IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Технологија > Автомобили и моторцикли
  Активни теми Активни теми RSS - VW
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

VW

 Внеси реплика Внеси реплика страница  12>
Автор
Порака
seka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Guardian Angel

Регистриран: 04.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4418
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај seka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: VW
    Испратена: 12.Септември.2008 во 12:47
mislam deka VW isto taka zasluzuva posebna tema... poleka ama sigurno VW prezema golem del na pazarot црвенеење 
 
sliki, komentari, zelbi, novosti itn....
 
Razumot e skapocen kamen koj najubavo sjae vo ramkite na
skromnosta.
Кон врв
seka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Guardian Angel

Регистриран: 04.Декември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4418
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај seka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Септември.2008 во 12:48

Za site ljubiteli na Golfголема%20насмевка
 
VW објави дополнителни слики и детали за новиот Golf – освен
 еволуцијата во дизајнот, се друго е револуција, па новата генерација на Golf треба брзо да се врати на победничките патеки.



Да почнеме од димензиите – новиот Golf ќе биде 4.199 mm долг, 1.779 mm широк и 1.479 mm висок, што значи дека нема да порасне во однос на актуелната генерација, но преуредувањето на внатрешноста треба да донесе уште некој сантиметар плус на и така комфорниот актуелен Golf. Големината на багажникот ќе изнесува 350 литри, што е во рамките на класата.

Моторизацијата повторно ќе биде богата – основниот бензинец и понатаму ќе биде 1,4 литарскиот со 80 КС, кој сега ќе троши 6,4 литри на 100 km, што е намалување за половина литар во однос на актуелниот модел, потоа следуваат 1,6 литарскиот со 102 КС па 1,4 литарскиот турбо кој ќе доаѓа во две изведби од 122 и 160 КС. Потрошувачката на овој мотор ќе биде подобра дури и од таа на основниот бензинец – 6,3 литри на 100 km во посилната изведба!



Ќе има и дизели – овој пат во тивката Common Rail изведба. Во почеток ќе се нудат две изведби на 2,0 литарскиот TDI со 110 и 140 КС, а подоцна доаѓаат и изведба со 90 КС и 170 КС. Дизелот со 110 КС ќе троши само 4,5 литри на 100 km.

Ќе се нудат неколку менувачи зависно од моторот. Основните два бензинци ќе имаат мануелни менувачи со пет степени, додека сите други добиваат менувачи со шест степени. Со доплата ќе можат да се добијат и автоматските менувачи DSG со шест или седум степени на пренос, зависно од изведбата.



Од VW велат дека во новата генерација е поработено и на звучната изолација, која се чини беше најголем проблем во актуелната генерација, па Golf VI треба да биде многу потивок во однос на претходникот.

Во стандардната опрема кај новиот Golf ќе влезат седум воздушни перничиња, ABS и ESP, клима уред, електроника и патен компјутер, а купувачот ќе може да избере една од дури 11 бои. Очекуваната цена на основниот модел е високи 16.500 евра, но сепак се работи за Golf, нели?

Извор: Koli.com.mk































Razumot e skapocen kamen koj najubavo sjae vo ramkite na
skromnosta.
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 19.Јули.2009 во 21:29

ФОЛКСВАГЕН ЦЕЛОСНО ГО КУПИ ПОРШЕ

Фолксваген во целост ја презема контролата над Порше, пишува Шпигел повикувајќи се на извори блиски до семејствто Порше.

Семејството идната недела ќе ја прифати понудата на Фолксваген во вредност од 8 милијарди евра, а според пишувањето на весникот, трансакцијата ќе се одвива во две фази.

Фолксваген прво треба да преземе 49,9%, а потоа и остатокот од акциите на штудгартскиот производител на спортски автомобили.

Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Октомври.2009 во 15:59
Авто мото
Golf VI BlueMotion

golf-6-bluemotion-povekjeВтората генерација на Golf BlueMotion која беше претставена минатиот месец во Франкфурт стигна на пазарот. Golf VI BlueMotion е опремен со штедлив...

 

...TDI мотор и вкупната потрошувачка му изнесува 3,8l/100km.

Моделот е опремен со 1.6 TDI common-rail турбодизелски мотор со сила од 105 коњски сили, со модифициран 5 степен менувач.

Освен индикаторот на оптималниот степен на пренос, автомобилот поседува и start-stop систем како и технологија за регенеративно кочење.

golf-6-bluemotion

Возилото е поставено на пневматици кои имаат намален отпор на асфалтот и поседува аеродинамичен пакет со каросериски додатоци.

Епилогот од сето ова е рекордно ниска потрошувачка како и емисија на штетни гасови (јаглероден диоксид) од само 99g/km. VW Golf BlueMotion на германскиот пазар ќе се продава по цена од 21.650 евра.

Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
LouWeed Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
I AM THE KING OF ROCK&ROLL

Регистриран: 28.Мај.2005
Статус: Офлајн
Поени: 13012
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај LouWeed Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Октомври.2009 во 16:07


e takvo iam, samo u sino.......najdobar Volkswagen ever....
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Октомври.2009 во 17:43
е баш вакво сакам да имам и јас голема%20насмевка
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
blackeye Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
The Body

Регистриран: 24.Август.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4058
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај blackeye Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Октомври.2009 во 17:28

И Porsche влезе во големото семејство на VW!

PostDateIcon Сре, 21 Октомври 2009 17:01 |

Вчера преставници на Volkswagen групацијата за медиумите излегоа со соопштение дека компанијата планира во скоро време да превземе 49,9% од акциите во Porsche!

Имено се работи за предходно најавено спојување и додавање на спортскиот бренд Porsche во ланецот на компании кои се наоѓаат во империјата на моментално најголемиот автопроизводител во светото Volkswagen.

Предходно се најавуваше дека VW ќе превземе 42% за кои требаше да плати 4,9 милијарди долари, за сега да треба да плати 5,8 милијарди долари за 49,9% од акциите на Porsche.

Целото спојување се планира да се заврши до крајот на 2010-та.

Од VW неофицијално го пролонгираат спојувањето поради долгот од 10 милијарди евра на компанијата, долг кој се зголемуваше минатата година откако продажбата на нови автомобили насекаде во светото стагнираше.


Ne znam kako da pobegnem
od sna,
I ne znam dal' te iko voli kao ja,
Al' ne bi ova noc tako bolela,
Da me nisi volela....
Кон врв
scorpius Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 24.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 65
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај scorpius Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Октомври.2009 во 22:11
до сега мислев, дека возам наjубавата марка од Фолксваген - Ауди
изгледа, веке нема да е така...
Кон врв
mungos80 Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
АНАРХИСТ

Регистриран: 21.Октомври.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4330
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mungos80 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Ноември.2009 во 17:51


Изменето од mungos80 - 08.Ноември.2009 во 17:51
Кон врв
емил Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
зависник идивидовски

Регистриран: 11.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 85186
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај емил Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 31.Јануари.2011 во 16:52
VW ќе го произведе најекономичниот автомобил!
 

 

Германскиот автопроизводител Volkswagen се решија да го произведат најекономичното возило на светот!

Но само во лимитаирана серија од 100 примероци, изјавија од компанијата.

Се работи за автомобилот наречен Formula XL1 кој ќе се произведува во фабриката на компанијата во Wolfsburg.

Но останува нејасно како тоа би им се исплатило на Германците кога тоа се преголеми трошоци за серија од само 100 возила, Formula XL1 ќе се придвижи на гас и би требало да мине до 100 km со само едно литро гас.

 
 


Изменето од емил - 31.Јануари.2011 во 16:53
Кон врв
емил Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
зависник идивидовски

Регистриран: 11.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 85186
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај емил Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 20.Април.2011 во 23:06

Излезе новата "буба"

 "Фолксваген" одново ја измисли "бубата". Компанијата го претстави новиот иновативен дизајн за автомобилот. Новата "буба" ќе има порамен покрив, не толку округла форма, смалени прозорци и поостри странични линии. Ова е прво преструктуирање на "бубата" од 1998 година кога "Фолксваген" ја измисли "новата буба".
"Фолксваген" сака тројно да ја зголеми продажбата на автомобили и камиони во САД во следниве десет години. Компанијата вели дека измените на "бубата" ќе привлечат повеќе купувачи, особено мажи. Меѓутоа измените би можеле да ги разлутат обожавателите кои го сакаат малиот автомобил со четири седишта поради неговите симпатични облини и дрзок став.
Дури и ако новиот дизајн ги задоволи обожавателите, третата инкарнација на "бубата" ќе мора да се натпреварува на пазарот за мини-автомобили кој е поголем и поконк*рентен отколку во 1998 година.

Кон врв
pajser Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
kloshar

Регистриран: 04.Март.2011
Локација: Lao People's Dem. Rep.
Статус: Офлајн
Поени: 13921
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај pajser Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Април.2011 во 08:33
 ushte da stavat cena kako shto prilichi na buba ., ke bide vo red ., ama vaka jok bratko., pak ke ostane trendsetersko voziloне
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
Кон врв
Анастеа Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор
Лик (аватар)
ПИПИ долгиот чорап

Регистриран: 07.Април.2008
Статус: Офлајн
Поени: 35441
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Анастеа Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 21.Април.2011 во 09:32


Леле каква е, црвено бомбонче... мечтаење

2012 Volkswagen Beetle



Третата генерација на култната VW Beetle ја имаше премиерата пред и официјално да биде покажана на саемите во Шангај и во Њујорк.

Таа доаѓа 73 години по претставувањето на оригиналниот „beetle“ во 1938 година, модел што беше продаден во неверојатни 21,5 милиони примероци, и 13 години по дебито на „новата буба“ во 1998 година, која пак беше продадена во нешто повеќе од еден милион, чие пак производство беше прекинато на крајот од 2010 година. Конструиран е на истата платформа на која е и моделот Jetta.

Beetle е долг 4,28 м., и од претходникот е подолг за 15,2 см, а широке 1,81 м (+8,4 см) и висок е 1,49 м (-1,2 см). Најважен елемент во внатрешноста се уште е брзинометарор околу кој се групирани другите елементи.

Во средишната конзола се интегрирани радиото, навигацијата, и прекинувачите за клима уредот и вентилацијата. Слично како и оригиналниот Beetle, и оваа ретро верзија има мала преграда пред совозачот за оставање ракавици.

Beetle ќе има палета од пет мотори, и тоа сите со турбополнач, директно вбризгување и старт-стоп технологија. Три мотори се бензински, а два се дизелски. Серијски, со сите мотори доаѓа рачен шестстепен менувач, а со доплата сите мотори може да имаат и DSG со двојна спојка. Beetle ќе го покренуваат бензински мотори - 1,2 (105 КС), 1,4 (160 КС) и 2,0 (200 КС), а посилните верзии може да се препознаат по задниот дел кој секогаш ќе бие обоен со црна боја. Во понудата на дизелски агрегати се 1,6 (105 КС) и 2,0 (140 КС).




Кон врв
goksibp Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 08.Јуни.2011
Локација: Netherlands
Статус: Офлајн
Поени: 1
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај goksibp Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 08.Јуни.2011 во 17:52
Дали некој ке сака да ми казе дека мозе да најдам делови за Volkswagen Multivan 2.4 96 god. може и на маил да ме известите благодарам
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  12>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.