IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Кој е Јован Крстителот и каја беше неговата улога?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Кој е Јован Крстителот и каја беше неговата улога?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 8>
Автор
Порака Обратен редослед
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Тема: Кој е Јован Крстителот и каја беше неговата улога?
    Испратена: 18.Август.2011 во 02:48
Poradi shirenjeto na diskusijata i beganjeto od temata del od komentarite se prefrleni vo temata "Четвртата заповед : САБОТАТА!", a del vo temata "Што е ИСУС ХРИСТОС?"

Zamoleni ste da prodolzhite tamu dokolku vash*te komentari ne korespondiraat tochno so ovaa tema - Кој е Јован Крстителот и каја беше неговата улога?


Odnapred blagodaram za razbiranjeto.




Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Август.2011 во 14:16
Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Vo red, sledi gi, shto oni pravele, pravi i ti, no ke imash ista zavrshnica kako i oni.

Да е Бог толку милостив па да ни дозволи да правиме што и апостолите правеа, да доживееме и да имаме иста завршница како и нив за слава на Бога Господ наш Исус Христос, па тоа е навистина најголема милост.




Ona vo shto Sinot Bozji i prvata generacija apostoli veruvale i shto veruvaat deneshnite "apostoli" se dve razlicni raboti. Eden primer: prvite ja drzele Sabotata kako den za odmor, koja Bog ja naredil, a vtorive nedalata koja Konstantin vo 325 AD ja naredil. Pa koj ima oci da vidi, neka vidi. Spored ona shto ke vidi i praktikuva, takva ke mu bide i idninata. Bog si go kaza svoeto i kaza deka Negoviot zbor On ne go menuva, a sega e na lugheto da odlucat kogo ke go sledat: Nego ili Konstantin.

Bujrum.

Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Август.2011 во 12:20


http://topdocumentaryfilms.com/water-great-mystery/

Кон врв
Marinceska Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 07.Август.2011
Статус: Офлајн
Поени: 89
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marinceska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 17:41
Vo red, sledi gi, shto oni pravele, pravi i ti, no ke imash ista zavrshnica kako i oni.

Да е Бог толку милостив па да ни дозволи да правиме што и апостолите правеа, да доживееме и да имаме иста завршница како и нив за слава на Бога Господ наш Исус Христос, па тоа е навистина најголема милост.
Кон врв
Marinceska Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 07.Август.2011
Статус: Офлајн
Поени: 89
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marinceska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 17:39
Исус најверојатно бил прободен во срцето (бидејќи војникот сакал да се осигура дека Исус со сигурност би бил мртов)

Јован 19:34: туку еден од војниците го прободе со копје меѓу ребрата, и веднаш потече крв и вода.

Матеја 5:17: ”Не мислете дека дојдов да ги поништам Законот и Пророците! Не дојдов да ги поништам, туку да ги исполнам.

Како беше тогаш Законот исполнат? Зарем Законот не бара законска жртва за секој еден грев!
Кој беше начинот на принос на законска жртва?


Зарем Јован не посведочи после крштевањето на Исус Јован 1:29: „Еве Го Јагнето Божјо, Кое ги зеде гревовите на светот врз Себе! “

Од каде знаеше Јован дека Исус ги зел гревовите на светот врз себе и како знаеше за ова ако не преку самиот жртвен систем и преку наредбата Божја во која вели: „ Позволи го сега тоа зошто така ни претстои да ја исполниме сета Божја правда.“ Матеја 3:13-17.

Зошто пак во сведоштвото Јованово овде Јован вели дека Исус е Јагне, зошто не е јарец или теле или куче или вол или друго животно?

Веројатно Адам му кажал на Авел или можеби Бог дирекно, за Авраам и Ное мислам дека се на Небесата, за Адам не знам. Но каква врска има ова со моето прашање? Јас те прашав (ќе ги цитирам повторно прашањата):

Евангелието е дадено од самиот почеток затоа има врска.

За ова каде Јован им кажа дека Исус ќе ги земе гревовите преку крштевањето е овде :

Јован 1:26 : но меѓу вас стои Еден,

Каде го рече ова Јован? Кој одеше при Јована? Не одеа при него луѓето кои сакаат да се крстат заради верата во Спасителот?

Никаде во Библијата не се вели дека сината (љубичестата) боја го означува крштевањето.

Зошто ни беше даден жртвениот систем, па не е тој слика на идните добра, не е тоа слика на Исус кој на истиот начин ќе дојдеше за да не спаси од нашите гревови.
Ако нејзиното значење не е крштевањето, т.е ако не укажува на крштевањето, на што укажува бојата сина(љубичеста) според вас, на што укажува црвената боја и зошто?

Ако сакате да разберете како бевме спасени морате да го знаете жртвениот систем и како тој беше извршен. Законот беше прецизно извршен чекор по чекор во времето на Стариот Тестамент!


Исто така има и други медицонски објаснувања од каде би можело да истече вода при прободување на човек кој умрел распнат на крст.

Прашајте ги медицинарите или како сакате наречете ги да ви дадат вас јасно објаснување за тоа како Исус беше зачнат! Се надевам дека одговорот ќе можете да го споделите со нас!

Како мислиш до 2 години? Сакаш да кажеш дека по 2 години Сатаната нема да не искушува?

Првите 2 години на вистинко верски живот се критични за верникот заради што вели во Библијата секое новороденче до 2 години да се убие. Наравно дека и после 2 години сатаната го прави ова но не како и првите 2 години.

Апос. Дела: Им рече: „Дали Го примивте Светиот Дух, кога поверувавте?” Му одговорија: „Не сме ни чуле дека дошол Светиот Дух.” 3 Уште им рече: „А во што се крстивте?” А тие рекоа: „Во Јовановото крштавање.” 4 А Павле рече: „Јован крштаваше покајно крштавање, велејќи му на народот да верува во Оној, Кој ќе дојде по него, односно во Исуса.” 5 Кога го чуја тоа, се крстија во името на Господа Исуса.

Дали сте вие крстени во Господа? И како сте крстени? Откако поверувавте: Дали го добивте Светиот Дух? Дали сите ваши целоживотни гревови се опростени откако поверувате?

Ако сакате да ми дадеде одговор за прашањата погоре?


Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 14:13
Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by sk sk напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by sk sk напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by sk sk напиша:

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Koja e poentata da se molish na Sinot Bozji, koj pak se molel na Hashem? Shto ne se molite direktno na Hashem? Vprocem i Sinot Bozji veli deka ja ispolnuva voljata na Negoviot Nebesen Tatko - Hashem - pa toa znaci shto Hashem ke kaze, toa ke bide. Zatoa molete se na Hashem, za da so sigurnost dobiete ona shto barate - vecen zivot.

Ние кои сме поново родени се молиме во името на Исус Христос нашиот Господ и Спасител.

Зошто и самата Библија не учи нас дека кај Отецот не може никој да појде освен преку Исус(т.е. делото негово кое е сокриено во значењето на Неговото име).

А за Хашем, каде е ова напишано во Библијата?


Za vas koi tvrdite deka Sinot Bozji e Bog, eve vi eden dokaz pa preispitajte se shto sledite :
http://en.wikipedia.org/wiki/Comma_Johanneum

Toa shto velish deka nikoj ne moze da dojde kaj Nebesniot i Edinstven Bog, osven preku Sinot Bozji e ostvareno samo preku zelbata na Hashem, Nebesniot Tatko. Bez Negova zelba, nitu Adam imal controla vrz zemjata, nitu vtoriot Adam, Sinot Bozji, koj go ocistil prvosveshtenstvoto, NISHTO ne se ispolnuva.

Zemi i citaj originali, a ne prevodi na prevodi, na prevodi, koi kako i rasipan telefon - izvini Bart Ehrman shto ti ja zedov frazata - porakata ne e ista kako na pocetokot. Zatoa ima mnogu muabetenja, i se se vrti vo krug.


Јазикот на Новиот Завет е грчкиот. Евангелијата се напишани на грчки, посланијата исто така. Не знам за каков оригинален јазик говориш. Постојат сведоштва дека само мошне мал дел од писанијата се напишани на арамејски, но тоа е се. Се друго е пишувано на грчки.


Jazikot na taa religija e grcki, kako shto budistite zboruvaat indijski. Sinot Bozji vo kogo ti veruvash -bar taka dobiv predpostavka - zboruval aramejski, pa prouci ja taa kultura, vrati se vo toa vreme, utvrdi gi frazite koi sekojdnevno se koristele, i ke go razberesh mnogu podobro.

Tie dokazi se od promenite za koi veke ti kazuvav.


Штом и Апостолите своите учења ги ширеле на тој јазик на кој зборувал тогашниот свет, значи ниту тие немале проблем со тоа нешто.


Tuka e problemot. Apostolite, prvata generacija vernici, site zboruvale na aramjski/evrejski. Toa shto denes se vika original nov zaved e pishuvan od grci. Kako ke dokazesh deka apostolite zboruvale grcki? Ne postoi nitu edna kopija od noviot zavet od toa vreme.


Да, ама Апостолите проповедале насекаде. Да не проповедале на еврејски и во Рим? Да не проповедале на еврејски во Македонија, Грција, Крит, Кипар? Секако дека не. А во однос на Евангелијата и посланијата пишувани од Апостолите или под нивно влијание, не постои никаков доказ дека тие биле пишувани на еврејски или арамејски, освен сведоштвото на Јероним дека само Евангелието по Матеј е напишано на еврејски. Тоа е се.


So komentarov samo dokazuvash deka tvoite bogovi se apostolite. Vo red, sledi gi, shto oni pravele, pravi i ti, no ke imash ista zavrshnica kako i oni.
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 14:02
Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Мило ми е за прашањево.

Би требало да почнам од книгата Битие.
Адам и Ева погрешија пред Бога и протерани. Од каде знаеше Авел да принесе добра жртва пред Бога?

Дали се Адам, Ноја, Аврам и т.н. во небесата?


Веројатно Адам му кажал на Авел или можеби Бог дирекно, за Авраам и Ное мислам дека се на Небесата, за Адам не знам. Но каква врска има ова со моето прашање? Јас те прашав (ќе ги цитирам повторно прашањата):

Дали можеш да наведеш каде тоа апостолите зборувале за Јовановото крштевање на Исус? Можеш ли да ни ги посочиш библиските цитати каде што апостолите во своите посланија го спомнувале крштевањето на Исус?
Дали можеш да ни цитираш некое старозаветно пророштво каде што се пророкува крштевањето на Исус?
Познато ни е дека Сатаната го искушуал Исус и се обидел да го спречи да отиде на Голготскиот крст (а потоа и да се симне од него), но зошто Сатаната не го спречил Исус кога отишол да се крштева кај Јован Крстителот?

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Во времето на Ное потопот (водата) за ова вели Словото: 1 Петар 3:20: кои некогаш беа непокорни, кога Божјото трпение ги чекаше во Ноевото време, додека се градеше ковчегот, во кој само неколкумина, односно осум души, се спасија преку водата.

Се спасија вели преку водата. Кое евангелие мислите дека Ное им го проповедаше на неверниците во тоа време. Не велеше тој покајте се и спасете се водата ќе дојде. Верувајте дека водата иде и спасете се преку неа.


Повторно каква врска има ова со моите прашања погоре? Овде Ное никаде не го спомнува Исусовото крштевање.
Во Библијата никаде не пишува дека Ное им велел на луѓето: „спасете се преку водата“. Многу поверојатно е да веруваме дека Ное им велел: „Се наближува невреме, потоп, влезете во бродот и спасете се!“ Доколку им велел да се спасат преку водата, тогаш тие би му рекле: „Па зошто тогаш градиш брод? Зошто се криеш од водата? Повели и ти остани надвор за и ти да се спасиш преку водата.“

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Не велеше Јован Крстителот покајте се иде Спасителот за да преку крштевањето ги земе вашите гревови. (меѓу вас стои еден! Зошто стои меѓу нив Еден, и зошто каде што крштеваше Јован!)На Евреите крштевањето им беше многу добро познато.


Рака на срце, знам јас, а знаеш и ти дека Јован никаде не велел такво нешто. Јован никаде не рекол: „покајте се иде Спасителот за да ПРЕКУ КРШТЕВАЊЕТО ги земе вашите гревови.“ Ако сметаш поинаку, повели цитирај го местото во Библијата каде што Јован го вели тоа.

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Материјалите на Шаторот на средбата односно завесата требаше да биде изработена од : Љубичесто , црвено и темноцрвено предиво и препреден лен.

Излез 26:1
„Шаторот направи го од десет завеси: од љубичесто, црвено и темноцрвено предено и од препреден лен

Значењето на сината(љубичестата) е крштевањето
значењето на црвената е знаеме сите (крвта)

Дури и во светата облека на свештениците ќе ги најдете истите спомнати бои кои го означуваат христовото евангелие (крштевањето и крвта).


Ова е повторно произволна интерпретација. Никаде во Библијата не се вели дека сината (љубичестата) боја го означува крштевањето.

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Жртвата помирителна требаше да биде принесена еднаш годишно и тоа преку Високо Свештеникот. Тој требаше преку рацеполагање да ги проложи сите гревови, престапи, беззаконија врз главата на жртвата и да ја заколи неа. Овде рацеполагањето во Новиот Тестамент е крштевањето.


Според некои крштевањето во новиот завет е она што беше обрезанието во стариот завет, според други (вас) тоа е рацеполагањето. Но факт е дека и двете се произволна интерпретација и дека Библијата никаде не вели дека рацеполагањето во новиот завет е крштевањето.
Ти во другата тема „Само за грешници. Новиот почеток!“ пиша:
„Во многу слики од порано ако видите ќе забележите дека крштевањето на Исус е нацртано како Јован Крстителот ги има исто така неговите раце положено на главата на Исус. “
Но сите знаеме дека тие слики исто така се произволна уметничка претстава на сликарот и дека такви слики од 1век не постојат. Не постои ни историски запис кој вели дека Јован Крстителот го рацеположил Исус пред да го крштева.

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Во Исаија глава 53 вели: Сите ние бевме заблудени како овци, се отстрани секој од патот свој, - и Господ ги возложи врз Него гревовите на сите нас. 7 Он беше *измачуван, но стадаше доброволно и устата Своја не ја отвораше; како овца Он беше одведен на колење, и како што е јагнето пред стрижачите свои безгласно, така и Он не ја отвори устата Своја.

Во ова пророштво за Спасителот јасно ќе ги најдете двата дела:

1.и Господ ги возложи врз Него гревовите на сите нас.(Во МК Библија од 2009 год. пишува Господ ги натовари врз Него гревовите на сите нас.) Според сведоштвото Јованово (Крстителот) ние разбираме дека крштевањето на Исус има врска со жртвениот систем затоа што преку рацеполагање од страна на ВисокоСвештеникот беа гревовите од заедницата положени(натоварени) врз главата на жртвата. Сведоштвото Јованово е дадено на другиот ден, после крштевањето. Затоа Јован и вели: „ Ете Го Божјото Јагне“ за да не посочи нас кон законската жртва според прописите.


Повторно, туку никаде не вели дека Господ преку рацеполагањето на Јован ги вложи врз Исус гревовите на сите нас, ниту пак воопшто се спомнува Јовановото крштевање на Исус. Значи настрана теологиите и интерпретациите, прашањето ми е многу јасно:
Дали можеш да наведеш каде тоа апостолите зборувале за Јовановото крштевање на Исус? Можеш ли да ни ги посочиш библиските цитати каде што апостолите во своите посланија го спомнувале крштевањето на Исус?
Дали можеш да ни цитираш некое старозаветно пророштво каде што се пророкува крштевањето на Исус?


Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


2. Он беше *измачуван, но стадаше доброволно и устата Своја не ја отвораше; Овде јасно се зборува за крвта Исусова која беше после рацеполагањето т.е крштевањето од страна на Последниот Високо Свештеник Јован Крстителот.


Крвта Исусова беше и после миропомазанието на Исус, и после причеста, и после триумфалното Исусово влегување во Ерусалим и после многу други важни новозаветни настани. Во ова пророштво не е ставен никаков ексклузивитет, ниту пак е спомнато Јовановото крштевање на Исус.

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Значи, според ова, прво беше искупението од гревовите според прописите на жртвениот систем (рацеполагање- крштевање) потоа крвопролевањето (жртвата мораше да ја пролее својата крв како исплата на гревовите од грешникот, без крвопролевање не станува проштевање.)


Значи, пак ќе повторам, во Библијата никаде не е ставена цртичка помеѓу зборовите „рацеполагање“ и „крштевање“. Тоа поврзување е произволна интерпретација, но не и учење на Светото Писмо.

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Затоа јас не велам дека крштевањето е позначајно , туку крштевањето и крвта одат заедно и се рамноправно значајни. Ако Исус не ги зеде гревовите на светот, Тој неможеше да биде осуден. Затоа, без крштевањето , крвта (крстот) нема сила и обратно.


Ако се рамноправно значајни, тогаш тоа ќе го видевме во Светото Писмо. Но не гледаме нешто такво, освен горните произволни интерпретации и произволни аналогии. А исто така никаде во Библијата не пишува дека преку крштевањето Исус ги земал гревовите на светот. Тоа е според учењето/евангелието на Paul C. Jong, но не и според Библијата. Кога зборуваме за библиските вистини и објави, многу е важно јасно да кажеме што вели Библијата, а што не вели. Бог не ни објавил ништо „меѓу редови“. Зборувањето во име на Библијата (Бог) во оние места каде што таа молчи е крајно опасно. Вадењето догми од молк е најчестата ерес во историјата на христијанството.

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Со тоа што јас зборувам за обете често е укажување на Словото и дека водата (крштевањето) го нема во сведоштвото на денешниот така наречен Христијанин. Провере те го ова и ќе видите. Светскиот христијанин кого ќе го прашате: Каде Исус ги зеде твоите гревови, тој/таа ќе ви рече на Крстот, додека гревовите Исус ги зеде кај крштевањето во реката Јордан.


Словото за Јовановото крштевање на Исус го немало ни во сведоштвото на Христовите апостоли. Затоа и ти реков да ми наведеш цитати од Библијата каде апостолите сведочат дека Јован го крсти Исус и дека со тоа крштевање Исус ги зема нашите гревови, дека тоа е важни и сл. Такво сведоштво не гледаме ниво во делата апостолски, ниту во посланијата на апостол Павле, ниту во посланијата на Јован и Петар, ниту во посланието на Јаков, ниту во писмото до евреите, ниту во Откровението. Тоа го гледаме во пишувањето на Paul. C. Jong; но не и во сведоштвото на Христос и апостолите, не и во Библијата.

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Во Новиот Тестамент.

1 Петар 3:21 вели: „Образот на таа вода – крштевањето, но не отстранувањето на телесната нечистотија, туку ветување на Бога- добра совест- не спасува сега и нас преку воскресението на Исуса Христа.”( МК Библија 1976 год.)

Овде вели: крштевањето, не спасува сега и нас.

Овде апостолот укажува на Исусовото кршевање а не на телесното, туку верата во Христовото крштевање.


Прочитај го внимателно стихот и ќе видиш дека тој воопшто не зборува за Исусовото крштевање, туку за нашето крштевање, бидејќи ние сме тие кои треба да дадеме одговор на добра совест пред Бог.
И внимавај како завршува делот што ти ги со цитирала „не спасува сега и нас ПРЕКУ ВОСКРЕСЕНИЕТО НА ИСУС ХРИСТОС“. Значи не вели преку крштевањето и воскресението на Исус, туку само преку воскресението.

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Во Галатјаните 3:27 вели: зашто сите, кои се крстивте во Христа, се облековте со Христа.
Како можеме ние да се крстиме во Христа освен преку вера во Неговото крштевање.


Зборот „крстиш“ (грчки: баптиѕо) значи да се потопиш (да влезеш, да се нурнеш) во нешто. Ние сме крстени со Исус со тоа што сме облечени во Христос, со тоа што сме го „соблекле“ стариот човек кој е воден од страстите и похотите и сме го „облекле“ Исус Христос и се преобразуваме/преумуваме согласно Неговото учење преку силата на Светиот Дух. И пак ќе повторам, тука никаде не е спомнато дека крштевањето во Христа е преку вера во Неговото крштевање. Кога апостолите проповедале покајание и вера во Исус, тие никогаш не им велеле на луѓето да веруваат во Јовановото крштевање на Исус. Такво нешто нема во Библијата.

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Колосјаните 2:12 вели:откако бевте погребани со Него во крштение, во кое и воскреснавте со Него преку верата во дејството на Бога, Кој Го воскресна од мртвите.. Преку вера сме крстени во Христа.

Во Римјаните 6:3 вели: Зар не знаете дека сите ние што се крстивме во Исуса Христа, во Неговата смрт се крстивме. Како може човекот да биде крстен во Христа?

Во овие стихови вели дека кога веруваме во Исусовото крштевање кое Тој го прими од Јован Крстителот ние веруваме дека Преку рацете на Јован Крстителот сите наши гревови беа положени врз Исус (т.е)ние бевме натоварени врз Него. Преку ова ние сме крстени во Христа и заедно со Него распнати на Крстот и заедно со Него воскреснати од смртта.


Рака на срце, повторно морам да кажам дека такво нешто не се вели во стиховите кои ги цитиравте. Во цитираните стихови никаде не пишува да веруваме во Исусовото крштевање, ниту пак дека преку рацете на Јован Исус ги примил нашите гревови.

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Видете во Словото вели: Матеја 2:16: Тогаш Ирод, кога виде дека мудреците го измамија, се разгневи многу и прати, та ги уби сите младенци во Витлеем и по целата негова околина од две години и помали, според времето што точно го беше узнал од мудреците.
Овде Сатаната сакаше да го убие Христа пред да може да започне со јавната служба т.е. пред да прими крштевање и пред да биде распнат за да не биде верувањето Божјо исполнато.

Истово се случува и во книгата Мојсеј. Народот го чекаше Спасителот и знаеше на кој начин Тој нив ќе ги спаси.


Тоа „пред“ е пред околу 30 години и не може да се рече дека тука Сатаната се обидел да го спречи конкретно Јовановото крштевање на Исус. Кога Исус отишол кај Јован за да се крсти, не гледаме никаков напат на Сатаната, не гледаме никакво искушение. Едноставно Исус оди кај Јован и се крштева, за разлика од Исусовиот пат до Голгота каде што Сатаната на неколку наврати се обидел да го спречи. Од тука индиректно гледаме дека и Сатаната знаел дека Исусовото распнување на крстот е поважно и позначајно од Исусовото крштевање, а не еднакви по значење.

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Како што ни е запишано сведоштвото од Апостолот Јован вели: 1 Јованово 5: Исус Христос е Оној, Кој дојде преку вода и крв и преку Духот,- не само преку вода, туку преку вода и крв; и Духот е Оној, Кој сведочи, оти Духот е вистина. Видете овде дека првото јавно дело Христово за исполнување на Божјата правда е Водата т.е крштевањето а потоа крвта.


За воља на вистината би се сложил дека ова што овде го спомнува апостол Јован би можело да се поврзе со Јовановото крштевање на Исус каде што Исус за прв пат јавно е објавен како Божјиот возљубен Син. На тоа место Исус јавно е објавен како Божјиот Син, на тоа место слезе врз Него Светиот Дух и го помаза за службата што следеше. Сепак ниту тука не се вели дека Јован го рацеположил Исус или пак дека Јован на каов било начин ги вложил нашите гревови врз Исус.
Но ова е еден од ретките стихови во Новиот завет каде што се спомнува тоа и ниту тука, ниту на некое друго место во новиот завет не е спомнато дека ние треба да исповедаме вера посебно за овој настан.

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Апостолот Јован вели овде повторно, не само преку вода, и со ова укажува дека Израелците добро го знаеја значењето на водата и со ова ги посочува пак кон жртвениот систем и пророкот Исаија каде вели : Беше презрен, отфрлен од луѓето, човек на болката, свикнат на страдањата, од Кого секој го отстранува лицето, беше презрен, и за ништо го сметавме. 4 А Тој ги понесе нашите болести, ги зеде врз себе нашите болки, додека ние сметавме дека Бог Го бие и Го понижува.

Овде укажува Исаија повторно на фактот дека Исус не направи грев и беше казнет затоа што Господ му ги натовари врз Него нашите гревови преку крштевањето.


Прости ми што пак ќе забележам, но апостол Јован никаде не вели дека Господ ги натовари нашите гревови врз Исус ПРЕКУ КРШТЕВАЊЕТО.

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Еве ви уште еден стих: Во евангелието според Јован 19:34 вели: но еден од војниците со копје Му ги прободе ребрата, и наеднаш истече крв и вода.

Пак еве вода да не потсети нас дека делото Христово се состои од водата (крштевањето) и крвта (Крстот, крвопролевањето). Па Исус беше толку многу саати измачувван да воо него можеби и да немаше капка вода, зошто рече Жеден Сум. Од каде се најде сега овде вода да истече од истата рана од каде што истече крв? Ајде да речеме дека Исус е ист како луѓето , пресечете се малку каде било и видете дали јасно крв и вода ќе истечат.
Па дури и оние кои се телесно крстени и тврдат дека веруваат дека се христијани нека го проверат ова.

Со ова Бог ни кажува дека има голема разлика помеѓу Исусовото крштевање и нашето телесно- човечко крштевање.


Повторно необуздани човечки интерпретации. Човек колку и да е жеден, тоа не значи дека во неговото/нејзиното тело нема вода затоа што човековото тело во најголем процент се состои од вода (телото на децата се состои од 75% вода, а телото на постарите луѓе од 50% вода, значи во просек од 60%)
Забелешката дека откако Исус бил прободен со копје протекло крв и вода било констатација дека Исус бил веќе мртов. Исус најверојатно бил прободен во срцето (бидејќи војникот сакал да се осигура дека Исус со сигурност би бил мртов). Срцето е обвиткано со мембрана (перикардиум) во која има вода која ја штити површината на срцето од сушење. Исто така има и други медицонски објаснувања од каде би можело да истече вода при прободување на човек кој умрел распнат на крст.
Не велам дека нужно е погрешно поврзувањето на водата и крвта со крштевањето и крвопролевањето, но само потенцирам дека тоа се човечки интерпретации. На пример други толкувачи велат дека крвта го симболизира оправдувањето (бидејќи сме оправдани преку Христовата жртва, а водата осветувањето. Трети толкуваат поинаку, но факт е дека доколку Бог сакал нешто важно да ни каже, Тој тоа ќе го направел на многу јасен и концизен начин, а не во шифри и скриени кодови - што е одлика на гностицизмот.

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Исус беше искушан од Сатаната да ни каже нас дека моментот кога ние ќе поверуваме во Неговото крштевање до 2 години на правилан вера Сатаната ќе не искушува и да ни каже како да се одбраниме, зошто против секое искушение вели Господ: Напишано е... Со ова уверливо е дека Библијата е Слово Божјо и одбрана за верниците против Сатаната преку правилна вера.


Како мислиш до 2 години? Сакаш да кажеш дека по 2 години Сатаната нема да не искушува?

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Навистина Крстот Исусов е моќен но само преку водата. Без водата не може да биде крвта. Исус Христос е Оној кој дојде преку вода и крв. Така овие две одат заедно, се рамноправно важни и не можат едно без друго.


Ако Исусовиот крст е моќен САМО преку водата и ако без водата не може да биде крвта, тогаш Христос и апостолите тоа јасно и гласно ќе го проповедаа. Тие би велеле: „Покајте се и верувајте дека Јован го крсти Исус и со тоа вашите гревови беа натоварени врз Исус. Верувајте во Исусовото крштевање!“, но тие не само што не проповедале вакво евангелие, туку и воопшто не го спомнувале Јовановото крштевање на Исус.
Зарем не ти е малку чудно тоа што апостолите не го проповедале ткн. евангелие на вода и Дух?


Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 13:52
Originally posted by sk sk напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by sk sk напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by sk sk напиша:

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Koja e poentata da se molish na Sinot Bozji, koj pak se molel na Hashem? Shto ne se molite direktno na Hashem? Vprocem i Sinot Bozji veli deka ja ispolnuva voljata na Negoviot Nebesen Tatko - Hashem - pa toa znaci shto Hashem ke kaze, toa ke bide. Zatoa molete se na Hashem, za da so sigurnost dobiete ona shto barate - vecen zivot.

Ние кои сме поново родени се молиме во името на Исус Христос нашиот Господ и Спасител.

Зошто и самата Библија не учи нас дека кај Отецот не може никој да појде освен преку Исус(т.е. делото негово кое е сокриено во значењето на Неговото име).

А за Хашем, каде е ова напишано во Библијата?


Za vas koi tvrdite deka Sinot Bozji e Bog, eve vi eden dokaz pa preispitajte se shto sledite :
http://en.wikipedia.org/wiki/Comma_Johanneum

Toa shto velish deka nikoj ne moze da dojde kaj Nebesniot i Edinstven Bog, osven preku Sinot Bozji e ostvareno samo preku zelbata na Hashem, Nebesniot Tatko. Bez Negova zelba, nitu Adam imal controla vrz zemjata, nitu vtoriot Adam, Sinot Bozji, koj go ocistil prvosveshtenstvoto, NISHTO ne se ispolnuva.

Zemi i citaj originali, a ne prevodi na prevodi, na prevodi, koi kako i rasipan telefon - izvini Bart Ehrman shto ti ja zedov frazata - porakata ne e ista kako na pocetokot. Zatoa ima mnogu muabetenja, i se se vrti vo krug.


Јазикот на Новиот Завет е грчкиот. Евангелијата се напишани на грчки, посланијата исто така. Не знам за каков оригинален јазик говориш. Постојат сведоштва дека само мошне мал дел од писанијата се напишани на арамејски, но тоа е се. Се друго е пишувано на грчки.


Jazikot na taa religija e grcki, kako shto budistite zboruvaat indijski. Sinot Bozji vo kogo ti veruvash -bar taka dobiv predpostavka - zboruval aramejski, pa prouci ja taa kultura, vrati se vo toa vreme, utvrdi gi frazite koi sekojdnevno se koristele, i ke go razberesh mnogu podobro.

Tie dokazi se od promenite za koi veke ti kazuvav.


Штом и Апостолите своите учења ги ширеле на тој јазик на кој зборувал тогашниот свет, значи ниту тие немале проблем со тоа нешто.


Tuka e problemot. Apostolite, prvata generacija vernici, site zboruvale na aramjski/evrejski. Toa shto denes se vika original nov zaved e pishuvan od grci. Kako ke dokazesh deka apostolite zboruvale grcki? Ne postoi nitu edna kopija od noviot zavet od toa vreme.


Да, ама Апостолите проповедале насекаде. Да не проповедале на еврејски и во Рим? Да не проповедале на еврејски во Македонија, Грција, Крит, Кипар? Секако дека не. А во однос на Евангелијата и посланијата пишувани од Апостолите или под нивно влијание, не постои никаков доказ дека тие биле пишувани на еврејски или арамејски, освен сведоштвото на Јероним дека само Евангелието по Матеј е напишано на еврејски. Тоа е се.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 12:46
Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Па доказите ви ги напишав во истата порака. Во писмото вели дека Бог дојде да го исполни законот.
Тогаш тие се боите кои Бог ги даде и Исус ги исполна со крштевањето и крвта.

А ако вие мислите дека Божјото писмо има нешто заедничко со фудбал тогаш тоа е ваш избор.

Мое е да ви кажам што знам.

Видете овде има и друг запис за водата во книгата 2 Цареви глава 5 напишано е за војсководачот Нееман. Тој поради настојувањето од неговиот слуга и верата во словото на Божјиот пророк го направи тоа што му беше кажано да направи.

Ако вие мислите дека ова што ви го кажав за боите не е точно тогаш кое е значењет на боите!
Оставете го фудбалот на страна зошто е човечка измислица.

Поентата ви ја сфатив!!



Ima vistina deka vodata kako simbol se upotrebuva na poveke mesta, i mene licno me predizvika eden tvoj komentar kako vie gledate na edna slucka, od drug agol, shto me natera da razmislam nekolku saati. Imashe dobra poenta.

Pozdrav!
Кон врв
Marinceska Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 07.Август.2011
Статус: Офлајн
Поени: 89
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marinceska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 12:32
Па доказите ви ги напишав во истата порака. Во писмото вели дека Бог дојде да го исполни законот.
Тогаш тие се боите кои Бог ги даде и Исус ги исполна со крштевањето и крвта.

А ако вие мислите дека Божјото писмо има нешто заедничко со фудбал тогаш тоа е ваш избор.

Мое е да ви кажам што знам.

Видете овде има и друг запис за водата во книгата 2 Цареви глава 5 напишано е за војсководачот Нееман. Тој поради настојувањето од неговиот слуга и верата во словото на Божјиот пророк го направи тоа што му беше кажано да направи.

Ако вие мислите дека ова што ви го кажав за боите не е точно тогаш кое е значењет на боите!
Оставете го фудбалот на страна зошто е човечка измислица.

Поентата ви ја сфатив!!
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 12:05
Marinceska

"Значењето на сината(љубичестата) е крштевањето
значењето на црвената е знаеме сите (крвта)"

Od kade gi izvadi ovie znacenja?

Jas velam deka sinata boja go prestavuva Lazio, a crvenata Rabotnicki. A zoshto tie boi se zaedno, zatoa shto ke se sretnat naskoro Lazio i Rabotnicki. Eve ti dokaz za boite i za moite tvrdenja.

http://www.sslazio.it/

http://www.worldfootball.net/teams/fk-rabotnicki/


Ke sakash li ti da dadesh dokazi za istite boi? Nikade ne e zapishano vo biblijata znacenieto na tie boi. Pokazi mi so dokazi deka gresham.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 11:58
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:


Originally posted by sk sk напиша:

Vnimavaj na kogo velish "bre". Zemi evrejski ili aramejski, jazikot koj go zboruval Sinot Bozji, pa ke naucish. Do togash, mozebi ova ke ti pomogne - Adonai.
Извини, не мислев да те навредам со тоа „бре“, туку онака разговорно ти се обратив, а тонот ми беше пријателски среќаЗошто се плашиш да го изговориш Божјото Име? Да го изговориш Божјото Име кога поучуваш некого, тоа воопшто не е напразно изговарање, ниту хулење на Божјото име? Зарем не сметаш дека во таков контекст е навредливо за Бог тоа што наместо да го ословуваме со вистинското Име, ние го нарекуваме со прекар - Хашем? Гревот може да биде и поголем доколку неупатените го прочитаат тоа и од тоа заклучат дека тоа е Божјото Име. Тогаш наместо поука, си направил дезинформација и неупатените си ги научил на погрешно Божјо Име. Е тоа може да биде вистинска хула, освен ако во фуснота не објасниш што ти значи тоа „хашем“.


Prifateno. Hashem bukvalno znaci "imeto" i se misli na cetitite bukvi - znaesh koi se tie. Od pocit kon Nego, tie ne se igovaraat za da ne se zloupotrebuvaat, posebno ne na forumi. Vo Torata ima 72 iminja koi lugjeto gi dale na Nego, a se prevedeni samo kako Bog, Gospod. Doklu se upotrebuvaat site tie iminja kako shto se vo Torata, ke vidish kolku se tie povrzani so dadenata situacija i se dobiva pocelosna slika na sluckata.
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 11:55
Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by sk sk напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by sk sk напиша:

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Koja e poentata da se molish na Sinot Bozji, koj pak se molel na Hashem? Shto ne se molite direktno na Hashem? Vprocem i Sinot Bozji veli deka ja ispolnuva voljata na Negoviot Nebesen Tatko - Hashem - pa toa znaci shto Hashem ke kaze, toa ke bide. Zatoa molete se na Hashem, za da so sigurnost dobiete ona shto barate - vecen zivot.

Ние кои сме поново родени се молиме во името на Исус Христос нашиот Господ и Спасител.

Зошто и самата Библија не учи нас дека кај Отецот не може никој да појде освен преку Исус(т.е. делото негово кое е сокриено во значењето на Неговото име).

А за Хашем, каде е ова напишано во Библијата?


Za vas koi tvrdite deka Sinot Bozji e Bog, eve vi eden dokaz pa preispitajte se shto sledite :
http://en.wikipedia.org/wiki/Comma_Johanneum

Toa shto velish deka nikoj ne moze da dojde kaj Nebesniot i Edinstven Bog, osven preku Sinot Bozji e ostvareno samo preku zelbata na Hashem, Nebesniot Tatko. Bez Negova zelba, nitu Adam imal controla vrz zemjata, nitu vtoriot Adam, Sinot Bozji, koj go ocistil prvosveshtenstvoto, NISHTO ne se ispolnuva.

Zemi i citaj originali, a ne prevodi na prevodi, na prevodi, koi kako i rasipan telefon - izvini Bart Ehrman shto ti ja zedov frazata - porakata ne e ista kako na pocetokot. Zatoa ima mnogu muabetenja, i se se vrti vo krug.


Јазикот на Новиот Завет е грчкиот. Евангелијата се напишани на грчки, посланијата исто така. Не знам за каков оригинален јазик говориш. Постојат сведоштва дека само мошне мал дел од писанијата се напишани на арамејски, но тоа е се. Се друго е пишувано на грчки.


Jazikot na taa religija e grcki, kako shto budistite zboruvaat indijski. Sinot Bozji vo kogo ti veruvash -bar taka dobiv predpostavka - zboruval aramejski, pa prouci ja taa kultura, vrati se vo toa vreme, utvrdi gi frazite koi sekojdnevno se koristele, i ke go razberesh mnogu podobro.

Tie dokazi se od promenite za koi veke ti kazuvav.


Штом и Апостолите своите учења ги ширеле на тој јазик на кој зборувал тогашниот свет, значи ниту тие немале проблем со тоа нешто.


Tuka e problemot. Apostolite, prvata generacija vernici, site zboruvale na aramjski/evrejski. Toa shto denes se vika original nov zaved e pishuvan od grci. Kako ke dokazesh deka apostolite zboruvale grcki? Ne postoi nitu edna kopija od noviot zavet od toa vreme.

Изменето од sk - 14.Август.2011 во 12:48
Кон врв
sk Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 25.Јануари.2010
Статус: Офлајн
Поени: 515
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај sk Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Август.2011 во 11:53
Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Originally posted by sk sk напиша:

Jazikot na taa religija e grcki, kako shto budistite zboruvaat indijski.
Мала интелектуална корекција, сосема небитна во контекст на дискусијата, чисто како занимливост...

Будистите не зборуваат индијски. Нема таков јазик, но постојат индијски јазици: санскрит, хинди, телугу, малајалам, тамилски и тн. Будистите зборуваат на разни јазици зависно во кој регион на светот живеат.
Но јазикот на кој се запишани поважните будистички списи се вика: Пали (сроден е со санскритот, јазикот на кој пак се напишани хиндуистичките свети списи)


Prifateno. Blagodaram na informacijata. Nauciv neshto novo.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  123 8>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,265 секунди.