![]() |
|
Појаснувања/Прашања за aвтомобили |
Внеси реплика ![]() |
страница 123> |
Автор | |
zagor ![]() Сениор ![]() ![]() Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Испратена: 25.Септември.2009 во 11:03 |
...da be,odi..
![]() |
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
![]() |
|
ivotoyota ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 22.Јуни.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 290 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Odi do kraj nema sto da se objasnuva tuka!
|
|
![]() |
|
scorpius ![]() Група ![]() Регистриран: 24.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
И како така клипот не оди докраj?
![]() Аj разjасни на нас, неуките. |
|
![]() |
|
zagor ![]() Сениор ![]() ![]() Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
![]() |
|
zagor ![]() Сениор ![]() ![]() Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
..loso si me razbral!.....turbo motorite se poskapi za odrzuvanje.
...motorite so povisoki vrtezi pobrzo se abat.
....a za klipot.....toj sekogas ne odi do kraj...znam jas....
|
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
![]() |
|
ivotoyota ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 22.Јуни.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 290 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Искрено пак ме чудиш. Зошто атмосферски бензинец би бил потежок и поскап за одржување? Размисли малку! Турбо бензинецот работи со многу поголем притисок и повисоки температури. Високите вртежи не се толкав проблем колку што се притисокот и температурата кај турбо поланчот...
Инаку клипот секогаш оди по целата должина на цилиндарот. Ако не е така баш би сакал да ми објасниш зошто не би одел по цела должина. Кљипњачата има една должина (така е изработена не може сама од себе да се издолжи) па затоа и одот на клипот НЕ СЕ МЕНУВА! До сега се појавија неколку концепт мотори со варијабилна компресија (каде клипот има променлив од) но ништо од сериско производство. Затоа не се секирајте, возете како сакате! |
|
![]() |
|
zagor ![]() Сениор ![]() ![]() Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
-Honda Civic Type R atmosferski benzinec razviva 201 KS pri 7.800 vrt/min i MAKSIMALEN vrtezen moment od 193 Nm pri 5.600 vrt/min!!!!!
-Isto od negovata klasa kako nov model Golf VI GTI ima 210 KS (nemam podatok na kolku vrtezi gi razviva no se somnevam da bide nad 6.000) i vrtezen moment od 280 Nm pri zamisli 1.800 vrt/min!!!!!!!!!!! Znaci i pokraj toa sto se vo slicen rang na sila vrteznite momenti im se razlikuvaat mnooooooooooogu. Od atmosferski benzinec so zafatnina od 2,0 litri moze maksimalno okolu 200 Nm da se izvlece a so turbo 50% poveke! Za toa ti zboruvav. Znaci ima uloga turbo polnacot, neli? .....tocno taka....!...ima vrska vo razvivanje na silata i vrtezniot moment ,no i cenata na toj motor i negovo odrzuvanje e poskapo....
no daj da vidime vaka....
..dali znaete deka pri vozenje na avtomobilot so mala brzina primer gradska voznja,odot na klipot gore-dolu ne e do kraj i po cela dolzina na cilinderot ..i deka po izvesno vreme ke se sozdadat rizovi na cilinderot koj mozat da bidat tolku golemi sto mozat da gi iskrsat duri i klipnite prsteni...pogotovo pri naglo forsiranje na motorot..ova doaga do izraz najpoveke vo zimskiot period koga temperaturata na masloto e poniska i e zgolemeno abenjeto na cilinderot i klipnite prsteni...t.e. podmackuvanjeto e namaleno...
|
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
![]() |
|
ivotoyota ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 22.Јуни.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 290 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ajde pokazi nekoj primer kade atmosferski benzinec ima podobar vrtezen moment od turbo benzinec pri ista sila. Jas ne velam deka turbo benzinecot ima pogolema sila tuku deka maksimalniot vrtezen moment go postignuva na poniski vrtezi. Pogledaj detali za motorite (eve sporedba Honda i VW) pa ke vidis za sto zboruvam!. Kaj turbo motorite krivata na momentot iznenadno se iskacuva pri od prilika 2.000 vrtezi. Toa zboruvam jas. A kaj turbo motorite ima i baj pas sistem koj gi prenasocuva izduvnite gasovi pri povisokite vrtezi poradi golemata kompresija koja togas ja pravi turbo polnacot pa togas toj i nema funkcija.
Ajde da dopolnam: -Honda Civic Type R atmosferski benzinec razviva 201 KS pri 7.800 vrt/min i MAKSIMALEN vrtezen moment od 193 Nm pri 5.600 vrt/min!!!!! -Isto od negovata klasa kako nov model Golf VI GTI ima 210 KS (nemam podatok na kolku vrtezi gi razviva no se somnevam da bide nad 6.000) i vrtezen moment od 280 Nm pri zamisli 1.800 vrt/min!!!!!!!!!!! Znaci i pokraj toa sto se vo slicen rang na sila vrteznite momenti im se razlikuvaat mnooooooooooogu. Od atmosferski benzinec so zafatnina od 2,0 litri moze maksimalno okolu 200 Nm da se izvlece a so turbo 50% poveke! Za toa ti zboruvav. Znaci ima uloga turbo polnacot, neli? Inaku razlikata kaj ovie dva avtomobili bi bila vo toa sto pri izlez od krivina (otekov so ova znam) ili pri trgnuvanje vednas e dostapen maksimalniot vrtezen moment (ne vednas ama mnogu brzo) pa zatoa i rakuvanjeto so turbo avtomobil e potesko, dodeka atmosferskiot polinearno go razviva momentot i silata se do visokite vrtezi pa e polesen za kontrola posebno kaj avtomobilite so preden pogon koi ne podnesuvaat golemi vrtezni momenti na prednata oska i lesno gubat kontakt so podlogata... P.S.Inaku vozam Toyota a ne sum vraboten vo nitu eden servis! A i ljubitel sum na taa marka na vozila i vo toa ne gledam nisto loso. Barem ne go krijam toa neli? Изменето од ivotoyota - 26.Септември.2008 во 18:52 |
|
![]() |
|
zagor ![]() Сениор ![]() ![]() Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...bas me cudis covece....!sudejki po nikot ne sakam vo nikoj slucaj da pomislam(iako veke ednas mislev taka..) deka si sopstvenik ili barem serviser na nekoe avto...!obrtniot moment i vrtezite na motorite so turbo polnac se pravoproporcionalni se do odreden del kade sto maksimumot na izduvnite gasovi veke ne e vazen za pogon na turbo polnacot,i so toa negoviot ponatamosen efekt prestanuva.......i ne e tocno deka na mali vrtezi turbo motorite imaat pogolema sila(kW) ili obrten moment(Nm)...!..razlikata na maksimlnite vrtezi na dizelite i benzincite se dolzi na samata izvedba i konstrukcija na motorot i principot na rabota..!ne moze i ne treba da se sporeduvaat tie dva tipa na motori edni so drugi samo po perfomensite..!tie se razvieni sekoj za svoja namena i cel..
|
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
![]() |
|
scorpius ![]() Група ![]() Регистриран: 24.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
возам старо Ауди 80 1.8 90 кс
максималниот вртежен момент му е на 3000 об/мин ама нема да имам jадови да го возам 1.8 турбо со 150 кс и максимален вртежен момент от 1750 до 5000 об/мин а за дизелите многу ми е жално ![]() |
|
![]() |
|
ivotoyota ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 22.Јуни.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 290 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ima vrska Zagor. Turbo motorite porano go razvivaat maksimalniot moment i iznenadno doaga do brzo razvivanje na sila na motorot sto moze da go iznenadi vozacot posebno pri izlez od krivina ili pri naglo dodavanje gas koga trkalata polesno moze da prolizgaat. Zatoa se poteski za kontrola od samiot vozac.
|
|
![]() |
|
zagor ![]() Сениор ![]() ![]() Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...i porano kazav deka KS(kW) ne se merilo za maksimalna ili pogolema brzina..ima svoe vlijanie no ne e presudna.....!..a toa za prolizguvanje na trkalata nema nikakva vrska so toa dali e benziski ili dizel,turbo ili obicen....
|
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
![]() |
|
ivotoyota ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 22.Јуни.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 290 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Точно е scorpion споредбата малку и не е ко што треба затоа и напоменав јас...
Инаку некои производители избраа да развиваат турбо бензинци, пред се европскиве и постигнаа момент и до 30% поголем отколку кај атмосферските бензинци но има голем проблем со пролизгувањето на тркалата при излез од кривина пред се кај возилата со преден погон. Затоа на пример Јапонците и понатаму развиваат атмосферски бензинци бидејќи полинеарно ја развиваат силата па во многу ситуации се подобри и покрај тоа што максималниот вртежен момент го развиваат на некаде околу 4.000 вртежи. Инаку дизелите без турбо полнач не би можеле да постигнат ни од блиску максимална сила како бензинецот. Како пример би го дал 2,0 литарскиот АТМОСФЕРСКИ бензинец кој се вградува во Honda S2000 а развива 240 КС! Кај дизел ни со турбо не можат тоа да го постигнат барем не во пракса... |
|
![]() |
|
scorpius ![]() Група ![]() Регистриран: 24.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 65 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
наjпосле некоj да каже нешто верно - за Lady Blue зборам
а иначе кажете има ли спортска кола, моторцикл или авион дизел? мислам, дека бев jасен и зошто правите споредба мегу турбодизел и атмосферен бензинец? |
|
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница 123> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |