|
Наставни програми |
Внеси реплика | страница <1 456 |
Автор | |
anac
Група Регистриран: 06.Декември.2007 Статус: Офлајн Поени: 54 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Se slozuvam so "Butel2".
Denes decata trgnuvaat vo prvo ne samo opismeneti no i so minimalni poznavanja od kopjuterite. Navistina tempoto e zabrzano i nie treba da go sledime, inaku ni otidoa decata. :) Sto se odnesuva knigite i nacinot na koj sto se pisuvani nemozam da razberam kako se prifakaat i koj resava po koj ucebnici da se uce.Mislam deka se prifakaat ne po kvalitet tuku po prijatelski linii. :) Nemoze na pr. vo srpski ucebnik po matematika za 3 oddelenie i eden nas deteto po lesno da go razbira objasnuvanjeto vo srpskiot. Zatoa sto po ednostavno e predstaveno. |
|
butel2
Сениор Регистриран: 26.Јули.2005 Статус: Офлајн Поени: 4138 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Spored mene ne problem programata, ne e tolku problem i ucebnikot, kolku e problem vremetraenjeto na casot - za 45 min, so 25 ucenici tesko e da se postigne,
ke otideme sega mnogu daleku, po sto ke raboti nastavnikot ako ne po ucebnikot, a ucebnikot e neli praven spored programata.... nikakov problem ne e dolzinata na casot, jas koga ucev, sum napisala veke, bevme po 40 deca , totalno nepismeni,za razlika od sega koga site deca poagjaat vo prvo veke opismeneti, gi znaat brojkite, nekoj site, nekoj pola bukvi . problemot sto e toj materijal preobemen, ednostavno se nema vreme za da toa se predade taka da ucenicite navistina sfatat, a ne samo da se pomine. |
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Aj odvojte malku vreme pa prelistajte go noviot katalog za provajderi koi ke vrsat obuka na nastavnicite ili otvorete na proektite sto gi sproveduva usaid vo ucilistata pa ke vidite sto rabotat psiholozite i zosto nemaat vreme za rabotata vo ucilistata.
_____________________________________________________________________ Butel i Julija, jas zboruvam za realizacija na celi od programata a vie zboruvate za zadaci od ucebnik. Ucebnikot e nastavno pomagalo koe nastavnikot moze a i ne mora da go koristi. Spored mene ne problem programata, ne e tolku problem i ucebnikot, kolku e problem vremetraenjeto na casot - za 45 min, so 25 ucenici tesko e da se postigne, zatoa teretot paga na roditelot doma. Vo celodnevna nastavnikot ima na raspolaganje 90 min za realizacija na istata cel. Imam predlog- ajde da otvorime nova tema - Nastavnite programi. Otvorete na Biro za razvoj na Makedonija i ke gi najdete novite programi, programata za treto odgovara za segasno vtoro. Procitajte. |
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Programite za rabota gi izrabotuvaat timovi, od niv se izrabotuvaat godisni, nedelni i dnevni planiranja. Nastavnikot ima svoja shirocina da gi realizira celite- spored usvoenosta od strana na ucenicite. Dokolku utvrdi deka odredeni baranja se povisoki ili potesko se usvojuvaat go zgolemuva brojot na casovi, a za drugi koi decata so lesnotija gi sovladuvaat gi skratuva predvidenite casovi.
_________________________________________________________________ Decata se nedisciplinirani samo i samo ako imaat odredeni frustracii- ne mu e jasno, isplaseno e od dobivanje poslaba ocena... Tvrdam deka so individualen pristap, pozitivna motivacija i davanje moznost da dokaze deka znae nema nemirko- osven ako nedaj boze e dete so inkluzija so koe neophodno e da raboto defektolog. ____________________________________________________________________ Неколку пати сум се бунела и сум зборувала со наставничката за таа работа, но таа ми дава одговор: Така е во програмата! ____________________________________________________________ Da predvideno e za deca so povisoki znaenja,kako dopolnitelni aktivnosti dodeka nastavnikot dorabotuva so decata koi potesko usvojuvaat odredeni postapki- ne za site deca Изменето од mamamd - 05.Декември.2007 во 23:26 |
|
Julija
Сениор Регистриран: 02.Март.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Да, а уште полошо е, ако детето ја реши точно, но без поставување равенка, тогаш целата задача не му се признава на писмена. |
|
|
|
Julija
Сениор Регистриран: 02.Март.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Не знам како е кај вас, но во училиштето каде што учи син ми им бараат решавање равенки (од типот: x+14=32, или x-43=78, итн.) Исто така им бараат решавање на текстуални задачи со помош на равенки (поставување на задачата со помош на равенка со една непозната, а потоа нејзино решавање). Неколку пати сум се бунела и сум зборувала со наставничката за таа работа, но таа ми дава одговор: Така е во програмата! Не можеш просто да им докажеш на некои наставници дека децата на таа возраст ја немаат доволната зрелост да ги поставуваат задачите со помош на равенки. Она што наставникот треба да го направи е да бара точно решение на задачата, независно дали е решена со равенка или "по логика" (всушност, тука се равеките, само што не се испишани со помош на x). Размислувањето со помош на симболи (а равенките поттикнуваат таков начин на размислување) не е нормален начин на размислување. На таа возраст може да има повеќе штета отколку корист (во смисла на учење шаблони, а не на вистинско математичко мислење). |
|
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Nastavnicite ne moze da se povikuvaat na programata-nigde vo programata ne stoi resavanje ravenki,
_____________________________________________________________ Ova treba da go znae sekoj roditel. Programata predviduva celi koi nastavnicite gi realiziraat, a decata treba da steknat znaenja i sposobnosti. Ako nastavnicite realiziraat ucebnik, togas ke resavaat takvi zadaci. Zadaci od toj tip se zadaci so visok koeficient na znaenja i sposobnosti-bidejki obicnite numericki zadaci im se ednostavni nastavnikot im dodava dopolnitelni zadaci, najprvo tekstualni, a potoa i zadaci koi gi spomnavme. |
|
butel2
Сениор Регистриран: 26.Јули.2005 Статус: Офлајн Поени: 4138 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
pogresno si razbrala, jas ne mu rekov da pravi sto saka, tuku , sto i da napravil ne smee nastavnik da go udri.... sepak postoi razlika pomegju toa kako si me citirala.
ako gi citase moite postovi, tamu napisav deka ne e vo red sto toj tropal na vratata i neka dobie ukor za da sfati deka pogresil i da ne ja poftori greskata, no ne samari. nigde vo programata ne stoi resavanje ravenki, vo ucebnicite ima zadaci od tipot bukvata zamenuva broj, koi nalikuvaat na onie so praznoto kvadratce i se objasnuva principot na resavanje- ne e tocno, zemi pogledni gi ucebnicite pa ke vidis zadaci x - 5 = 13. ili eve zadaca od posledniot test : zbirot na 3 broja e 97. prviot e 50 a vtoriot 25. presmetaj go tretiot broj. sto se ovie zadaci ako ne ravenki? Изменето од butel2 - 05.Декември.2007 во 13:41 |
|
Carnation
Сениор Регистриран: 07.Ноември.2005 Статус: Офлајн Поени: 3499 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
bitel2 gresno me imas sfateno,jas ne se slozvam so takviot nacin na ocenuvanje,ne vikam deka e pravilno opisnoto ocenuvanje,mozda voopsto i ne trebit da imat ocenuvanje za tie raboti.
od druga strana ako edno dete imat afiniteti kon odredena materija,koga togas to ke si izlezit na povrsina,ne se potrebni nikakvi vezbi,jas zborvev za onie strani koi so se poslabo razvieni da se donesat do oredeno nivo. |
|
Понекогаш дури и за Фројд бананата е само банана
|
|
butel2
Сениор Регистриран: 26.Јули.2005 Статус: Офлајн Поени: 4138 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
i toa opisno ocenuvanje e prikazna za sebe.... i tuka se e pak vo racete na ucitelkata i kako taa si misli...
a pred nekoj den slusam vo emisijata na Silvija, vo Kanada ucenicite i nemale knigu, tuk i tam po nekoja, a nie po sekoj predmet od 3-5 knigi.... uzas ni e obrazovanieto |
|
butel2
Сениор Регистриран: 26.Јули.2005 Статус: Офлајн Поени: 4138 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
butel2 spomna za pisenjeto pesnicki,sostavi,izmisluvanjeto zadaci.seto to e ok,dokolku nacinot na ocenuvanje na tie raboti e poinakov.site tie raboti se vezbi za kreativnost.
razvivanje na kreativnost da vo sklop na adekvatni sekcii za koi odredeni deca imaat interes. Molim te, dete sto gi uci bukvite , samo da si izmisli recenici so 5-6 zemeni bukvi, i zborovite da gi sodrzat samo tie bukvi, pa zemi napisi 10 takvi recenici , ke vidis kolku se lesni tie domasni, |
|
butel2
Сениор Регистриран: 26.Јули.2005 Статус: Офлајн Поени: 4138 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Koga postariot sin bese prvo odd. i koga prv pat ja vidov lekcijata so parni i neprani broevi, ne samo sto mi bese cudno sto bara takva lekcija vo prvo odd, tuku ne znaev kako da mu objasnam, zatoa sto jas sum ucela tokmu taka , deka parni se delivi so 2 a neparni ne, a tie vo prvo ne ucat delenje. Otidov kaj nastavnickata da ja zaprasam kako da mu objasnuvam i i kazav , jas taka znam, poinaku ne znam, a taa " A NE, PA TOA E APSURD DA SE OBJASNUVA SO DELENJE, tuku so prsti", a koga ja prasav sto so brojkite posle 10 ... samo me gledase kako da ne znam sto zboruvam. Sega pomaliot sin e vtoro odd. Imame cetiva so nekakvi si novi izmisleni dolgi zborovi "zbirokukjnica", "docnoesenskoto" , i ocekuvame tecno citanje? za domasno vcera imavme 6 tekstualni zadaci , 4 brojcani i sekoja brojcana da ima po 5 zadaci i seto toa sami da si go izmislime ... po makedonski dobivame da sostavuvame pesnicki, ne sostavi ili preraskazuvanje , tuku pesnicki, pa.... mislam deka site tie vo obrazovanieto se za na psiholog. Pesnicka moze da pisuva nekoj koj ima afinitet kon toa, i toa se pravi vo sklop na literaturni sekcii, ne moze sekoj da pisuva pesnicka, osven nekoj da mu ja napise ili da ja prepise od nekade? i dali e toa sto treba da naucat nasite deca? da se provlekuvaat so tugj trud i so tugji dela? |
|
Julija
Сениор Регистриран: 02.Март.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Математиката е посебна приказна... Гледам дека некои работи уште од прво одделение ги тераат да ги учат на памет, како на пример парни броеви (коишто BTW се дефинираат со деливост), како и решавање равенки со една непозната (посебно префрлањето од лева на десна страна со променет знак, за коешто сепак треба да знаат цели броеви, за да знаат зошто е тоа така, а не дека така вели наставничката). Се' уште немам лично искуство од тоа како ги учат децата да множат и делат, но од колешки чии деца се втори или трето одделение дознавам исто вакви загрижувачки работи... |
|
|
|
Внеси реплика | страница <1 456 |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |