![]() |
|
Што претставува монаштвото? |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 3334353637 97> |
Автор | |||
Messenger ![]() Администратор ![]() Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Zlatnik, imash sosem tochno sogleduvanje.
Neobichnoto, ako voopshto mozham toa taka da go narecham, vo ovaa Kreacija e faktot deka se e relativno i se e apsolutno vo isto veme. Vsushnost, realnosta zavisi od stavot sto nie samite svesno ke go zazememe. Nie sme aktivni kreatori na realnosta vo nas i okolu nas isto tolku kolku sto e aktiven i onoj sto ja sozdal taa Kreacija. I dodeka Toj toa go pravi na edno opshto i seopfatno nivo, nie toa go pravime vo ramkite na nash*te limiti. No bezdrugo, nie aktivno ja oblikuvame nashata realnost. Mozhebi zvuchi paradoksalno, no e vistinito. Zatoa koga hristijani zborat za iskustvoto od klinichka smrt spomenuvaat deka gi prechekal Isus, muslimanite go spomnuvaat Alah, indijcite zborat za Krishna i t.n. I zatoa nikogash ne se sluchilo musliman da go sretni Buda, a hristijanin Vishnu. ![]() I sto e najinteresno, seto ova vo poslednive decenii se prefrla od sferite na filozofijata i religijata vo sferite na kvantnata mehanika. Koj ke pomisleshe deka svesta i duhovnosta eden den aktivno ke vlezat vo ramkite na egzaktnata nauka? Изменето од Messenger - 04.Ноември.2008 во 21:06 |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
![]() |
|||
makarios ![]() Сениор ![]() Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Zlatnik, на почетокот си го даде одговорот.
![]() |
|||
![]() |
|||
Zlatnik ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 23.Август.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Маран Ата! Мислам дека те разбирам. И не само тебе.
Гледано од аспект на вашето (теистичко) поимање за севкупното постоење, почнувајќи од првиот (и најважен) постулат, дека бог е создател, па се до учењето на разни свети отци, испаѓа така како што велите вие. Со други зборови, за мене имагинарниот свет на монасите, претставува нивна реалност и тоа го разбирам. Ако е така, логично би било тие ова да го сваќаат обратно, дека реалноста на овој свет е ирационална. Барем така може да се заклучи и од последната порака на Опитниот! Токму тука е изворот во несогласувањето во нашите ставови и убедувања. Јас сметам дека пред се (и) монахот е материјално суштество кое постои и опстојува во овој свет, кој како сака нека го нарече, а кој јас го викам реален. И благодарение на материјалното (=мозокот) кое произведува свест, тој може да осознае многу работи, меѓу кои и за неговата „духовност“. Но подоцна, кога тој човек ќе стане свесен за своето постоење, под влијание на разни животни околности, тој прифаќа одредени учења и таа своја духовност почнува да ја изразува како да е творба од/на нешто нематеријално, вонтелесно, вонземно т.е. небесно. Или со други зборови, не постои реален свет на „духови“ (небесно царство) каде тие опстојуваат вонтелесно и кои подоцна (од страна на бог) се материјализираат, се отелотворуваат во некого од нас. Неможам да сватам како некој верува дека овој материјален свет во кој се родил, во кој живее, делува и умира, свет во кој се стекнал со моќ да размислува ..., е нереален и го отфрла како таков, а некој друг свет, свет кој е производ од/на неговите желби, стравување, утехи, свет кој постои само во неговите мисли, свет кој верува дека ќе дојде (значи сеуште не е тука) да го смета за реален?! Нешто тука не ми „штима“! Изменето од Zlatnik - 04.Ноември.2008 во 16:04 |
|||
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
|
|||
![]() |
|||
bratljube ![]() Сениор ![]() Регистриран: 27.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 147 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
navistina e taka. da se cudis sto majka barame togas site nie (sekoj od svojata perspektiva) da go frlame biserot na forumov. |
|||
![]() |
|||
bratljube ![]() Сениор ![]() Регистриран: 27.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 147 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
i jas samo sakav da kazam da ne se veruva na sekoj sto nosi mantija, samo zaradi nea, bidejki postojat i drugi nepobitlivi fakti za istite (na primer skapite vozila, grckiot pasos, revoltiranite roditeli, podaruvanjeto na skorpionot, sramniot potpis vo nis, itn., ova se se dokumentirani raboti, za niv ne moze da se spori). |
|||
![]() |
|||
bratljube ![]() Сениор ![]() Регистриран: 27.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 147 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
odlicno objasneto, samo sto ova se odnesuva na site hristijani, a ne samo na duhovnata 'spcijalna edinica' monasi. |
|||
![]() |
|||
Maran Ata ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Не е во таа смисла кажано. Поврзи го со нашиот муабет од претходно каде ти објаснував дека во духовниот живот прво доаѓа праксата, а потоа теоријата. Рационално, логички гледано, во светот тоа е обратно. Треба прво да ја научиш теоријата по математика, за потоа да решиш задача... Значи, она рационалното во светот, духовното го урива затоа што е сосема спротивно. Мислам дека разбираш која ми е поентата. ![]() |
|||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|||
![]() |
|||
Опитен ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 20.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 699 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Златник, ја следев вашата дискусија со Маран Ата и ми се допадна и затоа и ти одговарам , како човек кој размислува и сака добро. Не треба така да се размислува. Монахот живее во најголем рационализам, но не гледан од гледна точка на овој , морам да кажам, лажен свет (не затоа што е ирационален, туку затоа што е паднат, односно не според Божјата замисла за него, или како што макариус кажа,обезбожен свет)туку гледан од преспектива на Ехатонот, односно Вечното Царство Небесно. А тој поглед мислам е многу повисок, подлабок и поширок, па и пореален (затоа што е вечен и според Евангелието, сигурнои ќе дојде) од погеледот на овој ограничен, менлив и минлив свет. Затоа и реков дека тие го живетат вечниот живот на Царството Божјо уште сега и одве и се сведоци и актуализатори на истиот. А никој не ги негира и потиснува сите добрини и убавини и на овој свет, зашто и тој е створен од Семудриот Бог и според тоа е разумен, па и реален. п.с. прости ми ако малку е збунувачки мојот одговор. проблемот не е до мудрување или философирање туку до нашиот различнен светоглед. со почит. |
|||
Господи Исусе Христе помилуј не
|
|||
![]() |
|||
Опитен ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 20.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 699 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
1) На Бога треба да му се принесе најубавото нели, а бидејки монасите се принесуваат самите себе си како дар на Бога и споед тоа најдобро е младоста да ну ја принесиме и не само заради тоа, туку и нормално е кога си млад да размислуваш дали ќе живееш во брак или сакаш монах да станеш. Но и попрактично е, затоа што колку сме постари толку повеќе и свои навики и страсти стекнуваме, посебно гордоста и мнението, високото мислење за себе со што и борбата ќе е потешка па дури и невозможна. Но заради икс субјективни околности ако човек не станал монах , па сега во поодминати години сака , не е проблем. Треба само да е решен и да прифати да живее според правилата на монашкиот живот, односно пред се во послушание. 2) Теба да знаеме дека кога монахот заминува во манстир, тоа значи умирање за светот. Едноставно, тој е мртов за светот, а што живее, за Бога живее и Царството Небесно. Но заради снисходливост, попустливост и сепак и фер е, на монахот, односно на родителот му е допуштено да му дојде неговот син/керка, монах, дома. Но затоа на родителот/блискиот не му е забрането да доаѓа во манстирот каде е замонашено нивното дете. 3) Најголем дар некој што може на Бога да ну го даде, тоа е самиот себа, а веднаш потоа, својата рожба на Бога да му ја посвети. И според мене, чест и радост е, ако твојот син/ќерка, посака на Бога да му се посвети и ти да му го дадеш својот родителски благослов. Секој кој има чиста вера во Бога така треба да постапи. |
|||
Господи Исусе Христе помилуј не
|
|||
![]() |
|||
makarios ![]() Сениор ![]() Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Zlatnik, не ме разбра. Ќе ти објаснам подоцна што сакав да кажам.
|
|||
![]() |
|||
Zlatnik ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 23.Август.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Да! Точно е ова, ако размислуваш рационално! Но бидејќи монасите го „уриваат тој рационалистички“ поглед на свет, испаѓа дека ова не е рационален свет! Оваа игра на зборови крие длабоко значење.
А зарем и верниците (теистите) не го живеат овој рационален (реален) свет? Зарем тие не се радуваат на сите убави работи или не тагуваат од сите неубави работи на овој, како што велиш ти „обезбожен“, свет? Дали намерата на монасите е токму таа, да се апстрахира реалното, свесно да се потисне длабоко во дамарите на подсвеста, за да се докаже наводната „духовна смиреност“? Повторно ќе речам, не ми се јасни, неразбирливи ми се, а со самото тоа и неприфатливи, овие, во крајна рака, бесполезни ментални измачувања. Да не зборуваме за физичките. Тие во однос на менталните се поподносливи. |
|||
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
|
|||
![]() |
|||
makarios ![]() Сениор ![]() Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Не-рационалниот свет не е ирационален. Под рационален свет се мисли на обезбожениот свет, кој за се бара човечко расудување.
|
|||
![]() |
|||
Zlatnik ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 23.Август.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2605 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Ако се поврзат двата претходни цитата и овој твојов, сваќам дека и ти се согласуваш и го потврдуваш истото - теистите живеат во ирационален свет! Така? А што се однесува за разликата помеѓу православните и будистичките монаси, јас незнам (и сигурен сум дека нема некој кој ќе се осуди да рече дека знае), но мислам дека во суштина (во основа) нема разлика. И едните и другите се стремат кон приближување и достигнување до (за нив) врвното, до совршеното. Разликите се само во тоа, што е предмет на нивните стремежи и начинот (патот) по кој ќе стигнат до него. Ова ми наметна едно друго размислување. Кој од монасите (христијански или будистички или било кои други) го има достигнато тоа нешто? Сите само се обидуваат да го достигнат, но никој не рекол дека го достигнал. Ако е така, тогаш која е поентата на сето тоа? Изменето од Zlatnik - 04.Ноември.2008 во 12:41 |
|||
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
|
|||
![]() |
|||
EvAngelos ![]() Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор ![]() ![]() Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Дали некој знае да наведе кои се разликите меѓу православните монаси и будистичките монаси? Која е разликата меѓу православниот внатрешен повик за замонашување и оној кај будистите? |
|||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
|||
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 3334353637 97> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |