|
Свето Предание пренесено преку Светите Отци |
Внеси реплика | страница <1 1617181920 21> |
Автор | ||||
zidarski
Сениор Регистриран: 17.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4385 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Мешаш два поима - духовната црква и администрацијата која служи за нејзино практично работење. Црквата е призната од православниот свет и е во единство со него. Администрацијата не е. Две сосема различни работи. |
||||
Templarius
Сениор Регистриран: 12.Февруари.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2754 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Eptem e argumentiran evangelos eve eden od negovite argumenti koj sekoj koj ja cital Pepelshaka eeeeeejjjjj Pepelashka ce vidi deka i tamu isprevrtuva
|
||||
Give me your secrets
Bring me a sign Give me a reason To walk the fire See another dawn Through our son's eyes You give me a reason To walk the fire. |
||||
Sunny
Сениор Fantasy girl Регистриран: 01.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 19874 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Миличко, аман, прво прочитај ги приказниве пак... нешо не ти штима...
|
||||
Пријателите се како ѕвездите. Не ги гледаш секогаш, но знаеш дека се тука некаде!
|
||||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Абе од сите мои коментари, вие за пепелашка сте се фатиле демек сум ја утнал со Снежана бре бре.. па нормално е децата подобро да се сеќаваат на бајќите, ние повозрасните нормално е да ги подзабораваме.
|
||||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||||
Sunny
Сениор Fantasy girl Регистриран: 01.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 19874 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Мило се гледа дека ти се измешале некои работи... така и со ова за црквата... си смешал нешо
|
||||
Пријателите се како ѕвездите. Не ги гледаш секогаш, но знаеш дека се тука некаде!
|
||||
Опитен
Сениор Регистриран: 20.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 699 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Добро де, не реков ептен. |
||||
Господи Исусе Христе помилуј не
|
||||
stevompc
Сениор Регистриран: 04.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 275 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
sramno e eden moderator da e volku gordeliv. no sekako, pravo na sekogo e da e umislen deka mnogu znae, iako toa znaenje e poveke od smesno za bilo koj istoricar. vo sekoj slucaj, bi te pokanil da mi prezentiras dokumenti od kanonite pravoslavni kade e opisan statusot na nepriznaeni, no na pat kon priznanie crkvi? spored tebe toj status e razlicen od nepriznaniete, rasklonicki, otfrleni crkvi. aj da vidime! ne se maci, nema da najdes. drug pat, ne lupaj gluposti bez da imas tocni informacii. a uste pomalce vozgordejuvaj se deka mnogu znaes, zatoa sto ispagjas kaj neznalica, uste i lazgo i uste i umislen. ke go izgubis i ona malku dostoinstvo i ugled sto go imas na forumov. |
||||
Templarius
Сениор Регистриран: 12.Февруари.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2754 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Tvojata "crkva" od kogo e priznaena???? Ne e priznaena od Hrista... Ne e priznaena od narodot... Togas od kogo e ?? |
||||
Give me your secrets
Bring me a sign Give me a reason To walk the fire See another dawn Through our son's eyes You give me a reason To walk the fire. |
||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Под зборот догма се подразбира одредена и конкретна Богоиоткриена вистина за Бога, која како таква не може да биде променлива. Кога некој ќе почне таа вистина да ја изменува или да додава свои вистини, тогаш се доаќа до создавање на ново учење т.е. ерес, кое е одделување од она првобитното, вистинското учење дадено од Бога. Брат сард даде едно навистина интересно објаснување поткрепено со Библијски цитати, дека Бог дава овластување на одредени личности за да вршат конкретни дејности, односно да ја пренесуваат вистината на идните генерации. Во случајот кој тој го наведе, може да се види дека Бог се открива на оние кои имаат чисто срце и на нив им дава да ги знаат тајните Божји во степен кој е соодветен на човечката можност за поимање на надприродините работи (тоа веќе неколку пати го потенцирав на повеќе теми). Имено, кога човекот, преку подвиг (особено подвигот на љубовта), пост, молитва, послушание, бдение, учество во светите Тајни Христови или Причест... го стекне оној првобитен образ, по кој сме створени, а кој со нашето грешно живеење го имаме извалкано, тогаш доаѓа до просветлување на умот и очистување на срцето од страстите. Опитен тоа многу добро го има објаснето (за трите степени на духовниот живот). Кога човек ќе го достигне тоа, а потоа и кога ќе ја обожи својата личност, односно стане бог по благодат, за него се отвараат нови димензии кои обичниот и непросветлен човек не може да ги види со своето помрачено духовно око - умот. Тогаш, таквиот човек почнува да ги гледа дејствијата на Бог и да го созерцува. Тој поради својата голема љубов сака секогаш да биде со Својот Tворец и Го љуби најмногу од се, но и Неговиот Творец го љуби него, и бидејќи таквиот човек станува Божји син, неговиот Татко (Отец) му дава во одредена мера да Го осознае (затоа што никој не може апсолутно да го види или спознае Бога). Такви луѓе биле светителите. Токму затоа сард сака да каже дека Бог на нив им ги дал тајните да ни ги пренесат нам, и дека се додека и ние не почнеме, барем во мала мера, да го живееме нивниот живот, или поточно Христовиот, се до тогаш не ќе можеме да го сфатиме тоа што тие овластени лица од Бога ни пренесуваат. Оваа "инстутицијалност", која ја опишува сард, не е во оние рамки во кои ние тоа го сфаќаме – односно, се однесува само на “духовна институцијалност”. Низ историјата на православието може да се види дека имало светители кои воопшто не биле образувани (не знаеле да читаат) и кои биле прости луѓе (исто како и апостолите што биле обични, прости рибари). Но имало и такви кои биле многу образовани и воопшто не може да се наречат прости, но од друга страна, пак, немале никаков опит во духовниот живот. “Инстуцијалноста” која Бог ја дава се однесува на секој кој ќе го обожи својот живот, додека пак, римо-католиците таа "институцијалност" ја поистоветиле повеќе со чинот (папа) отколку со обожената личност. Чинот не е мерило за светоста (иако би требало). За тоа потврда е што има голем број епископи кои низ историјата се одбележани како еретици, и кои на верата и нанеле големи потреси. (читај ја историјата за иконоборсството која ја пастирав на тема за иконите). Римо-католиците, во случајов, папата го сметаат како заменик на Синот Божји ("Vicarious Fili Dei"), односно света личност, и бидејќи е наследник на епископскиот трон на апостол Петар (автоматизам) и сметаат дека се што ќе каже е непогрешливо (и тоа уште додека е жив), додека пак, православните, кои имаат построги критериуми за одредување кој е свет, откако некој ќе се упокои, неговиот живот и дела ги проверуваат дали биле во согласност со Светото Писмо и она што Светите Отци ни го предале. Се надевам дека моето скромно познавање и објаснување ти ја разјасни дилемата. Понатаму ќе ти одговорам и на другото прашање. Изменето од Maran Ata - 20.Октомври.2008 во 15:11 |
||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
||||
Maran Ata
Сениор Регистриран: 29.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 3669 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Ако добро те разбрав, тебе не ти е јасно како може Синот да се раѓа од Отецот, а да се смета дека Е еднаков со Отецот и дека не е творба на Бог Отецот. Мислам дека овој пример кој ќе ти го посочам, би бил задоволителен одговор на твојата недоумица. Синот е роден пред сите векови, што значи дека Неговото раѓање е безвремено и беспочетно и Тој вечно и беспочетно се раѓа од Отецот. Тие од секогаш постојат истовремено. Ако Синот би бил створен од Отецот, тогаш, пред Тој да биде створен, Отецот не би бил Отец (зашто штом нема Син, не може да се нарече Отец). Според тоа Тој би постанал Отец откако би Го родил Синот, но тоа е апсолутно хула, затоа што на непроменливиот Бог би Му се дало ново својство кое би Го довело Бог до премена. Синот е роден од природата на Отецот и тие се еднакви по суштина. Додека, пак, кога Бог твори нешто, тогаш тоа нешто не е од Неговата суштина, туку е творба која е наполно различна од суштината на Творецот. Раѓањето на Синот од Отецот е како светлина која се раѓа од огнот и секогаш престојува во огнот нераздвојувајќи се од него. Отецот е причината за раѓањето на Синот, односно,не велиме дека огнот се раѓа од светлината, туку обратно, светлината е од огнот, но таа не е негово средство кое му служи, туку е природна сила на огнот. Сега појасно е, нели? Изменето од Maran Ata - 21.Октомври.2008 во 13:09 |
||||
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
||||
Karamazov
Сениор Регистриран: 20.Мај.2008 Статус: Офлајн Поени: 144 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Kratko, a pred se jasno objasnuvanje na dogmata za Sveta Troica. Bravo... |
||||
tre, tri, tra
|
||||
Опитен
Сениор Регистриран: 20.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 699 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
или како што св.Кирил Солунски сликовито ја објаснува со примерот на сонцето.
Сонцето е едно, топката, а од него излегува светлината и топлината. Нема време кога од него не излегиваат светлината и топлината и не велиме дека има три сонца и три причини, туку едно сонце и една причина. Исто како и кај Света Троица. Не постои време кога Отецот бил сам без Синот и Светиот Дух. Единсвен по природа а различен по личности. Едносуштен по природа, а различен по личнопсните својства. Лично својство на Отецот е да е начало и да го раѓа Синот и го происходи Светиот Дух. На Синот да се раѓа од Отецот и на Светиот Дух да исходи од Отецот. Троица едносуштна и неразделна. Ох, тешка догматика од која боли глава, а неупатените како мене можат лесно да потоната во длабочината на тајната и да се удават во морето на незнаењето. Ај да се вратиме на светото Предание. Многу полесна и побезбедна тема е. |
||||
Господи Исусе Христе помилуј не
|
||||
spiros
Сениор Регистриран: 28.Јули.2008 Локација: На пат Статус: Офлајн Поени: 4490 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
БОГ мие сведок дека првпат читам за овој стар брат а истиот Тој БОГ директно пред неколку години ми ја откри Св. Тајна на овој начин. Ако е волја БОЖЈА некогаш ќе посведочам за овој прекрасен случај во “Сведоштво“ ! |
||||
Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free, in Time & Eternity! БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...! |
||||
Kali
Сениор Storyteller Регистриран: 30.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4947 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Фала Маран Ата, супер објаснување, ми отвори повеќе мисли и свесности. |
||||
Внеси реплика | страница <1 1617181920 21> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |