|
Дали на Скопје му е потребен трамвај? |
Внеси реплика | страница <1 45678 9> |
Автор | ||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Potpolno se slozhuvam so tebe.
Konstrukcijata na edna ekspresna shinska trasa koja kje go povrze celo Skopje po negovata dolzhina, so centralno podzemno patuvanje vo dolzhina od kilometar-dva i soodvetno isplanirano sopiranje nekade pod ploshtadot, kje pretstavuva odlichen pottik za privlekuvanje novi potencijalni investitori vo prostori, pravec i dejnosti koi do sega bea nedopirnati. Изменето од Messenger - 07.Ноември.2011 во 22:00 |
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
Polar Bear
Сениор Регистриран: 04.Декември.2007 Локација: Канада Статус: Офлајн Поени: 1152 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Тешко е да се испланира крупна инфраструктура како тамвај во толку неплански набиен град како Скоје, посебно центарот. Сепак ми се чини дека подалеку од центарот има доволно простор за надземна железница, а со еден или два тунели од два-три километри може да се помине под понабиените делови од градот. Трамвај под земја е метро, а Скопје треба да има метро, па макар тоа било и мили-метро.
За потенцијални клиенти не треба да се грижиме, кога има расположива инфраструктура, тоа ќе повлече развој на сите делови од градот кои се на трасата. |
||
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
|
||
Zeksi71
Сениор Регистриран: 18.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 2391 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
трамвајот и дефинитивно е по специфичен вид на превоз, а поготово за Скопје каде ако не се направи како што треба, односно ако само го закрчува и успорува веќе угушениот сообраќај во градот тогаш и дефинитивно не е потребен. единствен слободен простор каде непречено би се движел трамвајот е покрај Вардар, но и таму се потребни здрави градежни зафати со оглед на големиот број мостови што ја попречуваат трасата и повремено немирната река. кога се работи за метро, изградба на такво нешто во Скопје, моментално а и во наредни 50-на год. би била неисплатлива поради малиот број на жители во самиот град односно малиот број на потенцијални клиенти а со самото тоа и неисплатливоста на целата инвестиција. |
||
"Када је неко глуп не можеш му то ни доказати" Душко Радовиќ
|
||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
I shto e vazhno kade kje ja blokira ulicata, dali edna stanica ponapred ili edna stanica ponazad ? Tochno e deka nivnata impelementacija e poeftina od onaa na tramvaite, no i za niv treba izgradba i odrzhuvanje na grdata strujna mrezha niz gradot i site zaedno zavisat od dovodot na elektrichnata energija. Prekin na strujata vo gradot znachi i prekin kompletniot trojelbuski soobrakjaj, kako i blokiranje na desnata linija na ulicite, zstanuvanjeto na eden trojelbus znachi zastanuvanje na site onie pozadi nego bidehjkji ne mozhe eden trojelbus da zamine drug, trolejbusite ne mozhat po potreba da ja menuvaat rutata na dvizhenje zatoa shto moraat da sledat ruti koi se opremeni so zhici za struja... Nema nitu edna rabota shto trolejbusite mozhat da napravat shto ne mozhat avtobusite. Specijalno za uslovite na Skopje, ne gledam deka dobrite karakteristiki na trolejbusite bi bile od tolkavo golemo znachenje shto bi bilo presuden element za zamenuvanje na avtobusite. Vo ovoj sluchaj se slozhuvam so brza deka namesto da se troshat pari za voveduvanje na potpolno nov sistem za javen prevoz podobro e del od tie pari da se upotrebat za zgolemuvanje i unapreduvanje na vekje postoechkiot vozen park. Brzinata i fleksibilnosta na prevozot kje se zgolemi so zgolemen broj avtobusi i so poefikasno reshavanje na naplatata na biletite. Toa e daleku poeftina i poprifatliva opcija za Skopje otkolku voveduvanje na tramvajski ili trojelbuski sistem. Se razbira, vistinskoto reshenie bi bilo podzemna zheleznica koja kje gi povrziva dvata kraja na gradot, no toa za segas e samo nauchna fantastika. |
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
Majkl
Сениор Регистриран: 20.Јуни.2008 Статус: Офлајн Поени: 3019 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Никој не спомна алтернатива: тролејбуси(автобус на струја):
- нема потреба од прекопување на улици за шини - еколошки се - лесно совладуваат угорници - потивки се - ако снема струја тие со помошна специјален вграден акумулатор (auxiliary power unit) можат да се движат уште неколку минути, на пр. до наредната станица. Изменето од Majkl - 07.Ноември.2011 во 03:05 |
||
Бог повторно му говори денес на човештвото преку Неговата пророчица, Габриеле од Вирцбург. Тој не ја говори речта на Библијата!
|
||
brza
Сениор Регистриран: 06.Февруари.2006 Локација: vidiFOTOupotpis Статус: Офлајн Поени: 34534 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
tramvajot e najzaostanat tip na javen prevoz ,...iako ima i moderni negovi izvedbi ,...sepak e najstariot vid na prevoz vo eden grad.
...i ne e bash za skopje , zatoa shto so nego nema nishto da se postigne , ...a, za metro skopje e seushte ''zeleno'',....dodushe na granica e,...nekade prochitav deka sekoj grad so nad 700 000 zitelistanuval zrel za najefikasniot masoven, javen gradski prevoz .....a i nenormalno skap! ...pa, spored toa treba edinstveno, avtobuskiot prevoz da se napravi asalen ,..ne samo vo smisol na nabavka novi avtobusi , tuku ushte povekje vo negovata efikasna organiziranost , ...a be,koj e budala da ostavi kola i da cheka pola saat ( najmalku) avtobus....ako vekje parite ne mu se problem?....pa ushte i da se ''stiska'' so nepoznati ! ....a, ako znaesh deka nema da chekash povekje od desetina minuti da ti dojde tvojot broj,...i toa ufircan i stokmen ''kako za bal'' ...togash i toj shto ima pari ,...bi se preorientiral kon avtobusite. ...a, ne cela nedela da im ''vrtat'' po staro, chasovnicite po avtobusite,..... posle preminot na ''zimsko vreme''... ili pak da shekash red pred polaotvorenata vrata,dodeka shoferot izigrava i kondukter ,.....i slichni (makedonski)gluposti ! |
||
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein |
||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Ne znam kade ima shansi tramvajot da funkcionira nadvor od soobrakjanicite, osven ako ne e krenat nad zemja, no ne negiram deka nekade, na nekoi mesta, ima i takva mozhnost. Rabotata e shto vo najgolemata dolzhina toa ne e taka. Izgleda deka ne si me prochital dobro vo prethodniot komentar... jas velam deka tramvajot mozhe da odi pokraj kejot na Vardar, no toa ne znachi do samiot Vardar. Sechenjeto na ulicite i dostapot do centarot na gradot treba da bide podzemen vo poteg od zgradata na Vladata (istochno od mostot Goce Delchev) do Mladinskiot Kulturen Centar (Super Vero). Slednite mostovi mozhat da bidat minati niz kusi tuneli ili trasata da bide montirana nadzemno. Delot megju fudbalskiot stadion i arenata "Boris Trajkovski" mozhe, na primer, da bide trasiran niz slaboposeteniot del na parkot i t.n. Kje povtoram, poentata na ovaa ideja e da se instalira ekspresna linija koja kje go povrzuva centarot na gradot so dvata kraja na Skopje, neshto shto bi pretstavuvalo eftina varijanta na brza podzemna zheleznica. Se razbira, na popatnite stanici kje ima avtobuski terminali za prodolzhuvanje na patuvanjeto na patnicite koi treba da odat vo poprechnata nasoka. I toa bi bilo navistina potpolno nova opcija za gragjanite, nastrana od postoechkiot avtobuski soobrakjaj. Faktichki, vaka osmislenata linija ovozmozhuva postavuvanje na pogolemo shinsko vozilo, namesto klasichen tramvaj, koe kje ponudi pogolem kapacitet i komoditet za lugjeto shto kje pretstavuva dodatna atrakcija ( nastrana od brzinata na prevozot ) za patnicite pri nivniot izbor megju nego i avtobusite, kako i mozhnosta odednash da prenese pogolem broj lugje vo udarnite utrinski i popladnevni chasovi, pri odrzhuvanje na manifestacii na ploshtadot i na sportskite objekti, kako i do golemite supermaketi. Jas ne go gledam tramvajot kako nachin po sekoja cena da im se dade alternativa na patnicite dokolku taa ne nudi nishto povekje od onaa so avtobusite. Naprotiv, negovoto implemetiranje po istite ulici na koi vekje se dvizhat avtobusite kje pridonese samo do ushte pogolemo usporuvanje na soobrakjajot , zgolemuvanje na nervozata kaj gragjanite, prodolzhuvanje na vremeto za patuvanje i zgolemuvanje na teshkite soobrakjajni nesrekji. Za ogromnite vlozheni sredstva vo edna potpolno nova tramvajska infrastruktura ne sakam nitu da diskutiram. Tokmu poradi posochenite problemi vo nekoi gradovi vo Severna Amerika se planira demontiranje i isfrlanje od upotreba na tramvaite.
Ne razbiram kako toa "losho bil organiziran soobrakjajot po Partizanski odredi" ? Mozhesh toa da go objasnish, a istovremeno da ponudish reshenie kako bi trebalo dobro da bide reshen ? Kako kje go reshish soobrakjajot na patnichkite vozila i avtobusite, kako i brojnite peshachki premini, za da ne go usporuvaat tramvajot i ovoj da ne gi doveduva do opasnost ostanatite uchesnici vo soobrakjajot ? Изменето од Messenger - 07.Ноември.2011 во 16:52 |
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
Gorazd777
Сениор Регистриран: 22.Октомври.2008 Локација: Евразија Статус: Офлајн Поени: 1584 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Проверете си и линијата на Раседот,каде поминуваат плочите,во случај за Поголемото тресење од движењето на Трамвајот,да не речете после Цацко е крив,
Ова се однесува на Великите стручњаци,кои верувам и оваа го имаат земено во предвид,со сите пропратни елементи...? |
||
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА |
||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
те разбирам на што мислиш, но
кај нас има услови да функционира ЛРТ одвоено од останатиот сообраќај на одреден дел од сообраќајниците а исто така, која е поентата да избегнуваме сообраќајници, кога самиот кеј го сечат голем број сообраќајници, а долните делови од кејот се попречени од мостови, како и од опасноста од реката исто така, да поминува трамвај на кеј, значи низ пешачка зона да поминува, а пешаците значително ги успоруваат трамваите а на Партизанска, најмал проблем и е јавниот превоз, самиот булевар е лошо организиран и затоа се прават гужвите и лошо е да ги сметаме автобусите и трамваите како иста ствар, има милион разлики меѓу нив само во функционалноста и ефикасноста и не треба трамвајот да го гледаме како надокнада за автобусите, туку како алтернатива, избор на граѓаните меѓу два вида на превоз зголемување на бројот на автобусите исто така не е решение, градов има доволно автобуси, проблемот е во нивната организација а во иднина, доколку се планира трамвај, треба да се променат и автобуските линии и да се прилагодат на новата употреба на трамвај |
||
размисли пред да напишеш глупост
|
||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Jas linijata po kejot ja predlozhiv zatoa shto beshe posocheno oti prvichniot proekt predviduval terminali so lokalni avtobusi.
Dokolku sakame ekspresna tramvajska linija, onakva kakvi shto se podzemnite zheleznici vo svetot, togash mora da se odbere trasa koja e nepoprechena od ulici, semafori, zebri... Vo sprotivno samo kje dobieme ushte edna avtobuska linija koja, za razlika od onaa na avtobusite, kje bide fiksirana na shini... shto navistina ne pravi nikakva promena ili progras vo pobrzoto i podobroto transportiranje na pogolem broj lugje. Naprotiv, toa samo kje go uspori soobrakjajot i patuvanjeto na lugjeto i kje bide prichina za zgolemuvanje na nervozata kaj vozachite i brojot na soobrakjajnite nesrekji. Jas ne sum za takov tramvajski prevoz! P.S. Za da ti stane pojasno na shto mislam, pojdi po Partizanski odredi od centarot na gradot kon zapad i gledaj kolku e gust avtomobilskiot soobrakjaj, kolku avtomobili se parkirani po peshachkite pateki i kolku ulici i uluchki se delat i spojuvaat so ovaa gradska arterija. I sega zamisli na seto toa da se dodade ushte edna tramvajska linija... Toa kje bide haos, osobeno od protegot na pochetokot na Partizanski odredi, pa do Karposh 1 (kaj Simpo) do kade shto nema shansi tramvajskata linija da se postavi nadvor od kolovozot. Vo Amerika, na primer, za da se izbegne ova shto go posochuvam, shinskiot soobrakjaj se postavuva nad soobrakjajnicite. A toa e zatoa shto samoto postoenje na tramvaj nema da gi natera lugjeto da gi ostavat avtomobilite. Lugjeto ostavaat koli samo ako dobijat nekoe pobrzo i poednostavno prevozno sredstvo. Tokmu zatoa vo najgolemite gradovi vo svetot se gradat nadzemni i podzemni zheleznici (metroa). Mnogu poednostavno, poeftino i pofleksibilno e da se zgolemi brojot na avtobusite dokolku ima potreba za zgolemuvanje na prevozot na patnicite otkolku da se instalira nov tramvajski pevoz. Изменето од Messenger - 06.Ноември.2011 во 16:20 |
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
zabegan
Модератор Другарот на Мона Лиза Регистриран: 06.Април.2007 Статус: Офлајн Поени: 9774 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
плус тоа, таква линија воопшто не е исплатлива, бидејќи не опфаќа ни 0.000000000000001% од дестинациите кои се користат во градот иако практично поминува по половина од неговата должина сепак првиот параметар по кој се планира било кој вид на јавен превоз е движењето на луѓето сте виделе некој да го користи кејот како коридор? сите го користат за рекреација, освен некои негови кратки делници |
||
размисли пред да напишеш глупост
|
||
Gorazd777
Сениор Регистриран: 22.Октомври.2008 Локација: Евразија Статус: Офлајн Поени: 1584 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Секако почнавме да бидиме први во се-какви Глупости од Паторестава Реформистика со црти на Фасцио и Нацизам, па предлог,до Вождот,
Ај ако сакаш со своите стручњаци,направете Траса за Трамвајот низ Цела Македонија, така ем че се офајдите(со крадење),а и ние од другите Села-градови да видиме нешто од вашето крадење,цела македонија за Ушкуп ја молзите од Централизам глава не можеме да кренеме,другите во кал и Прашина нека се дават,а богами и во Сиромаштија. |
||
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА |
||
Polar Bear
Сениор Регистриран: 04.Декември.2007 Локација: Канада Статус: Офлајн Поени: 1152 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Got it!
|
||
Jа сам за демократију и слободу на говор, сакам песну, пиво, вино, ракију и жене!
|
||
zagor
Сениор Уникатен песимист Регистриран: 27.Септември.2007 Локација: Congo Статус: Офлајн Поени: 12850 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
-какви пешаци бре по улиците?.покрај толку двоспратни, толку коли,точаци ,такси,украински,приватни и државни,зарем повторно некој ќе оди пешки?. нема да има пешаци..со декрет ќе се уведе сообраќајна зона и точка!.па уште и шоферот на трамвајот со копач да оди пред него и да вади штикли и камења од шините,налет возење па и во трамвај да е..
а за дрвјата и зелениот појас,лесна работа,тие ќе ги исечеме и ќе засадиме нови некаде надвор од Скопје..исто му доаѓа.еве за две недели почнува акцијата за пошумување еквивалентно на бројот на исечени и изгорени дрвја помеќу две "setvi". а да старите автобуси ги преправиме во трамваи?..само моторите ќе ги извадиме и боси(по бандажи )наместо шини и нека пловат по скопските улици. на 115в..разбира се... |
||
...zagor e ziv,se drugo e laga.
|
||
Внеси реплика | страница <1 45678 9> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |