|
СВИНСКОТО МЕСО ВО ИСЛАМОТ |
Внеси реплика | страница <1 4567> |
Автор | ||||
YODA
Сениор Регистриран: 12.Јануари.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 205 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Не баш убавината туку љубовта ќе го спаси светот. |
||||
и то...
|
||||
Vlade
Сениор Регистриран: 14.Јуни.2006 Статус: Офлајн Поени: 193 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Jas kolku sto znam i muslimanite go pocituvaat Isus i Marija (Bogorodica), no ne znam dali toa go pravat zaradi toa sto tie ne jadele svinsko ili zaradi toa sto Licnosta Hristova e edinstvenata realna ubavina vo istorijata na covestvoto. "Ubavinata ke go spasi svetot" - rekol mudriot Dostoevski, tuka e temelot i smislata na hristijanstvoto, a ne vo jadenjeto. Hristos verbalno gi pobedil fariseite koi mu zameruvale zardi navodno nepocituvanje na Zakonite i propisite na evrejskata religija. Setete se na zborovite "Vo sabota e dozvoleno da se pravat dobri dela" koga tie mu zameruvale sto izlekuval eden faten vo sabota koga po pravilo ne se raboti nisto ili "toj sto jade neka ne go ukoruva toj sto ne jade i onoj sto ne jade neka ne go ukoruva onoj sto jade, zasto ako nekoj jade toa go pravi za Gospoda i obratno..."- rekol apostol Pavle. Ako nekoj go pravi pobobar covek nejadenjeto svinsko meso vednas mu ja simnuvam kapata. Dali nekoj mu se priblizil na Bozjoto sovrsenstvo so nejadenjeto - se somnevam. Nie ne go podrzavame Hristos vo nejadenjeto svinsko ili vo nekoe drugo nadvoresno pravilo i formalnost, tuku vo ljubovta, razbiranjeto, slobodata, napreduvanjeto, trpenieto, smirenieto itn, sto realno ne pravi podobri lugje i sto veruvam ke se slozite e vistinskata smisla na naseto postoenje. Pozdrav.
|
||||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Христос ги исполнил формалните правила. Ние се спасуваме со верата во оној кој ги исполнил формалните старозаветни правила. А неформалните (суштински) правила биле дополнително дообјаснети и се задолжителни со Христовата проповед.
Ако веќе прашуваш зошто Христос не јадел свинско исто така јас можам да прашам: Христос никогаш не ја бричел својата брада според старозаветниот закон, а муслиманите тоа го прават. Зошто? |
||||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
||||
Pravoslavie
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор Регистриран: 07.Октомври.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1732 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
|
||||
Да погледнеме околу нас, таму има МНОГУ СТРАДАЛНИЦИ. Да им помогнеме!
Оди на подфорумот Хуманост на дело Запамети, ЉУБОВТА ДЕЛОТВОРИ!! |
||||
LORD
Група Регистриран: 02.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 75 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Kako togas ni Isus ne jadel svinsko? Znaci onoj koj po greska go obozvate za Bog isto prakticiral da ne koristi svinjsko... kade e kontradikicijata kaj vas koji go negirate deloto i zivotot na Isus ili kaj nas ??? |
||||
YODA
Сениор Регистриран: 12.Јануари.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 205 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
ЕЕЕЕ, сега како шо треба ја постави работата. Тука си во право. |
||||
и то...
|
||||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Немарноста може да биде свесна и несвесна. Кога го употребив зборот немарност мислев на свесна невнимателност. Ако некој несакајќи стори нешто тоа не е грев туку грешка како што рече. Но ако тоа постојано му се случува зборува за невнимателен човек кој го изгубил осетот за таа работа. Тоа е веќе грев, а тежината на гревот е различен зависно кое добро се повредува со немарноста. |
||||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
||||
butel2
Сениор Регистриран: 26.Јули.2005 Статус: Офлајн Поени: 4138 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Која ти е поентата што мене ме прозиваш овде? |
||||
YODA
Сениор Регистриран: 12.Јануари.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 205 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
sard братче, се многу убо објасна, се ти беше на место, и мене ми се отворија очите за многу мои ставови, ама на крајо ја оплеска. На крајо ја напрај работата да се смета за грев. Не е логичен ставот дека човекот прави грев додека врши работа, оти не можи истата работа да се смета за грев во една ситуација а да не се смета во друга. Самата немарност во работата е грешка, ама не и грев. Грев прај чоеко ко ќе свесно ја заеби работата, а не од немарност. Во моменто на немарност чоеко не поседува моќ да си го контролира телото со помош на разумот. Така да чоеко додека врши чесна работа тој не може да направи грев. |
||||
и то...
|
||||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Грев е да се јаде и телото на друго животно. Така грев е да се јаде и јагнето. Единствено не е грев да се јаде овошје. Така било првобитно, потоа полека Бог поради паднатата природа на човекот му дозволил, прво зеленчук, па месо. Затоа и монасите не јадат месо, она кое исламот не го разбира зошто. Затоа што јадењето месо е дозволен, снисходен грев поради паднатата природа на човекот. Слично како некогашната дозвола мажот да има повеќе жени поради жестокоста на човекот. Гревот не е прекршување на забраната на постигнување на одредена цел. Гревот е промашување на: времето, местото, субјектот или постапката. Ако целта е хранењето, тоа само за се*е не е грев, но грев е да се изврши на неправилен начин во случајов во субјектот. Наместо субјектот овошје, субјектот телото на друго животно. Додека хранењето со субјектот телото на друг човек да се користи за храна никогаш не било ни дозволено ниту можело да се дозволи.
Но не се смета за нечисто животно.
Бог е праведен и не дава одредби самоволно без образложение. Образложението е поврзаноста на неговата одредба со некоја друга природна причина баш за таква одредба. Одредбите не се надвор од овој свет. Не висат во воздух туку се поврзани во еден праведен и разбирлив систем на верување кој одговара не само како треба да се верува туку и зошто баш така треба да се верува. Не е прашање дали ние ќе го знаеме образложението за секоја одредба. Можно е и да не го знаеме но знаеме дека тоа си има свое образложение. А ако има веќе доста прашања без образложение особено од оние основните тогаш треба да го менуваме системот на верување кој не ни дава причина за верување. Во спротивно ако се верува во нешто дека е Божја одредба и постои туку така без образложение тогаш одиме по патот на празно верување чии последици се правење на неразбирливо екстремно погрешни постапки.
Мило ми е што конечно сфати дека од таму погледнато кучињата или свињите не се нечисти животни. Тие немаат разум и стореното од нив не е нечисто. Те цитирам „животните нема да одговарат бидејќи Бог не им дал разум“. Нивните постапки се дел од нивната природа. И на крај да заклучам НИШТО НЕ Е НЕЧИСТО. НЕ Е НЕЧИСТА НИЕДНА МАТЕРИЈА. ТАА Е САМО МАТЕРИЈА. МОЖЕ РАЗЛИЧНО ДА ИЗГЛЕДА ИЛИ ДА МИРИСА НО ТОА НЕ ПРАВИ КВАЛИТЕТНА РАЗЛИКА МЕЃУ НЕА. МАТЕРИЈАТА НЕ МОЖЕ ДА БИДЕ ГРЕШНА: НЕ Е НЕЧИСТО НИЕДНО ЖИВОТНО САМО ЗАРАДИ ТОА ШТО Е ПРИПАДНИК НА ОДРЕДЕН ВИД. СЕКОЕ ЖИВОТНО СИ ВРШИ ОДРЕДЕНА УЛОГА. НЕГОВОТО ТЕЛО, ПРИРОДА ПОТРЕБИ НЕ ГИ ОДРЕДИЛО ТОА ПА ЗА ДА БИДЕ ВИНОВНО. НО ОНА ШТО МОЖЕ ДА ОДРЕДУВА ТОА МОЖЕ ДА СТОРИ ГРЕВ. ЧОВЕКОТ МОЖЕ ДА СТОРИ ГРЕВ. ИМА ЕДЕН ПРАВИЛЕН ПАТ ЗА ОНА ШТО САКА ДА ГО ПОСТИГНЕ И БЕЗБРОЈ ПОГРЕШНИ. ТОГАШ КОГА ЌЕ ТРГНЕ ЗА ОСТВАРУВАЊЕ НА СВОЈАТА ЦЕЛ ПО ПОГРЕШЕН ПАТ ПРАВИ ГРЕВ. ДОЖИВУВА ДУХОВЕН ПАД, ЈА ГУБИ СВОЈАТА СЛОБОДА, ПОТРЕБАТА ЗАРАДИ КОЈА ГО СТОРИЛ ГРЕВОТ ПОЧНУВА ДА ВЛАДЕЕ СО НЕГО. ФИЗИЧКАТА НЕЧИСТОТИЈАТА НЕ Е ГРЕВ. ОНОЈ КОЈ Е НЕЧИСТ БИДЕЈЌИ СЕ ИЗВАЛКАЛ ПРИ РАБОТА НЕ НАПРАВИЛ НИКАКОВ ГРЕВ, НИТУ ПАК ПЕРЕЊЕТО ЌЕ ГО ИСЧИСТИ ОД НЕКАКОВ НЕПОСТОЕЧКИ ГРЕВ. НО АКО НЕЧИСТОТИЈАТА Е ИЗРАЗ НА НЕМАРНОСТ ПРИМЕР ПРИ ИСТАТА РАБОТА (ГРЕШКА ВО ПОСТАПКАТА) ТОГАШ Е ГРЕВ. СЕ ЧИСТИ ОД ТОЈ ГРЕВ СО ПОПРАВАЊЕ НА ПОСТАПКАТА, ОДНОСНО ОТФРЛАЊЕ НА НЕМАРНОСТА ПРИ РАБОТАТА. |
||||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
||||
Miralem
Сениор Регистриран: 08.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 1056 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
PS: Obidi se i ti barem ednas da mi odgovoris. |
||||
Miralem
Сениор Регистриран: 08.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 1056 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Sard sard.... razmisluvaj. I coveckoto meso,moze da se napravi vkusno (so zacini) NO NE SE JADE. HARAM E. Kanibalite jadele Luge,pa fkusno im bilo... dali gi opravduvas ??????????????????
Pa i kuceskoto e zabraneto da se jade.
Dzaba e Sard... Se e Bozja odredba. Ne stanuva zbor za toa deka si ja vrsi samo zadacata koja mu e dadena. No ima edna :"se sto leta ne se jade" Se sto gledas na zemjava,se e so nekoja cel.... samo razlikata e sto nie Lugeto ke odgovarame za delata nasi,OTI NAM BOG NI DAL RAZUM,a zivotnite nema da odgovaraat bidejki Bog ne im dal razum. Kucinjata nema da odgovaraat sto imaat odnosi na sred ulica i sto vrsat nuzda na pati,,, no covekot ke odgovara,dokolku javno toa go stori. Malce odi podlaboko da razmisluvas.
|
||||
sard
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Регистриран: 28.Октомври.2005 Локација: Прилеп Статус: Офлајн Поени: 1440 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Повторно го мешаш јадењето со чистотата. Обиди се да одговориш што има нечисто во материјата која е измет во однос на останата материја. Дали има и каква е нивната разлика? Изменето од sard - 09.Јуни.2006 во 13:46 |
||||
„Треба да се биде достоен на љубовта за да се биде љубен“ - Goethe
www.pravoslavna.mk |
||||
Miralem
Сениор Регистриран: 08.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 1056 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Pravoslavie,,, dali treba definicija za toa deka Izmetot ne e ubav za jadenje ? Kazav,cresa ke izedes so crv pa nema ni da usetis deka crv si izel,no ako go vidis crvot vo cresata ke ti se zgadi,ili,ako nema da ti se zgadi,nema nitu da ja izedes taa cresa. Ne e samo Svinjata vo redovite na zivotni koi ni se zabraneti da gi jademe. Tuku se sto prestavuva STETA za naseto zdravje. Dali vo Stariot Zavet e zabraneto svinskoto ? DA ! Ima li vo noviot kade vi e povtorno dozvoleno ? NE ! Isus rekol:"Ne dojdov da gi izmenam zakonite,ami da gi nadopolnam" Dali spored stariot zavet se sunetisuvalo ? DA ! Dali vo noviot nekade e izmenet toj zakon ? NE ! Covek vo Kriza i crvi ke jade i gluvci... no ke si znae i togas koga ke jade deka toa e necisto za jadenje.
|
||||
Внеси реплика | страница <1 4567> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |