|
ВЕРСКИ ВЕСТИ |
Внеси реплика | страница <1 8081828384 86> |
Автор | |||
khaleefah
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор "The Khilafah is Coming..." Регистриран: 25.Септември.2006 Статус: Офлајн Поени: 1115 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
----------------------------------------------------------------------------------------------
Najverojatno e vistina ama ovoj kako i MICHAEL JACKSON si imaat nekoj provaten nivni islam sto e daleku od ucenjeto na Muhammed s.a.v.s. Sepak podobro toa nego ateizam.Go molam Allah dz sh da gi
upati celosno vo negovata vera i da go zajakne nivnoto veruvanje.
|
|||
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
КОМУ МУ ПРИПАЃА МПЦ, СОСЕ ИМОТОТ? НА ВЕРНИЦИТЕ ИЛИ НА ПОГЛАВАРОТ?!
|
|||
aladin
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2043 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Изменето од aladin - 20.Јануари.2007 во 18:18 |
|||
aladin
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2043 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
abe strasen si nema so!
|
|||
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Меркел:Важноста на христијанството мора да се нагласи во Уставот на ЕУ Берлин /20/01/ 16:10 Уставот на Европската Унија (ЕУ) не ја истакнува доволно важноста на христијанството во Европа.Ова го изјави германскиот канцелар Ангела Меркел во интервју за германскиот магазин „Фокус“. „Помило би ми било доколку појасно се истакне важноста на христијанските корени на Европа“, изјави Меркел. Претседателката на Христијанско - демократската Унија (ЦДУ) го спореди Уставот на ЕУ со германскиот Устав каде се споменува „одговорност кон Бога и луѓето“. Меркел, која претседава со шестмесечното претседателство на Унијата, пред неколку дена го објави планот за донесување на нов Устав, повикувајќи ги 27. земји членки до пролетта 2009 година да се усогласат околу измената на текстот на Уставот. Сегашната верзија се наоѓа во делумна блокада, откако Уставот беше одбиен пред 18 месеци на референдумите во Франција и Холандија. Меркел и во изминатите години беше меѓу претставниците во ЕУ кои се залагаат за појасно истакнување на христијанските корени на Европа./крај/хина/ам |
|||
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
СКАНДАЛ: МПЦ ГО ИЗГУБИ ИМОТОТ ВО КАЛИШТА
Приватна фирма "Миладинов" ДОО од Струга, чиј основач е и МПЦ, подигнала вкупно 12 милиони евра кредит од две банки, а како залог под хипотека го ставила хотелот "Изгрев" и уште голем дел црковен имот, без знаење на Синодот. Долгот кон банките не е вратен, што пак веќе повлекло активирање на хипотеките. Најзасегнатиот владика Тимотеј, пак, во чија епархија се хотелите, според информациите на "Вечер", воопшто не бил известен за целата ситуација! Македонската православна црква повеќе не е сопственик на хотелскиот комплекс "Изгрев", имот што манастирот во Калишта го доби преку денационализација пред шест години, дознава Вечер. Целокупниот имот со површина од 8594 метри квадратни е ставен под хипотека за кредит од 1 милион евра. Хипотекарниот договор, до кој дојде Вечер, е склучен на 20 април 2006, меѓу Струшката фирма, Миладинов ДОО од една страна и една деловна банка од Скопје, од друга страна. Како основачи на фирмата, Миладинов ДОО, се јавуваат двајцата браќа Миладинови, Димитар и Ѓорѓи, а како трет основач во Централниот регистар е заведена Македонската православна црква. Браќата Миладинови од Струга се истите луѓе, кои како сопственици на "Кимико" повеќе години управуваат со хотелите "Изгрев" и "Бисер", кои пак се во сопственост на МПЦ. За скандалот да биде уште поголем кредитот од 1 милион евра, не е единствениот што оваа приватна фирма го подигнала, а како гаранција искористила црковен имот. Во документацијата што ја поседува Вечер, истиот имот, но и дополнителен имот со површина од 40.000 метри квадратни е заложен во друга странска банка поврзана со домашната, од која е подигнат кредит во висина од 11 милиони евра. За кои потреби е подигнат кредитот и каде се парите никој не знае. Она што Вечер го дознава е дека долгот кон банките не е вратен, што пак веќе повлекло активирање на хипотеката за 11-те милиони евра, заведено како судски спор за имотот во имотниот лист. Наскоро се очекува активирање на хипотеката и за кредитот од 1 милион евра. Инаку, во целата приказна има неколку контроверзии. Во имотниот лист, кој е искористен како доказ за склучување на штетниот хипотекарен договор, стои дека сопственик на имотот е фирмата барател на кредитот, односно Миладинов ДОО. Како и кога оваа фирма станала сопственик на имотот ќе треба да објаснат владиците на МПЦ. Архиепископот охридски и македонски, г.г. Стефан истиот ден кога Вечер побара увид во струшкиот катастер, на 26. 12. 2006, изјави дека хотелите "Изгрев" и "Бисер" се споственост на МПЦ, но се дадени на управување на фирмата "Кимико". -За хотелилиерство веројатно треба и искуство, но и знаење. Тие хотели се на МПЦ, но се дадени на управување на браќата Миладинови. Тоа е фирмата "Кимико" од Струга, изјави пред Нова година за Вечер, поглаварот Стефан. МПЦ - ПРОФИТИРАЧКО ДОО?! Македонската православна црква во Централниот регистер е евидентирана како здружение на граѓани, која пак не подлежи на даночни обврски. Според се уште важечкиот закон за Верски заедници во Македонија, верските институции не можат да основаат приватни компании. Фирмата Миладинов ДОО, во приватна сопственост, е регистрирана на 10 мај 2003 со седиште во Мориошта, Струга, како друштво за угостителство, трговија и услуги, увоз-извоз. Како основачки влог е заведен имот (повторно црковен) во вредност од 22.177.414 денари, поделен меѓу тројцата основачи на фирмата, Димитар Миладинов, содружник, Ѓорѓи Миладинов, содружник и МПЦ, основач/сопственик. Сите имаат еднаков влог од по 7.392.471, денари. Управител на фирмата пак е извесен Иван Симоновиќ. Според Уставот на МПЦ, таа е верска заедница, што ја претставува архиепсикопот охридски и македонски, г.г. Стефан. Кој го потпишал основачкиот договор од страната на МПЦ, најверојатно знае нејзиниот прв човек. КАЛИШТА - ИСТОРИСКИ МАНАСТИР Манастирскиот комплекс "Калишта" е едно од историските места на Македонската православна црква. Во него е сместена и летната резиденција на поглаварот на МПЦ. Во Калишта редовно се одржуваат сите црковно-народни собири на МПЦ. Овде се наоѓа манстирска црква посветена на "Св.Богородица" придружена со други црковни објекти и мали пештерски цркви кои датираат од 15 век. МИЛАДИНОВИ ПРЕД ПЕТ МЕСЕЦИ САКАА ДА ГРАДАТ КОЦКАРНИЦА ВО КАЛИШТА Браќата Миладинови од Струга се истите луѓе кои во август 2005 година најавија голема хотелска инвестиција на Словенечкиот синџир хотел ХИТ Нова Горица, кои во Калишта требаше да градат хотел со огромна коцкарница. Сопствениците на КИМИКО се повлекоа од идејата откако под притисок на јавноста, поглаварот Стефан ја стопираше идејата за изградба на хотел-коцкарница. - МПЦ и јас како нејзин поглавар никогаш нема да дозволам изградба на хотел со коцкарници на црковен имот до манастирот "Калишта" во Струга. Такви игри нема да поминат ниту во Изгрев, ниту пак во кој било хотел во сопственост на МПЦ, изјави на 30. 9. 2006, во Охрид Архиепископот г.г. Стефан. Тимотеј ВЛАДИЦИТЕ ШОКИРАНИ! Во емисијата "Светла точка" на Сител завчера, струмичкиот митрополит Наум не знаеше што да одговори на прашањето: Како МПЦ ќе се извлече од скандалите со хипотекарните договори за хотелот "Изгрев" и неодговорноста во Синодот за случајот Говрлево. - Како сега да бранам?! - изјави владиката Наум за "Светла точка". Најзасегнатиот владика Тимотеј, пак, во чија епархија се хотелите кои МПЦ ги изгуби без знаење на Синдот, според информациите на Вечер, воопшто не бил известен за целата ситуација. Но, тој однадвор ги разбрал информациите, И кога побарал објаснување од архиепископот Стефан, овој му одговорил дека сега не е време да прашува такви работи. По два неуспешни обиди да разбере што се случува со неговите хотели, владиката Тимотеј, според информациите на Вечер, испратил писмено барање до архиепископот Стефан, на кое се уште нема одговор! Како еден имот е заложен кај две банки?! Како фирмата на МПЦ, Миладинов ДОО успеа да заложи еден ист имот два пати, откако претходно не го вратила кредитот од 11 милиони евра? Банкарските експерти за Вечер објаснуваат дека тоа е можно само ако при реализација на хипотеката, банката процени дека пазарната вредност на имотот за скоро време ќе биде поголема од вредноста на кредитот. Затоа, велат тие, домашната банка го дала вториот кредит од милион евра (што е вредност веројатно помала од износот кој Миладинов ДОО го барал), по што, откако банката ќе го преземе имотот, ќе може да го продаде за поголема цена и да ги наплати и двата кредита: сопствениот и оној на странската банка (што се реализира со договор и меѓу двете банки). |
|||
belichka
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2023 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
satanizam
|
|||
orto
Сениор Регистриран: 13.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 916 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Следи добри примери...... |
|||
(kоран 10, 94)
(аллах рече моамеду) Ako сумљаш у oно што ти oбљављујемо, упитај oне (Жидове и Кршчане) koji Читају Kњигу (БИБЛИЈУ), прије тебе објављену |
|||
rice
Сениор Регистриран: 14.Ноември.2006 Статус: Офлајн Поени: 379 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
CITAJKI NA INTERNET DENESKA SRETNAV EDNA MNOGU INTERESNA VEST:
TOA E DEKA POPULARNIOT PEAC I UMETNIK MARILIN MANSON VEKJE 5 GOD SE DEKLARIRA KAKO MUSLIMAN. PROROKOT MUHAMED MU PRETSTAVUVAL GOLEMA INSPIRACIA ZA NEGOVITE NASTAPI VO DUHOVEN SMISOL.I MNOGU JA ZASAKAL ZELENATA BOJA! I POGOTOVO UBAVINATA NA ZENSKIOT SVET MISLAM DEKA VLIANIETO E VIDLIVO I OD AVION !!!! Изменето од rice - 09.Јануари.2007 во 19:56 |
|||
|
|||
aladin
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2043 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
|
|||
rice
Сениор Регистриран: 14.Ноември.2006 Статус: Офлајн Поени: 379 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Београдски муфтија изазвао скандал"Осама бин Ладен има топле очи, мио поглед и црте лица које не могу бити злоциначке. Тај човек не би могао ни пиле да згази". Чух то да пре неко вече изрече, ни не трепну, господин Хамдија Јусуфспахић, Београђанин, човек са неспорним теолошким познавањем ислама. Утврдио је то, у заносу, ефендија, "само на основу ТВ-снимка", а онда се острвио на Америку и њену прогонитељску политику према исламу. Ни реч ни натук не изговори о неколико хиљада невиних жртава у Светском трговинском центру у Њујорку, ни о потресним ТВ-снимцима тог "црног уторка". "Јесте то казна Американцима због прогона припадника ислама, али је нису "свети ратници" извршили", реце Хамдија. Сами су себе побили, да би још више оптужили његову браћу по вери. Рече Хамдија и оста жив.Наравно, неко јесте наложио, финансирао и починио то масовно убијање, а сумње и истрага упиру прст у Бин Ладенову "Ал Каиду". Мирис освете и крвавог рата на видику плаћа цео свет и многи траже да се непобитно утврди ко стоји иза свега. Египатски председник Хосни Мубарак је предао западним обавештајним службама шифровани компакт-диск са доказним материјалом које су његови агенти прикупили о плановима атентата Бин Ладенове организације на западне лидере и важне објекте. Прикупљају се информације и хапсе се умешани у овај злочин. Сви путеви воде ка Авганистану и штабу саудијског милијардера и већ осведоченог терористе за кога је доказано да стоји иза крвавих сукоба у Босни и на Косову... "Милијарду и по има муслимана у свету и кад је један нападнут, онда су сви нападнути", рече ефендија Јусуфспахић, бранећи Бин Ладена, уз напомену да Алаховим следбеницима није жао дати живот за веру. "Џихад још није почео, а доказ за то да није почео је то што сам ја још у Београду", настави да сеје страх господин Хамдија. Да је свети рат почео, он би, рече, био тамо где се борба води. Где, питаше га, а он се брецну" како не би да открива војне тајне и планове". Какве планове, какве тајне овај грађанин Србије има и којој то војсци или паравојсци је он дужан да се одазове на позив за мобилизацију - оста ми питање на уснама и зачудих се откуд таква ватрена промена у човеку који је ва ио за мирољубивог верског уцитеља. Доду е, овај бив и београдски муфтија (смењен је 1991. године одлуком Исламске верске заједнице СФРЈ и укинуто му је муфтинство, али он смену никада није прихватио него је остао "аутокефалан") умео је да заталаса јавност неодмереним изјавама, али и да помиритељским тоновима позива на међусобно разумевање. Сада, када свет ври, као да се ефендија дефинитивно разоткрио. Верски поклич, претња да свети рат, џихад, мора да успе и да ће он бити тамо где је војно потребан, уплашила је многе који су схватили његове речи као директан позив на окупљање за рат са немуслиманима. Јер, џихад проповеда исламизацију целог света и има за искључиви циљ тријумф ове вере над другима. Зашто не рећи отворено: један од основних канона ислама је такијах - правило да није грех не говорити истину ако она има за циљ успех у ширењу ове вере (к*ранска сура број 16). У том светлу схватих и оно што овај бивши муфтија говори - прво, да "нема страха од џихада у Југославији, ако муслимане на овим просторима нико не дира", а одмах затим да се истоверници помажу тако да "има оних који иду да се боре у светом рату, као, на пример, на Косову и у Босни". Да ли је Косово за "муфтију" већ ван Србије и Југославије? Прилично смело а и контрадикторно за човека који се представља као поглавар једне верске скупине у Србији. Дакле, питам господина Јусуфспахића: да ли је Косово у Југославији и да ли је џихад почео или не. Ако свети рат у јужној српској покрајини траје, шта онда он још чека у Београду и какве он војне тајне крије од осталих суграђана? |
|||
|
|||
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Клучен е моделот како ќе се предава религијата во училиштата
Религијата ќе биде дел од образованието, велат социолозите, но клучен момент е моделот како ќе се предава во училиштата. Според нив, мора да биде прифатлив за учениците, интелектуалната, религиозната, но и политичката елита. „Еден комбиниран пристап во основа да не биде едноконфесионален, туку моноконфесионален, во кој децата ќе учат за сите религии. Не да се учи само за исламот или само за христијанството, или за исламот или за христијанството, што би било уште полошо, туку да се учи за сите религии“, изјави Зоран Матовски, социолог на религија. Кој ќе предава, дали социолози или теолози, дали ќе има теоретски, но и практичен дел, во кое одделение ќе се изучува, ќе биде ли задолжителен предмет, се дел од прашањата на кои мора да се одговори пред да почне проектот религија, предупредуваат социолозите. Сомнежот како ќе се изведе проектот сепак постои. „Јас би се залагал исклучиво за мултиконфесионалниот модел, се со една единствена цел, учениците од различни конфесионални групи што подобро меѓусебно да се познаваат, а со самото меѓусебно познавање имаат подобра можност за меѓусебно почитување“, рече Нурфет Мемишовски, социолог. „Сите тие желби за зголемување на моралот, неговото присуство, етиката итн. на овој начин, мислам дека тоа додатно и на самата религија ќе и направи една одбивност“, вели Зоран Петрушевски, професор по социологија. Социолозите предлагаат на заедничка маса интелектуалната, религиозната, но и политичката елита да го изнајдат најсоодветниот модел на изучување на религијата. Во соседството само Албанија нема религија во образованието. Во Хрватска е задолжителен предмет, во Србија и Босна и Херцеговина е изборен, како и во Бугарија, каде резултатот е минимална посета на часовите, заради лошата организација. За најсоодветен модел социолозите го предлагаат словенечкиот, каде се изучува образование за религијата. |
|||
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
МЕЃУРЕЛИГИСКА КОНФЕРЕНЦИЈА ВО ПРИЛЕП Апел за духовно разбирање Апел за „духовна рехабилитација“ во општеството и за мир и духовно
разбирање упатија завчера од Прилеп петте цркви и верски заедници што
се именувани во Уставот. На меѓурелигиска конференција, која ја
организира Советот за меѓурелигиска соработка, православните парохиски
свештеници и имами, христијани и муслимани од Прилеп, Ресен и од Битола
разговараа на тема: „Добрите зборови поучуваат, а добрите примери
привлекуваат“. Љупчо Мургоски |
|||
aladin
Сениор Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2043 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
История на софийска духовна семинария "Св. Иван Рилски"Софийската духовна семинария „Св. Йоан Рилски” е средно духовно учебно заведение, което има за цел да подготви свещенослужители и други служители на Българската православна църква, прегърнали основните истини на православното християнско учение и изконните български традиции и възпитани в дух на родолюбие и евангелските добродетели. Софийската духовна семинария се стреми да опази и да утвърждава православната вяра, като чрез различни форми привлича все повече хора да дойдат в Църквата и да доизградят нейния съвременен облик, опиращ се на традициите на светото Православие. Като духовна школа Софийската семинария е продължителка на Самоковското богословско училище, което от своя страна продължава и доразвива започнатото от Богословското училище към Лясковския манастир „Св. Петър и Павел”. През 1897 г. Св. Синод замисля да премести училището в София, но това не се осъществява и то остава в Самоков. Изглежда Св. Синод решава да изчака построяването на специално здание за Духовна семинария на подареното през 1897 г. от Столичната община място от 50 дка в местността к*ру баглар - голо възвишение южно от София. На 31 март 1902 г. на това място се стича огромно човешко множество: Негово Царско Височество княз Фердинанд I полага основния камък, а водосвет отслужва председателят на Св. Синод, Варненският и Преславски митрополит Симеон, в съслужение със Софийския митрополит Партений и Старозагорския митрополит Методий. На тържеството присъстват ректорът на Самоковското духовно училище Йоаким Г. Бакалов, управителят на пансиона - архимандрит Теофилакт, йеромонах Борис, преподаватели, министри, държавници и общественици. На 20 януари 1903 г. след благодарствен молебен и водосвет, извършен от Софийския митрополит Партений, започват учебните занятия. Йоаким Бакалов остава за ректор и всички учители от Самоковското богословско училище се преместват в София. През тази учебна година к*рсът на училището става шестгодишен. През април Учителският съвет взима решение Софийското богословско училище да се преименува в Духовна академия. Голяма грижа на ректора Иван Бакалов е попълването и обогатяването на училищната библиотека, която към този момент е доста бедна. Постепенно се набавят книги и списания с научен и образователен характер: по това време например в Семинарията се получават 37 български и 11 руски богословски списания, като всички руски издания са дар от руския Св. Синод. От самото начало на функционирането си Софийската духовна семинария е под прекия надзор на синодалните архиереи, които следят за нормалното протичане на учебния процес, участват лично при провеждането на зрелостните изпити, присъстват на годишните актове. На 26 октомври 1904 г. - Димитровден, тържествено е осветена семинарската църква „Св. Йоан Рилски” от синодалните архиереи начело с Варненския и Преславски митрополит Симеон в присъствието на хиляди богомолци, които присъединяват молитвите си към тези на ректора, учителите и учениците. През 1905 г. Столичната община дарява на Софийската духовна семинария още 30 дка земя и дворът се разширява до 94 дка. Под наблюдението на учителите семинаристите го превръщат много скоро в прекрасен парк. С всяка измината година условията в Семинарията се подобряват, учебното и възпитателно дело дава все по-добри резултати. Периодът на войните (1912-1918 г.) обаче - Балканска, Междусъюзническа и Първа световна война, които са най-голямото зло за човечеството, се отразява пагубно на Софийската духовна школа. От горните класове са мобилизирани ученици, храната е слаба, облеклото - оскъдно, а самото училище е преместено в частна сграда, където се развиват епидемични заболявания. През това време семинарската сграда е обърната на военна болница. След войните пансионът се възстановява, броят на учениците нараства до 500. Едва се нормализира животът в училището и започва самостоятелното управление на БЗНС (1920-1923 г.). Семинарските сгради са харесани за новооткрития Агрономически факултет. Студентите-агрономи и семинаристите съжителстват трудно от 1920 до 1928 г. Подготвя се преместването на Семинарията в Рилския манастир. След падането на земеделския режим започва нов възход и духовен подем в учебно-възпитателното дело на Софийската духовна семинария. Но избухва Втората световна война. От бомбардировките на София пострадват и семинарските сгради. Пансионското имущество е евакуирано в провинцията - в Рилския манастир, с. Елешница, Софийско, гара Черепиш, Врачанско, Петропавловския манастир и в Габровския девически манастир. През лятото на 1944 г. се правят сериозни приготовления за продължаване на занятията в Габрово, като за това съдействат директорът на Априловската гимназия и габровският индустриалец Симов. След 9 септември 1944 г. учебните занятия се възобновяват едва през декември 1945 г. в сградата на Богословския факултет в София. Част от семинарските класове са временно настанени в гара Черепиш и поставени под администрацията на ректора на Пастиро-богословския институт. Чак след опразването на семинарските сгради, използвани от XI военна болница, а после и от щаба на Съветската армия, всички класове са събрани и учебните занятия започват през ноември 1947 г. в собствената сграда на Семинарията в София. През септември 1950 г. обаче отново са прекъснати: Софийската духовна семинария се слива с Пловдивската. Обединени под името Софийска духовна семинария, двете духовни училища са преместени на гара Черепиш, защото междувременно с правителствено решение сградите на Софийската духовна семинария са предоставени за Дворец на пионерите и се ползват за такъв чак до 1990 г. Само храмът продължава да функционира като енорийски и затова е отделен от комплекса сгради с желязна ограда и самостоятелен вход. При последното евакуиране от София през есента на 1950 г. част от пансионското имущество, библиотеката и архивът са пренесени набързо в криптата на храм-паметника „Св. Ал. Невски”. Впоследствие всичко оцеляло отива също в гара Черепиш, а негодното е бракувано. Много ценни документи са безвъзвратно загубени. От запазеното голям интерес за сегашните поколения представляват някои протоколни книги на Учителския съвет, както и годишните рапорти на Ректора и на Учителския съвет до Св. Синод. От тях личи стремежът на учителската колегия непрекъснато да се подобрява учебната програма и педагогическата работа, за да се осъществява успешно нравственото, естетическото и църковно-патриотичното възпитание на учениците. През пролетта на 1990 г. с министерско постановление са върнати сградите на Софийската духовна семинария и днес в тях продължава обучението и възпитанието на младежите в духа и традициите на национално-православните ценности. *** От своето създаване до наши дни Софийската духовна семинария носи името на „Св. Йоан Рилски”. Такова е решението на Св. Синод на БПЦ, взето по две причини: първо, защото св. Йоан Рилски е всепризнат закрилник на българския народ, най-великият наш светец, и второ, защото Софийската духовна семинария е наследничка и продължителка на учебно-възпитателното дело на Самоковското богословско училище, което е носило това име и е било на издръжка на Рилския манастир, а св. Йоан Рилски е ангелът и патронът на тази света обител. Понастоящем в Софийската духовна семинария се обучават около 300 младежи. Тъй като по статут тя е средно духовно учебно заведение, се намира под прякото ведомство на Светия Синод на БПЦ, а учебните планове и програми се одобряват от Министерството на образованието и науката със съгласието на Св. Синод. Ръководител на Семинарията е Ректорът, който е пратеник на Св. Синод. |
|||
Внеси реплика | страница <1 8081828384 86> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |