![]() |
|
Олдтајмери (автомобили некогаш и денес) |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 7891011 13> |
Автор | ||
volkswagen ![]() Модератор ![]() ![]() Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Јаооо Носталгија, другарче...браво... имаш поенче плус од мене
![]() Иначе... супер се овие ствари што ги пишуваш... За секоја кола што можеш да кажеш збор до два е добредојдено , особено за „старудииве“ И ми текна... се сеќаваш на ова нешто?? Москвич 408.... го имав во маало до кај 2005тта негде. Стоеше до тој Таунусот што го спомнав во погорните постови. И тој си отиде в отпад , пошто немаше кој да го тера, газдата му беше во поодминати години , а синовите негови тераа Пунто. Кога беше висока цената на алуминиумот, поради алуминиумските блокови , сите Шкоди и Москвичи што беа по градов отидоа в отпад за 1500-200 евра. Драга ми беше колава многу.... ![]() Изменето од volkswagen - 08.Март.2011 во 17:29 |
||
![]() |
||
nostalgija ![]() Сениор ![]() ![]() сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Сакаш конкретни информации за ГАЗ Волга.Сега пријателе ке ти постирам од прва рака информации не од нет.Пораснав мо механичарско маало каде сите имаа гаражи и нешто по цел ден чепкаа нон стоп.Ги памтам скоро сите коли кои доагаа кај мастор Ристо,механичар во ЈСП кој ги поправаше за 10-ка со кромид и Скопско од 0,5
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
volkswagen ![]() Модератор ![]() ![]() Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Дечки ... се сеќавате на возилово? Газ 24 , Волга....
![]() Долга 4.800 , 1800 долга. За 1968ма е поприлично луксузна . Што се однесува до моторите, 2,4 и 5,5 V8. Памтам како мал дека ги имаше поприлично по улициве на градов , ама сега слушам дека имало уште една што се возела уште со 123ка мотор. Другите не се во возна состоба поради недостиг на делови. Ако имате што да кажите за колава (не да пастирате некој текст од нет, туку нешто што памтите, што сте имале ваква или возеле... ор самтинг) би било добредојдено... ![]() |
||
![]() |
||
nostalgija ![]() Сениор ![]() ![]() сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Да пријателе поточно 930кг за 1300.а 1500-ката беше за 50кг потешка поради моторот.Инаку ауто со глицерински кумлунг,4 диск кочници фантазија.Ми се чудеа на регистрација каква кочница имаше Фиатот.Единствена мана му беше што немаше серво волан,но тоа се компензираше со камионскиот волан ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
Pavaroti ![]() Сениор ![]() Експерто нумеро 2 Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 441 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ова ми беше прво ауто а и фамилијарно, брат ми имаше 1500 а јас 1300. Тежина мислам дека му беше 930 кг, сигурно е полесно од 1 тон. |
||
![]() |
||
volkswagen ![]() Модератор ![]() ![]() Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Какво Фичо сум сретнал вчера....
![]() Иначе, дефинитивно се запалив пак за Шкода. 4та шкода во фамилијата, не е мала работа... Морам да побарам некоја за земање. Желбата е голема, делови в гаража на кило, потрошња минимална (7-8 градска праеше 120ката, на отворено 5.... феноменално ,а ![]() ![]() Едит: знам кај има таква Шкода. портокалова боја беше , многу стеганта , воопшто не е скапана. Утре или другиден одам да ја прочепкам Изменето од volkswagen - 06.Март.2011 во 17:42 |
||
![]() |
||
nostalgija ![]() Сениор ![]() ![]() сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Кај мене сеуште непрежалена љубов i ke остане застава750.Мој прв автомобил и непрежален.Купен даменшната 1981 како најдобра серија на Црвена Застава славнаа 750ле со алтернатор
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
volkswagen ![]() Модератор ![]() ![]() Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Абе кефот ми беше баш за тој фијат што го меркав, ама кога веќе отиде сето по вода, тогаш одиме на друго.
Следно на ранг листата , според сегашниве можности и гледишта, е моето никогаш непреболено ауто , ШКОДА 120/105 ![]() ![]() Историјата на Шкода започнува во моево смејство кога дедо ми втор во градов купува Шкода 100 Стандард. Со неа поминува 150 000 километри ( на 100 000 ремонтирана) и заради позитивното искуство, во 1981ва се подновува со 105 Лукс , 45 коња , банана боја , полукожени седишта. Ја вози некаде до кај 1984та , а потоа татко ми ја зема во потполна сопственост. На 100 000 правена прва специјала, па на 130-140 000 во 1997ма цел мотор топтан сменет. Најдовме од истумбана Шкода 120ка многу понова. Е тоа беше мотор. Се сеќавам, татко ми само го отвори картерот, го исчисти од старото масло и смени дихтунг. Од тогаш моторот не направи никаков проблем. Едноставно беше генијален. Со тој мотор колата достигна 180 000 километража во 2006та. Стариот се поднови со Вектрата, а мене ми ја остави Шкодата. Од тогаш не сум слезен од кола. Колата е убавина за учење, воланот е помек од серво а кумплугот е глицерински. Со подобар залет в кривина колата фрлаше задници ко луда. Во 2006та купив уште една за делови. Иста боја, 105 Стандард. И , во 2007ма ја растурив за фарбање (не беше претходно никогаш фарбана) колку да се освежи. Ми се закрши работата, попушти глицеринската помпа, немав пари за да ја доработам а и предницата побара нови пиксни пред тоа , и во 2008ма неславно заврши во отпад школката , а моторот го продадов во Охрид и тоа е тоа. Сега , имам 3 шкоди в гаража да составам. Прва прилика и земам Шкода ![]() ![]() |
||
![]() |
||
pajser ![]() Сениор ![]() ![]() kloshar Регистриран: 04.Март.2011 Локација: Lao People's Dem. Rep. Статус: Офлајн Поени: 13948 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
milletrechento 12m-kata., 404 -ka., reno osmicara., so motor pozadi go narekuvavme kral na zimata ., kakoi fikoto niz sneg odeshe ko deneshnive ., suvovi., abe lugje sho vi trebeshe ovoa glava pochna da me boli
![]() ![]() Изменето од pajser - 07.Март.2011 во 13:07 |
||
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
|
||
![]() |
||
brza ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() ...a, kako ne bi troshel koga i onaka alchniot motor mu beshe napred ama pogonot ,preku kardanska osovina, nazad! ..a i mnogu povekje tezeshe od samo eden ton ,kolku shto pamtam, a i na plin vekje ne znam dali ke e eftino ama ,..siguren sum deka ke bide ushte ''poeftino''( vo odnos na drugite goriva), ...tuu, da znaev ke mu go chuvav na ovoj ! ![]() |
||
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
![]() |
||
![]() |
||
volkswagen ![]() Модератор ![]() ![]() Знам, комшивка ми е! Регистриран: 18.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 4820 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Носталгија, другар... ми пропадна планот за фијатот.... Луѓето се предомислија и викаат немало шанса да го продаваат. Ма што ќе му е кога онака скапува пред зграда.
Имаше во малово еден црвен таунус, како тој погоре. Море лудило колаа ![]() |
||
![]() |
||
nostalgija ![]() Сениор ![]() ![]() сениор Регистриран: 12.Септември.2010 Статус: Офлајн Поени: 231 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Да да убаво е да се чуе и види дека сеуште има луге кои ги сакаат олдтајмерите.Нема да има никаков проблем да се спои темата со олдтајмери бидекји таму и припага.Денес е многу тешко посебно во Македонија да се најде добар олдтајмер.Дали поради резервните делови,дали поради немање време или нешто друго вистинските автомобили за жал скапуваат на паркинг.Еееееееееееееееееееееееее сега ми текна на нашето милетреченто како што го викаше покојниот мој татко или попознат како тристач,автомобил со кој лугето градеа куки,влечеа приколки,и којзнае што уште не.Автомобил по лиценца на тогашната Црвена застава кој ја доживеа својата втора младост.Автомобил кој беше замразен од својата потрошувачка,но и омилен поради можноста да му се стави плин.Автомобил кој знаеше да повлече и до 160км без никаков проблем и покрај неговата тежина(скоро 1тон).Имаше радио без ФМ станици и беше уживанција да се возиш со него и да замислуваш дека си во 60-те.Едноставно имаше душа.И ден денес кога ке помине некој примерок,а веке ги нема малку ме растажува,знаеш
![]() |
||
![]() |
||
pajser ![]() Сениор ![]() ![]() kloshar Регистриран: 04.Март.2011 Локација: Lao People's Dem. Rep. Статус: Офлајн Поени: 13948 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
gorenavedeniot mode e onoj vistinskiot shto go kradev noke ., ., i pravev trista i neznam kolku gluposti
|
||
![]() |
||
pajser ![]() Сениор ![]() ![]() kloshar Регистриран: 04.Март.2011 Локација: Lao People's Dem. Rep. Статус: Офлајн Поени: 13948 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Изменето од pajser - 07.Март.2011 во 13:05 |
||
nesluchajno ne veruvam vo sluchajnosti<>sekoja sluchajnost e kontrolirana
|
||
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1 7891011 13> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |