|
Прикаска за гробот |
Внеси реплика | страница <1 678 |
Автор | |
rome
Сениор Регистриран: 10.Март.2007 Статус: Офлајн Поени: 492 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
chorbajiya kako prvo galileo imashe zelba za naukata na darvin,shto mozish da nauchish od eden shto veli oti potekloto nie od kamen.toa ke go uptrebvash proti zborot na Boga?a za grobot na Hristos ova je odgovoroy.Hristos nema grob oti voskresna.Hallo,Hallo chitash ama ne razbirash,za zabe ti chitanje vo Biblijata ko ja chitash samo za da se protivish.ako zamislish nikoj nesakame da vervame vo Hristos oti ako vervame imame golema odgovornost.sega vo posledno gomiti nashle kiur so na marija ,josif.i Isus koskite .ne im je jasno na svetot kako shto go baraat grobot i sega sakaat so dna da vidat dali tie se koskite na trojcata vo kiurot ama Isus nema telosen tatko nivnoto dna je od Boga a ne od chovek pa kako ke go sprotivat i so shto ke go sprotivat.a bebeto od koga ke se stvori nikako ne se blizi na bebeto i na majkata krvta.
|
|
Zaljubena vo Hristos nashiot Edinstven Spasitel
|
|
Чорбаџија
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Статус: Офлајн Поени: 1065 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Едно од мистериите на Христијанството е Исусовиот гроб. Иако
денес култно место и цел на многу ходочасници, интересно е што во првите 4 века
немало никакви сознанија за него ниту било каков интерес. Пребарувајќи ја рано
христијанската литература, не можиме да видиме ниту трага од неговото
споменување. Христијански извори го споменуваат Давидовиот, Соломоновиот гроб
но не и гробот на својот учител. Хегезип, првиот историчар на Христијанството
пишува дека им бил покажуван гробот на Јаков справедливиот (Братот на Исус) но
не и гробот на самиот Исус. Бискупот Мелитон од Сарда, кога пишува за Ерусалем
и местата кои треба да се посетат, никаде не го споменува гробот на Исуса. Можеби
најчудно од се е што Павле, иако нашироко пишува за воскресението на Исус,
никаде не го споменува гробот на Исус. Тој дури и доаѓа во Ерусалем, разговара
со Јаков, Петар, но иако се уште свеж во сеќавања не го посетува гробот на
својот Господ. Ова прашање се уште ја мачи црквата, која нема адекватен
одговор. Јосиф од Ариматеја, загадотолна личност кој го споменуваат
евангелијата кој не припаѓал на Исусовите ученици, се појавува и исчезнува од
евангелијата лаконски, попатно како некој кој треба да пополни очигледна дупка
во нарацијата. Тоа се должи веројатно што Исус бил закопан во заеднички гроб,
како што и се закопувале сиромасите и осудениците. Но тоа преставуваше проблем
за прикаската за воскресението, каде требаше да се докаже со положено тело па
развој на акцијата и откривање на празен гроб дека Исус е месија, син божји кој
се вознесел на небото, или како што вели Павле во Првото послание до
Коринтјаните “околку Христос не воскресналм нашето проповедање е неосновано,
неоснована е и нашата вера“. |
|
Внеси реплика | страница <1 678 |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |