IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Секс - како вие гледате на него?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Секс - како вие гледате на него?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789 36>
Автор
Порака
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 18:35
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by makarios makarios напиша:

Asya, ти даваш паушални изјави (мислејќи дека изнесувам мое мислење.. да, да - лукаво сум постапувал што не сум го наведувал изворот!!), а после кога ќе ти ставам очигледни цитати од Светите Отци, ти ги испревртуваш нивните зборови.Патем, ме обвинуваш за работи кои не сум ги рекол.


Svetite Otci ne se zanimavale so "sex" i brak, tuku nivnite dela povekje se odnesuvaat na monashkiot i otshelnichki zhivot. A ti si toj, koj gi iskrivuva nivnite zborovi, se fakjash za oddelni citati i pogreshno gi tolkuvash von kontekst, obiduvajki se da dokazhesh deka monashtvoto e posebna kasta. Jas velam deka brakot e blagosloven, a sekomu ne e dadeno da bide monah.




Vo pravo si Asya. So vakvo iskrivuvanje na Svetoto Pismo lugeto uste tolku ke se oddalecuvaat od Crkvata, zatoa sto brakot e sveta zaednica od Bog, a monaskite razmisluvanja za brakot se sosema druga rabota, tie ziveat drug nacin na zivot.

Da ne me sfati nekoj pogresno, ne go kritiziram monastvoto.

No ako se prezentira vo javnosta deka seksot vo brakot spored Pravoslavnata Crkva e grev, ( a Bog vo Svetoto Pismo veli deka e blagoslov, vidi Izreki 5:15-21; Evreite 13:4 , posebno 1 Korintjanite 7:2-5.) togas ne cudete se zosto se crkvite prazni , dragi braka monasi;

Sekoe dobro, pozdrav!
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 18:54
Originally posted by KINGDAVID KINGDAVID напиша:

Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by makarios makarios напиша:

Asya, ти даваш паушални изјави (мислејќи дека изнесувам мое мислење.. да, да - лукаво сум постапувал што не сум го наведувал изворот!!), а после кога ќе ти ставам очигледни цитати од Светите Отци, ти ги испревртуваш нивните зборови.Патем, ме обвинуваш за работи кои не сум ги рекол.


Svetite Otci ne se zanimavale so "sex" i brak, tuku nivnite dela povekje se odnesuvaat na monashkiot i otshelnichki zhivot. A ti si toj, koj gi iskrivuva nivnite zborovi, se fakjash za oddelni citati i pogreshno gi tolkuvash von kontekst, obiduvajki se da dokazhesh deka monashtvoto e posebna kasta. Jas velam deka brakot e blagosloven, a sekomu ne e dadeno da bide monah.




Vo pravo si Asya. So vakvo iskrivuvanje na Svetoto Pismo lugeto uste tolku ke se oddalecuvaat od Crkvata, zatoa sto brakot e sveta zaednica od Bog, a monaskite razmisluvanja za brakot se sosema druga rabota, tie ziveat drug nacin na zivot.

Da ne me sfati nekoj pogresno, ne go kritiziram monastvoto.

No ako se prezentira vo javnosta deka seksot vo brakot spored Pravoslavnata Crkva e grev, ( a Bog vo Svetoto Pismo veli deka e blagoslov, vidi Izreki 5:15-21; Evreite 13:4 , posebno 1 Korintjanite 7:2-5.) togas ne cudete se zosto se crkvite prazni , dragi braka monasi;

Sekoe dobro, pozdrav!



Ete, taka gi nauchil dedo Naum, deka monashtvoto e posebna kasta, i samovolno go tolkuvaat Evangelieto i delata na Svetite Otci, spored nivnata asketsko - isihastichka "Makedonska" shkola. Videte, kolku se zabludeni! Tie ne ja razbiraat osnovata na hristijanstvoto, no se zanimavaat so Svetite Otci, i manipuliraat so nivnite zborovi! Aj, neka kazhat shto velat Svetite Otci za raskolot!


Gi predupreduvam site svesni lugje: Stojte podaleku od vladikata Naum, i pazete gi svoite cheda, da ne padnat vo negovata mrezha.

Изменето од Asya - 06.Декември.2008 во 18:58
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 19:17
Hmm....jas imam pozitivno mislenje za Vladikata Naum , iako licno ne go poznavam, poznavam nekoi duhovni ceda.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 19:38
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Светото Писмо треба дас е чита цело, како една сеопфатна целина. Покрај Светото Писмо според Православната традиција паралелно на него се користи и Светото Предание рамноправно на Светото Писмо, затоа што тоа е продолжение на Светото Писмо и живото на Светиот Дух во Црквата преку светите Отци.

Од сите овие извори можам да заклучам дека човекот е создаден според образ и подобие Божјо. Односно добар и свет со призвание да стане совршен до подобието Божјо. Тоа совршенство е духовно совршенство. Совршенство се состои кога ке се издигнеме над сета природа и постанеме повисоки од ангелите на небесата, односно продуховени, а поред тоа и телото треба да се продухови, како што било и продуховено телото Исусово по воскресението.

Тоа му било дадено на Адам во рајот.

Но Адам место да му се предадее на духовното и да напредува во благодатта на Светиот Дух, тој се острастил на телесното. Во него се појавила старста кон телесно задоволување.

Згрешил.
паднал.

И жто се случило?
Му се отвориле телесните, односно страсните очи. Видел дека жената е гола, односно телесно ја посакал.

Но таа била гола и пред да падне, зошто не ја гледал тогаш?

Затоа што до тогаш, во него не постоела телесната страс на блудот. Таа била негова жена но сепак кон неа погледнал блудно.

Тоа е последица на падот.

Од тогаш човештвото се наога во една агонија за негово избавување.

Тоа го направил вториот или нов Адам, кој се родил од девојката Марија.

Зашто се родил на натприроден и безгешен начин и зашто баш од Марија?

Новиот Адам требало да се роди од Пречиста девојка и на чист начин за да не биде наследник на падната Адамова природа и гревот и за да може да не биде извалкан од него и го победи. Човештвото чекало со векови за да да се најде во него достојната и во нејзината пречиста утроба да се роди. Затоа е таа толку голема слава кон Богородица. да не беше таа ние сеуште ке пребиваавме во гревовите и умиравме во адот. Таа е неспоредливо пославна и повисока од секое творение и од Ангелите на небесата.

ВНовиот Адам откако со своето раѓање ја победи падната човекова природа му остана уште да ги победи гревот, смртта и сатаната. Тоа тој го направио со примерот со својот живот. Не направи грев, со својата смрт, смртта со победи и и со воскресението ги разгуши занданите пеколни и ги ослободи сите кои го прифатија за вистински Бог. Смртта и пеколот неможеа да го задржат затоа што над него наемаа власт. Не како Бог, туку како совршен човек. Бидејќи во него грев немаше. Но се воплоти и стана човек за да го избави,подигне обнови и обожи паднатиот човек.

Новиот Адам, Христос, го покажа, објави вистинскиот човек што Бог го создаде, а стариот Адам, преку прстапувањето го унакажа и го уништи.

Сега имаме два критериума.
Стариот паднат Адам, кој се огледува во сето падната човештво и
Новиот Адам, Христос, Адам пред падот во рајот.


Сега прашањето ни е: Кон кој Адам ние сакаме да се стремиме?

Ако сакаме да живееме според критериумите и нормите од овој свет и век ке бидеме слични на стариот, паднат Адам и ќе бидеме заробени од страстите и ќе умираме во своите гревови за во Пеколот или

сакаме да бидеме како Новиот Адам, Христос, и да живееме свето, слободно и бестасно имајки апослутна контрола над сите начи помисли, желби и чувста и ке го наследиме рајот со сите негови радости.

Патот на стариот Адам е широк и послан со секакви задоволстава и наслади од овој свет и век, а

Патот на Новиот Адам
е тесен и терновит, во воздржание и подвиг.

Секуалните задоволувања се полод на телесните старсти на стариот, паднат Адам и во нас и кај оние кои неможат да се воздржат се индикатор дека сме заробени од таа старст, а секоја страст е грев и оддалечување од Бога.

Бог во нас всадил природните старсти, но ние сме ги испревртиле во и сме ги направиле противприродни. Така и природната стаст, односно енегија, на љубов, ние сме ја претвориле во неприродна страст за блуд. Најблагословените човекови органи сме ги претвориле во најсрамни.

Изборот е наш.
Ако сакаме да се стремине кон стариот Адам да се оддадеме на неконтролирано задоволување.

Ако сакаме да се стремиме кон Новиот Адам, Христос, да се подвизуваме и воздржуваме.

Секој според силите, а Бог е милОсотив секој кој има смирение и покајание до го помилува и спаси. Но смирение и покајание заради својата немоќ, а не гордост и суета во својата прелест.


Според Светот Писмо и светите Отци, сексот во бракот е дозволен само ако е со цел од таа заемна љубов на сопружниците да се роди нешто убаво, нов живот, нов човек, а ако е задади задоволување на блудната старст во нас тогаш е ДОПУШТЕН заради нашата падната и немоќна природа а НЕ И БЛАГОСЛОВЕН.

Допуштено е различно од благословено.

„А јас ви зборувам за Христа и Црквата„




Pa, prochitaj go vekje ednash Svetoto Pismo "celo", a ne ovde da gi preraskazhuvash svakjanjeta na dedo Naum!
Vo Svetoto Pismo, Hristos veli: "Zatoa chovekot kje gi ostavi tatkoto i majkata, i KJE SE PRILEPI KON ZHENATA SVOJA, I OBATA KJE BIDAT EDNA PLOT. Taka shto, tie vekje ne se dvajca, no edna plot. I taka, toa shto Bog soedinil, chovekot da ne razdeluva". (Matej,19:5,6).

Kako mazhot i zhenata se soedinuvaat vo edna plot?


Nepotrebno e da se filosofira za sostojbata na Adam pred padot, bidejki toj padnal, a chovechkata priroda e padnata, dodeka brakot mu e daden na chovekot na spasenie. Vprochem, stariot Adam ne e unishten, ami e pravednik vo Carstvoto Nebesno. Hristos sam slegol vo adot, i megjudrigite Bozhji ugodnici, prvi gi izbavil Adam i Eva. Nam ni e dadena mozhnost vo Hrista da se ispravime, a sekoj po svojata sila mozhe da izbere monashtvo i celomudrenost ili brak.


Brakot e Sveto Tainstvo, vo koj sopruzhnicite stapuvaat dobrovolno, a kolku se sakaat i nivniot intimen zhivot, e nivna rabota. No, Pravoslavnata Crkva za osnova na brakot ne go smeta potomstvoto, tuku ljubovta, vrz koja se gradi brachnata zaednica, a dali i kolku deca kje se rodat, zavisi od Voljata Bozhja. Bezdetnite brakovi se ednakvo blagosloveni, i ni najmalku ne znachi deka treba da gi prekinat polovite odnosi, samo zatoa shto ne mozhat da imaat potomstvo.

Brakot e blagosloven, a polovite odnosi vo brakot se BRACHNA DOLZHNOST, na koja mazhot i zhenata se obvrzuvaat pri stapuvanjeto vo brak (da bidat edna plot), a tvoeto umuvanje e izilishno i nema vrska so Svetoto Pismo ni Svetite Otci.


Изменето од Asya - 06.Декември.2008 во 20:01
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 19:41
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by makarios makarios напиша:

Asya, ти даваш паушални изјави (мислејќи дека изнесувам мое мислење.. да, да - лукаво сум постапувал што не сум го наведувал изворот!!), а после кога ќе ти ставам очигледни цитати од Светите Отци, ти ги испревртуваш нивните зборови.Патем, ме обвинуваш за работи кои не сум ги рекол.


Svetite Otci ne se zanimavale so "sex" i brak, tuku nivnite dela povekje se odnesuvaat na monashkiot i otshelnichki zhivot. A ti si toj, koj gi iskrivuva nivnite zborovi, se fakjash za oddelni citati i pogreshno gi tolkuvash von kontekst, obiduvajki se da dokazhesh deka monashtvoto e posebna kasta. Jas velam deka brakot e blagosloven, a sekomu ne e dadeno da bide monah.



Јас веќе ти кажав, дека тоа е толкување на Свети Серафим Роуз.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 19:44
Asya, imash eden propust vo citiranjeto. Si napishala:

"... chovekot da razdeluva". (Matej,19:5,6).

Treba da stoi:

... chovekot da NE razdeluva". (Matej,19:5,6).





Изменето од Messenger - 06.Декември.2008 во 19:46
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 19:48
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Asya, imash eden propust vo citiranjeto. Si napishala:

"... chovekot da razdeluva". (Matej,19:5,6).

Treba da stoi:

... chovekot da NE razdeluva". (Matej,19:5,6).





Blagodaram za ispravkata!
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 19:53
Originally posted by makarios makarios напиша:


Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by makarios makarios напиша:

Asya, ти даваш паушални изјави (мислејќи дека изнесувам мое мислење.. да, да - лукаво сум постапувал што не сум го наведувал изворот!!), а после кога ќе ти ставам очигледни цитати од Светите Отци, ти ги испревртуваш нивните зборови.Патем, ме обвинуваш за работи кои не сум ги рекол.

Svetite Otci ne se zanimavale so "sex" i brak, tuku nivnite dela povekje se odnesuvaat na monashkiot i otshelnichki zhivot. A ti si toj, koj gi iskrivuva nivnite zborovi, se fakjash za oddelni citati i pogreshno gi tolkuvash von kontekst, obiduvajki se da dokazhesh deka monashtvoto e posebna kasta. Jas velam deka brakot e blagosloven, a sekomu ne e dadeno da bide monah.
Јас веќе ти кажав, дека тоа е толкување на Свети Серафим Роуз.




Ako znaesh od kade dovagja Sv. Serafim Rouz, togash i negovite zborovi bi trebalo da ti bidat jasni. No, koj mozhe da reche deka brakot e greshen, koga Hristos go blagoslovil?
Кон врв
Templarius Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 12.Февруари.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2754
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Templarius Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 19:57
Ej bre sto cuden narod ste, ve citam i ne mi se veruva od nesto sto e tolku ubavo i sto sekoj od nas uziva da go ima vie napravivte kasa popara so vash*te mudruvanja...pa daj kazete kako vie gledate na seksot VIE ama iskreno .... jas go konzumiram uzivam vo nego i ne gledam nisto sporno so religijata da ima seksot ....
Give me your secrets
Bring me a sign
Give me a reason
To walk the fire
See another dawn
Through our son's eyes
You give me a reason
To walk the fire.
Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fiks Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 20:24
Originally posted by Asya Asya напиша:



Brakot e Sveto Tainstvo, vo koj sopruzhnicite stapuvaat dobrovolno, a kolku se sakaat i nivniot intimen zhivot, e nivna rabota. No, Pravoslavnata Crkva za osnova na brakot ne go smeta potomstvoto, tuku ljubovta, vrz koja se gradi brachnata zaednica, a dali i kolku deca kje se rodat, zavisi od Voljata Bozhja. Bezdetnite brakovi se ednakvo blagosloveni, i ni najmalku ne znachi deka treba da gi prekinat polovite odnosi, samo zatoa shto ne mozhat da imaat potomstvo.

Brakot e blagosloven, a polovite odnosi vo brakot se BRACHNA DOLZHNOST, na koja mazhot i zhenata se obvrzuvaat pri stapuvanjeto vo brak (da bidat edna plot), a tvoeto umuvanje e izilishno i nema vrska so Svetoto Pismo ni Svetite Otci.


Не сум религиозен и највероватно нема да бидам во догледно време,но не знам што ќе донесе утрешнината и деновите после неа,значи се е можно па дури и да станам верник.
Твојот пост што го цитирам Asya ги има најмудрите зборови во оваа тема.Со еден збор авал да ти е.
Членовите кои сакаат сексуалниот живот во брак да го направат како најголемо зло нека се обидат на секоја потенцијална припадничка за свој брачен партнер да и го кажат тоа пред брак,па тогаш ќе видат како таа ќе изреагира кога ќе и кажат дека планираат да имаат секс со неа само заради размножување.
Се читате ли вие што сакате да го сатанизирате сексот што пишувате ли?-Срамота е ова што го пишувате,не можам да поверувам во ова што се пишува,уште пострашно е што тоа го пишуваат мажи.
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 20:25
Originally posted by Asya Asya напиша:


No, koj mozhe da reche deka brakot e greshen, koga Hristos go blagoslovil?


Тоа само ти може така да ги испревртиш зборовите. Или ти е интересно да се расправаш за се и сешто?

Јас во ниеден момент немам речено дека бракот е лоша работа. Напротив тоа е од Бога благословена заедница, и како таков односите се во ред доколку станува збор за зачнување деца.

Телесните односи кои се надвор од тоа, Црквата ги допушта, но никако не ги оправдува, за што имаш еден куп цитати од светители. Најдобро објаснение имаш од владиката Артемије.

Исто така, Светите Отци се согласни дека девственоста и монашкиот пат е повозвишена форма од бракот, но тоа не значи дека се осудуваат тие што се во брак. Постои канонско правило, со кое, секој што се превознесува и ги осудува тие што се во брак, да се одлачи додека не се покае.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 20:49
Ochebijno, povekjeto lugje imaat pogreshno svakjanje za brakot, a najverojatno odtamu proizleguvaat nedorazbiranjata i razvodite.

Prethodno obrazlozhiv deka monashtvoto, koe e povisoka forma na duhoven zhivot, a ne posebna klasa vo Crkvata, kako shto smetaat duhovnite cgeda na "dedo" Naum, i semejstvoto (brakot), ednakvo im se potrebni na Crkvata i opshtestvoto, i namesto da se natprevaruvaat, treba da se nadopolnuvaat. Vo sekoj sluchaj, ispravno i poarno e chovekot da bide dobar soprug i grizhliv tatko, otkolku losh monah, i obratno, bidejki sekomu ne se dadeni isti darovi. Zatoa, sekoj za sebe treba da odluchuva, i nikoj ne smee da ja nametnuva svojata volja vrz drugite. Chovekot treba slobodno i dobrovolno da vleze vo monashtvo ili brak (koj kade e povikan), bez da go osuduva drugiot, koj napravil poinakov izbor. Potrebno e da znaeme deka sekoe pravo dovagja vo paket so dolzhnosti. Pravoto na manashtvo ima monashki dolzhnosti, koishto go obvrzuvaat monahot na poslushanie kon postaveniot duhoven avtoritet i red drugi pravila, koi se odnesuvaat na monashkiot zhivot. A pravoto na brak dovagja so brachni dolzhnosti. Vo manastirite, za monasite vazhat monashkite pravila, a vo brakot vazhat brachnite i semejnite pravila. Sekoj treba da mu sluzhi na Boga vo svojot povik, bez da se sporeduva so drugite.

Brakot ne e meden mesec, ni legalizacija na sex, kako shto nekoi miluvaat ovde da go prikazhat, ami e realen podvig. Vo hristijanskiot brak, chovekot se otkazhuva od svoeto ego, stavajki se vo sluzhba na drugiot (mazhot vo sluzhba na zhenata, a zhenata vo sluzhba na mazhot, barem taka bi trebalo da bide), i zaednichki se usovrshuvaat vo Boga. Znachi, vo hristijanskiot brak najvisoko mesto ima Bog, vo Koj mazhot i zhenata se duhovno obedineti, i Koj e centar na nivnoto vnimanie, bidejki patot na brakot vodi kon Boga, a ne kon zemnite zadovolstva, no toj e dozhivoten proces na usovrshuvanje, t.e. borba, koja trae dodeka chovekot zhivee na zemjata. Da se bide vo brak, pokraj ispolnuvanje na osnovnite brachni dolzhnosti, koishto se odnesuvaat na brachnata postela i nejzinata chistota, znachi da se prifatat kako svoi ne samo doblestite na drugiot, ami ednakvo, manite i bolestite; da se primi i podeli ne samo bogatstvoto i zadovolstvoto, tuku i bedata, bolesta i nesrekjata. Koga chovekot stapuva vo brak ne mozhe da predvidi shto mozhe vo idnina da se sluchi, no treba da e svesen za svoite dolzhnosti, na koi se obvrzuva, a pred se, na vzaemna predanost i vernost. Koga osnova na brakot bi bile decata, toj bi se raspadnal pri prvata beda, osobeno ako ostane bezdeten. Zatoa, za da opstene hristijanskiot brak i pravilno da se dvizhi kon Boga, neophodna e ljubovta kako osnova na brakot, dodeka semejstvoto e osnova na Crkvata Hristova, a dobriot zhristijanski zhivot, e izvor na lichno i opshtestveno bogatstvo.

Изменето од Asya - 06.Декември.2008 во 20:53
Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fiks Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 20:52
Originally posted by Asya Asya напиша:

Ochebijno, povekjeto lugje imaat pogreshno svakjanje za brakot, a najverojatno odtamu proizleguvaat nedorazbiranjata i razvodite.

Prethodno obrazlozhiv deka monashtvoto, koe e povisoka forma na duhoven zhivot, a ne posebna klasa vo Crkvata, kako shto smetaat duhovnite cgeda na "dedo" Naum, i semejstvoto (brakot), ednakvo im se potrebni na Crkvata i opshtestvoto, a namesto da se natprevaruvaat, treba da se nadopolnuvaat. Vo sekoj sluchaj, iapravno i poarno e chovekot da bide dobar soprug i grizhliv tatko, otkolku losh monah, i obratno, bidejki sekomu ne se dadeni isti darovi. Zatoa, sekoj za sebe treba da odluchuva, i nikoj ne smee da ja nametnuva svojata volja vrz drugite. Chovekot treba slobodno i dobrocolno da vleze vo monashtvo ili brak (koj kade e povikan), bez da go osuduva drugiot, koj napravil poinakov izbor. Potrebno e da znaeme deka sekoe pravo dovagja vo paket so dolzhnosti. Pravoto na manashtvo ima monashki dolzhnosti, koishto go obvrzuvaat monahot na poslushanie kon postaveniot duhoven avtoritet i red drugi pravila, koi se odnesuvaat na monashkiot zhivot. A pravoto na brak dovagja so brachni dolzhnosti. Vo manastirite, za monasite vazhat monashkite pravila, a vo brakot vazhat brachnite i semejnite pravila. Sekoj treba da mu sluzhi na Boga vo svojot povik, bez da se sporeduva so drugite.

Brakot ne e meden mesec, ni legalizacija na sex, kako shto nekoi miluvaat ovde da go prikazhat, ami e realen podvig. Vo hristijanskiot brak, chovekot se otkazhuva od svoeto ego, stavajki se vo sluzhba na drugiot (mazhot vo sluzhba na zhenata, a zhenata vo sluzhba na mazhot, barem taka bi trebalo da bide), i zaednichki se usovrshuvaat vo Boga. Znachi, vo hristijanskiot brak najvisoko mesto ima Bog, vo Koj mazhot i zhenata se duhovno obedineti, i Koj e centar na nivnoto vnimanie, bidejki patot na brakot vodi kon Boga, a ne kon zemnite zadovolstva, no toj e dozhivoten proces na usovrshuvanje, t.e. borba, koja trae dodeka chovekot zhivee na zemjata. Da se bide vo brak, pokraj ispolnuvanje na osnovnite brachni dolzhnosti, koishto se odnesuvaat na brachnata postela i nejzinata chistota, znachi da se prifatat kako svoi ne samo doblestite na drugiot, ami ednakvo, manite i bolestite; da se primi i podeli ne samo bogatstvoto i zadovolstvoto, tuku i bedata, bolesta i nesrekjata. Koga chovekot stapuva vo brak ne mozhe da predvidi shto mozhe vo idnina da se sluchi, no treba da e svesen za svoite dolzhnosti, na koi se obvrzuva, a pred se, na vzaemna predanost i vernost. Koga osnova na brakot bi bile decata, toj bi se raspadnal pri prvata beda, osobeno ako ostane bezdeten. Zatoa, za da opstene hristijanskiot brak i pravilno da se dvizhi kon Boga, neophodna e ljubovta kako osnova na brakot, dodeka semejstvoto e osnova na Crkvata Hristova, a dobriot zhristijanski zhivot, e izvor na lichno i opshtestveno bogatstvo.


секој понатамошен коментар на овај пост е непотребен.
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
belichka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Октомври.2006
Статус: Офлајн
Поени: 2023
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај belichka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 20:56
da ne se preopteretuvate premnogu...makarios bratce
Blagosloven e Onoj Koj ide vo imeto Gospodovo
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789 36>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,219 секунди.