|
Жените на Мухамед |
Внеси реплика | страница <1 2345> |
Автор | ||
deshad
Сениор Регистриран: 13.Мај.2008 Статус: Офлајн Поени: 1350 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Македон, не си ме прочитал убаво,....вака: -Во исламот посинувањето е забрането! Тоа било обичај кај предисламските арапи и во раните први почетоци на исламот.И се додека се практикувало тоа, посиноците носеле еднаков статус како и оној на биолошките деца. Мухаммед а.с. имал посинок пред забраната кој се викал Зејд ибн Харис. После забраната на посинување и лошиот брак кој Зејд го имал, Бог му наредува на Пратеникот со практичен пример да им покаже на останатите дека тој обичај е укинат и дека нема никаков проблем да се женат со таквите разведени жени. |
||
el_kevser
Сениор Регистриран: 12.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 832 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
zenjeb e kerkata na dzas bin rijab od plemeto benu esed bi hjuzejmet , bila vencana za zejd bin haris koj bil posvoen od strana na resululah a,s ,zej d se razvel od nea a, Allah objavil ajet vo koj mu se obraka na resullulah a.s ,, i bideeiki zejd resi da se razvede od nea nie te ozenavme so nea za da nema teskotoija za venicite pri zenenjeto so zenite na posinetite koga ovie ke resat da se razvedat od niv ,,, naredbata allahova sekako e delotvorna ,, dali me razbiras ovoj nastan imal golemo znacenje od predislamskiot period . t,e so ova bil sklucen brak so koj trebalo da se ukine predsilamskiot obicaj so posvoeniot sin , posvoeniot sin vo predislasmiot period gi imal site obicajni i zakonski prava kako i rodeniot sin ,, zatoa ovoj nastan ima golemo znacenje , bideiki ne bilo lesno da se izbrise nesto sto bilo dlaboko vkoreneto vo srcata,, pravoto na posvoeniot sin im protivrecel na pravata koi islamot gi vtemeli vo bracnoto pravo zenidbata i razvodot pa nasledstvoto i ostanatoto postepeno serijatvsko pravo,
zaradi brisenjeto na toa pedislamsko pravilo Allah mu zapovedal na muhamed.a.s da se ozeni so zenjeb , kerkata na dzahs, koja bila zejdova sopruga ,, tie dvajca ne ziveele harmonicen zivot , pa zejd sakal da i dade razvod uste od vremeto koga zdruzenite arapski pleminja vojuvale protiv muhamed i protiv muslimanite,, muhamed ,a,s stravuval od propagandata na licemernite, mnogoboscite i evreite, pa i od posledicite koi taa propaganda bi gi predizvikala kaj muslimanite i kaj slabite vernici, pa posakuval zejd da ne se razvede zaradi iskusenijata vo koi bi mozel da se najde, vakvata dilema ne bila vo soglasnost so negovata misija koja ja izvrsuval pa Allah go prekoril zaradi toa ;kade se spomnuva vo k*rn 33-37 el-ahzab I KOGA MU RECE NA ONOJ KOGO ALLAH GO BLAGOSLOVI I KOGO TI GO BLAGOSLOVI; ZADRZIJA ZA SEBE ZENATA TVOJA I PLASISE OD ALLAH , VO DUSATA TVOJA GO KRIES ONA STO KE GO RZOTRKIE ALLAH I OD LUGETO SE PLASIS , MA ALLAH IMA PRAVO POVEKE DA PLASIS OD NEGO;; ,, allahova volja i odredba ,, so toa aallah mu zapovedal na muhamed da go skluci toj brak pa zatoa muhamed nemal pravo na izbor nitu pak drug izles ,, potoa vo prodolzenie na toj citat ;; allah veli; i bidiiki zejd resi da se razvede od nea nie te ozenivme so nea za da nema teskotija za vernicite pri zenenjeto so zenite na posinetite, koga ovie ke resat da se ravedat od niv , naredbata allahova sekakoe delotvorna 33-37 ova sura e se zaradi ponistuvanje na praviloto za posvojuvanje kako so dela taka i so zborovi; mislam deka sum jasen ako ne da sme zdravi i zivi , Изменето од el_kevser - 28.Февруари.2010 во 23:17 |
||
kazuvajte ja vistinata kolku i da im e gorcliva na lugeto
|
||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Дешад, зарем посинувањето во исламското право не носи еднаков статус како и оној на биолошките деца? |
||
deshad
Сениор Регистриран: 13.Мај.2008 Статус: Офлајн Поени: 1350 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Колку лицемерно и ниско од тебе. Како само умееш да ги извртуваш нештата. Треба ли каталјон пати, да ти повториме дека во предисламскиот период и во раните почетоци на исламот бил застапен обичај на посинување. Со објавата на овој ајет,Аллах џ.ш. го забранува посинувањето и го дозволува бракот со таквите жени кои што претходно се разведени. Не станува збор за никакви биолошки синови. Ти реков дека си прочитан. Ама од друга страна и разбирам зошто си упорен во искривоколчувањето на термините. Ви се губи тлото под нозете на протестантите и сега со ефтини измами се обидувате колку-толку да се одржете во живот. Ама не за долго. |
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Вистина е. Тоа го пишува и во нивниот Кyран. „И бидејќи Зајд (посинетиот син на Мухамед) со неа живееше и од неа се разведе, ние за тебе ја омаживме за верниците да не се обесхрабруваат да ги женат жените на посинетите синови свои, кога тие од нив ќе се разведат. Како Алах одредил, така треба да биде.“ (Сура 33:37) Значи не само што Алах му ја дал на Мухамед снаата, туку овој ајет вели дека тоа Алах го направил и за да им даде пример на другите верници за и тие да си ги женат снаите свои кога тие ќе се разведат од нивните синови. |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
deshad
Сениор Регистриран: 13.Мај.2008 Статус: Офлајн Поени: 1350 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Јасно е дека не е единствениот. Туку во сите тие хадиски збирки во ланецот на пренесувачи на хадисот се спомнува личноста ХИШАМ ИБН УРВЕ, кој пренесува од неговиот татко. И тука е целата финта околу ова прашање. Пошто уживате да спамирате, еве и јас ќе тргнам по вашиот пример и ќе пренесам една убава (поодамна) постирана статија за ова прашање. Тука ги имаш одговорите на сите погорни нарации кои ги изнесе. VISTINATA ZA AJSA R.A. Na ovaa tema e pisuvano mnogu,ovde na forumov,se plasirani mnogu nevistini,od tipot deka Muhammed a.s. ozenil devojce od 6 godini,a imal odnos so nego na 9 godini.Mnogumina od muslimanite se obidoa da dadat odgovor po ova prasanje(Allah neka ni nagradi za niviot vlozen trud),no ovde,jas nikade ne procitav nekoj da se osvrne na komentirajne na PRENESUVACITE NA HADISITE KOI GOVORAT ZA OVAA TEMA,koj gi prenesuva,dali se verodostojni,i sto velat Islamskite naucnici za toa.. Zatoa jas odluciv nekoi raboti da gi rasvetlam,i da vi gi prezentiram na site vas. No,da pocnam: Prenesuva Ahmed Ibn Hanbel deka posle smrtta na Hatidza r.a.,Khaulah r.a. posla kaj Muhammed a.s. vo zelba da go posovetuva vo vrska so nov brak.Koga Muhammed a.s. ja zaprasal kogo ima na um po nejzin izbor,Khaulah mu rekla:”Mozes da ozenes DEVICA(BIKR),ili zena koja sto vece bese vo brak (THAYYIB)”.Koga Muhammed a.s. Ja zaprasal za koja DEVICA se raboti,Khalah ja predlozila Ajsa r.a. Vo arapskiot jazik,zborot “BIKR” ne oznacuva devojce od 9 godini.Za devojce koe sto si igra so nejzinite kukli postoi izraz vo arapskiot jazik”DZARIYAH”. Spored toa “BIKR” vo druga raka e termin koj sto se koristi za NEOMAZENA ZENA (DEVOJKA), a ocigledno 9 GODINI NE SE DOVOLNI ZA DA SE BIDE DEVOJKA. Vo knigite na Arapskata istorija ne moze da se najde nitu eden realen primer kade sto devojce od devet godini stapuvalo vo brak.Posto takvi istoriski primeri vo knigite NEMA-nemozno e takvite raboti da im se pripisuvaat na opstestvenite normi na arapskata kultura. Ajsinite godini vo Hadisite vo mnogute slucai pogresno se kazani-i ne samo toa,kazuvanjata koi sto gi prenesuvaat ovie podatoci se mnogu nerealni-i na osnova na istoriskite podatoci najverojatno e deka takvo nesto koe sto stoi vo tie Hadisi ,NIKOGAS NE SE SLUCILO. Ako se pogledaat prenesuvanjata koi govorat deka Ajsa r.a. imala 9 godini koga SERIATSKI SE VENCALA so Muhammeda a.s.,ce go primetime slednovo: 1.Najgolemiot broj od ovie prenesuvanja se prenosi(citati,kazuvanja) od Hisham ibn Urwe-koj toa go slusnal od svojot tatko. 2.Cudno e deka nikoj od MEDINA,kade Hisham ibn Urwe gi ziveel prvite 70 godini od svojot zivot,ne spomnal deka Ajsa r.a. imala 9 godini.Site kazuvanja za Ajsinite godini se raskazuvale od ludjeto od Irak,kade Hisham se preselil od Medina vo svojata 70-ta godina od zivotot. 3.“TEHZEEB AT-TEHZEEB,e edna od najpoznatite knigi za zivotite i vistinitosta na prenesuvacite na Muhammedovata a.s. Tradicija.Po Jakub ibni Shejbe stoi deka “prenesuvanjata iskazani od Hisham se vistinski,OSVEN ONIE KOI SE PRENESUVANI OD IRACKIOT NAROD”.Podocna MALIK IBN ENES samiot ova go potvrduva. Jakub ibn Shejbe veli:”Hisham kako prenesuvac e mnogu vistinit,negovite prenesuvanja se prifatlivi,osven onie prenesuvanja koi gi prenesuval koga se preselil vo Irak. (Tehzeeb at-Tehzeeb,Ibn Hajar Al-Asqalaaniy,Arabic,Dar Ihya al-turath al-Islami,Vol.11,pg.50). 4.Meezaan al-Ai'tidaal,vtora kniga za zivotite na prenesuvacite na Hadisi,veli deka koga Hisham ibn Urwe bil star,NEGOVOTO PAMTENJE BILO PRILICNO LOSO. (Meezaan al-Ai;tidaal,Al-Zahabi,Arabic,Al-Maktabah al-Athriyyah,Sheikhupura,Pakistan,Vol.4,pg.301). 5.Prema opstoto prifateno mislenje Ajsa r.a. e rodena osum godini pred Hidzretot(preselbata na Muhammed a.s. i negovite ashabi od Mekka vo Medina).No,prema drugite prenesuvanja vo BUHARIEVATA ZBIRKA NA HADISI (Kitaab al-Tafseer-Kniga na tefsirot-k*r,anski komentari)naodjame deka Ajsa bila”mnogu mlada” vo vremeto koga 54 k*r,anska sura ElKamer se objavila. 54 k*r,anska sura e objavena 9 godini posle Hidzretot.Prema ova komentiranje,Ajsa ne samo sto bila rodena pred objavata na ovaa sura(poglavje),tuku bila: “mnogu mlada devojka”(JARIYAH)-a ne novorodence (SIBYAN),vo vremeto na objavuvanjeto na 54 k*r,anska sura. Ocigledno,ako ovoj podatok od Buharieviot Tefsir(komentar na k*r,anot) e tocen, togas postoi jasna kontradiktornost so opsto prifatenoto mislenje deka Ajsa e rodena 8-ta godina pred Hidzretot. No da vidime sto veli za ova Tefsirot na Buharija: “Ajsa rekla:'Bev mlada devojka,koga 46 ajet od surata Kamer e objaven!” (Sahih Bukhari,Kitaab al-Tafseer,Arabic,Bab Qaulihi Bal al-saa;tu Maw;iduhum wa al-sa;atu adhaa wa amarr). 6.Prema brojnite hadisi,Ajsa r.a. im se pridruzila na Muslimanite vo Bitkata na Bedr i Uhud.Ponataka postoi istoriski fakt deka nikomu ispod 15 godini ne mu bilo dozvoleno da pristapi vo bitkata na Bedr i Uhud-sto jasno ukazuva deka Ajsa r.a. ne mozela da ima 9-10 godini vo toa vreme.Na krajot na kraistata samo fizicki sposobnite zeni odele na voenite polinja za da im pomagaat na muslimanite-a ne muslimanite(mazite i zenite)da im bidat dadilki. Kazuvanjata za Ajsinoto prisustvo na bojnoto pole moze da se najde i kaj Muslim-(Kitaab al-jihaad wa al-siyar-Bab karahiyah al-isti;anah fi al-ghazwi bikafir) Kazuvanjeto za istata slucka,kade Ajsa bila prisutna moze da se najde i kaj Buharija (Al-jihaad wa maghaazi,Baab ghazwah al-khandaq wa hiya al-ahzaab). 7.Prema skoro site istoricari Esma r.a. Bila deset godini postara od svojata sestra Ajsa r.a..Vo knigata Taqreeb al-Tehzeeb,kako i Al-Bidaayah wa al-Nihayah receno e deka Esma umrela 73 godina po hidzra.,-toa znaci deka Esma umrela koga imala 100 godini. Ako Esma imala 100 starosni godini vo 73 godina po hidzra(koga umrela)-togas Esma imala okolu 27-28 godini koga nastapila prvata hidzretska godina.Vo toa vrme,vokolku Esma bila 10 godini postara od nejzinata sestra Ajsa,Ajsa bi trebelo da ima 17-18 starosni godini.Ako se zeme ovoj fakt vo obzir,kako i faktot deka Hazreti Ajsa se omazila za Muhammeda a.s. Vo 1-2 hidzretska godina-ce ispadne deka Ajsa r.a. Imala pomedju 18 i 20 godini starosna doba vo momentot na sklopuvanjeto brak so Muhammeda a.s. Prema Al-Rahman ibn abi zannaad,Esma bila 10 godini postara od Ajsa (Siyar A'la'ma'l-nubala',Al-Zahabi,Vol.2.,pg.289,Mu'assasatu'l-risala'h,Beirut). Isto taka prema Ibni Kesir,Esma bila 10 godini postara od Ajsa r.a. (Al-Bidaaayah wa al-Nihayaah,Ibn Kathir,Vol.8,pg.371,Dar al-fikr al-'arabiy,Al-jizah). Esminata smrt nastapila vo 73 godina po Hidzra,za ovoj podatok govorat: -Ibn Kathir(Al-Bidaaayah wa al-Nihayaah,Ibn Kathir,Vol.8,pg.372,Dar-fikr al-'arabiy,Al-jizah). -Ibn Hajar Al-Asqalaaniy (Taqreeb al-Tehzeeb,Ibn Hajar Al-Asqalaaniy,str.645,bab fi al-nisaa,al-Harf al-alif). 8.Taberi vo svoite istoriski knigi spomnuva deka Ebu bekir(tatkoto na Ajsa) imal cetiri deca,i deka site cetiri bile rodeni vo periodot na Dzahilijjetot-Predislamskiot period. Ako Ajsa r.a. e rodena vo predislamskiot period Dzahilijjetot,togas taa morala da ima najmalku 14 godini vo prvata hidzretska godina.Dokolku se zeme vo obzir ovoj podatok,ocigledno postoi kontradikcija so podatokot deka Ajsa imala 9 godini koga se vencala so Muhammeda a.s. (podatokot koj sto se naveduva vo ovoj argument e od knigata:Tarikh al-umam wa al-mamloo'k,Al-Tabari,tom 4,str.50,Dar al-fikr,Beirut) 9.Prema ibni Hisham,koj bil istoricar i go belezel zivotopisot na Muhammeda a.s.,Ajsa r.a. Go prifatila Islamot malku ponapred od Omer El Hattab r.a. Ovoj podatok govori deka Ajsa go prifatila islamot vo periodot od prvite negovi pocetoci(prvi godini). No,vokolku e tocen podatokot deka Ajsa imala okolu 6-9 godini vo vremeto koga se omazila za Muhammeda a.s.,togas Ajsa ne mozela da bide rodena vo prvite godini na Islamot. Prema Ibn Hisham,Ajsa r.a. E 20-ta ili 21 osoba koja sto go prifatila islamot. (Al-Sirah al-Nabawiyyah,Ibn Hisham,Vol.1,Pg.227-234,maktabah al-Riyadh al-hadithah,Al-Riyadh) Od druga strana Omer Ibn Hattab bil 40-ta osoba koja sto go primila islamot (Al-Sirah al-Nabawiyyah,Ibn Hisham,Vol.1.Pg.295,Maktabah al-Riyadh al-hadithah,Al-Riyadh) 10.Taberi prenesuva deka Ebu Bekir planiral da se isseli od Mekka vo Abisinija (8 godina pred Hidzra).Ebu Bekir otisol kaj Mut;am-cij sin bil veren so Ajsa r.a. Vo toa vreme-i go prasal dali moze Ajsa da ostane vo negovata kuca,kako idna zena na negoviot sin.Mut'am go odbil,bidejci Ebu Bekir go primil Islamot-i nabrzo po toa ja raskinal veridbata na svojot sin so cerkata na Ebu Bekir Ajsa ra.a. E SEGA DOBRO VNIMAVAJTE: AKO AJSA IMALA 6-7 GODINI KOGA SE VERILA ZA MUHAMMEDA A.S.,TOGAS TAA DEFINITIVNO NE MOZELA DA BIDE RODENA VO VREMETO KOGA EBU BEKIR ODLUCIL DA SE PRESELI VO ABISINIJA. Ako se zemat faktite na ovoj argument vo 8 godinapred Hidzretot(vremeto za koe se pretpostavuva deka se rodila Ajsa),AJSA R.A. VECE BILA ZENA-DAMA,SOSEMA SPREMNA ZA BRAK. Podatokot za argument e zeden od knigata(Tehqiq e umar e Siddiqah e Ka'inat,habib ur Rahman Kandhalwi,Urdu.str.38,Anjuman Uswa e hasanah,Karachi,Pakistan.) 11.Prema Ibni Hadzer,Fatima r.a. Bila 5 godini postara od Ajsa r.a. Fatima e rodena koga Muhammed a.s. Imal 35 godini.Ako ovoj podatok se zeme kako tocen,Ajsa r.a. Morala da ima najmalku 14 godini vo prvata godina po hidzra,a najmalku 15 -16 godini vo vremeto na omazuvackata za Muhammeda s.s. (Al-Isabah fi Tamyeez al-Sahaabah,Ibn Hajar al-Asqalaniy,tom.4,str.377,Maktabah al-Riyadh al-Haditha,al-Riyadh,1978). TREBA LI NA OVA USTE DA SE DODAVA? Џабе се мачете. Изменето од deshad - 28.Февруари.2010 во 22:39 |
||
deshad
Сениор Регистриран: 13.Мај.2008 Статус: Офлајн Поени: 1350 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Прво, листата која ја даде Марија не кореспондира со ошто прифатениот историски факт.Но тоа воопшто не ме чуди и не ме интересира дали таа користела шиитски или анти исламски сајтови, оти тоа е типично за неа. Еве ти сега линк каде можеш нешто поверодостојно да прочиташ околу ова. http://www.bosanskialim.com/rubrike/tekstovi/000070R004.html |
||
EvAngelos
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Сениор Doulos Evangelos Регистриран: 28.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 9913 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Не е Букхари единствениот од исламската традиција кој тврди дека Аиша имала 6 години кога ја запросил Мухамед. Истото го велат и: Abu Muslim (817-875) Abu Dawud (817-889) Abu Nas`ai (830-915) Ibn-i-Majah (824-886) историчарот Ibn Ishaq (767 или 773) историчарот al-Tabari (923). „Аиша (Алах нека биде задоволен од неа) изјави: Алаховиот пратеник (нека е мир над него) ме ожени кога јас имав шест години и пристапив во неговата куќа кога имав девет години“ (Sahih Muslim 2:3309, p.715-716) „Аиша рече: Алаховиот пратеник (нека е мир над него) ме ожени кога јас имав седум години. Пренесувачот Сулејман вели: или шест години. Тој имаше однос со мене кога јас имав девет години.“ (Abu Dawud 2:2116, p.569) „Кога хазарет Аиша наполни 9 години брачен живот, светиот пратеник Мухамед (Алаховиот мир и благослов нека биде над него) смртно се разболе. На 9ти или 12ти Rabi-ul-Awwal 11 A.H., тој го напушти овој смртен свет. Хазарет Аиша имаше 18 години кога светиот пратеник Мухамед “ (Алаховиот мир и благослов нека биде над него) почина и таа остана вдовица 48 години до времето кога и почина на 67 години. (Sunan Nasa’i 1 #18, p.108) Коментар: Забележете дека кога починал Мухамед, Аиша имала 18 години. А пред тоа пишува дека таа веќе била 9 години во брак со него, од што следува дека таа стапила во брак на 9 години. „Аиша имаше 6 години кога се омажи, а 9 кога влезе во куќата на Мухамед.“ (Ibn-i-Majah 3:1876, p.133) Аиша имаше 6 (или 7) години кога се омажи, а бракот беше консумиран кога имаше 9 (или 10) години, три месеци по доаѓањето во Мека. (al-Tabari vol.7, p.7) |
||
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
|
||
deshad
Сениор Регистриран: 13.Мај.2008 Статус: Офлајн Поени: 1350 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Бухари не погрешил туку пренел онака како што слушнал од Хишам Ибн Урве. Со истенчено проучување на исламската историја како и на пренесувачите на хадисите од Мухаммед а.с., денес е повеќе од јасно дека нарациите кои што говорат дека Ајша р.а. имала 6 години кога се омажила за Мухаммед а.с. а 9, кога имал однос со неа се апокрифни и неверодостојни. Иако можат да се најдат во многу хадиски збирки овие нарации од Хижам ибн Урве кој ги чул од неговиот татко, тие се дерогирани. Не е лошо таа дерогација да се види во линкот кој го посочи Ел Кевсер. Додека на прашањето, зошто Мухаммед а.с. имал повеќе жени, еве едно кратко видео околу тоа. http://www.youtube.com/watch?v=wM4MF8S7Ro0&feature=related Изменето од deshad - 28.Февруари.2010 во 22:16 |
||
el_kevser
Сениор Регистриран: 12.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 832 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
imam objasnato i za toaa baraj nis forumot
|
||
kazuvajte ja vistinata kolku i da im e gorcliva na lugeto
|
||
Rita.MD
Сениор Регистриран: 25.Јули.2009 Статус: Офлајн Поени: 719 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Едни пријателки-муслиманки, ми имаат кажано дека Мухамед имал многу жени за да го шири исламот подобро. Колку што гледам, тоа се две различни објансувања. А искрено, мислам дека може пријателство да се зајакне и на друг начин, посебно ако си божји пророк. И дали е вистина за тоа дека смеел да спие и со снаата? |
||
A religion that gives nothing, costs nothing, and suffers nothing, is worth nothing. - M. Luther
|
||
el_kevser
Сениор Регистриран: 12.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 832 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
bideiki si dostoen za razgovor i ukazuvas pocit ke se potrudam da ti odgovoram za da gi razberes tie sustisnski raboti, mnogumina pomisluvaat kako i tebe deka tolkav broj na soprugi mu bil potreben na muhamed biddiiki toj imal takva sila koja mozela da bide sovladana samo so tolkav broj na zeni. NEE TOA NE DOAGA VO PREDVID, postoele drugi celi mnogu poblagorodni i mnogu povelicestveni od onie koi se postignuvaat voopsto so zenidba,nee cel samo zenidbata, muhamedovata odluka da go zajakne priatelstvoto so 1ebu beker 2 omer alija osman it.n bilo realizirano so silni zenidbeni vrski preku ajsa i hafsa a so alija preku mazenjeto na svojata kerka fatima , osmanovoto priatelstvo go vrzal za sebe so mazenjeto na dvete kerki rukija i umu-kulsum, muhamed.a.s i ovie cetvorica mazi prestavuvale stolb i potpirac na site muslimani, od tie pricini muhamed a.s preku poligamijata sakal da gi razbie bedemite na nepriatelstvoto pomegu pleminjata, a vo inters na islamot sakal da ja izbrese omrazata pomegu niv,, dali me razbiras KINGDAVID. umu selama bila od benu mahzum, toa bila vrskata so ebu dzehl i so halid bin el-velid, koga muhamed a.s se ozenil so nea halid bin el-valid nemal poveke nepriatelski stav kon muslimanite tuku naprotiv za kratko vreme dobrovolno go prifatil islamot,a halid bin el-velid bil golem nepritel na muhamed a.s i islamot i vojuval protiv nego, isto taka i ebu sufjan poveke ne zapocnal nikakvo nepriatelstvo protiv muhamed a.s otkako negovata kerka,(umu habibab kerka na ebu sufjan) se omazila za muhamed.a.s , a ebu sufjn bil golem nepriatel na muhamed i islamot, pleminjata benu mustalak i benu nadir ne prevzemalo poveke nikakvi provokacii i nepriatelstva otkako muhamed a.as se ozenil so dzuvejrija i so safija,, ovie zenidbeni vrski pomognale okolu sreduvanjeto na sostojbata i okolu nepriatelstvoto na tie pleminja so drugi zborovi ovi zenidbeni vrski pomognale okolu sreduvanjeto na sosstojbata i imalo golemo vlijanie vrs lugeto, mislam dek ke me svatis sto sakam da kazam, pozdrav |
||
kazuvajte ja vistinata kolku i da im e gorcliva na lugeto
|
||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
Kolku shto se sekjavam tamu zidarski postavi relacija: ili Aisha ne bila 6 godini ili Bukhari pogreshil.
Shto mislish ti? |
||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||
el_kevser
Сениор Регистриран: 12.Ноември.2009 Статус: Офлајн Поени: 832 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|
kazuvajte ja vistinata kolku i da im e gorcliva na lugeto
|
||
Внеси реплика | страница <1 2345> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |