet um, da zgreshi nekoja Bozhja Zapoved ? ( ili pak greshno se izrazi koga posochi deka Adam imal svet um ?)
Dali me razbirash, ili pak jas imam pogresno svakjane za poimot "svet um" ?



Да, многу убаво те разбирам и многу издржан заклучок и прашање.

Бог кога го создал Адам тој бил свет и со просветлен ум, но како што велат светите Отци бил како на детска возраст, според тоа сеуште неутврден во доброто. Затоа Бог му даде да јаде од секое дрво и од дрвото на живото од кое ќе се напојуваше со Божествените енергии и ке напредуваше во својата возраст и познание, кое заради необременетоста од грев би било многу побргуотколку во оаа состојба на пад, денес. Такога ке осозрее да може да јаде и од дрвото на распознавање на доброто и злото, кое дотогаш му беше забрането.

Меѓуто, на денешните свети Отци, кои ги поминале трите степени од растот во духовниот живот, го исчистиле своето срце од страстите, го просветлиле умот и се обожиле, Бог ја излеал сета благодата на Светиот Дух и се утврдиле во доброто и е невозможно да згрешат, што и не е исклучена можноста. Тоа е за кое св.Јован Богослов вели дека чедата Божји не грешат.



Da prodolzhime vo potraga po Vistinata...

Opiten, velish deka Adam koga “padnal” , iako bil so prosvetlen um sepak ( spored sv. otci) bil so detska svest i sovest, naiven. Objasnuvanjeto e ok i odi vo prilog, ili se doblizhuva so edno drugo – svetovno, koe, hronicharite i analiticharite na deneshninava go zemaat kako svoevidna metafora vo obidite da go detektiraat pravecot po koj se dvizhi svetov, pa da prodolzhime ponatamu ....

Ako pojdeme od stavovite ( spored Majkl Benedikt, sovremen apologet na informatichkiot svet ), koj kako pojdovni osnovi gi zema drevnite eshatoloshki temi, mozheme li da se slozhime so sl:

- Koga rajot pred padot bil vsushnost sostojba na nevinost ( neznaenje), togash Bozhenstveniot grad e sostojba na mudrost i znaenje.

- Koga rajot bil nashiot intimen kontakt so materijalnata prirodata , togash Bozhestveniot grad ja pretstavuva nashata trenscedencija i na materijalnoto i na prirodnoto.

- Koga rajot go prestavuva svetot na nesimboliziranata , asocijalna realnost, Bozhestveniot grad go prestavuva SVETOT NA PROSVETLENATA CHOVEKOVA INTERAKCIJA NA FORMATA I INFORMACIJATA

Ako se slozhime so ova, se nalaga konstatacijata deka rajot bil daleku ispod nivoto na sostojbite na Bozhesteveniot grad, t.e. Bozhjoto carstvo, ( pertpostavuvam deka Bozesteveniot grad i Bozhjoto carstvo se sinonimi ?)
Ako vo rajot vladeela sostojba na nevinost, znachi usloveno bilo chovekot da “porasne” preku padot ( nekako ne mi shtima konceptot deka trebalo da "padne" i t.n.) a so toa da izleze od rajot, koj izlez sepak e od dragocen i sushtinski znachaj, zatoa shto istiot toj mu ovozmozhuva da ja sogleda i drugata strana na "medaljata", no za zhal, toa soznanie mu ja odzema prosvetlenosta pa soodvetno na taa padana priroda i sostojba ( grevovi) mu se "nametnuva" preku soodvetna "forma i sodrzhina" potraga po nova povisoka sostojba, a toa e nebesnoto carstvo.
Dali Adam, ako ne "padnal", vechno kje ostanel vo rajot koj simbolizira soodvetna nevinost (neznaenje) ?

Isto taka, kako nadopolna na kazhanovo indicativen e sl. citat:

Дали „Божествениот град“ (Новиот Ерусалим?!) ќе наликува на „консензуалната халуцинација“ што Гибсон ја нарекува матрица, а чиишто зачеток е сегашната Интернет мрежа? Или сепак „физичкиот“, „телесниот“ аспект на нашата потреба за комуникација и политика ќе надвладее над информатичката утопија?

Logichki se postavuva prashanjeto: Koj e Noviot Erusalim a koj stariot, i spored citiranoto ispagja deka Bozhjiot grad - Noviot Erusalim treba da bide ovdeka, na zemjata, a ne nekade na nebesa……mene barem taka pologichki mi izgleda ? i sekako razbrano vo polna metaforichna, simbolichna i bukvalna smisla !
Sepak gradenjeto na pohumano opshtestveo so site civilizaciski i kultuloroshki pridobivki, a pred se, koncepiranje i implementiranje na neophodnite predispozicii za dostoinstven i srekjen zhivot na Chovekot, e prioritet nad site ostanati !







Бог го создал Адам во сосотоја на просветленост, и тој не бил наивен и во незнавање. Тој го знаел Бога и со Бога комуницирал и бил во нептрестајна заедница со Него, а ја познавав и природата. Тој на сите животни им дали имиња затоа што ги познавал во нивата суштина. Не како ние денес го викаме кучето куче и мачето маче, а да и ние самите не знаеме зошто. Неговото растење било во тоа, тој доброволно, слободно, да се воцврстува во тоа познание и кога ќе созрее и се утврди да може да го јаде плодот на познанието на доброто и лошото. Затоа му било забрането дрвото во рајот, како на оној на кој сеуште не е во состоја да јаде „тврда“ храна.

И како што рековме на почетокот, исполнувањето на Божјото слово и заповеди во суштина е и заедничарење и учество во Бога, а тоа е и во суштина Царството Божјо. И се додека живееме овде на земјата, тоа не треба да се бара, ваму или таму, туку во СВОИТЕ ОЧИСТЕНИ СРЦА.

Во овој историски период на „икона“ тоа е благодатната состојба која ние ја добиваме на денот на нашето крштение, кога ја примаме полнотата на благодата на Светиот Дух во нас и се враќаме на прводитната Адамова сосостојба пред падот на степенот на просветление. Понатаму ние треба да се трудиме со богоугоден и свет живот да напредуваме до степенот на обожение до растот и мерата на совршениот Син Човеки, односно Богочовекот Исус Христос. А тоа се светителите. Кои во себе ја умножиле и преумножиле благодатта на Светриот Дух и можат и нам да ни ја дават и сведочат за Бога и Неговото Царство. За да на крај,кога ќе се преселиме пред Бога, според зворовите на св.ап. Павле, да го гледаме лице во лице. но и според зборовите на истиот апостол „ кој е способен за тоа?“

Само очистените по срце можат да го видат Бога и во нив е Царството Божјо , а ние...?

Нека Господ ни ги отвори нашите срца и не приведе кон познавањето на Неговата вистина. Амин


Ова беше, брате Марко, мојот одговор на твоето прашање.



со почит.



Vrz koja osnova tvrdish deka drvoto na poznanieto na dobro i zlo mu bilo zabraneto na Adam do nekoja sostojba na sozrevanje, koga takvo neshto ne pishuva vo Biblijata? Bog mu rekol na Adam deka kje umre vo denot koga kje vkusi od plodovite na zabranetoto drvo, i voopshto ne spomenuva do koe vreme mu e zabraneto. Patem, zapovedta mu bila dadena na Adam zaradi slobodata, a ne "како на оној на кој сеуште не е во состоја да јаде „тврда“ храна.

Eden svet monah (ne mozham da se setam na imeto, mislam deka bil arhimandrit) od Kievsko-Pecherskata lavra, koga padnal na smrtna postela neprestajno plachel. Koga monasite go prashale - zoshto plache, toj im odgovoril - zatoa shto e mnogu greshen. I koga se obidele da go uteshat (znaejki gi negovite dela), velejki mu deka, ete, siot zhivot go pominal vo pokajanie i nema zoshto da stravuva, toj im rekol deka toa bilo samo pochetok na negovoto pokajanie. Znachi, obozhenieto na chovekot nastanuva ne na ovoj, a na onoj svet.



Изменето од Asya - 16.Декември.2008 во 06:36
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Декември.2008 во 06:22
Што да ти кажам, девојко?

Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Декември.2008 во 06:39
Mene, ne treba nishto da mi kazhesh, tuku prashanjeto e postaveno za sebe da odgovorish.
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Декември.2008 во 06:43
јас што и да одговорам, ти нема да го прифатиш. Па затоа, те молам да ми простиш, те сакам, ама понатаму нема да ти одговарам на ниедно твое прашање упатено на моја сметка.

Господ да е со тебе.
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 7891011 14>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,297 секунди.