IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Образование
  Активни теми Активни теми RSS - Што се случува со нашето образование?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Што се случува со нашето образование?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789 28>
Автор
Порака Обратен редослед
evangeline Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Август.2011
Локација: Naxos
Статус: Офлајн
Поени: 6758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај evangeline Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2013 во 05:34
Само едно нешто ќе кажам. 
Со цел да се олесни учењето (како па да не) почнаа да даваат теми за писмена. За мене тоа е најлошото нешто што се воведе во нашиот и онака расипан образовен систем.
Јас кога учев, немаше давање на теми за подготовка. Темата се даваше 5 мин пред почеток на писмената, па ако знаеш пишувај. Ако не ете ти кец па следен пат пак оди и не прочитај.
А да, наставничните шетаа нон стоп и препишување немаше! Денес си седнала госпоѓата и не мрда. Препишувале децата, па нека препишуваат голема работа.


Внимавај кому му веруваш.
И ѓаволот еднаш беше ангел.


Being RICH
is not about how much you have,
BUT about how much you GIVE

Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2013 во 03:46
 
Originally posted by Branko C. Branko C. напиша:

Но сепак, темата не треба да им даде на децата слобода да ја злоупотребат, туку треба да биде еден вид на смерница кон обработката на одредени дела, а во никој случај обработувач на делата

Потполно се сложувам!

А еве, за жал, на што ги насoчивме децава.тага  Ова е најновата нарачка објавена денес:

Originally posted by ruzica ruzi ruzica ruzi напиша:

mi treba seminarska na tema mitot i folklorot kako izvor na makedonskata literatura ve molam ako moze da mi napisete nesto itno e..









Изменето од Messenger - 16.Ноември.2013 во 03:50
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Branko C. Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 22.Февруари.2013
Статус: Офлајн
Поени: 45
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Branko C. Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2013 во 00:25
Фактот дека нашиот образовен систем ги преоптоварува децата, ја наметнува и донекаде потребата да се појавуваат и вакви теми на форуми, блогови или интернет страници кои децата би ги искористиле како одредена појдовна основа која би им послужила како помош при обработката на одредени зададени дела. Постоеле, постојат и многу официјално промовирани печатени изданија кои во кратки црти разработуваат голем број дела, така да, со оглед на тоа, не гледам дека е некаков проблем дали темата би требало да се одржи или не. Но сепак, темата не треба да им даде на децата слобода да ја злоупотребат, туку треба да биде еден вид на смерница кон обработката на одредени дела, а во никој случај обработувач на делата
Кон врв
Andjelina Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Miss High Hill’s

Регистриран: 07.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 14129
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Andjelina Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2013 во 00:10
До некаде се  сложувам со тебе Меси и  воопшто не  ги оправдувам оние деца кои имаат барања како ова на Ивана,а притоа ни сервираат вакви и слични глупави оправдувања
Често ме иритираа,ама  си велев дека можеби и тоа малку што ќе го прочитаат тука е некаков плус
Стојам зад ставот дека темата ниту ќе ги направи нечитачи ниту читачи
Единствено што ќе им влее желба за читање е добриот избор на литература ,ама тоа во некој подобар образовен систем


Изменето од Andjelina - 16.Ноември.2013 во 00:11
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува

Кон врв
Kastro Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 11937
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Kastro Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 20:26
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Originally posted by Kastro Kastro напиша:


A doktor na nauki ,hmm mislam deka e dosta tesko so izmama da se dobie taa titula....  
 

Chris Spence breaks silence on plagiarism scandal

The former TDSB director describes his ‘soul-destroying’ disgrace and grapples with the ‘blind ambition’ that led to it.


While he insisted he takes responsibility for the plagiarized passages found in numerous opinion pieces, speeches, and even his doctoral thesis from 1996 — still under investigation by the University of Toronto — he stopped short of admitting he ever knowingly stole someone else’s words.

He said he knows plagiarism is the cardinal academic sin — and against the policy of the school board he led. 

When asked about the possibility his degree could be taken away, he said: “I can’t even describe the anxiety around that possibility and that’s part of this depression that I’ve been in — that all of that work, all of those efforts, could be for naught.”

Chris Spence’s resume

BA, Simon Fraser U 1985

B.Ed., York U 1991

Master's in Education, U of T 1993

PhD in Education, U of T 1996

Teacher, TDSB, 1991-1998

Principal Lawrence Heights MS 1998-2001

Superintendent TDSB 2001-2004

Director of Education, Hamilton-Wentworth 2004-2009

Director of Education, TDSB 2009-2013





 
Da sram I "grev " kako toj go narekuva, koj ke go prati do krajot na svojot zivot...megudrugoto kraj I na negovata kariera .....
 
Znaci ...."A doktor na nauki ,hmm mislam deka e dosta tesko so izmama da se dobie taa titula".... za zal eve isklucok ...ja ne znam za drug no sigurno postoi I vtor nekade vo svetov (mozebi I kaj nas )....
"I edno znam, ako sum magister titulata pred moeto ime nema da mi donese nisto nitu pak ke ima nekakvo znachenie dokolku pozadi nejze ne stojam so svoeto znaenje...." Vazi I za titulata Doktor na nauki.....a ne da ne dovede do ova I da si ja zapechatime karierata....
 
A posledicata e ...
“It’s been so difficult; to be stripped of your self-worth, your identity, your livelihood. You wanted to do good things … but I can’t even describe how it feels for someone who had been so visible all of a sudden to have people looking at you” and wagging fingers."
Kako I da e izmamata porano ili podocna ima kraj I posledicite si gi snosi izmamnikot na svoja shteta I smetka ....

Originally posted by Alekxandar Alekxandar напиша:


Македонија веднаш можи база на Марс да направи бидејки далеку сме поспремни и од Америка,Русија Кина и Европа во науката и технологијата

..Vidish i na poleto na izmami I plagijatorstvo Amerikancite se podobri od nas ...
Vistinskiot maz ima edna Lavica …a ne, stado od ovci…(ovcite na ovcharite)
Кон врв
mamamd Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Почесна конзулка

Регистриран: 02.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 25679
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај mamamd Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 20:25
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

mammamd, ти си просветен работник, го ценам твоето искуство и рабoтна позиција во општеството, па затоа би те прашал најискрено:

1. Дали подржуваш плагијаторство ?
NE, no za zal plagijatorstvoto vo Makedonija ima najdlaboki korenja vo visokoto obrazovanie i vo posтdiplomskite studii. Si ima cena i se znae koj gi pisuva. Odat kako alva. Veruvaj, najmalku gi ima vo srednoto, a vo osnovnoto takareci gi nema.

2. Дали го подржуваш делењето на  готови напишани писмени работи и есеи на учениците кои овие треба да ги поднесат како свои дела во училиштето (повеќето деца велат дека тесктовите им се потребни за ден-два, факт дека немаат ниту теоретска шанса да направат свое проучување и да состават свое дело - буквално бараат да препишат туѓа работа)? 
NE, no vo uciliste najprvo se razrabotuvaat delata, se pravi podgotovka na dadena tema, se davaat temite 3 ili 5 pa decata imaat moznost da se podgotvat
3. Дали како родител би сакала твоето дете да носи на училиште препишани текстови ? 
Moite daca ja imaa taa nesreka da imaat majka prosveten rabotnik i sekogas bea prinudeni da pisuvaat po nekolku sostavi dodeka ne dobijat viza deka se dobri i spremni za pismena.намигнување
4. Како се однесуваш кон учениците кои си ги фатила во плагијаторство ? Tоа им го простуваш знаејќи дека можеби не ги бива премногу за пишување и им даваш оценка според вредноста на плагијатот или превземаш други мерки ?
Jas nemam prilika da fatam dete so plagijatorstvo zatoa sto lektirnite dela gi rabotam po malku poinakov sistem vo koj deteto dokolku nema procitano malku moze da ucestvuva i debatira, dramatizira. Jas gradam kriticko mislenje, licni stavovi i dosega nemam sraboteno lektira na klasicen nacin ili kako sto spomna Angelina- pisuvanje vo rabotni listovi.
Бидејќи ти се обратив cо прашања на кои верувам дека ќе дадеш искрени одговори, се чувствувам должен да ти го изнесам и својот искрен став.

На сите прашања мојот одговор е категорично НЕ. Тоа што го правиме не е ништо друго туку редење златни плочки на патот до пеколот. Правиме нешто што носи кусотрајна лична гратификација и долгорочни лични и општетсвени последици. Jавно оправдуваме и глорифицираме плагијаритизам, неучење, обезвреднување на школскиот систем и градиво, како и потценување на просветниот кадар.

Потполно се сложувам дека некој не е надарен за пишување, некој не е надарен за математика, друг за пеење, а трет за цртање. Но тоа не значи дека тој што нема талент за цртање нема да црта и ќе добива туѓи слики, тој што не е надарен за математика нема да учи сметање и друг ќе му ги решава задачите, на тој што нема талент за пеење друг ќе му ги пее песните, а оној што не е надарен за пишување нема да пишува и ќе добива готови текстови.
Prvicnata ideja na ova stavanje gotovi sostavi od razlicni pisuvaci bese decata da imaat pojdovna tocka od kade ke trgnat dodeka ne se usovrsat da pisuvaat sami. Znaci da menuvaat, pa da si sostavat svoj po eden ponuden urnek. Vo koj pravec zamina ova, mnogu ne sledev.Inaku i so samiot sistem na citanje na sostavite napisani na cas se dava moznost decata da naucat nesto od svoite drugarcinja pa da iskoristat vo svoite sostavi.
Не верувам дека било кој просветен работник или родител на светов ќе се сложи со спротивното !

Доколку веќе постои таква тема јас стојам на мислењето на Kastro:

Originally posted by Kastro Kastro напиша:


Ako sakavte da napravite dobrina i da pomognete za podobro obrazovanie na nasite deca namesto kritiki , togas mozevte da mu pomognete na detevo i da mu napiste opsto kako da pochne, shto odprilika da pisuva za dejstvoto i kako bi mozel da bide postaven zavrsniot del ....Dali nekoj toa go stori ?

Тоа е токму оноа што би требало да се прави на таа тема - посочување на извори на информации, научување како да се користат, покажување како се пишуваат писмените состави... Верувам дека како просветен работник го мислиш истото.

На крајот, сите велиме дека родителите треба да си водат грижа дали децата им препишуваат и дека тоа не е наша грижа, иако токму ние им ги делиме тие препишуванки. Ова мене ми личи како дилерска работа - рoдителите треба да се грижат за тоа дали децата им се дрoгирaат, а не ние што им ја даваме дрогата. Споредбата нема иста тежина, но затоа има иста поента.
kazano vaka, izleguva taka. Razlikata e vo toa sto dilerot zarabotuva, ponuduvacot na sostavite ne!
А за популарноста на темата... па коe нешто нема да биде популарнo ако се работи за гага земање. Ако тоа претставува параметар за квалитет тогаш ние некаде сме ги испомешале лончињата... а ако тоа ни претставува начин за кревање на привидниот број нови членови (се регистрираат само да ќарат туѓ текст и потоа очи не им се гледа), тогаш навистина треба сериозно да размислиме за нашите критеријуми...

Однаред ти благодарам на репликата. среќа








Изменето од mamamd - 15.Ноември.2013 во 21:12
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 19:29
Originally posted by Kastro Kastro напиша:


A doktor na nauki ,hmm mislam deka e dosta tesko so izmama da se dobie taa titula....  
 

Chris Spence breaks silence on plagiarism scandal

The former TDSB director describes his ‘soul-destroying’ disgrace and grapples with the ‘blind ambition’ that led to it.


While he insisted he takes responsibility for the plagiarized passages found in numerous opinion pieces, speeches, and even his doctoral thesis from 1996 — still under investigation by the University of Toronto — he stopped short of admitting he ever knowingly stole someone else’s words.

He said he knows plagiarism is the cardinal academic sin — and against the policy of the school board he led. 

When asked about the possibility his degree could be taken away, he said: “I can’t even describe the anxiety around that possibility and that’s part of this depression that I’ve been in — that all of that work, all of those efforts, could be for naught.”

Chris Spence’s resume

BA, Simon Fraser U 1985

B.Ed., York U 1991

Master's in Education, U of T 1993

PhD in Education, U of T 1996

Teacher, TDSB, 1991-1998

Principal Lawrence Heights MS 1998-2001

Superintendent TDSB 2001-2004

Director of Education, Hamilton-Wentworth 2004-2009

Director of Education, TDSB 2009-2013













Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Kastro Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Јули.2008
Статус: Офлајн
Поени: 11937
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Kastro Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 19:11
Originally posted by Alekxandar Alekxandar напиша:


....Погоре Кастро напомена за магистрите и докторите на науки со препишани трудови.
Тоа е уште еден пример за ерозијата на нашиот образовен систем.
Според бројот на лицата кои се здобија со титула Магистер или Доктор по наука,Македонија веднаш можи база на Марс да направи бидејки далеку сме поспремни и од Америка,Русија Кина и Европа во науката и технологијата....
 
Da, pogore postirav linkovi kade sto mislam deka nudea tocno I izrabotka na magisterski no nikade ne vidov deka nudat izrabotka na doktorati ... Jas go kazav slednovo
No od lektirata ne zavrsuvame faktulteti ,ne magistrirame i ne doktorirame ...toa go steknuvame preku strucnata literature.. I tokmu na toa I stojam...Zosto ..edno e nekoj da ti izraboti magisterski trud no drugo e istiot da go prezentiras ...aj i da kazeme deka nekoj ke go prezentira odlicno (kako svoe delo) sto od toa? Jas rabotam vo privaten sector cel moj zivot I edno znam, ako sum magister titulata pred moeto ime nema da mi donese nisto nitu pak ke ima nekakvo znachenie dokolku pozadi nejze ne stojam so svoeto znaenje....Definitivno nema nikakva tezhina I znachenie kupenata titula ...Drzavniot sector e druga prikaska.... 
A doktor na nauki ,hmm mislam deka e dosta tesko so izmama da se dobie taa titula....  
 
 


Изменето од Kastro - 15.Ноември.2013 во 19:26
Vistinskiot maz ima edna Lavica …a ne, stado od ovci…(ovcite na ovcharite)
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 17:30
Originally posted by Andjelina Andjelina напиша:

Исчитав неколку страни наназад и се уште не можам да се убедам дека ради плагијаторство сакате да ја затворите темата.Вакви теми постојат на сите форуми,еден куп сајтови со состави,семинарски...
Не ми е јасно зошто темата  одеднаш стана проблем?
Меси,мислиш дека ако ја затвориш темата децата ќе почнат да читаат?
Знаеш ли како се обработуваат лектири во училиштата во Македонија?
Имаш лектирна тетратка која патем некој ја осмислил и ја продава.Една страна за обработка на лектира.Неколку прашања во врска со лектирата и крај
Така се обработува лектира?
Самите наставници не знаат кој ја прочитал а кој не?
Знаеш кога децата ќе читаат?
Тогаш кога ќе се најде некој компетентен па ќе им воведе четиво кое е прифатливо за нивна возраст а не во второ или трето оделение(не ме држете за збор) некои си македонски приказни во кои-
во едната -мајката се претвора во  крава оти ќерката не плетела доволно брзо,таткото се преженува а новата жена ја коли кравата и ја тера ќерката да јаде од месото
во другата вампирот ја затруднува  Циганката
ќерка ми бараше објаснување а како да и објаснам како тоа вампирот ја затруднел циганката,м?
Сум прочитала милион книги,секогаш настојував моите деца да читаат и им бирав внимателно што да читаат баш за да го засакаат пишаниот збор, ама некој недоносен министер со своите квази-реформи ги претвори децата во луѓе со аверзија кон читање,кон учење.Нашето општество поставува превртени норми и морални вредности.Некој се убива од читање и учење а професорот ќе го мотивира со 4ка,за повеќе да учи нели,друг нема ни да чита ни да учи ќе биде мотивиран со 5ка на крајот на годината...
Темата за писмени е последното нешто кое ќе ги претвори нашите деца од читачи во нечитачи

Andjelina ти благодарам на придонесот во објаснување на состојбата во школството во Македонија.. 

Можеби и покрај внимателното следење на дискусијата по повод оваа тема ти избегнало од вид дека беше објавено оти темата е привремено затворена додека не се доjде до заедничко решенение за нејзиното натамошно водење. Тоа беше поставено на модераторско ниво и таму за неа се гласаше.

Доколку провериш, темата е повторно отворена.

Бидејќи лично ми поставуваш некои прашања ќе тe удостојам со одговори.

Како прво, темата не е отворена да го подобри школскиот систем во Македонија, па затоа нејзиното евентyално бришење или продолжување е потполно ирелевантно за него.

Оноа што е релевантно е нашиот однос кон таа тема, поточно како ние ја користиме темата од поширок образовен аспект кон децата кои се јавуваат на неа барајќи ја нашата помош. Тоа значи дали ние ќе ги следиме моралните принципи на оние кои ги критикуваме, дали слепо ќе следиме што прават други интернет форуми или свесно ќе превземеме нешто друго. 

На крајот, се сложувам со тврдењето дека темата за писмени од нашиот форум нема да ги претвори сите деца од нечитачи во читачи, но сигурно е дека со нашето однесување ќе им дадеме јасен патоказ на коректно однесување во нашето општество. Па ако тоа значи дека ние не се сложуваме со ширење плагијаторство, добивање дипломи со туѓ труд, одобрувaње неучење, а вреднуваме умешност во барање соодветни информации и наукување како се пишуват писмени задачи и есеи, тогаш тоа треба да го практицираме.

Ние немаме само тема, туку имаме можност со тема да ги поучиме и изградиме следните генерации од кои ќе зависи нашата иднина, да дадeме мал дел од наша страна да не ни се случуват утре оние работи кои ти со право ги критикуваш во својот коментар. Оти општеството не е нешто надвор од нас. Ние сме општеството, па ако сакаме да биде подобро тогаш треба ние активно да работиме на тоа.



P.S. Ние за волкот, а волкот на врата. тага  Еве за што говорам:


Originally posted by ivana.e ivana.e напиша:

ke ve molam za blaze koneski i teskoto mi treba pismena za po ponedelnik a vikendov sum zaangazirana so svadba i ke nemam vreme da pisuvamm ke moze li malku pomos a plus ne mi odi mnogu pisuvanjeto ..  
 

Децата не учат, не сакаат да учат и завршуваат со дипломи кои не вредат ниту колку што чини хартијата на кои се печатaт, затоа што со нашиот однос им дозволуваме да им биде с'е другото поважно и поинтересно. А утре ќе ги критикуваме како неписмени, неспособни и недоветни кога ќе ни станат наставници и професори на нашите деца или министри по образование. Редно е да превземеме дел од одговорноста за тоа, нели ?








Изменето од Messenger - 15.Ноември.2013 во 18:12
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Andjelina Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Miss High Hill’s

Регистриран: 07.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 14129
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Andjelina Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 16:20
Исчитав неколку страни наназад и се уште не можам да се убедам дека ради плагијаторство сакате да ја затворите темата.Вакви теми постојат на сите форуми,еден куп сајтови со состави,семинарски...
Не ми е јасно зошто темата  одеднаш стана проблем?
Меси,мислиш дека ако ја затвориш темата децата ќе почнат да читаат?
Знаеш ли како се обработуваат лектири во училиштата во Македонија?
Имаш лектирна тетратка која патем некој ја осмислил и ја продава.Една страна за обработка на лектира.Неколку прашања во врска со лектирата и крај
Така се обработува лектира?
Самите наставници не знаат кој ја прочитал а кој не?
Знаеш кога децата ќе читаат?
Тогаш кога ќе се најде некој компетентен па ќе им воведе четиво кое е прифатливо за нивна возраст а не во второ или трето оделение(не ме држете за збор) некои си македонски приказни во кои-
во едната -мајката се претвора во  крава оти ќерката не плетела доволно брзо,таткото се преженува а новата жена ја коли кравата и ја тера ќерката да јаде од месото
во другата вампирот ја затруднува  Циганката
ќерка ми бараше објаснување а како да и објаснам како тоа вампирот ја затруднел циганката,м?
Сум прочитала милион книги,секогаш настојував моите деца да читаат и им бирав внимателно што да читаат баш за да го засакаат пишаниот збор, ама некој недоносен министер со своите квази-реформи ги претвори децата во луѓе со аверзија кон читање,кон учење.Нашето општество поставува превртени норми и морални вредности.Некој се убива од читање и учење а професорот ќе го мотивира со 4ка,за повеќе да учи нели,друг нема ни да чита ни да учи ќе биде мотивиран со 5ка на крајот на годината...
Темата за писмени е последното нешто кое ќе ги претвори нашите деца од читачи во нечитачи
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува

Кон врв
Alekxandar Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Јули.2012
Статус: Офлајн
Поени: 1029
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Alekxandar Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 08:42


Дидактичките методи на настава се од полесно кон потешко,од познато кон непознато ,од пониско ниво кон повисоко....
Затоа е воведен предмет на педагошки факултет Методика на настава за да се примени ова и се овозможи успешен трансвер на знаење кај учениците.
Во Македонија воспитно -образовниот систем е во таква конфузија кој секоја година се движи кон полошо бидејки се променија еден куп министри ,секој изврши еден милион реформи во образованието но резултат сеуште нема на повидок.
Децата денес се бомбардирани со информации ,учат од несоодветни учебници за возраста и степенот за кој се наменети,кадар кој не е соодветен,а најтрагичното од све е тоа што не се пратат учениците за правилно да се насочат при изборот на понатамошното школување,а со тоа и изборот на нивната идна професија.
Затоа се јавува аверзија кон школскиот систем и се помалку децата имаат интерес за учење.
Кај нас сеуште се негува застарениот модел на енциклопедиско знаење и сестрано развиена личност кој не е соодветен во време на технолошка револуција каде се бараат експерти кои ке управуваат со процесите и технологиите.
Погоре Кастро напомена за магистрите и докторите на науки со препишани трудови.
Тоа е уште еден пример за ерозијата на нашиот образовен систем.
Според бројот на лицата кои се здобија со титула Магистер или Доктор по наука,Македонија веднаш можи база на Марс да направи бидејки далеку сме поспремни и од Америка,Русија Кина и Европа во науката и технологијата....

Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 03:28
Originally posted by Gabriela_S Gabriela_S напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

mrzla даде супер коментар за тоа како се однесуваме со нештата во нашиот живот:

Originally posted by mrzla mrzla напиша:

Знаеме се точно што се случува...на почеток сме бесни,лути на денешницава без да имаме точно кого да обвиниме.....а сето тоа ни е неправедно наметнато....и се навикнуваме....тоа е нај нај болното

Знаеме точно што се случува, ја гледаме измамата точно во очи... и по некое време ја прифаќаме како нормална работа, како некојa вистинска вредност затоа што со време сме се научиле да ја употребуваме за некаква наша корист... и тоа е нај, нај болното!



Не ја прифаќаме како нормална појава само не сме моќни да ја смениме да

С'е се започнува со еден скромен личен чекор.

Толку сме моќни да сториме, нели ? среќа






Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Gabriela_S Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 22.Февруари.2008
Локација: On the stone
Статус: Офлајн
Поени: 21943
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gabriela_S Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 01:20
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

mrzla даде супер коментар за тоа како се однесуваме со нештата во нашиот живот:

Originally posted by mrzla mrzla напиша:

Знаеме се точно што се случува...на почеток сме бесни,лути на денешницава без да имаме точно кого да обвиниме.....а сето тоа ни е неправедно наметнато....и се навикнуваме....тоа е нај нај болното

Знаеме точно што се случува, ја гледаме измамата точно во очи... и по некое време ја прифаќаме како нормална работа, како некојa вистинска вредност затоа што со време сме се научиле да ја употребуваме за некаква наша корист... и тоа е нај, нај болното!



Не ја прифаќаме како нормална појава само не сме моќни да ја смениме да
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 15.Ноември.2013 во 01:13
mrzla даде супер коментар за тоа како се однесуваме со нештата во нашиот живот:

Originally posted by mrzla mrzla напиша:

Знаеме се точно што се случува...на почеток сме бесни,лути на денешницава без да имаме точно кого да обвиниме.....а сето тоа ни е неправедно наметнато....и се навикнуваме....тоа е нај нај болното

Знаеме точно што се случува, ја гледаме измамата точно во очи... и по некое време ја прифаќаме како нормална работа, како некојa вистинска вредност затоа што со време сме се научиле да ја употребуваме за некаква наша корист... и тоа е нај, нај болното!






Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 56789 28>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,328 секунди.