IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Секс - како вие гледате на него?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Секс - како вие гледате на него?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1415161718 36>
Автор
Порака
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2008 во 08:11
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:


ЗА ЦЕЛОМУДРЕНОСТА ВО БРАКОТ

Originally posted by Asya Asya напиша:

Nam ni e dadena mozhnost vo Hrista da se ispravime, a sekoj po svojata sila mozhe da izbere monashtvo i celomudrenost ili brak. Taka, Sv. apostol Pavle gi sovetuva brachnite lugje, dodeka na bezbrachnite i nezhenetite im sovetuva da bidat celomudreni. Ako, pak, sakate da bidete iskluchitelni kako Sv.Jovan Kronshtatski, nikoj ne vi brani da zhiveete celomudreno so svoite sopruzi/soprugi, no toa ne mora da znachi deka sekoj mora da bide svetec.


Oд горе изложените реченици може да видиме дека, очигледно, некои луѓе не знаат што значи целомудрие, а што девственост. Целомудрието е дел од девственоста, но девственоста не мора да значи дека е дел од целомудрието, односно, монасите избираат девствен и целомудрен живот, додека пак, брачниците треба да живеат во целомудрен брак. За да не должам многу околу тоа што е целомудрие, а што девственост, само ќе нагласам дека целомудрието е поврзано со секоја добродетел, а добродетели треба да прават и брачниците. Mоже да ги прочитате текстовите од овие линкови, кои многу убаво нашироко објаснуваат што е целомудрие и дека секој христијанин, без разлика дали е монах или брачник, треба да живее целомудрено.


За половите односи и целомудреноста


протојереј Александар Шмеман


Епископ Иларион Алфеев
Заветот на целомудреност не се однесува само на безбрачност. „Целомудреност“ е словенски збор, кој во себе има многу длабок смисол. Таа зборува за тоа дека човек е должен „да биде мудар во целост“, то ест во сите свои постапки и помисли треба да се раководи со „мудроста, која доаѓа Одозгора“, која е Самиот Христос.

Епископ Артемиј
За време на чинот на венчавање, Црквата преку свештенослужителот се моли Господ на слугите Свои прво да им подари „целомодреност, чесен брак, неосквернета постела“, потоа „долговечно семе, радост во децата, да ги видат децата на своите деца“ (Требник).

Св.Јован Златоуст
Бракот е воведен, не да бидеме распуштени,ниту да блудничиме, туку да бидеме целомудрени. Чуј како Павле вели: „Но, за да се избегне блудството, секој нека си има своја жена, и секоја жена свој маж“ (1 Коринтјани 7:2). Затоа што постојат две причини поради кои бракот е воведен: да бидеме целомудрени и да станеме татковци. А од овие двe, поважна причина е целомудрието. Бракот е добар, затоа што го чува мажот во целомудреност и не допушта да погине правејќи прељуба.

Св.Никодим Светогорец
Велејќи Павле дека заради блудот е дозволен бракот, женетите и мажените ги поттикнува на воздржување и целомудрие...заради тоа и се нарекува „брак чесен“, затоа што ги пази луѓето во целомудреноста на телото и ги спречува да чинат блуд и прељуба.

Св.Григориј Богослов
Целомудреност е – неподдавање на задоволствата на телото, а поддавањето на истите е наречено – распуштеност. Добро е да се вржеш во брак, но само целомудрено, оддлувајќи поголем дел за Бога, а не на телесното врзување.


п.с. џабе се трудиш да докажеш нешто што не е така (барем не во чистото православно христијанство). Сексот во бракот не е за телесно задоволување на страстите (од православна гледна точка), туку за создавање на нов живот. Црквата трпи снисходење кај оние кои не можат да се воздржуваат, но притоа тие треба да си бидат свесни за својата немоќ и тоа да им биде за покајание и никогаш да не се обидуваат да спречат зачнување на дете од таквото невоздржување.


Хммм, а сега да се запрашаме за кого беше ова наменето

Originally posted by Asya Asya напиша:

Za da gi razbirash Svetite Otci i starcite, neophodno e da go znaesh Zakonot Bozhji, t.e. da imash solidna hristijanska osnova. Vo posledno vreme, gledam site gi chitaat Svetite Otci, a ne ja razbiraat sushtinata i smislata na Bozhjite zapovedi.




"Celomudrenost" vo bukvalen prevod na makedonski e "vozdrzhanost", i znachi "vozdrzhanost vo celost". A ti si tolku "mudra vo celost", shto od golema mudrost se sopnuvash na zbor!

Sexot vo ovenchan brak ne e blud, i Crkvata ne go zabranuva, osven vo vreme na post. A ti, se pravish pogolema i od Crkvata, ta si dozvoluvash samovolno da go tolkuvash Svetoto Pismo, povikuvajki se na Sv. Otci, i koga nemash realni argumenti, se fakash za tugji zborovi, i gi cedish kako komarci, dodeka sama progoltuvash slon!



Изменето од Asya - 12.Декември.2008 во 08:20
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2008 во 08:13
Originally posted by Asya Asya напиша:

Sexot vo ovenchan brak ne e blud, i nikoj ne go zabranuva, osven vo vreme na post, koj e propishan od Crkvata. A ti se pravish pogolema i od Crkvata, ta si dozvoluvash samovolno da go tolkuvash Svetoto Pismo




Originally posted by Asya Asya напиша:

Zarem svetite Otci se zanimavaat so polovite odnosi na sopruzhnicite? Svetite Otci bile monasi i otshelnici, a nivnite zborovi se najchesto pogreshno svateni i manipulirani od duhovno neopitni duhovnici. Pred da se chitaat svetite Otci, za pravilno da se svatat, neophodno e, da se ima solidna osnova. Svetite Otci ne se zanimavale so "sex" i brak, tuku nivnite dela povekje se odnesuvaat na monashkiot i otshelnichki zhivot. Sv. Serafim Rouz bil monah, koj nikogash ne zhiveel semeen (brachen) zhivot...


Да, Светите Отци се занимавале со секој дел од животот на верниците. Познато е дека најголемите Свети Отци од рано-христијанскиот период биле епископи, раководители на цели градови и области во кои живееле мирјани. Како духовни раководители, тие биле должни да се занимаваат со секој дел од животот на верникот за да ги поучуваат и водат кон спасение. Светите Оци се занимавале и со тематиката околу абортусот, и со контрацепцијата, и со перверзиите во сексот, и со самиот секс во бракот. Доколку речеме дека тој и тој бил монах и немал брачно искуство, а со тоа не е компетентен да дава суд какви треба да се сексуалните односи во брак, тогаш го негираме Бог и Апостолите. Зошто? Светите Отци се оние кои го објаснуваат секој стих од Библијата водени од Светиот Дух. Меѓудругото, св.ап.Павле зборува за бракот, а тој бил девственик, со што значи дека ако се прифати твојот став, тогаш не треба да го признаеме тоа што тој го вели. А и никогаш не треба да заборавaме дека Светиот Дух е Оној кој делува преку светите луѓе, затоа тоа што го кажале за бракот и сексот во бракот, извира директно од Бога. Чистото православно христијанство не прифаќа секуларизам, односно, целиот живот го гледа како продолжена Литургија, дури и надвор од црквата како храм, верникот треба да продолжи да живее како да е во црква – во молитва, воздржување, концентрираност на духовниот живот, а не - одењето на црква да го смета како само еден дел од својот живот. За да не ја должам многу, да видиме дали е вистина тоа дека Светите Отци не се занимавале со сексот и бракот (иако од претходните цитати за целомудреноста јасно станува за што се залагаат тие).

Епископ Артемиј
Оние кои се состануваат „ненаситоно“ нема да бидат осудени, што, можеби, самиот акт на соединување во бракот би бил грев, туку заради отсуство на воздржување во границите на Бог кој се поставени преку Црквата, заради неподвизување за повисоки, возвишени цели. Преку тоа неумрено состанување, тие постануваат и за цела вечност остануваат „крв и тело“, кои, по зборовите на светиот апостол, нема да го наследат Царството Божјо. Не вели ми: Па тие можеби се подвизуваат на друг план и на тој начин да го стекнат Царството Божјо. Светите Отци и историјата на Црквата ни сведочат дека човек кој мисли само на сладострастни уживања (во бракот или вон него, сеедно) неспособен е за било какви подвизи, дури ни да размислува за вишите духовни работи. Сладострастникот не помислува дека треба да пости, да се моли, да се смирува – затоа што, кога сето тоа би го правел својата душа ради, без сомневање би покажал воздржување и во брачните односи.

Св.Максим Исповедник
Зло е погрешниот суд на поимите, од кое следи злоупотреба на работите. На пример, како во врска со жената, целта на правилниот суд на соединувањето е раѓање деца. Значи оној, кој гледа само на сладострастие, греши во судот, нарекувајќи го добро она што не е добро. Таквиот, значи, врши злоупотреба соединувајќи се со жената. Слично е и со останатите работи и поими.....Постојат три причинители кои нас не поттикнуваат на зло: страстите, демоните и лошата волја. И страстите како кога сакаме работи без причина, како на пример, храна во ниедно време, или беспотреба, или жена без цел да се раѓаат деца и незаконски...

Св.Атанасиј Велики
Која велиш употреба? Онаа по Законот, која Бог ја дозволил, велејќи: "Плодете се, и множете се, и наполнете ја земјата“ (1 Мојсеева 1:28), и на која апостолот укажал, велејќи: „Чесен брак и постела неосквернета“ (Евреите 13:4)? Или онаа по јавното мнение, која се врши криејќи се и прељуботворно?… Блажен е оној кој во младоста има јарем слободен, употребувајќи ја природата за раѓање деца

Според Св.Никодим Светогорец
Целомудреноста во бракот означува „соединувањето на брачниците треба да биде само заради раѓање деца, а не заради страстољубие.“

Св.Јован Златоуст
Бракот се лишава од секоја пофалба, кога некој се користи со него до презаситеност.

Свети Григориј Римски
Кога страста доаѓа на местото на желбата за деца, самиот акт на општење станува нешто, за што брачниците треба да жалат. Свети апостол Павле вели - ако не можат да се воздржат, нека се мажат - но веднаш потоа додава дека ова го вели поради допуштение, а не како заповед. Ова допуштение, односот го озаконува, но не го прави добар, па кога зборува за допуштение, не вели дека односот е безгрешен.

Свети Климент Александриски
Поради светоста во одржување на потомството, семето на мажот да не биде залудно исфрлано, ниту пак оштетувано, ниту пак залудно потрошено. Да се има телесен однос, надвор од одржување на потомството е повреда на природата.

Свети Епифаниј
Тие (египетските еретици), практикуваат полови дела, но го спречуваат зачнувањето деца. Половите односи ги прават не за потомство, ами за да ги задоволат своите страсти - па тие подлежат на распадливост.

Блажени Августин
Телесното општење заради потомство е достојно во бракот. Но, сето што го надминува ова, не следи никакво оправдание, туку блуд.

ава Пимен
Како што чадот ги изгонува пчелите и тогаш се зема сладоста на нивниот труд, така и телесното задоволување го изгонува стравот Божји од душата, и го одзема секое трудољубие.


А ако сексот во брак е ок за задоволување на страсните нагони, тогаш би било во ред и бремените жени да продолжат да си се задоволуваат и за време на бременоста.

Апостолско правило VI, 28, РG 1, 985
Христијанин да не се соединува со трудна жена, затоа што тоа не го прави за раѓање деца, туку заради уживање, а треба да се љуби Бога, а не уживањето.


p.s. кога ќе имаш спротивни СВЕТООТЕЧКИ цитати од овие, тогаш пиши, во спротивно излегуваш смешна тврдејќи дека си православна христијанка (можеби новокомпонирано-православна, а? хммм, затоа пред извесно време рече дека можеби имаме различна вера...)

Изменето од Maran Ata - 12.Декември.2008 во 08:21
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2008 во 08:30
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Originally posted by Asya Asya напиша:

Sexot vo ovenchan brak ne e blud, i nikoj ne go zabranuva, osven vo vreme na post, koj e propishan od Crkvata. A ti se pravish pogolema i od Crkvata, ta si dozvoluvash samovolno da go tolkuvash Svetoto Pismo




Originally posted by Asya Asya напиша:

Zarem svetite Otci se zanimavaat so polovite odnosi na sopruzhnicite? Svetite Otci bile monasi i otshelnici, a nivnite zborovi se najchesto pogreshno svateni i manipulirani od duhovno neopitni duhovnici. Pred da se chitaat svetite Otci, za pravilno da se svatat, neophodno e, da se ima solidna osnova. Svetite Otci ne se zanimavale so "sex" i brak, tuku nivnite dela povekje se odnesuvaat na monashkiot i otshelnichki zhivot. Sv. Serafim Rouz bil monah, koj nikogash ne zhiveel semeen (brachen) zhivot...


Да, Светите Отци се занимавале со секој дел од животот на верниците. Познато е дека најголемите Свети Отци од рано-христијанскиот период биле епископи, раководители на цели градови и области во кои живееле мирјани. Како духовни раководители, тие биле должни да се занимаваат со секој дел од животот на верникот за да ги поучуваат и водат кон спасение. Светите Оци се занимавале и со тематиката околу абортусот, и со контрацепцијата, и со перверзиите во сексот, и со самиот секс во бракот. Доколку речеме дека тој и тој бил монах и немал брачно искуство, а со тоа не е компетентен да дава суд какви треба да се сексуалните односи во брак, тогаш го негираме Бог и Апостолите. Зошто? Светите Отци се оние кои го објаснуваат секој стих од Библијата водени од Светиот Дух. Меѓудругото, св.ап.Павле зборува за бракот, а тој бил девственик, со што значи дека ако се прифати твојот став, тогаш не треба да го признаеме тоа што тој го вели. А и никогаш не треба да заборавaме дека Светиот Дух е Оној кој делува преку светите луѓе, затоа тоа што го кажале за бракот и сексот во бракот, извира директно од Бога. Чистото православно христијанство не прифаќа секуларизам, односно, целиот живот го гледа како продолжена Литургија, дури и надвор од црквата како храм, верникот треба да продолжи да живее како да е во црква – во молитва, воздржување, концентрираност на духовниот живот, а не - одењето на црква да го смета како само еден дел од својот живот. За да не ја должам многу, да видиме дали е вистина тоа дека Светите Отци не се занимавале со сексот и бракот (иако од претходните цитати за целомудреноста јасно станува за што се залагаат тие).

Епископ Артемиј
Оние кои се состануваат „ненаситоно“ нема да бидат осудени, што, можеби, самиот акт на соединување во бракот би бил грев, туку заради отсуство на воздржување во границите на Бог кој се поставени преку Црквата, заради неподвизување за повисоки, возвишени цели. Преку тоа неумрено состанување, тие постануваат и за цела вечност остануваат „крв и тело“, кои, по зборовите на светиот апостол, нема да го наследат Царството Божјо. Не вели ми: Па тие можеби се подвизуваат на друг план и на тој начин да го стекнат Царството Божјо. Светите Отци и историјата на Црквата ни сведочат дека човек кој мисли само на сладострастни уживања (во бракот или вон него, сеедно) неспособен е за било какви подвизи, дури ни да размислува за вишите духовни работи. Сладострастникот не помислува дека треба да пости, да се моли, да се смирува – затоа што, кога сето тоа би го правел својата душа ради, без сомневање би покажал воздржување и во брачните односи.

Св.Максим Исповедник
Зло е погрешниот суд на поимите, од кое следи злоупотреба на работите. На пример, како во врска со жената, целта на правилниот суд на соединувањето е раѓање деца. Значи оној, кој гледа само на сладострастие, греши во судот, нарекувајќи го добро она што не е добро. Таквиот, значи, врши злоупотреба соединувајќи се со жената. Слично е и со останатите работи и поими.....Постојат три причинители кои нас не поттикнуваат на зло: страстите, демоните и лошата волја. И страстите како кога сакаме работи без причина, како на пример, храна во ниедно време, или беспотреба, или жена без цел да се раѓаат деца и незаконски...

Св.Атанасиј Велики
Која велиш употреба? Онаа по Законот, која Бог ја дозволил, велејќи: "Плодете се, и множете се, и наполнете ја земјата“ (1 Мојсеева 1:28), и на која апостолот укажал, велејќи: „Чесен брак и постела неосквернета“ (Евреите 13:4)? Или онаа по јавното мнение, која се врши криејќи се и прељуботворно?… Блажен е оној кој во младоста има јарем слободен, употребувајќи ја природата за раѓање деца

Според Св.Никодим Светогорец
Целомудреноста во бракот означува „соединувањето на брачниците треба да биде само заради раѓање деца, а не заради страстољубие.“

Св.Јован Златоуст
Бракот се лишава од секоја пофалба, кога некој се користи со него до презаситеност.

Свети Григориј Римски
Кога страста доаѓа на местото на желбата за деца, самиот акт на општење станува нешто, за што брачниците треба да жалат. Свети апостол Павле вели - ако не можат да се воздржат, нека се мажат - но веднаш потоа додава дека ова го вели поради допуштение, а не како заповед. Ова допуштение, односот го озаконува, но не го прави добар, па кога зборува за допуштение, не вели дека односот е безгрешен.

Свети Климент Александриски
Поради светоста во одржување на потомството, семето на мажот да не биде залудно исфрлано, ниту пак оштетувано, ниту пак залудно потрошено. Да се има телесен однос, надвор од одржување на потомството е повреда на природата.

Свети Епифаниј
Тие (египетските еретици), практикуваат полови дела, но го спречуваат зачнувањето деца. Половите односи ги прават не за потомство, ами за да ги задоволат своите страсти - па тие подлежат на распадливост.

Блажени Августин
Телесното општење заради потомство е достојно во бракот. Но, сето што го надминува ова, не следи никакво оправдание, туку блуд.

ава Пимен
Како што чадот ги изгонува пчелите и тогаш се зема сладоста на нивниот труд, така и телесното задоволување го изгонува стравот Божји од душата, и го одзема секое трудољубие.


А ако сексот во брак е ок за задоволување на страсните нагони, тогаш би било во ред и бремените жени да продолжат да си се задоволуваат и за време на бременоста.

Апостолско правило VI, 28, РG 1, 985
Христијанин да не се соединува со трудна жена, затоа што тоа не го прави за раѓање деца, туку заради уживање, а треба да се љуби Бога, а не уживањето.


p.s. кога ќе имаш спротивни СВЕТООТЕЧКИ цитати од овие, тогаш пиши, во спротивно излегуваш смешна тврдејќи дека си православна христијанка (можеби новокомпонирано-православна, а? хммм, затоа пред извесно време рече дека можеби имаме различна вера...)


Svetite Otci se zanimavale so mnogu prashanja od razni oblasti na chovekoviot zhiviot, no ne i so tugjata intima, kako shto chinish ti!

Koj zboruva ovde za prezasitenost, razvrat i "plotski odnosi"? Zarem jas rekov deka brachnite dolzhnosti treba da se ljubat povekje od Boga? Ili, ti ne razbirash prosti zborovi?

Ne vadi zborovi od kontekst, tuku dostavi gi originalnite linkovi na gornite citati, vo potpoln tekst. A popat, pobaraj i neshto za raskolot od Svetite Otci, pa kje vidish zoshto, mozhebi, tvojata vera e razlichna! Ne mi e jasno, kako gi razbirash Svetite Otci, bez da gi svatish Bozhjite zapovedi? Shto e poopasno za chovechkata dusha: sexot vo ovenchan brak, ili raskolot i nepokajanieto za istiot, shto neminovno vodi kon eres? Pritoa, imaj vo obdzir deka svakjanjata na Svetite Otci za brakot, ne mora da se nepogreshlivi, i nemaat dogmatska priroda.

Изменето од Asya - 12.Декември.2008 во 09:31
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2008 во 09:20
Oficijalen stav na Pravoslavnata Crkva, za sexot:

http://www.bible.ca/cr-Orthodox.htm

PRE-MARITAL SEX: The Orthodox Christian faith holds to the biblical teaching that sexual intercourse is reserved for marriage. Sex is a gift of God to be fully enjoyed and experiences only within marriage. The marriage bed is to be kept "pure and undefiled" (Hebrew 13:4), and men and women are called to remain celibate outside of marriage. Our sexuality, like many other things about us human beings, affects our relationship with God, ourselves, and others. It may be employed as a means of glorifying God and fulfilling His image in us, or it may be perverted and abused as an instrument of sin, causing great damage to us and others. St. Paul writes, "Do you know that your body is the temple of the Holy Spirit who is in you, whom you have from God, and you are not your own? For you were bought at a price; therefore glorify God in your body..." (I Corinthians 6:19, 20).




Изменето од Asya - 12.Декември.2008 во 09:35
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2008 во 09:53
Џабе се правиш мудра и сезнајна, мила сестро, кога Светите Отци јасно и концизно кажуваат - СЕКСОТ ВО БРАК КОЈ СЕ ПРАКТИКУВА НАДВОР ОД РАМКИТЕ НА СОЗДАВАЊЕ НА СЕМЕЈСТВО, НЕ Е БЛАГОСЛОВЕН!!!! А ти ако сакаш оди и со главата низ ѕид, ама тоа си е чистото православно гледиште на таа тема.

И за крај, во продолжеток сакам само да воочам неколку поенти за некои работи.


Originally posted by makarios makarios напиша:

Asya, ова што го напишав е став на Свети Серафим Роуз. Понекогаш намерно ги изоставувам изворите, за да сме ослободени од методот на авторитет.


Originally posted by Asya Asya напиша:

Toa ne menuva nishto, osven shto ti javno priznavash deka prisvojuvash tugji tekstovi. Za tvoja informacija, nikogash ne treba "namerno" da se izlozhi tugj tekst, bez da se navede izvorot.


Или тоа не ти одговара затоа што ти јавно си разобличена дека доколку ако не е пишано името на оној кој го рекол тоа, можеш без размислување да одиш и против Светите Отци. До душа, како што се покажа, и да е пишано…Добра проверка, Макариос.

Потоа, прво велиш дека има проблеми посебно од духовна и посебно од телесна природа, и дека сексот во бракот спаѓа во телесниот дел:


Originally posted by Asya Asya напиша:

Duhovnikot nema pravo da se mesha vo nechij brak, a vernicite treba da se sovetuvaat so nego koga imaat realna potreba, ako se raboti za problem od duhovna priroda, a ne za se i seshto.


За во следниот момент да дојдеш до ставот дека секоја душевна страст се извршува на телесно ниво, а со тоа сексот во бракот да го ставиш во душевна природа на проблеми.

Originally posted by Asya Asya напиша:

Realno, ne postojat telesni strasti, a site strasti se dushevni, t.e. proizleguvaat od dushata, dodeka teloto samo gi izvrshuva.


Originally posted by Asya Asya напиша:

Shto se odnesuva na strasta na mazhot kon zhenata, i obratno, taa e prirodna i dobra…Na chovekot mu e dadena strasta kon zhenata vo negova polza


Сексуалната страст не ни е дадена од Бога . Таа е последица од падот во грев, а како таква, како воопшто може да биде некоја страст добра? Нели до сега разјаснувавме дека тоа не е така?

1 Сол. 4: 4 и секој од вас да знае да го пази својот сад во светост и честитост, 5 а не во похотна страст, како незнабошците, кои не Го познаваат Бога…

Рим. 13: 14 облечете се во Господ Исус Христос, и грижата за телото не претворајте ја во страсти.

Галатјаните 5:16 Ви велам: живејте по Духот, и нема да им угодувате на телесните страсти.

Вистинската добра човекова природа е онаа првобитна природа, неизвалкана од страстите, и затоа се трудиме во добродетелен христијански живот да живееме – за да ја достигнеме таа бестрасна состојба.

Контрадикторности…


Originally posted by Asya Asya напиша:

Na toj nachin, sluzhejki im na drugite, prvenstveno na svojata sopruga i semejstvo, vodejki i podigajki go ispravno, toj mu sluzhi na Boga.


Originally posted by Asya Asya напиша:

Znachi, vo hristijanskiot brak najvisoko mesto ima Bog, vo Koj mazhot i zhenata se duhovno obedineti, i Koj e centar na nivnoto vnimanie…


Кој е во преден план сега?

Originally posted by Asya Asya напиша:

…patot na brakot vodi kon Boga, a ne kon zemnite zadovolstva,    no toj e dozhivoten proces na usovrshuvanje, t.e. borba, koja trae dodeka chovekot zhivee na zemjata.


Зарем сексот кој за цел има задоволување на телесните страсти, но не и стварање на нови човеци не е земно задоволство?

Originally posted by Asya Asya напиша:

Ako, pak, tie dobrovolno i soglasno odluchat da se vozdrzhuvaat vo prodolzhitelno vreme ili postojano, toa treba da e pomegju niv, bez vlijanie na duhovnikot, koj mozhe samo da gi blagoslovi, no ne i da se mesha vo nivniot brak.


Хммм, а ако не даде благослов за тоа, тоа не е мешање на духовникот? И веднаш потоа повторно контрадикторност (еднаш може да се меша, еднаш не може, па пак може…)А нели секоја телесна страст е првенствено душевна, како што ти погоре се изјасни? Зошто мислиш дека се вика духовен отец, ако не да ги лечи страстите на нашата душа?

Originally posted by Asya Asya напиша:

Za mirjanite, bitno e da gi ispoveduvaat svoite grevovi, ne vo "duhovna beseda", tuku vo sv. tainstvo na pokajanie, i vo poslushanie da gi ispolnuvaat odredbite na sveshtenikot.


И пак не може да се меша…

Originally posted by Asya Asya напиша:

takvoto svakjanje deka mirjaninot "ZA SE" treba da se sovetuva so svojot duhoven otec, i vo apsolutno poslushanie da da mu se potchinuva, e sektashko… ulogata na duhovnikot e sporedna


Па потоа пак може…(бидејќи може да ни рече дека нема причест затоа што сме имале сексуален однос за задоволување на телесните страсти)

Originally posted by Asya Asya напиша:

Shto se odnesuva na poslushanieto na mirjanite kon duhovniot avtoritet, nie ne smeeme da se prichestuvame bez ispoved i blagoslov, t.e. ako duhovnikot smeta deka ne sme podgotveni za prichest, Ponatamu, nie treba da se odnesuvame ispravno, pochituvajki ja crkovnata hierarhija, soglasno na crkovnite kanoni.


Ајде, реши се веќе еднаш! Може или не може „да се меша“?       

Originally posted by Asya Asya напиша:

Svetite Otci se zanimavale so mnogu prashanja od razni aspekti na chovekoviot zhiviot, no ne i so tugjata intima, kako shto chinish ti!


Јас само ги изнесувам православните ставови на Светите Отци во однос на сексот во бракот, а ти зошто си го сфаќаш тоа лично? Имаш некоја мува на капата? Да не е тоа гордоста да се признае неспособноста за воздржание?
Ти реков, ако имаш спротивни цитати, но само од Свети Отци, слободно изнеси ги.

И само потврдив дека овој коментар не ти е точен


Originally posted by Asya Asya напиша:

…Za zhal, nekoi sveshtenici na MPC preku nokj stanaa "starci", i samite imaat pogreshno svakjanje za svojata uloga vo zhivotot na mirjanite. Duhovnikot nema pravo da se mesha vo nechij brak…


Не се „мешаат“ духовниците во нечиј брак, туку Светите Отци, а духовниците само ги применуваат нивните учења

И крајното што го пастира, за официјалниот став на Црквата за сексот, само го потврдува тоа што досега го изнесов, и ги допотврдува цитатите од СВЕТИТЕ ОТЦИ кои ги пастирав!


Originally posted by Asya Asya напиша:

…Se razbira, jas govoram za hristijanskiot brak.


Можеби зборуваш за христијански брак, но не за православно-христијански, туку за некој
протестантско-христијански брак


Следствено, јас само пред бракот, би додала – „сексот во“


Originally posted by Asya Asya напиша:

Tvoeto svakjanje za brakot, e mnogu pogreshno.


И за крај, повторно ќе напоменам – моето изнесување беше co цел да го претставам чистото православно гледиште за сексот во бракот, а не да наметнам свој став. Секој нека си прави како сака и како може, но не е во ред изразот на својата немоќ да го наметнува како официјално православно стоиште за конкретната тема. Подобро е човек да се повече, кога не може да исполни нешто, отколку да рита против бодило!!!

Мило ми беше што сите вас ве запознав. Навистина интересни искуствени размени на мисли прочитав изминативе неколку месеци. Можеби со некој од вас во иднина Господ ќе ја нареди така работата, што ќе се запознаеме и лично. До тогаш, секој кој сака нешто да ми каже или да ме праша, слободно тоа може да го стори преку лични пораки. Јас се повлекувам од форумов. Останете ми сите живи и здрави, и им благодарам на оние кои најмногу контрираа со мене (брат Ев и сестра Асја), затоа што само ме наведоа подлабоко да ја спознаам Светата Православна Вера, на која припаѓам.

Господ со сите вас

Со Христова љубов,

Маран Ата +

      

Изменето од Maran Ata - 12.Декември.2008 во 10:08
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2008 во 09:59
Ti ne gi razbirash Bozhjite Zapovedi, ni Svetoto Pismo, a si se fatila za Svetite Otci i "chisto pravoslavie", kako slep za stap, i toa vo raskol! Vprochem, prashanjeto za sexot nema dogmatska priroda, a Svetite Otci ne se nepogreshlivi, i mozhat da imaat razlichni svakjanja po toa prashanje. Toa se odnesuva i na sovremenite pravoslavni teolozi. Sepak, Pravoslavnata Crkva ima eden stav.

Oficijalen stav na Pravoslavnata Crkva, za sexot:

http://www.bible.ca/cr-Orthodox.htm

PRE-MARITAL SEX: The Orthodox Christian faith holds to the biblical teaching that sexual intercourse is reserved for marriage. Sex is a gift of God to be fully enjoyed and experiences only within marriage. The marriage bed is to be kept "pure and undefiled" (Hebrew 13:4), and men and women are called to remain celibate outside of marriage. Our sexuality, like many other things about us human beings, affects our relationship with God, ourselves, and others. It may be employed as a means of glorifying God and fulfilling His image in us, or it may be perverted and abused as an instrument of sin, causing great damage to us and others. St. Paul writes, "Do you know that your body is the temple of the Holy Spirit who is in you, whom you have from God, and you are not your own? For you were bought at a price; therefore glorify God in your body..." (I Corinthians 6:19, 20).






Изменето од Asya - 12.Декември.2008 во 10:14
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2008 во 10:07
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

СЕКСОТ ВО БРАК КОЈ СЕ ПРАКТИКУВА НАДВОР ОД РАМКИТЕ НА СОЗДАВАЊЕ НА СЕМЕЈСТВО, НЕ Е БЛАГОСЛОВЕН!!!!
 
Ako ti si frigidna ili ako muz ti ne go biva za seks, ne mora da siris eresi deka oficijalniot stav na pravoslavnata crkva veli deka seksot sluzi samo za pravenje deca, a ne i za uzivanje na bracnite sopruznici. Asya ubavo ti go iznese pravoslavniot stav od kade mozes da vidis deka seksot ne e od boga daden samo za pravenje deca ami i za uzivanje vo brakot. Ako bese taka togas ke imavme nagon za seks samo 2-3 pati vo zivotot, ili samo ednas godisno kako nekoi zivotni a ne postojano. Ti se cudam na pametot.
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2008 во 10:09
„Православен“ правобранител на Асја (наместо на чистото православие), повторувањето е мајка на знаењето - читај се од почеток и доста со кроење теологија на нечии страсти, туку отворете ги очите и гледајте што велат СВЕТИТЕ ОТЦИ и Апостолските правила... а сега - бај бај...

Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Originally posted by Asya Asya напиша:

Zarem svetite Otci se zanimavaat so polovite odnosi na sopruzhnicite? Svetite Otci bile monasi i otshelnici, a nivnite zborovi se najchesto pogreshno svateni i manipulirani od duhovno neopitni duhovnici. Pred da se chitaat svetite Otci, za pravilno da se svatat, neophodno e, da se ima solidna osnova. Svetite Otci ne se zanimavale so "sex" i brak, tuku nivnite dela povekje se odnesuvaat na monashkiot i otshelnichki zhivot. Sv. Serafim Rouz bil monah, koj nikogash ne zhiveel semeen (brachen) zhivot...


Да, Светите Отци се занимавале со секој дел од животот на верниците. Познато е дека најголемите Свети Отци од рано-христијанскиот период биле епископи, раководители на цели градови и области во кои живееле мирјани. Како духовни раководители, тие биле должни да се занимаваат со секој дел од животот на верникот за да ги поучуваат и водат кон спасение. Светите Оци се занимавале и со тематиката околу абортусот, и со контрацепцијата, и со перверзиите во сексот, и со самиот секс во бракот. Доколку речеме дека тој и тој бил монах и немал брачно искуство, а со тоа не е компетентен да дава суд какви треба да се сексуалните односи во брак, тогаш го негираме Бог и Апостолите. Зошто? Светите Отци се оние кои го објаснуваат секој стих од Библијата водени од Светиот Дух. Меѓудругото, св.ап.Павле зборува за бракот, а тој бил девственик, со што значи дека ако се прифати твојот став, тогаш не треба да го признаеме тоа што тој го вели. А и никогаш не треба да заборавaме дека Светиот Дух е Оној кој делува преку светите луѓе, затоа тоа што го кажале за бракот и сексот во бракот, извира директно од Бога. Чистото православно христијанство не прифаќа секуларизам, односно, целиот живот го гледа како продолжена Литургија, дури и надвор од црквата како храм, верникот треба да продолжи да живее како да е во црква – во молитва, воздржување, концентрираност на духовниот живот, а не - одењето на црква да го смета како само еден дел од својот живот. За да не ја должам многу, да видиме дали е вистина тоа дека Светите Отци не се занимавале со сексот и бракот (иако од претходните цитати за целомудреноста јасно станува за што се залагаат тие).

Епископ Артемиј
Оние кои се состануваат „ненаситоно“ нема да бидат осудени, што, можеби, самиот акт на соединување во бракот би бил грев, туку заради отсуство на воздржување во границите на Бог кој се поставени преку Црквата, заради неподвизување за повисоки, возвишени цели. Преку тоа неумрено состанување, тие постануваат и за цела вечност остануваат „крв и тело“, кои, по зборовите на светиот апостол, нема да го наследат Царството Божјо. Не вели ми: Па тие можеби се подвизуваат на друг план и на тој начин да го стекнат Царството Божјо. Светите Отци и историјата на Црквата ни сведочат дека човек кој мисли само на сладострастни уживања (во бракот или вон него, сеедно) неспособен е за било какви подвизи, дури ни да размислува за вишите духовни работи. Сладострастникот не помислува дека треба да пости, да се моли, да се смирува – затоа што, кога сето тоа би го правел својата душа ради, без сомневање би покажал воздржување и во брачните односи.

Св.Максим Исповедник
Зло е погрешниот суд на поимите, од кое следи злоупотреба на работите. На пример, како во врска со жената, целта на правилниот суд на соединувањето е раѓање деца. Значи оној, кој гледа само на сладострастие, греши во судот, нарекувајќи го добро она што не е добро. Таквиот, значи, врши злоупотреба соединувајќи се со жената. Слично е и со останатите работи и поими.....Постојат три причинители кои нас не поттикнуваат на зло: страстите, демоните и лошата волја. И страстите како кога сакаме работи без причина, како на пример, храна во ниедно време, или беспотреба, или жена без цел да се раѓаат деца и незаконски...

Св.Атанасиј Велики
Која велиш употреба? Онаа по Законот, која Бог ја дозволил, велејќи: "Плодете се, и множете се, и наполнете ја земјата“ (1 Мојсеева 1:28), и на која апостолот укажал, велејќи: „Чесен брак и постела неосквернета“ (Евреите 13:4)? Или онаа по јавното мнение, која се врши криејќи се и прељуботворно?… Блажен е оној кој во младоста има јарем слободен, употребувајќи ја природата за раѓање деца

Според Св.Никодим Светогорец
Целомудреноста во бракот означува „соединувањето на брачниците треба да биде само заради раѓање деца, а не заради страстољубие.“

Св.Јован Златоуст
Бракот се лишава од секоја пофалба, кога некој се користи со него до презаситеност.

Свети Григориј Римски
Кога страста доаѓа на местото на желбата за деца, самиот акт на општење станува нешто, за што брачниците треба да жалат. Свети апостол Павле вели - ако не можат да се воздржат, нека се мажат - но веднаш потоа додава дека ова го вели поради допуштение, а не како заповед. Ова допуштение, односот го озаконува, но не го прави добар, па кога зборува за допуштение, не вели дека односот е безгрешен.

Свети Климент Александриски
Поради светоста во одржување на потомството, семето на мажот да не биде залудно исфрлано, ниту пак оштетувано, ниту пак залудно потрошено. Да се има телесен однос, надвор од одржување на потомството е повреда на природата.

Свети Епифаниј
Тие (египетските еретици), практикуваат полови дела, но го спречуваат зачнувањето деца. Половите односи ги прават не за потомство, ами за да ги задоволат своите страсти - па тие подлежат на распадливост.

Блажени Августин
Телесното општење заради потомство е достојно во бракот. Но, сето што го надминува ова, не следи никакво оправдание, туку блуд.

ава Пимен
Како што чадот ги изгонува пчелите и тогаш се зема сладоста на нивниот труд, така и телесното задоволување го изгонува стравот Божји од душата, и го одзема секое трудољубие.


А ако сексот во брак е ок за задоволување на страсните нагони, тогаш би било во ред и бремените жени да продолжат да си се задоволуваат и за време на бременоста.

Апостолско правило VI, 28, РG 1, 985
Христијанин да не се соединува со трудна жена, затоа што тоа не го прави за раѓање деца, туку заради уживање, а треба да се љуби Бога, а не уживањето.



Изменето од Maran Ata - 12.Декември.2008 во 10:13
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2008 во 10:14
Eh koga nekoj e pobien so dobri argumenti ne mu ostanuva nisto drugo osven da si gi povtoruva sopstvenite zborovi i da spamira
 
Originally posted by Asya Asya напиша:

Ti ne gi razbirash Bozhjite Zapovedi, ni Svetoto Pismo, a si se fatila za Svetite Otci i "chisto pravoslavie", kako slep za stap, i toa vo raskol! Vprochem, prashanjeto za sexot nema dogmatska priroda, a Svetite Otci ne se nepogreshlivi, i mozhat da imaat razlichni svakjanja po toa prashanje. Toa se odnesuva i na sovremenite pravoslavni teolozi. Sepak, Pravoslavnata Crkva ima eden stav.

Oficijalen stav na Pravoslavnata Crkva, za sexot:

http://www.bible.ca/cr-Orthodox.htm

PRE-MARITAL SEX: The Orthodox Christian faith holds to the biblical teaching that sexual intercourse is reserved for marriage. Sex is a gift of God to be fully enjoyed and experiences only within marriage. The marriage bed is to be kept "pure and undefiled" (Hebrew 13:4), and men and women are called to remain celibate outside of marriage. Our sexuality, like many other things about us human beings, affects our relationship with God, ourselves, and others. It may be employed as a means of glorifying God and fulfilling His image in us, or it may be perverted and abused as an instrument of sin, causing great damage to us and others. St. Paul writes, "Do you know that your body is the temple of the Holy Spirit who is in you, whom you have from God, and you are not your own? For you were bought at a price; therefore glorify God in your body..." (I Corinthians 6:19, 20). [SIZE]



Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2008 во 11:48
Од прочитаново, ми произлегоа неколку нејаснотии.
 
1. Зашто апостолот Павле им порачува на сопружниците да не се оддалечуваат предолго (освен, мислам кога постат)?
Што сакал да каже со тоа?
 
2. Дали поповите имаат односи само кога треба да создадат потомство?
 
3. Зошто на жената и е овозможено да ужива-иако тоа е ирелевантно за нејзиното забременување?
 
4. Зошто тогаш од ваквите ставови кај поединци настануваат емотивни/психички потешкотии?
 
5. Нели е оваа работа физиолошка, како и секоја друга потреба, која носи задоволство и овозможува нормално функцоионирање на организмот (при тоа се лачат бројни хормони, супстанции кои овозможуваат правилна работа на цел организам), а нели гушењето на истата е грев против телото, кое пак е храм на светиот Дух?
 
6. Сума сумарум, дали вистинскиот христијанин/христијанка треба да има однос 2-3 пати во животот?
 
7. Овде ми се наметнува и друго прашање...Оние свети старци, исповедници кои ги изнапишале овие работи, се решиле на таков живот, но како што вели и Павле, тоа не го може секој, нели...Епа ако е така, со кое право ги судат сопружниците и навлегуваат во интимата?
 
8. Ако јас се решам на апстиненција, под претпоставка дека сум завршила со репродукцијата, нели правам грев кон сопругот/Бога, наведувајќи го при тоа да побара блискост на трета страна, а со тоа станувам директно одговорна за распадот на една заедница?
 
Опитен, те замолувам ти да ми одговориш на прашањава, вака кратко и по редослед, зашто сега гледам дека ништо не знам.
 
 


Изменето од maria_magdalena - 12.Декември.2008 во 11:51
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
maria_magdalena Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
trouble seeker

Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај maria_magdalena Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2008 во 11:59
И ова, ве молам...
 

Свети Климент Александриски
Поради светоста во одржување на потомството, семето на мажот да не биде залудно исфрлано, ниту пак оштетувано, ниту пак залудно потрошено. Да се има телесен однос, надвор од одржување на потомството е повреда на природата.
 
Ако ви се оди по нужда, со опроштение, дали е против природата да се олесните или треба да се воздржува човек зашто со продуктот на нуждата ја погани природата? Просто...не можам да го разберам ова.
 
И семето, лелецрвенеење..па мене ми е срам бе луѓе ова што го пишувам а оциве..и што да прави мажот со семево? Ете завршил со репрод. функција...И сега? Па не сум баш упатена, ама мислам дека тоа задржување може да направи голема беља кај мажот.
 
 
Свети апостол Павле вели - ако не можат да се воздржат, нека се мажат - но веднаш потоа додава дека ова го вели поради допуштение, а не како заповед. Ова допуштение, односот го озаконува, но не го прави добар, па кога зборува за допуштение, не вели дека односот е безгрешен. А каде вели пак-дека односот е грешен?
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
Кон врв
kejt-d-grejt Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 6228
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај kejt-d-grejt Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2008 во 14:24
сексот е зближување!
кое ни прави refresh на Windowsotнамигнување

како може, нешто што е толку убаво,
да биде грешно????трепкање


се' што е убаво во животот е поезија. сето друго е проза
Кон врв
ahmar1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 712
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ahmar1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2008 во 16:10
Најпрвин сакав да ти пишам лична порака Asya ,но кога видов како ја испердаши маран ата јавно на форумот што ти праќала лични пораки затоа го праќам ова на форумов.
Најпрвин сакам да кажам дека џабе е се ако немаме љубов.така да нема потреба така да им се исмеваш на луѓето што не ги делат твоите ставови.Ова зборам за оние кој не се дел од Црквата.
Друго е дека жално што сепак главана омилена цел ти се припадниците на македонската православна црква.и сега каков пример даваме на другите?!
Христос рекол дека по љубовта ќе не познаат дека сме негови ученици,дали е тоа тука тоа случај?јас мислам не..Болката на секој член на црквата е болка на целат црква така да ние православните сочуствуваме со тебе,но нема потреба да истураш толку отровни зборови кон повеќето православни тука на листава,да беше ова верски форум ај некако да разберам,али тоа не е случај тука.
така да како и на еден друг форум порано што успеа да го оцрниш така и сега те замолувам да не го правиш и тоа и тука.Ние како православни треба да сведочиме за верата и Христос а не да се јадеме еден со друг и тоа пред оние кои допрва треба да го запознаат Христа.така да во корист на форумот и квалитетната дискусија јас го ставам моето учество во stand by,па кога ке може нормално да се разговара со тебе,ќе продолжам со (се надевам)активно учество и понатаму.
поздрав и секое добро


Изменето од ahmar1 - 12.Декември.2008 во 16:13
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++
Кон врв
МАРШАЛ Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
ГРОБАР ДО ГРОБА

Регистриран: 06.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 44396
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај МАРШАЛ Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Декември.2008 во 16:32
nema seks , nema happy faces nautro ...... pa sleduvatelno , nema ni topli lepcinja голема%20насмевка .........
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1415161718 36>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,500 секунди.