IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Секс - како вие гледате на него?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Секс - како вие гледате на него?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 45678 36>
Автор
Порака
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 01:09
Originally posted by spiros spiros напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Dali mozhe hristijanskite chlenovi da navedat citati od Isus, kako duhoven otec na Hristijanstvoto, za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, ksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema (ne nadvor od nea)?


Шалом месинџер!

Целото Писмо сведочи и упатува на суштината за СЛОВОТО БОЖЈЕ (ХРИСТОС)!
Ѕирни во Shir ha Shirim, мислам ќе најдеш тоа што бараш.




       




Spiros, ajde da se dogovorime drug pat koga kje replicirash da bidesh konkreten vmesto da postirash nekakvi opshti misli?

Znachi:

Ako mozhesh, navedi citati od Isus za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, seksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema (ne nadvor od nea).

Ako nemozhesh, kazhi deka nemozhesh da najdesh takvi, no ne me prakjaj jas da baram, bidejki toa ne prashuvam, OK?
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
spiros Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај spiros Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 01:20
Shir ha Shirim е пишана од оној кој ја обожавал МУДРОСТА БОЖЈА (ХРИСТОС) повеќе од се. Пророчкиот писател бил под инспирација кога ја пишувал а самиот имал преку 999 љубовници.

На крајот заклучил дека сепак ...!

Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free,
in Time & Eternity!

БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...!



Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 01:25
Znachi nishto ne se dogovorivme, a ti dokazha deka nemozhesh da najdesh nitu eden soodveten citat.

Sepak blagodaram.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
rabani Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 02.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај rabani Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 02:45
eros+agapa+logos=svet brak megu mazot i zenata
mnogu od pravoslavnite otci ja smetaat hristijanskata ljubov kako agapa+logos
erosot e iskluchen kako telesno=animalistichki=satanistichki
megutoa dodeka adam i eva bea nepogresheni, adam za eva mislel deka e ubava i toa mu go kazal na bog
znachi eva seksualno go privlekuvala adam
inaku vo prosek vo evropa mazot pomisluva na sex 250, a zenata 40 pati na den
e sega isus imal chovechko telo,znachi plachel, se sozaluval, kolnel(smokvata ja prokolnal), jadel , piel i slichno
znachi gi imal site karakteristiki na chovek
po avtomatizam bi terbal;o da gi iam i site hirmoni koi potenciraat na seksualna priroda, kako shto gi imale adam i eva
dodeka po dogma , seksualnosta e posledica na padot na adam i eva , i adam i eva nemale megu sebe privlechnost i vrska bazirana na eros=seksualna ljubov, telesna pvlechnost, shto e non sens , zashto adam mu se zaleshe na bog
BOZE ZASHTO JA NAPRAVI UBAVA(SEKSUALNO, TELESNO PRIVLECHNA)
ZNACHI EROS POSTOESHE I VO EDEMSKATA GRADINA I NE E POSLEDICA NA PADOT NA ADAM I EVA
ISUS kaza deka toj ja poznaval prirodata na chovekot,a mnogu otci za zal i ne ja poznavale
znachi sekoj koj saka da go sledi patot na ISUS treba da ja spoznae prirodata na chovekot , vkluchitelno i seksualnata, a sakale nekoi da priznaat ili ne mazot i zenata uzivaat vo seksualnite odnosi, po bozja volja, bidejki i adam i eva se bozja kreacija
new age=duhovnost+nauka
VREMETO KOE SHTO DOAGA E VREME NA DUHOVNOSTA I NAUKATA, A NE NA TRADICUJATA I RELIGIJATA
                        GANDI GI

Изменето од rabani - 06.Декември.2008 во 02:46
DOAGA ISUS SO 200000 SVETII
ZA DA IM STAVI KRAJ NA SITE PROKLETII
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 04:34
Originally posted by makarios makarios напиша:


Во поново време, во православната Црква се појавуваат идеи на New Аge движењето (кое пак се потпира на паганизам и гностицизам) во поглед на телесните односи, или како што некои велат, осветување на еротските желби (=страсти). Накратко, НСП (новиот светски поредок) вели дека сексуалноста е света, затоа што претставува споделување на енергија.Слично на ова, еден православен отец (не споменувам кој) вели:„Сексуалноста, т.е. интимните прегратки помеѓу мажот и жената и нивното телесно сплотување е свет олтар. Моментот кога љубовта ги води мажот и жената на сплотување на нивните тела е свет момент и свет чин. Телесното општење во бракот е акт на  рекреација, рестроктуирање на човештвото во микрокосмичка форма. “Ајде да видиме што велат Светите Отци.Свети Игнатиј Брјанчанинов:„Не само секоја грешна емоција и грешна мисла ја раскинува врската на умот со срцето (која е цел на духовниот живот и состојба на вистинска молитва), дури и секоја природна помисла и чувство маскирано под плаштот на праведност, може да ја уништи таа врска, и да ги раздвои умот од срцето во спротивни насоки.“Свети Марко Подвижник:„Ако веќе не ја исполнуваме страста на телото, тогаш со Божја помош сите зла во нас лесно може да се отстранат.“Свети Нил Синајски:„Ако копнееш да се молиш во Духот, не надевај се на ништо телесно.“Свети Григориј Римски:„Бидејќи телесниот однос во бракот е пропратен со телесна страст, оние кои ја вршат добро е да се воздржуват од влегување во свето место (веднаш потоа), затоа што оваа страст не е непорочна. Давид кој вели - ете, во беззаконие сум зачнат и во грев ме роди мајката моја - не беше зачнат незаконски, но во озаконет брак. Но знаејќи дека бил зачнат во беззаконие (грешност), тагуваше дека е роден во грев. Велејќи го ова, тој не го условува телесното општење во брак како нечисто, но страста од таквото општење.“И на друго место, истиот светител вели:„Кога страста доаѓа на местото на желбата за деца, самиот акт на општење станува нешто, за што брачниците треба да жалат. Свети апостол Павле вели - ако не можат да се воздржат, нека се мажат - но веднаш потоа додава дека ова го вели поради допуштение, а не како заповед.  Ова допуштение, односот го озаконува, но не го прави добар, па кога зборува за допуштение, не вели дека односот е безгрешен.“Свети Атанасиј Велики за псалм 50:„Првичната замисла на Господ беше не да се раѓаме преку брак и распадливост, но нарушувањето на заповедтта, како резултат на Адамовиот грев, се појави бракот.“Значи, Бог го создаде човекот без гревови, чист, подобен на ангелски чин. Телесното општење, како што можеме да видиме од Отците од погоре, е последица на падот. Но, некои современи отци на Црквата, денеска велат дека таа интерпретација на човековата состојба се однесува на Стариот Завет, и дека благодатта од Новиот Завет му дава друго значење на бракот.Еве што велат:„Современиот човек најпрвин треба да се врати кон земното, да се повзат со својата анималистичка природа, па потоа да станат кандидати за христијанска преобразба. Мора најпрвин да дојдеме до реалистичко искуство и прифаќање на нашите нечисти импулси и чувствата што доаѓаат со нив. Не треба да го следиме искушението тие импулси да ги отфрлиме. Треба да ја надополниме нашата анималистичка природа со љубов, а не треба да се одрекуваме од истата. Треба да разбереме дека сексуалната енергија, наместо да биде непријателска на божествената, може вистински да не` поврзе со Бога.“Еден друг современ православен теолог вели:„Енергијата во човекот која се манифестира како сексуална енергија го има својот извор длабоко во порите на суштествувањето. Тоа е енергија на живот, божествена по потекло и света по природа, и не престанува да биде света дури и кога нејзината употреба, преку игнорантност или зајадливост, се злоупотребува или изопачува.“А еве што вели еден НСП:„Нашата сексуална енергија е најблиска енергија до духот. Таа е најблиска енергија до божествената.“Но, Свети Јован Дамаскин има подруго сфаќање за таквата сексуална енергија:„Заповедта - множете се - не мора да подразбира телесно општење. Господ може да го зголеми човештвото и на друг начин, ако човекот ги зачуваше ненарушени заповедите до крај.“А еве што вели еден наш современик, владиката Артемије:„1. Црквата, која е верна на Господ Исус Христос, Светите Апостоли и Светите Отци, ја става девственоста на повисоко ниво од бракот;2. Поради нашата слабост, Црквата го дозволува и бракот, го благословува, и го осветува. На тој начин таа го дозволува телесното соединување „во едно тело“, но тоа е благословено ако се работи само за потомство.3. Црквата снисходи на нашите слабости, та ги толерира и односите во бракот кои се побудени од недостаток на самоконтрола (1 Кор. 7:5-9), и немаат за цел потомство. Но, таквиот треба да го види својот недостаток од самоконтрола, и смирено да се понизи пред Господ. Таквиот човек не треба да очекува да прими венци, но да се надева дека Господ ќе му се смилостиви заради неговата унизеност. Таквото допуштение не треба да се протолкува како толерирање на употреба на презервативи како мерка за незачнување.4. Црквата не снисходи повеќе од тоа, и го смета за грев користењето на било кои средства кои го спречуваат зачнувањето. Тие што користат презарвативи, го сметаат сензуалното задоволство за цел на телесното општење. Црквата на таквите ги одлачува од причест, а исто така ги одлачува тие кои не се држат до учењето на Апостолите, и не се воздржуваат од телесните страсти.“Ова е во согласност на светоотечкото учење:Свети Иринеј:„Бог ги создаде мажот и жената за одржување на потомството.“Свети Климент Александриски:„Поради светоста во одржување на потомството, семето на мажот да не биде залудно исфрлано, ниту пак оштетувано, ниту пак залудно потрошено. Да се има телесен однос, надвор од одржување на потомството е повреда на природата.“Свети Епифаниј:„Тие (египетските еретици), практикуваат полови дела, но го спречуваат зачнувањето деца. Половите односи ги прават не за потомство, ами за да ги задоволат своите страсти - па тие подлежат на распадливост.“Свети Јован Златоуст:„Многумина платија со пари за да бидат бездетни, но тие имаат распадлива природа, затоа што не само што ги убиваат новородените, туку делуваат во спречување воопшто тие деца да почнат со живот.“Блажени Августин:„Тие општат на срамен начин, само за да ги задоволат страстите на нивните жени, а одбиваат да имат деца. Кога децата се одземаат од бракот, а продолжува телесното општење, сопрузите се бесрамни љубовници, сопругите блудници, а нивните брачни одаи постануваат бордели.“И повторно блажени Августин:„Телесното општење заради потомство е достојно во бракот. Но, сето што го надминува ова, не следи никакво оправдание, туку блуд. “Се надевам ќе направите разлика меѓу светоотечкото поимање на сексуалноста, и толкувањето на некои современи теолози, кое е многу блиску до New Age учењето.


Kako zakluchi deka Sv. Marko Podvizhnik govori za brakot? Polovite odnosi vo brakot ne se misla, emocija ili nadezh, bidejki se dolzhnost, a Sv. Nil Sinajski, vo gorenavedeniot citat ne gi osuduva brachnite (polovi) odnosi, tuku veli ako chovekot kopnee po duhovnosta, da ne se nadeva na nishto telesno. Zarem brachnite pravoslavni hristijani se nadevaat na svoite tela i polovi odnosi? Ili, mislish deka samo monasite se nadevaat na Boga? Sovetot na Sv. Grigorij Rimski, e potpolno ispraven, no toa ne znachi deka sopruzhnicite treba postojano da se vozdrzhuvaat od intimni odnosi, nitu deka site treba da bidat monasi. Pojasni, kade vo Biblijata pishuva deka David bil zachnat vo ozakonet brak? Pretpolagam, govorish za carot David?! Megjudrugoto, shto se odnesuva na brakot, Sv. Apostol Pavle veli: "Mazhot da ja ima svojata dolzhna ljubov kon zhenata, a isto taka i zhenata - sprema mazhot. Zhenata ne e gospodarka na teloto svoe, tuku mazhot; isto taka i mazhot ne e gospodar na svoeto telo, tuku zhenata. NE ODDELUVAJTE SE EDEN OD DRUG, OSVEN PO DOGOVOR ZA NEKOE VREME, ZA DA POSTITE I DA MU SE MOLITE NA BOGA, I PAK SOSTANETE SE ZA DA NE VE ISKUSHA SATANATA, PORADI VASHETO NEVOZDRZHANIE" (IKorint.7:3-5). Taka, Sv. apostol Pavle gi sovetuva brachnite lugje, dodeka na bezbrachnite i nezhenetite im sovetuva da bidat celomudreni. Sv. apostol Pavle (IKorintjani 7:5-9) ne govori deka brakot ne e blagosloven, ako nema za cel potomstvo, kako shto tvrdish ti. Vprochem, cel na hristijanskiot brak e spasenieto, a osnova e ljubovta, dodeka potomstvoto (decata) se proizvod na ljubovta. Pogreshno e lugjeto da imaat polovi odnosi, a da se sprechuva zachnuvanjeto, no ima i bezdetni brakovi, koga zhenata ne mozhe da zabreni ili mazhot ne mozhe da ja oplodi, shto ne znachi deka brakot ne e blagosloven. Isto taka, pogreshno e da da se poistovetuvaat plotskite odnosi so duhovnosta. No, ni tvoeto svakjanje deka monashtvoto e posebna kasta ili klasa vo Crkvata, ne e ispravno.


P.S. Opasno e da se iskrivuvaat zborovite na svetitelite, ushte povekje, proizvolno i pogreshno da se tolkuvaat.






Изменето од Asya - 06.Декември.2008 во 05:42
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 10:39
Asya, ти даваш паушални изјави (мислејќи дека изнесувам мое мислење.. да, да - лукаво сум постапувал што не сум го наведувал изворот!!), а после кога ќе ти ставам очигледни цитати од Светите Отци, ти ги испревртуваш нивните зборови.

Патем, ме обвинуваш за работи кои не сум ги рекол.
Кон врв
butterflyM55 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
***PEPE***

Регистриран: 17.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3399
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај butterflyM55 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 10:44
Dobro ne vi se cini deka ste ja utnale temava Temata "VIE KAKO GLEDATE NA SEXOT" a ne da ostavate postovi i toa tugi
Кон врв
KING35 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
shadow...

Регистриран: 25.Ноември.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 7624
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KING35 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 10:53
So oci
zivotot pisuva romani...a lugeto citaat stripovi
Кон врв
Anthony Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 3379
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Anthony Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 11:12
Interesno -chlenovite pishuvaat za seksot od aspekt na svetite Oci - ponatamu iskluchivo za seksot vo sklopot na brakot viden i dozivean kako obvrska- shto stanuva za predbrachniot seks-treba da go ima ili ne? shto e so vonbrachniot seks? Me interesira koja e razalikata pomegju seks i blud?
It’s nice to be important....it’s   important to be nice!
Кон врв
Litvinenko Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 02.Декември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 52
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Litvinenko Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 16:14
Originally posted by Anthony Anthony напиша:

Interesno -chlenovite pishuvaat za seksot od aspekt na svetite Oci - ponatamu iskluchivo za seksot vo sklopot na brakot viden i dozivean kako obvrska- shto stanuva za predbrachniot seks-treba da go ima ili ne? shto e so vonbrachniot seks? Me interesira koja e razalikata pomegju seks i blud?

и ти поставуваш тешки прашања!

Изменето од Litvinenko - 06.Декември.2008 во 16:14
„Затоа ти повикувај и биди истраен,онака како што ти се наредува,а не се поведувај по нивните барања,и кажи:„Јас верувам во сите книги кои ги објавил Аллах,и наредено ми е праведно да ви судам;Сура42
Кон врв
fiks Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПРАВДОЉУБЕЦ

Регистриран: 18.Април.2005
Локација: Македонија
Статус: Офлајн
Поени: 24000
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај fiks Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 16:21
Не можам да ви се изначудам на размислувањата.
Како бе можете да ги сатанизирате сексот и да ја искривувате сликата за него како што ви одговара.
Срамота!-Го направивте сексот најгнасната и најодвратната работа во животот.
НИКОЈ!-НИКОЈ НЕМА ПРАВО ДА ЅИРНЕ ВО СПАЛНАТА СОБА НА ЕДЕН БРАЧЕН ПАР.-ПА ДУРИ НИ БОГ.
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.

Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 17:10
Светото Писмо треба дас е чита цело, како една сеопфатна целина. Покрај Светото Писмо според Православната традиција паралелно на него се користи и Светото Предание рамноправно на Светото Писмо, затоа што тоа е продолжение на Светото Писмо и живото на Светиот Дух во Црквата преку светите Отци.

Од сите овие извори можам да заклучам дека човекот е создаден според образ и подобие Божјо. Односно добар и свет со призвание да стане совршен до подобието Божјо. Тоа совршенство е духовно совршенство. Совршенство се состои кога ке се издигнеме над сета природа и постанеме повисоки од ангелите на небесата, односно продуховени, а поред тоа и телото треба да се продухови, како што било и продуховено телото Исусово по воскресението.

Тоа му било дадено на Адам во рајот.

Но Адам место да му се предадее на духовното и да напредува во благодатта на Светиот Дух, тој се острастил на телесното. Во него се појавила старста кон телесно задоволување.

Згрешил.
паднал.

И жто се случило?
Му се отвориле телесните, односно страсните очи. Видел дека жената е гола, односно телесно ја посакал.

Но таа била гола и пред да падне, зошто не ја гледал тогаш?

Затоа што до тогаш, во него не постоела телесната страс на блудот. Таа била негова жена но сепак кон неа погледнал блудно.

Тоа е последица на падот.

Од тогаш човештвото се наога во една агонија за негово избавување.

Тоа го направил вториот или нов Адам, кој се родил од девојката Марија.

Зашто се родил на натприроден и безгешен начин и зашто баш од Марија?

Новиот Адам требало да се роди од Пречиста девојка и на чист начин за да не биде наследник на падната Адамова природа и гревот и за да може да не биде извалкан од него и го победи. Човештвото чекало со векови за да да се најде во него достојната и во нејзината пречиста утроба да се роди. Затоа е таа толку голема слава кон Богородица. да не беше таа ние сеуште ке пребиваавме во гревовите и умиравме во адот. Таа е неспоредливо пославна и повисока од секое творение и од Ангелите на небесата.

ВНовиот Адам откако со своето раѓање ја победи падната човекова природа му остана уште да ги победи гревот, смртта и сатаната. Тоа тој го направио со примерот со својот живот. Не направи грев, со својата смрт, смртта со победи и и со воскресението ги разгуши занданите пеколни и ги ослободи сите кои го прифатија за вистински Бог. Смртта и пеколот неможеа да го задржат затоа што над него наемаа власт. Не како Бог, туку како совршен човек. Бидејќи во него грев немаше. Но се воплоти и стана човек за да го избави,подигне обнови и обожи паднатиот човек.

Новиот Адам, Христос, го покажа, објави вистинскиот човек што Бог го создаде, а стариот Адам, преку прстапувањето го унакажа и го уништи.

Сега имаме два критериума.
Стариот паднат Адам, кој се огледува во сето падната човештво и
Новиот Адам, Христос, Адам пред падот во рајот.


Сега прашањето ни е: Кон кој Адам ние сакаме да се стремиме?

Ако сакаме да живееме според критериумите и нормите од овој свет и век ке бидеме слични на стариот, паднат Адам и ќе бидеме заробени од страстите и ќе умираме во своите гревови за во Пеколот или

сакаме да бидеме како Новиот Адам, Христос, и да живееме свето, слободно и бестасно имајки апослутна контрола над сите начи помисли, желби и чувста и ке го наследиме рајот со сите негови радости.

Патот на стариот Адам е широк и послан со секакви задоволстава и наслади од овој свет и век, а

Патот на Новиот Адам
е тесен и терновит, во воздржание и подвиг.

Секуалните задоволувања се полод на телесните старсти на стариот, паднат Адам и во нас и кај оние кои неможат да се воздржат се индикатор дека сме заробени од таа старст, а секоја страст е грев и оддалечување од Бога.

Бог во нас всадил природните старсти, но ние сме ги испревртиле во и сме ги направиле противприродни. Така и природната стаст, односно енегија, на љубов, ние сме ја претвориле во неприродна страст за блуд. Најблагословените човекови органи сме ги претвориле во најсрамни.

Изборот е наш.
Ако сакаме да се стремине кон стариот Адам да се оддадеме на неконтролирано задоволување.

Ако сакаме да се стремиме кон Новиот Адам, Христос, да се подвизуваме и воздржуваме.

Секој според силите, а Бог е милОсотив секој кој има смирение и покајание до го помилува и спаси. Но смирение и покајание заради својата немоќ, а не гордост и суета во својата прелест.


Според Светот Писмо и светите Отци, сексот во бракот е дозволен само ако е со цел од таа заемна љубов на сопружниците да се роди нешто убаво, нов живот, нов човек, а ако е задади задоволување на блудната старст во нас тогаш е ДОПУШТЕН заради нашата падната и немоќна природа а НЕ И БЛАГОСЛОВЕН.

Допуштено е различно од благословено.

„А јас ви зборувам за Христа и Црквата„















Изменето од Опитен - 06.Декември.2008 во 17:23
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Litvinenko Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 02.Декември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 52
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Litvinenko Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 17:11
Originally posted by fiks fiks напиша:

Не можам да ви се изначудам на размислувањата.
Како бе можете да ги сатанизирате сексот и да ја искривувате сликата за него како што ви одговара.
Срамота!-Го направивте сексот најгнасната и најодвратната работа во животот.
НИКОЈ!-НИКОЈ НЕМА ПРАВО ДА ЅИРНЕ ВО СПАЛНАТА СОБА НА ЕДЕН БРАЧЕН ПАР.-ПА ДУРИ НИ БОГ.

Bog znae sekoj atom kaj odi,te sozdal i te napravil covek,i ti dal vozduh i zemja kaj da gazis,i sonce za da se grees i site elementi koi postojat i seta materija i sopruga koja ke te zadovoli vo krevet, i ushte si zemash za pravo da Mu kazuvash shto da pravi?!?!!Preispitaj se pred da bidesh ISPITAN...

A so toa deka nekoi hristijani go staniziraat seksot vo brak potpolno se sl*gam...

Изменето од Litvinenko - 06.Декември.2008 во 17:14
„Затоа ти повикувај и биди истраен,онака како што ти се наредува,а не се поведувај по нивните барања,и кажи:„Јас верувам во сите книги кои ги објавил Аллах,и наредено ми е праведно да ви судам;Сура42
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 18:22
Originally posted by makarios makarios напиша:

Asya, ти даваш паушални изјави (мислејќи дека изнесувам мое мислење.. да, да - лукаво сум постапувал што не сум го наведувал изворот!!), а после кога ќе ти ставам очигледни цитати од Светите Отци, ти ги испревртуваш нивните зборови.Патем, ме обвинуваш за работи кои не сум ги рекол.


Svetite Otci ne se zanimavale so "sex" i brak, tuku nivnite dela povekje se odnesuvaat na monashkiot i otshelnichki zhivot. A ti si toj, koj gi iskrivuva nivnite zborovi, se fakjash za oddelni citati i pogreshno gi tolkuvash von kontekst, obiduvajki se da dokazhesh deka monashtvoto e posebna kasta. Jas velam deka brakot e blagosloven, a sekomu ne e dadeno da bide monah.

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 45678 36>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,641 секунди.