|
Што претставува монаштвото? |
Внеси реплика | страница <1 2627282930 97> |
Автор | ||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
И зошто Јован е “гласот од пустината“? М? Зошто така се претставувал себеси? Тогаш немало манастири како Бигорски, Лешок и други, но зар ова не е пример за монаштво? Јован со група свои ученици го проповеда доаѓањето на Месијата, зар не ти личи тоа на едно монашко братство? Остави ги Буда и Кришна...размисли па ќе видиш дека сум во право.
|
||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||
ggstefan
Сениор Регистриран: 19.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 266 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
ti gi spomna esenite. znaes li kogo spomna?
|
||
Опитен
Сениор Регистриран: 20.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 699 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ех, Марија Магдалена, така е. Но и она што за лугето е невозможно, за Бога се е возможно Јас пак ќе кажам нешто за тој мој пријател монах. Детето беше како и секој друг. Беше во тек, почитуван и добар. И откако замина во манастир постана „лош и кукавица“. Демек заминал во манастир затоа што неможел машки да се носи со сите проблеми и одговорносто што ги дава овој живот, а таму се уживало. И кога на оној што тоа го тврдеше за него, му било речено: „ ако е толку лесно, тогаш стани и оди и ти уживај“, се замислил и од тогаш уста нема отворено против. Барем бил реален. И на почетокот реков. Неможеш да му зборуваш некому за сладоста на медот ако и тој самиот не пробал. И сега. И јас се чудам, како неосновано се напаѓа она што во суштина не се познава? Јас мислам дека не мора да се согласуваме ама не треба и да се напагаме. А еве што еден друг монах има запишано: А мене за пустината кој би ме сватил... Погледот ми е насочен кон неа, навикнат таму да црпам вода жива... Во безмолвие(молитвено тухување)да слушам неиговорливи слова... Во ноките осамени да серкам Светлина предвечна... Во очистеното срце Него да Го сретнам и Вас што ве љубам до веки.Амин ( „Слово од Елеуса“, Митрополит Наум ) п.с. мислам дека си губиме времето овде. За кажеш нешто, треба некој да чуе |
||
Господи Исусе Христе помилуј не
|
||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Кого?
|
||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||
ggstefan
Сениор Регистриран: 19.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 266 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
pa spomna nekoja si sekta od evrejstvoto, vo isto vreme vo koe Hristos cekori po gradovite i selata Galilejski. Da bea oni pravite, nemase li Hristos da se zacleni kaj niv?
|
||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ај остави ги есените...
А Јован, зошто се нарекува “глас од пустината“? Зошто постел јадејќи скакулци и мед? (видиш, не само вода)? Нели е тоа еден вид монаштво?
|
||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||
ggstefan
Сениор Регистриран: 19.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 266 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
abe ne postel on so skakulci, kaj pisuva? tocno e deka jadel skakulci, no nikade ne pisuva deka so toa postel.
edinstveno pisuva deka vaka: Зашто, дојде Јован Крстителот, кој ниту леб јаде, ниту вино пие, а вие велите: ,Демонот е во него.‘ znaci nitu jadese leb, nitu piese vino. tolku znaeme za negoviot post. a negovata ishrana e negova zelba be, moze mu bile specijalitet skakulcite. |
||
bile_teo
Нов член Регистриран: 23.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 11 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Вистина е дека монаштвото е избор на верникот. Верникот кој Го познал Бога и дознал дека Христос умре на крст за нашите гревови спознал дека е добро да Му се служи на Троичниот Бог. И јас се согласувам со тоа. Треба добро да си ја знаеме верата пред се. Ние веруваме во Троичниот БОг. А БОг е љубов затоа што е Света Троица, Отец, и Син и Свет Дух: Отецот го љуби Синот толку силно што сиот е во Синот, и Синот го љуби Отецот толку силно, што сиот е во Отецот; и Светиот Дух по љубовта сиот е во Отецот и Синот. Значи секој христијанин е повикан да ги пази заповедите, но само монахот е оној кој се стреми кон достигнување на христијанското совршенство. Исто така секој христијанин е повикан да живее според Евангелието, но само монахот евангелскиот идеал го вплотува во животот на најрадикален начин, стремејки се да го имитира Христос. Исто така секој христијанин е повикан да се кае, но само плачот на монахот останува постојан и плаче за своите гревови и плаче за туѓите гревови. Ова за него постанува постојан и секојдневен подвиг. Оној кој го прима монаштвото и решил да му се посвети на Бога и искрено да Му служи тој преку молитвата Го спознава Бог и на еден начин живее со него преку молитвата, исто така монахот ја презема врз себе одговорноста и не само пред самиот себе, туку и пред оние луѓе на кои ке им биде пример и на оние кои ке се обидуваат во него да најдат потпора и поддршка.
Монахот со својата појава и со своето однесување треба да биде пример за секој оној што го гледа, така што поради монаштвото неговите добродетели коишто светат како светлосни зраци и непријателите на вистината, гледајќи го, дури и без своја волја, да признаат дека кај христијаните постои цврста и непоколеблива надеж во спасение....(Преподобен Исак Сирин). Монаштвото пред се е чистота на умот. Без послушание не е можно да се стигне до таа чистота, и затоа без послушание нема монаштво. А надвор од монаштвото е можно да се добијат големи Божји дарови се до маченичко совршенство, но чистотата на умот е особен дар на на монаштвото, непознат на другите патишта, и монахот може да ја препознае таа состојба исклучиво преку подвигот на послушанието. Мачеништвото, монаштвото, и јуродивоста заради Христа се трите најексремни нчини на одрекување од овој свет и затоа тоа се начини коишто најбрзо и најблиску го соединуваат човекот со Бог. Монахот се откажува од бракот, не затоа што го презира, туку затоа што сака со сето срце, со сета душа со цело свое битие да му служи и угодува едиствено на Христа. Негова(на монахот) сопруга или сопруг му е покајанието, а деца му се молитвите и воздишките за Царството Небесно. И тој што не верува во Бог тој веќе е осуден. Затоа и Бог на човекот Му дал ум и разум и се за послем човекот да не го обвинува Бог. Кој има уши нека слуша. |
||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ми текна на една пословица...ама е недолична...Со други зборови, кога некој сака да најде маана-ќе ги испреврти работите во полза на своите ставови.
Зошто би јадел само скалулци и мед а не на пример и некои пустински билки , па некои пустински животинки? Толку му биле вкусни што не посакувал друго?
|
||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||
ggstefan
Сениор Регистриран: 19.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 266 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
ma koi gordelivci ste vie? kako ne vi e sram da se izdignuvate nad drugite hristijani?
sekoj hristijanin koj ne se stremi kon sovrsenstvoto, koj ne se stremi da go imitira Hrista, koj ne se stremi da se kae, da moli, da mu sluzi, NE E HRISTIJANIN! samo vie monasite ste bile pravite, a da ne sme znaele. |
||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ма кој е монах овде? Кој се издигна над другите?
|
||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||
bile_teo
Нов член Регистриран: 23.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 11 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Тој што си ја знае верата и го љуби БОг од длабочините на своето срце тогаш тој е како карпа од која се одбиваат брановите на искушенијата, нема за него сооблазна и нема кој да го предомислува бидејќи Бог е негов учител, кој не сакал да биде ученик Христов. Освен оние во адот за кои и нема баш спасение бидејќи не се покајале. Простете ми мене недостојната. Јован Крстител се нарекува и недостојен. Зошто? Но монаштвото не почнува со Јован Крстител.
|
||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Јован Крстител го дадов за пример на некакво монаштво на некои овде кои не сакаат да разберат дека можно е некој да чувствува и таков повик, односно, повик за доближување до Бог преку пост, изолација, незнам веќе што...
Како бре неможе да се разбере ова? Изменето од maria_magdalena - 23.Септември.2008 во 16:58 |
||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||
bile_teo
Нов член Регистриран: 23.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 11 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
се Извинувам што се мешам во форумот но мислам дека немате доволно познавање на теологијата на православното христијанство како и јас се разбира но јас се потрудив според моите сили да ви објаснамн екои работи кои ги научив со моите бедни 19 год. Не е оваа тема за на форум се објасна доволно што е монаштво е сега тој што повеќе сака да знае нека го проучува или пак нека го вкуси. Христијанството треба да се живее.
|
||
Внеси реплика | страница <1 2627282930 97> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |