|
Рано Христијанство |
Внеси реплика | страница <1 678910 13> |
Автор | |
Чорбаџија
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Статус: Офлајн Поени: 1065 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
не случајни туку ИДИРЕКТНИ докази. Тие и те како имаат важност во судот АКО се нема ДИРЕКТЕН доказ.
Од една страна го признаваш безрезервно Флавиј дека е автор на тоа дело иако Немаш оригинално дело од Флавиј со потпис и од графолог потврден дека е текстот напишан на Флавиј, немаш изјава од сведоци заверена дека навистина Флавиј е автор на целото дело, немаш отпечаток на прстите од флавиј на делото оригинално, немаш оригинал текст датиран од времето кога творел Флавиј значи го прифаќаш Флавиј почитувајќо ги истите начела и докази кои го отфрлаат уфрлениот дел од Евзибиј. Делото на Флавиј било широко познато и во 1ви и во 2ри и во 3ти век и ни еден христијански теолог ни историк ни писател вои тие периоди на докажување и потрдување на Исуса, не му е познато тоа признавање на божественоста на Исус и тоа од страна на неверник, јудаист, макабеец, свештеник, херој на еврејско - римските војни, и угледен римски благородник, писател и историчар. хехее Наивноста е фрапантна во раното христијанстви, не знам дали си го читал (кај Евзибиј) писмото на Пилат до Тибериј како плачи оти го распнал Исуса наговорен од подлите Евреи иако и сам знаел дека Исус е бог или како задоцнила војската Ромска пратена во Ерусалем да го спасе Исуса од Распнувањето ...... Сето тоа се јавува во времето на Евзибиј. Јас не велам дека бил тој зол или подол човек,но сигурно е дека бил многиу наивен и наседнал на многу подметнати прикаски. |
|
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
единственио „факт“ од целава листа, е терминот христијани, кој јасно ти укажав веќе дека прв пат се користи околу 44 година, кога Флавије имал 7 годинки...
Фактите дека веројатно не го напишал, се пак во вредноста „веројатно“, т.е. шпекулација... Исто така и твоите наводни „факти“ кој ги уфрлил... Тоа се чисти измишљотини, што во судскиот систем се нарекуваат circumstantial evidence (случајни докази) кои можат да настанат како последица на вистината, но може и да се случајни, и затоа ниеден суд не ги признава како валидни... |
|
Чорбаџија
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Статус: Офлајн Поени: 1065 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Јас имам факт дека такви зборови за Исуса како син божји од уста на Флавиј како Макабеец, ортодоксен јудаист и свештеник на ерусалемскиот харам не можат да излезат, Јас имам факт дека До Евзибиј ни еден од Христијанските теолози, историчари, филозофи.. кој пишувале и за Флавиј не го споменува текстот, Јас имам факт дека истиот Евзибиј кој го подметнува уфрлениот дел кај Флавиј уфрла и уште куп наивни фалсификати (меѓу нив и писмото на Исус до Акбар), Јас имам Факт дека литературно научно делот пред и делот по уфрлениот текст се нарациска целина, јас имам факт дека поим Христијани кој божем го користи Флавиј не му бил познат во тоа време и така не се нарекувале меѓусебе (Па дури и децении по појавување на зборот и назив “Христијани“ не христијаните не ги разликувале од останатите евреи (Види Тацит).
Факти многу... дури и премногу. |
|
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
дали е можно? да, можно е, се сложувам. Тука не спориме. Меѓутоа треба да се разгледаат фактите и од едната и од другата страна. Во моментов, фактите не превагнуваат на едната, или на другата страна, затоа треба да чекаме да најдеме поцврст доказ, бидејќи без доказ, остануваат само нашите шпекулации... Да имаше цврст доказ, како манускрипт, или дури и на пример користење на збор кој не се користел во тоа време, или на спомнување на нешто што е невозможно да го спомнале во тоа време, тогаш да... јасно би било, ама вака, е се уште само шпекулација? Инаку, немој да мислиш дека јас сум убеден во веродостојноста на конкретно тој текст, но науката МИ НАЛАГА да бидат претпазлив... |
|
Чорбаџија
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Статус: Офлајн Поени: 1065 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Дело, ретко кое имаме во оригинал. Та да бил од историчар та да бил од евангелист. Постојат преписи, преводи и копии. Дали е така како што е напишано или изменето ПОДОЦНА, со научна метода се утврдува. Сепак векови поминале, јас не можам (овие дена ми треба некој документ судски од пред 8 години да го најдам низ дома а ти се чудиш зошто немало пергаменти оригинални од пред 2000 години, од кога поминале војни, пожари, поплави, земјотреси, се менувале царства и граници, народи и религии.
Дали е можно раната црква да го измени текстот на Флавиј со уфрлање. Да затоа што раната црква и СПАЛУВАЛА книги и хартии кои не и одговарале во учењата а камоли да прилагоди неутрален текст од признат Историчар за да ја “потврди“ вистината. И тоа не е само случај со Флавиј, има доста “фризирани“ извештаи од класиците кои (додека не смееше да се постави прашања за оригиналноста) се прифаќаа здраво за готово, но денес веќе нема пречки “под лупа“ да ги ставиме тие пишувања, без страв од клада или екскомуникации. |
|
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
па ако манускрипт не е доказ, тогаш уште помалку твоите теории се некаков доказ, кои без никаков физички доказ, си ги измислуваш...
значи овде барам наука, факти, истражувања... а не твоите измислувања,тие чувај си ги за во чајџилница... |
|
Чорбаџија
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Статус: Офлајн Поени: 1065 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Манускрипт не е доказ, НЗ во оваква форма не постои пред 4ти век. Она што се има се по некој дел или фрагмент од некое евангелије но и тие речиси да ги нема од 1ви век. Можеби некој дел на папирус 5х5 см
Тоа не е цел текст. тоа е дел или фрагемнт по кој не може да се суди. |
|
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
неее, за ова имаме каде каде поуверливи докази... бидејќи ги имаме и манускриптите (црно на бело) кои се препишувани во илјадници копии, така да ако имало нешто различно, тогаш да, би имале сомнеж дека не ги имаме правите посланија... а за флавиј, се уште ја чекаме алката која недостасува и недостасува и недостасува... |
|
Чорбаџија
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Статус: Офлајн Поени: 1065 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Како што имаме и доста уверливи докази дека кај Флавиј додатокот за Исус е уфрлен накнадно.....
За тоа ти велам ДОКАЗИ... Научен приод |
|
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
имаме доста уверливи докази, дека ги имаме точните посланија, како што биле и тогаш... |
|
Чорбаџија
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Статус: Офлајн Поени: 1065 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
А дали ги имаме тие први посланиа денес да ги споредиме со сегашните?
|
|
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
тоа не е баш точно, не заборавај дека првите колекции кои се чувале и ширеле од НЗ биле токму Павловите посланија. Марцион, еретикот, очигледно ги имал и биле широко распростанети...
Дела не ја спасува состојбата, туку тоа што Павле ги посетил речиси сите цркви во тогашниот свет, и бил лично запознаен со ситуациите, односно бил познат во самите цркви... посланието до евреите, нема потпис од автор, што не е типично за павле, што значи веројатно не е од него, иако стилот е павликенски.. |
|
Чорбаџија
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Статус: Офлајн Поени: 1065 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Посланиата Павлови не се така едноставно вметнати во НЗ, Иако првите од нив се настанати во период 50-64, по смртта на Павле тие брзо престанале да се користат. Едноставно неговото видување на христијанството немало голем одзив во тогашната рана Црква. Ситуацијата со Павлета ја спасуваат Делата апостолски (кои зборуваат за Павла) и тоа во последен момент, веќе дел од ракописите бил изгубен,од некои останале само делови. До Римјаните, на пример е составен од фрагменти со различно потекло, до Коринтјаните (двете ) исто така беа сочувани само во фрагменти и потоа составувани, До Тимотеј и Тит настанале дури во првата половина на вториот век (нивен автор секако не е Павле) како ни посланието до Евреите кое е филозофско дело со влијанија од Филон од Александрија. Самиот Орегин во едно од писмата напишал дека “господ знае кој го напишал посланието до Евреите“
|
|
аџија
Сениор Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ај добро, еве не изгуби, само не ми се вознемирувај... нека проценат „гледачите“...
|
|
Внеси реплика | страница <1 678910 13> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |