IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Македонија и Свет > Историја
  Активни теми Активни теми RSS - Историски погледи на црковните прашања
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Историски погледи на црковните прашања

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34353637>
Автор
Порака Обратен редослед
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Мај.2009 во 21:08
Значи за 67 години таа црква создала такви традиции на кои се повикувале охридските архиепископи од .... година до 1767 година.

Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Мај.2009 во 21:00
Originally posted by cercetator cercetator напиша:

Добро 131 новела постои. Ипак не разбрав колку време постоела црквата Јустинијана Прима и каде било нејзиното седиште.


Постоела од 535 година , до 602 година, кога градот Јустинијана Прима ( нејзиното седиште ) е разрушен, па и таа престанува да постои.

За градот Јустинијана Прима постојат многу теории. Според некои тоа е Скупи ( најголеми шанси ), според други Охрид, според трети Ниш, според четврти Ќустендил, меѓутоа Охрид не може да е, иако некои бугарски историчари тврдат дека е Охрид, сепак тоа се отфрла.
Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Мај.2009 во 20:55
Добро 131 новела постои. Ипак не разбрав колку време постоела црквата Јустинијана Прима и каде било нејзиното седиште.

Изменето од cercetator - 14.Мај.2009 во 20:56
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Мај.2009 во 20:25
Originally posted by cercetator cercetator напиша:

Благодарам на желбата да одговориш, само мислам дека Јустинјиановата не може да биде трета.

Каде се тогаш Јерусалемската, Антиохијската и Александријската црква?



На CXXXI  Новела се повикува Димитриј Хоматијан кога говори за црковното достоинство на Охридската Црква. Јас имам дел од Новелите на Јустинијан, на латински каде повикува на воспоставување на Јустинијана Прима, ама ниту една од тие не тврди дека оваа Црква е трета по достоинство, туку во нив само се уредува прашањето за црквата, седиштето, епархиите.. И мене не ми е јасно баш околу тоа прашање со Ерусалимската, Антиохиската и многу влијателната Александриска, сепак овие Цркви се Патријаршии. Може да е забуна на Хоматијан, меѓутоа сепак новелата CXXXI за воспоставување автокефална Јустинијана Прима постои.


Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Мај.2009 во 20:04
Не ја видов новата тема. Во 100 процентните имам еден пост за ова тема.
Да видиме дали разбрав - Јустинијана Прима не постоела долго време.
Така?
Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Мај.2009 во 20:00
Благодарам на желбата да одговориш, само мислам дека Јустинјиановата не може да биде трета. 



Изменето од macedon_alex - 14.Мај.2009 во 20:26
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Мај.2009 во 19:40
Originally posted by cercetator cercetator напиша:



Мене ме интересира колку време постоела таа Јустинијанова црква.


Неколку децении постоела таа Црква ( нејзиното постоење започнува во 535 година со Новела издадена од јустинијан ), си имала своја црковна управа, значи била самостојна Црква, според тогашниот ранг на Црквите била трета, односно по Римската и Цариградската. Сепак цело време не била автокефална, бидејќи од политички причини таа паѓа под власта на Папата во 545 година, повторно со Новела на Јустинијан ), а дел од епархиите стануваат дел од Солунската Архиепископија, која се наоѓала под власта на Солунскиот Архиепископ, кој пак е викарен Епископ на Папата одреден период, односно до осмиот век, кога и Солунската Архиепископија паѓа под јурисдикцијата на Цариградската Црква. Во 602 година е разрушен градот, па со тоа и Архиепископијата.

Originally posted by cercetator cercetator напиша:


Каноните не можат да го демантират Василиј. На запад имало папоцезаризам, кај нас е цезаропапизам, т.е. императорот е повисоко од патриархот.


За Цезаропапизмот во Византија во право си, меѓутоа во византиското право многу јасно е одредена положбата на Императорот и Патријархот. Императорот треба да се грижи за световното, а Патријархот за духовното. Значи Црквата си е надлежна за духовните работи, бклучително каноните. Сепак не ми одговори, зошто Охридската Црква не се повикува на Хрисовулите на Василиј, или пак на традициите во Доростол, туку на Јустинијановата Црква?
Одлуката на Василиј е мошне интересна. Со два удара убива две муви. Ја придобива Охридската Црква, ја прави да е дел од Византија, а и уништува секаква надеж за обнова на Бугарската Црква во Доростол, со тоа што произведува непостоечки континуитет меѓу двете Цркви. А како што и претходно објаснив канонска врска меѓу овие две е невозможна.
Originally posted by cercetator cercetator напиша:


А и по кои канони е уништена Охридската архиепископија?


Султанот ја укинал по молба од Патријархот, кој претходно со уцени и притисок и ги откинал на Охридската Црква костурската, струмичката и други епархии, па последниот Архиепископ морал да си поднесе оставка, а Султанот да ја унике Црквата со ферман. Во однос на каноните, не би знаел точно да ти одговорам на ова, пред се поради тоа што според некои султанот бил правовалиден владетел па можел да ја укине, а според други тој е иноверен и нема право да укинува Цркви. Треба да побарам подетален одговор. Ќе ти одговорам. Ќе се консултирам со една личност по ова прашање.



Изменето од macedon_alex - 14.Мај.2009 во 19:41
Кон врв
Boogie Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)
Слобода или Смрт

Регистриран: 26.Октомври.2005
Статус: Офлајн
Поени: 10652
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Boogie Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Мај.2009 во 17:35
Јустинијана постои цел живот на Јустинијан и три колена императори по него,точно и се знае кога е укината и зоштонамигнување
Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Мај.2009 во 17:11
Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:



Originally posted by cercetator cercetator напиша:

3. Што се знае за црквата на Јустинијан, освен тоа што била создадена?
Ако најдеш нешто од Новелите на Јустинијан ќе дознаеш каква е таа, кои епархии ги опфаќа и слично.
Originally posted by cercetator cercetator напиша:

4. Во грамотите на Василиј Втори се си е кажано.
За жал, никој не се повикува на Василиј Втори, туку сите се повикуваат на Јустинијан. А и каноните го демантираат Василиј Втори.


Мене ме интересира колку време постоела таа Јустинијанова црква.

Каноните не можат да го демантират Василиј. На запад имало папоцезаризам, кај нас е цезаропапизам, т.е. императорот е повисоко од патриархот.

А и по кои канони е уништена Охридската архиепископија?

Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Мај.2009 во 19:26

Originally posted by cercetator cercetator напиша:


1. Охридската архиепископија станала грчка црква.


Значи според тебе од Бугарска се трансформирала во грчка?!изненадување
Тогаш кажи ми ти мене зошто и во времето на Српската држава и Бугарското Царство и Византиската империја подоцна си останала независна Црква? Ако била Бугарска ќе си бидела со Буагрската, немала да биде цело време автономна Црква во однос на Цариград.
Тоа што го зборуваш нема докази, или ако има понуди ги.
Originally posted by cercetator cercetator напиша:


2. Ајде спомни дали секогаш се повикувала на Јустинијана Прима или .... Тоа барем ти го кажа пред време.


Во писмото на Хоматијан по повод крунисувањето на епирскиот владетел во кое се повикува на тоа дека Јустинијан е основач на Охридската Црква и дека нема потреба тој никому да даба објаснение за постапките што ги прави. Го имам писмото во компјутер, ама не можам да го постирам тука . Ти го имам тебе дадено, си го видел.
Originally posted by cercetator cercetator напиша:


3. Што се знае за црквата на Јустинијан, освен тоа што била создадена?


Ако најдеш нешто од Новелите на Јустинијан ќе дознаеш каква е таа, кои епархии ги опфаќа и слично.
Originally posted by cercetator cercetator напиша:


4. Во грамотите на Василиј Втори се си е кажано.


За жал, никој не се повикува на Василиј Втори, туку сите се повикуваат на Јустинијан. А и каноните го демантираат Василиј Втори.


Кон врв
Каснакоски Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 03.Април.2009
Статус: Офлајн
Поени: 4758
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Каснакоски Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Мај.2009 во 18:34
Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:


2. Историјата- Охридската Црква секогаш се повикувала на Јустинијана Прима, Црква формирана од Јустинијан Први и на традициите наследени од неа, никогаш не се повикала на Доростолската Црква и традициите наследени од неа.


1. Охридската архиепископија станала грчка црква.
2. Ајде спомни дали секогаш се повикувала на Јустинијана Прима или .... Тоа барем ти го кажа пред време.
3. Што се знае за црквата на Јустинијан, освен тоа што била создадена?
4. Во грамотите на Василиј Втори се си е кажано.

Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Мај.2009 во 17:16
Originally posted by lav4eto lav4eto напиша:

Jас немам некакви нови докази, кои не се извесни досега или се вон од тоа, што сум учел и читал.
Ако ти имаш нешто ново-даваj.



Моите докази се истите.

1. Каноните- според каноните Охридската Црква не може да е бугарска, дури да земеме и дека Патријархот Дамјан по уништувањето на Доростолската Црква дошол во Охрид, повторно таа Црква не може да е бугарска, затоа што и да успеал да избега ( што е знак прашање ), па и не само тој туку и други членови на Светиот Архиерејски Синод, сепархиите не "избегале" со него, независно дали е тоа Архиепископија, па нека е и Патријаршија, туку си останале таму каде што се. Значи според каноните таа не е бугарска Црква.
2. Историјата- Охридската Црква секогаш се повикувала на Јустинијана Прима, Црква формирана од Јустинијан Први и на традициите наследени од неа, никогаш не се повикала на Доростолската Црква и традициите наследени од неа.

Имам и едно  писмо од Димитриј Хоматијан , каде што стои дека Јустинијан освоил бугарски земји и Црквата е Бугарска, меѓутоа и Хоматијан се повикува на Јустинијан, правејќи конфузија меѓу Јустинијана Прима и темата Бугарија, па затоа и ја нарекува Црквата бугарска, а знаеме дека во тој период немало Бугари на Балканот, значи јасно е дека Хоматијан зборува за Бугари од грчка гледна точка ( Вулгари ), меѓутоа не можам да го поставам, сега со новово поставување слики не знам како да поставам слики од компјутер.




Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Мај.2009 во 11:34
Originally posted by lav4eto lav4eto напиша:

Аааа, значи тоа било роднински судир...
Сега веке разбрав.
Во истата Британика се споменува Борис и главната улога на Бугариjа за проширувањето на црковнословенскиот jазик.


Лав4е , ова во Британика убаво што го пишува, ама јас сеуште чекам докази дека Охридската Црква е Бугарска. Кога мислам на докази мислам канонски и историски.
Ако го проанализира текстот ќе видеше дека не се прави разлика меѓу  Охридската Архиепископија и Доростолската Црква.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Мај.2009 во 16:15
Originally posted by cercetator cercetator напиша:

Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:


Originally posted by cercetator cercetator напиша:

Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:

Ама за Црквата пак не докажа дека била Бугарска, не ти одговара нешто темата а?голема%20насмевка

За црквата е јасно дека во тоа време не била бугарска. Спор нема.

Бугарска била во времето на Самуил.

Каде во времето на Самуил некој се повикал на Бугарските традиции, на Бугарската Црква и слично, те молам посочи ми.



Ке ти посочам кога се вратам дома. Сега ке те замолам ти да ми посочиш на кои традиции се повикувала Охридската патриаршиjа од времето на Самуил.

И да посочиш извор, не како обично да предлагаш свои расудуваньа.




Од времето на Самуил јас немам други информации освен каноните, ама затоа имам едно писмо од Димитриј Хоматијан.
Повели презентирај ги информациите од времето на Самуил.


Изменето од macedon_alex - 12.Мај.2009 во 16:15
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 34353637>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,328 секунди.