|
Каков образовен систем сакате? |
Внеси реплика | страница <1 345 |
Автор | |||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
..ama ne e ni fakultetlija... jas samo kazuvam kakvo obrazovanie sakam..takvo vo koe kje se vrednuva moeto rabotenje... vie si kazuvate kakvi nastavnici sakate...i ednite i drugite imame pravo na son....
|
|||
kejt-d-grejt
Сениор Регистриран: 05.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 6228 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
мајсторот не е буџетар
|
|||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
...tolku eftino... eve sega majstorot za mashini za perenje za 20 min mi zema 10 evra... za promena na gumata na vratata od mashinata...
sega sum pishman shto ne ucev za majstor... koj gjavol me terashe da ucam za daskal.... |
|||
kejt-d-grejt
Сениор Регистриран: 05.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 6228 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
сакам моите деца во школо да имаат такви професори
како што се тие што ми идат дома за 150ден од час |
|||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
...za moja srekja ..kojsumjas... jas ne sum ucestvuvala na takvi seminari...
sekogash sum odela na seminari kade me ucele kako da rabotam..ama prethodno ne me prashale dali toa go znam... i za zal se slucuvalo...3 do 4 pati da me povikaat na ist seminar i da mi dadat sertifikat za istata obuka ama potpishan od razlicen direktor na BRO... |
|||
којсумјас
Сениор Регистриран: 22.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4543 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
mamamd, со сета должна почит кон просветарите...
но... знам... дека семинарите се на рачун на државата... и најчесто се со шведски масички... и забави навечер... со музика...и happy face на учесниците... кои богами знаат да останат и до ситните часови... а и да продолжат некаде ...понатаму на друго место... и не зборувам за разни к*рсеви... по англиски...или по информатика... кои се организираат само за тоа ... некоја фирма...или некој...да ја наплати услугата... а просветарите да му послужат само за намената... и при тоа ништо да не научат... па и да добијат по некој сендвич...како што кажуваш и ти... зборувам за таканаречени семинари... и знам... па и јас сум учествувал...некогаш... Изменето од којсумјас - 15.Јануари.2009 во 13:14 |
|||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
|
|||
polzavce
Сениор Регистриран: 14.Октомври.2008 Локација: Angola Статус: Офлајн Поени: 1325 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Кој сум јас..........конечно некој да ме разбере што сакам да кажам......... Зарем толку нејасно објаснувам???? |
|||
којсумјас
Сениор Регистриран: 22.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 4543 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
|
|||
polzavce
Сениор Регистриран: 14.Октомври.2008 Локација: Angola Статус: Офлајн Поени: 1325 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Бре значи како се фаќаме за секој збор......... Вака: 1. Велиш во едукацијата на наставничкиот кадар се следат светски трендови, а потоа велиш ама тешко се применливи заради материјалните услови кај нас.........заклучок: ЗНАЧИ ТИЕ СВЕТСКИ ТРЕНДОВИ БИ ТРЕБАЛО ДА СЕ СЛЕДАТ, АМА КАЈ НАС ЗАРАДИ НЕМАЊЕ УСЛОВИ СЕПАК НЕ СЕ СЛЕДАТ.........џабе следењето на светските трендови кога нема нивна примена........ 2. На сите факултети има и лоши и добри студенти.....се сложувам.......не генерализирав дека сите се лоши, туку потенцирав дека треба да се разгледа проблемот со оние кои имаат недоволно знаења, а потоа се примаат во школите да предаваат некој предмет. Како ќе пренесат квалитетно знаење кога и самите го немаат? Значи ова се однесуваше само за лошите студенти....... 3. На какви психолошки тестови би бил подложен ученик кој аплицира да се запише на Електро-технички Факултет на пример.....зошто такво нешто......? Зошто трошење пари непотребно? За наставничките факултети тоа е неопходно....... 4. Предметот Методика точно е дека секој кој сака да биде наставник мора да го има положено, но дали знаете на Филозофски факултет како се полага истиот на одредени институти? Со книгиче од 30 страни.........Дали со тие знаења од мизерното книгиче можеш да се стекнеш со квалитет за наставник????? А практичниот дел ќе ви го објаснам додатно тука ќе има голема дебата.......... 5. Во делот каде зборувам за примањето на наставници во основните и средните училишта.........што си се фатила за просекот.......а прочита ли дека понатаму велам И КАПАЦИТЕТИТЕ НА КАНДИДАТОТ........под тие капацитети мислев на способности практично да изведува настава која ќе има квалитет.......значи просекот би бил важен за да се видат знаењата од соодветната област со кои располага кандидатот, но не ја исклучив важноста на практиката.....НИКАКО......Затоа и предметот Методика го потенвирав како проблематичен..........поради немањето на таа пуста практика.........Инаку апсолутно се сложувам дека добар теоретичар не значи и добар практичар...се сложувам пренесувањето на знаења и наставата бараат апсолутно поинакви способности 6. За просторните и техничките услови јас ти гарантирам дека во внатрешноста на Македонија ги нема секаде во училиштата. Ако ги има во Скопје супер, но тоа не е доволно. Скопје не е цела Македонија.... Се надевам се објаснив што сакав да кажам.........Ако има уште спорни моменти со задоволство би ги образложила....... |
|||
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ima navistina mnogu da se kaze...i ima efekt... mnogu promeni nastanaa tokmu zaradi kazanoto... so molcenje nishto ne se postignuva... |
|||
polzavce
Сениор Регистриран: 14.Октомври.2008 Локација: Angola Статус: Офлајн Поени: 1325 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
1. Треба да се започне од правилна едукацијата на наставничкиот кадар. Денеска на наставничките факултети се запишуваат студенти кои имаат капацитети но и такви кои немаат........а завршуваат сите што се малку поупорни.........И после тие дипломирани студенти ќе предаваат (историја, математика, македонски јазик, биологија, социологија, физика на пример) во средно училиште. Како ќе им пренесат квалитетни знаења на учениците ако самите не поседуваат такви знаења???????? 2. Учениците кои аплицираат на некој од наставничките факултети пред да бидат запишани да бидат подложени на психолошки и друг вид тестови кои ќе покажат дали ученикот е спремен за таков тип на работа....... 3. Да не се маргинализира предметот Методика на наставата ( по историја, математика итн зависно од факултетот нели) и истиот да се полага и практично и теоретски........ 4. При Вработувањето на наставниците во основни и средни училишта да се води сметка за просекот при студирањето и капацитетите на личноста, а не партиската, социјалната и друг вид припадност на кандидатот....... 5. Надарените ученици да се мотивираат со стипендии, ослободување од некои давачки доколку се постигне одреден успех, поволности при сместување во средношколски или студентски домови.....итн итн.... 6. Да се заинтересираат одговорните на факултетите да најдат спонзори кои би ги вработиле најдобрите 10 студенти од генерацијата.......после дипломирањето се разбира....... 7. Да им се овозможат просторни, технички и други услови за учење и студирање на учениците и студентите ( училници, компјутери со достапен интернет во секое време, прожектори итн.....) Имам уште толку многу да напишам, но се плашам дека се е залудно. Кај нас владее една резигнација по ова прашање и никој не сака да подигне глас на оваа тема...... Не може владата да настојува да имаме квантитет во студирањето наспроти квалитет, а јас сметам дека тоа се прави |
|||
Gorazd777
Сениор Регистриран: 22.Октомври.2008 Локација: Евразија Статус: Офлајн Поени: 1584 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ја покренувам темата од причини затоа што многу се дискутира,а посебно се критикува од помладите,образовниот систем,просветниот кадар,па дури се изнесуваат и невкусни работи.Значи дајте разумни предлози или мислења како можеме и до кого би се обратиле за подобар образовен систем?
|
|||
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА |
|||
Внеси реплика | страница <1 345 |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |