IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Абортус?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Абортус?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1415161718 44>
Автор
Порака
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Ноември.2008 во 00:55
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Месси, освен Божја волја (а таа никогаш не е лоша), Божјо допуштение (што не е Божја волја), во светот постои и човечка слободна волја. Ако е така како што си го формулира ти, испаѓа дека човекот нема слободна волја.

И пак ќе повторам, и тебе сега конкретно ќе те прашам - што си се фатил за пример кој е 1:5000 (а можеби и на повеќе), кога факт е дека во светот (не скакам да давам процент на непроверено, ама еве да го речеме 95%) абортираат жени кои не се силувани?


E, tuka te chekav!

Fala Bogu sto Toj ni daril slobodna volja. I toa ne e samo za ukras ili formalno da mu se zablagodaruvame i da go vozvelichuvame, tuku AKTIVNO da ja prakticirame kako Bozhji cheda sozdadeni spored Negoviot lik!

Za toa govoram sekogash vo moite komentari na ovie strani.

E koga e taka, togash zoshto si zemate za sloboda da gi osuduvate onie majki i lekari koi ja koristat svojata slobodna volja da donesat reshenija koi se najdobri, spored nivnoto mislenje, vo odredeni sluchai? Zoshto se drzhite kako slepi za stap za nekoi dogmi i samo za da gi odbranite istite vo sostojba ste po sekoja cena da osuduvate drugi lugje koi ednostavno ne se silni ili sposobni da se spravat so najstrashnite momenti od nivniot zhivot? I zoshto gi osuduvate onie lugje koi se obiduvaat struchno da im pomognat vo tie situacii?

Gi osuduvate zatoa sto ne go delat vasheto veruvanje i zatoa sto, ne daj Bozhe, vam ne vi se sluchilo neshto takvo, pa ne znaete kako izgleda NAVISTINA da bidete opoganeti od gjavolot i da go soochite svoeto semejstvo so toa. Ovde na cel glas proklamirate deka vam nishto toa ne bi vi znachelo i deka vie so ljubov ke go rodite plodot na nasilieto i deka ke bidete srekni sto Bog dopushtil toa da vi se sluchi. I sto ochekuvate, deka vo taa vasha euforija ke gi ubedite i vashiot mazh, vash*te deca, roditeli i t.n. ? Zarem navistina veruvate oti SITE morat bidat srekni poradi VASHETO veruvanje i ke mora odat po VASHIOT pat??? Tolku ste samoubedeni deka tokmu VASHIOT pat e ispravniot i site drugi se pogreshni???

Vi velam najiskreno, se dodeka nemate potpolno razbiranje i souchestvo za tugjata maka, onaka kako sto pravel isus, pa makar da bide toa i 1:5000,   nikogash nema da bidete NAVISTINA blizu do Boga.

Oti prosvetluvanjeto, chovechnosta i milosrdieto ne se statistika tuku lichen odnos kon SEBE i kon SEKOJ chobek POEDINECHNO.


Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Ноември.2008 во 02:02
Ако спротивставените ставови тебе ти изгледаат судење, тогаш не си во право, затоа што ако тргнеме по тој терк, тогаш и ти нас не судиш дека се држиме до догми. Тогаш излегува дека и Христос кога бил на земјата судел, и дека и Светите Отци суделе и дека апостолите суделе...

Не е работата во суд или несуд, туку во реалноста. Реалноста кажува дека со абортус се убива дете, човечки живот се прекратува. Тоа е реалноста и треба да и погледнеме во очи, а не да ја избегаваме филоЗофирајќи.

Јас неколку пати спомнав - ова што го зборувам, воопшто не е верски став. Верски став би било ако почнам да ти објаснувам дека тоа е грев, дека мајката таква и таква епитимија треба да добие ако се покае, дека на судот ја чека тоа и тоа... ама не, јас ти зборувам чисто од биолошки и психолошки аспект. Еднаш повикав, и сега повторувам, ако сакаш, можеме тоа прашање да го разгледаме и преку биологијата подетално - со податоци и со слики, и од психологијата - со сите промени кои настнуваат на психолошко ниво.

Не знам што толку се распали дека сите сме сакале да одат по „нашиот пат“, кога јасно е дека не може тоа никогаш да биде, а и ова што го зборуваме е само изнесување на ставови.

И имаш пак грешка во толкувањето - нашата слободна волја може да биде и погрешно искористена (тоа е непобитен факт и можеш да го видиш каде и да се завртиш), затоа секој кој свесно го прави тоа - ќе си ги сноси и последиците.

Не можеш да Го спомнуваш сочуството и разбирањето на Господ, затоа што Тој јасно кажува дека секој кој малку знае, малку и ќе биде биен, а кој многу знае, многу и ќе биде биен. Со еден збор, тој кој не е свесен дека абортусот е убивање и го прави тоа, Бог ќе му прости доколку се покае, но тој кој убива и не се кае.....

Срцето на овие луѓе закоравело и со ушите тешко слушаат; и ги затвориле очите свои за да не можат никогаш со очите да видат и со ушите да чујат и со срцето да разберат, та да се покајат и да ги исцелам...

Слободен избор, но не ја заборавај вистината и последиците...
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Ноември.2008 во 05:24
Maran Ata, se izvinuvam ako sum zazvuchil osuduvachki. Sekoj ima pravo na svoe mislenje i nikoj ne treba da sudi nikogo. Mozhebi vaka reagirav bidejki ti mi zazvuchi deka gi osuduvash onie koi mislat podrugo, a osobeno zatoa sto spored tvoite repliki dobiv vpechatok oti nemash razbiranje i sochuvstvo za onie koi minale preku najuzhasnite momenti na chovechkiot zhivot. Se nadevam deka pogreshno sum te razbral.

Inaku jas vekje se izjasniv deka za mene abortiranjeto e chedomorstvo i deka ne prifakjam toa da se koristi kako zashtita od bremenost. Istovremeno rekov deka potpolno gi razbiram specijanite sluchai kade sto toa verojatno e najmaloto zlo od site mozhni opcii. Tuka ja gledam praktichnata upotreba na chovekovata slobodna volja koja e garantirana od Boga. Znachi imam odreden stav za abortusot, no ne se drzham za nego kako za neshto sto e vrezhano vo kamen, tuku dozvoluvam da se ima budna i odgovorna svest za sekoj poseben sluchaj.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Ноември.2008 во 05:24
Originally posted by butel2 butel2 напиша:

znaci Bog gi stiti samo onie koi veruvaat vo nego... bez nikakva navreda, ama ni vernicite ne se postedeni od siluvanja i nasilstva i tragedii

i sto e morbidno ako razgledas edna mozna situacija od site strani so site nejzini posledici? zalno e ako nemas hrabrost da go storis toa



”Ерусалиме, Ерусалиме, што ги биеш пророците и каменуваш испратените при тебе! Колку пати сакав да ги соберам децата твои, како што птицата ги собира пилињата свои под крилата, но вие не посакавте! Ете, ви се остава вашиот дом пуст! Зашто ви велам: Hема да Ме видите oтсега дoдека не речете: Blagosloven e Onoj, Koj ide vo imeto Gospodovo" (Matej, 23:37-39).

Bog gi shtiti tie shto go baraat Negoviot shtit, i Sam najdobro znae shto nosat lugjeto vo srcata svoi. Bog e sepraveden, i nikogo ne kaznuva bez potreba, nitu ostava pravednik bez kazna, ako blagovremeno ne se pokae za svojot grev. Toj dopushta nesrekji vrz narodite za nivno vrazumuvanje, i sekomu dava po verata negova. Ako nie veruvame vo Boga i ja prosime (molime) Bozhjata milost i zashtita, Gospod sigurno nema da ne ostavi, bidejki e semilostiv. Za Bog da gi uslisha nash*te molitvi, neophodno e da zhiveeme vo primirenie so Nego, t.e. da mu prinesuvame pokajanie za nash*te pregreshenija. "Koi Jas sakam, niv gi razoblichuvam i kaznuvam. I taka, bidi revnosen i pokaj se" (Otkr.3:19). Nema tragedija pogolema od pogibelta na dushata, dodeka site chovechki stradanija se izdrzhlivi vo sporedba so pekolnite maki. Tie shto mu se protivat na Boga i ne mu davaat pristap vo nivniot zhivot, samovolno se otsranuvaat od Nego, i dobrovolno se prepushtaat na milosta i nemilosta na svetot.

Ne mi e jasno, kako e mozhno da se razgleduva edna "mozhna" situacija, od site strani i so site nejzini posledici, ako pred se taa ne postoi? Morbidno e da se "razgleduva" situacija na siluvanje i abortus, bidejki sekoe razvivanje na mislata, ako ne e razumno, togash e bolna fantazija. Fakt e, deka sekoj chovek e individua i razlichno gi podnesuva situaciite. Taka, za nekoj e teshko da premine preku ulica, a drug so ista poteshkotija se iskachva na vrv planina; nekomu e teshko da go nosi svoeto breme, a drug lesno go nosi i tugjoto. Zatoa, sekoj treba da si ja gleda svojata realna (postoecchka) situacija i da reshava za sebe, kako i za tie shto e ovlasten. Fantaziranjeto za razni "mozhni" situacii, ni sluchajno ne mozhe da bide "hrabrost", bidejki e slabost. Realnosta potvrduva deka chovekot ima nesramnitelno pogolema mozhnost da postrada vo soobrakjajna nesrekja, otkolku devojka/zhena da bide siluvana i pritoa da ostane bremena. Shto bi bilo, koga pred sekoe izleguvanje od svojot dom, chovekot bi razgleduval po edna ili povekje mozhni situacii od site strani i so site nivni posledici, koishto bi mozhele da mu se sluchat na pat? I koj znae shto bi mozhelo da se sluchi? Koga chovekot bi gi razgleduval site nepostoechki, no mozhni situacii, sigurno ne bi imal vreme da zhivee.





Изменето од Asya - 18.Ноември.2008 во 05:25
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Ноември.2008 во 05:48
Originally posted by butel2 butel2 напиша:

Asya spored tvojot post ke ispadne deka dobri 70 % od mazite se psihicki nenormalni. Zatoa sto na mazite im e tesko mnogu pati da prifatat deca od predhoden brak na zenata, a ne pak da se vo brak so zena i taa zabremeni so drug . Moze da velat site deka bi go prifatile toa dete kako svoe, no na nitu eden od onie koi taka ke odgovorat nema da mu poveruvam.

Drugo , mazite nemaat majcinski instikt, ne go nosat deteto, ne go ragjaat, no ne znaci deka se bas trupci kako sto gi opisuva Asya, a peleni ne menuvaat od ljubov kon zenata, tuku kon deteto. Dobar del od mazite koi si gi ljubat zenite, begaat vo druga soba da spijat, ama ima i mazi koi ne samo sto menuvaat, i sgi hranat i gi banjaat bebinjata ...

i najnakraj zenite se krivi sto se siluvani? i mislam ne zboruvame za pricini za siluvanje , tuku za abortus.

Maran Ata , vrz osnova na tvojot odgovor koj go dade, oa golemo "DA!!!" jas smetam kako sto napisav. Ponatamu nema sto da se komentira , dali e toa navistina odgovor koj e iskren, ili odgovor koj ne treba da e vo sprotivnost so tvoite stavovi , ti si znaes i nema nikakva potreba od natamosni komentari.

a linkovite sega ke gi poglednam

P.S. nemas nikakvi linkovi, citam prasuvas za nekoi sliki od abortusi koi ti se izbrisani, ako e toa toa, ne sum gi videla


Vo osnova, mazhite ne gi prifakjaat tugjite deca poradi malogragjanski predrasudi, shto ne e sekogash sluchaj vo site opshtestva, kade shto nekoi bezdetni mazhi gi davaat svoite bogatstva za dete, pa duri i tugjo.

Jas ne rekov deka mazhite ne gi sakaat svoite deca, tuku nivnata ljubov kon decata se projavuva poinaku od majchinskata. Vsushnost, toa ne e moe mislenje, tuku Psihologijata dokazhala deka mazhot i zhenata psiholoshki se razlikuvaat.

Ochebijno, ti miluvash da gi iskrivuvash tugjite zborovi!
Koj reche deka "zhenite se krivi shto se siluvani"?
Кон врв
butel2 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 26.Јули.2005
Статус: Офлајн
Поени: 4138
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај butel2 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Ноември.2008 во 10:47
nikogo ne kaznuva bez potreba, nitu ostava pravednik bez kazna, ako blagovremeno ne se pokae za svojot grev. Toj dopushta nesrekji vrz narodite za nivno vrazumuvanje, i sekomu dava po verata negova. Ako nie veruvame vo Boga i ja prosime (molime) Bozhjata milost i zashtita, Gospod sigurno nema da ne ostavi, bidejki e semilostiv

sto e krivo 8 godisnoto dete od Prilep sto ja izgubi rakata? sto se krivi i so sto gi zasluzile milioni lugje bozjite kazni?

ne iskrivuvam tugji zborovi, ti samata kaza deka zenite predizvikuvale , pa bile siluvani, so drugi zborovi, si nasle sto si barale.

siluvanjeto ne e nepostocka situacija. vcera bese siluvano 15- godisno devojce. pa stavi se na mestoto od toa devojce i porazmisli za toa. da zamisluvas nepostoecki i nerealni situacii e mozebi da zamisluvas kako odis na Venera sto e daleku od realnosta na sekoj covek, no siluvasnjeto e edna sosema realna situacija, tolku cesta vo posledno vreme.
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Ноември.2008 во 13:39


Слободата е Божествена категорија и е добра. А човекот создаден според образ и подобие Божјо, според тоа и тој е добар и слободен.

Се што створил Бог беше добро, што денеска е само како една недостижна идила и сон. А сетоа тоа покажува колку човекот и светот се отпаднати од Бога и вистинскиот живот кој ни го дал Предобриот и Премудар Бог.


Се што денес лошо се случува во светот се случува заради нашата „слободна“ волја. Ако таа наша „слободна “ волја е да се направи лошо, тогаш таа и не е слобода туку робство и тоа на гаволот и смртта.
Гревот е отсапување од Бога и во суштина е ропство. Гревот е од ѓаволот, а тој е лажец и човекоубиец од почетокот.

Убиството е врв на човечкиот грев и во секое човечко општество најстрого се казнува. Ако убиството на грешен човек е нешто лошо тогаш колку е полошо убиството на невино дете?

Зборувате за слобода на избор на абортус. Се чудам и незнам како може одлуката да се убие, да ја нарекувате слобода?
Слободата е Божествена категорија, а Господ е апослутно против секој грев, посебно за убиството на живо суштество, дете Божјо, зашто да не заборавиме дека сите сме Божји созданија и Негови деца.

И пак ќе речам: Зборувате за слобода, а вие самите, ја убивате, скратувате, нечија слобода. Апсурд. Кулминација на глупоста и гревот.

Што ви згрешило тоа малечко суштество па сте го осудиле на смрт, а од друга страна се гневите на оние кои во својот правен закон ја имаат и смрттната казна. Нели е и оваа крајно безумие и лицемерие?

Велите, тој и тој извршил монстроузно убиство и го осудувате а вие ги убивате вашите сопствени невини деца и со тоа се гордеете? Страшно...

Се додека не си го смениме нашиот начин на размислување и живеење ќе ни се случуваат и такви лоши работи за кои пишувате, дури и полоши.

Цар Давид направил прељуба и потоа го убил мажот на жената со која тој згрешил , но кога бил разобличен за својот грев тој се покајал и ја напишал својата покајна исповед, 50 Псалм, кој е образец за вистинско покајание и барање на исправување пред Бога.

Мислам дека тука е одговорот на овој проблем.

Вреди барем да се размисли.

Ние не сме господари на ничиј живот , па дури и на сопствениот, зашто ние не можеме никому да му дадеме живот, па ако неможеме да дадеме некому живот, тогаш и да не му го одземаме живото на некој друг.

Само Господ е животодавец и во Негова власт е и животот и смтта.



Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Ноември.2008 во 14:45
Сакам само да потенцитам неколку работи кои вредат да се размислат на темава, а брат Опитен ги има одлично формулирано.

Originally posted by Опитен Опитен напиша:


1. Ако таа наша „слободна “ волја е да се направи лошо, тогаш таа и не е слобода туку робство и тоа на гаволот и смртта.

2. Ако убиството на грешен човек е нешто лошо тогаш колку е полошо убиството на невино дете?

3. Зборувате за слобода, а вие самите, ја убивате, скратувате, нечија слобода. Апсурд. Кулминација на глупоста и гревот.

4. Што ви згрешило тоа малечко суштество па сте го осудиле на смрт, а од друга страна се гневите на оние кои во својот правен закон ја имаат и смрттната казна.

5. Велите, тој и тој извршил монстроузно убиство и го осудувате а вие ги убивате вашите сопствени невини деца и со тоа се гордеете?   


Многу интересно...
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Ноември.2008 во 16:28
Opiten, ne sakam da ti go menuvam tvoeto veruvanje ili versko ubeduvanje, no nekoi raboti vo komentarot se kontradiktorni, kako sto se kontradiktorni i dogmite na koi se potpiraat.

Kako mozhe da se kritikuva praktichnata upotreba na slobodata na chovekot koj e sozdaden spored Bozhjiot lik, koga toa e storeno so Bozhja mudrost? Togash izlaga deka ili Bog ne e mudar, seznaen i semokjen, pa ne mozhel da predvidi sto ke se sluchi ili nie sme pomudri od Nego. Bidejki i dvete opcii kontradiktirat na prifatenata teoloshka dogma, sledi deka dogmata ne e korektna i deka nie nemame kapacitet da presudime koja bila Bozhjata ideja i cel da ne sozdade takvi kakvi sto sme. Posledicata od toa e deka nemozheme korektno da presuduvame nitu za aktite na chovekovata slobodna volja. Edinstvenoto sto so sigurnost go znaeme e deka ni e darena so Negov blagoslov da ja prakticirame spored nash*te potrebi.

Slobodnata volja e slobodna bidejki e - slobodna. Ako nie ja ogranichuvame so dekreti, normi, dogmi i zakoni, taa togash ne e slobodna. Edinstven faktor koj mozhe da odluchi kako ke se koristi taa sloboda e samiot chovek, edinstveniot sopstvenik na toj dar. Sekoe drugo razmisluvanje e kontradiktorno na slobodata kako termin i praktichna upotreblivost. Lichnata slobodata, kako takva, vo osnova pretstavuva lichna odgovornost. Tie se venchani zaedno i ne odat edna bez druga. Toa e presudniot ulov i korektivniot faktor vo upotrebata na chovekovata sloboda, koe pak od druga strana svedochi i go potvrduva sekojdnevniot zakon za "prichina i posledica" sto kaj drugi narodi, veruvanja i religii se narekuva karma.

Koga ke se upotrebi svesta vo sekoj poedinechen i unikaten moment na segashnosta, togash lesno ke se uvidi deka eventuialnite "univerzalno vazhechki" zakoni se samo osnova so koja nachelno se upravuvame, no ne se sekogash najsoodveten i najdobar izbor za sekoja nastanata situacija. Poradi toa, slepoto rakovodenje po takvite zakoni ne pretstavuva nishto povekje od nerazbiranje na sushtinata na chovekovite kvaliteti dobieni so negovoto sozdavanje spored Bozhjiot lik - kreativnost, svest, um i slobodna volja.

Spored dogmata, Bog e semokjen, premudar, predobar i saka da napravi se najdobro za chovekot, a od drugata strana na parichkata znaeme deka sudi i presuduva, kaznuva, nagraduva, sozdava i unishtuva spored toa sto mu nalozhuva Negovata svest so sekoj daden moment na postoenjeto na Kreacijata i so svoja potpolna odgovornost za posledicite sto sledat od Negovite akti. Chovekot, sozdaden spored Negoviot lik e samo edna negova refleksija.

Zatoa ako bezrezervno se osuduva edniot vsushnost istovremeno se osuduva i drugiot.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Ноември.2008 во 17:16
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Opiten, ne sakam da ti go menuvam tvoeto veruvanje ili versko ubeduvanje, no nekoi raboti vo komentarot se kontradiktorni, kako sto se kontradiktorni i dogmite na koi se potpiraat.

Kako mozhe da se kritikuva praktichnata upotreba na slobodata na chovekot koj e sozdaden spored Bozhjiot lik, koga toa e storeno so Bozhja mudrost? Togash izlaga deka ili Bog ne e mudar, seznaen i semokjen, pa ne mozhel da predvidi sto ke se sluchi ili nie sme pomudri od Nego. Bidejki i dvete opcii kontradiktirat na prifatenata teoloshka dogma, sledi deka dogmata ne e korektna i deka nie nemame kapacitet da presudime koja bila Bozhjata ideja i cel da ne sozdade takvi kakvi sto sme. Posledicata od toa e deka nemozheme korektno da presuduvame nitu za aktite na chovekovata slobodna volja. Edinstvenoto sto so sigurnost go znaeme e deka ni e darena so Negov blagoslov da ja prakticirame spored nash*te potrebi.

Slobodnata volja e slobodna bidejki e - slobodna. Ako nie ja ogranichuvame so dekreti, normi, dogmi i zakoni, taa togash ne e slobodna. Edinstven faktor koj mozhe da odluchi kako ke se koristi taa sloboda e samiot chovek, edinstveniot sopstvenik na toj dar. Sekoe drugo razmisluvanje e kontradiktorno na slobodata kako termin i praktichna upotreblivost. Lichnata slobodata, kako takva, vo osnova pretstavuva lichna odgovornost. Tie se venchani zaedno i ne odat edna bez druga. Toa e presudniot ulov i korektivniot faktor vo upotrebata na chovekovata sloboda, koe pak od druga strana svedochi i go potvrduva sekojdnevniot zakon za "prichina i posledica" sto kaj drugi narodi, veruvanja i religii se narekuva karma.

Koga ke se upotrebi svesta vo sekoj poedinechen i unikaten moment na segashnosta, togash lesno ke se uvidi deka eventuialnite "univerzalno vazhechki" zakoni se samo osnova so koja nachelno se upravuvame, no ne se sekogash najsoodveten i najdobar izbor za sekoja nastanata situacija. Poradi toa, slepoto rakovodenje po takvite zakoni ne pretstavuva nishto povekje od nerazbiranje na sushtinata na chovekovite kvaliteti dobieni so negovoto sozdavanje spored Bozhjiot lik - kreativnost, svest, um i slobodna volja.

Spored dogmata, Bog e semokjen, premudar, predobar i saka da napravi se najdobro za chovekot, a od drugata strana na parichkata znaeme deka sudi i presuduva, kaznuva, nagraduva, sozdava i unishtuva spored toa sto mu nalozhuva Negovata svest so sekoj daden moment na postoenjeto na Kreacijata i so svoja potpolna odgovornost za posledicite sto sledat od Negovite akti. Chovekot, sozdaden spored Negoviot lik e samo edna negova refleksija.

Zatoa ako bezrezervno se osuduva edniot vsushnost istovremeno se osuduva i drugiot.


Ne se raboti samo za veruvanje ili versko ubeduvanje, tuku za vistinata, vo koja nema nishto kontradiktorno, samo ti pogreshno ja svakjash, bidejki pred se, ne sakash da se soochish so realnosta i da ja prifatish. Koga na chovekot vistinata ne mu e ugodna, toj si izmisluva svoi "vistini", obiduvajki se da ja svede na relativnost, shto e apsurd.

Za zhal, chovekot najchesto ja ZLOUPOTREBUVA svojata soboda, a ti indirektno i pogreshno velish deka abortusot e "praktichna upotreba" na slobodnata volja.
"Da se koristi" (upotrebi, da ni bide na korist), znachi pravilno da se upotrebi. Mnogu e bitno da upotrebuvame soodvetni zborovi i pravilno da go svakjame nivnoto znachenje i sushtina, bidejki sekoe iskrivuvanje i nepravilno svakjanje na zborot, ja iskrivuva vistinata. Za razlika od upotrebata (na polza), zloupotrebata e na zlo. Realno, slobodata postoi samo vo ramkite na zakonot. Na chovekot mu e daden eden zhivot, ne za da ja zloupotrebuva slobodnata volja (Bozhji dar), tuku da ja upotrebuva pravilno, da se ispravi vo Boga, i da bide chovek vo vistinska smisla na zborot, kakov shto Bog go stvoril, po Svoeto podobie. Ako tatkoto ne gi disciplinira svoite deca, kakov roditel bi bil toj, ako voopshto mozhe da se nareche taka? Ushte povekje, Bog e Otec, Koj gi ljubi i disciplinira svoite cheda, a kaznata e disciplinska (popravna) merka. Poarno e tatkoto blagovremeno da go vospita svoeto dete, otkolku da porasne vo raspushtena lichnost, i da gnie po zatvori, zashto sekoj shto ne go pochituva zakonot zavrshuva tumu, a nekoj duri i polosho. Ne postoi prekrshok na zakonot, bez da sledi kazna. Iako chovekot mozhe vremeno da ja izbegne, taa svoevremeno kje go stigne.



Изменето од Asya - 18.Ноември.2008 во 17:19
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Ноември.2008 во 18:14
Originally posted by butel2 butel2 напиша:

nikogo ne kaznuva bez potreba, nitu ostava pravednik bez kazna, ako blagovremeno ne se pokae za svojot grev. Toj dopushta nesrekji vrz narodite za nivno vrazumuvanje, i sekomu dava po verata negova. Ako nie veruvame vo Boga i ja prosime (molime) Bozhjata milost i zashtita, Gospod sigurno nema da ne ostavi, bidejki e semilostiv

sto e krivo 8 godisnoto dete od Prilep sto ja izgubi rakata? sto se krivi i so sto gi zasluzile milioni lugje bozjite kazni?

ne iskrivuvam tugji zborovi, ti samata kaza deka zenite predizvikuvale , pa bile siluvani, so drugi zborovi, si nasle sto si barale.

siluvanjeto ne e nepostocka situacija. vcera bese siluvano 15- godisno devojce. pa stavi se na mestoto od toa devojce i porazmisli za toa. da zamisluvas nepostoecki i nerealni situacii e mozebi da zamisluvas kako odis na Venera sto e daleku od realnosta na sekoj covek, no siluvasnjeto e edna sosema realna situacija, tolku cesta vo posledno vreme.


A kako jas bi mozhela da znam "shto e krivo" nekoe osumgodishno dete od Prilep, koeshto ne go poznavam, nitu znam neshto za sluchajot? Mozhebi, voopshto ne e "krivo", samo nepromisleno si igralo so nozh ili nesakjajki padnalo vo provalija, i sl. No, navistina e besmisleno da se nagoduva. Sovesta e Bozhji glas vo chovekot i vnatreshen sudija, a jas mozham da sudam samo za mojata greshnost, i sekoj treba sam da si znae za shto e vinoven. Ne mora da znachi deka sekoja bolest i nesrekja e Bozhja kazna, tuku mozhe da bide od milost, na spasenie. Gospod mozhe da predvidi se i na vreme da mu isprati bolest ili mala nesrekja na chovekot za da go spasi od golema tragedija. Edna moja prijatelka boleduva od dzhigerot i mu blagodari na Boga za bolesta, bidejki ako ne nastanala bolesta, kako shto piela, veli deka dosega bi bila alkoholicharka. Zatoa, denes e dushevno i duhovno trezna, i primerna pravoslavna hristijanka. Ete, kako Gospod go napravuva chovechkoto zlo kon dobro. Mojata baba izgubila osum deca na vozrast od 4-6 godini, i toa bez da boleduvaat, a potoa go izgubila i soprugot, ostanuvajki mlada vdovica so dve maloletni deca. Nejzinot zhivot beshe stradanie, a bedata da bide pogolema komunistite ja sogolija, odzemajki i go imotot. Taa beshe pravoslavna hristijanka i se trudeshe da zhivee spored Bozhjite zapovedi i koj znae kakva bila nejzinata vina? Dali Gospod ja kaznuval ili od milost ja utvrduval nejzinata vera, blagovremeno spasuvajki gi nejzinite deca? Mojata baba vo seto svoe stradanie, veleshe deka takov e hristijanskiot zhivot - stradalnichki, ako Hristos postradali i nie treba da go primime stradanieto, i nikogash ne se posomneva vo Bozhjata Volja, cvrsto veruvajki deka nejzinite pochinati cheda i soprug se zhivi vo Carstvoto Nebesno, kade shto sama se spremashe. Decata pochinale krsteni na angelska vozrast, i samo Gospod znae shto bi stanalo od niv na ovoj svet, koga bi ostanale zhivi. Mozhe li nekoj da garantira deka tie ne bi stanale komunisti i ateisti, kako povekjeto lugje izrasnati vo socijalistichko opshtestvo? I koj znae kakvi li ne stradanja i padovi im sledele? Sigurno, Gospod podobro znae shto e dobro za chovekot i treba da mu go doverime svojot zhivot, osobeno zhivotot na nash*te cheda. Avraam bil pravednik, ne zatoa shto nemal grev, tuku poradi negovata nepokolebliva vera i ne se posomneval vo Bozhjata Volja, ni koga Gospod vo zhrtva mu go pobaral sinot. "Blazheni se onie shto plachat, zashto kje se uteshat".

Sekoja "mozhna" situacija e nepostoechka. Za 15 godishnoto devojche, koeshto go spomenuvash, pretpostavuvam ima koj da reshava, jas ne sum ovlastena da odluchuvam za nejziniot zhivot, a mozham samo da se pomolam za nejzino iscelene (ako go znaesh imeto, kazhi kako se vika). Sepak, nikakva situacija ne mozhe da go opravda abortusot, kako shto ni aktot na siluvanje nema opravdanie. Vekje ednash rekov deka siluvanjeto ne treba avtomatski da se povrzuva so abortus.

Koga sekoj bi mozhel da presuduva za sekoe krivichno delo i zlostorstvo spored svoite chuvstva, bez da se isledat postoechkite fakti za sekoj sluchaj oddelno, togash sudiite bi ostanale bez rabota, a pravosudstvoto bi bilo nepotrebno. Jas ne rekov so "drugi zborovi", tuku tochno kako shto izrekov, deka nekoi devojki (ne se odnesuva ne sekoj sluchaj na siluvanje) mozhat da ja predizvikaat svojata nesrekja so nedolichno povedenie. Sekoj e obvrzan da se grizhi za sebe i nosi odgovornost za posledicite od svoite postapki.

Изменето од Asya - 18.Ноември.2008 во 22:31
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Ноември.2008 во 18:55
Originally posted by Asya Asya напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Opiten, ne sakam da ti go menuvam tvoeto veruvanje ili versko ubeduvanje, no nekoi raboti vo komentarot se kontradiktorni, kako sto se kontradiktorni i dogmite na koi se potpiraat.

Kako mozhe da se kritikuva praktichnata upotreba na slobodata na chovekot koj e sozdaden spored Bozhjiot lik, koga toa e storeno so Bozhja mudrost? Togash izlaga deka ili Bog ne e mudar, seznaen i semokjen, pa ne mozhel da predvidi sto ke se sluchi ili nie sme pomudri od Nego. Bidejki i dvete opcii kontradiktirat na prifatenata teoloshka dogma, sledi deka dogmata ne e korektna i deka nie nemame kapacitet da presudime koja bila Bozhjata ideja i cel da ne sozdade takvi kakvi sto sme. Posledicata od toa e deka nemozheme korektno da presuduvame nitu za aktite na chovekovata slobodna volja. Edinstvenoto sto so sigurnost go znaeme e deka ni e darena so Negov blagoslov da ja prakticirame spored nash*te potrebi.

Slobodnata volja e slobodna bidejki e - slobodna. Ako nie ja ogranichuvame so dekreti, normi, dogmi i zakoni, taa togash ne e slobodna. Edinstven faktor koj mozhe da odluchi kako ke se koristi taa sloboda e samiot chovek, edinstveniot sopstvenik na toj dar. Sekoe drugo razmisluvanje e kontradiktorno na slobodata kako termin i praktichna upotreblivost. Lichnata slobodata, kako takva, vo osnova pretstavuva lichna odgovornost. Tie se venchani zaedno i ne odat edna bez druga. Toa e presudniot ulov i korektivniot faktor vo upotrebata na chovekovata sloboda, koe pak od druga strana svedochi i go potvrduva sekojdnevniot zakon za "prichina i posledica" sto kaj drugi narodi, veruvanja i religii se narekuva karma.

Koga ke se upotrebi svesta vo sekoj poedinechen i unikaten moment na segashnosta, togash lesno ke se uvidi deka eventuialnite "univerzalno vazhechki" zakoni se samo osnova so koja nachelno se upravuvame, no ne se sekogash najsoodveten i najdobar izbor za sekoja nastanata situacija. Poradi toa, slepoto rakovodenje po takvite zakoni ne pretstavuva nishto povekje od nerazbiranje na sushtinata na chovekovite kvaliteti dobieni so negovoto sozdavanje spored Bozhjiot lik - kreativnost, svest, um i slobodna volja.

Spored dogmata, Bog e semokjen, premudar, predobar i saka da napravi se najdobro za chovekot, a od drugata strana na parichkata znaeme deka sudi i presuduva, kaznuva, nagraduva, sozdava i unishtuva spored toa sto mu nalozhuva Negovata svest so sekoj daden moment na postoenjeto na Kreacijata i so svoja potpolna odgovornost za posledicite sto sledat od Negovite akti. Chovekot, sozdaden spored Negoviot lik e samo edna negova refleksija.

Zatoa ako bezrezervno se osuduva edniot vsushnost istovremeno se osuduva i drugiot.


Ne se raboti samo za veruvanje ili versko ubeduvanje, tuku za vistinata, vo koja nema nishto kontradiktorno, samo ti pogreshno ja svakjash, bidejki pred se, ne sakash da se soochish so realnosta i da ja prifatish. Koga na chovekot vistinata ne mu e ugodna, toj si izmisluva svoi "vistini", obiduvajki se da ja svede na relativnost, shto e apsurd.

Za zhal, chovekot najchesto ja ZLOUPOTREBUVA svojata soboda, a ti indirektno i pogreshno velish deka abortusot e "praktichna upotreba" na slobodnata volja.
"Da se koristi" (upotrebi, da ni bide na korist), znachi pravilno da se upotrebi. Mnogu e bitno da upotrebuvame soodvetni zborovi i pravilno da go svakjame nivnoto znachenje i sushtina, bidejki sekoe iskrivuvanje i nepravilno svakjanje na zborot, ja iskrivuva vistinata. Za razlika od upotrebata (na polza), zloupotrebata e na zlo. Realno, slobodata postoi samo vo ramkite na zakonot. Na chovekot mu e daden eden zhivot, ne za da ja zloupotrebuva slobodnata volja (Bozhji dar), tuku da ja upotrebuva pravilno, da se ispravi vo Boga, i da bide chovek vo vistinska smisla na zborot, kakov shto Bog go stvoril, po Svoeto podobie. Ako tatkoto ne gi disciplinira svoite deca, kakov roditel bi bil toj, ako voopshto mozhe da se nareche taka? Ushte povekje, Bog e Otec, Koj gi ljubi i disciplinira svoite cheda, a kaznata e disciplinska (popravna) merka. Poarno e tatkoto blagovremeno da go vospita svoeto dete, otkolku da porasne vo raspushtena lichnost, i da gnie po zatvori, zashto sekoj shto ne go pochituva zakonot zavrshuva tumu, a nekoj duri i polosho. Ne postoi prekrshok na zakonot, bez da sledi kazna. Iako chovekot mozhe vremeno da ja izbegne, taa svoevremeno kje go stigne.





Asya, navistina ljubish nepovikano da odgovarash na tugji prashanja. Imam chuvstvo kako da se osekjash povikana po nekoja prichina postojano da branish neshto ili nekogo.   

Patem, seto toa sto si go napishala e staro teoloshko razmisluvanje koe odamna mi e poznato i so koe nikogash ne sum se slozhil. Osven obidot za antropomorfiziranje na Boga, koj za mene e kompletno promashuvanje, ne dava nikakva vistinska supsticijalnost. Zatoa tvojot povik kon gledanje na rabotite od strana na "vistinata", "realnosta", "korisnosta" i "sloboda vo ramki na zabrani" (kolku samo seto toa me potsekja na Orvelovata "1984"!)   ostanuva relevantno samo vo sferite na teologijata koja si ja prifatila. Za site ostanati toa e potpolno relativno, bez obzir dali ti toa ke si priznesh ili ne.

Nesomneno e deka spored tvoja slobodna volja si napravila svoj sloboden izbor i toa, kako sto rekov vo mojot komentar, e tvojata "realnosta" vo koja ti zhiveesh.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
spiros Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај spiros Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Ноември.2008 во 19:31
Секој човек е чудо, створено од БОЖЈАТА рака!

Човекот не е способен да створи нити една мравка а камоли човек!

ГОСПОД да биде на сите МИЛОСТИВ кои кренале рака да уништат едно такво (без разлика дали големо или мало) чудо.

АМИН

п.с. Замислите во која темнина се наоѓаат луѓето што ги убиваат најслабите. Незнам кој е повеќе за жалење. БОГ да помогне секому!

       

Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free,
in Time & Eternity!

БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...!



Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Ноември.2008 во 23:10
nelson, zamolen si da ne odish of-topic. Temata ne se parite na dedo Stefan i hotelot Igrev .
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1415161718 44>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,094 секунди.