Испечати | Затвори го прозорот

Каков образовен систем сакате?

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Стил на живот
Име на форумот: Образование
Опис на форумот: Улично, основно, средно, високо...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=17452
Датум на принтање: 19.Мај.2024 во 09:31
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: Каков образовен систем сакате?
Постирано од: Gorazd777
Наслов: Каков образовен систем сакате?
Датум на внесување: 12.Јануари.2009 во 19:29
Ја покренувам темата од причини затоа што многу се дискутира,а посебно се критикува од помладите,образовниот систем,просветниот кадар,па дури се изнесуваат и невкусни работи.Значи дајте разумни предлози или мислења како можеме и до кого би се обратиле за подобар образовен систем?

-------------
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА



Коментари:
Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 12.Јануари.2009 во 20:14

1. Треба да се започне од правилна едукацијата на наставничкиот кадар.

Денеска на наставничките факултети се запишуваат студенти кои имаат капацитети но и такви кои немаат........а завршуваат сите што се малку поупорни.........И после тие дипломирани студенти ќе предаваат (историја, математика, македонски јазик, биологија, социологија, физика на пример) во средно училиште. Како ќе им пренесат квалитетни знаења на учениците ако самите не поседуваат такви знаења????????

2. Учениците кои аплицираат на некој од наставничките факултети пред да бидат запишани да бидат подложени на психолошки и друг вид тестови кои ќе покажат дали ученикот е спремен за таков тип на работа.......

3. Да не се маргинализира предметот Методика на наставата ( по историја, математика итн зависно од факултетот нели) и истиот да се полага и практично и теоретски........

4. При Вработувањето на наставниците во основни и средни училишта да се води сметка за просекот при студирањето и капацитетите на личноста, а не партиската, социјалната и друг вид припадност на кандидатот.......

5. Надарените ученици да се мотивираат со стипендии, ослободување од некои давачки доколку се постигне одреден успех, поволности при сместување во средношколски или студентски домови.....итн итн....

6. Да се заинтересираат одговорните на факултетите да најдат спонзори кои би ги вработиле најдобрите 10 студенти од генерацијата.......после дипломирањето се разбира.......

7. Да им се овозможат просторни, технички и други услови за учење и студирање на учениците и студентите ( училници, компјутери со достапен интернет во секое време, прожектори итн.....)



Имам уште толку многу да напишам, но се плашам дека се е залудно. Кај нас владее една резигнација по ова прашање и никој не сака да подигне глас на оваа тема......

Не може владата да настојува да имаме квантитет во студирањето наспроти квалитет, а јас сметам дека тоа се прави


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 13.Јануари.2009 во 09:22
Originally posted by polzavce polzavce напиша:


1. Треба да се започне од правилна едукацијата на наставничкиот
 кадар.
Edukacija na nastavnickiot kadar  ima permanentno  sesledat svetskite trendovi no teshko e primenlivo zaradi slabata materijalna situacija vo ucilishtata.

Денеска на наставничките факултети се запишуваат студенти кои имаат капацитети но и такви кои немаат........а завршуваат сите што се малку поупорни.........И после тие дипломирани студенти ќе предаваат (историја, математика, македонски јазик, биологија, социологија, физика на пример) во средно училиште. Како ќе им пренесат квалитетни знаења на учениците ако самите не поседуваат такви знаења????????
Ova ne e realna slika... Generalizacijata e losha rabota. na site fakulteti ima - studenti so kapacitet i "promasheni" studenti...

2. Учениците кои аплицираат на некој од наставничките факултети пред да бидат запишани да бидат подложени на психолошки и друг вид тестови кои ќе покажат дали ученикот е спремен за таков тип на работа.......
Site studenti treba da bidat podlozeni na psiholoshki i drug vid testovi... i da se utvrdi dali nekoj e sposoben za odbranoto mesto...

3. Да не се маргинализира предметот Методика на наставата ( по историја, математика итн зависно од факултетот нели) и истиот да се полага и практично и теоретски........
...se polaga na pedagoshkite fakulteti...a i sekoj vraboten nastavnik go polaga...

4. При Вработувањето на наставниците во основни и средни училишта да се води сметка за просекот при студирањето и капацитетите на личноста, а не партиската, социјалната и друг вид припадност на кандидатот.......
Dobar teoreticar ne znaci i dobar prakticar... Visokiot uspeh ne garantira kvalitetna nastavna praktika. Mnogu desetkashi izlegoa katastrofalni prakticari...rabotata so decata e specificna...

5. Надарените ученици да се мотивираат со стипендии, ослободување од некои давачки доколку се постигне одреден успех, поволности при сместување во средношколски или студентски домови.....итн итн....
Ova ne da treba... treba i toa kako...

6. Да се заинтересираат одговорните на факултетите да најдат спонзори кои би ги вработиле најдобрите 10 студенти од генерацијата.......после дипломирањето се разбира.......
Sekade na "zapad"ima mentorski sistem... studentot dobiva visoko ili nisko mislenje od edukator prakticar koj go sledi vo prakticniot del i dokolku pokaze deka e dobar prakticar kolku i teoreticar dobiva svoe rabotno mesto...Kaj nas studentite...barem onie od pedagoshkite zasega imaat mnogu teorija...a minimalna praksa...a mislenjeto na nastavnicite mentori nikoj ne go zema vo obzir...ima posebna komisija od sovetnici i profesori od fakultet koj imaat posleden zbor...

7. Да им се овозможат просторни, технички и други услови за учење и студирање на учениците и студентите ( училници, компјутери со достапен интернет во секое време, прожектори итн.....)
... Pa vo skopskite ucilishta ima...za vnatreshnosta ne garantiram...



Имам уште толку многу да напишам, но се плашам дека се е залудно. Кај нас владее една резигнација по ова прашање и никој не сака да подигне глас на оваа тема......

Не може владата да настојува да имаме квантитет во студирањето наспроти квалитет, а јас сметам дека тоа се прави

Ima navistina mnogu da se kaze...i ima efekt... mnogu promeni nastanaa tokmu zaradi kazanoto... so molcenje nishto ne se postignuva...


Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 13.Јануари.2009 во 14:10

Бре значи како се фаќаме за секој збор.........

Вака:

1. Велиш во едукацијата на наставничкиот кадар се следат светски трендови, а потоа велиш ама тешко се применливи заради материјалните услови кај нас.........заклучок: ЗНАЧИ ТИЕ СВЕТСКИ ТРЕНДОВИ БИ ТРЕБАЛО ДА СЕ СЛЕДАТ, АМА КАЈ НАС ЗАРАДИ НЕМАЊЕ УСЛОВИ СЕПАК НЕ СЕ СЛЕДАТ.........џабе следењето на светските трендови кога нема нивна примена........

2. На сите факултети има и лоши и добри студенти.....се сложувам.......не генерализирав дека сите се лоши, туку потенцирав дека треба да се разгледа проблемот со оние кои имаат недоволно знаења, а потоа се примаат во школите да предаваат некој предмет. Како ќе пренесат квалитетно знаење кога и самите го немаат? Значи ова се однесуваше само за лошите студенти.......

3. На какви психолошки тестови би бил подложен ученик кој аплицира да се запише на Електро-технички Факултет на пример.....зошто такво нешто......? Зошто трошење пари непотребно? За наставничките факултети тоа е неопходно.......

4. Предметот Методика точно е дека секој кој сака да биде наставник мора да го има положено, но дали знаете на Филозофски факултет како се полага истиот на одредени институти? Со книгиче од 30 страни.........Дали со тие знаења од мизерното книгиче можеш да се стекнеш со квалитет за наставник????? А практичниот дел ќе ви го објаснам додатно тука ќе има голема дебата..........

5. Во делот каде зборувам за примањето на наставници во основните и средните училишта.........што си се фатила за просекот.......а прочита ли дека понатаму велам И КАПАЦИТЕТИТЕ НА КАНДИДАТОТ........под тие капацитети мислев на способности практично да изведува настава која ќе има квалитет.......значи просекот би бил важен за да се видат знаењата од соодветната област со кои располага кандидатот, но не ја исклучив важноста на практиката.....НИКАКО......Затоа и предметот Методика го потенвирав како проблематичен..........поради немањето на таа пуста практика.........Инаку апсолутно се сложувам дека добар теоретичар не значи и добар практичар...се сложувам пренесувањето на знаења и наставата бараат апсолутно поинакви способности

6. За просторните и техничките услови јас ти гарантирам дека во внатрешноста на Македонија ги нема секаде во училиштата. Ако ги има во Скопје супер, но тоа не е доволно. Скопје не е цела Македонија....

Се надевам се објаснив што сакав да кажам.........Ако има уште спорни моменти со задоволство би ги образложила.......


Постирано од: којсумјас
Датум на внесување: 13.Јануари.2009 во 17:51
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

Originally posted by polzavce polzavce напиша:


1. Треба да се започне од правилна едукацијата на наставничкиот
 кадар.
Edukacija na nastavnickiot kadar  ima permanentno  sesledat svetskite trendovi no teshko e primenlivo zaradi slabata materijalna situacija vo ucilishtata.
Ако под едукација се подразбира одење на семинари каде се е поважно (читај забава, дружење и џаба јадење и пиење на поголемки шведски масички- уствари на државна сметка), тогаш да, има едукација.
А каква врска има материјалната положба со  едукацијата на наставникот и примена на новостекнатите знаења во пракса????збунетост
Што тоа посебно му треба на наставникот???
Да примени дидактички методи, да работа во групи, да избере лидер, да објаснува пластично, да има комуникација со учениците, да го направи часот интересен...??? Тешко дека за тоа му требаат толку многу материјални средства...!!!!


Денеска на наставничките факултети се запишуваат студенти кои имаат капацитети но и такви кои немаат....
Ova ne e realna slika... Generalizacijata e losha rabota. na site fakulteti ima - studenti so kapacitet i "promasheni" studenti...
Не е така... Денеска на факултет се запишуваат СИТЕ кои немаат работа или пак немаат друга работа... Како инаку ќе се намали бројката на невработени, кога многу средношколци наместо во завод за вработување ќе се запишат на факултет....
А бе држава со толку факултети не верувам дека има некаде...
И после ќе има квалитет...????збунетост
Како не бе... Еве го квизчето МИЛИОНЕР за пример...
Се факултетлии...а знаење...!!!??? Незнаеш дали да се смееш или да плачеш... и двете изгледа...
Инаку поред сувото гори и суровото... секоја чест на оние кои го заслужуват статусот студент...


3. Да не се маргинализира предметот Методика на наставата ( по историја, математика итн зависно од факултетот нели) и истиот да се полага и практично и теоретски........
...se polaga na pedagoshkite fakulteti...a i sekoj vraboten nastavnik go polaga...
проформа додуша...ама тоа е...
важно е професорката на факултет да си го продаде учебникот...
ако не...се знае..ќе си паднеш...не те бива за наставник...

4. При Вработувањето на наставниците во основни и средни училишта да се води сметка за просекот при студирањето и капацитетите на личноста, а не партиската, социјалната и друг вид припадност на кандидатот.......
Dobar teoreticar ne znaci i dobar prakticar... Visokiot uspeh ne garantira kvalitetna nastavna praktika. Mnogu desetkashi izlegoa katastrofalni prakticari...rabotata so decata e specificna...
така е...
тука се согласувам...
ама кога ќе биде тоа да се бираат само оние кои си ја знаат работата...и не се партиски војници...
никогаш... уствари веројатно ни тогаш...
само се прашувам...дали во ...како се викаше...Јахја Кемал..прибираат партиски...којзнае...можеби...збунетост

5. Надарените ученици да се мотивираат со стипендии, ослободување од некои давачки доколку се постигне одреден успех, поволности при сместување во средношколски или студентски домови.....итн итн....
Ova ne da treba... treba i toa kako..
така е ...затоа кај нас повеќето (...сите...упс..) ученици кои примаат стипендии се синови и ќерки на они кои не знаат колку пари имаат...едно е сигурно...родителите им се страшно надарени...па ваљда и децата се на нив...збунетост


6. Да се заинтересираат одговорните на факултетите да најдат спонзори кои би ги вработиле најдобрите 10 студенти од генерацијата.......после дипломирањето се разбира.......
Sekade na "zapad"ima mentorski sistem...
....................................
Што уопште се подразбира под најдобри...????
Оние што имаат највисоки оценки...???
Не би рекол...
И по кој критериум спонзорите би ги избрале овие студенти...??
Па кај нас образованието е ЧИСТА теорија...ни грам пракса..
Повеќето (...сите...упс..) кои излегуваат од студентските клупи
немаат блага врска кога ќе треба практично да сработат тоа што научиле...
а па за оние кои научиле само како се препишува и како се зема оцена со пријатели, врски и слични опции кои кај нас се  достапни на секого кој не сака да учи ама сака диплома... ич да не праиме муабет...
тоа се вика квалитетно образование... да...

7. Да им се овозможат просторни, технички и други услови за учење и студирање на учениците и студентите ( училници, компјутери со достапен интернет во секое време, прожектори итн.....)
... Pa vo skopskite ucilishta ima...za vnatreshnosta ne garantiram...
нема во сите... знам...ама има наставници по информатика на кои децава можат да им бидат професори...
да не го тупам баш сега... ама така иде зборот..

Не може владата да настојува да имаме квантитет во студирањето наспроти квалитет, а јас сметам дека тоа се прави

со ова СЕ е кажано... и плус да ги додадам приватните факултети...
а сите што таму студираат...знаат како е...

што би рекле...

таму можеш да паднеш само од столица...

на испит нема шанси...




Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 14.Јануари.2009 во 00:01


Кој сум јас..........конечно некој да ме разбере што сакам да кажам.........

Зарем толку нејасно објаснувам????


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 14.Јануари.2009 во 08:29
Originally posted by којсумјас којсумјас напиша:

Originally posted by mamamd mamamd напиша:

Originally posted by polzavce polzavce напиша:


Ако под едукација се подразбира одење на семинари каде се е поважно (читај забава, дружење и џаба јадење и пиење на поголемки шведски масички- уствари на државна сметка), тогаш да, има едукација.
А каква врска има материјалната положба со  едукацијата на наставникот и примена на новостекнатите знаења во пракса????збунетост
Што тоа посебно му треба на наставникот???
Да примени дидактички методи, да работа во групи, да избере лидер, да објаснува пластично, да има комуникација со учениците, да го направи часот интересен...??? Тешко дека за тоа му требаат толку многу материјални средства...!!!!
Kakva kje bide obukata ne zavisi od nastavnikot, tuku od onoj koj ja organizira taa obuka.Ako e zabava sedenje so 50 dushi vo ucilnica-bidejki seminarite vo 90% slucai se odrzuvaat vo ucilishtata, ako shvedska masa e dobivanje eden poluprazen sendvic so nekoja petorazredna salama shto ni kucinjata ne ja jadat i bistra kafena voda vo malo plasticno cashice, togash da prosvetnite rabotnici se zabavuvaat na drzaven troshok.
Koga zboruvav na materijalna polozba mislev na nemoznosta niti na ucilishtata niti na roditelite da platat poseti na lokaliteti, institucii od koi decata kje ucat so neposredno nabljudenie a ne samo "od kniga"
Za da raboti vo grupi pak mu treba najosnoven
pribor, na koj shto decata pishuvaat, razna literatura od kade kje crpat  informacii ako e za ucebnik toa mozat i sami doma, pa uredeni mesta kade seto toa kje se prezentira na "poshirokata publika" bidejki decata sakaat nivniot trud da bide viden.
Znam shto zboruvam bidejki seto ova go imam na raspolaganje, a 90% od nastavnicite imaat na raspolaganje samo izgrebana tabla i bela kreda.
проформа додуша...ама тоа е...
важно е професорката на факултет да си го продаде учебникот...
ако не...се знае..ќе си паднеш...не те бива за наставник...
ova pojava e na site fakulteti...




Постирано од: којсумјас
Датум на внесување: 15.Јануари.2009 во 13:12
mamamd,  со сета должна почит кон просветарите...
но...
знам... дека семинарите се на рачун на државата...
и најчесто се со шведски масички... и забави навечер...
со музика...и happy face на учесниците...
кои богами знаат да останат и до ситните часови...
а и да продолжат некаде ...понатаму на друго место...

и не зборувам за разни к*рсеви...
по англиски...или по информатика...
кои се организираат само за тоа ...
некоја фирма...или некој...да ја наплати услугата...
а просветарите да му послужат само за намената...
и при тоа ништо да не научат...
па и да добијат по некој сендвич...како што кажуваш и ти...

зборувам за таканаречени семинари...
и знам...
па и јас сум учествувал...некогаш...



Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 15.Јануари.2009 во 13:41
...za moja srekja ..kojsumjas... jas ne sum ucestvuvala na takvi seminari...
sekogash sum odela na seminari kade me ucele kako da rabotam..ama prethodno ne me prashale dali toa go znam... i za zal se slucuvalo...3 do 4 pati da me povikaat na ist seminar i da mi dadat  sertifikat za istata obuka ama potpishan od razlicen direktor na BRO... тага 


Постирано од: kejt-d-grejt
Датум на внесување: 15.Јануари.2009 во 14:04
сакам моите деца во школо да имаат такви професори
како што се тие што ми идат дома за 150ден од час


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 15.Јануари.2009 во 14:09
...tolku eftino...изненадување eve sega majstorot za mashini za perenje za 20 min mi zema 10 evra... za promena na gumata na vratata od mashinata...
sega sum pishman shto ne ucev za majstor... koj gjavol me terashe da ucam za daskal....тага



Постирано од: kejt-d-grejt
Датум на внесување: 15.Јануари.2009 во 14:13
мајсторот не е буџетарнамигнување


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 15.Јануари.2009 во 14:22
..ama ne e ni fakultetlija... jas samo kazuvam kakvo obrazovanie sakam..takvo vo koe kje se vrednuva moeto rabotenje... vie si kazuvate kakvi nastavnici sakate...i ednite i drugite imame pravo na son....


Постирано од: kejt-d-grejt
Датум на внесување: 15.Јануари.2009 во 14:34
сакам моето дете својот професор да го гледа како гуру
авторитет, идол
поголем и од мама и од тато
не да го мрази, кришум да го пцуе и да му бега од часови

платата ли е клучот?збунетост


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 15.Јануари.2009 во 14:36
... pa vo mnogu slucai da... a ima i izuzetoci kade rabotat za ljubov...голема%20насмевка


Постирано од: fiks
Датум на внесување: 15.Јануари.2009 во 14:39
не е до платата Кејт,до свеста на тој што се одлучил да едуцира деца.
Сакам да кажам и дека една од најтешките и најодговорни работи е да бидеш Професор и сум за тоа да не може секој да стане личност кој ќе едуцира деца.


-------------
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.



Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 00:33

И професорот мора да добие надворешен поттик за да прави посилни напори за поквалитетна едукација на децата........поголем поттик од зголемување на платата......што знам.......

И свеста е важна апсолутно, но ако се остави само на свеста..........охооооо........го обравме бостанот.........( секоја чест на исклучоци на какви што имав чест јас да налетам човек да ми позавиди).......


Постирано од: kejt-d-grejt
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 00:39
за иста плата има професори кои децата ги обожаваат
и такви кои ги мразат
ај едноставно да им ги удриме клоците на тие што ги мразат


Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 02:05
Originally posted by kejt-d-grejt kejt-d-grejt напиша:

за иста плата има професори кои децата ги обожаваати такви кои ги мразатај едноставно да им ги удриме клоците на тие што ги мразат


Ај...........


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 07:22
nekolku sporedbi... i prashanje zoshto?
slika 1:
,,,, na vrata zvoni prosjak i pocnuva... Da ti se zivi decata, gospod da ti dade ubavina daj mi 10 den i nekoi stari patiki...ako ne kje ti se sluci neshto losho... gospod kje te kazni... zatvarash vrata i ne mu davash 10 den...
slika 2:
... ako imash da mi dadesh 10 den... i te gleda zasrameno... mu davash...20...50...100... bez komentar...i  cel den te progonuva negoviot zasramen pogled...
------------------------------------------------------------------------
slika 1:
vleguvash vo prodavnica da si ja castish dushickata...i voodusheveno komentirash- Lele shto e ubavo ova...Kolku koshta?...Namkjuresta prodavacka ti veli- Pishuva cena, pismena si , citaj...Si zaminuvash i ti odmiluva kupuvanjeto...
slika 2;
 vleguvash vo prodavnica i od vrata te ceka nasmean pogled- Lele deneska kakvi modeli dobivme...bash ve ocekuvav...si milsev dali kje navratite...brgu kje se potroshat... I ti pocnuvash...i si zaminuvash so barem 5 raboti kupeni koi ne misleshe da gi kupish...
---------------------------------------------------------------------------------
slika 1:
na shalter vo poshta, plakjash smetka za telefon... gospozata si zbori...zbori ...zbori...na telefon.cekash...cekash...vriesh...vriesh..
neznam dali doceka da zavrshi i  da platish...
slika2:
... oooo dobar den..poveleta... a i pred da si odite... videte ...imame sega nekoi novi paketi so podobri uslovi...i pred da se svestish... pak zaglavi so novsemeen paket... neznaejki zoshto ti ekoga i dosegashniov beshe aren...
--------------------------------------------------------------------------------
slika 1:.
vo ambulanta.... cekash...vlezi eden na brzinka...cekash...vlezi druga so nekoj doktor pod raka...cekash... vlezi tret so nekoja sestra pod raka... i na kraj... doktorot..._ de bre lugje i za ova li doagjate tuka guzvi da pravite!?
slika 2:
samo shto vleguvash voambulanta... nasmeana doktorka...-Oooo dobar den...shto e ..ajde vednash kje sredime...more i taka ste tuka ajde da vi izmeram i pritisok...more ajde da napravime i edna krvna slika... i ova i ona... i bez da se svestish gi napravi site pregledi si odish doma zdrav/kuk*rek...
---------------------------------------------------------------------
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiтага
slika 1:
--- vo ucilnica... 100 pati sum vi rekla da ne me cekate pred vrata...shto majka barash vo kancelarija da me vikash ko jas sama neznam da dojdam...shto dusha li kje vi izleze... pa imam li jas pravo na 5 min odmor... sednete tamu i glas da ne cujam..otvorete od strana taa i taa...  mamara...a pusti skazalki ne se mrdaat...nikako da zvoni...lele kolku se dolgi 40 te minuti...
slika 2:
- Dobro utro! Ooooo gledam site spremno za rabota... ajde ...ajde deneska kje naucime neshto novo... i nemojte da se sramite da prashate ako neshto ne vi e jasno...pa i jas bajagi se izmaciv dodeka ja razbrav zadaca taa  i taa... i kje vidime mozebi e greshna...sakate da pocneme so nea... letaat race nagore...jas nastavnicke jas... ne e teshka...aaaa vaka se reshava... i zvonceto zvoni bez da se seti koga pominaa 40 min...
 NASHATA REALNOST- ZEMI ILI OSTAVI...среќа





Постирано од: Zlatnik
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 09:52
Каков образовен систем сакам?!
Гледам, речиси сите во МК се критички настроени кон образовниот систем. Би рекол и со причина. Еве, само една забелешка од моја страна.
Ова се случуваше за време на моите студии, додека студирав на Земјоделски, во далечната 1981-1986 година. (Леле, ама сум бил стар!тага)
Дали сега е нешто променето незнам!не%20знам
Значи, тогаш учевме за разно овошје и, професорот усно ни’ ја кажуваше формата, бојата, изгледот, мирисот ... на соодветното овошје. Во најдобар случај ќе ни’ покажеше некоја слика, се разбира црно-бела. Во ретки случаи имаше во боја. Уште тогаш им велев на професорите: добро, зошто не се најде по некој примерок од наведената сорта овошје, да се стави во ладилник и да се покажува, а не овака ... единствен одгвор им беше - нема пари. Се мислам дали само во парите е проблемот? Дали ним вопшто им текнало дека може да се земе по некој примерок од соодветно овошје и да се даде на студентите да го видат ... Уф, абе сеуште се нервирам кога ќе се сетам на тоалутина А овој пример беше само по овоштарство ...! И тоа само од Земјделски факултет. А на другите факултети?
Незнам како е денес? Има ли некоја промена или ... ?
И, највеќе ме чуди една работа. Како што реков на почетокот, сите го критикуваме образовниот систем. Кога е оваква ситуацијата, тогаш како е можно нашиве кадри (како порано, така и денес), произлезени од ваков образовен систем, да се барани и ценети во странство? Ако вака е кај нас, каков ли е образовниот систем во другите држави? А од нив гледаме, учиме, и со нив се споредуваме?!збунетостне%20знам



-------------
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 10:14
...i taka jas kje si pishuvam sporedbi... ama nikoj ne saka da prifati... deka ne treba da sakash..treba da menuvash...prvo sebe...pa najbliskite...pa okolinata...i taka po red... 


Постирано од: kejt-d-grejt
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 12:47
- Dobro utro! Ooooo gledam site spremno za rabota... ajde ...ajde deneska kje naucime neshto novo... i nemojte da se sramite da prashate ako neshto ne vi e jasno...pa i jas bajagi se izmaciv dodeka ja razbrav zadaca taa  i taa... i kje vidime mozebi e greshna...sakate da pocneme so nea... letaat race nagore...jas nastavnicke jas... ne e teshka...aaaa vaka se reshava... i zvonceto zvoni bez da se seti koga pominaa 40 min...
 NASHATA REALNOST- ZEMI ILI OSTAVI...
среќа

вакви наставници сакаме за своите деца
ама пустото ретки се ко црнец претседател во америкатага
од сите наставници на син ми во петто одд, само еден е таков
а другите викаат дека новиве генерации ученици се невозможни


Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 12:50
mamad........секоја чест за ова што го кажа.........

Јас цело време тоа го зборам.........да се тргне од себе.......


Постирано од: Glenn
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 15:35
Јас се имам како и многумина овде образувано во нашиот едукативен систем и до скоро еве и во странскиот едукативен систем.
Драги луѓе од моето досегашно искуство со едукација и тренинг, пракса можам само да кажам дека западњачките системи се многу поедноставни и доста внимание посветуваат на насочено знаење, конкретни предавања и главната цел е остручување и оспособување на луѓето за конкретна професија а не лов на дипломи, докторати магистратури. Тоа последователно си доаѓа како резултат на особено заинтересираните, мотивирани и способни поединци. Овде да се стекнеш за право на постдипломски треба да покажеш дека имаш прво работно искуство на тоа поле во согласност со претходните квалификации.
Мислам дека луѓето на западот се малку повеќе практични од нас. Сега јасно увидувам дека многу се учи кај нас, многу години се поминуваат со гушење со теорија која е обемна а многу слабо нуди можност истата да се практицира. Што фајде тогаш од тоа?
Од средно директно на факултет се оди и ништо помеѓу нема.
И цела армија на луѓе излегуваат дипломирани после 4/5 години кои незнаат што со себе. И тука почнува борбата-секој со своја среќа, па едните ќе завршат ко таксисти а другите „посреќните„ со врски во нешто државно а други со информации од прва рака од „пријателче„ во тесно затворен круг на одредени приватни фирми.
Ништо помеѓу нема, или пак има незнам. Доста е хаотично, многу е тешко да се стигне до вистинска информација и се се игра задкулисно.
И сите сакаат нешто подобро а никој не сака да прави отстапки и да ги менува веќе проверените штетни методи.
Останатите членови сите излегоа со свои образложувања и сите се во право на некој начин а со постовите на КојСумЈас се слагам 100%.


Постирано од: којсумјас
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 18:00
Originally posted by GlenKlouz GlenKlouz напиша:


..........................
Останатите членови сите излегоа со свои образложувања и сите се во право на некој начин а со постовите на КојСумЈас се слагам 100%.

Вака кога ќе прочитам после некое време...
и јас се согласувам со самиот себе...
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

...i taka jas kje si pishuvam sporedbi... ama nikoj ne saka da prifati... deka ne treba da sakash..treba da menuvash...prvo sebe...pa najbliskite...pa okolinata...i taka po red... 

Но со ова се согласувам многу повеќе...
а многу малку се оние кои сакаат да се менуваат себе си...
за да бидат способни да ги менуваат и другите...
а нели е тоа целта на еден вистински педагог...



Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 20:37
Originally posted by којсумјас којсумјас напиша:

[QUOTE=GlenKlouz]

Но со ова се согласувам многу повеќе...
а многу малку се оние кои сакаат да се менуваат себе си...
за да бидат способни да ги менуваат и другите...
а нели е тоа целта на еден вистински педагог...


...Mojata poenta beshe da se promenime site...od roditeli koi kje znaat shto sakaat... do ucenici/studenti koi kje znaat shto ocekuvaat..shto mozat i nastavnici/profesionalci. Za site ostanati faktori MON, BRO, lokalci...direktori...inspektori... ne zboruvam ...tie se nepogreshlivi...tie nikogash nema da se promenat...изненадување


Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 20:41

Како што можам да видам никој освен јас не даде одговор на прашањето:Каков образовен систем сакате и што да се направи за да се надминат потешкотиите во постојниот ........

Целата дебата се заснова на позитивна или негативна критика на она што полжавче го констатираше за некои аспекти од образовниот систем во РМ.........

Наместо да се анализираат до -влакно во јајцето- гледиштата на еден форумџија.........јас предлагам и вие да дадете одговор на поставеното прашање: Каков сакате да биде образовниот систем и најважно од се да дадете предлог мерки што треба да се превземат за да се оствари вашата замисла..........

Лесно е да се критикуваат туѓите решенија...........потешко е да предложиме свои........епа навалете со идеи........


Постирано од: blue666
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 20:49
Smetas deka ako tuka se predlozat konkretni merki - nekoj od vladeackata garnitura nas ke ne soslusa za toa?


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 20:51
Mnogu odgovori kje gi najdesh tuka...
javascript:winOpener%28pop_up_topic_admin.asp?TID=14536,admin,1,1,480,265%29">Topic%20Admin forum_posts.asp?TID=14536 - Школство какво сакам да имам
 ista problematika razlicni naslovi... голема%20насмевка



Постирано од: fiks
Датум на внесување: 16.Јануари.2009 во 20:56
Originally posted by polzavce polzavce напиша:


Како што можам да видам никој освен јас не даде одговор на прашањето:Каков образовен систем сакате и што да се направи за да се надминат потешкотиите во постојниот ........

Целата дебата се заснова на позитивна или негативна критика на она што полжавче го констатираше за некои аспекти од образовниот систем во РМ.........

Наместо да се анализираат до -влакно во јајцето- гледиштата на еден форумџија.........јас предлагам и вие да дадете одговор на поставеното прашање: Каков сакате да биде образовниот систем и најважно од се да дадете предлог мерки што треба да се превземат за да се оствари вашата замисла..........

Лесно е да се критикуваат туѓите решенија...........потешко е да предложиме свои........епа навалете со идеи........


абе не се постигнува ништо со тоа што ќе напишиме каков одбрзовен систем сакаме.Системот си е добар,па погледнете кои се кадри излегле од овај образовен систем.
Не е проблемот до системот,проблемот е до нас,корисниците на тој систем.

-------------
Само шлаг пена ќе бидеме.
Ни воздух,ни оган,ни вода,туку шлаг пена,
само шлаг пена ќе бидеме и можеби
неколку жолти ракии.



Постирано од: Gorazd777
Датум на внесување: 17.Јануари.2009 во 02:10
Originally posted by GlenKlouz GlenKlouz напиша:

Јас се имам како и многумина овде образувано во нашиот едукативен систем и до скоро еве и во странскиот едукативен систем.
Драги луѓе од моето досегашно искуство со едукација и тренинг, пракса можам само да кажам дека западњачките системи се многу поедноставни и доста внимание посветуваат на насочено знаење, конкретни предавања и главната цел е остручување и оспособување на луѓето за конкретна професија а не лов на дипломи, докторати магистратури. Тоа последователно си доаѓа како резултат на особено заинтересираните, мотивирани и способни поединци. Овде да се стекнеш за право на постдипломски треба да покажеш дека имаш прво работно искуство на тоа поле во согласност со претходните квалификации.
Мислам дека луѓето на западот се малку повеќе практични од нас. Сега јасно увидувам дека многу се учи кај нас, многу години се поминуваат со гушење со теорија која е обемна а многу слабо нуди можност истата да се практицира. Што фајде тогаш од тоа?
Од средно директно на факултет се оди и ништо помеѓу нема.
И цела армија на луѓе излегуваат дипломирани после 4/5 години кои незнаат што со себе. И тука почнува борбата-секој со своја среќа, па едните ќе завршат ко таксисти а другите „посреќните„ со врски во нешто државно а други со информации од прва рака од „пријателче„ во тесно затворен круг на одредени приватни фирми.
Ништо помеѓу нема, или пак има незнам. Доста е хаотично, многу е тешко да се стигне до вистинска информација и се се игра задкулисно.
И сите сакаат нешто подобро а никој не сака да прави отстапки и да ги менува веќе проверените штетни методи.
Останатите членови сите излегоа со свои образложувања и сите се во право на некој начин а со постовите на КојСумЈас се слагам 100%.


ШТО СЕ ВЕЛИ ПО ДАСКАЛСКИ ЈА ПОГОДИ ТЕМАТА.Гледам неколку дена и мислам повторно си се навраќаме на нашето,критики и само врлање камен на друг.
Горенаведениот напис опфати малку од она што мислев да го загатнам за дискусија,КАКОВ ОБРАЗОВЕН СИСТЕМ САКАМЕ,имено како што имам слушнато од стручни лица досега сме биле во наводно руско - француски начин на учење каде се малтретира ученикот - детето со теорија,а сега треба да го прифатиме англо-американскиот каде се оди на остручување во насока на практичари,или поточно сеењето на ветар во магла треба да заврши и да се преиспитаат комплет наставните програми кои ги учат нашите деца,а потоа да зборуваме и за обука на наставничкиот кадар по терк на западниот свет.
Инаку само за пример револтот е сеуште голем затоа што не се расчистува со старото и да се почне со навистина ново,туку на децата им се дава и едно и друго,а еве првите ЖРТВИ се веќе децата од старо-ново трето каде безпотреба учат куп теоретски работи,а пред крајот на полугодието имаа куп на тестови,за тоа зборувам дали некој е свесен и треба да не чуе ,и да разбере дека треба да се менува нешто во вистинска смисла.

-------------
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА


Постирано од: Zlatnik
Датум на внесување: 17.Јануари.2009 во 14:17
Полжавче, во крајна линија самата критика (за која ти критикувашнамигнувањеплазење), ни’ кажува каков образовен систем сакаме.
Да, точно е тоа што го вели ГленКлуз, кај нас повеќе се учи теорија, отколку пракса, за разлика од запад. Исто така, кај нас се учи од се по малку, за разлика од запад, каде се учи малку и насочено. Е сега, што е подобро - којзнае?! Дали од се по нешто да знаеме, да се снаоѓаме во поголемиот број ситуации и да имаме поголема општа култура, или да не знаеме многу работи, а само една работа да ја знаеме - и тоа до совршенство, но да не знаеме каде е Америка или (за американците) да незнаат каде е Калифорнија?
Еве, повторно преку (споредбени) примери да кажам што (според мене) треба да се менува, какви учители треба да има ... :
1. По однос на дисциплината:
- Во средно, македонски ни’ предаваше С.Л. На нејзин час (ај да не речам) секој правеше што сакаше. Некој ако е во ходник, веднаш ќе знае каде таа има час.
- Физика ни’ предаваше ЉЦ. Уште пред да ја сврти кривината кон ходникот со училници, сите деца, без оглед дали имаат час од него или не, беа во училниците.
Зошто? Човеков ниту колеше, ниту бесеше. уште на почетокот си заземал еден свој став, еден свој принцип и по него си се држел. И затоа сите го (страво!?)почитуваа. А другиве?
2. По однос на учењето
- по македонски, пред нејзе учебникот „Литература“ и ни’ „предава“ (чита)! Тој што си сакаше да си чита (лектири), си читаше и без професорката од него да бара. Ретко кога разработувавме некое дело, а и кога го правевме тоа, беше про-форма. Тогаш С.Л. гледаше да не’ фати како нешто не сме прочитале.
- по физика, ЉЦ предаваше со разбирање. Гледаше да го извлече од тебе тоа што го знаеш. Мој личен пример. Тој знаеше дека јас се интересирам за астрономија и кога учевме за светлината тој ме скорна и ме праша кој прв ја измерил брзината на светлината. Јас станав и, како прв пат да слушам што е тоа светлина. Тој ме погледна, се насмевна и ме праша: „ добро, ти носиш панталони, како не ти паѓаат“? Сите деца почнаа да се смеат (мислејќи дека професорот ме заебава). Но, тоа беше доволно, се разбира за тој што знае, да се сети „што сака писателот со тоа да каже“. Веднаш му одговорив: „Ремер“. Децава наеднаш престанаа да се смеат и почнаа да се чудат! Што стана работава? Да не должам. Професорот со таа асоцијација (за панталоните), ме наведе на каиш, на ремен. Е сега, ако го знаеш Ремер, ќе се сетиш на него ако некој ти спомне ремен.
Ете, такви професори ни’ требаат/
Понатаму, разлика меѓу професорите на факс:
- На Земјоделски, професорот по Лозарство Ѓ.П, ни’ „предаваше“ (читаше) од Ампелографијата на Драган Настев, а ние препишувавме од збор до збор.
- Имав прилика да присуствувам на предавање на постдипломци по новинарство во Белград. И тоа по предметот Политичка економија. Предмет кој ми беше толку апстрактен кога го учев во Скопје. Абе, професорот толку убаво ја изнесе материјата што мислам дека за тој час ја научив целата политичка економија. Каква разлика во квалитет на предавачи!? Неспоредливо. Кога за ова му кажав на мојот другар, тој ми рече: Е па затоа има Кембриџ, Оксфорд ...


-------------
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!


Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 17.Јануари.2009 во 15:06

Сакам образовен систем во кој исклучително надарените поединци нема да се третираат како -АЈ НЕ СЕ ПРАВИ НАЈПАМЕТЕН ОД СИТЕ- ........туку дополнително ќе се мотивираат и поттикнуваат........


Постирано од: ВАЖНА
Датум на внесување: 17.Јануари.2009 во 18:03
Епа јас си поминав основно и средно и ме брига

-------------
Последна изјава на црвенкоски: државата ни е на раб од провалија ако се вратиме ние на власт ќе направиме чекор напред.


Постирано од: defma
Датум на внесување: 17.Јануари.2009 во 18:33
Сакам образование без политика т.е. без поставување на политички членови на местото на наставници од денес за утре без да се консултираат неговите/нејзините препораки, без политички местенки на наставници и директори и нивно често менување, образование насочено кон индивидуалните карактеристики на секое дете,образование без предрасуди, образование со соодветни наставни средства и материјали.


Постирано од: Gorazd777
Датум на внесување: 19.Јануари.2009 во 02:25
Ете - Златник - гледаш ти го објаснуваш еден систем во кој и јас се образував, но ете за жал како што беше тој систем така и сега ние се снаоѓаме за работа,никој не ме прашува колку сум учел и колку вреди мојата диплома,се гледа политички,се гледа со пријателство и се гледа со мито,немој да се лажете дека се оди со партиска книшка, СЕ ОДИ СО ПЛАЌАЊЕ НА РАБОТНОТО МЕСТО.
Инаку се прашуваш што било подобро ова нашето, каде од се знаеме по нешто и на крај излегува ништо ,затоа што само апашите и арамиите се снајдуваат,или она на запад каде се остручуваш во одрдена насока и за тоа си најдобар.
Сега некој ќе рече зошто нашите кадри на запад успеваат кога ќе појдат таму,е таму прво ќе му речат што диплома имаш ти,оставија настрана сега да видиме пракса,а потоа ако те бидува ќе имаш и работа ,иули ќе одиш чекор по чекор.

-------------
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА


Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 00:27

Сакам образовен систем во кој ќе важи правилото: УЧЕНИКОТ ТРЕБА ДА ГО НАДМИНЕ СВОЈОТ ПРОФЕСОР........па професори потрудете се околу тоа. Се зависи од вашата добра волја......


Постирано од: zbunet
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 00:50
Не сакам како и Пинк Флојд


Постирано од: nelson
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 09:09
polesen...poefikasen...pointeresen....pozabaven....poobjektiven...posodrzaen....pointeraktiven...po i po

-------------
Zeleo bih da te, vezanih ociju, prepoznajem u hiljadama.Ala bih se napipao!


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 10:15
Deneska na rabota im kazuvam za diskusiite na ovaa tema i 'zelbite" na forumdziite kakov obrazoven sistem sakaat.Edna koleshka mi rece vaka:
-Jas sakam obrazoven sistem vo koj na prvo mesto rabotata kje bide vrednuvana navreme odnsono platata sekoj mesec da mi bide isplatena na vreme za da ne moram opteretena od doma za
-isklucenata struja;
iskluceniot telefon;
-neplatenite smetki za gradinka;
-neplatenite navreme smetki za krediti
da vlezam vo ucilnica i poluotsutna i so mislite doma kako kje napravam rucek i na shto da napravam. Bi sakala obrazoven sistem vo koj direktotkata koja do vcera so mene stoeshe vo hodnikot i zboruvashe za kasnenjeto na platata da ne me opomenuva da odam na cas oti mi ide da i se zavrtam i pred site da i kazam da ne mi se pravi rabotnik oti ja znam kakov nerabotnik beshe.
I bi sakala obrazoven sistem vo koj roditelite kje naucat da si prezematdel od krivicata za situacijata so neucenjeto na decata zatoa shto kako roditeliimaat obvrska da gi kontroliraat decata kade im odat, kolku ucat, kolku nosat domashni.
Jas ne prokomentirav, ama iskreno znam deka za 90% od rabotite e vo pravo kolku vie da se bunite i da prodavate demagogija deka platata ne e vazna.



Постирано од: blue666
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 10:42
koj kaza deka platata ne e vazna?


Постирано од: Glenn
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 17:32
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

Deneska na rabota im kazuvam za diskusiite na ovaa tema i 'zelbite" na forumdziite kakov obrazoven sistem sakaat.Edna koleshka mi rece vaka:-Jas sakam obrazoven sistem vo koj na prvo mesto rabotata kje bide vrednuvana navreme odnsono platata sekoj mesec da mi bide isplatena na vreme za da ne moram opteretena od doma za -isklucenata struja;iskluceniot telefon;-neplatenite smetki za gradinka;-neplatenite navreme smetki za krediti da vlezam vo ucilnica i poluotsutna i so mislite doma kako kje napravam rucek i na shto da napravam. Bi sakala obrazoven sistem vo koj direktotkata koja do vcera so mene stoeshe vo hodnikot i zboruvashe za kasnenjeto na platata da ne me opomenuva da odam na cas oti mi ide da i se zavrtam i pred site da i kazam da ne mi se pravi rabotnik oti ja znam kakov nerabotnik
beshe.I bi sakala obrazoven sistem vo koj roditelite kje naucat da si prezematdel od krivicata za situacijata so neucenjeto na decata zatoa shto kako roditeliimaat obvrska da gi kontroliraat decata kade im odat, kolku ucat, kolku nosat domashni.Jas ne prokomentirav, ama iskreno znam deka za 90% od rabotite e vo pravo kolku vie da se bunite i da prodavate demagogija deka platata ne e vazna.



Добро во ред, колешката на мама се пожалила на општата и сопствената среќа/несреќа во која 90% од луѓето се наоѓаат, но пред се професионалноста треба да преовладува штом еднаш го поминеш прагот на месото каде што работиш.
Секаде по светот важи правилото-да си ги оставиш личните проблеми пред да влезеш низ вратата кај што го вадиш лебот.
Парите се најважен двигател во животот зошто тие се задолжени да ја осигураат нашата егзистенција и примарни потреби. Никој не работи само од љубов, тоа го знаеме сите. Но, кога ќе настане една масовна појава, во која секој на секого му е крив, тоа ќе се врти во круг така до бесконечност.
Мислам сепак дека на работа треба да работиме, дома за дома да си гледаме. Замислете само која атмосфера е каде 99% од колегите ти се расејани, уморни, напнати, непријателски расположени.
Затоа-ДИШИ ДЛАБОКО!!!! и пренасочи се на попозитивниот дел од сето тоа, секогаш треба да се сетиме „зошто сме таму„.
Знам дека ова малку потешко се применува во реалноста но, сите кои работат за минимални средства во животот предолго живеат во веќе неподнослива неизвесност и прашање на време е само-каде е крајот на нивните нерви.


Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 21.Јануари.2009 во 23:32

А работникот на тезга на пазар е редовни исплатен?
А докторите и медицинските сестри се редовно исплатени?
А работникот на лента во фабрика е редовно исплатен?
А продавачката во малиот колонијал е редовно исплатена?
А келнерот во кафичот е редовно исплатен?
А девојката во бутик е редовно исплатена?
А..........


Ако сите горенаведени се ресеани, тмурни, тажни, нерасположени, намуртени, НЕЗАИНТЕРЕСИРАНИ ДА РАБОТАТ КВАЛИТЕТНО заради тоа што не им е исплатена платата на време.............што ќе се случи со сите нас......???????????????????????????????????????????????


Постирано од: Andjelina
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 00:27
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

Deneska na rabota im kazuvam za diskusiite na ovaa tema i 'zelbite" na forumdziite kakov obrazoven sistem sakaat.Edna koleshka mi rece vaka:
-Jas sakam obrazoven sistem vo koj na prvo mesto rabotata kje bide vrednuvana navreme odnsono platata sekoj mesec da mi bide isplatena na vreme za da ne moram opteretena od doma za
-isklucenata struja;
iskluceniot telefon;
-neplatenite smetki za gradinka;
-neplatenite navreme smetki za krediti
da vlezam vo ucilnica i poluotsutna i so mislite doma kako kje napravam rucek i na shto da napravam. Bi sakala obrazoven sistem vo koj direktotkata koja do vcera so mene stoeshe vo hodnikot i zboruvashe za kasnenjeto na platata da ne me opomenuva da odam na cas oti mi ide da i se zavrtam i pred site da i kazam da ne mi se pravi rabotnik oti ja znam kakov nerabotnik beshe.
I bi sakala obrazoven sistem vo koj roditelite kje naucat da si prezematdel od krivicata za situacijata so neucenjeto na decata zatoa shto kako roditeliimaat obvrska da gi kontroliraat decata kade im odat, kolku ucat, kolku nosat domashni.
Jas ne prokomentirav, ama iskreno znam deka za 90% od rabotite e vo pravo kolku vie da se bunite i da prodavate demagogija deka platata ne e vazna.


Da,mamamd,platata e najvazna od se.Megjutoa roditelite na site deca koi se dojdeni da ucat,sekojdnevno se sudiraat so istite problemi.Jas ne veruvam deka vo ovaa usrana drzava nekoj ima redovna plata.Skoro site se borime za gola egzistencija.Megjutoa site rabotat.Zadovolni ili ne od nemaj kade moraat da go odrabotat mesecot za da gi izdrzuvaat tie deca,da plakaat privatni casovi(zasto nezadovolnite prosvetari ne uspevaat  ili ne sakaat da gi naucat decata)da gi platat svoite smetki,da kupat osnovni raboti itn.Razlikata e vo toa sto site imaat 8 casovno rabotno vreme cela godina(bez raspusti)Site osven onie koi najmnogu se bunat a se nafatile da rabotat so ziva materija-decata.
Imam prijatelka koja raboti vo konfekcija.Moze da se sluci da gi raboti i site nedeli vo mesecot(zasto sabotite se obavezni)Skoro sekoj den ima 8+2 casa rabota.Samo sto ovie +2 ne se plateni prekuvremeno,a treba.Se slucuva da raboti prva smena,pa vecer treta,utre vtora.I mora da raboti,i mora da postigne norma zasto namesto 6000 ke dobie 4000na krajot na mesecot
I,da,sakam obrazoven sistem vo koj ke se vrednuva znaenjeto a ne profesijata na mama i tato
Sakam nastavnici koi ke gi navlecat ucenicite na ucenje(zasto ima takvi,a zemaat ista plata so drugite)
Sakam nastavnici na koi site deca ke im bidat isti
So koi ke ja delime grizata za decata a nema da si ja prefrlame topkata
Sakam nastavnici so koi ke imame zaednicko  pole na sorabotka
a ne nastavnici koi na sekoe nase prasanje gi krevaat ramenata kako zombi i se zalat na se i sesto a najmnogu na platata i nevospitanite deca
SAKAM EFIKASNO SKOLSTVO
PRIFATLIVA PROGRAMA
NADGLEDNI SREDSTVA
ZADOVOLNI NASTAVNICI
NE JA SAKAM OPACINATA NA ZAPADOT, KOJA SE TRENIRA VRZ NASITE DECA


-------------
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува



Постирано од: Zlatnik
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 08:03
Ај па вие, плата, плата! Што сте запнале толку за таа плата?!изненадување
Како рекле нашите стари: „Џабе работи, џабе не седи“ голема%20насмевкаплазење


-------------
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 12:47
Originally posted by polzavce polzavce напиша:


А работникот на тезга на пазар е редовни исплатен?
А докторите и медицинските сестри се редовно исплатени?
А работникот на лента во фабрика е редовно исплатен?
А продавачката во малиот колонијал е редовно исплатена?
А келнерот во кафичот е редовно исплатен?
А девојката во бутик е редовно исплатена?
А..........


Ако сите горенаведени се ресеани, тмурни, тажни, нерасположени, намуртени, НЕЗАИНТЕРЕСИРАНИ ДА РАБОТАТ КВАЛИТЕТНО заради тоа што не им е исплатена платата на време.............што ќе се случи со сите нас......???????????????????????????????????????????????

 I izlez da molcime i da ne se bunime, zatoa shto drugite taka pravele.  pa tokmu toa e zborot, drzavata saka kvaliet vo rabotata, saka pazarna ekonomija epa mora da plati. Sekoj onoj shto doagja na rabota pritisnat od bremeto na sekojdnevieto kolku i da saka ne moze da bide uspeshen vo svojata rabota.
I mesto da nabrojuvame koj se ne dobil plata treba da barame nacin site da dojdeme do faza koga toa nema da ni se slucuva mesto da gi osuduvame onie koi ne molcat i ne go prifakjaat sistemot- Traj, molci nigde ne e poarno!
Katadnevno citame kako drzavnite funkcioneri gi krshat drzavnite avtomobili vo soobrakjajki so stolbovi, so konji i toa avtomobili koi koshtaat kolku 10godishni rabotnicki plati. dali nekoj prashuva za kvalitetot na rabotata na tie funkcioneri drzavo unishtuvaci???? Ne, udirame po onie isti kako nas, ama se razlikuvaat samo po toa shto vekje im prekjipelo i ne sakaat da molcat. I iskreno jas moeto dete ne sakam da mi go uci nekoj poltron koj molci! Shto moze toj da mi go nauci deteto?????



Постирано од: Andjelina
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 14:03
се надевам дека ќе дојде и тој ден,кога и Македончето ќе го крене својот глас,кога ќе и покажеме на власта дека народот е поважен од нивните хирови и лакомштилаци...навистина се надевам...иако...не гледам нешто такво во блискава иднина...патриотизмот премина во национализам,хуманоста во себичност а среќата во конфузија...со еден збор анархија...но нашиот Бог рекол-трпение,спасение...очигледно некој сака да ја провери нашата граница на трпението
и да,мамамд и јас сакам професори кои ќе го научат моето дете кои се вистинските морални норма
не сакам полтрони кои ќе му ја веднат главата и ќе му ја убиваат идејата,ќе го учат дека молчењето е злато
сакам здрав наставнички кадар полн со дух
неоптеретен од секојдневиево
(но и такви родители)
само така ќе излеземе од лавиринтов на лудило кој ни го наметнаа незрелите политичарчиња


-------------
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува



Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 22.Јануари.2009 во 23:53


Се е ок тоа што го напиша мамамд. Апсолутно се сложувам со идејата сите да земаме плата РЕДОВНО........па кој луд не би се сложил????

Но за жал тоа е како ТРЕБА ДА БИДЕ ........
А ние живееме во сегашноста, во реалноста, па мора да размислуваме како Е......

а ситуацијата Е каква што Е.....а тоа значи не земање плата редовно.....

Да се дигне гласот апсолутно сум ЗА....молчење никако.....
Но зборот ми е дека има места каде што треба да се дигне гласот........тоа сигурно не е во училницата.....изнадери им се на децата, биди нерасположен и раздразлив и ќе го решиш проблемот со нередовната плата.........МА ТРАГИКОМИЧНО.......страшно

Дигнете го гласот таму кај што треба........кај претпоставените.........ама не......вие таму молчите исплашени од фактот дека сте заменливи и дека секое кревање на глас може да значи загрозување и на таа нередовна плата што ја земате......

Народот убаво рекол.......НЕ МОЖЕШ НА МАГАРЕТО, ПА УДРИ ПО САМАРОТ.........

Немојте ве молам незаинтересираноста за учениците и неквалитетните знаења што ги пренесувате да ги правдате со непостоењето на стимуланс како платата..........стимуланс и во услови на нередовна плата треба да ви биде ВНАТРЕШНИОТ МОРАЛЕН СУДИЈА, СОВЕСТА..........какви генерации произведувате

секој чест на исклучоци..........а постојат доста......



Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 24.Јануари.2009 во 09:52
Nashive debati za zal  izleguvaat kako razgovor megju gluviot i slepiot i odat vo prilog na ona shto go zboruvame.Nikoj nikogo ne slusha.
Vredi li da se ubeduvame deka nastavnikot e natcovek...Supermen..koj do portata na shkoloto kje se nervira deka nema plata...ama shtom vleze vo shkolo kje zaboravi... ????
...nikade...ama nikade..jas ne rekov deka treba da se odmazduva na decata,...deka decata mu se krivi... ama takov bez volja...optereten so problemite kutriot toj/taa verojatno mu se gleda na liceto...se odrazuva vo rabotata kako shto na decata im se odrazuva vrz ucenjeto makata i tezinata shto ja nosat od doma od makite i tezinata na bezrabotnite roditeli...
..nema nacin kako nastavnikot da gi motivira...pa ne se decata debilni...ja znaat realnosta...deka ucenjeto vo poslednive 17 godini ne vredi ni 3 pari... Poslednive 17 godini vredi partiskata knishka...i zatoa decata ne ucat...si zemaat partiska knishka...

a nie vozrasnite kje fantazirame kakov obrazoven sitem sakame...samo toa i ni ostana...da fantazirame...


Постирано од: KSENIJAN
Датум на внесување: 24.Јануари.2009 во 22:28
Opravduvanje nema za nikoj. Do pred izvesen period mislev deka site nastavnici se isti. Si ja gledaat rabotata kako sto treba, se grizat za decata (ucenicite), sorabotuvaat so roditelite. Mislev deka site si ja znaat rabotata. Ama ne bilo taka. Sega ne sum samo nastavnik, tuku i roditel. I eve ti gi problemite. Ima dosta nastaven kadar koj sto misli deka imaat grb i nikoj nisto ne im moze. Ustite im se do usinjata. Rabotat dve-tri godini i ti drzat predavanja. Nemaat nikakva kultura, a sorabotkata so roditelite im e "spansko selo". Problemite doagaat od eden del na nastavnici koi "letaat vo oblaci". E sega da ne gi zaboravam i roditelite. Znaci imam pari i moeto dete moze da go obrne ucilisteto naopaku. Gresna parola. Vospituvanjeto na decata momentalno e nula. Toa prvo doaga od doma. Roditelite treba da znaat deka nastavnicite nemaat volsebni stapcinja. Op i deteto e izgradeno kako licnost. Treba da svatime deka vo ova vreme na transformacii site treba da imame trezni glavi. Za dobroto na decata.


Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 29.Јануари.2009 во 14:03

Сакам образовен систем кој ќе ми понуди да учествувам во проекти за време на студиите. Да видам како се прават истражувањата практично а не само да бубам теорија вака и вака се прави истражување.

Сакам праксааааааа!!!!!!!!


Постирано од: brza
Датум на внесување: 29.Јануари.2009 во 15:34
shto tolku palamudenje  ,..ne znam,...obrazovniot sistem treba da bide samo,...efikasen!,....a, shto se podrazbira pod toa?,...pa,sigurno ne,... se shto sega vazi vo nego,...

-------------
Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein


Постирано од: Gabriela_S
Датум на внесување: 29.Јануари.2009 во 23:02
PRVO: Sakam obrazoven sistem vo koj ke se uci kako i dosega no so daleku pomal materijal, ( ne sum optimist deka ke se smeni nesto mnogu, ova e dovolno). Na pr. od tolkavi knigi po fizika jas go znam edinstveno prviot Njutnov zakon , a od hemija H2O

VTORO: Toa sto na daskalicata ne i odgovara platata ic ne me interesira, zasto idi kaj mene na dukan i kupuva roba na 2-3 pati, i ne me prasuva od kaj jas ke najdam pari, ama jas sum tolku fina i kulturna sto so nasmevka ja docekuvam i ja isprakam a na primer i mene pred oci ne mi se gleda od trosoci.

TRETO: Zaklucok: Sekoj neka si ja brka rabotata tamu kaj sto e staven a za problemite neka si razmisluva vo slobodnoto vreme.

P.S. Ako nekoj ne e zadovolen od platata vo gradinka, neka mi go otstapi mestoto, jas cekam veke 7 godini.


Постирано од: Andjelina
Датум на внесување: 29.Јануари.2009 во 23:20
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

Nashive debati za zal  izleguvaat kako razgovor megju gluviot i slepiot i odat vo prilog na ona shto go zboruvame.Nikoj nikogo ne slusha.
Vredi li da se ubeduvame deka nastavnikot e natcovek...Supermen..koj do portata na shkoloto kje se nervira deka nema plata...ama shtom vleze vo shkolo kje zaboravi... ????
...nikade...ama nikade..jas ne rekov deka treba da se odmazduva na decata,...deka decata mu se krivi... ama takov bez volja...optereten so problemite kutriot toj/taa verojatno mu se gleda na liceto...se odrazuva vo rabotata kako shto na decata im se odrazuva vrz ucenjeto makata i tezinata shto ja nosat od doma od makite i tezinata na bezrabotnite roditeli...
..nema nacin kako nastavnikot da gi motivira...pa ne se decata debilni...ja znaat realnosta...deka ucenjeto vo poslednive 17 godini ne vredi ni 3 pari... Poslednive 17 godini vredi partiskata knishka...i zatoa decata ne ucat...si zemaat partiska knishka...

a nie vozrasnite kje fantazirame kakov obrazoven sitem sakame...samo toa i ni ostana...da fantazirame...

знаеш што...на крај ќе не убедиш дека сепак си во право



-------------
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува



Постирано од: Gorazd777
Датум на внесување: 02.Февруари.2009 во 21:48
Ете што се жалата за платата ,излезе и нов правилник за казнување на просветниот кадар,така со отстапување на оцената во негатива се наградува платата за 15% наредната година или се намалува за 10%,тоа е и за основните и за средните училишта.
Е сега со тоа излегоа и нови стандарди и критериуми за оценување по кои ќе се тестираат сите ученици и во основните училишта,а за да биде Хаосот поголем оценувањето е по некаква Блумова теорија(која е словенска,значи препишана од страна на бабите и дедовците во бирото за уназадување на образованието)и е дополнителен експеримент,исто за да биде законитоста поголема овој правилник се донесува на 30 декември 2008 година,што ќе рече на половина учебна година,и сега на кој материјал и по која метода ќе се оценуваат децата,за на крај да прашам каде се сега просветарите да се збунат ,да штрајкуваат образованието да го подигнат на некое друго ниво или покасно ќе сфатат дека и тоа што им го дадоа сега ќе им гп земат.!!!

-------------
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 09.Февруари.2009 во 13:26
Vakov sigurno NE...
УЧИЛИШТАТА НИЗ ДРЖАВАВА ЛЕГЛА НА ЗАРАЗНИ БОЛЕСТИ
Хигиена, што беше тоа?
Без тоалетна хартија и сапун, во застарени, ‘рѓосани и смрдливи тоалети, основците и средношколците во земјава ја одржуваат хигиената, иако на училиште го поминуваат поголемиот дел од денот. Како што тврдат учениците и нивните родители, во тоалетите ретко кога има сапун или друго средство за дезинфекција, а санитарните јазли се чистат еднаш во денот, по завршување на часовите. Поради нехигиена, како потенцијални извори на зараза Државниот санитарен инспекторат годинава забрани да се користат тоалетите во 14 училишта низ земјава. Директорите на неколку училишта, кои ги посети екипата на „Време“, велат дека санитарните јазли редовно се чистат, а тоалетна хартија и сапун се ставаат постојано. За разлика од нив, учениците го тврдат спротивното. - Во нашето училиште воопшто нема средства за лична хигиена. Тоалетите, иако се стари, сепак се одржуваат чисти. Ама, воопшто нема хартија и мора со себе да носиме хартиени или влажни шамичиња. Во училиште поминуваме голем дел од денот, а немаме со што да ги измиеме рацете со кои ги фаќаме клупите, кредите и потоа храната - реагира Ивана, средношколка од Прилеп.
Лекарите, пак, предупредуваат дека хигиената на рацете е многу важна за одржувањето на здравјето на децата. Секојдневниот контакт, кој учениците го имаат со илјадници бактерии околу нив, е најлесниот начин да добијат некоја болест или инфекција.
Директорите на училиштата се правдаат дека немаат доволно пари за секојдневно да ставаат сапуни и средства за дезинфекција затоа што многу брзо ги снемува, а нивниот буџет, кој го добиваат од општините, е мал и едвај ги покрива основните трошоци.
- Во нашето училиште во тоалетите има хартија и сапун. Но, за тоа се трошат многу пари, кои ги одделуваме од партиципацијата што учениците ја плаќаат на почетокот од годината - ни изјави Горица Илиоска, директорка на скопската гимназија „Никола Карев“. Сепак, состојбата во некои училишта, особено во руралните средини, е под сите стандарди. Училиштето во битолското село Езерани било затворено на почетокот на школската година затоа што децата место во тоалет, физиолошките потреби ги вршеле во полски нужници. Освен во ова училиште, уште во 13 други објекти во септември тоалетите беа затворени, а најголем дел се во спортски сали и во училишта во кои нема основни санитарни и хигиенски услови. Државниот санитарен и здравствен инспекторат најмалку двапати годишно врши контрола во училиштата, каде што ја набљудува состојбата во која се нагаѓаат објектите.
- Најголем број објектите беа затворени поради санитарно-технички недостатоци. Училиштата не се обврзани со закон да поставуваат хартија и сапуни во тоалетите, но се подразбира дека тоа се елементарни хигиенски потреби за секого, особено за најмладите. Би било одлично секој тоалет во училиштата да биде целосно опремен, но, искрено, ретко кое училиште има услови и средства да го реализираа тоа - вели Вера Менковска, раководител на секторот за инспекција во Државниот санитарен инспекторат.
Таа истакна дека од година во година санитарните услови во училиштата се подобруваат, меѓутоа има многу работи што мора да се менуваат или реновираат.



Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 10.Февруари.2009 во 12:18
Sigurno nikoj ne posakuva obrazovanie podeleno po etnicka osnova. Kade odi nasheto obrazovanie?
„АПАРТХЕЈДОТ“ МЕЃУ СРЕДНОШКОЛЦИТЕ ВО СТРУГА Е ЛОШ ПРЕДЗНАК
Капитулација на меѓуетничките односи


Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 10.Февруари.2009 во 23:19

Страшна работа е поделбата во етнички чисти смени.........

Еве да речеме сега за сега ќе се смири ситуацијата и ќе нема тепачки во училиште....

Но каква порака се праќа со тоа на децата?.......Дека нема но и НЕ МОЖЕ да има соживот, разбирање, заедништво ни во иднина.......Дека работите никогаш не можат да се сменат........

Освен тоа тепачките ако ги нема на училиште ќе се дислоцираат........ќе се преместат надвор од училиштето (на местата за излегување, за трошење на слободното време итн).........

Вака се лечи симптомот, а болеста останува..........

Преземете мерки за лечење на предрасудите, стереотипите, етничките тензии, затегнатите односи, непријателството, стравот, недовербата, етноцентризмот итн итн...........

Не го прикривајте смрдливото ѓубре со прекрасен бел снег.......


Постирано од: Gorazd777
Датум на внесување: 18.Февруари.2009 во 00:13
Ееее.. понекогаш дури и губам воља за да напишам некој ред и мисла да споделам со вас. Па гледате дека не користат во секој момент,овие произведени проблеми секогаш ги сервираат кога имаат потреба да одвлечат внимание. Така сега според мое мислење се и настаните со воведување на измените во образовниот систем,затоа го поставив и прашањето каков образовен систем сакате,односно и јас сакам(поради тоа што имам син во трето -по ново).
Хаосот кој го воведуваат сега по народски се нарекува каша-попара,имено прво донесуваат правилнимк за тестирањето,оценувањето на учениците и казнувањето на наставниците кој ќе се спроведува за едните во месец јуни (1-15) и тестови од по 30 прашања (писмено и електронски),а потоа во зависност од резултатите ќе има казнети односно наградени наставници - професори.и за сето тоа ќе бидат известени во Ноември, за да во Декември им се одземе или додаде на платата за цела една година,а сета оваа работа ја донесуваат на 30 Делември 2008 год ,која влегува во сила по 8 дена од објавувањето во службен весник,а тоа се новогодишни празници и така сите се задоволни ,но отпосле ќе почуствуваат.
Зошто сето ова го изнесувам малку по подробно ,за да се разберат некои работи дека кај нас секогаш се одлучуваат и донесуваат работите наслепо и набрзина,потоа последиците не се битни,пример беше и насоченото средно образование кое знаеме колку генерации уништи,а од тоа немаше никој корист.
Сега повторно се случува со деветолетката и се експериментира како со малите деца(преобемна програма) така и со оние од осумгодишното образование,и за жал тоа го спроведуваат оние баби и дедовци од бирото за уназадување на образованието,при што бев сведок на едно нивно предавање за новиот начин за оценување(Блумова таксономија)работи изнакажани со полно глупости(така е кога се препишува ,а не се пронаоѓа сопствена иницијатива),за потоа на крајот од предавањето советникот од бирото ни каже,немојте да ме прашувате ништо моите ингеренции се толку некој од погоре нека ви каже повеќе.
   На крајот би констатирал,и би повикал,дали можеме нешто да сториме за нашите генерации и да престанат овие глупости еднаш засекогаш.

-------------
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА


Постирано од: polzavce
Датум на внесување: 18.Февруари.2009 во 00:27

Веројатно можеме, но кој се замара да го најде начинот????

Како поединци сме немоќни........Ни треба групна организираност.........


Постирано од: Gorazd777
Датум на внесување: 02.Јуни.2009 во 14:06
Пошто сум од другите делови во Македонија,а немаме никаква можност на рекација,ќе спомнам за еден пример какви образовни системи постојата!!!
Се работи за селска средина,бара човекот брз интернет од Т - хоме,АДСЛ,го прашуваат аман бе зошто ти е ,па и во село ,па и брз,еее му вели човекот ќе ми доаѓа на гости внуче од Австралија,па да не изгуби од школската година му рекле од таму,можеш да одиш каде сакаш во светот само да има дрз интернет, Наставата ќе ја следиш преку интернет ,а исто ќе си имаш и завршни тестови преку нет,и така ќе си завршиш.
Е сега се прашувам што држава ќе беше ова па настава преку интернет,па зошто не им воведат систем како нашиов па ќе владеат со светот,упс нас не владеат тие кои помалку учат.
Порака до ГРУЈО и ПЕРО не се занесувајте многу ако ве малтретирале вас како деца оставете ги другите генерации,тоа е доблест!!!

-------------
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА


Постирано од: Petkovsky
Датум на внесување: 02.Јуни.2009 во 14:43
Originally posted by polzavce polzavce напиша:


Веројатно можеме, но кој се замара да го најде начинот????

Како поединци сме немоќни........Ни треба групна организираност.........


А сите чекаат на друг.


Постирано од: Gorazd777
Датум на внесување: 08.Јуни.2009 во 20:48
Ајде еве уште еден блескав пример за нашето образование во реформа?!?
Добиле петтоодделенците анкетни ливчиња да размислат заедно со своите родители што предмети ќе одберат во 6-то одделение(изборни)па вака оди
Анкета за ученици од 5-то одделение при О.У. .... кое училиште во овој пример е од другите градови во Македонија.
Име татково име и презиме на родителот
Според законот за основно образование и промените што настануваат во него,учениците во 6-то одделение,покрај редовните прдмети,треба да постуваат еден изборен предмет и тој станува задолжителен во нивниот распоред.
Ние како училиште ви ги нудиме следните предмети
1.Вештини на живеење
2.Техничко образование
3.Класична култура на европски цивилизации.
Заокружете еден од наведените предмети.
Е сега следи коментарот,овај леток си го составува училиштето по налог на министерот Перо,а играта на самото ушилиште што е Се бираат првите два предмети и им се даваат на наставници кои треба да им се спаси газот,а тие им велат на учениците одберете ги овие предмети за да ви пишеме подобри оценки,а на прашање зошто не го одбирате предметот кој е под место 3 одговорот на учениците е дека немало наставник за тој предмет.
Ете уште еден пример како се работи во нашите училишта и нашиот реформиран образовен систем,а ете му сведоштво и на министерот Перо,за после како веронакута ,што направи утка ,да не вели дека и сега ова е чиста волја на нашите ученици и нивните родители кои се ставени пред свршен чин.

-------------
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА


Постирано од: Gorazd777
Датум на внесување: 03.Декември.2009 во 21:15
Ете наголемо се воведува и систем на деветтолетка,јас велам повеќе ХАОС и забуна за децата,да неречам и малтретирање.Вичните личности на образовниот систем без пардон си туркаат нешто што стварно е рамно на идиотизам,годината си врви со половина учебници ,поделени,наставниците се снаоѓаат со интернет,а децата имаат по 6 часови и потоа уште минимум по 6 часови домашни задачи и други обврски,КАКОВ Е ОВОЈ СИСТЕМ,КАПИТАЛИСТИЧКИ,КОМУНИСТИЧКИ ИЛИ МЕШАВИНА од двете глупости,но ете дојдоа и родителските средби,наставниците поготово од 4-то одделение им велат на родителите,па одете и во бирото за образование жалете се за овие небулози,и така експериментот ќе си врви рекламата за овцата ќе си тера,но јас сепак ќе поставам прашање
Која институција е надлежна и каде ние како родители можеме да се пожалиме односно со аргументи да докажеме дека овие кадри во институциите грешат во насоките на создавањето на новиот образовен систем?


-------------
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА


Постирано од: BisernA
Датум на внесување: 03.Декември.2009 во 23:49
некој што не поддржува малтретирање со по 7часа ( не треба да биде легално да си идеш од школо во 8 навечер ) и сите часови со траење од 45 минути... за 7 преседени часа дома можам мнооогу повеќе да научам отколку кога дремам нашколо... само тоа ти е,... нема креативност ни кај професорите, а богами ни кај учениците

-------------


Постирано од: Gorazd777
Датум на внесување: 04.Декември.2009 во 00:52
За волја на вистината со ваква поставеност на работите се убива секаква креативност кај сите.

-------------
ВОЈНАТА Е МИР
СЛОБОДАТА Е РОПСТВО
НЕЗНАЕЊЕТО Е СИЛА
ОД ЗЕЛКА ТОРТА И ОД СЕЉАК ГРАЃАНИН НЕ БИДУВА


Постирано од: Zajcef
Датум на внесување: 04.Декември.2009 во 11:04
Originally posted by BisernA BisernA напиша:

некој што не поддржува малтретирање со по 7часа ( не треба да биде легално да си идеш од школо во 8 навечер ) и сите часови со траење од 45 минути... за 7 преседени часа дома можам мнооогу повеќе да научам отколку кога дремам нашколо... само тоа ти е,... нема креативност ни кај професорите, а богами ни кај учениците

Се согласувам потполно-претерано е!Во вторник предчасот ми почнува во понеделник и вторник последниот час ми завршува во 19:00h!А времето џабе потрошено-некој збор единствено што ќе ми остане во глава од предавањата-сето другото дома го учам.Плановите да не ги коментирам-џабе трошење на хартија,неможеш ни план на учење да си направиш според тетратката не пак да учиш од неа...

А за креативност веќе тешка криза е-класниот мој беше единствениот креативен професор што колку толку ни ја прекинуваше монотонијата и си замина пред 3 дена


-------------
Кога неправдата станува закон,отпорот станува должност....


Постирано од: volkswagen
Датум на внесување: 05.Декември.2009 во 14:12

e, ne e budala da se tupi so lujge zakoceni vo sreden vekплазење




Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk