IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Секс - како вие гледате на него?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Секс - како вие гледате на него?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345 36>
Автор
Порака
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Декември.2008 во 16:23
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Kakvi dodatni komentari sakash na ona sto go pishuvash?

Jas religijskata dogma ja pretstavuvam na kuso, a ti istoto potoa sekogash go rasposteluvash na shiroko i detalno.

Zatoa sekoj pat ti blagodaram na trudot i ti velam deka dobro e toa sto go pravish, oti jas nikogash ne bi se nafatil za toa i ne bi odvoil tolku vreme.

Samo prodolzhi taka.


Не си ми јасен ни мене што ти е поентата. Ахмар кажува ставови на православната Црква.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Декември.2008 во 16:41
Tokmu toa go velam i jas. Nema nishto nejasno, jas samo go pofaluvam sto oddeluva vreme i trud da gi napishi tie raboti.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
spiros Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај spiros Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Декември.2008 во 19:14
Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:

Ова го велам и како верник што има сопруга и мало бебе(поточно 17 дена старо) кои е Дар Божји што Он благоволил да ни го даде во бракот.
.


ГОСПОД МИЛОСТИВ да ти го Благослови челадот, роде сакан!       

Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free,
in Time & Eternity!

БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...!



Кон врв
spiros Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај spiros Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Декември.2008 во 19:19

Телесната љубов е само сенка на ВИСТИНСКАТА, на Духовната.
Така да и телесната љубов е носталгија за ЕДИНСТВОТО !
Кој ти ја дари тебе – драг читателу – како прв, таа љубов?       

Се радувам на твојот одговор!

Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free,
in Time & Eternity!

БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...!



Кон врв
zbunet Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Претседник Зеленковски

Регистриран: 24.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 15549
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zbunet Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Декември.2008 во 20:22
Gi gledam kako se tegnat i se trtat razgoleni na TV, niedna bre nesto da zgotvi ili da ispere, breej, nedomakinki ! Se grozam koga gi gledam takvi болен
Кон врв
Pentakostalec Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 11.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 583
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pentakostalec Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 00:34
Originally posted by makarios makarios напиша:

Воопшто не е табу тема. Не знам зошто така мислите. Мене сеуште ме чуди зошто мислите дека ставовите на православните верници се само декларативни. Зарем стварно мислите дека не постојат луѓе кои живеат во чистота и постојано покајание?

primer jas hahaha
Одете мегу сите народи и создавајте од нив мој ученици крштевајки ги во името на Таткото, Синот и Светиот Дух
Кон врв
ZoraNaSlobodata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3392
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ZoraNaSlobodata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 02:12
Како потреба,исто како и физиолошките потреби
За нея ние живеемъ,за нея ние мремъ!
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 04:56
Originally posted by polzavce polzavce напиша:



Сакам некој упатен во Светото Писмо да ми ги објасни ставовите на православието за сексот во брак и надвор од него......



Zborot "sex" bukvalno znaci "pol", a se odnesuva na razlikata pomegju polovite na chovechkiot rod. Inaku, adekvaten zbor za intimnost (polovi odnosi) pomegju sprotivnite polovi, e "brak". Site vonbrachni polovi odnosi pretstavuvaat grev, konkretno - blud (taka se vika grevot) i preljuba vo odnos na Boga, nezavisno od toa dali se izvrshuvaat pomegju dolgogodishni monogamni partneri vo gragjanski brak, ili stranci, koi edvaj se poznavaat. Bozhjiot chovek (rab Bozhji) treba da zhivee bogougodno, t.e. spored zapovedite Bozhji, i da ja ispolnuva Voljata Bozhja. Zatoa, mazhot i zhenata pred da zazhiveat intimno, treba da pobaraat blagoslov od Boga vo Crkvata Hristova. Vo sprotivno, dokolku vekje zhiveele zaedno bez Bozhja blagoslov, pred da se venchaat ili ako se razdvojat, neophodno e da se pokajat. No, nikako ne e polezno ni dobro da zhiveat vo vonbrachna zednica.

Osnova na hristijanskiot brak ne se decata, tuku ljubovta, a "sexot", t.e. polovite odnosi, se brachna dolzhnost. Pravoslavnite sopruzhnici, mozhe i treba da se vozdrzhuvaat od sex, samo po dogovor i za vreme na postite. Vo sprotivno, vo kolku mazhot ne ja izvrshuva svojata brachna dolzhnost kon svojata zhena, toj ja naveduva na preljuba, i obratno. Toa, pak, ni najmalku ne znachi ako nekoj od niv izvrshi preljuba, deka kje bide opravdan, tuku samo dava objasnenie na postapkata. Vo hristijanskiot brak, mazhot ne e sopstvenik na svoeto telo, bidejki toa i pripagja na negovata zhena, kako shto teloto na zhenata pripagja na mazhot, za zadovoluvanje na negovite potrebi. Odnosno, tie zaedno pretstavuvaat edno telo i edna dusha.

Poradi nemanje na duhovno iskustvo, neznaenje i prelest, nekoi duhovnici, pretezhno monasi, od mirjanite baraat apsolutno poslushanie, duri se obiduvaat da go kontroliraat poloviot zhivot pomegju sopruzhnicite, shto e sosem pogreshno. Taa pojava se vika gurukultizam.

Изменето од Asya - 05.Декември.2008 во 05:57
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 08:58
Бидејки ја зачнав темата и бев повикан да одговорам еве ке се потрудам според своите сили и знаења, кои повеќе се немоќ и незнаење, да проговорам на темава и ке кажам дека апсолутно се согласувам со Ахмар и ке се трудам да не ги повторам тие работи што тој ги има веке кажано.

Бог е љубов. Совршена љубов е љубовта помеѓу Лицата на Света Троица. Отецот безмерно го љуби Синот и Светиот Дух и безмерно му се дава, а истото важи за љубовта на другите две лица од Светата Троица.

Израз на таа љубов е нашето постоење. Бог од љубов го создаде човекот, нешто измегу небесните и земните творенија,а го создаде според Свој Образ и Подобие.

Во Бога нема ништо телесно, па според тоа и љубовта не е телесна категорија туку духовна.

Благословена заедница повеѓу еден маж и една жена, каде мажот ќе ги остави своите родители и ке се прилепи до жената и двајцата ке бидат една плот.

Бракот не е за репродукција, тоа го прават животните. Бракот не е ни легализиран секс, тоа ни животните не го прават. Бракот е дел од Црковната заедница каде двајцата сопружници се помагаат еден со друг во нивното спасение. Од тука мислам, доаѓаат и термините сопруг и сопруга. Во бракот се благословени и децата како плод на таа взаемна љубов мегу сопржниците.
Значи најважно од се во бракот е спасението.

Бог рекол: Бидете совршени како што е совршен вашиот Отец(Бог). За патот до кој се доага до тоа, сега нема да збориме. Мегу другото ке го истакнеме воздржанието. Тој повик на совршенство пдеднакво му е упатен на секој човек. Најподобно на него се одзиваат монасите, кои се и самите себа се жртвуваат за да дојдат до него. Монашкиот начин на живеење е целомудар, дествен и како што св.Јован Лествичкик ќе рече: Светлина, (пример) за монасите се ангелите, светлина за мирјаните(оние кои живеат во светот) и се монасите. така да оној кој сака духовно да напредува и се восовршува во Бога е потребно да се воздржува од се.

сега, нели, секој според своите сили. Затоа и св.ап. Павле кога ги советува Коринтјаните и укажува дека е подобро тие да се девствени како него, но оној кој неможе да се воздржува нека се мажи или жени. И уште вели дека господар на телото од жената не е жената, туку мажот и обратно. Но ова не е заповед. Ова е снисходение, нешто што се допушта заради слабоста на човекот за да не се случи поголемо зло, прељубата.

Во рајот, не постоеја ваквите односи. Тие беа создадени споерд образ Божји, значи свети и девствени и не случајно , Бог како белег на таа нивна девственост, на жената и дал знак за тоа.
Бог е вечен и нас не створил за нераспаѓање и вечност. Растурањето на знакот на девственоста значи и распаѓање, гниење, што не е својствено за невиноста на природата. Распаѓањето е последица на падот.

Овој начин на размножување нам ни е даден отпосле падот и е белег на падот за наше смирение и покајание. Во безаконие сум зачнат и во грев ме роди мојата мајка, вели псалмопејашот, св. пророк Давид. Каква била примарната Божја замисла незнаеме, но веруваме во Неговата семоќ, оти ако можел од ниодшто се да создаде, он може и ова да го стори, а во воплотувањети и раѓањето на Исус Христос ние имаме конкретен и реален пример. Бог е семоќен.


Блудот е еден од најтешките гревови зашто, секој кој греши со нешто друго, греши надвор од него и со спротивното на него ќе може да го исправи. Ако има ерес, ке се пока е и исправи во учењето. ако е горд, ќе се смири. Но ако згрши со блуд како ќе го поврати тоа. Затоа и црковната епитимија, казна, за блуд е и најтешка.

Проклет да е оној ког фрла семето на земјата се вели некаде во Светото Писмо на Стариот Завет. Сексот не е љубов. љубовта е духона категорија. Ако не верувате ке појдеме од докажувањето преку спротивностите.

јадување-пост
зборување- молчење
љубов-омраза
секс-девственост


Причестувањето е наша насушна потреба. ако сопружниците имале полов одднос немаат право да се причестат, според некоои една недела, а според друго нередниот ден. Зашто?

ако не беше грев немаше да има никаква пречка. Половото општење на човекот во бракот не му е даден како потреба туку по допуштение, заради неговата слаба и падната природа. Ако беше потреба тогаш и Исус Христос, вториот Адам, кој дојде да го подигне паднатиот човек и го поврати и му го покаже повторно загубениот пат, ќе го правеше тоа.

Бог рекол дека нешето тело е храм на Светиот Дух, а присуството на Духот ке го познаеме по мирот, слободата, спокојството на телото и душата, молитвата, смирението... а кога во човек ке се распали блудната старст се чуствува нешто спротивно на тоа. Зоврива крвта, се чуствува немир, неспокојтво, возбуденос, заробеност од страстта, а пак за смирението, молитвата и непрестајното секавање на Бога и да не зборуваме.


И на крајот,дносно ако се вратиме на почетокот во Рајот, да не се залажуваме во Царство Божјо, не ке ги има овие земни односи и врски туку ке живееме како ангели Божји, безтелесно.

За ова уште многу може да се зборува на оваа тема, а и ова што го напишавме не е малку и се извинувам што неможев повеќе и подлабоко да го појаснам посочената дилема, (многумина ме прекинаа додека го пишував ова), но за оној кој има уши да слушне и ум да разбере доволно е.




Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 09:15
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Бидејки ја зачнав темата и бев повикан да одговорам еве ке се потрудам според своите сили и знаења, кои повеќе се немоќ и незнаење, да проговорам на темава и ке кажам дека апсолутно се согласувам со Ахмар и ке се трудам да не ги повторам тие работи што тој ги има веке кажано.

Бог е љубов. Совршена љубов е љубовта помеѓу Лицата на Света Троица. Отецот безмерно го љуби Синот и Светиот Дух и безмерно му се дава, а истото важи за љубовта на другите две лица од Светата Троица.

Израз на таа љубов е нашето постоење. Бог од љубов го создаде човекот, нешто измегу небесните и земните творенија,а го создаде според Свој Образ и Подобие.

Во Бога нема ништо телесно, па според тоа и љубовта не е телесна категорија туку духовна.

Благословена заедница повеѓу еден маж и една жена, каде мажот ќе ги остави своите родители и ке се прилепи до жената и двајцата ке бидат една плот.

Бракот не е за репродукција, тоа го прават животните. Бракот не е ни легализиран секс, тоа ни животните не го прават. Бракот е дел од Црковната заедница каде двајцата сопружници се помагаат еден со друг во нивното спасение. Од тука мислам, доаѓаат и термините сопруг и сопруга. Во бракот се благословени и децата како плод на таа взаемна љубов мегу сопржниците.
Значи најважно од се во бракот е спасението.

Бог рекол: Бидете совршени како што е совршен вашиот Отец(Бог). За патот до кој се доага до тоа, сега нема да збориме. Мегу другото ке го истакнеме воздржанието. Тој повик на совршенство пдеднакво му е упатен на секој човек. Најподобно на него се одзиваат монасите, кои се и самите себа се жртвуваат за да дојдат до него. Монашкиот начин на живеење е целомудар, дествен и како што св.Јован Лествичкик ќе рече: Светлина, (пример) за монасите се ангелите, светлина за мирјаните(оние кои живеат во светот) и се монасите. така да оној кој сака духовно да напредува и се восовршува во Бога е потребно да се воздржува од се.

сега, нели, секој според своите сили. Затоа и св.ап. Павле кога ги советува Коринтјаните и укажува дека е подобро тие да се девствени како него, но оној кој неможе да се воздржува нека се мажи или жени. И уште вели дека господар на телото од жената не е жената, туку мажот и обратно. Но ова не е заповед. Ова е снисходение, нешто што се допушта заради слабоста на човекот за да не се случи поголемо зло, прељубата.

Во рајот, не постоеја ваквите односи. Тие беа создадени споерд образ Божји, значи свети и девствени и не случајно , Бог како белег на таа нивна девственост, на жената и дал знак за тоа.
Бог е вечен и нас не створил за нераспаѓање и вечност. Растурањето на знакот на девственоста значи и распаѓање, гниење, што не е својствено за невиноста на природата. Распаѓањето е последица на падот.

Овој начин на размножување нам ни е даден отпосле падот и е белег на падот за наше смирение и покајание. Во безаконие сум зачнат и во грев ме роди мојата мајка, вели псалмопејашот, св. пророк Давид. Каква била примарната Божја замисла незнаеме, но веруваме во Неговата семоќ, оти ако можел од ниодшто се да создаде, он може и ова да го стори, а во воплотувањети и раѓањето на Исус Христос ние имаме конкретен и реален пример. Бог е семоќен.


Блудот е еден од најтешките гревови зашто, секој кој греши со нешто друго, греши надвор од него и со спротивното на него ќе може да го исправи. Ако има ерес, ке се пока е и исправи во учењето. ако е горд, ќе се смири. Но ако згрши со блуд како ќе го поврати тоа. Затоа и црковната епитимија, казна, за блуд е и најтешка.

Проклет да е оној ког фрла семето на земјата се вели некаде во Светото Писмо на Стариот Завет. Сексот не е љубов. љубовта е духона категорија. Ако не верувате ке појдеме од докажувањето преку спротивностите.

јадување-пост
зборување- молчење
љубов-омраза
секс-девственост


Причестувањето е наша насушна потреба. ако сопружниците имале полов одднос немаат право да се причестат, според некоои една недела, а според друго нередниот ден. Зашто?

ако не беше грев немаше да има никаква пречка. Половото општење на човекот во бракот не му е даден како потреба туку по допуштение, заради неговата слаба и падната природа. Ако беше потреба тогаш и Исус Христос, вториот Адам, кој дојде да го подигне паднатиот човек и го поврати и му го покаже повторно загубениот пат, ќе го правеше тоа.

Бог рекол дека нешето тело е храм на Светиот Дух, а присуството на Духот ке го познаеме по мирот, слободата, спокојството на телото и душата, молитвата, смирението... а кога во човек ке се распали блудната старст се чуствува нешто спротивно на тоа. Зоврива крвта, се чуствува немир, неспокојтво, возбуденос, заробеност од страстта, а пак за смирението, молитвата и непрестајното секавање на Бога и да не зборуваме.


И на крајот,дносно ако се вратиме на почетокот во Рајот, да не се залажуваме во Царство Божјо, не ке ги има овие земни односи и врски туку ке живееме како ангели Божји, безтелесно.

За ова уште многу може да се зборува на оваа тема, а и ова што го напишавме не е малку и се извинувам што неможев повеќе и подлабоко да го појаснам посочената дилема, (многумина ме прекинаа додека го пишував ова), но за оној кој има уши да слушне и ум да разбере доволно е.






Temata e za brakot i intimnite odnosi pomegju mazhot i zhenata. Chovekot e slobodno bitie, i sekoj dobrovolno go pravi svojot izbor, a sekoe pravo dovagja vo paket so dolzhnosti. Monashtvoto ima monashki dolzhnosti, brakot -brachni. Tie shto ne sakaat brak, mozhat da zhiveat celibaten zhivot ili ako imaat povik, da se zamonashat, no tie shto go izbiraat brakot, TREBA DA SE SVESNI ZA BRACHNITE DOLZHNOSTI. I seto umuvanje e izlishno! Bog e bestelesen Duh, a chovekot e padnato bitie, bidejki otpadna od rajot, no dadena mu e mozhnost da se ispravi vo Hrista. Osnova na brakot e ljubovta, a cel na brakot e spasenieto. Dali chovekot kje se spasuva preku monashtvo ili brak, sekoj mozhe samo za sebe da odluchi.

A vie, sakate site da gi zamonash*te? Ili, taka mi se chini? Makarios ili Opiten?

Изменето од Asya - 05.Декември.2008 во 09:22
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 09:22
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Бидејки ја зачнав темата и бев повикан да одговорам еве ке се потрудам според своите сили и знаења, кои повеќе се немоќ и незнаење, да проговорам на темава и ке кажам дека апсолутно се согласувам со Ахмар и ке се трудам да не ги повторам тие работи што тој ги има веке кажано.

Бог е љубов. Совршена љубов е љубовта помеѓу Лицата на Света Троица. Отецот безмерно го љуби Синот и Светиот Дух и безмерно му се дава, а истото важи за љубовта на другите две лица од Светата Троица.

Израз на таа љубов е нашето постоење. Бог од љубов го создаде човекот, нешто измегу небесните и земните творенија,а го создаде според Свој Образ и Подобие.

Во Бога нема ништо телесно, па според тоа и љубовта не е телесна категорија туку духовна.

Благословена заедница повеѓу еден маж и една жена, каде мажот ќе ги остави своите родители и ке се прилепи до жената и двајцата ке бидат една плот.

Бракот не е за репродукција, тоа го прават животните. Бракот не е ни легализиран секс, тоа ни животните не го прават. Бракот е дел од Црковната заедница каде двајцата сопружници се помагаат еден со друг во нивното спасение. Од тука мислам, доаѓаат и термините сопруг и сопруга. Во бракот се благословени и децата како плод на таа взаемна љубов мегу сопржниците.
Значи најважно од се во бракот е спасението.

Бог рекол: Бидете совршени како што е совршен вашиот Отец(Бог). За патот до кој се доага до тоа, сега нема да збориме. Мегу другото ке го истакнеме воздржанието. Тој повик на совршенство пдеднакво му е упатен на секој човек. Најподобно на него се одзиваат монасите, кои се и самите себа се жртвуваат за да дојдат до него. Монашкиот начин на живеење е целомудар, дествен и како што св.Јован Лествичкик ќе рече: Светлина, (пример) за монасите се ангелите, светлина за мирјаните(оние кои живеат во светот) и се монасите. така да оној кој сака духовно да напредува и се восовршува во Бога е потребно да се воздржува од се.

сега, нели, секој според своите сили. Затоа и св.ап. Павле кога ги советува Коринтјаните и укажува дека е подобро тие да се девствени како него, но оној кој неможе да се воздржува нека се мажи или жени. И уште вели дека господар на телото од жената не е жената, туку мажот и обратно. Но ова не е заповед. Ова е снисходение, нешто што се допушта заради слабоста на човекот за да не се случи поголемо зло, прељубата.

Во рајот, не постоеја ваквите односи. Тие беа создадени споерд образ Божји, значи свети и девствени и не случајно , Бог како белег на таа нивна девственост, на жената и дал знак за тоа.
Бог е вечен и нас не створил за нераспаѓање и вечност. Растурањето на знакот на девственоста значи и распаѓање, гниење, што не е својствено за невиноста на природата. Распаѓањето е последица на падот.

Овој начин на размножување нам ни е даден отпосле падот и е белег на падот за наше смирение и покајание. Во безаконие сум зачнат и во грев ме роди мојата мајка, вели псалмопејашот, св. пророк Давид. Каква била примарната Божја замисла незнаеме, но веруваме во Неговата семоќ, оти ако можел од ниодшто се да создаде, он може и ова да го стори, а во воплотувањети и раѓањето на Исус Христос ние имаме конкретен и реален пример. Бог е семоќен.


Блудот е еден од најтешките гревови зашто, секој кој греши со нешто друго, греши надвор од него и со спротивното на него ќе може да го исправи. Ако има ерес, ке се пока е и исправи во учењето. ако е горд, ќе се смири. Но ако згрши со блуд како ќе го поврати тоа. Затоа и црковната епитимија, казна, за блуд е и најтешка.

Проклет да е оној ког фрла семето на земјата се вели некаде во Светото Писмо на Стариот Завет. Сексот не е љубов. љубовта е духона категорија. Ако не верувате ке појдеме од докажувањето преку спротивностите.

јадување-пост
зборување- молчење
љубов-омраза
секс-девственост


Причестувањето е наша насушна потреба. ако сопружниците имале полов одднос немаат право да се причестат, според некоои една недела, а според друго нередниот ден. Зашто?

ако не беше грев немаше да има никаква пречка. Половото општење на човекот во бракот не му е даден како потреба туку по допуштение, заради неговата слаба и падната природа. Ако беше потреба тогаш и Исус Христос, вториот Адам, кој дојде да го подигне паднатиот човек и го поврати и му го покаже повторно загубениот пат, ќе го правеше тоа.

Бог рекол дека нешето тело е храм на Светиот Дух, а присуството на Духот ке го познаеме по мирот, слободата, спокојството на телото и душата, молитвата, смирението... а кога во човек ке се распали блудната старст се чуствува нешто спротивно на тоа. Зоврива крвта, се чуствува немир, неспокојтво, возбуденос, заробеност од страстта, а пак за смирението, молитвата и непрестајното секавање на Бога и да не зборуваме.


И на крајот,дносно ако се вратиме на почетокот во Рајот, да не се залажуваме во Царство Божјо, не ке ги има овие земни односи и врски туку ке живееме како ангели Божји, безтелесно.

За ова уште многу може да се зборува на оваа тема, а и ова што го напишавме не е малку и се извинувам што неможев повеќе и подлабоко да го појаснам посочената дилема, (многумина ме прекинаа додека го пишував ова), но за оној кој има уши да слушне и ум да разбере доволно е.






Temata e za brakot i intimnite odnosi pomegju mazhot i zhenata. Chovekot e slobodno bitie, i sekoj dobrovolno go pravi svojot izbor, a sekoe pravo dovagja vo paket so dolzhnosti. Monashtvoto ima monashki dolzhnosti, brakot -brachni. Tie shto ne sakaat brak, mozhat da zhiveat celibaten zhivot ili ako imaat povik, da se zamonashat, no tie shto go izbiraat brakot, TREBA DA SE SVESNI ZA BRACHNITE DOLZHNOSTI. I seto umuvanje e izlishno!

A vie se chini sakate site da gi zamonash*te? Ili, taka mi se chini? Makarios ili Opiten?


Не сме се разбрале добро. Тоа сакав да го напишав но го избришав.

Се е до нашиот избор, според зборовите на св.ап. Павле.

Според тоа тоа кој како живее така и ке напредува во заедницата и понавањето на Бога.


Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Litvinenko Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 02.Декември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 52
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Litvinenko Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 11:00
Што се однесува до "брачната постела" постојат разни суннети(постапки на Мухаммед а.с.) и адаби(правила за убаво однесување)) со кои при тој чин -најголемо дуњалучко уживање- воедно се постигнува награда за оној кој се придржува за нив. Од тие прописи ги наведуваме следниве:

1. Да се подготви постелата со "бисмиллах".(во името Божјо)
2. Сопружниците да се дотераат на тој начин што ќе го привлечат својот брачен другар, со облека, мирис, постапки, позиција и сл.
Абдуллах б. Аббас така правел, а кога бил запрашан за тоа рекол: "Сакам да се дотерам за жената како што сакам таа да се дотера за мене."

3. Од адабите на интимниот однос спаѓа мажот да учи дова која ја пренесуваат Бухари и Муслим:

(Бисмиллахи, Аллахумме џеннибнеш-шејтане ве џеннибиш-шејтане ма резактена)

"Во име на Аллах, Господару мој, отстрани го шејтанот од нас и отстрани го шејтанот од она што се зачне, па ако од тој однос се роди дете, шејтанот не ќе може никогаш да му наштети."

Од адабите на интимниот однос, аналогно на ова предание, би требало и жената да ја учи спомената дова(молитва).

4. Харам(грев) е да се има интимен однос во задникот, аналниот отвор, како и во периодот на менструации, или во периодот после раѓање, се додека жената не се очисти и додека не помине тој период, поради ајетот кој за тоа вели: "...И не приближувајте им се на жените додека се во менструалниот циклус.."

И поради хадисот кој го пренесуваат авторите на хадиските збирки "Сунен" (Ебу Давуд, Тирмизи, и Ибн Маџџе) освен Несаи: "Кој има интимен однос со жената додека е во менструалниот циклус, или во аналниот отвор, тој станал неверник во она што му е објавено на Мухаммед а.с."

Ако би се случило човекот да има интимен однос со жената, додека таа е во менструален циклус, тогаш тоа би било грев - харам, а сторителот би требало според суннет да подели садака еден златник, ако тоа го направил додека менструациите биле во почетниот надојден циклус, и пола златник ако тоа го направи во неговиот завршен стадиум според хадисот кој го пренесува Ебу Давуд и Хаким кои го оценуваат како веродостојно предание: "Ако човекот има интимен однос со својата жена додека има менструации, нека подели садака во висина од еден златник во случај тоа да се случило додека крвта била во црвена боја, и пола златник ако била во жолтикава боја."

Ако жената го дозволува таквиот однос во таква состојба би била грешна. Во времето на менструации и чекање после раѓање е дозволено човекот да се насладува со женското тело, но не смее да има интимен однос со неа во таквата состојба. Авторите на хадиските збирки "Сунен" (Ебу Давуд, Тирмизи, Несаи, и Ибн Маџџе) го пренесуваат преданието каде се дозволува се освен интимниот однос: "...(дозволено е) да правите се освен интимен однос..."
Несаи ја пренесува и верзија на хадисот: "Пријди и на жената однапред или одназад, но само во предниот отвор (вагина), и не прави го тоа за време на менструации."

Исто така пренесува и друга верзија: "Аллах не гледа во човекот кој има однос со жената во задник, аналниот отвор."

Ебу Давуд го пренесува преданието: "Проклет е оној кој општи со својата жена во аналниот отвор."

А Несаи го пренесува преданието: "Ибн Аббас бил прашан за оној кој општи со жената во аналниот отвор, па рекол: "Овој ме прашува за неверство (куфр)."

Дозволено е да и се приоѓа на жената на било каква форма, но односот да биде во предниот отвор, според ајетот во кој се вели: "Вашите жени се ваши ниви и пријдете им како сакате." Пратеникот а.с. тоа го прокоментирал како што пренесуваат Бухари и Муслим: "Однапред или одназад само односот да биде во предниот отвор."


Лицето за кое се знае дека општи со жената во нејзиниот анален отвор, се казнува со та'зир ако не знаел за таа забрана.
А ако брачниот пар се оддаде на таква перверзија, се казнуваат со принуден развод, исто така и во случај кога мажот ја присилува жената на таков однос, па му се забрани, а тој пак го повторува.



Изменето од Litvinenko - 05.Декември.2008 во 11:06
Кон врв
Litvinenko Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 02.Декември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 52
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Litvinenko Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 11:06
5. Најприродна и најдобра форма (поза) е како што се спомнува во хадисот кој го пренесува Муслим, жената да биде на грб, а мажот одозгора над неа: "И кога човекот лежи меѓу нејзините четири дела (раце и нозе), и половите органи се допрат (спојат), обврска е земање на гусул (па дури и да не дошло до интимен однос)."

6. После интимен однос, во случај кога човекот сака повторно да има однос, мустехаб(убаво е) е да се земе абдест, поради преданието кое го пренесува Муслим: "Кога некој од вас имал однос со жената, па посака тоа да го повтори, пред тоа нека земе абдест(ритуално перење), така ќе ја стимулира таа активност."

Секако, дека капењето е поефикасно од абдест. Пренесуваат Ебу Давуд и Несаи од Пратеникот а.с. дека рекол: "...Како тој еден ден ги посетил своите жени капејќи се кај секоја. Пренесувачот на овој хадис, Ебу Рафи го прашал: Аллахов Пратенику, зошто тоа не си го извршил со едно капење? Одговорил: "Вака е подобро, повредно и почисто."


7. Најдобро е да се побрза со капење кое е задолжително па дури и при допир на половите органи на мажот и жената. Меѓутоа, ако поради било какви причини се одложи капењето, тогаш мустехаб е да се земе абдест пред спиење.

Не би требало да се спие нечист, па дури и се земал абдест (секако дека овој абдест не е валиден за кланање, земање на к*ран да се чита) и сл., туку потребно е за тие ибадетски работи прво да се искапе), зошто Муслим го пренесува преданието: "...Како Пратеникот а.с. прво земал гусул(ритуелно капење), или евентуално абдест, па потоа спиел (после односот со жената)."

Пренесуваат Бухари и Муслим: "Пратеникот а.с. во ситуација кога бил нечист (џунуб) па, потоа сакал да јаде или спие, го миел своето срамно место, а потоа земал абдест како што се зема за намаз."
Секако, при случај на немање или недостаток на вода, или ако таа е потребна за некои други цели, наместо гусул и абдест може да се земе тејеммум(потирање со земја).

8. На сопружниците им е дозволено заедничко капење и тоа нема да го расипе гусулот, па дури и едниот да гледа во другиот, според преданието кое го бележат Бухари и Муслим, а Аиша р.а. го пренесува: "Се капев со Пратеникот а.с. од иста кофа во која нашите раце се допирале, а тој успевал да земе вода пред мене, па сум му велела: Остави и за мене, остави ми и мене! А ние двајцата бевме џунупи(нечистотија после однос)."

9. Брачниот пар треба да донесе нијет (одлука) за брачно создржување и избегнување од се она што го забранил Возвишениот Аллах џ.ш., со цел да преку брачниот живот и физичкиот интимен однос имаат награда, иако тоа е најслаткото овосветско уживање. И покрај тоа, Аллах џ.ш. дава за тоа награда како што пренесува Муслим: "И кога имате интимен однос со своите жени (имате награда), тоа е како поделување на садака. Рекоа: Аллахов Пратенику, зар во задоволување на страста на некој од нас има садака? Аллаховиот Пратеник одговорил: "А што мислиш дали има грев ако тоа го направи на недозволен начин (вонбрачен) начин? Секако дека има грев! Според тоа, ако тоа го направи (во брак) на дозволен, халал начин, тогаш има награда."


10. При интимниот однос дозволено е ако жената се согласува, пред ејакулација сопругот да го извади органот надвор од женскиот полов орган, поради спречување на бременоста од разновидни оправдани причини (да ја одмори сопругата од раѓање и сл.), иако е подобро и тоа да се избегнува зошто таквиот чин е опишан во хадисот кој го пренесува Муслим како "ел-ве'дул-хафијј" или "скриено убиство".

Имам Газали смета дека таквото чување е дозволено и го наведува хадисот кој го пренесуваат Бухари, Муслим и Ахмед од Џабир: "к*р'анот уште се објавуваше, ние при интимниот однос сме ејакулирале надвор од женскиот полов орган."

Патем, значењето на хадисот е во смисла на логичен заклучок; дека тоа да беше забрането, к*р'анот би ја спречил таа нивна пракса, бидејќи тој се објавувал додека тие го правеле тоа.

Сепак, сите четири мезхеби го дозволуваат таквиот начин на чување врз основа на хадисот кој го бележи Ахмед, а го пренесува Ебу Се'ид Ел-Худри: "Имавме однос со нашите жени, и тоа го сакавме, па што мислиш да ејакулираме надвор од полниот женски орган? Пратеникот а.с. рече: "Правете како тоа е најдобро, меѓутоа, она што Аллах џ.ш. го одредил ќе биде, а зачетокот не се случува од секоја сперма."

11. Дозволено е невестата да ги служи гостите, ако шеријатски е покриена и ако тоа нема да предизвика искушение (фитне) како што условиле фикхските правници.Ако не е можно тоа, треба што повеќе да избегава да се движи
помеѓу машки кои не и се забранети,се додека не се покрие прописно и не почне да го практикува исламот потполно!
12. Ако некој се трогне за некое женско око(го заведе некоја убава девојка), нека оди кај својата жена и ја задоволи својата страст, тоа ќе му ја згасне создадената визија."

Патем, значењето на хадисот гласи - во случај при зголемување на страста која може да настапи при гледање на убава и привлечна жена - да замине кај својата жена и ја смири надразеноста и напетоста на халал и дозволен начин.

продолжува.........


Изменето од Litvinenko - 05.Декември.2008 во 11:13
Кон врв
Litvinenko Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 02.Декември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 52
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Litvinenko Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 11:09
13. Она на што советуваат исламските правници, лекари и што се спомнува во литературата на специјалисти од таа област, во поглед на прекумерното задоволување на страста - е да не се претера во тоа, зошто претерувањето во задоволување на страста штети не само духовно туку и физички.

14. Мажот треба да води грижа за ситуацијата на жената и да не ја присилува на интимни односи кога таа не е спремна за тоа; во случај на болест и сл.

15. Пред мажот да заврши со задоволување на својата страст, треба да внимава и неа да ја задоволи и да не се тргнува пред тоа. Се пренесува преданието: "Кога некој од вас има интимен однос со својата сопруга, нека не ја напушта сe додека не ја задоволи, (бидејќи) како што тој сака да ги задоволи своите потреби, така и таа сака."

16. Интимниот однос е дозволен во сите времиња и мигови од денот и ноќта, освен во случај на пост, хаџски обреди, кога жената е во менструален циклус или чекање после породување...

17. Суннет е сепак односот да биде воочи петок, или во петок, поради хадисот кој го пренесува Бухари а во кој меѓу другото стои: "Кој ќе се искапе во денот на џума со гусул од џунуплук..." (имплицитно се спомнува во афирмативен контекст интимниот однос)

Исто така, суннет е да се искапе "со гусул од џунуплук", значи после интимен однос со жената воочи Бајрам, пред облекување на ихрам, пред и после патување и сл.

18. Жената треба да применува сe што го привлекува мажот; од лична хигиена, разубавување, облекување, движење, поза (форма) и сл. без ограничување, воздржувајќи се од сето тоа пред било кој друг, освен пред својот маж.

19. Непожелно е за сопружниците да ги пренесуваат и опишуваат своите интимни односи, без оглед дали со зборување или движење, директно или индиректно, според хадисот кој го пренесуваат Бухари и Муслим: "Најтешка казна кај Аллах џ.ш. на Судниот ден ќе има оној човек кој и пријде на својата жена и таа му пријде нему, а потоа ги изнесува нејзините тајни."

Од самиот хадис се подразбира забрана за пренесување и опишување на деталности од интимниот однос и она што се одигрува во миговите на уживање на човекот со жената. Меѓутоа, само спомнување на интимниот однос без некаква оправдана причина е непожелно.
Ова е кратко резиме на прописи, суннети, адаби, за првата брачна ноќ, за интимните односи во брачниот живот и прописи за обврските и должностите на брачниот пар.

Ове е исламското гледиште на работите и секој муслиман должен е да се придржува до овие правила кога има интимен однос!
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345 36>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.