|
Што се случува со нашето образование? |
Внеси реплика | страница <1 56789 28> |
Автор | |||
evangeline
Модератор Регистриран: 22.Август.2011 Локација: Naxos Статус: Офлајн Поени: 6758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Само едно нешто ќе кажам.
Со цел да се олесни учењето (како па да не) почнаа да даваат теми за писмена. За мене тоа е најлошото нешто што се воведе во нашиот и онака расипан образовен систем. Јас кога учев, немаше давање на теми за подготовка. Темата се даваше 5 мин пред почеток на писмената, па ако знаеш пишувај. Ако не ете ти кец па следен пат пак оди и не прочитај. А да, наставничните шетаа нон стоп и препишување немаше! Денес си седнала госпоѓата и не мрда. Препишувале децата, па нека препишуваат голема работа. |
|||
Внимавај кому му веруваш.
И ѓаволот еднаш беше ангел. Being RICH is not about how much you have, BUT about how much you GIVE |
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Потполно се сложувам! А еве, за жал, на што ги насoчивме децава. Ова е најновата нарачка објавена денес:
Изменето од Messenger - 16.Ноември.2013 во 03:50 |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
Branko C.
Група Регистриран: 22.Февруари.2013 Статус: Офлајн Поени: 45 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Фактот дека нашиот образовен систем ги преоптоварува децата, ја наметнува и донекаде потребата да се појавуваат и вакви теми на форуми, блогови или интернет страници кои децата би ги искористиле како одредена појдовна основа која би им послужила како помош при обработката на одредени зададени дела. Постоеле, постојат и многу официјално промовирани печатени изданија кои во кратки црти разработуваат голем број дела, така да, со оглед на тоа, не гледам дека е некаков проблем дали темата би требало да се одржи или не. Но сепак, темата не треба да им даде на децата слобода да ја злоупотребат, туку треба да биде еден вид на смерница кон обработката на одредени дела, а во никој случај обработувач на делата
|
|||
Andjelina
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Miss High Hill’s Регистриран: 07.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 14129 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
До некаде се сложувам со тебе Меси и воопшто не ги оправдувам оние
деца кои имаат барања како ова на Ивана,а притоа ни сервираат вакви и
слични глупави оправдувања
Често ме иритираа,ама си велев дека можеби и тоа малку што ќе го прочитаат тука е некаков плус Стојам зад ставот дека темата ниту ќе ги направи нечитачи ниту читачи Единствено што ќе им влее желба за читање е добриот избор на литература ,ама тоа во некој подобар образовен систем Изменето од Andjelina - 16.Ноември.2013 во 00:11 |
|||
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува
|
|||
Kastro
Сениор Регистриран: 17.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 11937 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Da sram I "grev " kako toj go narekuva, koj ke go prati do krajot na svojot zivot...megudrugoto kraj I na negovata kariera .....
Znaci ...."A doktor na nauki ,hmm mislam deka e dosta tesko so izmama da se dobie taa titula".... za zal eve isklucok ...ja ne znam za drug no sigurno postoi I vtor nekade vo svetov (mozebi I kaj nas )....
"I edno znam, ako sum magister titulata pred moeto ime nema da mi donese nisto nitu pak ke ima nekakvo znachenie dokolku pozadi nejze ne stojam so svoeto znaenje...." Vazi I za titulata Doktor na nauki.....a ne da ne dovede do ova I da si ja zapechatime karierata....
A posledicata e ...
“It’s been so difficult; to be stripped of your self-worth, your identity, your livelihood. You wanted to do good things … but I can’t even describe how it feels for someone who had been so visible all of a sudden to have people looking at you” and wagging fingers."
Kako I da e izmamata porano ili podocna ima kraj I posledicite si gi snosi izmamnikot na svoja shteta I smetka ....
|
|||
Vistinskiot maz ima edna Lavica …a ne, stado od ovci…(ovcite na ovcharite)
|
|||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Изменето од mamamd - 15.Ноември.2013 во 21:12 |
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Chris Spence breaks silence on plagiarism scandalThe former TDSB director describes his ‘soul-destroying’ disgrace and grapples with the ‘blind ambition’ that led to it.While he insisted he takes responsibility for the plagiarized passages found in numerous opinion pieces, speeches, and even his doctoral thesis from 1996 — still under investigation by the University of Toronto — he stopped short of admitting he ever knowingly stole someone else’s words. He said he knows plagiarism is the cardinal academic sin — and against the policy of the school board he led. When asked about the possibility his degree could be taken away, he said: “I can’t even describe the anxiety around that possibility and that’s part of this depression that I’ve been in — that all of that work, all of those efforts, could be for naught.” Chris Spence’s resume BA, Simon Fraser U 1985 B.Ed., York U 1991 Master's in Education, U of T 1993 PhD in Education, U of T 1996 Teacher, TDSB, 1991-1998 Principal Lawrence Heights MS 1998-2001 Superintendent TDSB 2001-2004 Director of Education, Hamilton-Wentworth 2004-2009 Director of Education, TDSB 2009-2013 |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
Kastro
Сениор Регистриран: 17.Јули.2008 Статус: Офлајн Поени: 11937 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Da, pogore postirav linkovi kade sto mislam deka nudea tocno I izrabotka na magisterski no nikade ne vidov deka nudat izrabotka na doktorati ... Jas go kazav slednovo
No od lektirata ne zavrsuvame faktulteti ,ne magistrirame i ne doktorirame ...toa go steknuvame preku strucnata literature.. I tokmu na toa I stojam...Zosto ..edno e nekoj da ti izraboti magisterski trud no drugo e istiot da go prezentiras ...aj i da kazeme deka nekoj ke go prezentira odlicno (kako svoe delo) sto od toa? Jas rabotam vo privaten sector cel moj zivot I edno znam, ako sum magister titulata pred moeto ime nema da mi donese nisto nitu pak ke ima nekakvo znachenie dokolku pozadi nejze ne stojam so svoeto znaenje....Definitivno nema nikakva tezhina I znachenie kupenata titula ...Drzavniot sector e druga prikaska....
A doktor na nauki ,hmm mislam deka e dosta tesko so izmama da se dobie taa titula....
Изменето од Kastro - 15.Ноември.2013 во 19:26 |
|||
Vistinskiot maz ima edna Lavica …a ne, stado od ovci…(ovcite na ovcharite)
|
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Andjelina ти благодарам на придонесот во објаснување на состојбата во школството во Македонија.. Можеби и покрај внимателното следење на дискусијата по повод оваа тема ти избегнало од вид дека беше објавено оти темата е привремено затворена додека не се доjде до заедничко решенение за нејзиното натамошно водење. Тоа беше поставено на модераторско ниво и таму за неа се гласаше. Доколку провериш, темата е повторно отворена. Бидејќи лично ми поставуваш некои прашања ќе тe удостојам со одговори. Како прво, темата не е отворена да го подобри школскиот систем во Македонија, па затоа нејзиното евентyално бришење или продолжување е потполно ирелевантно за него. Оноа што е релевантно е нашиот однос кон таа тема, поточно како ние ја користиме темата од поширок образовен аспект кон децата кои се јавуваат на неа барајќи ја нашата помош. Тоа значи дали ние ќе ги следиме моралните принципи на оние кои ги критикуваме, дали слепо ќе следиме што прават други интернет форуми или свесно ќе превземеме нешто друго. На крајот, се сложувам со тврдењето дека темата за писмени од нашиот форум нема да ги претвори сите деца од нечитачи во читачи, но сигурно е дека со нашето однесување ќе им дадеме јасен патоказ на коректно однесување во нашето општество. Па ако тоа значи дека ние не се сложуваме со ширење плагијаторство, добивање дипломи со туѓ труд, одобрувaње неучење, а вреднуваме умешност во барање соодветни информации и наукување како се пишуват писмени задачи и есеи, тогаш тоа треба да го практицираме. Ние немаме само тема, туку имаме можност со тема да ги поучиме и изградиме следните генерации од кои ќе зависи нашата иднина, да дадeме мал дел од наша страна да не ни се случуват утре оние работи кои ти со право ги критикуваш во својот коментар. Оти општеството не е нешто надвор од нас. Ние сме општеството, па ако сакаме да биде подобро тогаш треба ние активно да работиме на тоа. P.S. Ние за волкот, а волкот на врата. Еве за што говорам:
Децата не учат, не сакаат да учат и завршуваат со дипломи кои не вредат ниту колку што чини хартијата на кои се печатaт, затоа што со нашиот однос им дозволуваме да им биде с'е другото поважно и поинтересно. А утре ќе ги критикуваме како неписмени, неспособни и недоветни кога ќе ни станат наставници и професори на нашите деца или министри по образование. Редно е да превземеме дел од одговорноста за тоа, нели ? Изменето од Messenger - 15.Ноември.2013 во 18:12 |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
Andjelina
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Miss High Hill’s Регистриран: 07.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 14129 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Исчитав неколку страни наназад и се уште не можам да се убедам дека ради плагијаторство сакате да ја затворите темата.Вакви теми постојат на сите форуми,еден куп сајтови со состави,семинарски...
Не ми е јасно зошто темата одеднаш стана проблем? Меси,мислиш дека ако ја затвориш темата децата ќе почнат да читаат? Знаеш ли како се обработуваат лектири во училиштата во Македонија? Имаш лектирна тетратка која патем некој ја осмислил и ја продава.Една страна за обработка на лектира.Неколку прашања во врска со лектирата и крај Така се обработува лектира? Самите наставници не знаат кој ја прочитал а кој не? Знаеш кога децата ќе читаат? Тогаш кога ќе се најде некој компетентен па ќе им воведе четиво кое е прифатливо за нивна возраст а не во второ или трето оделение(не ме држете за збор) некои си македонски приказни во кои- во едната -мајката се претвора во крава оти ќерката не плетела доволно брзо,таткото се преженува а новата жена ја коли кравата и ја тера ќерката да јаде од месото во другата вампирот ја затруднува Циганката ќерка ми бараше објаснување а како да и објаснам како тоа вампирот ја затруднел циганката,м? Сум прочитала милион книги,секогаш настојував моите деца да читаат и им бирав внимателно што да читаат баш за да го засакаат пишаниот збор, ама некој недоносен министер со своите квази-реформи ги претвори децата во луѓе со аверзија кон читање,кон учење.Нашето општество поставува превртени норми и морални вредности.Некој се убива од читање и учење а професорот ќе го мотивира со 4ка,за повеќе да учи нели,друг нема ни да чита ни да учи ќе биде мотивиран со 5ка на крајот на годината... Темата за писмени е последното нешто кое ќе ги претвори нашите деца од читачи во нечитачи |
|||
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува
|
|||
Alekxandar
Сениор Регистриран: 10.Јули.2012 Статус: Офлајн Поени: 1029 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Дидактичките методи на настава се од полесно кон потешко,од познато кон непознато ,од пониско ниво кон повисоко.... Затоа е воведен предмет на педагошки факултет Методика на настава за да се примени ова и се овозможи успешен трансвер на знаење кај учениците. Во Македонија воспитно -образовниот систем е во таква конфузија кој секоја година се движи кон полошо бидејки се променија еден куп министри ,секој изврши еден милион реформи во образованието но резултат сеуште нема на повидок. Децата денес се бомбардирани со информации ,учат од несоодветни учебници за возраста и степенот за кој се наменети,кадар кој не е соодветен,а најтрагичното од све е тоа што не се пратат учениците за правилно да се насочат при изборот на понатамошното школување,а со тоа и изборот на нивната идна професија. Затоа се јавува аверзија кон школскиот систем и се помалку децата имаат интерес за учење. Кај нас сеуште се негува застарениот модел на енциклопедиско знаење и сестрано развиена личност кој не е соодветен во време на технолошка револуција каде се бараат експерти кои ке управуваат со процесите и технологиите. Погоре Кастро напомена за магистрите и докторите на науки со препишани трудови. Тоа е уште еден пример за ерозијата на нашиот образовен систем. Според бројот на лицата кои се здобија со титула Магистер или Доктор по наука,Македонија веднаш можи база на Марс да направи бидејки далеку сме поспремни и од Америка,Русија Кина и Европа во науката и технологијата.... |
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
С'е се започнува со еден скромен личен чекор. Толку сме моќни да сториме, нели ? |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
Gabriela_S
Модератор Регистриран: 22.Февруари.2008 Локација: On the stone Статус: Офлајн Поени: 21943 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Не ја прифаќаме како нормална појава само не сме моќни да ја смениме
|
|||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
mrzla даде супер коментар за тоа како се однесуваме со нештата во нашиот живот:
Знаеме точно што се случува, ја гледаме измамата точно во очи... и по некое време ја прифаќаме како нормална работа, како некојa вистинска вредност затоа што со време сме се научиле да ја употребуваме за некаква наша корист... и тоа е нај, нај болното! |
|||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|||
Внеси реплика | страница <1 56789 28> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |