IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Политика и вести
  Активни теми Активни теми RSS - Дали на Скопје му е потребен трамвај?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Дали на Скопје му е потребен трамвај?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789>
Прашање: Дали на Скопје му е потребен трамвај?
Одговор Гласови Статистика
12 [50,00%]
12 [50,00%]
Не може да гласате на оваа анкета

Автор
Порака Обратен редослед
 Оцена: Оцена на тема: 1 Гласови, Просечно 4,00  Тема Пребарувај Тема Пребарувај  Опции за темата Опции за темата
zagor Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Уникатен песимист

Регистриран: 27.Септември.2007
Локација: Congo
Статус: Офлајн
Поени: 12850
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zagor Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 20:49
Originally posted by Polar Bear Polar Bear напиша:


Originally posted by zagor zagor напиша:

се изготвува физибилити студија за трамвај...мислам дека така се вика тоа кога го прават со години..тоа проектот.

што се однесува до типот и на кој погон ќе се движи и по што ,се предлага поради високата цена на струјата и поради нискиот напон на мрежата на ЕВН,да се користат т.н меки мотори кој користат напон од 115В а и цената на оваа струја е поевтина(онаа од 220в е знаете..1,5-3,5 денари)...исто како во Канада бре...на пример!
...тие мотори ќе бидат тивки и нема да се слушаат..а и не ја загадуваат околината...
со ова ќе останеме оаза на чист воздух и околина.

а и без трамвај..по се изгледа!

 
Каде тоа има трамвај на 115В?  И од кога тоа електричната енергија на понизок напон е поефтина од онаа на повисок? Се ми се чини дека е обратно.  За „тивките“ мотори да не збориме - она што се слуша и тропа се тркалата и шините, не моторите.
 
Што се однесува до загадувањето, не заборавете, трамваите кај нас одат на ќумур или мазут, како и се друго што е на струја, немаме ние толку чисти извори на енергија.
 
Нејсе, трамвај може да биде добар проект ако решат да го протнат под земја некои 2-3 километри кај центарот, за да не го заглави, а и ќе заштедат на промена на целата сообраќајна сигнализација. 
 
 


...помалку волти(напон) помалку пари,барем тоа така е кај нас..според регулаторната комисија.и како тоа кај вас во Канада имате поефтина струја од нас?..да не до жиците или бандерите?...или немате регулатор како нашиов?
- тоа што велиш нема никаде на 115в,па и да нема бре,ќе ги измислат нашите..ако треба само етикета ќе им стават од 115в и ќе бидат 115в!.
-не е практично трамвај на ќумур да оди под земја..може да се задушат од чадот.


...zagor e ziv,se drugo e laga.
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 19:04
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

Имаше порано една студија ( една од повеќето ) уште Трифун беше градски кмет, наводно трасата на трамвајот да одела по кејот ( да била експрес линија ) или поред него, не сум баш сигурен, а на 5-6 попатни станици да имало како мини терминали за локалните автобуси кои понатаму би ги развезувале патниците во разни правци.



Toa bi bilo najdobrata varijanta. Taka tramvajot nema da interferira so soobrakjajot po ulicite i nema da pretstavuva opasnost za vozilata.

Vaka postaveniot sistem odlichno raboti vo drugite zemji. Avtobusite od terminalite na popatnite stanici kje gi zemaat patnicite za istiot bilet shto e platen za tramvajot, a tie mesta mozhat da se koristat i za nivnoto nokjno parkiranje.

Istovremeno taka kje bide rasteretena soobrakjajnata guzhva po Partizanski odredi, a delumno toa kje se sluchi i po Ilindenska.
Vakvata tramvajska linija mozhe da bide postavena po celata dolzhina na Vardar i kako arterija ekspresno da go povrze Skopje od edniot do drugiot kraj (Saraj, Gjorhe Petrov i Karposh od zapad, kako i Madzhari, Lisiche i Aerodrom od istok), nebare e podzemna zheleznica. Vo centralniot del od gradot mozhe polovina kilometar da odi pod zemja (pochnuvajkji nekade zapadno od mostot kaj poshtata, pa zavrshuvajkji istochno od Domot na Mladite). Taka kje minuva niz samiot centar na gradot i istovremeno neka da go kompromitira so svojata infrastruktura.

Od istochnata strana, posle ploshtadot, mozhe da ima stanici kaj fudbalskiot stadion, salata "Boris Trajkovski", kaj noviot trgovski centar megju Karposh 3 i 4, kaj mostot koj gi povrzuva Karposh 4 i Gjorche Petrov, slednata mozhe da bide megju Gjorche i Saraj i poslednata pri krajot na Saraj. Taka od Saraj do centar kje ima samo 7 stanici za ekspresno patuvanje i povrzivanje so site najvazhni objekti koi kje bidat najchesti sopiranja za zhitelite. Celoto patuvanje po ovaa trasa verojatno kje trae dvaesettina minuti.

Definitivno jas sum za vakov tramvajski proekt !




Изменето од Messenger - 05.Ноември.2011 во 21:48
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Polar Bear Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 04.Декември.2007
Локација: Канада
Статус: Офлајн
Поени: 1152
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Polar Bear Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 18:40
Originally posted by zagor zagor напиша:

се изготвува физибилити студија за трамвај...мислам дека така се вика тоа кога го прават со години..тоа проектот.

што се однесува до типот и на кој погон ќе се движи и по што ,се предлага поради високата цена на струјата и поради нискиот напон на мрежата на ЕВН,да се користат т.н меки мотори кој користат напон од 115В а и цената на оваа струја е поевтина(онаа од 220в е знаете..1,5-3,5 денари)...исто како во Канада бре...на пример!
...тие мотори ќе бидат тивки и нема да се слушаат..а и не ја загадуваат околината...
со ова ќе останеме оаза на чист воздух и околина.

а и без трамвај..по се изгледа!
 
Каде тоа има трамвај на 115В?  И од кога тоа електричната енергија на понизок напон е поефтина од онаа на повисок? Се ми се чини дека е обратно.  За „тивките“ мотори да не збориме - она што се слуша и тропа се тркалата и шините, не моторите.
 
Што се однесува до загадувањето, не заборавете, трамваите кај нас одат на ќумур или мазут, како и се друго што е на струја, немаме ние толку чисти извори на енергија.
 
Нејсе, трамвај може да биде добар проект ако решат да го протнат под земја некои 2-3 километри кај центарот, за да не го заглави, а и ќе заштедат на промена на целата сообраќајна сигнализација. 
 
 
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 18:38
Zaboraviv da posocham ushte neshto.

Ako se postavi linija nadvor od ulicata, od desnata strana, togash brojot na soobrakjajnite nesrekji kje se zgolemi. Prichinata za toa e shto voozachite na motorni vozila koi se dvizhat po desnata linija nemaat potreba da vnimavaat dali ima drugo vozilo od nivnata desna strana bidejkji ne postoi linija za neshto takvo. Se vnimava edinstveno na peshacite i toa koga kje se dojde do momentot na svrtuvanjeto vo desno zatoa shto peshacite se dvizhat sporo i nivnata pozicioniranost e vazhna samo na 5-10 metri od svrtuvanjeto.

No toa ne e taka so tramvaite. Tie se dvizhat so priblizhna brzina kako i vozilata i rastojanieto od 30-40 metri go minuvaat za 2-3 sekundi. Toa znachi deka ako tramvajot ne bil zabelezhan mnogu porano pred zavrtuvanjeto na desno (megju drugoto i poradi drvoredite postaveni megju ulicata i tramvajskata linija) pri iskluchuvanje od glavnata soobrakjajnica ili so svrtuvanje vo desno (isto taka vo levo pri nemanje na semaforska signalizacija) pri prilkuchuvanje vo glavnata soobrakjajnica, shansite se deka kje se sluchi teshka soobrakjajna nesrekja. Nesrekjata ima dobri shansi da se sluchi duri iako tramvajot e zabelezhan. Imeno, vozachot na avtomobilot mozhe da presmeta deka e dovolno ponapred i pobrz od tramvajot dodeka stigne do svrtuvanjeto, no togash mozhebi kje treba da zastane poradi chekanje na peshak shto tokmu vo toj moment ja minuva ulicata... vremeto shto kje bide izgubeno pri chekanjeto drastichno go menuva rastojanieto na tramvajot i presmetkata na vozachot odi vo veter... vo tie sluchai vozachite samo mislat deka imaat dovolno vreme za prodolzhuvanje na dvizhenjeto. Tragedijata vo takvite momenti chesto pati e neizbezhna. Edna rabota e da se sudrat dva avtomobila, a sosem druga e tramvaj da udri avtomobil.

Eventualno brojot na vakvite soobrakjajni nesrekji mozhat da se namalat so usporuvanje na brzinata na tramvaite so shto kje se namali brzinata na udarot i kje se zgolemi brzinata na nivnoto kochenje. Se razbira, toa kje rezultira so nivnoto usporuvanje na patuvanje. Toa e onoa, megju drugoto, shto go navedov vo prethodnite zabeleshki, deka brzinata na soobrakjuvanjeto na tramvaite vo realniot zhivot e pospora od onaa na avtobusite. Za sporosta vo realnata eksploatacija, isto taka, kje vijae i postojanata kontrola na vozachot vrz shinite koi lezhat pred tramvajot. Imeno, ne e retkost megju niv da se zaglavat kamenja, metalni delovi, chevli i sekakvi drugi otpadoci koi ako ne se trgnat mozhat da dovedat do izlaganje na tramvajot od shinite. Zatoa vozachte so sebe nosat specijalen alat (shipki i kopachi) so koi gi trgaat potencijalnite opasnosti od shinite.


Изменето од Messenger - 05.Ноември.2011 во 18:54
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 18:38
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Ochigledno Zaksi se sheguva, no vo svetot postojat dvokatni shinski prevozni sredstva. Dokolku nekoj naracha neshto takvo sigurno deka ne bi pretstavuvalo problem da se napravi i implementira.


Ем двокатни, ем со ретро изглед, слика и прилика на автобусите, се по налог на Грујо.

А и што би фалело, зар да бидат распар со бусовите.

Имаше порано една студија ( една од повеќето ) уште Трифун беше градски кмет, наводно трасата на трамвајот да одела по кејот ( да била експрес линија ) или поред него, не сум баш сигурен, а на 5-6 попатни станици да имало како мини терминали за локалните автобуси кои понатаму би ги развезувале патниците во разни правци.

Во секој случај сум сигурен дека овој проект ќе се почне и ќе се заврши во блиска иднина што ќе значи унапредување на јавниот превоз на Скопје.

Нема место за сомневање дека ќе биде поинаку зашто полетарциве од власта се што ветија досега и исполнија.


ПС инаку за тоа дека ќе биле двокатни или ретро, само мала шала од мене.
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 16:19
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Ochigledno Zaksi se sheguva, no vo svetot postojat dvokatni shinski prevozni sredstva. Dokolku nekoj naracha neshto takvo sigurno deka ne bi pretstavuvalo problem da se napravi i implementira.
уште тоа ни фали, навистина подобро би било да остане на шега...
а инаку двокатни трамваи има во азиските земји
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 16:18
@Messenger
еве конечно во потполност да се сложам со тебе за нешто, наброја најголем дел од причините поради кои трамвајот би бил проблематичен
единствено не се согласувам со проблемите околу одржувањето на линијата, одржувањето е нешто што мора да се одвива кај било што што е направено од човек и буквално се бара одржување, повеќе или помалку, без разлика во каква состојба е линијата и возилата
исто така, трамваите не се воопшто бавни, кога се одделени од сообраќајот се движат со просечна брзина, единствено се побавни кога поминуваат низ пешачки зони бидејќи се приморани
прекинувањето на струјата не би требало да биде проблем бидејќи скоро сите понови возила на шински погон складираат дел од енергијата баш за такви случаи и тука има доволно за да се извози еден булевар

како и да е, треба да скратиме тука, скоро цел свет се стреми кон тоа да изгради LRT линии одвоени од целиот сообраќај, а кај нас линијата на коловоз се претставува како нешто иновативно, што не само што е трагично, туку е и смешно, особено кога имаме услови за LRT на најголем дел од булеварите
кај нас тоа може да се изведе или со поставување на линиите каде сега има средишно зеленило, или пак да се стават линиите на крајната десна лента, заедно со автобусите, а за сметка на зеленилото, на булеварот да се додаде уште по една лента, што е па за нијасна поскапичко

размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 16:12
Ochigledno Zaksi se sheguva, no vo svetot postojat dvokatni shinski prevozni sredstva. Dokolku nekoj naracha neshto takvo sigurno deka ne bi pretstavuvalo problem da se napravi i implementira.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
емил Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
зависник идивидовски

Регистриран: 11.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 85186
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај емил Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 09:51
Originally posted by Zeksi71 Zeksi71 напиша:

Наслушнав нешто дека и трамвајот ќе бил двокатен
 
 
тоа веќе навистина ќе биде парадокс во светот !!!!И од каде го слушна тоа ?збунетост
Кон врв
Zeksi71 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 18.Ноември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 2391
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zeksi71 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Ноември.2011 во 09:42
Наслушнав нешто дека и трамвајот ќе бил двокатен
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Ноември.2011 во 20:39
Lichno smetam deka tramvaj, dokolku negovata linija ne e postavena nadvor od liniite na ulicite, e edno od najlosh*te opcii shto mozhat da se zamislat vo vremevo vo koe po gradskite patishta caruva avtomobilot.

Vo prilog na toa, od moe lichno iskustvo so vozenje po ulici na koi soobrakjaat tramvai:

!. Tramvaj mozhe da funkcionira besprkorno dokolku negovata linija e nadvor od kolovozot!

2. Ako shinite mu se postavat na isitiot kolovoz (ulica) po koja vozat avtomobilite togash kje ja okupira desnata strana.

3. Okupiranjeto na desnata strana na kolovozot znachi deka site avotmobili koi kje se najdat pozadi tramvajot kje moraat da ja sledat negovata brzina na vozenje i sopiranje na sekoja stanica.

4. Ako ne sakaat da go sledat negovoto tempo na vozenje i sopiranje, togash kje mora da baraat chare da go zaminat od levata strana so shto kje pridonesat do zgusnuvanje na soobrakjajot na taa linija i istata da ja napravat ponesigurna za vozenje.

5. Avtomobilite kje bidat vo mozhnost eventualno da go odminat tramvajot i od desnata strana, no za toa kje moraat podolgo vreme da chekaat pogoden moment i istoto da go napravat brzo so shto kje ja doveduvaat opshtata sigurnost na soobrakjajot vo prashanje.

6. Sekoe izlaganje na tramvajot nadvor od upotreba (prekin na dovod na struja poradi restrikcii ili rasipuvanje na distributivniot sistem), problemi so shinite (kamenja, mrazovi, razni pepreki...), rasipuvanje na motor... kje predizvika blokiranje na cela linija na kolovozot. Dodeka rasipan avtobus mozhe brzo i lesno da bide shlepiran od ulicata nekade nastrana ili pravo vo garazha na popravka, toa ne e taka lesno izvodlivo so tramvaj.

7. Dokolku se najde nekoj avtomobil parkiran, rasipan ili vo soobrakjajna nesrekja na linijata po koja soobrakja tramvajot, ovoj nema da ima shansa da go mine od levata strana bidejkji za toa ne postojat uslovi. Takviot tramvaj kje bide blokiran na toa mesto s'e dodeka ne se pomesti avtomobilot.

8. Iako teoretski ne bi trebalo da ima nekoja razlika, praktichno tramvaite se pospori vo dvizhenjeto od avtobusite voglavno poradi nemozhnosta da menuvaat lenti.

9. Tramvajskite shini mozhat da pretstavuvaat zamka za trkalata na velosipedite koi lesno mozhat da propadnat i da se zaglavat megju niv.

10. vlazhnite shini (dozdh, sneg, mienje ulici...) stanuvaat lizgavi za avtmobilite, motorite i velosipedite so shto go kompromitiraat sigurnoto vozenje i kochenje na ovie vozila.

11. Investicionite troshoci za postavuvanje tramvajskata infrastuktrura se nesporedlivo povisoki otkolku onie za avtobusi.

12. Lugjeto kje se otkazhat od avtomobilite vo korist na tramvajskiot prevoz kolku shto se otkazhuvaat sega vo korist na avtobusite. Za zhal, nema apsolutno nikakva razlika.


Poradi nabrojanive neshta jas sekogash gi izbegnuvam ulicite na koi soobrakjaat tramvai.


Da sumiram, skoro seto nabrojano, osven onoa za voveduvanje i odrzhuvanje na sistemot, nema da pretstavuva problem dokolku tramvajskite shini se postavat nadvor od ulicite, od desnata strana na dvizhenje, paralelno so kolovozot. A toa bi bilo na segashnata peshachka linija ili na trevnikot (onamu kade shto toj postoi, kako na Pertizanski odredi) megju ulicata i peshachkata pateka.






Изменето од Messenger - 05.Ноември.2011 во 02:14
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Ноември.2011 во 19:11
...skopjani go odbile predlogot...porano?!изненадување

...pa, koja budala ne bi odbil bilo shto...ako od nego se bara da go plati?!

...pa,  dosega sigurno nekoj lajnar i ke go privatizirashe!не

tuku,...kade be na partizanska ,koga tamu edvaj gi sobira i tie dve -tri lenti kolovoz,...a ,odozgora i ''vchera'' i gradini napravija izmegju,...faleshe ushte i strumichani da gi kopiraat!смеење

...kako i da e,..tramvajot nema da pomogne ich vo metezot skopski,..

spasot e samo vo tunel ili nadgrobna,..uppss.голема%20насмевка.nadzemna transferzala , za da se preskokne centarot.

...ama , vo posledno vreme ,...nadzemnite gi rushat i namesto niv  dupchat tuneli,...kako shto beshe sluchaj vo SEUL ili BOSTON,....

...znachi,...najdobra varijanta za rasteretuvanje na soobrakjajot vo skopje e,..tunel...ama ,..asalen tunel...a ne nekoj si podzemen, temen  katakombi ,....idealen za ...horor!
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
којсумјас Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4543
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај којсумјас Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Ноември.2011 во 18:58
Жал ми е што не ти се дискутира...
а многу ме интересира зошто е добра идеја...
и како ја направија идиотска...збунетост
една таква добра идеја...

Кон врв
zabegan Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Другарот на Мона Лиза

Регистриран: 06.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9774
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај zabegan Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Ноември.2011 во 18:46
ова ви е уште еден пример како може една добра идеја да ја направат тотално идиотска, па уште и да се фалат со неа...
и пред да се запали некој... трамвај не се става само за да го има, или зошто го имало по други места, туку детално се планира, а овие како никогаш да не слушнале за такво нешто...

и не, не намеравам да објаснувам зошто трамвајов не го бива бидејќи ми е смачено да се распалувам со секоја глупост што ќе му текне на некого...


Изменето од zabegan - 04.Ноември.2011 во 18:47
размисли пред да напишеш глупост
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,156 секунди.