|
Жените на Мухамед |
Внеси реплика | страница 123 5> |
Автор | |||
емил
Сениор зависник идивидовски Регистриран: 11.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 85186 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Испратена: 16.Декември.2013 во 20:28 |
||
да
|
|||
Zlatnik
Сениор Регистриран: 23.Август.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
А ! И, што велиш, има, а? Е добро, штом ти тврдиш, значи си го осетил. Така? |
|||
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
|
|||
емил
Сениор зависник идивидовски Регистриран: 11.Август.2009 Статус: Офлајн Поени: 85186 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Има . Едноставно ти не си го усетил доволно .
|
|||
Zlatnik
Сениор Регистриран: 23.Август.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
А бидејќи бог нема, значи нема кој да му помогне! |
|||
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
|
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Не е прв пат да видиме влетување на верник кој се појавува само цел да ја возвеличува својата вера обезвреднувајќи ги сите останати. Таков е и овој случај. Заошто инаку во еден ден би испостирал неколку страни oд с'е и сешто, собрано од пропагандните брошури стокмени од институцијализираната вера во која се заредил, a наменети токму за ваква цел ? И кога ќе биде повикан да го следи куќниот ред (како што прават сите тукашни членови) доколку сака да му се посвети должно внимание, веднаш вулгарно се збогува за да избега од конверзaција која евентуално би го довела неговото убедување под прашање. Бог да му е на помош. Изменето од Messenger - 16.Декември.2013 во 13:33 |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
Calipso
Модератор Primarius Регистриран: 26.Мај.2009 Локација: Македонија Статус: Офлајн Поени: 44671 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
А кој сакаш да ти даде реплика кога ги кршиш сите правила на форумот Прво постов не ти е на право место, второ упатуваш верска навреда на скоро цел форум! Ако не си писмен бе пријателе, описмени се прво па после шетај по форуми! |
|||
На овој свет има само тројца мажи кои се спремни да те поддржат во тежок момент:
Jack Daniels, John Jameson и Johnnie Walker! |
|||
evangeline
Модератор Регистриран: 22.Август.2011 Локација: Naxos Статус: Офлајн Поени: 6758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Би сакала да го повлечете тоа што го кажавте, конкретно називот Порнографска Библија. Во спротивно без разлика кој е модератор на соодветниов подфорум, ќе земам на своја одговорност секаква понатамошна санкција бидејќи се чувствувам крајно навредена од Ваша страна. |
|||
Внимавај кому му веруваш.
И ѓаволот еднаш беше ангел. Being RICH is not about how much you have, BUT about how much you GIVE |
|||
jasmin23
Група Регистриран: 04.Декември.2013 Статус: Офлајн Поени: 50 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Jas ne vodam vojna, samo kazav sto veli biblijata za Mazenje so maloletni lica, prvo spoznajte ja Vasata Pornografska biblija, posle tresete zeleni za drugi, a ne mi dade replika nikoj bidejki si gi vidoja bibliskite prikazni.
|
|||
jasmin23
Група Регистриран: 04.Декември.2013 Статус: Офлајн Поени: 50 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Bas obratno, vie razgledajte gi postovite pa posle komentirajte, vistinata boli zatoa ke bide izbrisana, sto sakate pravite. Aj selam alejkum
|
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
jasmin23,
прочитаj ги правилата и прописите на форумов пред да продолжиш со пишување (редење) коментари. Едно од правилата е да се коментира и реплицира во рамки на темата, а не надвор од неа. Ти во овој случај си безгранично далеку од темата. Затоа овие твои коментари ќе бидат избришани. Има безброј теми кои одговараат на оноа што сакаш да го напишеш, па прошетај малу преку нив и најди кои се соодветни за оноа што ќе пишуваш. Кога ќе пишуваш немој одеднаш да наредиш неколку страници бидејќи никој нема сериозно да те сфати, ниту да се нафати на реплицирање бидејќи никој нема да знае од каде да почне и каде да заврши. И последно, форумов не е поле за водење верски војни, туку место за искрена размена на мислења. |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
jasmin23
Група Регистриран: 04.Декември.2013 Статус: Офлајн Поени: 50 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Чекам, контра реплика, ајде драги христијани, повелете искоментирајте нешто.
|
|||
jasmin23
Група Регистриран: 04.Декември.2013 Статус: Офлајн Поени: 50 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Зошто Мухаммед (а.с.), ја ожени хазрети Аиша во толку млада возраст ?
Сопругите на Пратеникот (с.а.в.с.), се мајки на верниците. Во Ислам, сопругите на Аллаховиот Пратеник,(с.а.в.с.), имаат еден посебен третман и едно посебно место. Од кур'ански поглед они се умехату-л-му'минин (мајки на верниците): “ Пророкот, за верниците, е поблиску од нив самите; а жените негови се мајки нивни…” (Eл-Ахзаб, 6) Сопругите на Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), после неговото преселување имаат и еден друг третман. Они, имено, немаат право повторно да се омажат. За ова постои консензус, целосно согласување на сите исламски научници. Една од карактеристиките и привилегиите на Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), беше и таа, за разлика од другите мажи, дозволата да се ожени со повеќе од четири жени во исто време. Непријателите на Исламот, фактот дека Пејгамберот (а.с.), имал повеќе жени, често во текот на историјата го употребувале како напад врз неговата личност и на тој начин го девалвирале неговото дело и неговата мисија. Такви напади доаѓале до израз, особено последниве години. Треба да се нагласи дека оној кој сериозно го изучува патот на Мухаммед (а.с.), лесно ќе дојде до заклучок дека он не се определил да се ожени со многу жени поради неговите страствени желби. Ова е многу јасно. Меѓутоа, на оние кои алудираат дека тоа го направил поради исполнување на физичките потреби, редно е да ги потсетиме во неколку неконтестирачки историски факти: Прво: Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), беше во можност за себе да избере една млада убава девојка и на тој начин да ги задоволи своите страсти. Меѓутоа, он така не постапувал. Единствената девица која он ја ожени, беше Аиша (р.а.), додека сите други биле жени кои претходно биле мажени и повеќето од нив биле во своите средни години од животот. Ова несомнено, покажува дека исполнувањето на физичките потреби во животот на Пратеникот (с.а.в.с.), беше незначајно, додека исполнувањето на големите морални потреби беше примарно. На овој начин, Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), ги потврди највисоките морални човечки вредности. За ова можеме да се увериме гледајќи во специфичните причини кои го поврзаа со секоја негова сопруга и во фактот што се определил да се ожени со неа (дотичната). Јасно се гледа дека постигнувањето на физичките задоволства никогаш не биле клучни/примарни. Второ: Познато е дека Мухаммед (а.с.), својата младост ја поминал во Мекка, живеејќи чесен и побожен живот. Во тоа се согласија и интелектуалните муслимански кружоци, и оние немуслимански. Оттогаш он се украсил со својства на висок морал и стана познат по епитетот Eс-Садик (Оној кој ја говори вистината) и Eл-Емин (Верниот). Биографите на Пратеникот (с.а.в.с.), забележале дека, кога младите на Мекка се им се препуштија на виното, коцкањето и жените, он живеел далеку од овие аномалии. Трето: Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), поголемиот дел од неговиот живот го поминал со една единствена жена, од своите 25 до 50 години од животот. Даваесет и пет години брак ги помина со хазрети Хатиџа (р.а.), која била постара од него 15. години. Само после нејзината смрт, кога веќе он навлегол во шестата деценија на животот, се определил да има повеќе жени. Нагласените факти, кои се забележани во историската литература, без некоја претпоставка говорат дека бракот на Пратеникот (с.а.в.с.), со повеќе жени имаше подлабоко значење од општото физичко задоволство. Постојат многу причини поради кои Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), се определил да има еден поголем број на жени. Научниците бележат четири важни фактори поврзани со бракот на Пратеникот (с.а.в.с.),: прогласувањето на исламот, изготвување на одредени одредби од шеријатот, социјални причини и политички мотиви. За Ова пошироко се говори во многу извори. Бракот на Мухаммед а.с., со хазрети Аиша, р.а. Аиша, (р.а.), е ќерка на Ебу Бекр, (р.а.0. Она е единствената жена која Аллаховиот Пратеник, с.а.в.с., ја оженил девица. Сите други жени биле претходно мажени, или мажите им починале, или биле убиени во некоја од познатите битки. Аллаховиот Пратеник, (с.а.в.с.), на бракот со Аиша, (р.а.), претходно не размислувал, бидејќи она била многу млада. Меѓутоа, после смртта на хазрети Хатиџа, (р.а.), кај него дојде Хавле бинт Хаким, сопругата на Осман ибн Маз'ун, и го праша: “О Аллахов Пратенику, дали би се оженил?” А Аллаховиот Пратеник, (с.а.в.с.), ја праша: “Со која?” Она одговори: “Дали сакаш девојка не мажена (бирк), или сакаш жена која претходно била мажена (сејјиб)?” Која е девојката” – праша Пратеникот, (с.а.в.с.). Она одговори : “Aиша, ќерката на најсаканото тебе Аллахово суштество (се мисли на Ебу Бекр).” После тоа, Пратеникот, (с.а.в.с.), повторно праша: “А која е таа жена која претходно била мажена?” “Севда бинт Зем'а” – одговорила. Тогаш Пратеникот, (с.а.в.с.), и рече да оди и да ја побара нејзината рака. (Ахмед во Муснед) После тоа, Пратеникот, (с.а.в.с.), почна да ја сонува Аиша, (р.а.). Во врска со тоа, Аиша (р.а.), кажува дека Пратеникот, с.а.в.с., рекол: “Tри пати на сон ми се појави. После тоа мелекот скришум те доведе кај мене, беше облечена со свилени алишта и он ми рече: ‘Ова е твојата сопруга!’ Kога ти го открив лицето и кога видов дека таа си ти, реков: ‘Кога е од Аллах, така нека биде!” (Бухари и Муслим) Ова предание јасно говори дека Пратеникот, (с.а.в.с.), Аиша (р.а.), ја оженил според Објавата, значи му било наредено за тоа. Затоа нејзинот брак е специфичен. Аллаховиот Пратеник, (с.а.в.с.), Аиша, (р.а.), ја ожени , со согласувањето на нејзиниот татко, Ебу Бекр, (р.а.). Тоа се случи во месецот шеввал, во 11-та година на пратеништвото, поточно една година после бракот со Севда (р.а.), значи две години и пет месеци пред Хиџра. Со самиот факт дека Аиша, (р.а.), шеријатски не била полнолетна, тогаш дојде во куќата на Пратеникот, (с.а.в.с.). Ова се случи во месецот шеввал, седум месеци после Хиџретот, во Медина, кога и се изгради џамијата на Пејгамберот, (а.с.). Во врска со бракот на Пратеникот (с.а.в.с.), со хазрети Аиша, (р.а.), која била многу млада кога се омажила, непријателите на исламот во текот на историјата излегоа со многу забелешки и напади кон исламот и Пратеникот (с.а.в.с.), Таквите напади продолжуваат и ден денеска, за што и ние сме сведоци на на објавување на богохулни текстови и различни книги. Во врска со тоа, мислиме дека е многу важно да истакнеме неколку факти: Прво: Бракот на младите во тој временски период треба да се гледа во контекст на историските и културните времиња. Бракот со млади девојки, во тој временски период, беше традиција, така што никој на тоа не гледал, дури ниту најголемите непријатели на Пејгамберот (с.а.в.с.). Познато е дека непријателите на Пратеникот (с.а.в.с.), од средината на арапските идолопоклоници, измислувале разни обвиненија кон него. Они ја искористија секоја можна шанса да го нападнат или да го клеветат Пејгамберот (с.а.в.с.). Биграфската литература исполнета е со низа обвиненија адресирани на адресата на Пратеникот (а.с.), кои ги измислија арапските непријатели и други. Меѓутоа, никаде не е забележано дека некој во тој временски период го обвинил поради бракот со Аиша (р.а.). За тој временски период, тоа беше сосема природна пракса. Ова е многу важен факт, кој треба да се земе предвид кога се говори за бракот на Пратеникот (с.а.в.с.), со хазрети Аиша (р.а.). Значи, треба да се земе предвид историскиот и културниот контекст на разбирање на овој настан од животот на Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), а што од денешна гледна точка може да изгледа погрешно и намерно лошо протолкувано, за жал. Второ: Треба да се нагласи дека Аиша (р.а.), иако била млада, она била шеријатски полнолетна. Причината,зошто Аиша (р.а.), не заминала веднаш во куќата на Пратеникот, (с.а.в.с.), стои во тоа, дека според шеријатските одредби, не се дозволувал брачен живот со една жена која не била полнолетна, имено кај која не започнал менструалниот циклус. Според шеријатските одредби мажот ја достигнува полнолетноста со првата полуција, додека жената со првиот менструален циклус. Така што Аиша, (р.а.), со нејзиното влегување во брачен живот со Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), гледано од шеријатски аспект, била полнолетна. Трето: Бракот на Пратеникот (а.с.), со хазрети Аиша (р.а.), како една млада девојка, меѓу другото, беше со цел она тој свој млад временски период да го помине покрај Пејгамберот (а.с.), едуцирајќи се и образувајќи се под неговото лично наблудување, за да стане една учителка и воспитувачка, која подоцна, речиси половина век, ќе едуцира голем број на генерации. Во историската литература се бележи дека Пратеникот (с.а.в.с.), се преселил во 11 година на Хиџретот, додека Аиша, (р.а.), се преселила во 57 година по Хиџра. Значи, она живеела уште половина век после Пратеникот (с.а.в.с.), и во текот на целиот тој временски период, она била активна во функцијата на едуцирање на младите генерации, генерации кои ја ширеле исламската мисија. Познатиот биограф и историчар Ибн Хаџер Ел-Аскалани, во своето капитално дело Taкрибу-т-Техсиб, кога говори за биографијата на Аиша (р.а.), кажува дека, “Она била најупатената жена во областа на фикхот – познавањето на шеријатските одредби, и општо во областа на разбирањето на верата.” Овој факт е многу значаен ако навистина се посакува да се разбере фактот, зошто Пратеникот (с.а.в.с.), ја ожени хазрети Аиша (р.а.), во толку млада возраст. Една од основните цели на бракот на Мухаммед (а.с.), со повеќе жени беше и обезбедување на квалитетни наставници/учители, за да им ги научат на муслиманите правилата на исламот. Исламското општество беше во развој и сопругите на Пејгамберот (а.с.), имале важна улога во планот на образувањето на жената муслиманка. На Пејгамберот (а.,с.), му биле потребни жени кои успешно ќе го шират меѓу другите жени повикот и учењето на исламските одредби, особено кога се говорело за одредбите кои ексклузивно се однесувале за женските прашања, а при што мажот чувствува срам кога ним им се говори за тие прашања. Познато е дека исламската култура на семејниот и брачен исламски живот вклучува и еден број на шеријатски одредби, како што се : интимните односи помеѓу сопружниците, одредбите во врска со хајзот (менструацијата) и периодот на чистењето после породувањето – Нифасот, бањањето на сопружниците после интимниот однос, одредбите за чистењето на жената и други. Исто така е познато, дека Аллаховиот Пратеник (с.а.в.с.), понекогаш во своите одговори кон поставените прашања од страна на жените бил и метафоричен, додека неговите сопруги, директно им ги пренесувале шеријатските одредби во врска со семејниот и брачен живот. Тоа така било поради самата негова природа, значи се срамел директно да одговори како што тоа го чинеле неговите сопруги. Класичната исламска литература полна е со слични пренесувања кои говорат за тоа. Така, на пример, Бухари и Муслим, во своите Сахихи, го бележат од Аиша ((р.а.), случајот на една жена од енсариите која го прашала Пејгамберот (а.с.), за бањањето после хајзот/менструацијата. Упатувајќи ја како да постапи, он и рече: “Земи парче мов и со него избриши се.” Она праша: ‘Како да се избришам?’ Он рече: ‘Избриши се!’ Она повторно го праша: ‘Но, како да се избришам со тоа?’ Он и рече: ‘Аллах нека е славен, избриши се со тоа.’” Aиша (р.а.), продолжува и кажува: “Јас ја повлеков кон себе и и реков: ‘Така избриши се, што ќе ги отстраниш трагите на крвта’”. Литературата на хадисот е полна со вакви примери, каде сопругите на Пејгамберот (а.с.), се истакнуваат како учителки на подоцнежните исламски генерации. Ова особено доаѓа до израз кога е во прашање сопругата на Пејгамберот (а.с.), хазрети Аиша (р.а.), со која он се оженил додека она била многу млада. Заблагодарувајќи му се на овој факт, она се едуцирала под личното наблудување на Пејгамберот (а.с.), и директно од него ги научила верските одредби. Она после преселувањето на Пејгамберот (а.с.), живеела речиси, половина век, учејќи ги новите генерации со исламските одредби. |
|||
Tetratka
Сениор Регистриран: 25.Септември.2008 Локација: дрвара Статус: Офлајн Поени: 5153 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Кога јас пред две години ПИШУВАВ (COPY - PASTE) ВАКВИ ПОСТОВИ бев баниран наjмалку на ЕДНА НЕДЕЛА, затоа што сум ги нарушувал ПРАВИЛАТА НА ФОРУМОТ.
ТУКА СЛУЖБЕН ЈАЗИК Е МАКЕДОНСКИОТ. |
|||
за секој случај - користете ГРОМОБРАН!!!
|
|||
Tetratka
Сениор Регистриран: 25.Септември.2008 Локација: дрвара Статус: Офлајн Поени: 5153 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
|
|||
за секој случај - користете ГРОМОБРАН!!!
|
|||
Внеси реплика | страница 123 5> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |