|
Историски погледи на црковните прашања |
Внеси реплика | страница <1 3334353637> |
Автор | |||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Како си останува, кога сам напиша дека Јустинијана Прима постоела 67? години.
Значи немало ни Патриаршија ни Архиепископија. Како се појавила Архиепископија од ништо? |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Големината на територијата ги прави историчарите Црквата да ја класифицираат како Патриајршија, но факт е дека таа Црква си останува Архиепископија во документите и покрај големината. Ако имаш некој Црковен документ, покажи го. |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Значи немало за времето на Самоило Патриаршија?
|
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
|
|||
*moon*
Сениор Регистриран: 27.Јануари.2008 Статус: Офлајн Поени: 7657 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
име нема менување едно нешто што ке остане засекогаш
|
|||
Ако го победиш моментот ти си најсилниот човек на светот
|
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Василиј не прави разлика затоа што тој ја прифаќа приказната дека ПАтријархот пребегал, па сега го пронашле неговиот наследник- Архиепископот Охридски. Таа приказна му одговара на Василиј , бидејќи му дава можност да ја стави доростолската Епархија под Охридската Црква и од неа прави само обична епархија, а Охридската си останува Архиепископија која ќе е надредена над Доростолската Епархија. Значи јасно како ден. Ги уништува доростолските традиции и му ги предава на Охрид затоа што тоа му одговара, бидејќи нели Охридската Црква е подредена на Цариградската. Со тоа и ја уништува секоја надеж за повторно воспоставување на Бугарската Црква. А што ќе кажеш за каноните? Ништо не кажуваш за ова? Дури и за историската поврзаност ништо не кажуваш....иако е јасно зошто. |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Те молам уште еднаш да прочиташ што пишува во хрисовулата.
Василиј не прави разлика меѓу црквата од времето на Петар и неговото време. Таа била иста. |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Прво, ова не е од каноните, туку е некоја Хрисовула на Византискиот Император ( мислам дека е на Василиј Втори Македонецот ). Второ, да направиме една анализа, согласно каноните и согласно историјата. По уништувањето на Доростолската Црква, сите нејзини епархии се припоени кон Константинополската Црква. Согласно праксата, со менување на државните граници се менуваат и Црковните, значи се си е согласно со каноните. Доростолската Црква се укинува, а Константинополската ги зема епархиите, значи тие потпаѓаат под Цариградскиот Патријарх, кому како што знаеме и бугарската круна му е поклонета на Патријархот. Со поразот на Бугарија, бугарскиот Патријарх се претпоставува дека заедно со некои други великодостојници бега во Охрид ( иако тоа е само претпоставка, која сеуште не е докажана ). Согласно каноните доколку бега Епископ, па нека е и Патријарх, тој со себе не ја "понесува" и епархијата, таа не "бега" со него, туку си останува таму каде што е. Значи дури и да е точно дека Патријархот отишол во Охрид, таму тој најверојатно си останал како обичен монах, или имал некоја дртуга монашка титула, меѓутоа во никој случај не бил Патријарх. Доколку тој застанел како Патријарх, веднаш ќе се соочел со одговор од Константинопол, односно Охридкста Црква ќе се соочела со екскомуникација затоа што сепак таа не била дел од Бугарската Црква за да може да биде поставен бугарски Патријарх ( непризнаен од Константинополската Црква ), а од друга страна таа истата не можела да има Патријарх кога била Архиепископија. Во ниту еден документ Константинопол, ниту било кој друг, не ја признава Охридската Црква за Патријаршија. Каде таа е призната за Патријаршија?! Доколку имала такво достоинство во документите ќе фигурира како таква зар не? Ова намерно го потенцирам бидејќи ти кажа дека некаква Охридска Патријаршија е бугарска, па сега чекам да видам некој документ каде таа е призната за таква. Од друга страна Василиј Втори не поставил нова Црква со оваа хрисовула, туку само ги одредил границите на Охридската Црква и ги дал неа епархиите од бугарската Црква, со што дефинитивно ја уништил секоја надеж за независна Бугарска Црква, бидејќи Охридската Црква не можела да даде никому независност, затоа што и таа самата станала зависна од Константинопол. А бидејќи каноните не признаваат "преселување" на епархијата, оваа хрисовула нема канонска важност, па затоа не може да кажеме дека Охридската Црква потекнува од Доростол или дека е бугарска, а истотака ниту Охридските Архиепископи не се повикуваат никаде на традициите од Доростол, а истотака подоцна и се формира повторно Бугарска Црква. Ако Охриската била бугарска, немало подоцна да се формира Бугарска Црква зар не? Многу е јасен одговорот! P.S. Минато-идно време ќе биде: што ќе кажеа каноните. |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Из Втора грамота (1020 г.)
Прочее заповядваме епископът на Дръстър (Силистра) да има в градовете на своята епархия и в другите градове около нея 40 клирици и 40 парици. Защото при царуването на Петър в България тая (епархия) е блестяла с архиепископското достойнство, а след това архиепископите (й) са се преместили от едно място на друго, единият в Триадица (София), другият във Воден и Мъглен, и след това ние намерихме сегашния архиепископ в Охрид. Затова (заповядваме) самият Охрид да има архиепископ, а за Дръстър да бъде ръкополаган епископ. Изменето од macedon_alex - 03.Јуни.2009 во 22:23 |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Дај да видиме нешто од Охридската Патријаршија? Каде е таа? Во кои документи фигурира како таква? Јас не сум прочитал да постои таква, и покрај нејзиното големо достоинство, што некогаш ги буни луѓето. Каде таа фигурира како Охридска Патријаршија? Да не мислиш дека таа е Патријаршија затоа што постојат претпоставки дека Доростолскиот Патријарх избегал во Охрид? Дури и да избегал ( а не е докажано ) тој таму си бил обичен човек. Доростолската Црква и е дадена на Константинополската Црква, исто како што и е дадена и бугарската круна. Ако Охридската Црква ставела Патријарх кој што веќе не е признат од Цариград со тоа ќе го ризикувала своето постоење како Православна, затоа што Цариград веднаш ќе ја екскомуницирал. П.С. Постовиве ќе го префрлам во историски погледи на црковните прашања. |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Абе на секого е јасно дека Охридската архиепископија не била бугарска. Тоа се учи во 6 клас. Бугарска била Охридската патриаршија. |
|||
Boogie
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Делото на светиот апостол Павле и светиот цар Јустинијан I го продолжуваат светите браќа Методиј и Кирил и нивните ученици светите Климент и Наум Охридски. Во втората половина на X век, во рамките на Самуиловата држава е организирана Охридската автокефална Архиепископија, врз темели на Јустинијана Прима, во достоинство на патријаршија. Подоцна, по паѓањето на Самуиловото Македонско Царство, повторно е сведена на степен на архиепископија и како таква постои цели осум века, сè до 1767 година кога е укината од страна на турскиот султан Мустафа III, а нејзините епархии се присоединети кон Цариградската патријаршија.
Македонска православна црква Да не дојде до эабуна |
|||
Boogie
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Исто мора да се разбере канонската практика на една Архиепископија со почеток и траење во континуитет,значи иако Јустинијана прима постои .... години сепак три генерации на императори по Јустинијан се повикуваат на неговата Архиепископија како создавање на школо(душевно чистилиште) исто како и она кое го ствараат светите апостоли.Не е чудо зошто во историјата на религиите Македонската еден ден е апостолска црква а друг ден се бара нејзин континуитет.
Голема обврска е една таква архиепископија но и големо богатство како културно и историски така и духовно |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Па така изгледа, според Охридските Архиепископи така е. |
|||
Внеси реплика | страница <1 3334353637> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |