|
Канал Морава - Вардар - Егеј |
Внеси реплика | страница 123 5> |
Автор | ||
Zlatnik
Сениор Регистриран: 23.Август.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Испратена: 02.Јули.2014 во 13:39 |
|
Проверено и кај нас. Вардар е пловен! |
||
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
|
||
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
..do pred nekoj den imase "generalna propa" vo Srbija...se plovese skoro do Nis.
Slednata "generalka" e od Kumanovo do Gevgelija.... |
||
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
||
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
хаха..и без кинезите и без србите успеавме цела источна Македонија да ја направиме пловна.И тоа без пари,што е најважно.
|
||
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
||
Паланчански
Сениор Регистриран: 01.Декември.2007 Локација: Dubrovnik Статус: Офлајн Поени: 1655 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Побрзајте со изградбата на каналот. Пчиња има вода за прекуокеански бродови.
|
||
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
||
Паланчански
Сениор Регистриран: 01.Декември.2007 Локација: Dubrovnik Статус: Офлајн Поени: 1655 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Побрзајте со изградбата на каналот. Пчиња има вода за прекуокеански бродови.
|
||
Не знаев што е среќа, додека не се оженив. Но сега веќе е доцна.
|
||
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
...za da se prefrli robata(kineska) od moreto vo kanalot , potrebna e istata rabota i ''alati'' kako i taa shto e potrebna za da se prenese na nekoe vozilo od kopneniot soobrakjaj . ...i shto si dobil posle? ...za razlika,...nekoj tuka napravi (nesporedliva) sporedba so panamskiot i sueckiot kanal)...koi shto vrshat sosema treta funkcija od taa na rechniot i kanalskiot soobrakjaj . ...a toa e deka,...ednostavno pretstavuvaat premosnica na kopnoto megju dve morinja, ama... za istite plovila koishto shpartaat po okeanite i morinjata od eden vo drug okean ili more ! ..e koga istiot brod shto ke pristigne vo solunskoto pristanishte, ke prodolzi po kanalot i rekite se do ...roterdam ,...e togash moze da se kaze deka toj kanal e epten....pametna rabota . ...kinezite ke praele...nema da pitale nikoj,..kaj oni (ke)bush(n)ele.... ...zimii..k..kkkk....kkanalot , ...taka ke da e! |
||
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
||
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
..абе стварно не ми е јасно,како може да пловат бродови по таков канал. ...еве го ископале и таму негде во Србија сечат лента и пуштат каналот "во оптек".Нема ли едната вода да тече нагоре другата надолу..на тоа грбавото место ..а бродот да остане на суво?. Зошто Морава не се слева во Вардар.Ако тоа дедо Господ не го опраил..ние па ич.Не верувам во чуда. |
||
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(1)
|
|
меѓудругото, баш таа проклета Кина што ја спомнувате во секој пост, повеќе би се интересирала за коридор 8 отколку за каналов (патем, целата приказна дека Кина доброволно би инвестирала во Европската инфраструктура, е неверојатно детска и чаршиска, Кина е масовен извозник за сите страни на светот и нема интерес во развивање на индивидуалната инфраструктура на регионите кај што извезува) како второ, не ми е јасно како некој може да мисли дека државата не е моќна да изгради железница и автопат после сите кражби што ги направи нејзината политичка фела во последниве 20 години... меѓудругото, од ЕУ беа доволно фини да ни позајмат значителна сума на средства кои требаше да се вложат токму во инфраструктурата и кои магично исчезнаа и отидоа во заборав... железницата и патиштата кај нас никогаш не биле проблем, проблем биле луѓето што требало да ги изградат како трето, низ Македонија поминува еден од главните европски сообраќајни коридори и без разлика на тоа колку ни е скапана земјата, на него секогаш ќе има промет и прометот никогаш не бил мал.... што значи не е до модерноста како четврто, возот што си го гледал како оди за Србија, не е единствен воз во земјава, и патничкиот транспорт има минорно значење, кога збориме за транзит инаку, околу создавање на прометот... сети се колку поразвиен а авио-транспортот денес во Македонија, и колку беше мизерен претходно... а пази, во воздушниот сообраќај, Македонија нема поволна положба... се е до создавањето на поволни услови и сега зошто би отворале нов бизнис, што ја врши истата функција како претходните, а треба да ги направиме истите економски интервенции? |
||
размисли пред да напишеш глупост
|
||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
и каде тоа Географската положба захтевала ваков зафат? баш ја зборам дека токму географската положба е причина зошто нема потреба од таков канал... само што јас барем се обидов да објаснам, ти збориш од памет |
||
размисли пред да напишеш глупост
|
||
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
забеган,
Би се добил поевтин превоз дефинитивно, односно и железницата и камионскиот транспорт ќе доживеат паѓање на цените на нивните услуги. Поевтиниот превоз по автоматизам значи и пониски цени на производите плус по некој денар од каналските такси плус стотици нови вработени за одржување и функционирање на истиот. Ова го кажувам за нас, србите и грците како секундарни корисници на каналот. Кина како најголем експортер на стоки кон Европа, според мене е и единствената која евентуално би била заинтересирана за изградба на тој канал. Немам ништо против ако си најдат сметка да го градат каналот, мада било какво финансиско инволвирање на МК во тој проект не би имало никаква смисла. Јас сум прв за да си ги средиме железниците и да се доврши авто патот, ама нели гледаш дека некако килаво се одвиваат работите. Ние немаме пари за тоа а никој од страна не е заинтересиран да инвестира во модернизирање на нашите коридори. А бе едвај 10 км. авто пат направивме ( Коњаре-Табановце ) во последните 30 год. А и најглавното, и да имаме најмодерни железници и автопатишта, нема доволно промет на стоки и на луѓе по нив. Кога ќе го видам возот кој оди за Белград, од Скопје тргнува со 2 вагона, работата ни е за смеење ни за плачење. |
||
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
||
Vlad Tepesh
Сениор Регистриран: 07.Април.2008 Локација: Romania Статус: Офлајн Поени: 540 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
|
||
http://protravelguide.com/Images/VladTepesDraculaBranCastle.jpg
|
||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
зошто би додавале уште еден вид на транспорт на истиот коридор, кога немаме квалитетно поврзување на другите коридори... исто така видовме колку забавно беше кога на Грција и текна да ни го блокира тој единствен коридор... да имаш само еден коридор во земја со толку поволна географска положба, е навистина катастрофа и пак ќе повторам, релацијата на каналот, веќе постои со железницата и автопатот... каналот би бил исплатлив само доколку отвара нов коридор, што претходно не постоел како коридор за било каков сообраќај, и се отвара како нова можност меѓудругото цената за тој проект додека се исплати, јас најверојатно ќе доживеам длабока старост... додека пак, основата за железница и автопат веќе ја имаме, и треба само да се санира, модернизира и надгради, и сето тоа не е ни 10% од цената за каналот инаку, од целовкупниот транзит во земјата, ние најголем профит имаме од железницата, и покрај тоа што ни е во мизерна состојба, а камо па да имавме квалитетна железница... за истата таа железница сеуште не лажат дека немале никаква моќ да ја средат, додека истовремено, безобразно се крадат и трошат пари на глупости повеќе од 20 години кратко кажано, коридор осум ќе ја врши истата функција како каналов, и ќе го има истиот промет, негова предност во однос на каналот е што на нашава земја и дава многу повеќе флексибилност, поврзаност и отвореност, наместо каналот што само ќе ископира веќе постоечки коридор дајте пред да почнете да фантазирате за мед и млеко, спуштете се малце на земја и во реалност... нема никаква причина, во денешно време да се водиме според глупостите на Југославија, за која веќе одамна имаме сфатено каква штета ни има направено со своите политики едит: тоа што си ми го болдирал со црвено, го кажав во смисла на важноста на коридорот... са запнал за цената на транспортот како да е само тоа фактор, а воопшто не го гледаш самиот коридор како линија и поврзување Изменето од zabegan - 13.Февруари.2013 во 00:07 |
||
размисли пред да напишеш глупост
|
||
gonzo
Сениор Мачкозил Регистриран: 04.Декември.2008 Локација: У дневну Статус: Офлајн Поени: 3137 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
И ајд сега оди па поврзи го твојот пост со темава некако...
|
||
You have the right to remain silent. Anything you say will be misquoted, then used against you.
|
||
Gorazd777
Сениор Регистриран: 22.Октомври.2008 Локација: Евразија Статус: Офлајн Поени: 1584 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Оние што работат на големо за мачедонски патриотизам ,поготово од дигиспората,(оти мислат дека да се светат на народот заради комуњарите е голем дострел,а работат против обичниот човек)а му прават на паторот услуга(кој ја дели државата по секој основ),нека не се надеваат од вакви небулозни мисли од идиотски мозочиња,мачедонија јет поделена,еден дел(помалиот)за шчиптаре,а другиот вејче одит за б,лгарија,тоа се остварува за жал пополека,односно што че рече Де јуре е остварено уште ДЕ ФАКТО. Е сега на ова ако србија има интерес со Грција тоа е друго? |
||
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА |
||
Внеси реплика | страница 123 5> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |