Автор |
Тема Пребарувај Опции за темата
|
Messenger
Администратор
Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet
Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
|
Испратена: 04.Мај.2010 во 17:14 |
Maran Ata напиша:
Всушност, и кај митарствата Бог е Тој кој одлучува кој каде ќе оди, а ти велиш дека не ти штима. |
Sigurna si vo kazhanovo?
Da ne e mozhebi ZAEDNICHKA odluka na Crkvata so Boga, kako shto e i so mnogu drugi raboti ???
|
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|
maria_magdalena
Сениор
trouble seeker
Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
|
Испратена: 04.Мај.2010 во 16:49 |
Maran Ata напиша:
maria_magdalena напиша:
Привремен престој,таму одат. Привремено пребивалиште. А од каде се знае-па зар се сомневаш во Бог? Па уште Тој ако не знае кој каде треба да оди, кој ќе знае? |
Ова, Марија, не е одговор кој докажува нешто.
Всушност, и кај митарствата Бог е Тој кој одлучува кој каде ќе оди, а ти велиш дека не ти штима. |
Дали Лазар и Тавита минувале низ митарства?
|
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
|
Messenger
Администратор
Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet
Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
|
Испратена: 04.Мај.2010 во 16:41 |
Maran Ata напиша:
Messenger напиша:
Znachi so postojanoto prebivanje na Svetito Duh vo Crkvata, seto onoa shto se sluchuva vo Crkvata i so Crkvata e vodeno od nego.
Ako gresham, popravi me. |
Tрик прашање ти е ова. Но, ако погледнеш на темата „Поуки на Светите Мајки“ што ти имам одговорено на прашањето кој одлучува дали некој е свет или не, ќе го најдеш одговорот и на ова прашање:
Maran Ata напиша:
Дела 15:5-29
Тогаш станаа некои од приврзаниците на фарисеите, што беа поверувале, и зборуваа дека тие треба да се обрезуваат, и да им се заповеда да го пазат Законот Мојсеев. Апостолите и старешините се собраа да го разгледаат тоа прашање. По долго расправање, стана Петар и им рече: „Луѓе браќа, вие знаете дека Бог од првите дни ме избра меѓу вас, незнабошците од мојата уста да го слушнат словото на Евангелието и да поверуваат; и Бог, Кој ги познава срцата, им посведочи, и им даде Дух Свети како и нам. Тој не направи никаква разлика меѓу нас и нив, зашто со верата ги очисти нивните срца. Сега, пак, зошто Го искушувате Бога, ставајќи им на вратот на учениците јарем, што не можеа да го поднесат ни нашите татковци, ниту ние. Но ние веруваме дека ќе се спасиме со благодатта на Исус Христос, исто како и тие.” Тогаш замолкна сето мноштво и го слушаа Варнава и Павле, кои прикажуваа какви знаци и чудеса направил Бог преку нив меѓу незнабошците. А кога тие престанаа, тогаш прозборе Јаков и рече: „Мажи браќа, слушнете ме! Симон изложи како Бог најнапред ги посети незнабошците, за да избере од нив народ за Неговото име; и со тоа се согласуваат и зборовите на Пророците како што е напишано: ,И потоа ќе се вратам и пак ќе го подигнам паднатиот дом на Давид, и неговите урнатини ќе ги поправам и ќе го издигнам, за да Го побараат Господ и другите луѓе и сите народи, кои се наречени со Моето име.‘ Така вели Господ, Кој го прави сето ова. Познати Му се на Бога сите Негови дела од создавањето на светов. Затоа јас мислам дека не треба да им прават мачнотии на незнабошците, кои се обраќаат кон Бога, туку да им се заповеда да се воздржуваат од идолски жртви, од блудство, од удавено и од крв, (и да не му прават на друг ништо, што ним не им е угодно). Зашто Мојсеј уште од старо време во секој град има луѓе, кои го проповедаат, бидејќи го читаат по синагогите секоја сабота.” Тогаш апостолите и старешините заедно со целата Црква одлучија да ги изберат меѓу себе Јуда, наречен Варнава, и Сила, истакнати мажи меѓу браќата, и заедно со Павле и Варнава да ги пратат во Антиохија. И со своите раце им го напишаа следново писмо: Апостолите, свештениците и браќата ги поздравуваат браќата од нееврејските народи што се во Антиохија и Сирија и Киликија. Сме слушнале дека некои од нас, на кои ништо не сме им заповедале со зборови, ве вознемириле, и ги потресле душите ваши, велејќи ви да се обрезувате и да го пазите Законот. Затоа, откако се собравме, еднодушно одлучивме да избереме луѓе и да ги пратиме кај вас заедно со нашите омилени Варнава и Павле, луѓе, кои ги предадоа душите свои за името на нашиот Господ Исус Христос. И така, ние ви ги пративме Јуда и Сила, кои ќе ви го кажат тоа и усмено. Зашто Светиот Дух и ние одлучивме да не ви ставаме на вас никаков друг товар, освен она што е потребно: да се воздржувате од месо принесено како жртва на идоли, од крв, од удавено, и од блудство. Ако внимавате на ова, добро ќе направите. Бидете здрави!”
Гледаш ли каква е соборноста на Црквата? Значи, заедно се собираат, разгледуваат некое прашање, даваат мислења, се испитува дали тоа што се решава е во духот на Бога или не, па донесуваат одлука ЗАЕДНО со Светиот Дух. Тоа е Црквата. |
|
Voopshto ne e trik prashanje, tuku samo frla svetlina na vistinskata sostojba - ako Svetiot Duh prebiva vo Crkvata, togash tamu nema da ima sekakvi mislenja i veruvanja za razlichni neshta i nema da se rasprava i glasa za bio shto. Kade shto prebiva Svetiot Duh tamu vladee Svetiot Duh.
Ako Svetiot Duh prebiva vo Crkvata, togash s'e shto se sluchuva vo nea i so nea e vodeno od nego.
Ako lugjeto so raspravanje i glasanje ja vodat Crkvata togash znachi Svetiot Duh prebiva vo chovekot kako poedinec, a ne vo nekakov prostor ili neodredenata masa vernici, chlenovi na Crkvata.
I toa e razlikata koja sakav da ja posocham so prashanjata shto ti gi postavuvav.
Poslednoto prashanje e trik prashanje za tebe bidejki te soochuva so neodrzhlivosta na tvrdenjeto oti Svetiot Duh prebiva i vechno kje prebiva vo Crkvata.
Svetiot Duh mozhe da prebiva samo vo chovekot kako poedinec, a toj ne mora da bide chlen na Pravoslavnata ili bilo koja druga Crkva, kako shto chovek mozhe da bide chlen na Crkvata, a vo nego da ne prebiva Svetiot Duh. Nema potreba za bilo kakvo diskutiranje okolu ova bidejki sme svedoci na sekojdnevnite gnasotii koi se pravat od crkovni lugje.
Patem, kako shto Svetiot Duh slegol, taka mozhe i da se krene dokolku onoj shto go primil reshi da go odbie. Zatoa ne postoi neshto takvo - vechno prebivanje na Svetitot Duh.
Izvini na prokomentiranovo, no toa ne se nikakvi trikovi, tuku ochebijni fakti.
P.S. Se izvinuvam za boldiranjeto na celiot tekst. Voopshto ne sakav da bide takov, se obidov nekolku pati toa da go smenam, no nikako ne mi uspeva...
Изменето од Messenger - 04.Мај.2010 во 22:35
|
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|
Blagoj_s
Сениор
Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
|
Испратена: 04.Мај.2010 во 16:34 |
|
www.myspace.com/sblagoj
|
|
Maran Ata
Сениор
Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
|
Испратена: 04.Мај.2010 во 15:55 |
Blagoj_s напиша:
Maran Ata , ako nesto ne ti odi vo prilog, na tvojata fantazija, pocnuvas da ja mesas Elena Vajt ili nekoj drug.
Gledaj vo Biblijata , Gospod da ti go rasvetli umot, so inaet mozes da izgubis a jas toa ne ti go posakuvam.
Pozdrav |
Благој, ако ти не знаеш до крај да си го оправдаш учењето на твојата „пророчица“ Елена Вајт, тогаш што да правам. Нема потреба да дискутираме понатаму ако немаш соодветни одговори.
Или се лажам дека си адвентист и дека Елена ти е репер како треба да се толкува Светото Писмо?
Изменето од Maran Ata - 04.Мај.2010 во 15:59
|
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|
Maran Ata
Сениор
Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
|
Испратена: 04.Мај.2010 во 15:54 |
maria_magdalena напиша:
Привремен престој,таму одат. Привремено пребивалиште. А од каде се знае-па зар се сомневаш во Бог? Па уште Тој ако не знае кој каде треба да оди, кој ќе знае? |
Ова, Марија, не е одговор кој докажува нешто.
Всушност, и кај митарствата Бог е Тој кој одлучува кој каде ќе оди, а ти велиш дека не ти штима.
|
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|
Maran Ata
Сениор
Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
|
Испратена: 04.Мај.2010 во 15:51 |
Blagoj_s напиша:
Isus gi povikuva mrtvite da stanat od pravot, od grobot - ne od rajot, nitu od pekolot
Mrtvite zaminuvaat vo svoite grobovi, zaminuvaat vo pravot od koj se sozdadeni - i nikade na drugo mesto - cekajki tamu voskresenie.
Bozjata rec kazuva deka Bog ke zastane nad grobot, nad pravot, i od pravot ke gi povika mrtvite da stanat: “Tvoite mrtvi ke oziveat, telata ke voskresnat. Razbudete se i vosklikuvajte, ziteli na pravot!” |
И не сфаќам што е тука спорно? Православното Христово учење е дека при Второто Христово Пришествие (доаѓање) сите мртви по тело ќе воскреснат. Значи, душите кои продолжуваат да живеат после смртта, повторно ќе бидат соединети со телото за да примат суд според (не)делата извршени во телото и кога ќе им биде одреден тој суд (пекол или Царство Небесно), тие со своите ПРОДУХОВЕНИ тела ќе си ја добијат наградата (вечно блаженство или вечни маки).
Blagoj_s напиша:
“Jas znam dobro: mojot Izbavitel zivee i Toj vo posledno vreme ke zastane nad zemjata (nad pravot). I ako mojata koza izgnie, jas sepak znam - vo moeto telo ke go vidam Boga. Jas ke go gledam nego kako svoj, moite oci ke go gledaat, a ne nekoj drug” (Isaija 26,19;
Za Jova 19,25-27). Zosto Jov tolku kopnee da go vidi Boga? Toj e praveden i, ako negovata dusa odi vo rajot, taa tamu ke go gleda Boga. No ne! Jov svojata prva sredba so Boga ne ja ocekuva vo rajot, koga ke umre, tuku vo pravot, vo grobot, koga ke voskresne. |
Или Јов поточно зборува за воскресението на телото и дека кога повторно ќе го прими своето тело, овој пат продуховено, ќе Го види со своите телесни очи Господа. Доколку тој чека да воскресне за воопшто да Го види Христос, зошто тогаш Самиот Господ рекол дека Авраам, кој векови пред Христа бил упокоен, Го видел Неговиот ден?
Јован 8:56
Авраам, таткото ваш, би се зарадувал да го види Мојот ден; и го виде, и се зарадува.
Blagoj_s напиша:
“Togas ke se razbudat mnozina koi spijat vo zemniot prav; edni za vecen zivot, a drugi za sram i vecen prezir” (Daniel 12,2).
Da, pocituvani, Bog mrtvite gi povikuva od pravot, od grobot, kade sto zaminale i kade sto cekaat voskresenie. Takov e slucajot so Lazara, koj cetiri dena lezel mrtov (vidi Jovan 11-tata glava).
Hristos zastanal pred negoviot grob, gi krenal ocite kon neboto i, otkako mu se pomolil na Otecot, “vikna so silen glas: ‘Lazare, izlezi nadvor!’ ... Go povika Lazara od grobot i go voskresna od mrtvite ... Umreniot izleze” od grobot (Jovan 11,43.44; 12,17).
Da go analizirame malku ovoj slucaj! Koga Hristos zastana pred vlezot na grobonicata na Lazara, Toj ne ja krena glavata kon neboto za da go povika pravedniot Lazar od tamu. Ne rece: Lazare, izlezi od rajot i slezi dolu na zemjava, vlezi vo grobot kade sto ti ostana tvoeto gnilezno telo, vlezi vo nego i voskresni! Ne, Hristos ne rece taka. Tuku se svrte kon grobot i vo grobot mu upati povik na Lazara: “Lazare, izlezi nadvor!” I “umreniot izleze.” Od kade izleze? Od grobot, ne od rajot, ne od neboto. Kade go cul Lazar Hristoviot povik da stana od mrtvite? Vo grobot, kade sto zaminal koga umrel i kade sto cekal voskresenie. |
Лелее бе Благоје, прости ми, но навистина не можам да се изначудам на овие твои “толкувања“. Христос се помолил на Бог Отецот за да го воскресне Лазар за сведоштво на луѓето, како што и Самиот вели. Всушност, секое воскресение на мртвите станува од Бога, а не од самиот човек, така што твоево толкување не држи вода воопшто.
А она дека демек Господ требал нагоре гледајќи да го повика Лазара, а не „да се врти кон гробот“... Ноу комент што логика ќе беше. Туку, кажи ми каде тоа е речено дека Господ се завртел кон гробот?
Јован 11:41-43
А Исус ги подигна очите угоре и рече: “Оче, Ти благодарам, оти Ме послуша. А Јас знаев дека Ти секогаш Ме слушаш; но ова го реков заради народов што стои наоколу, за да поверуваат дека Ти си Ме пратил.” Кога го рече ова, извика со висок глас: “Лазаре, излези надвор!”
Blagoj_s напиша:
Vo ovoj kontekst treba da gi sfatime i Hristovite zborovi sto gi upatil na Marta: “Isus rece: ‘Jas sum voskresenie i zivot; onoj sto veruva vo mene i da umre, ke zivee. I sekoj sto zivee i veruva vo mene, nema da umre doveka’” (Jovan 11,25.26). Hristos ovde veli “ke zivee”, vo idnina, koga }e voskresne, kako i Lazar, a ne koga ke umre. |
Контекстот кој што го сугерираш дека треба да се сфатат зборовите е далеку од реалниот и очигледниот. Првиот дел, каде се вели дека „кој верува во Мене, нема да умре, ќе живее“ е условна реченица. Значи, оној што верува во Бога (и ги исполнува Неговите Заповеди) ќе живее не после воскресението, туку постојано. Тоа уште појасно се гледа од следната реченица каде е кажано „И секој, што живее и верува во Мене, нема да умре довека“, а тоа значи од сега па до вечни векови. Не се вели „нема да умре од воскресението па довека“, туку ако СЕГА некој живее и верува во Бога, нема да умре ОД СЕГА па довека. Барем кога се обидуваш да контрааргументираш, избегнувај ги таквите контрирања во кои се вклучени граматика на јазикот, за да не се резилиш.
Blagoj_s напиша:
Ponatamu, vo Evangelieto na Jovana citame: “Ne cudete se na toa, zasto doaga casot vo koj site koi se vo grobovite ke go cujat glasot na Sinot covecki i ke izlezat od niv; onie sto pravele dobro, ke voskresnat za zivot, a onie sto pravele zlo, ke voskresnat za osuda” (Jovan 5,28.29).
Pak istata vistina! Kade se naogaat mrtvite i kade ke go cujat Hristoviot glas? Ne vo rajot, nitu vo pekolot, tuku vo “grobovite ke go cujat negoviot glas”. Od kade ke izlezat mrtvite koga ke go cujat Hristoviot glas? Ne od rajot, nitu od pekolot, tuku “ke izlezat od niv (od svoite grobovi)”. |
Абе Благој, па нормално дека ТЕЛАТА ќе воскреснат од гробовите, нема да паднат од небо. Душата, како што реков, која е бесмртна, ќе се соедини со телото. Човекот е составен од душа, дух и тело. Апостол Јован убаво вели – сите кои што се упокоени, ќе воскреснат (душите ќе им се соединат со телото), а апостол Павле тоа и го дополнува велејќи дека оние кои во тоа време нема да бидат умрени, ќе се изменат (1 Коринтјаните 15:51)
Blagoj_s напиша:
Vo posocenite stihovi vo Jovan 5,28.29. Isus najavuva dve voskresenija: voskresenie na “onie sto pravele dobro” - tie “ke voskresnat za zivot”; i voskresenie na “onie sto pravele zlo” - tie “ke voskresnat za osuda”. I apostol Pavle zboruva za dve voskresenija: “Se nadevam vo Boga deka ke ima voskresenie na pravednite i na nepravednite” (Dela 24,15). |
Јован 5:28, 29
Не чудете се на ова, зашто иде часот кога сите, кои се во гробовите, ќе го чујат гласот на Синот Божји, и ќе излезат: кои правеле добро - ќе воскреснат за живот, а кои правеле зло, ќе воскреснат за осудување.
Дела 24:15
и дека се надевам во Бог, како и самите овие дека ќе има воскресение на праведните и неправедните.
Уооооу, уште едно чудо од толкување! Каде, бе брат, виде дека во овие стихови се зборува за двојно и посебно воскресение на праведните и посебно на неправедните?
Изменето од Maran Ata - 04.Мај.2010 во 15:52
|
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|
Blagoj_s
Сениор
Регистриран: 28.Август.2009
Статус: Офлајн
Поени: 3057
|
Испратена: 04.Мај.2010 во 15:41 |
Maran Ata , ako nesto ne ti odi vo prilog, na tvojata fantazija, pocnuvas da ja mesas Elena Vajt ili nekoj drug.
Gledaj vo Biblijata , Gospod da ti go rasvetli umot, so inaet mozes da izgubis a jas toa ne ti go posakuvam.
Pozdrav
Изменето од Blagoj_s - 04.Мај.2010 во 15:50
|
www.myspace.com/sblagoj
|
|
maria_magdalena
Сениор
trouble seeker
Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
|
Испратена: 04.Мај.2010 во 15:24 |
И зошто Лазар кој четири дена скапувал во гроб не раскажал за Митарства? Или Јаировата ќерка? Тавита?
Ете тие биле вистински од другата страна, а не само во видение.
|
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
|
maria_magdalena
Сениор
trouble seeker
Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
|
Испратена: 04.Мај.2010 во 15:19 |
Привремен престој,таму одат. Привремено пребивалиште. А од каде се знае-па зар се сомневаш во Бог? Па уште Тој ако не знае кој каде треба да оди, кој ќе знае?
|
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
|
Maran Ata
Сениор
Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
|
Испратена: 04.Мај.2010 во 15:03 |
maria_magdalena напиша:
Јасно де, не одат сите во истата “викендичка“.
Па сети се на параболата за праведниот Лазар: постои голема провалија помеѓу местото каде пребиваат душите на праведните и оние на грешниците.
|
Eпа, каде одат едните, а каде другите, и од каде се знае кој каде привремено ќе падне?
|
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|
Maran Ata
Сениор
Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
|
Испратена: 04.Мај.2010 во 15:01 |
Blagoj_s напиша:
Samo da ti kazam ,ti mu sluzis na Boga kako ti mislis kako treba da sluzis, a jas mu sluzam na Boga kako toj saka da mu se sluzi.... golema razlika !!!!!!!!!! |
Уооооу... Благој, ај те молам не треси вакви вицеви. Не ме терај сега да ја разгледаме историјата и на твојата групација... Тебе Елена Вајт ти кажува како да Му служиш на Господ, а тоа не значи дека Тој така сака.
Blagoj_s напиша:
(1. Petrovo 3,18-20): “I Hristos umre za grevovite ednas zasekogas... Ubien vo teloto, no ozivean vo duhot, vo koj otide da im propoveda na duhovite koi se naogaa vo temnica, koi nekogas bea nepokorni, koga Bozjeto trpenie gi cekase vo Noevoto vreme, dodeka se gradese kovcegot...
” Prigovaracite velat deka megu svoeto raspnuvanje i voskresenie Hristos slegol i im propovedal na duhovite koi se naogale vo temnica. Spored niv, ova dokazuva deka postoi nematerijalen duh, vistinska licnost, koja se izdeluva od teloto pri smrtta. |
Точно дека човекот е створен од метаријален (тело) и нематеријален (душа, дух) дел. Тоа е запишано во првата книга од Светото Писмо, каде се вели:
Битие 1:26
Потоа рече Бог: "Да создадеме *човек според Нашиот образ и подобие како што сме Ние...
Епа, Благој, ако твојата Елена не ви кажала, прочитај го Светото Писмо и ќе видиш дека Самиот Господ вели дека човекот е створен според Негов образ и подобие, како што е Тој, а знаеме дека Бог не е материјално битие, туку духовно. За време на стварањето на човекот е пишано:
Битие 2: 7 А го создаде Господ Бог човекот од прав земен и му дувна во лицето дух животен; и *човекот стана жива душа.
Blagoj_s напиша:
Odgovor: Ako Hristos slegol da im propoveda na nekoi gres- nici po nivnata smrt, jasno e deka im e dadena druga moznost ili drugo vreme na milost. Ako postoi ova drugo vreme na milost, togas mestoto na macenje vo koe se zatvoreni gres- nicite e mesto od koe ima izlez - a toa e tesno povrzano so idejata za cistiliste - sto e del na katolickata doktrina. |
Типична протестантска грешка кога се прават обиди да се докаже нешто, а всушност станува турли-тава. Тука не станува збор за никакво чистилиште, туку нешто што неколку пати на други теми е објаснето на овој форум.
Пред Христовото воскресение СИТЕ луѓе (и праведници и грешници) оделе во адот, бидејќи вратите за рајот биле за сите затворени откако Адам и Ева го направија првиот грев. Ниту еден праведник не беше во можност тие рајски врати да ги отвори, та затоа беше потребно Христос да се роди на земјата, да пострада, да воскресне, да ги отвори тие врати, низ кои прв го внел разбојникот на крстот. По Неговото распнување, Тој беше слегол во најдолните места на земјата (Ефесјаните 4:9) од каде ги изведе праведниците и ги воведе во рајот.
1 Петар 4:5, 6 Но тие ќе одговараат пред Оној Кој е готов да им суди на живите и на мртвите. Зашто и на мртвите им беше проповедано Евангелието да примат суд како луѓе по телото, а да живеат со духот по Бога.
Blagoj_s напиша:
Ponatamu, ako Hristos pri svojata smrt navistina im propovedal na izgubeni duhovi, togas zosto Toj gi izdelil i im propovedal samo na duhovite na Noevoto vreme? Zar na nikoj drug ne mu dal vreme na milost? |
Не знам од кај го извади ова небулозно тврдење дека има изгубени духови. Всушност, проповедта не била само на оние од Ноевото време. Во овој цитат апостолот ги нагласува духовите на непокорните луѓе од Ноевото време, затоа што ако понатаму ја прочиташ главата, ќе видиш дека тој зборува и за крштението, на кое праобраз бил потопот од тоа време. Крштението е дадено како услов за примање на Христа, а со тоа, доколку се задржи достоинствено, со добра совест, ќе бидеме спасени. Коработ во кој Ное влегол е праобраз на Црквата Христова, водата со која бил потопен светот е праобраз на крштението.
Туку, мене баш ме интересира кое е Еленовото толкување на тоа, зошто апостолот ги спомнува непокорните духови од Ноево време?
Blagoj_s напиша:
Sto znacat zborovite “na duhovite vo temnica”? Biblijata kazuva deka lugeto “vo grevot” se vo temnica, “robovi na grevot”. Hristos dosol “da ja otvori temnicata na zatvorenite”, da gi izvede gresnicite od ropstvoto na grevot (Luka 4,18). |
Или поточно, преводот не е “темница“ туку „затвор“ (на грчки φυλακή). Се поставува прашањето КАДЕ биле затворени духовите на мртвите? Очигледно, за нечиј дух да биде затворен, тој дух треба да постои, а не да го нема, да е некаде заспан.
Всушност, ако Господ, во стихот кој се спомнува, дошол да им проповеда на живите луѓе на земјата и да ги извади од „темницата на гревот“, зошто тогаш претходно е нагласено дека Тој прво умрел, а потоа со духот СЛЕЗЕ да им проповеда на духовите (1 Петар 3:18,19 умре по тело, но оживеа со духот. Во него откако слезе...)? И зошто воопшто се спомнуваат духовите од Ноевото време, кога Тој, според тебе, дошол да ги изведе живите грешници од ропството на гревот?
Blagoj_s напиша:
(Otkrovenie 6,9.10): “Koga go otvori pettiot pecat, gi vidov pod oltarot dusite na ubienite zaradi Bozjata rec... koi izvikaa so silen glas, velej}i: ‘Do koga, svet i vistinit Gospodaru, nema da sudis i da ja odmazdis nasata krv nad onie koi ziveat na zemjata?’” Prigovaracite tvrdat deka ova dokazuva oti dusite na mrtvite pravedni se na neboto.
Odgovor: Ako ovoj tekst go tolkuvame bukvalno, kako sto go pravat toa prigovaracite, ke imame nevolji. Mnogu raboti vo Otkrovenieto se dadeni so simbolicen jazik, pa i ovie stihovi. No, da dademe odgovor na postaveniot prigovor. Prvo, ako dusite na pravednite po smrtta zaminuvaat neposredno vo vecno blazenstvo, togas kako dusite na najvernite i najvrednite od niv - dusite na macenicite - treba da bidat smesteni, zatvoreni, pod oltarot. Dali e toa navistina idealno smestuvanje? Ocigledno ne, zasto e vidlivo deka ovie dusi se vo nevolja, pritisnati. |
Лелеее, Благој, да си ми жив и здрав, ама како си ме изнасмеал. Прво велиш дека многу работи во Откровението се кажани символично, за потоа да речеш дека душите на праведниците се притеснети и немаат место „под олтарот“. Ама ова второво, уоооооу... Демек душите се така згоени, по америчка ХХХХХL мера, па се туркаат таму под олтарот, тесно им е, а со тоа и жешко, па тече пот... Лелее чуда чудесииииии... Благој, се прашувам дали воопшто вреди човек да дискутира со тебе? Зарем ти душата ја сметаш за нешто материјално? Ако е така, замисли на Бог, Кој е НЕСМЕСТЛИВ и ВЕЛИК Дух, колку му е само тесно во овој наш свет...цццц што ли не ќе прочита човек.
Blagoj_s напиша:
Vtoro, zosto tie dusi na pravednicite pod oltarot bi trebalo da baraat odmazda nad svoite progonuvaci koi so vekovi vrsele zestoki progoni nad pravednicite? Naukata na prigovaracite za besmrtnost na dusata tvrdi deka dusite na progonuvacite, na ubijcite, na gresnicite, pri smrtta vednas zaminuvaat vo pekol, vo vecen ogan, vo vecni maki.
Verojatno macenicite ne bi sakale za nikogo poteski maki i poteska odmazda od ovaa. |
Грешни претпоставки ти дала твојата Елена. Еден стих подолу пишува дека душите на загинатите Христа ради викале кон Бога:
Откровение 6:10 ... До кога, Владико, свети и вистинити, нема да судиш и да им се одмаздуваш за нашата крв на оние, што живеат на земјата?
Значи, тие повикуваат кон Господа да ги прекине злоделата на живите и да почне да ги суди, за да не се продолжува и понатаму беззаконието.
Blagoj_s напиша:
Spored nivnata nauka za raj i pekol od storijata za bogatiot i siromaviot Lazar, pravednite odat vo Avramoviot skut, kade sto se smesteni vo rajot i preku bezdnata sto postoi megu rajot i pekolot gi posmatraat svoite maciteli, svoite progonuvaci, kako se macat vo pekolot i postojano slusaat ottamu vikotnci, leleci i piskoti. |
Хммм, ако сакаш ова да го накалемиш како учење на Православната Христова Црква, тогаш ќе треба да приложиш доказ, затоа што кај никој од сите Свети Отци што ги имам читано, вакво нешто немам забележано. Очигледно Елена нешто мати вода...
Blagoj_s напиша:
I najposle, kakvi se tie svetci koi baraat uste pogolema odmazda za svoite dzelati koga Hristos i Stefan pri smrtta se molele za svoite ubijci: “Oce, prosti im, zasto ne znaat sto pravat.” Hristos i Stefan baraat prostavanje a ne odmazda. |
Не си ја прочитал Библијата како што треба.
2 Солунците 1:6 Бидејќи справедливо е пред Бога да им ги врати маките ваши на оние, што ве мачеа
2 Тимотеј 4:14 Ковачот Александат ми направи големо зло. Нека му врати Господ според делата негови!
Епа, Благој, прашај го апостол Павле каков светител и каков апостол е!
А баш ме интересира што ќе кажеш за клиничката смрт? Постојат милиони и милиони примери на луѓе кои доживеале смрт, душата им излегла од телото и свесно гледала што се случува околку нејзиното тело, а откако повторно била вратена во телото, детално човекот опишувал се’ што се случило околку него. А факт е дека таквите луѓе, според научни и клинички мерила, не се свесни, телото им откажува.
Изменето од Maran Ata - 04.Мај.2010 во 15:09
|
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|
maria_magdalena
Сениор
trouble seeker
Регистриран: 25.Октомври.2007
Статус: Офлајн
Поени: 8706
|
Испратена: 04.Мај.2010 во 14:44 |
Јасно де, не одат сите во истата “викендичка“.
Па сети се на параболата за праведниот Лазар: постои голема провалија помеѓу местото каде пребиваат душите на праведните и оние на грешниците.
|
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
|
Maran Ata
Сениор
Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
|
Испратена: 04.Мај.2010 во 13:56 |
maria_magdalena напиша:
Maran Ata, ме праша што мислам што се случува со душата по смртта.
“Вистина, вистина ти велам, уште денес ќе бидеш со мене во рајот“.
За мене зборовите на Исус се АПСОЛУТ.
Душата оди при Бога и пребива таму во некое “времено“ престојувалиште до Конечниот Суд.
(се надевам не ти пречи што сликава не е Православна:)) |
Тоа што го имаш цитирано, Господ му се обраќа на разбојникот кој се покајува за своите гревови, но дали тоа се однесува и до оние кои Го распнаа и воопшто не се покајаа за тоа?
Сега се поставува прашањето: Какво е тоа времено престојувалиште и дали сите души (праведни и неправедни) одат во истото тоа престојувалиште?
p.s. нема гајле за сликата, јасна е поентата
Изменето од Maran Ata - 04.Мај.2010 во 13:57
|
+ Љубовта покрива многу гревови +
|
|