|
КРШТЕВАЊЕ НА БЕБИЊА-ДА ИЛИ НЕ? |
Внеси реплика | страница <1 678910 72> |
Автор | ||
oblachinja
Сениор Регистриран: 12.Март.2006 Локација: United Kingdom Статус: Офлајн Поени: 4990 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Изменето од beleg - 25.Ноември.2007 во 12:02 |
||
|
||
moira
Сениор ...The Goddess... Administrateur adjoint Регистриран: 06.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 26016 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
NE TOA E OBID ZA USMERUVANJE |
||
oblachinja
Сениор Регистриран: 12.Март.2006 Локација: United Kingdom Статус: Офлајн Поени: 4990 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Изменето од beleg - 25.Ноември.2007 во 12:02 |
||
|
||
Реакт
Сениор Регистриран: 22.Мај.2007 Локација: Burundi Статус: Офлајн Поени: 373 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Како тоа крштевањето било наметнување, а воспитувањето во верата било прекрасна работа? Зар и тоа не е наметнување? |
||
Без коментар
|
||
moira
Сениор ...The Goddess... Administrateur adjoint Регистриран: 06.Јуни.2007 Статус: Офлајн Поени: 26016 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
HRISTIJANSTVOTO NE E NASLEDSTVO KOE SE PRIMA OD BIOLOSKITE RODITELI, NITU PAK SE PRIMA SO CINOT NA KRSTEVANJE NA NOVORODENCINJATA. DA STANES HRISTIJANIN, SLEDBENIK NA SLOVOTO GOSPODOVO E LICNA ODLUKA, I NE SMEE DA SE NAMETNUVA. A SO CINOT NA KRSTEVANJETO NA NOVORODENCINJA I MALI DECA, VSUSNOST IM SE NAMETNUVA VERATA. PREKRASNO E DA GI VOSPITUVAS SVOITE DECA VO DUHOT NA HRISTIJANSKITE VREDNOSTI, DA GI NASOCIS I NAUCIS DEKA TOA E EDINSTVENIOT ISPRAVEN PAT, DA IM POMOGNES DA GO OSOZNAAT, NO DOZVOLI IM SAMI DA GO NAPRAVAT IZBOROT.
Изменето од moira - 30.Јули.2007 во 02:21 |
||
Isis
Сениор CATALYST Регистриран: 19.Јануари.2007 Статус: Офлајн Поени: 5871 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Дела Ап.:
8:12 А кога му поверуваа на Филипа, кој го проповедаше Евангелието за Божјото Царство и за името на Исуса Христа, се крштаваа мажите и жените. 18:8 И Крисп, началник на синагогата, со целиот свој дом, поверува во Господа; и многу Коринтјани, кои го слушаа, поверуваа и се крштаваа. правило - ПОВЕРУВАА па се крстија...бебе ова не го може |
||
Isis
Сениор CATALYST Регистриран: 19.Јануари.2007 Статус: Офлајн Поени: 5871 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
навистна силен аргумен наведе ЕвАнгелос, потсетувајки не на бебето на Давид, кое НЕ БИЛО КРСТЕНО а сепак е кај Бог! Одлично!
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Одиме понатаму...
Уште еден Библиски доказ дека починатите бебиња одат дирекно во рајот е починатото бебе на Давид.
Бебето на Давид беше зачнато во краен неморал и Бог реши да му го одземе. Во својот покајнички плач, откако Бог не му ја услишува молитвата на Давид за животот на бебето, Давид ги изговорува зборовите:
"А сега кога е умрено, зошто да постам? Дали можам да го вратам? Јас ќе одам при него (бебето), но тоа нема да се врати кај мене!" 2 Самоел 12:23
Давид, како Божји помазаник. имал силна убеденост дека ќе престојува во Господовиот Дом. Тоа го гледаме од неговата изјава:
"И јас ќе живеам во Господовиот Дом засекогаш." Псалм 23:6
Од овие 2 стиха јасно следи дека Давид ќе оди при своето бебе во Господовиот Дом и таму ќе живее засекогаш со него.
Утешувајте ги со овие стихови оние на кои им починало некое бебенце, убедувајќи ги дека еден ден повторно ќе си го видат своето бебе во Домот Господов и таму ќе живеат со него засекогаш!
|
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
сард, како не те мрзи да пишуваш, или пастираш, толку многу работи кои се надвор од нашава тема и за кои воопшто немаме спор.
Кој тоа спори дека чинот на крштевањето се извршува со вода? Никој. Епа ако никој тогаш зошто 2 страни ми докажуваш дека со вода треба да се крстиме?
Или, откако се најде во тесно, сега сакаш стратешки да ја смениш темата кон чинот на крштевање, кон прародителскиот грев, кон реформацијата итн итн..
Кој тоа спори дека се раѓаме со грев и дека го наследуваме гревот на родителите? Никој. Епа тогаш зошто си се расфрлал со стихови погоре демек Америка ја откриваш.
Јас веќе неколку пати те предизвикав да ми најдеш стих во Библијата каде се вели дека потопувањето на бебето под вода го чисти од тој грев, и ако не можеш да најдеш таков стих, тогаш би те замолил да не ја менуваш темата во насока која нема врска со крштевањето.
Сигурен си?
А ова...
"Тој не роди преку Словото на вистината" Јаков 1:18 А си слушнал за изразот "водно капење во Словото"?
Еве ти и еден таков библиски стих...
"како што и Христос ја возљуби Црквата и Се предаде Сам Себеси за неа, за да ја освети, очистувајќи ја со водното капење во Словото.." Ефесјаните 5:26
Изменето од EvAngelos - 08.Јули.2007 во 02:04 |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Еве и други стихови кои го поврзуваат крштевањето со вода со симнувањето на Светиот Дух:
Дела 10 47 “Може ли некој да им забрани да се крстат со вода овие што Го примија Светиот Дух како и ние?” 48 И им заповеда да се крстат во името на Исус Христос. Тогаш го замолија да остане уште неколку денови. Господ Светиот Дух не е ограничен. Диши каде што сака. Всушност велиме дека и пророците биле исполнети со Св. Дух иако Св. Дух целосно им е испратен дури на верниците од Новозаветната Црква за да ги води. И пред крштевањето Господ Исус Христос бил исполнет со Светиот Дух, меѓутоа сепак се крштевал и Светиот Дух формално и официјално се симнал над Него. Св. Дух не е ограничен ниту на Црквата. Тој ги исполнува луѓето и надвор од Црквата и надвор од Христовата вера, но тоа не е исто со исполнувањето со Свет Дух кога верникот пристапува во Црквата. Затоа и луѓето кои ја слушнале проповедта на Апостолите се исполниле со Свет Дух, но дури со крштевањето Светиот Дух формално и официјално го примаат Господ Светиот Дух. Дела глава 19 1 А кога Аполос беше во Коринт, Павле, откако ги помина горните области, дојде во Ефес, најде некои ученици, 2 па им рече: “Дали Го примивте Светиот Дух откако поверувавте?” Тие му одговорија: “Не сме ни чуле дека има Свет Дух.” 3 Тој уште им рече: “А во што се крстивте?” Тие рекоа: “Во Јовановото крштавање.” 4 А Павле рече: “Јован крштаваше со крштавање за покајание, велејќи му на народот да верува во Оној Кој ќе дојде по него, односно во Христос Исус.” 5 Откако го чуја тоа, беа крштавани во името на Господ Исус. 6 А кога Павле ги положи рацете на нив, Светиот Дух се спушти врз нив, а тие зборуваа јазици и пророкуваа. Тит галва 3 5 Он не спаси, но не според извршените од нас праведни дела, туку по Својата милост, и преку Бањата на препородување - и обновата од Светиот Дух, |
||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Не ми одговори на прашањата:
Затоа и те прашав ако крштевањето не е раѓањето со Свет Дух тогаш во кој момент можеме да кажеме дека некој се родил од Светиот Дух. Како човек ќе знае дека го примил Светиот Дух? Од каде знаете како да крштевате кога за формата на крштевањето не пишува во Библијата? Од каде се вродените недостатоци кај луѓето? |
||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Човек може цел живот да се спасува па една секунда пред крајот на животот да згреши и да не се спаси и обратно искрено и горко да се покае пред смртта па да се спаси. Ние ќе добиеме онаков суд каков што имаме во моментот на смртта. Ако тоа важи моментот за смртта зошто тогаш тоа да не важи моментот за раѓањето. Ако некој цел живот се подвизувал, па се испијанил, направил собраќајка во која погинал тој и други однел во смрт што ќе му речеме на Бога. Она што ти го велиш: Алоооо Боже, па овој цел живот се трудеше правилно да живее зарем заради еден грешен саат ќе го осудиш. Бидејќи Бог е тој кој им дава живот на луѓето, тоа значи и дека смртта на новореденото дете била Божја одлука за тежок грев. Поточно самите се казниле со својот безбожен живот па ја немало заштитата на Светиот Дух. Затоа и набргу после раѓањето ги крштеваме децата. И оној кој навидум цело време се подвизувал но пред смртта згрешил Бог имал причина што неговите подвизи не ги примил па дозволил да умре во грев.
Зошто јас прво ти ги цитирав стиховите кои зборуваат за гревот на родените уште со раѓањето во тело: Затоа, како што гревот влезе во светот преку еден човек, а преку гревот - смртта, по таков начин и смртта премина на сите луѓе преку еден човек, оти сите згрешија; Оти, како што преку непослушноста на еден човек мнозина стаа грешни, исто така и преку послушноста на еден, мнозина ќе станат праведни. меѓу кои и ние сите некогаш живеевме според телесните желби , извршувајќи ги похотите на телото и на помислите, и по природа бевме како и другите, чеда на гневот, - Ете, во беззаконие сум зачнат и во грев ме роди мајката моја. на, што Законот не можеше да го направи, бидејќи беше ослабен поради телото, го изврши Бог, исправајќи Го Синот Свој во тело, слично на телото на гревот, и поради гревот Он го осуди гревот во телото, Сите овие стихови зборуваат дека човекот го носи гревот со раѓањето. Човек е грешен уште од самото раѓање. Детето го носи духот на родителот, лош или помалку лош. Ако во текот на својот живот 1. не се освети со крштевањето и 2. не го прими Христос со причестувањето нема да се спаси. Во спротивно, ако е онака како што ти и протестантите тврдите. Тогаш милионите деца кои умреле пред да станат свесни ќе се спасат вклучувајќи ги децата и на паганските народи кои слушнале за Христос и не го прифатиле. Тогаш патот кон спасението и не е баш многу тесен. Тие сите умираат затоа што го носат гревот на родителот и Светиот Дух не ги штити. Тие нема да се спасат. Луѓето не се свесни за товарот на одговорноста на нивните постапки. Се спасува оној кој се крштева и достојно причестува. Едното го чисти од првобитниот грев, другото го чисти од личниот грев и гревот на родителите. Светот со падот во грев, не западна во нешто лесно, западна во нешто стравично. Оние кои ќе се свестат за гревот во светот и за природата на самиот свет ќе го замразат светот и ќе го засакаат Бога како што пишува и Апостол Јаков. А оние кои на гревот гледаат само како на обична грешка ќе си прават компромиси со светот и нема да се соочат со целата одговорност и товар на гревот. Луѓето имаат шанса да живеат по Христа но ете не живеат, затоа заради нивните гревови и им се раѓаат деца со недостатоци или децата им умираат уште млади. Тие деца си го носат товарот на родителот и нема да се спасат. А ако некаде Христовата проповед сеуште не стигнала до одреден народ што е реткост, тогаш луѓето од тој народ се спасуваат според законот на совеста. а за текстот во Римјаните глава 7 9 Некогаш живеев без Закон; но кога дојде заповедта, гревот оживе. 10 Јас, пак, умрев, и се покажа дека заповедта, дадена за живот, ми послужи за смрт, 11 оти гревот, поведувајќи се по заповедта, ме измами и преку неа ме умртви. 12 Така, значи, Законот е свет, и заповедта света, справедлива и добра. 13 Па така, доброто ли за мене стана смрт? Никако! Но гревот, за да се покаже дека е грев, ми предизвикува преку доброто смрт, та преку заповедта гревот да стане премногу грешен. 14 Затоа знаеме дека Законот е духовен, а јас, пак, сум од тело, продадено ос гревот. 15 А што правам, не знам; бидејќи не го вршам она, што сакам, туку она, што го мразам, тоа го правам. 16 Ако, пак, го правам она, што не го сакам, тогаш се согласувам со Законот дека е добар. 17 И така, јас веќе не го правам тоа, туку гревот, што живее во мене. 18 Јас знам дека во мене, односно во моето тело, не живее доброто; бидејќи желба за добро во мене има, но да го правам тоа, не наоѓам сили. 19 Оти не доброто, кое го сакам, го правам, туку злото, што не го сакам, го вршам. 20 А штом го вршам она, што не го сакам, не го вршам веќе јас, но гревот, кој живее во мене. 21 И така, во себеси наоѓам таков закон дека, кога сакам да го правам доброто, злото ми се наметнува. 22 Бидејќи, со својот внатрешен човек наоѓам наслада во законот Божји, 23 но во органите свои гледам друг закон, кој војува против законот на мојот ум и ме прави заробеник на гревовниот закон, кој е во моите органи. 24 Беден човек сум! Кој ќе ме избави од телото на оваа смрт? 25 Му благодарам на својот Бог преку Христа, нашиот Господ. И така, јас сам со умот свој му служам на Божјиот закон, а со телото - на гревовниот закон. Зборува за законот на Стариот Завет кој го намножи гревот и за гревот на телото. Во целиот текст Апостолот не го дава одговорот како да се ослободи човек од односот на законот и гревовното тело. Само вели „Му благодарам на својот Бог преку Христа, нашиот Господ“. Одговорот е претходно дадено во Евангелијата дека човек се слободува преку осветувањето со Светиот Дух - крштевањето и Крвта Христова - причестувањето. |
||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Се читаш ли што пишуваш? Зарем се надеваш дека ќе убедиш некого дека прародителскиот грев ги чека докторите да ја пресечат папочната врвца на бебето за да влезе преку неа во него?
Демек ако бебето умре 1 секунда пред тоа неговата душа е спасена, а ако умре 1 секудна потоа неговата душа ќе гори во пеколот...хелоууу??? До каде ќе терате со оваа смешна доктрина?
Доколку направиш малку измени во овде, ова би бил најдобриот пост што си го пишал на темава.
Јас ти ги подвлеков со црвено најважните работи кои сакам да ти останат врежани во глава, но со мала исправка: Овие работи не важат кај бебето до моментот на раѓањето, туку до моментот кога ќе му проработи совеста, до моментот кога ќе почне да разликува зло од добро, до моментот кога Божјиот Закон преку совеста ќе го убеди дека направило СВОЈ ЛИЧЕН ГРЕВ, е дури тогаш гревот ќе ги покаже своите заби (гревот ќе оживе Римјаните 7:9), а бебето ќе добие лична одговорност и неопходност од покајание, вера во Исус Христос и крштевање. Изменето од EvAngelos - 06.Јули.2007 во 21:31 |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Господ рекол дека наново раѓањето е раѓањето со „вода и Свет Дух“, толкуваме дека мислел на крштевањето иако директно не го употребил зборот крштевање бидејќи нема друго раѓање со Свет Дух освен крштевањето. Затоа и те прашав ако крштевањето не е раѓањето со Свет Дух тогаш во кој момент можеме да кажеме дека некој се родил од Светиот Дух. Како човек ќе знае дека го примил Светиот Дух? Ако крштевањето не е неопходното раѓање со вода и Светиот Дух тогаш крштевањето е акт без практична вредност. Зошто се лутиш кога велам дека за протестантите крштевањето е небитен фактор за спасението што е чудно ако се види колку сте запнале за да побиете нешто небитно. Или се тепате за да ги одвоите луѓето од крштевањето за да не се крштеваат православно зборувајќи им за некакво друго валидно крштевање, за потоа дури ни така да не се крштеваат бидејќи тоа не е ни битно. Исто така во Библијата не е дадено како се врши крштевањето, па еве крштевате, а велите дека се држите строго само за Библијата. Од каде знаете како да крштевате кога за формата на крштевањето не пишува во Библијата. Ние знаеме за формата на крштевањето од Светото предание кое нашата Црква го прифаќа и кое и е доверено и чувано од Господ Светиот Дух. Протестантите не признаваат Свето предание а крштеваат, тогаш значи си измислиле ново предание за тоа како треба да се изврши чинот на крштевањето. Одговори на некое од овие прашања! Изменето од sard - 06.Јули.2007 во 21:18 |
||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
||
Внеси реплика | страница <1 678910 72> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |