IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Изворни христијани, нивно основање и учење
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Изворни христијани, нивно основање и учење

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789 13>
Автор
Порака Обратен редослед
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Април.2009 во 17:14
Originally posted by makarios makarios напиша:

Originally posted by Nepravoslaven Nepravoslaven напиша:

Така и Апостолот Павле многупати нагласува, дека авторитетот не го примил од луѓе (од тогашниот, условнокажано Синод), туку од Светиот Дух


Само за мало потсетување.



Ајде за потсетување, кога првпат Павле се сретнал со апостолите? И со колкумина гласови Апостолскиот Синод ја одобрил неговата Апостолска титула?
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Април.2009 во 14:41
Originally posted by Nepravoslaven Nepravoslaven напиша:

Така и Апостолот Павле многупати нагласува, дека авторитетот не го примил од луѓе (од тогашниот, условнокажано Синод), туку од Светиот Дух


Само за мало потсетување. Откако Господ му се открива на Свети Апостол Павле, Тој не го праќа директно да проповеда, туку најпрво го испраќа Ананија кој бил еден од 70те апостоли за да ги положи рацете над него.

Лука 10:1 Потоа Господ избра и други седумдесет ученици и ги испрати пред Себе по двајца во секој град и место, каде што и Сам сакаше да оди

А Ананија бил испратен и овластен директно од самиот Исус Христос додека сеуште  бил на земјата меѓу луѓето.

Дела 9: 17 И Ананиј отиде и влезе во куќата, и, откако ги положи рацете свои над него, рече: <Брате Савле, Господ Исус, Кој ти се јави по патот, по кој доаѓаше, ме прати, за да прогледаш и да се исполниш со Дух Свети.”

Доколку Господ ја одобрува анархијата, како вие тоа што го претставувате, тогаш немало потреба Ананиј да го праќа кај Павле.

Originally posted by Nepravoslaven Nepravoslaven напиша:

Впрочем, ти си самиот во толку голема теолошка небулоза, што ако се родеше во друго време ќе беше покорен и послушен до Пеколот на Епископите и попоите како што се на пример Арије, Ориген, Марцион, Несторије, Новатиан, да не ги редам цела историја на Епископи и попои... Ништо мене не ме убедува дека не треба на таа листа да се додадат и Стефан, Кирил, Пимен, Наум, Иларион, итн

 
А изгледа ти си во некоја три и пол небулоза затоа што не правиш разлика помеѓу искривено теолошко и догматско учење и личните гревови на поедници. Ако не требаше да се слушаат епископите кои имаат лични гревови (како и секој човек, освен протестантите и баптистите кои се сметаат себеси за безгрешни и немаат потреба од каење, бидејќи веќе се откупени со крвта Христова и по автоматизам наследуваат царство небесно), тогаш за џабе рекол Господ:

Матеј 23: 2, 3 говорејќи: "На Мојсеевото седиште седнаа книжниците и фарисеите. Затоа, се што ви кажат да правите, пазете и извршувајте; а според делата нивни не постапувајте, оти тие говорат, а не извршуваат

Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Ако земеме предвид дека и самите ткн. "свети отци" имале спротиставени и честопати контрадикторни учења, колку повеќе пак ќе бидат неусогласени нивните толкувања во локалните цркви.


Вистина?? Ај еден пример да наведеш, може? Да разгледаме дали тоа се надоплонувале или се контрирале, што велиш?

п.с. Неправославен, ќе ни кажеш конечно што си?
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Април.2009 во 14:06
Како прво, ниту сум рекол дека сум во Македонија, ниту пак дека сум баптист.

Ти изгледа имаш навика да вадиш догми од воздухот, и не ти доаѓа памет.
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
ahmar1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 712
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ahmar1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Април.2009 во 13:34
Originally posted by Pravoslaven Pravoslaven напиша:


4. Дека немам(е) епископ исто така.


Навистина!!Лелее изгледа многу сум бил неинформиран за баптистите во Македонија.Па ајде дај кажи од кога и кој ви е епископ и кој ви го ракоположил.
поздрав
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Април.2009 во 12:20
Originally posted by makarios makarios напиша:

Типично за сектантското делување е да не ја докажува целата вистина.

Еве што реков:

Па многупати сме кажале дека Епископот треба да се следи се додека не почне да шири ерес. Алчниот Епископ не шири ерес, а тој што има искривено учење шири ерес.

А тоа мое кажување се однесуваше за еретиците како Ариј, Несториј, Македониј и тн. Некои од нив биле со висок морал, не биле алчни, биле високо морални, но Црквата ги анатемисала, затоа што имале неисправно учење.


Макариосе, пак го издаваш својот аматеризам.

Ако епископот треба да се почитува и следи се додека не западне во ерес, тоа што би се рекло на англиски the end of the story. Што запна пред 3 страни ни сам не можеш да се сетиш. Немаме никаква должност, ни јас ни ти, да ги послушуваме Епископите на МПЦ, кои западнале не само во неморал, туку и (еве како што бараш ти) во ерес.

Затоа ослободи се од стегите, бидејќи со таква милитантна тесноградост, ти реков во минатото ќе беше послушен до пеколот, ама тоа требаше да те предупреди да не го повториш истото и во сегашноста.

Ќе се молам за твојата душа. Има во тебе ревност, ама таа ревност не произлегува од знаење.
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Април.2009 во 12:16
Originally posted by ahmar1 ahmar1 напиша:

„Свети Игнатиј е во право за Евхаристијата, ама ние не веруваме во тоа, Свети Игнатиј е во право за Епископот, ама ние немаме Епископ“
По големо харикири од ова Неправославен, здравје!!!


Одлично е кога некој ќе си се радува во своето незнање. Дури е и брутално таквиот човек да се освестува, бидејќи смеењето навистина е здравје.

Во овој случај имаме класичен пример на лажење.

1. Игнатиј никаде не сум го спомнал.
2. Дека бил во право за евхаристијата исто така.
3. Дека не верувам(е) во неа исто така.
4. Дека немам(е) епископ исто така.

Од четири непостоечки изјави, си формулираше параграф. Те молам престани, затоа што како колатерална штета ми доаѓаат слики од догмите на самонаречената „православна црква“.
Изгледа во добрата традиција продолжуваат некои од воздухот да вадат догми. голема%20насмевка
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Април.2009 во 12:16
Типично за сектантското делување е да не ја докажува целата вистина.

Еве што реков:

Па многупати сме кажале дека Епископот треба да се следи се додека не почне да шири ерес. Алчниот Епископ не шири ерес, а тој што има искривено учење шири ерес.

А тоа мое кажување се однесуваше за еретиците како Ариј, Несториј, Македониј и тн. Некои од нив биле со висок морал, не биле алчни, биле високо морални, но Црквата ги анатемисала, затоа што имале неисправно учење.
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Април.2009 во 12:14

Originally posted by makarios makarios напиша:

Па многупати сме кажале дека Епископот треба да се следи се додека не почне да шири ерес.
 
А од кај знаеш кога епископот ќе почне да шири ерес? Кој ќе ти го каже? Други двајца со двотретинско мнозинство ќе изгласаат дека овој третиов шири ерес?
Штом Светото Писмо не ви е краен авторитет, туку неговите толкувачи (ткн. "свети отци"), тогаш вие зависите од тоа кој од нив ќе го следите и на кој од нив ќе му верувате, а исто така и како попот ќе ви ги толкува толкувањата на тој "свет отец".
Ако земеме предвид дека и самите ткн. "свети отци" имале спротиставени и честопати контрадикторни учења, колку повеќе пак ќе бидат неусогласени нивните толкувања во локалните цркви.
Затоа, се додека не се вратите кон учењето на Христос и апостолите во Светото Писмо, вие ќе талкате во лавиринтот на толкувањата на толкувањата на луѓето кои вие ги нарекувате "свети отци".
 
Originally posted by makarios makarios напиша:

Алчниот Епископ не шири ерес, а тој што има искривено учење шири ерес.
 
А што шири алчниот епископ? Ланец од хотели? среќа
Што ви е критериум за "искривено учење"?


Изменето од EvAngelos - 15.Април.2009 во 12:14
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Април.2009 во 12:11
Originally posted by makarios makarios напиша:


Па многупати сме кажале дека Епископот треба да се следи се додека не почне да шири ерес.



Се сеќаваш што ти кажав? Не замавнувај со стапот, затоа што кога ќе ти се врати, ем ќе те удри по муцката, ем ќе го изгубиш достоинството.

Но сепак, благородно е кога човек под силата на аргументите ќе ја прифати вистината. За ова ти честитам на храброста.
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
ahmar1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 712
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ahmar1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Април.2009 во 12:05
„Свети Игнатиј е во право за Евхаристијата, ама ние не веруваме во тоа, Свети Игнатиј е во право за Епископот, ама ние немаме Епископ“
По големо харикири од ова Неправославен, здравје!!!


Изменето од ahmar1 - 15.Април.2009 во 12:05
Илја дин,Илја бил ел Месија+++
нема друга вера освен правоверната,Христос е Месијата+++
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9425
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Април.2009 во 12:03

Najloso e ismejuvanja i navredlivi govori eden sprema drug, toa na se lici samo na Hristijanstvo ne, bez razlika od koja strana doagaat vakvite ismejuvanja.....

Treba da se razgovara so pocit ako se razgovara za razlikite vo veruvanjata, a ne da se omalovazuvaat verskite zaednici i eden na drug da si ja vregate inteligencijata..... Izvinete sto se postavuvam nasrede vasata raspravija, ama ne cini toa ni od dvete strani.

Smirete ja topkata malku....
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Април.2009 во 11:54
Originally posted by неPravoslaven неPravoslaven напиша:

Братче, со вакви аматерски теологии, можеш како што спомнав, да замајаваш некои неписмени бабички.

Па, Светото Писмо не верувам дека е аматерска теологија. Јас од него ти посочив цитати. А впрочем, нели е тоа разбирливо самото по себе?

Originally posted by неPravoslaven неPravoslaven напиша:


Нема никаква контадикторност меѓу тврдењето дека христијанинот треба да се покорува на духовните авторитети (што не е исто со и црковните авторитети, ако црквата ја гледаме толку слепо-тесноградо како што ти тврдиш како институција, како кока-кола а.д., или во овој случај МПЦ А.Д.), и со тврдењето дека не треба да им се покорува на еретичките институции и да го отфрла авторитет даден ним од ним сличните отпадници од верата.

Јас морам да се сложам со Асја овој пат, дека некои работи се премногу толерирани. Не се согласувам со нејзиниот тон, и начин како го изразува тоа, но сепак е во право. Премногу се дозволува исмевање и напад на православната вера и Црква, а еве на пример, мики_п, кога баптистите ги нарекува еретици, добива опомени за бан.

Ова не го кажувам како замерка за модераторите, затоа што тие најдобро си ја знаат работата, туку само воочувам некои недоследности. А можеби згодно е да отвориме тема за дискусија токму на ова прашање: Кои се рамките во кои може да дискутираме, т.е. треба ли во одбрана на верата, да се напаѓаат и исмеваат останатите верувања? Под напаѓање не подразбирам искривување на учењето, или на влегување во жестока дискусија, ами мислам на изјавите од стилот:
„МПЦ А.Д.“

Originally posted by неPravoslaven неPravoslaven напиша:


Впрочем, ти си самиот во толку голема теолошка небулоза, што ако се родеше во друго време ќе беше покорен и послушен до Пеколот на Епископите и попоите како што се на пример Арије, Ориген, Марцион, Несторије, Новатиан, да не ги редам цела историја на Епископи и попои...

Па многупати сме кажале дека Епископот треба да се следи се додека не почне да шири ерес. Алчниот Епископ не шири ерес, а тој што има искривено учење шири ерес.

Originally posted by неPravoslaven неPravoslaven напиша:


Ништо мене не ме убедува дека не треба на таа листа да се додадат и Стефан, Кирил, Пимен, Наум, Иларион, итн. Ништо не е различно, ако отстапиле од верата, од Христовото и Апостолско учење, китењето со крстои и титули не им вреди пет пари.

Еве, повторно во недостаток на теологија и аргументи, дискусијата се сведува на плукање и напаѓање на православната Црква. Ама ако, со овие камења ние и ја градиме Црквата.

И за крај, повторно во немање аргументи, дискусијата се замајува, и не се одговара на поставените прашања, и правење тактики „збунити непријатеља“:

„Свети Игнатиј е во право за Евхаристијата, ама ние не веруваме во тоа, Свети Игнатиј е во право за Епископот, ама ние немаме Епископ“ - вакви се вашите „збунити непријатеља“ тактики.
Кон врв
Pravoslaven Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 09.Февруари.2008
Статус: Офлајн
Поени: 705
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Pravoslaven Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Април.2009 во 11:26
Братче, со вакви аматерски теологии, можеш како што спомнав, да замајаваш некои неписмени бабички.

Нема никаква контадикторност меѓу тврдењето дека христијанинот треба да се покорува на духовните авторитети (што не е исто со и црковните авторитети, ако црквата ја гледаме толку слепо-тесноградо како што ти тврдиш како институција, како кока-кола а.д., или во овој случај МПЦ А.Д.), и со тврдењето дека не треба да им се покорува на еретичките институции и да го отфрла авторитет даден ним од ним сличните отпадници од верата.

Впрочем, ти си самиот во толку голема теолошка небулоза, што ако се родеше во друго време ќе беше покорен и послушен до Пеколот на Епископите и попоите како што се на пример Арије, Ориген, Марцион, Несторије, Новатиан, да не ги редам цела историја на Епископи и попои... Ништо мене не ме убедува дека не треба на таа листа да се додадат и Стефан, Кирил, Пимен, Наум, Иларион, итн. Ништо не е различно, ако отстапиле од верата, од Христовото и Апостолско учење, китењето со крстои и титули не им вреди пет пари.
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Април.2009 во 10:52
Originally posted by nePravoslaven nePravoslaven напиша:

Повторно, твојот проблем е што немаш појма што е Црква. Ти си ја замислуваш Црквата како Кока-Кола или како Пивара.

Мил мој, па токму тоа е поимањето на баптистите и протестантите за Црквата. Реално, вие немате црква, затоа што вие си сте црква на самите себе. Вие не се собирате на Евхаристија, не верувате дека Евхаристијата се Тело и Крв Христови, а според учењето на Свети Игнатиј Богоносец, (на кој патем пред неколку поста ти рече дека право збори), таквите кои не веруваат во Евхаристијата - се нарекуваат еретици!

Еве:

Да се држиме настрана од еретиците

Тие (еретиците) се воздржуваат од Евхаристијата и од молитва, затоа што не исповедаат дека Евхаристијата е Телото на нашиот Спасител Исус Христос, Кој пострада заради нашите гревови,  и Кој Отецот, поради Неговата добрина, повторно Го воскресна.

Тие, значи, кои говорат против овој Дар Божји, принесуваат смрт во средината на нивните препирки. Но, подобро ќе беше за нив, да се однесуваат со почит (кон Даровите), та можеби и тие ќе воскреснат. Затоа е добро, вие да се држите настрана од такви луѓе, ниту пак да зборувате со нив тајно, ниту јавно, но да се поучувате од пророците, а пред се од Писмото, во кое ни е откриено страданието на Христос, а Воскресението целосно посведочено. Избегнувајте секакви поделби, кои се зародиш на секое зло.

А еве ти што велиш:
Цитирај
Никој не верувам дека спори дека тоа е така.



Цитирај
Таму сите наредби се слеваат од директорот се до чистачката без поговор.

Со ова повторно си во контрадикторност на самиот себе. Сега сакаш да кажеш, дека не есапиш никаква хиерархија, ниту авторитет (така е, во збиралиштето во кое самиот си си црква, ти си единствениот авторитет).

Е сега, ако е така, пак ќе кажам, зошто кога Свети Игнатиј Богоносец баш вели дека треба да се покоруваме на Епископ, ти рече, не спорам со тоа, а сега со оваа реченица, спориш!

Цитирај
Црквата е живо ткиво, која прожима многу меридијани, култури, деноминации и организации.

Со ова не би се служил. Уште апостолски времиња е утврдено дека Црквата е ЕДНА, СВЕТА, СОБОРНА И АПОСТОЛСКА. Во Црквата нема многу деноминации и организации, има само насобрано стадо Божјо!

Цитирај
Во неа постои Еден Дух, но не и една институционална хиерархија. Како што гледаме и во Новиот Завет, првите цркви беа основани од мирјаните кои се распраснаа низ светот по прогонството во Израел.

Па не би рекол. Не биле мирјаните, туку епископите кои ги воздигнувале помесните цркви. И тоа не си го земај како многу цркви, туку тие и натаму биле ЕДНА Црква.

Цитирај
Апостолите (Павле, Петар и другите) некако каскаа зад нив (најчесто) и никогаш не воспоставија институционална хиерархиска управа над целото христијанство.

Не?

Дела 5:19
Петар и другите апостоли му одговорија: „Треба да Му се покоруваме првенствено на Бог, а потоа и на луѓето што ни се претпоставени.

1 Тим. 3:10 Пред да бидат назначени за ѓакони, тие треба да се докажат како луѓе без пороци.

Тит 1:5 Те оставив во Крит за да го довршиш она што остана недовршено: по сите градови да назначиш водачи во црквите. Како што ти наредив

Проштевај, но во место каде што нема водачи, владее безредие, а во безредието нема љубов.

Цитирај
Значи тие ваши замисли за Православниот Епископ како неприкосновен паша, се средновековна измислица, со која можеле да се лажат неписмените.

Ова е „измислица“ на Свети Игнатиј, кој живеел во првиот век!

Цитирај
 Епископ не е оној на кој авторитет му дал вашиот синод, а кој е неписмен за верата, световен во своите пороци и корстиљубив во својот повик. Оние кои заради љубовта кон парите, го продаваат Спасителот и го искривуваат Неговото Евангелие, ниту една титула или почест доделена од вашите синоди, не го пере. Христијанинот е должен на таквиот Епископ не да му се потчини, туку да му се противстави.

Па не знам, Свети Игнатиј не вели така (а тој е изворен христијанин). Тој вели и кон таквиот да се однесуваме со почит, а да се молиме (сите заедно), за негово поправање. И каква врска има личниот грев на епископот, со суштественоста на еден Епископ? Ти кажи ми, кој е твојот овоземен епископ? На која епархија припаѓаш, и кој е возглавен епископ на таа епархија?

Цитирај
Важен е авторитетот даден не од луѓе, туку оној на кој авторитет му дал Господ. Така и Апостолот Павле многупати нагласува, дека авторитетот не го примил од луѓе (од тогашниот, условнокажано Синод), туку од Светиот Дух. Црковната хиерархија е воспоставена од Светиот Дух, а не од CEO-то на вашата фирма.

Е сега, ако е така, зошто апостолите натаму ја воспоставувале и утврдувале хиерархијата? Тогаш тоа би значело дека уште од првиот век, секој би можел да си биде епископ, оти секој би се повикувал на тоа дека е поставен од Светиот Дух. Но, сите се ПОТЧИНУВАЛЕ на апостолите, и во нив гледале Епископи, а исто така гледале како на Епископи и кон оние кои биле поставени од апостолите.

Цитирај
На вистинскиот учител, апостол, пастир, епископ, секој христијанин е должен да му покажува голема чест. Подобро е со понизност да учи за верата од таквиот.

Кој е твојот учител, апостол, пастир, епископ, презвитер и ѓакон? И повторно да потенцирам, не мислам на Христос, мислам на човек поставен да биде тоа. И повторно, цело време провејуваш за анархија, а сега одеднаш, оп! Требало да му се покажува чест на Епископ??? Решете се веќе еднаш, треба или не треба?
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789 13>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,141 секунди.