IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Свето Предание пренесено преку Светите Отци
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Свето Предание пренесено преку Светите Отци

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1617181920 21>
Автор
Порака
zidarski Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 17.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4385
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zidarski Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Октомври.2008 во 02:57
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Администрацијата е дел од црквата, а не е нешто надворешно и независно од неа. Што е администрацијата ако не управата на црквата? А ако знаеме дека Христос е Главата на црквата, тогаш како може Тој самиот да не се признава Себе си? Како може Христос самиот да иде против себе како што тоа го прават пр. СПЦ и МПЦ?


Мешаш два поима - духовната црква и администрацијата која служи за нејзино практично работење.
Црквата е призната од православниот свет и е во единство со него. Администрацијата не е. Две сосема различни работи.
Кон врв
Templarius Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 12.Февруари.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2754
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Templarius Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Октомври.2008 во 02:58
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Абе луѓе, ви се чудам

Што толку му обрнувате внимание на Стевце? Па не ли гледате дека тој постојано само контрира и ве провоцира? Ништо конструктивно не кажува.


Евангелос, на пример, ако јас не се соглаљсувам скоро во ништо со него, сепак човекот е арументиран со свои ставови и убедувања и неговите искази, а овој .

Што конкретно кажал?

Воедно едно прашање до модераторите. Чисто информативно.

Дали се дозволени такви провокативни разговори или човек незнае како да пресуди бидејќи се потскриени?


Eptem e argumentiran evangelos eve eden od negovite argumenti koj sekoj koj ja cital Pepelshaka eeeeeejjjjj Pepelashka ce vidi deka i tamu isprevrtuva


Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:


Леле до кое дереџе дојдоа православниве, да си ги бранат своите небиблиските новотарии во верата со помош на филмови газење%20од%20смеење
Што е следно? Ќе се повикате на цртани филмови? Ќе земате примери како
Аладин запалил свеќа, или како Петар Пан си направил иконче, или пак како џуџињата ги чувале моштите на Пепелашка се додека не дошол принцот
на белиот коњ да ја оживее со својот банкеж? газење%20од%20смеење
Ах што би правел јас без вас на форумов големо%20гушкање
Give me your secrets
Bring me a sign
Give me a reason
To walk the fire
See another dawn
Through our son's eyes
You give me a reason
To walk the fire.
Кон врв
Sunny Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Fantasy girl

Регистриран: 01.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 19874
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Sunny Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Октомври.2008 во 03:10
Миличко, аман, прво прочитај ги приказниве пак... нешо не ти штима...
Пријателите се како ѕвездите. Не ги гледаш секогаш, но знаеш дека се тука некаде!    
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Октомври.2008 во 03:17
Абе од сите мои коментари, вие за пепелашка сте се фатиле газење%20од%20смеење демек сум ја утнал со Снежана бре бре.. па нормално е децата подобро да се сеќаваат на бајќите, ние повозрасните нормално е да ги подзабораваме.
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Sunny Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Fantasy girl

Регистриран: 01.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 19874
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Sunny Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Октомври.2008 во 03:24
Мило се гледа дека ти се измешале некои работи... така и со ова за црквата... си смешал нешо
Пријателите се како ѕвездите. Не ги гледаш секогаш, но знаеш дека се тука некаде!    
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Октомври.2008 во 03:26
Originally posted by Templarius Templarius напиша:

Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Абе луѓе, ви се чудам

Што толку му обрнувате внимание на Стевце? Па не ли гледате дека тој постојано само контрира и ве провоцира? Ништо конструктивно не кажува.


Евангелос, на пример, ако јас не се соглаљсувам скоро во ништо со него, сепак човекот е арументиран со свои ставови и убедувања и неговите искази, а овој .

Што конкретно кажал?

Воедно едно прашање до модераторите. Чисто информативно.

Дали се дозволени такви провокативни разговори или човек незнае како да пресуди бидејќи се потскриени?


Eptem e argumentiran evangelos eve eden od negovite argumenti koj sekoj koj ja cital Pepelshaka eeeeeejjjjj Pepelashka ce vidi deka i tamu isprevrtuva


Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:


Леле до кое дереџе дојдоа православниве, да си ги бранат своите небиблиските новотарии во верата со помош на филмови газење%20од%20смеење
Што е следно? Ќе се повикате на цртани филмови? Ќе земате примери како
Аладин запалил свеќа, или како Петар Пан си направил иконче, или пак како џуџињата ги чувале моштите на Пепелашка се додека не дошол принцот
на белиот коњ да ја оживее со својот банкеж? газење%20од%20смеење
Ах што би правел јас без вас на форумов големо%20гушкање


Добро де,
не реков ептен.
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
stevompc Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 04.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 275
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај stevompc Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Октомври.2008 во 13:35
Originally posted by zidarski zidarski напиша:

Ако нешто не ти е јасно во иднина - прашај, наместо да пишуваш глупости.


sramno e eden moderator da e volku gordeliv.

no sekako, pravo na sekogo e da e umislen deka mnogu znae, iako toa znaenje e poveke od smesno za bilo koj istoricar. vo sekoj slucaj, bi te pokanil da mi prezentiras dokumenti od kanonite pravoslavni kade e opisan statusot na nepriznaeni, no na pat kon priznanie crkvi? spored tebe toj status e razlicen od nepriznaniete, rasklonicki, otfrleni crkvi. aj da vidime!

ne se maci, nema da najdes. drug pat, ne lupaj gluposti bez da imas tocni informacii. a uste pomalce vozgordejuvaj se deka mnogu znaes, zatoa sto ispagjas kaj neznalica, uste i lazgo i uste i umislen. ke go izgubis i ona malku dostoinstvo i ugled sto go imas na forumov.
Кон врв
Templarius Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 12.Февруари.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2754
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Templarius Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Октомври.2008 во 14:13
Originally posted by stevompc stevompc напиша:

Originally posted by zidarski zidarski напиша:

Ако нешто не ти е јасно во иднина - прашај, наместо да пишуваш глупости.


sramno e eden moderator da e volku gordeliv.

no sekako, pravo na sekogo e da e umislen deka mnogu znae, iako toa znaenje e poveke od smesno za bilo koj istoricar. vo sekoj slucaj, bi te pokanil da mi prezentiras dokumenti od kanonite pravoslavni kade e opisan statusot na nepriznaeni, no na pat kon priznanie crkvi? spored tebe toj status e razlicen od nepriznaniete, rasklonicki, otfrleni crkvi. aj da vidime!

ne se maci, nema da najdes. drug pat, ne lupaj gluposti bez da imas tocni informacii. a uste pomalce vozgordejuvaj se deka mnogu znaes, zatoa sto ispagjas kaj neznalica, uste i lazgo i uste i umislen. ke go izgubis i ona malku dostoinstvo i ugled sto go imas na forumov.



Tvojata "crkva" od kogo e priznaena????
Ne e priznaena od Hrista...
Ne e priznaena od narodot...
Togas od kogo e ??
Give me your secrets
Bring me a sign
Give me a reason
To walk the fire
See another dawn
Through our son's eyes
You give me a reason
To walk the fire.
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Октомври.2008 во 14:38
Originally posted by Kali Kali напиша:


Originally posted by sard sard напиша:


Заклучок: Бог нагласува овластување, институционалност во она што се работи. Така што правото за толкување и одржување на преданието го имаат оние кои ги ОВЛАСТИЛ.

Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Римо-католик (ρωμαιοκαθολικός) е
сосема спротивен поим од католик. Со промената на догмите и одвојувањето од ПРАВОславието, западната црква почнува да се нарекува Римо-католичка. Зошто? Со воведување на приматот на папата како догма, западната црква почнала да верува дека тој е заменик на св.Петар, и дека се што ќе каже е непогрешливо. Тие наместо да бидат соборни како црква, исповедувајќи ја секогаш истата вистина, почнале да бидат “во согласност со целото (читај папата)” чие седиште се наоѓа(ло)во Рим, верувајќи на секој негов збор како да е Божји.


Ова не ми е јасно. Сард вели, Бог нагласува институционалност. Маран Ата вели, како што разбрав- можеби е погрешно, една од поглавните разлики помеѓу православната и римокатоличката црква е воведувањето на
папата како догма, непогрешливост, Божји збор. Ме интересира како ова е поразлично од претходното на сард каде збори за Бог кој нагласува институционалност.


Под зборот догма се подразбира одредена и конкретна Богоиоткриена вистина за Бога, која како таква не може да биде променлива. Кога некој ќе почне таа вистина да ја изменува или да додава свои вистини, тогаш се доаќа до создавање на ново учење т.е. ерес, кое е одделување од она првобитното, вистинското учење дадено од Бога.

Брат сард даде едно навистина интересно објаснување поткрепено со Библијски цитати, дека Бог дава овластување на одредени личности за да вршат конкретни дејности, односно да ја пренесуваат вистината на идните генерации. Во случајот кој тој го наведе, може да се види дека Бог се открива на оние кои имаат чисто срце и на нив им дава да ги знаат тајните Божји во степен кој е соодветен на човечката можност за поимање на надприродините работи (тоа веќе неколку пати го потенцирав на повеќе теми).

Имено, кога човекот, преку подвиг (особено подвигот на љубовта), пост, молитва, послушание, бдение, учество во светите Тајни Христови или Причест... го стекне оној првобитен образ, по кој сме створени, а кој со нашето грешно живеење го имаме извалкано, тогаш доаѓа до просветлување на умот и очистување на срцето од страстите. Опитен тоа многу добро го има објаснето (за трите степени на духовниот живот). Кога човек ќе го достигне тоа, а потоа и кога ќе ја обожи својата личност, односно стане бог по благодат, за него се отвараат нови димензии кои обичниот и непросветлен човек не може да ги види со своето помрачено духовно око - умот. Тогаш, таквиот човек почнува да ги гледа дејствијата на Бог и да го созерцува. Тој поради својата голема љубов сака секогаш да биде со Својот Tворец и Го љуби најмногу од се, но и Неговиот Творец го љуби него, и бидејќи таквиот човек станува Божји син, неговиот Татко (Отец) му дава во одредена мера да Го осознае (затоа што никој не може апсолутно да го види или спознае Бога).

Такви луѓе биле светителите. Токму затоа сард сака да каже дека Бог на нив им ги дал тајните да ни ги пренесат нам, и дека се додека и ние не почнеме, барем во мала мера, да го живееме нивниот живот, или поточно Христовиот, се до тогаш не ќе можеме да го сфатиме тоа што тие овластени лица од Бога ни пренесуваат. Оваа "инстутицијалност", која ја опишува сард, не е во оние рамки во кои ние тоа го сфаќаме – односно, се однесува само на “духовна институцијалност”.

Низ историјата на православието може да се види дека имало светители кои воопшто не биле образувани (не знаеле да читаат) и кои биле прости луѓе (исто како и апостолите што биле обични, прости рибари). Но имало и такви кои биле многу образовани и воопшто не може да се наречат прости, но од друга страна, пак, немале никаков опит во духовниот живот. “Инстуцијалноста” која Бог ја дава се однесува на секој кој ќе го обожи својот живот, додека пак, римо-католиците таа "институцијалност" ја поистоветиле повеќе со чинот (папа) отколку со обожената личност. Чинот не е мерило за светоста (иако би требало). За тоа потврда е што има голем број епископи кои низ историјата се одбележани како еретици, и кои на верата и нанеле големи потреси. (читај ја историјата за иконоборсството која ја пастирав на тема за иконите).

Римо-католиците, во случајов, папата го сметаат како заменик на Синот Божји ("Vicarious Fili Dei"), односно света личност, и бидејќи е наследник на епископскиот трон на апостол Петар (автоматизам) и сметаат дека се што ќе каже е непогрешливо (и тоа уште додека е жив), додека пак, православните, кои имаат построги критериуми за одредување кој е свет, откако некој ќе се упокои, неговиот живот и дела ги проверуваат дали биле во согласност со Светото Писмо и она што Светите Отци ни го предале.


Се надевам дека моето скромно познавање и објаснување ти ја разјасни дилемата.
Понатаму ќе ти одговорам и на другото прашање.

Изменето од Maran Ata - 20.Октомври.2008 во 15:11
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Октомври.2008 во 13:07
Originally posted by Kali Kali напиша:


Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:


Тоа не е надополнување, туку додавање и суштинско менување на догма. Со додавањето на *и Синот* се променува не само суштината на ипостасот на Отецот, туку оној на Светиот Дух и на Синот. Отецот Го има родено Синот пред вековите, безвремено, а од Него исходи и Светиот Дух. Нели така и исповедаме во Символот на верата??? Отецот е единствена причина на Света Троица или начело (principum) на Синот и Светиот Дух, односно единствен извор на Синот и Духот Свет. Кога се смета дека Светиот Дух исходи и од Синот, па било тоа само и по суштина, се мешаат ипостасните својства на Отецот и Синот, затоа што и на Синот Му се препишува происходење на Светиот Дух – што е ипостасно својство кое Му припаѓа само на Отецот. Гледаш колку е компицирано и дека не е така како што велиш ти, догматика за петтодделенци?
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

(ομοουσιος-едносуштен) кое го одредува Синот како битие Кое има иста суштина како и Отецот, Го утврдува Синот или Логосот Божји не на страна на створеното како што велел Ариј, туку на страната на нествореното и Божественото. Св. Атанасиј ја потврдува Божјата трансценденција во неговата слобода во однос на светот, тврдејќи дека светот не морал ни да постои и дека Бог Творецот не ни морал воопшто да ствара, туку дека стварањето е израз на неговата слободна волја и љубов. Св. Атанасиј за тоа пишува: "Доволно е да се знае дека Духот Свет не е творение". Затоа и тој збор влегол во составот на Символот на верата.
Ова не ми е јасно, значи Отецот го има родено Синот безвремено, пред вековите, а после пишува Синот не е на страната на створеното туку на нествореното и Божественото. Ако не ве мрзи да напишете 2-3 збора, да не останам во прашалници.Обични се моите прашања, првоодделенски за христијански познавачи и експерти како вас, но сепак прашувам бидејќи верата е за секого да ја познава-ако сака. И покрај тоа што ме збудалуваат препирки од типот наша е вистината, не ваша е, не знам чија е.


Ако добро те разбрав, тебе не ти е јасно како може Синот да се раѓа од Отецот, а да се смета дека Е еднаков со Отецот и дека не е творба на Бог Отецот. Мислам дека овој пример кој ќе ти го посочам, би бил задоволителен одговор на твојата недоумица.

Синот е роден пред сите векови, што значи дека Неговото раѓање е безвремено и беспочетно и Тој вечно и беспочетно се раѓа од Отецот. Тие од секогаш постојат истовремено.

Ако Синот би бил створен од Отецот, тогаш, пред Тој да биде створен, Отецот не би бил Отец (зашто штом нема Син, не може да се нарече Отец). Според тоа Тој би постанал Отец откако би Го родил Синот, но тоа е апсолутно хула, затоа што на непроменливиот Бог би Му се дало ново својство кое би Го довело Бог до премена.

Синот е роден од природата на Отецот и тие се еднакви по суштина. Додека, пак, кога Бог твори нешто, тогаш тоа нешто не е од Неговата суштина, туку е творба која е наполно различна од суштината на Творецот.

Раѓањето на Синот од Отецот е како светлина која се раѓа од огнот и секогаш престојува во огнот нераздвојувајќи се од него. Отецот е причината за раѓањето на Синот, односно,не велиме дека огнот се раѓа од светлината, туку обратно, светлината е од огнот, но таа не е негово средство кое му служи, туку е природна сила на огнот.

Сега појасно е, нели?




Изменето од Maran Ata - 21.Октомври.2008 во 13:09
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Karamazov Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Мај.2008
Статус: Офлајн
Поени: 144
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Karamazov Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Октомври.2008 во 13:19
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Originally posted by Kali Kali напиша:


Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:


Тоа не е надополнување, туку додавање и суштинско менување на догма. Со додавањето на *и Синот* се променува не само суштината на ипостасот на Отецот, туку оној на Светиот Дух и на Синот. Отецот Го има родено Синот пред вековите, безвремено, а од Него исходи и Светиот Дух. Нели така и исповедаме во Символот на верата??? Отецот е единствена причина на Света Троица или начело (principum) на Синот и Светиот Дух, односно единствен извор на Синот и Духот Свет. Кога се смета дека Светиот Дух исходи и од Синот, па било тоа само и по суштина, се мешаат ипостасните својства на Отецот и Синот, затоа што и на Синот Му се препишува происходење на Светиот Дух – што е ипостасно својство кое Му припаѓа само на Отецот. Гледаш колку е компицирано и дека не е така како што велиш ти, догматика за петтодделенци?
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

(ομοουσιος-едносуштен) кое го одредува Синот како битие Кое има иста суштина како и Отецот, Го утврдува Синот или Логосот Божји не на страна на створеното како што велел Ариј, туку на страната на нествореното и Божественото. Св. Атанасиј ја потврдува Божјата трансценденција во неговата слобода во однос на светот, тврдејќи дека светот не морал ни да постои и дека Бог Творецот не ни морал воопшто да ствара, туку дека стварањето е израз на неговата слободна волја и љубов. Св. Атанасиј за тоа пишува: "Доволно е да се знае дека Духот Свет не е творение". Затоа и тој збор влегол во составот на Символот на верата.
Ова не ми е јасно, значи Отецот го има родено Синот безвремено, пред вековите, а после пишува Синот не е на страната на створеното туку на нествореното и Божественото. Ако не ве мрзи да напишете 2-3 збора, да не останам во прашалници.Обични се моите прашања, првоодделенски за христијански познавачи и експерти како вас, но сепак прашувам бидејќи верата е за секого да ја познава-ако сака. И покрај тоа што ме збудалуваат препирки од типот наша е вистината, не ваша е, не знам чија е.


Ако добро те разбрав, тебе не ти е јасно како може Синот да се раѓа од Отецот, а да се смета дека Е еднаков со Отецот и дека не е творба на Бог Отецот. Мислам дека овој пример кој ќе ти го посочам, би бил задоволителен одговор на твојата недоумица.

Синот е роден пред сите векови, што значи дека Неговото раѓање е безвремено и беспочетно и Тој вечно и беспочетно се раѓа од Отецот. Тие од секогаш постојат истовремено.

Ако Синот би бил створен од Отецот, тогаш, пред Тој да биде створен, Отецот не би бил Отец (зашто штом нема Син, не може да се нарече Отец). Според тоа Тој би постанал Отец откако би Го родил Синот, но тоа е апсолутно хула, затоа што на непроменливиот Бог би Му се дало ново својство кое би Го довело Бог до премена.

Синот е роден од природата на Отецот и тие се еднакви по суштина. Додека, пак, кога Бог твори нешто, тогаш тоа нешто не е од Неговата суштина, туку е творба која е наполно различна од суштината на Творецот.

Раѓањето на Синот од Отецот е како светлина која се раѓа од огнот и секогаш престојува во огнот нераздвојувајќи се од него. Отецот е причината за раѓањето на Синот, односно,не велиме дека огнот се раѓа од светлината, туку обратно, светлината е од огнот, но таа не е негово средство кое му служи, туку е природна сила на огнот.

Сега појасно е, нели?




Kratko, a pred se jasno objasnuvanje na dogmata za Sveta Troica. Bravo...
tre, tri, tra
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Октомври.2008 во 20:21
или како што св.Кирил Солунски сликовито ја објаснува со примерот на сонцето.

Сонцето е едно, топката, а од него излегува светлината и топлината. Нема време кога од него не излегиваат светлината и топлината и не велиме дека има три сонца и три причини, туку едно сонце и една причина. Исто како и кај Света Троица. Не постои време кога Отецот бил сам без Синот и Светиот Дух. Единсвен по природа а различен по личности. Едносуштен по природа, а различен по личнопсните својства. Лично својство на Отецот е да е начало и да го раѓа Синот и го происходи Светиот Дух. На Синот да се раѓа од Отецот и на Светиот Дух да исходи од Отецот. Троица едносуштна и неразделна.

Ох, тешка догматика од која боли глава, а неупатените како мене можат лесно да потоната во длабочината на тајната и да се удават во морето на незнаењето.

Ај да се вратиме на светото Предание. Многу полесна и побезбедна тема е.
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
spiros Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај spiros Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Октомври.2008 во 20:25
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

или како што св.Кирил Солунски сликовито ја објаснува со примерот на сонцето.

Сонцето е едно, топката, а од него излегува светлината и топлината. Нема време кога од него не излегиваат светлината и топлината и не велиме дека има три сонца и три причини, туку едно сонце и една причина. Исто како и кај Света Троица. Не постои време кога Отецот бил сам без Синот и Светиот Дух. Единсвен по природа а различен по личности. Едносуштен по природа, а различен по личнопсните својства. Лично својство на Отецот е да е начало и да го раѓа Синот и го происходи Светиот Дух. На Синот да се раѓа од Отецот и на Светиот Дух да исходи од Отецот. Троица едносуштна и неразделна.

Ох, тешка догматика од која боли глава, а неупатените како мене можат лесно да потоната во длабочината на тајната и да се удават во морето на незнаењето.

Ај да се вратиме на светото Предание. Многу полесна и побезбедна тема е.


   БОГ мие сведок дека првпат читам за овој стар брат а истиот Тој БОГ директно пред неколку години ми ја откри Св. Тајна на овој начин.
Ако е волја БОЖЈА некогаш ќе посведочам за овој прекрасен случај во “Сведоштво“ !      




Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free,
in Time & Eternity!

БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...!



Кон врв
Kali Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Storyteller

Регистриран: 30.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4947
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Kali Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 22.Октомври.2008 во 11:14
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:



Ако добро те разбрав, тебе не ти е јасно како може Синот да се раѓа од Отецот, а да се смета дека Е еднаков со Отецот и дека не е творба на Бог Отецот. Мислам дека овој пример кој ќе ти го посочам, би бил задоволителен одговор на твојата недоумица.

Синот е роден пред сите векови, што значи дека Неговото раѓање е безвремено и беспочетно и Тој вечно и беспочетно се раѓа од Отецот. Тие од секогаш постојат истовремено.

Ако Синот би бил створен од Отецот, тогаш, пред Тој да биде створен, Отецот не би бил Отец (зашто штом нема Син, не може да се нарече Отец). Според тоа Тој би постанал Отец откако би Го родил Синот, но тоа е апсолутно хула, затоа што на непроменливиот Бог би Му се дало ново својство кое би Го довело Бог до премена.

Синот е роден од природата на Отецот и тие се еднакви по суштина. Додека, пак, кога Бог твори нешто, тогаш тоа нешто не е од Неговата суштина, туку е творба која е наполно различна од суштината на Творецот.

Раѓањето на Синот од Отецот е како светлина која се раѓа од огнот и секогаш престојува во огнот нераздвојувајќи се од него. Отецот е причината за раѓањето на Синот, односно,не велиме дека огнот се раѓа од светлината, туку обратно, светлината е од огнот, но таа не е негово средство кое му служи, туку е природна сила на огнот.

Сега појасно е, нели?




Фала Маран Ата, супер објаснување, ми отвори повеќе мисли и свесности.
големо%20гушкање
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1617181920 21>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.