IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Секс - како вие гледате на него?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Секс - како вие гледате на него?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34567 36>
Автор
Порака
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 20:56
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by makarios makarios напиша:



Луѓето не се сексуални битија по суштина, како што се претставени во модерното општество, изградено врз темелите на фројдовската психологија. Нашата љубов спрема Господ се покажува и спрема љубење на ближните. Поради нашиот бунт и непослушание кон Господ, човекот се здоби со падната природа, па така и неговите погледи во поглед кон сексуалноста се анималистички.Во денешниот огревовен фројдовски свет, тие кои живеат дествен живот (монаси, соприжници или двојки кои планираат да се венчат) се сметаат за пуританци, за нешто застарено, за нешто за потсмев. Еве, ќе се земам себеси за пример. Еднашка еден пријател рече Ес Ти Ди (STD), и јас го прашав што е тоа. Тој ме погледна зачудено и ми вели, како бе не знаеш? Му велам, не знам. И почна да ми се смее. И после ја прераскажуваше случката како анегдота на други пријатели. И што била финтата? STD = Sexually Transmited Deceases, а тоа го пишувало на секој кондом.Сексуалноста не е нешто свето, но не е ни зло. Половото општење е благословено од Црквата, и исполнување на Божјата заповед за размножување, но сепак, тоа е дел од анималистичката природа на човекот, која потекнува од паднатоста на човештвото, и е неизбежно сврзана со грев. Тоа не треба да не зачудува. Ако се подзамислиме, ќе видиме дека и јадењето речиси неизбежно е сврзано со гревот - кој од нас е целосно задоволен од јадењето и храната, и кој од нас е господар на својот стомак?Гревот не е категорија на одредени постапки, така што, ако не ги извшуваме тие постапки - ќе станеме безгрешни, туку е пајажина која не` обвиткува, и никогаш вистински нема да можеме да се ослободиме од него. Оној кој подлабоко навлегува во православниот духовен живот, се чувствува се по грешен - затоа што појасно ја гледа таа пајажина во којашто е вплеткан.Во брачниот живот има три методи:1. Целосна апстиненција. Ова не е невообичаено ниту во минатото, ниту денеска. Сопружници се договараат да не се состануваат, поради духовни причини, живеејќи го остатокот од животот како брат и сестра. Вака правеле (прават) светителите, а типичен пример е Свети Јован Кронштадски.2. Ограничување во половите односи. Ова би требало да го прават православните верници кои искрено живеат духовен живот, и кои ги држат постите.3. Во поново време, Црквата допушта малце и полиберален однос, т.н. „планирање на семејството“, но секако тоа не треба да се сфати, кој како му се ќефне, и добро би било ако некој сака духовно да осозрева, да се консултира со духовен отец - за духовни совети, како да се бори со искушенијата и да напредува во духовниот живот, а не како брачен советник.


1. Brakot bi bil besmislen, koga mazhot bi se zhenel za da apstinira, i obratno. Vo toj sluchaj, lugjeto bi zhiveele so svoite brakja i sestri, i bi nemale potreba od brak.

2. Osnova na brakot nikako ne e razmnozhuvanjeto,i ne smee da bide.

3. Intimata pomegju sopruzhnicite, e nivna lichna rabota, i NIKOJ NEMA PRAVO DA SE MESHA VO NIVNATA POSTELA! A sveshtenicite/duhovnici, koishto se obiduvaat da go kontroliraat poloviot zhivot na vernicite (mirajani), se duhovno nezreli. Sopruzhnicite, mozhe i treba da se vozdrzhuvaat od intimni odnosi SAMO PO DOGOVOR (pomegju niv dvajca)i za vreme na postite. A za mazhot da legne so svojata zhena, ne mu treba konsultacija so duhovnik, bidejki toj se obvrzal na brachni dolzhnosti kon svojata zhena koga ja venchal, a na duhovnikot ne mu e mesto vo nivnata postela. Tvoeto svakjanje za brakot, e mnogu pogreshno.


Asya e potpolno vo pravo, toa e Bibliskiot stav za brakot.
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 21:10
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Dali mozhe hristijanskite chlenovi da navedat citati od Isus, kako duhoven otec na Hristijanstvoto, za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, ksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema (ne nadvor od nea)?


Vo Biblijata Isus zboruva za brakot vo Matej 19:3-12, i toa zboruva konkretno pod koi uslovi moze da se dobie razvod na brakot, a ne zboruva za seksualnite odnosi , osven vo stihovite 5 i 6 kade veli: "Zatoa ke ostavi covek tatko i majka i kje se prilepi do zenata svoja i obata ke bidat edno telo. Pa taka, tie veke ne se dvajca a edno telo. A Bog sto sostavil, covek da ne razdeluva."

No, ima mnogu citati od Biblijata koi kazuvaat deka seksot e dar od Boga koj treba da se uziva vo brakot.

Izreki 5:15-21; Evreite 13: 4; 1 Korintjanite 7:1-9;

Ako imas Biblija messi, proveri gi stihovite .
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 21:34
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Бидејки ја зачнав темата и бев повикан да одговорам еве ке се потрудам според своите сили и знаења, кои повеќе се немоќ и незнаење, да проговорам на темава и ке кажам дека апсолутно се согласувам со Ахмар и ке се трудам да не ги повторам тие работи што тој ги има веке кажано.

Бог е љубов. Совршена љубов е љубовта помеѓу Лицата на Света Троица. Отецот безмерно го љуби Синот и Светиот Дух и безмерно му се дава, а истото важи за љубовта на другите две лица од Светата Троица.

Израз на таа љубов е нашето постоење. Бог од љубов го создаде човекот, нешто измегу небесните и земните творенија,а го создаде според Свој Образ и Подобие.

Во Бога нема ништо телесно, па според тоа и љубовта не е телесна категорија туку духовна.

Благословена заедница повеѓу еден маж и една жена, каде мажот ќе ги остави своите родители и ке се прилепи до жената и двајцата ке бидат една плот.

Бракот не е за репродукција, тоа го прават животните. Бракот не е ни легализиран секс, тоа ни животните не го прават. Бракот е дел од Црковната заедница каде двајцата сопружници се помагаат еден со друг во нивното спасение. Од тука мислам, доаѓаат и термините сопруг и сопруга. Во бракот се благословени и децата како плод на таа взаемна љубов мегу сопржниците.
Значи најважно од се во бракот е спасението.

Бог рекол: Бидете совршени како што е совршен вашиот Отец(Бог). За патот до кој се доага до тоа, сега нема да збориме. Мегу другото ке го истакнеме воздржанието. Тој повик на совршенство пдеднакво му е упатен на секој човек. Најподобно на него се одзиваат монасите, кои се и самите себа се жртвуваат за да дојдат до него. Монашкиот начин на живеење е целомудар, дествен и како што св.Јован Лествичкик ќе рече: Светлина, (пример) за монасите се ангелите, светлина за мирјаните(оние кои живеат во светот) и се монасите. така да оној кој сака духовно да напредува и се восовршува во Бога е потребно да се воздржува од се.

сега, нели, секој според своите сили. Затоа и св.ап. Павле кога ги советува Коринтјаните и укажува дека е подобро тие да се девствени како него, но оној кој неможе да се воздржува нека се мажи или жени. И уште вели дека господар на телото од жената не е жената, туку мажот и обратно. Но ова не е заповед. Ова е снисходение, нешто што се допушта заради слабоста на човекот за да не се случи поголемо зло, прељубата.

Во рајот, не постоеја ваквите односи. Тие беа создадени споерд образ Божји, значи свети и девствени и не случајно , Бог како белег на таа нивна девственост, на жената и дал знак за тоа.
Бог е вечен и нас не створил за нераспаѓање и вечност. Растурањето на знакот на девственоста значи и распаѓање, гниење, што не е својствено за невиноста на природата. Распаѓањето е последица на падот.

Овој начин на размножување нам ни е даден отпосле падот и е белег на падот за наше смирение и покајание. Во безаконие сум зачнат и во грев ме роди мојата мајка, вели псалмопејашот, св. пророк Давид. Каква била примарната Божја замисла незнаеме, но веруваме во Неговата семоќ, оти ако можел од ниодшто се да создаде, он може и ова да го стори, а во воплотувањети и раѓањето на Исус Христос ние имаме конкретен и реален пример. Бог е семоќен.


Блудот е еден од најтешките гревови зашто, секој кој греши со нешто друго, греши надвор од него и со спротивното на него ќе може да го исправи. Ако има ерес, ке се пока е и исправи во учењето. ако е горд, ќе се смири. Но ако згрши со блуд како ќе го поврати тоа. Затоа и црковната епитимија, казна, за блуд е и најтешка.

Проклет да е оној ког фрла семето на земјата се вели некаде во Светото Писмо на Стариот Завет. Сексот не е љубов. љубовта е духона категорија. Ако не верувате ке појдеме од докажувањето преку спротивностите.

јадување-пост
зборување- молчење
љубов-омраза
секс-девственост


Причестувањето е наша насушна потреба. ако сопружниците имале полов одднос немаат право да се причестат, според некоои една недела, а според друго нередниот ден. Зашто?

ако не беше грев немаше да има никаква пречка. Половото општење на човекот во бракот не му е даден како потреба туку по допуштение, заради неговата слаба и падната природа. Ако беше потреба тогаш и Исус Христос, вториот Адам, кој дојде да го подигне паднатиот човек и го поврати и му го покаже повторно загубениот пат, ќе го правеше тоа.

Бог рекол дека нешето тело е храм на Светиот Дух, а присуството на Духот ке го познаеме по мирот, слободата, спокојството на телото и душата, молитвата, смирението... а кога во човек ке се распали блудната старст се чуствува нешто спротивно на тоа. Зоврива крвта, се чуствува немир, неспокојтво, возбуденос, заробеност од страстта, а пак за смирението, молитвата и непрестајното секавање на Бога и да не зборуваме.


И на крајот,дносно ако се вратиме на почетокот во Рајот, да не се залажуваме во Царство Божјо, не ке ги има овие земни односи и врски туку ке живееме како ангели Божји, безтелесно.

За ова уште многу може да се зборува на оваа тема, а и ова што го напишавме не е малку и се извинувам што неможев повеќе и подлабоко да го појаснам посочената дилема, (многумина ме прекинаа додека го пишував ова), но за оној кој има уши да слушне и ум да разбере доволно е.






Temata e za brakot i intimnite odnosi pomegju mazhot i zhenata. Chovekot e slobodno bitie, i sekoj dobrovolno go pravi svojot izbor, a sekoe pravo dovagja vo paket so dolzhnosti. Monashtvoto ima monashki dolzhnosti, brakot -brachni. Tie shto ne sakaat brak, mozhat da zhiveat celibaten zhivot ili ako imaat povik, da se zamonashat, no tie shto go izbiraat brakot, TREBA DA SE SVESNI ZA BRACHNITE DOLZHNOSTI. I seto umuvanje e izlishno! Bog e bestelesen Duh, a chovekot e padnato bitie, bidejki otpadna od rajot, no dadena mu e mozhnost da se ispravi vo Hrista. Osnova na brakot e ljubovta, a cel na brakot e spasenieto. Dali chovekot kje se spasuva preku monashtvo ili brak, sekoj mozhe samo za sebe da odluchi.

A vie, sakate site da gi zamonash*te? Ili, taka mi se chini? Makarios ili Opiten?


I za ova mora da ja pofalam Asya, dobar komentar i Bibliski ,vo sekoj slucaj.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 21:48
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Originally posted by Asya Asya напиша:

[QUOTE=makarios]



1. Brakot bi bil besmislen, koga mazhot bi se zhenel za da apstinira, i obratno. Vo toj sluchaj, lugjeto bi zhiveele so svoite brakja i sestri, i bi nemale potreba od brak.

2. Osnova na brakot nikako ne e razmnozhuvanjeto,i ne smee da bide.

3. Intimata pomegju sopruzhnicite, e nivna lichna rabota, i NIKOJ NEMA PRAVO DA SE MESHA VO NIVNATA POSTELA! A sveshtenicite/duhovnici, koishto se obiduvaat da go kontroliraat poloviot zhivot na vernicite (mirajani), se duhovno nezreli. Sopruzhnicite, mozhe i treba da se vozdrzhuvaat od intimni odnosi SAMO PO DOGOVOR (pomegju niv dvajca)i za vreme na postite. A za mazhot da legne so svojata zhena, ne mu treba konsultacija so duhovnik, bidejki toj se obvrzal na brachni dolzhnosti kon svojata zhena koga ja venchal, a na duhovnikot ne mu e mesto vo nivnata postela. Tvoeto svakjanje za brakot, e mnogu pogreshno.


Кажи ми зашто е бесмслен. Зар сексот го осмислува бракот или спасението во него?

Светото Писмо и светите Отци така не велат.

Во тоа беше и поентата што сакав да се зачне оваа тема. Што денес за бракот се мисли дека е легализиран секс. Не ти држи теоријата. Ако денес никој неможе да се воздржи тоа не значи дека така е, и така било во првото христијанство. Безсмислено е да се твди дека сексот го осмислува бракот, а не љубовта.

Половиот однос е старст, а страста е грев, па безразлика дали е во или вон бракот.

Но заради слабоста на паднатата човекова природа е допуштен (допуштен е различно од благословен)во бракот, за да не се случи поголемо зло, прељубата.

Кој вели дека некој се меша во нивата постела. Макариос јасно кажува и добро би било ако некој сака духовно да осозрева, да се консултира со духовен отец - за духовни совети, како да се бори со искушенијата и да напредува во духовниот живот, а не како брачен советник.



Zarem svetite Otci se zanimavaat so polovite odnosi na sopruzhnicite? I shto veli Svetoto Pismo? Kako mazhot i zhenata bi mozhele da se splotat vo edno telo i edna dusha?

Jas ne rekov deka sexot go osmisluva brakot, tuku brakot mu e daden na padnatiot chovek, za da ne se raspushti vo svetot i da pogine vo nego, imeno na spasenie. Vo hristijanskiot brak, mazhot se splotuva so zhenata, koja shto sam ja izbral, t.e. na nekoj nachin ispituval ljubov ili privlechnost kon nea (ne so bilo koja, zaradi zhivotinski nagoni ili legalizacija na sex), i dobrovolno ja prifatil za zhivoten partner, po patot na spasenieto.

Svetite Otci bile monasi i otshelnici, a nivnite zborovi se najchesto pogreshno svateni i manipulirani od duhovno neopitni duhovnici. Pred da se chitaat svetite Otci, za pravilno da se svatat, neophodno e, da se ima solidna osnova. Ne mozhe "Lestvica" da se odnesuva na mirjanite, bidejki taa e monashki pravilnik, a pravilata za monasite se razlikuvaat od tie za mirjanite. Monahot se otkazhuva od svetot, a brachniot mazh, preku stapuvanje vo brak, se obvrzuva kon zhenata, i ima svoja zadacha i funkcija vo opshtestvoto (vo svetot), koja shto treba pravilno da ja ispolnuva. Na toj nachin, sluzhejki im na drugite, prvenstveno na svojata sopruga i semejstvo, vodejki i podigajki go ispravno, toj mu sluzhi na Boga. Gospod se pogrizhil za se, pa i za chovechkata strast, koja stivnuva so godinite i starosta.

Za zhal, nekoi sveshtenici na MPC preku nokj stanaa "starci", i samite imaat pogreshno svakjanje za svojata uloga vo zhivotot na mirjanite. Duhovnikot nema pravo da se mesha vo nechij brak, a vernicite treba da se sovetuvaat so nego koga imaat realna potreba, ako se raboti za problem od duhovna priroda, a ne za se i seshto, i koj kako da ja legnuva svojata zhena. Pa, toa e uzhasno! Za mirjanite, bitno e da gi ispoveduvaat svoite grevovi, ne vo "duhovna beseda", tuku vo sv. tainstvo na pokajanie, i vo poslushanie da gi ispolnuvaat odredbite na sveshtenikot. No, toa se odnesuva na duhovniot zhivot, a ne na sekoj zhitejski aspekt. Za sexot i sexualnite problemi, vo kolku postojat, mazhot treba da se sovetuva so svojata zhena, i zaednichki da reshavaat kako kje zhiveat. Ako vo soglasnost odluchat da apstiniraat od sex, toa e v red, no ako edniot partner ne se soglasuva, bi bilo krajno sebichno od drugiot, da se potchinuva na soveti od duhovnik, komu voopshto ne e mesto vo tugja brachna postela.

Изменето од Asya - 05.Декември.2008 во 22:10
Кон врв
Kali Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Storyteller

Регистриран: 30.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4947
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Kali Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 21:56
Aj aj, da mi prostite, ali ova nema smisla.
Strasta e grev? Strasta na covekot e blud? Pa strasta e vo osnovata na se, na radosta, na ljubovta, ako sakate, na duhovnoto izdignuvanje. Strasta e samiot motiv za nesto, strasta e zivotnost!

I sto velite, osnovata na brakot e spasenieto? Od sto treba covekot da se spasuva, lugje, ne uspevam da go razberam toa? Zarem na covekot gledate kako na sustestvo koe se ragja gresno i edinstvena misija vo zivotot mu e da se spasi od gresnosta? Ednostavno ne go cuvstvuvam toa za vistinito, prostete mi, no celoto moe bitie vristi deka coveckata dusa i telo se ragjaat cisti kako solza. I telesnoto zadovolstvo na covekot e prirodna dolznost, ne opstestvena.



Изменето од Kali - 05.Декември.2008 во 21:58
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 22:08
Originally posted by Zlatnik Zlatnik напиша:

Originally posted by Losho Losho напиша:

Originally posted by KINGDAVID KINGDAVID напиша:

... Toa e Bibliskiot stav .


Od kade znaesh deka e takov bibliskiot stav?
Јас и во темата за абортус, каде се почна оваа тема, прашав дали и каде во библијата е „регулирано“ прашањето за сексот. Но, не се најде јунак тоа да ми го каже. Незнам дали не се сака да се одговори или едноставно не го пишува. Ако е првото, во ред е, но ако е второто, тогаш од каде е таа „забрана за секс“, освен во случаи за репродукција?И, Спиросе, не си во право кога велиш:
Originally posted by spiros spiros напиша:

Златник, тоа го знае секој мајмун, но секој неможе да дознае она што ЧЕДАТА НА МИЛОСТА БОЖЈА го знаат!     
Токму овој став на православните, секс само за репродукција,  (не го знам ставот на другите теологии) е многу поблизок до мајмуните, а не како што велиш ти. И не само мајмуните туку и сите останати животински видови. Тие неможат да ја спознаат милоста божја. Само тие имаат секс заради продолжување на видот. А за разлика од нив, луѓето практикуваат секс и заради сопствено уживање, опуштање, заради приближување со партнерот, едноставно заради усреќување на луѓето. Сепак, мислам дека и на бог ќе му биде мило ако луѓето се среќни. Зарем не? Ако вашиот одговор е „да“, тогаше во ред, значи се согласуваме. Но, што ако вашиот одговор е „не“, баш ме интересира какви аргументи ќе најдете за тоа, дека на бога не му е мило луѓето да бидат среќни?Р.Ѕ. Не сакав прв да ја дадам оваа паралела со животните, (бидејќи не сакав некој погрешно да ме разбере), но штом ти ја „потегна“ работата, овој  е мојот одговор.


Vo Biblijata ima odgovor i se regulirani site prasanja kako covek treba ispravno da zivee.

Vo edno si potpolno vo pravo: Covekot ne e zivotno, covekot saka da crta, saka da cita,saka da pisuva poezija, saka da igra i da gleda fudbal, saka da istrazuva i razmisluva za duhovni raboti, saka da ima zadovolstvo i vo seksot , saka da komponira muzika, saka da gleda filmovi, itn.

Covekot e unikatno sustestvo zatoa sto za razlika od zivotnite toj ima razum i saka da uziva vo zivotot.

Na pr. Kolku pati sme se voodusevuvale na vinozito ili na zajdisonce?

Zamisli nekoe tele ili kuce da se voodusevuva na zajdisonce ili da gleda vinozito? Smesno e da se sporeduva covekot i zivotnite

Istata rabota e i za seksot kako dar od Boga , samo vo ramkite na bracnoto ziveenje
Кон врв
spiros Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај spiros Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 22:19
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Dali mozhe hristijanskite chlenovi da navedat citati od Isus, kako duhoven otec na Hristijanstvoto, za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, ksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema (ne nadvor od nea)?


Шалом месинџер!

Целото Писмо сведочи и упатува на суштината за СЛОВОТО БОЖЈЕ (ХРИСТОС)!
Ѕирни во Shir ha Shirim, мислам ќе најдеш тоа што бараш.




       

Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free,
in Time & Eternity!

БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...!



Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 22:27
Originally posted by makarios makarios напиша:

Желба била да живее девствено и во брак, без телесна врска со
својата сопруга. На почетокот, таа не сакала да го прифати тоа, и
заминала да се пожали на надлежниот архиереј. Тој го повикал отец Јован
и почнал долго да го убедува да се откаже од таа намера, затоа што и
самиот Бог го осветил и благословил бракот и светото и побожно живеење
во брак. Но бидејќи отецот бил упорен, архиерејот му се заканил со казна.Свети Јован Кронштатски му одговорил дека таква е волјата Божја, а не
негова, и дека во тоа ќе биде уверен. На излегување од митрополијата,
архиерејот целосно ослепел. Набрзо повикал по свети Јован, го замолил да му
прости и да се помоли за негово оздравување. Откако свети Јован се
помолил, овој прогледал и ја повикал сопругата на светителот да ја
поучи. Таа целосно ги прифатила неговите поуки.



Iskluchoci ima sekogash, no tie se tolku retki, shto mozhe da se izbrojat na prsti. Znachi, ne e Bozhja Volja sekoj brachen chovek da se otstrani od svojata zhena, a Bog povikuva nekoi lichnosti vo iskluchitelni sluchai, kakov shto e sluchajot na Sv. Jovan Kronshtatski.



Изменето од Asya - 05.Декември.2008 во 22:47
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 22:36
Originally posted by makarios makarios напиша:

Кога преподобен Амон станал полнолетен, неговиот чичко го оженил (бил сирак, па за него се грижел чичко му. На денот на свадбата, кога сите си разотишле, останал сам со својата невеста и и рекол:„Послушај ме, сестро, и стори го тоа што ќе ти го кажам: бракот во кој стапивме нималку не е подобар од девственоста, па така, добро би направиле ако не спиеме заедно, туку одвоено - за да ја зачуваме нашата девственост, и да му угодиме на Бога.“Кажувајќи го тоа, Амон извадил книга и почнал да и чита од Писмото, која невестата не била многу утврдена. Покрај тоа, Амон, по дадената му од Бога благодат, и сам ја поучувал да води чист и ангелски живот. Трогната, таа му рекла:„Господине мој, се согласувам на се` што ми кажуваш, и затоа што ти сакаш девствен живот - истото и јас го сакам, и ќе направам како ќе ми наредиш.“Тогаш Амон и рекол:„Сакам да живееме одвоено, ти во една куќа, а јас во друга.“Но, невестата, не сакајќи таква подвоеност, одговорила:„Не, господине мој, ќе живееме во една куќа, но ќе спиеме одвоено.“

Така се договорија, и тие почнаа да водат девствен живот во бракот. И нивниот брак стана градина во која цветат кринови на девственост, градина оградена со целемудреност и разладуван со роса на Светиот Дух. Во таков брак, тие останаа цели 18 години, поминувајќи го времето во големи подвизи: во пост и воздржување, во бдение и молитви, и телесна работа.

Девственицата работела во куќата, а Амон го истоштувал своето тело работејќи цел ден по нивите. Навечер, кога се враќал дома, со својата света сопруга, или подобро речено сестра, јадел по малку леб. Навечер и двајцата станувале на молитва. Рано во мугрите, Амон повторно одел по работа, работејќи доцна до ноќта. Така, овие двајца, во младоста своја, живееле како насред оган, и не согорувале: затоа што ги умртвиле своите земни органи - страстите.



Koj mozhe neka zhivee taka. No, sekoj treba da dejstvuva vo granicite na svojata sila. Amon go istoshtuval svoeto telo cel den na nivite, a chovekot koj sedi pred kompjuter, na internet, ili raboti so zheni po 8 chasa dnevno, dodeka svoevolno se otstranuva od svojata zhena, mozhe lesno da bide soblaznet. Zatoa, mnogu e bitno, sekogash da e zadovolen od svojata zhena, i obratno, zhenata od svojot mazh, i ako se vozdrzhuvaat od polovi odnosi, toa da bide po dogovor. Chitajte: Poslovici 5:15-19).



Изменето од Asya - 05.Декември.2008 во 22:44
Кон врв
rabani Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 02.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај rabani Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 22:54
ami shto ako mazot ne e zadovolen od zenata?
ima li pravo da i pushti na primer porno film za da i pokazi kako treba taa da go zadovoli?
ili nekoe porno spisanie?
DOAGA ISUS SO 200000 SVETII
ZA DA IM STAVI KRAJ NA SITE PROKLETII
Кон врв
deshad Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Мај.2008
Статус: Офлајн
Поени: 1350
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај deshad Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 23:43
Литвиненко, пофалби за твојот труд,каде јасно го нагласуваш исламскиот став до детали по ова прашање. Чисто ко солза. Аферим.
Кон врв
Litvinenko Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 02.Декември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 52
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Litvinenko Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 00:08
верувам дека кога поединците од овој форум кога и малку би вложиле својот труд и би нашле време да ги прочитаат постираните постови како исламот гледа кон сексуалните односи во брак, би ја виделе чистотата на Исламот и со која прецизност и јаснотија го објаснува начинот како човек да се заштити од несреќите и последиците кои настануваат во некои интимни ситуации
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 00:24
Во поново време, во православната Црква се појавуваат идеи на New Аge движењето (кое пак се потпира на паганизам и гностицизам) во поглед на телесните односи, или како што некои велат, осветување на еротските желби (=страсти).

Накратко, НСП (новиот светски поредок) вели дека сексуалноста е света, затоа што претставува споделување на енергија.

Слично на ова, еден православен отец (не споменувам кој) вели:
„Сексуалноста, т.е. интимните прегратки помеѓу мажот и жената и нивното телесно сплотување е свет олтар. Моментот кога љубовта ги води мажот и жената на сплотување на нивните тела е свет момент и свет чин. Телесното општење во бракот е акт на  рекреација, рестроктуирање на човештвото во микрокосмичка форма. “

Ајде да видиме што велат Светите Отци.

Свети Игнатиј Брјанчанинов:
„Не само секоја грешна емоција и грешна мисла ја раскинува врската на умот со срцето (која е цел на духовниот живот и состојба на вистинска молитва), дури и секоја природна помисла и чувство маскирано под плаштот на праведност, може да ја уништи таа врска, и да ги раздвои умот од срцето во спротивни насоки.“

Свети Марко Подвижник:
„Ако веќе не ја исполнуваме страста на телото, тогаш со Божја помош сите зла во нас лесно може да се отстранат.“

Свети Нил Синајски:
„Ако копнееш да се молиш во Духот, не надевај се на ништо телесно.“

Свети Григориј Римски:
„Бидејќи телесниот однос во бракот е пропратен со телесна страст, оние кои ја вршат добро е да се воздржуват од влегување во свето место (веднаш потоа), затоа што оваа страст не е непорочна. Давид кој вели - ете, во беззаконие сум зачнат и во грев ме роди мајката моја - не беше зачнат незаконски, но во озаконет брак. Но знаејќи дека бил зачнат во беззаконие (грешност), тагуваше дека е роден во грев. Велејќи го ова, тој не го условува телесното општење во брак како нечисто, но страста од таквото општење.“

И на друго место, истиот светител вели:
„Кога страста доаѓа на местото на желбата за деца, самиот акт на општење станува нешто, за што брачниците треба да жалат. Свети апостол Павле вели - ако не можат да се воздржат, нека се мажат - но веднаш потоа додава дека ова го вели поради допуштение, а не како заповед.  Ова допуштение, односот го озаконува, но не го прави добар, па кога зборува за допуштение, не вели дека односот е безгрешен.“

Свети Атанасиј Велики за псалм 50:
„Првичната замисла на Господ беше не да се раѓаме преку брак и распадливост, но нарушувањето на заповедтта, како резултат на Адамовиот грев, се појави бракот.“

Значи, Бог го создаде човекот без гревови, чист, подобен на ангелски чин. Телесното општење, како што можеме да видиме од Отците од погоре, е последица на падот. Но, некои современи отци на Црквата, денеска велат дека таа интерпретација на човековата состојба се однесува на Стариот Завет, и дека благодатта од Новиот Завет му дава друго значење на бракот.

Еве што велат:
„Современиот човек најпрвин треба да се врати кон земното, да се повзат со својата анималистичка природа, па потоа да станат кандидати за христијанска преобразба. Мора најпрвин да дојдеме до реалистичко искуство и прифаќање на нашите нечисти импулси и чувствата што доаѓаат со нив. Не треба да го следиме искушението тие импулси да ги отфрлиме. Треба да ја надополниме нашата анималистичка природа со љубов, а не треба да се одрекуваме од истата. Треба да разбереме дека сексуалната енергија, наместо да биде непријателска на божествената, може вистински да не` поврзе со Бога.“

Еден друг современ православен теолог вели:
„Енергијата во човекот која се манифестира како сексуална енергија го има својот извор длабоко во порите на суштествувањето. Тоа е енергија на живот, божествена по потекло и света по природа, и не престанува да биде света дури и кога нејзината употреба, преку игнорантност или зајадливост, се злоупотребува или изопачува.“

А еве што вели еден НСП:
„Нашата сексуална енергија е најблиска енергија до духот. Таа е најблиска енергија до божествената.“


Но, Свети Јован Дамаскин има подруго сфаќање за таквата сексуална енергија:
„Заповедта - множете се - не мора да подразбира телесно општење. Господ може да го зголеми човештвото и на друг начин, ако човекот ги зачуваше ненарушени заповедите до крај.“

А еве што вели еден наш современик, владиката Артемије:
„1. Црквата, која е верна на Господ Исус Христос, Светите Апостоли и Светите Отци, ја става девственоста на повисоко ниво од бракот;
2. Поради нашата слабост, Црквата го дозволува и бракот, го благословува, и го осветува. На тој начин таа го дозволува телесното соединување „во едно тело“, но тоа е благословено ако се работи само за потомство.
3. Црквата снисходи на нашите слабости, та ги толерира и односите во бракот кои се побудени од недостаток на самоконтрола (1 Кор. 7:5-9), и немаат за цел потомство. Но, таквиот треба да го види својот недостаток од самоконтрола, и смирено да се понизи пред Господ. Таквиот човек не треба да очекува да прими венци, но да се надева дека Господ ќе му се смилостиви заради неговата унизеност. Таквото допуштение не треба да се протолкува како толерирање на употреба на презервативи како мерка за незачнување.
4. Црквата не снисходи повеќе од тоа, и го смета за грев користењето на било кои средства кои го спречуваат зачнувањето. Тие што користат презарвативи, го сметаат сензуалното задоволство за цел на телесното општење.

Црквата на таквите ги одлачува од причест, а исто така ги одлачува тие кои не се држат до учењето на Апостолите, и не се воздржуваат од телесните страсти.“

Ова е во согласност на светоотечкото учење:

Свети Иринеј:
„Бог ги создаде мажот и жената за одржување на потомството.“

Свети Климент Александриски:
„Поради светоста во одржување на потомството, семето на мажот да не биде залудно исфрлано, ниту пак оштетувано, ниту пак залудно потрошено. Да се има телесен однос, надвор од одржување на потомството е повреда на природата.“

Свети Епифаниј:
„Тие (египетските еретици), практикуваат полови дела, но го спречуваат зачнувањето деца. Половите односи ги прават не за потомство, ами за да ги задоволат своите страсти - па тие подлежат на распадливост.“

Свети Јован Златоуст:
„Многумина платија со пари за да бидат бездетни, но тие имаат распадлива природа, затоа што не само што ги убиваат новородените, туку делуваат во спречување воопшто тие деца да почнат со живот.“

Блажени Августин:
„Тие општат на срамен начин, само за да ги задоволат страстите на нивните жени, а одбиваат да имат деца. Кога децата се одземаат од бракот, а продолжува телесното општење, сопрузите се бесрамни љубовници, сопругите блудници, а нивните брачни одаи постануваат бордели.“

И повторно блажени Августин:
„Телесното општење заради потомство е достојно во бракот. Но, сето што го надминува ова, не следи никакво оправдание, туку блуд. “

Се надевам ќе направите разлика меѓу светоотечкото поимање на сексуалноста, и толкувањето на некои современи теолози, кое е многу блиску до New Age учењето.


Изменето од makarios - 06.Декември.2008 во 00:43
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 00:31
Originally posted by Asya Asya напиша:


1. Brakot bi bil besmislen, koga mazhot bi se zhenel za da apstinira, i obratno. Vo toj sluchaj, lugjeto bi zhiveele so svoite brakja i sestri, i bi nemale potreba od brak.


Originally posted by Asya Asya напиша:

Iskluchoci ima sekogash, no tie se tolku retki, shto mozhe da se izbrojat na prsti. Znachi, ne e Bozhja Volja sekoj brachen chovek da se otstrani od svojata zhena, a Bog povikuva nekoi lichnosti vo iskluchitelni sluchai, kakov shto e sluchajot na Sv. Jovan Kronshtatski.


Овие два става се контрадикторни.

Originally posted by Asya Asya напиша:

Zatoa, mnogu e bitno, sekogash da e zadovolen od svojata zhena, i obratno, zhenata od svojot mazh, i ako se vozdrzhuvaat od polovi odnosi, toa da bide po dogovor.


Примерот со Свети Јован Кронштадски вели дека не мора секогаш да биде така. Тука немало договор - жената отишла да се жали кај владиката.

Originally posted by Asya Asya напиша:

No, sekoj treba da dejstvuva vo granicite na svojata sila. Amon go istoshtuval svoeto telo cel den na nivite, a chovekot koj sedi pred kompjuter, na internet, ili raboti so zheni po 8 chasa dnevno, dodeka svoevolno se otstranuva od svojata zhena, mozhe lesno da bide soblaznet.


Не се осветува оној кој копа на нива, или оној кој работи на компјутер, туку оној кој се подвизува во Божјата мудрост и го има очистено срцето од страстите.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34567 36>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.