|
GENEL :@ |
Внеси реплика | страница 123> |
Автор | |
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Испратена: 03.Јуни.2011 во 13:14 |
...се надевам сега ќе го прочиташ "упатството за користење"...нормално,на пишано на англиски и кинески. |
|
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
|
Izzi
Сениор BRAINIAC Регистриран: 18.Септември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4475 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ГЕНЕЛ се тешки шупаци. НИКОГАШ со нив соработка пак.
Мојата приказна со Генел...купив Канон ЕОС 1000Д од Малезија со меѓународна гаранција. Кога ми пристигна апаратот тука забележав дека вградениот блиц не се крева. Со гаранцијата го однесов во Генел и им објаснив што и како е проблемот. Дојде сервисерот, го зема апаратот и нешто разгледуваше околу лежиштето за екстерен блиц и дојде до заклучок дека тоа е проблем со електрониката и мора да го оставам апаратот на сервис. Да не заборавам, меѓународната гаранција не важи кај Генел... Штом слушнав “отварање на апаратот“ ги поздравив и си отидов накај дома. Го прогуглав проблемот и се испостави дека фабрички некои Канони се испорачуваат со маана каде што во лежиштето за екстерниот блиц е притиснато едно минијатурно копче кое му кажува на апаратот дека има ставено екстерен блиц и со тоа не може да се крене внатрешниот. Со помош на штрафцигерче ко поткренав парчето метал од копчето и блицот се крева без проблем. Е*ате сервисерот е*ате... Изменето од Izzi - 02.Јуни.2011 во 20:40 |
|
|
|
procokal
Група Регистриран: 20.Февруари.2011 Статус: Офлајн Поени: 91 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Добро е некогаш да се читни цела тема, а не само првиот пост.
|
|
Tale Fiat
Нов член Регистриран: 02.Февруари.2011 Статус: Офлајн Поени: 4 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Mene ednash u zivot mi se rasipa aparat i toa Canon, ne beshe kupen u Genel a beshe i istecena garancija, go odnesov go smenija senzorot i koga prashav kolku da platam mi rekoa deka e gratis posto toa se pojavilo na cela serija, aparatot ke ti go popravat samo bidi strpliv! pozz
|
|
hypertech
Сениор Регистриран: 02.Март.2007 Статус: Офлајн Поени: 600 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
со здравје да си го сликаш
|
|
eos 1D mk4 , EF 24L , EF 50L , EF 85L , EF 135L , EF 200L , EF 400L
|
|
UnnameD987
Нов член Регистриран: 09.Март.2011 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 17 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
GOTOVO!!!
Si go zemav aparatot od Genel zavcera i odma go odnesov vo Video data i vcera mi bese gotov. Nemase ni 24 saati. Inaku ne bila rasipana maticnata na aparatot tuku imalo nekoj osigurac na nekoja plocka kaj sto se stava usb i av kabel i toj pravel problem. Znaci dzabe cekav 25 dena za aparatot. Vazno se zavrsi rabotata. Fala vi na site za informaciite i sovetite sto mi gi dadovte mi bea od korist. POZDRAV |
|
treno
Нов член Регистриран: 22.Декември.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 26 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Добар ден,
дури и во “ТЕШКОТО“ има правила на игра.... Јас не би се брзал да го вратам добиениот апарат - камера. Мене ме интересира каква “замена“ ти дадоја? А оваа “приказна“ е интересна: “Iskontaktirav so glavniot covek od Canon za Makedonija, Albanija i Kosovo i mi rece da si go zemam aparatot od Genel i da go odnesam vo Video data!!!“ Ако господата од Canon знаат каде може да се сврши работата зошто самите не ја средат???? А зошто се радуваш на нов??? Нели веќе си купил нов и не работи!!! Значи кој ти гарантира дека новиот ќе работи??? Мој совет: ако ти дале веќе апарат од иста вредност како твојот, сликај си - и мака немај. Нека они тебе те бараат и молат како ти што си молел да превземат нешто. Изменето од treno - 02.Мај.2011 во 16:24 |
|
UnnameD987
Нов член Регистриран: 09.Март.2011 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 17 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Epa vaka,
aparatot ne go vrativ, najverojatno ke go vrakam vo vtornik. Iskontaktirav so glavniot covek od Canon za Makedonija, Albanija i Kosovo i mi rece da si go zemam aparatot od Genel i da go odnesam vo Video data, i da vidat sto e rabotata. I kako sto mi rece najverojatno ke mi dadat nov. Neznam stvarno sto ke bide so toj aparat. Istoriski stana, podobro nikad da ne go kupev Vo vtornik doagam so svezi informacii. Pozdrav |
|
Igor-T
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 19.Март.2006 Статус: Офлајн Поени: 622 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Chekaj, chunki e 1, 2 Maj. :) Inaku i mene me interesira odvivanjeto na situacijata. Pozdrav Igor |
|
procokal
Група Регистриран: 20.Февруари.2011 Статус: Офлајн Поени: 91 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Шо бидна?
|
|
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ne bidete OVCI!!!!
|
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Za ova gi dobivas na sud momentalno!!! I pisi im i za ova na Canon!!! Употреба на вознемирување, притисок и прекумерно влијание Член 31-д При одредување дали некое пазарно однесување употребува вознемирување, притисок, вклучувајќи физичка сила, или прекумерно влијание, се зема предвид следново: а) време на одвивање, локацијата, природата или траењето; б) употребата на заканување, навредливи изрази или однесување; в) користење на ситуација од страна на трговецот во смисла на несреќен случај или околности со таква тежина кога е намалена моќта на расудување на потрошувачот, а трговецот е свесен за тоа, а заради влијание на неговата одлуката во врска со производот и услугата; г) сите сериозни или несразмерни пречки надвор од договорот наложени од страна на трговецот кога потрошувачот сака да ги спроведе правата од договорот, вклучувајќи право да го раскине договорот, замена на производот и услугата или барање на друг трговец и д) какви било закани за преземање на правни работи кои по закон не можат да бидат преземени. Изменето од Tegla - 29.Април.2011 во 00:41 |
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ne e loso od vreme na vreme da se citaat zakonite :)))
|
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
Tegla
Сениор Регистриран: 16.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 2213 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Замена со друг производ
Член 50 Потрошувачот има право кај трговецот кај кој е купен производот да го замени производот што има соодветен квалитет, а што не одговара во однос на формата, големината, моделот, бојата, бројот или од други причини. Потрошувачот правото од ставот 1 на овој член може да го оствари во рок од 15 дена од денот кога производот е купен. Замена на производот со соодветен квалитет се врши ако производот не бил употребуван, ако е сочуван изгледот на производот, употребните својства, пломбите, фабричките етикети, како и фискалната сметка за производот или сметко потврда кои на потрошувачот му биле издадени заедно со производот. Ако во моментот на поднесувањето на барањето од потрошувачот трговецот нема соодветен производ (производ што ќе одговара на неговите потреби), потрошувачот има право по свој избор да бара: - да го раскине договорот и да бара враќање на платениот паричен износ или - да го замени производот со соодветен кога ќе има таков производ. Трговецот е должен да го извести потрошувачот кој барал замена на производот дека има таков производ за продажба во рок кој не може да биде подолг од 30 дена од денот на приемот на барањето. Изменето од Tegla - 29.Април.2011 во 00:29 |
|
That is called grain. It is supposed to be there.
|
|
Внеси реплика | страница 123> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |