Автор |
Тема Пребарувај Опции за темата
|
Kali
Сениор
Storyteller
Регистриран: 30.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 4947
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Декември.2008 во 21:56 |
Aj aj, da mi prostite, ali ova nema smisla. Strasta e grev? Strasta na covekot e blud? Pa strasta e vo osnovata na se, na radosta, na ljubovta, ako sakate, na duhovnoto izdignuvanje. Strasta e samiot motiv za nesto, strasta e zivotnost!
I sto velite, osnovata na brakot e spasenieto? Od sto treba covekot da se spasuva, lugje, ne uspevam da go razberam toa? Zarem na covekot gledate kako na sustestvo koe se ragja gresno i edinstvena misija vo zivotot mu e da se spasi od gresnosta? Ednostavno ne go cuvstvuvam toa za vistinito, prostete mi, no celoto moe bitie vristi deka coveckata dusa i telo se ragjaat cisti kako solza. I telesnoto zadovolstvo na covekot e prirodna dolznost, ne opstestvena.
Изменето од Kali - 05.Декември.2008 во 21:58
|
|
Asya
Сениор
Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Декември.2008 во 21:48 |
Опитен напиша:
Asya напиша:
[QUOTE=makarios]
1. Brakot bi bil besmislen, koga mazhot bi se zhenel za da apstinira, i obratno. Vo toj sluchaj, lugjeto bi zhiveele so svoite brakja i sestri, i bi nemale potreba od brak.
2. Osnova na brakot nikako ne e razmnozhuvanjeto,i ne smee da bide.
3. Intimata pomegju sopruzhnicite, e nivna lichna rabota, i NIKOJ NEMA PRAVO DA SE MESHA VO NIVNATA POSTELA! A sveshtenicite/duhovnici, koishto se obiduvaat da go kontroliraat poloviot zhivot na vernicite (mirajani), se duhovno nezreli. Sopruzhnicite, mozhe i treba da se vozdrzhuvaat od intimni odnosi SAMO PO DOGOVOR (pomegju niv dvajca)i za vreme na postite. A za mazhot da legne so svojata zhena, ne mu treba konsultacija so duhovnik, bidejki toj se obvrzal na brachni dolzhnosti kon svojata zhena koga ja venchal, a na duhovnikot ne mu e mesto vo nivnata postela. Tvoeto svakjanje za brakot, e mnogu pogreshno.
|
Кажи ми зашто е бесмслен. Зар сексот го осмислува бракот или спасението во него?
Светото Писмо и светите Отци така не велат.
Во тоа беше и поентата што сакав да се зачне оваа тема. Што денес за бракот се мисли дека е легализиран секс. Не ти држи теоријата. Ако денес никој неможе да се воздржи тоа не значи дека така е, и така било во првото христијанство. Безсмислено е да се твди дека сексот го осмислува бракот, а не љубовта.
Половиот однос е старст, а страста е грев, па безразлика дали е во или вон бракот.
Но заради слабоста на паднатата човекова природа е допуштен (допуштен е различно од благословен)во бракот, за да не се случи поголемо зло, прељубата.
Кој вели дека некој се меша во нивата постела. Макариос јасно кажува и добро би било ако некој сака духовно да осозрева, да се консултира со духовен отец - за духовни совети, како да се бори со искушенијата и да напредува во духовниот живот, а не како брачен советник. |
Zarem svetite Otci se zanimavaat so polovite odnosi na sopruzhnicite? I shto veli Svetoto Pismo? Kako mazhot i zhenata bi mozhele da se splotat vo edno telo i edna dusha?
Jas ne rekov deka sexot go osmisluva brakot, tuku brakot mu e daden na padnatiot chovek, za da ne se raspushti vo svetot i da pogine vo nego, imeno na spasenie. Vo hristijanskiot brak, mazhot se splotuva so zhenata, koja shto sam ja izbral, t.e. na nekoj nachin ispituval ljubov ili privlechnost kon nea (ne so bilo koja, zaradi zhivotinski nagoni ili legalizacija na sex), i dobrovolno ja prifatil za zhivoten partner, po patot na spasenieto.
Svetite Otci bile monasi i otshelnici, a nivnite zborovi se najchesto pogreshno svateni i manipulirani od duhovno neopitni duhovnici. Pred da se chitaat svetite Otci, za pravilno da se svatat, neophodno e, da se ima solidna osnova. Ne mozhe "Lestvica" da se odnesuva na mirjanite, bidejki taa e monashki pravilnik, a pravilata za monasite se razlikuvaat od tie za mirjanite. Monahot se otkazhuva od svetot, a brachniot mazh, preku stapuvanje vo brak, se obvrzuva kon zhenata, i ima svoja zadacha i funkcija vo opshtestvoto (vo svetot), koja shto treba pravilno da ja ispolnuva. Na toj nachin, sluzhejki im na drugite, prvenstveno na svojata sopruga i semejstvo, vodejki i podigajki go ispravno, toj mu sluzhi na Boga. Gospod se pogrizhil za se, pa i za chovechkata strast, koja stivnuva so godinite i starosta.
Za zhal, nekoi sveshtenici na MPC preku nokj stanaa "starci", i samite imaat pogreshno svakjanje za svojata uloga vo zhivotot na mirjanite. Duhovnikot nema pravo da se mesha vo nechij brak, a vernicite treba da se sovetuvaat so nego koga imaat realna potreba, ako se raboti za problem od duhovna priroda, a ne za se i seshto, i koj kako da ja legnuva svojata zhena. Pa, toa e uzhasno! Za mirjanite, bitno e da gi ispoveduvaat svoite grevovi, ne vo "duhovna beseda", tuku vo sv. tainstvo na pokajanie, i vo poslushanie da gi ispolnuvaat odredbite na sveshtenikot. No, toa se odnesuva na duhovniot zhivot, a ne na sekoj zhitejski aspekt. Za sexot i sexualnite problemi, vo kolku postojat, mazhot treba da se sovetuva so svojata zhena, i zaednichki da reshavaat kako kje zhiveat. Ako vo soglasnost odluchat da apstiniraat od sex, toa e v red, no ako edniot partner ne se soglasuva, bi bilo krajno sebichno od drugiot, da se potchinuva na soveti od duhovnik, komu voopshto ne e mesto vo tugja brachna postela.
Изменето од Asya - 05.Декември.2008 во 22:10
|
|
KINGDAVID
Сениор
Solomon's father
Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Декември.2008 во 21:34 |
Asya напиша:
Опитен напиша:
Бидејки ја зачнав темата и бев повикан да одговорам еве ке се потрудам според своите сили и знаења, кои повеќе се немоќ и незнаење, да проговорам на темава и ке кажам дека апсолутно се согласувам со Ахмар и ке се трудам да не ги повторам тие работи што тој ги има веке кажано.
Бог е љубов. Совршена љубов е љубовта помеѓу Лицата на Света Троица. Отецот безмерно го љуби Синот и Светиот Дух и безмерно му се дава, а истото важи за љубовта на другите две лица од Светата Троица.
Израз на таа љубов е нашето постоење. Бог од љубов го создаде човекот, нешто измегу небесните и земните творенија,а го создаде според Свој Образ и Подобие.
Во Бога нема ништо телесно, па според тоа и љубовта не е телесна категорија туку духовна.
Благословена заедница повеѓу еден маж и една жена, каде мажот ќе ги остави своите родители и ке се прилепи до жената и двајцата ке бидат една плот.
Бракот не е за репродукција, тоа го прават животните. Бракот не е ни легализиран секс, тоа ни животните не го прават. Бракот е дел од Црковната заедница каде двајцата сопружници се помагаат еден со друг во нивното спасение. Од тука мислам, доаѓаат и термините сопруг и сопруга. Во бракот се благословени и децата како плод на таа взаемна љубов мегу сопржниците.
Значи најважно од се во бракот е спасението.
Бог рекол: Бидете совршени како што е совршен вашиот Отец(Бог). За патот до кој се доага до тоа, сега нема да збориме. Мегу другото ке го истакнеме воздржанието. Тој повик на совршенство пдеднакво му е упатен на секој човек. Најподобно на него се одзиваат монасите, кои се и самите себа се жртвуваат за да дојдат до него. Монашкиот начин на живеење е целомудар, дествен и како што св.Јован Лествичкик ќе рече: Светлина, (пример) за монасите се ангелите, светлина за мирјаните(оние кои живеат во светот) и се монасите. така да оној кој сака духовно да напредува и се восовршува во Бога е потребно да се воздржува од се.
сега, нели, секој според своите сили. Затоа и св.ап. Павле кога ги советува Коринтјаните и укажува дека е подобро тие да се девствени како него, но оној кој неможе да се воздржува нека се мажи или жени. И уште вели дека господар на телото од жената не е жената, туку мажот и обратно. Но ова не е заповед. Ова е снисходение, нешто што се допушта заради слабоста на човекот за да не се случи поголемо зло, прељубата.
Во рајот, не постоеја ваквите односи. Тие беа создадени споерд образ Божји, значи свети и девствени и не случајно , Бог како белег на таа нивна девственост, на жената и дал знак за тоа.
Бог е вечен и нас не створил за нераспаѓање и вечност. Растурањето на знакот на девственоста значи и распаѓање, гниење, што не е својствено за невиноста на природата. Распаѓањето е последица на падот.
Овој начин на размножување нам ни е даден отпосле падот и е белег на падот за наше смирение и покајание. Во безаконие сум зачнат и во грев ме роди мојата мајка, вели псалмопејашот, св. пророк Давид. Каква била примарната Божја замисла незнаеме, но веруваме во Неговата семоќ, оти ако можел од ниодшто се да создаде, он може и ова да го стори, а во воплотувањети и раѓањето на Исус Христос ние имаме конкретен и реален пример. Бог е семоќен.
Блудот е еден од најтешките гревови зашто, секој кој греши со нешто друго, греши надвор од него и со спротивното на него ќе може да го исправи. Ако има ерес, ке се пока е и исправи во учењето. ако е горд, ќе се смири. Но ако згрши со блуд како ќе го поврати тоа. Затоа и црковната епитимија, казна, за блуд е и најтешка.
Проклет да е оној ког фрла семето на земјата се вели некаде во Светото Писмо на Стариот Завет. Сексот не е љубов. љубовта е духона категорија. Ако не верувате ке појдеме од докажувањето преку спротивностите.
јадување-пост
зборување- молчење
љубов-омраза
секс-девственост
Причестувањето е наша насушна потреба. ако сопружниците имале полов одднос немаат право да се причестат, според некоои една недела, а според друго нередниот ден. Зашто?
ако не беше грев немаше да има никаква пречка. Половото општење на човекот во бракот не му е даден како потреба туку по допуштение, заради неговата слаба и падната природа. Ако беше потреба тогаш и Исус Христос, вториот Адам, кој дојде да го подигне паднатиот човек и го поврати и му го покаже повторно загубениот пат, ќе го правеше тоа.
Бог рекол дека нешето тело е храм на Светиот Дух, а присуството на Духот ке го познаеме по мирот, слободата, спокојството на телото и душата, молитвата, смирението... а кога во човек ке се распали блудната старст се чуствува нешто спротивно на тоа. Зоврива крвта, се чуствува немир, неспокојтво, возбуденос, заробеност од страстта, а пак за смирението, молитвата и непрестајното секавање на Бога и да не зборуваме.
И на крајот,дносно ако се вратиме на почетокот во Рајот, да не се залажуваме во Царство Божјо, не ке ги има овие земни односи и врски туку ке живееме како ангели Божји, безтелесно.
За ова уште многу може да се зборува на оваа тема, а и ова што го напишавме не е малку и се извинувам што неможев повеќе и подлабоко да го појаснам посочената дилема, (многумина ме прекинаа додека го пишував ова), но за оној кој има уши да слушне и ум да разбере доволно е.
|
Temata e za brakot i intimnite odnosi pomegju mazhot i zhenata. Chovekot e slobodno bitie, i sekoj dobrovolno go pravi svojot izbor, a sekoe pravo dovagja vo paket so dolzhnosti. Monashtvoto ima monashki dolzhnosti, brakot -brachni. Tie shto ne sakaat brak, mozhat da zhiveat celibaten zhivot ili ako imaat povik, da se zamonashat, no tie shto go izbiraat brakot, TREBA DA SE SVESNI ZA BRACHNITE DOLZHNOSTI. I seto umuvanje e izlishno! Bog e bestelesen Duh, a chovekot e padnato bitie, bidejki otpadna od rajot, no dadena mu e mozhnost da se ispravi vo Hrista. Osnova na brakot e ljubovta, a cel na brakot e spasenieto. Dali chovekot kje se spasuva preku monashtvo ili brak, sekoj mozhe samo za sebe da odluchi.
A vie, sakate site da gi zamonash*te? Ili, taka mi se chini? Makarios ili Opiten? |
I za ova mora da ja pofalam Asya, dobar komentar i Bibliski ,vo sekoj slucaj.
|
|
KINGDAVID
Сениор
Solomon's father
Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Декември.2008 во 21:10 |
Messenger напиша:
Dali mozhe hristijanskite chlenovi da navedat citati od Isus, kako duhoven otec na Hristijanstvoto, za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, ksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema (ne nadvor od nea)? |
Vo Biblijata Isus zboruva za brakot vo Matej 19:3-12, i toa zboruva konkretno pod koi uslovi moze da se dobie razvod na brakot, a ne zboruva za seksualnite odnosi , osven vo stihovite 5 i 6 kade veli: "Zatoa ke ostavi covek tatko i majka i kje se prilepi do zenata svoja i obata ke bidat edno telo. Pa taka, tie veke ne se dvajca a edno telo. A Bog sto sostavil, covek da ne razdeluva."
No, ima mnogu citati od Biblijata koi kazuvaat deka seksot e dar od Boga koj treba da se uziva vo brakot.
Izreki 5:15-21; Evreite 13: 4; 1 Korintjanite 7:1-9;
Ako imas Biblija messi, proveri gi stihovite .
|
|
KINGDAVID
Сениор
Solomon's father
Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Декември.2008 во 20:56 |
Asya напиша:
makarios напиша:
Луѓето не се сексуални битија по суштина, како што се претставени во модерното општество, изградено врз темелите на фројдовската психологија. Нашата љубов спрема Господ се покажува и спрема љубење на ближните. Поради нашиот бунт и непослушание кон Господ, човекот се здоби со падната природа, па така и неговите погледи во поглед кон сексуалноста се анималистички.Во денешниот огревовен фројдовски свет, тие кои живеат дествен живот (монаси, соприжници или двојки кои планираат да се венчат) се сметаат за пуританци, за нешто застарено, за нешто за потсмев. Еве, ќе се земам себеси за пример. Еднашка еден пријател рече Ес Ти Ди (STD), и јас го прашав што е тоа. Тој ме погледна зачудено и ми вели, како бе не знаеш? Му велам, не знам. И почна да ми се смее. И после ја прераскажуваше случката како анегдота на други пријатели. И што била финтата? STD = Sexually Transmited Deceases, а тоа го пишувало на секој кондом.Сексуалноста не е нешто свето, но не е ни зло. Половото општење е благословено од Црквата, и исполнување на Божјата заповед за размножување, но сепак, тоа е дел од анималистичката природа на човекот, која потекнува од паднатоста на човештвото, и е неизбежно сврзана со грев. Тоа не треба да не зачудува. Ако се подзамислиме, ќе видиме дека и јадењето речиси неизбежно е сврзано со гревот - кој од нас е целосно задоволен од јадењето и храната, и кој од нас е господар на својот стомак?Гревот не е категорија на одредени постапки, така што, ако не ги извшуваме тие постапки - ќе станеме безгрешни, туку е пајажина која не` обвиткува, и никогаш вистински нема да можеме да се ослободиме од него. Оној кој подлабоко навлегува во православниот духовен живот, се чувствува се по грешен - затоа што појасно ја гледа таа пајажина во којашто е вплеткан.Во брачниот живот има три методи:1. Целосна апстиненција. Ова не е невообичаено ниту во минатото, ниту денеска. Сопружници се договараат да не се состануваат, поради духовни причини, живеејќи го остатокот од животот како брат и сестра. Вака правеле (прават) светителите, а типичен пример е Свети Јован Кронштадски.2. Ограничување во половите односи. Ова би требало да го прават православните верници кои искрено живеат духовен живот, и кои ги држат постите.3. Во поново време, Црквата допушта малце и полиберален однос, т.н. „планирање на семејството“, но секако тоа не треба да се сфати, кој како му се ќефне, и добро би било ако некој сака духовно да осозрева, да се консултира со духовен отец - за духовни совети, како да се бори со искушенијата и да напредува во духовниот живот, а не како брачен советник. |
1. Brakot bi bil besmislen, koga mazhot bi se zhenel za da apstinira, i obratno. Vo toj sluchaj, lugjeto bi zhiveele so svoite brakja i sestri, i bi nemale potreba od brak.
2. Osnova na brakot nikako ne e razmnozhuvanjeto,i ne smee da bide.
3. Intimata pomegju sopruzhnicite, e nivna lichna rabota, i NIKOJ NEMA PRAVO DA SE MESHA VO NIVNATA POSTELA! A sveshtenicite/duhovnici, koishto se obiduvaat da go kontroliraat poloviot zhivot na vernicite (mirajani), se duhovno nezreli. Sopruzhnicite, mozhe i treba da se vozdrzhuvaat od intimni odnosi SAMO PO DOGOVOR (pomegju niv dvajca)i za vreme na postite. A za mazhot da legne so svojata zhena, ne mu treba konsultacija so duhovnik, bidejki toj se obvrzal na brachni dolzhnosti kon svojata zhena koga ja venchal, a na duhovnikot ne mu e mesto vo nivnata postela. Tvoeto svakjanje za brakot, e mnogu pogreshno.
|
Asya e potpolno vo pravo, toa e Bibliskiot stav za brakot.
|
|
spiros
Сениор
Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4490
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Декември.2008 во 20:34 |
Опитен напиша:
... И уште вели дека господар на телото од жената не е жената, туку мажот и обратно. Но ова не е заповед. Ова е снисходение, нешто што се допушта заради слабоста на човекот за да не се случи поголемо зло, прељубата.
...за оној кој има уши да слушне и ум да разбере доволно е.
|
Безкрајно сум благодарен што ГОСПОД и за вакви како мене не ја затворил вратата на спасението!
Да се биде потполно ослободен од похотта е ЧУДО кое што само БОГ преку својата МУДРОСТ, својата МИЛОСТ му ја дарува на човекот!
Од другастрана пак ИСУС ХРИСТОС како никој друг дотогаш, имаше симпатии и им помагаше - лечејќи ги - дури и оние, кои книжниците и лицемерите најрадо би ги анатемисале и каменувале, воздигнувајќисе себеси како (божем) безгрешни.
Затоа сакам да ги охрабрам сите кои се заробени од похотта да не очајуваат туку да веруваат на МИЛОСТА БОЖЈА (ХРИСТОС) а Тој ако одсрце биде повикан, засигурно ќе ги ослободи од тоа ропство.
Јас мислам дека на ова место, треба да се спомене и на психотерапевтските услуги што проститутките ги вршат на ваквите пациенти .
Сепак молитвата кон ИЗВОРОТ на МИЛОСТА е најдобриот лек!
|
|
|
makarios
Сениор
Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
|
Опции за коментарот
Благодарам(1)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Декември.2008 во 20:28 |
Messenger напиша:
Ova go postirash kako primer za nekoja mudrost, kako Bogumil nachin na zhiveenje, neshto sto Isus ili Bog go navele kako nivna vrvna preporaka na brachno zhiveenje?
Zatoa dva pati go povtoruvam prashanjeto:
Dali mozhe hristijanskite chlenovi da navedat citati od Isus, kako duhoven otec na Hristijanstvoto, koi govorat specijalno za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, seksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema?
|
Ова го постирам како пример, дека има примери на девствени бракови, и дека тие биле од Бога благословени и имаат целосна смисла. Личностите од посочените примери се светители.
|
|
Messenger
Администратор
Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet
Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Декември.2008 во 20:08 |
Ova go postirash kako primer za nekoja mudrost, kako Bogumil nachin na zhiveenje, neshto sto Isus ili Bog go navele kako nivna vrvna preporaka na brachno zhiveenje?
Zatoa dva pati go povtoruvam prashanjeto:
Dali mozhe hristijanskite chlenovi da navedat citati od Isus, kako duhoven otec na Hristijanstvoto, koi govorat specijalno za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, seksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema?
|
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|
makarios
Сениор
Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
|
Опции за коментарот
Благодарам(1)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Декември.2008 во 20:00 |
Кога преподобен Амон станал полнолетен, неговиот чичко го оженил (бил сирак, па за него се грижел чичко му. На денот на свадбата, кога сите си разотишле, останал сам со својата невеста и и рекол: „Послушај ме, сестро, и стори го тоа што ќе ти го кажам: бракот во кој стапивме нималку не е подобар од девственоста, па така, добро би направиле ако не спиеме заедно, туку одвоено - за да ја зачуваме нашата девственост, и да му угодиме на Бога.“
Кажувајќи го тоа, Амон извадил книга и почнал да и чита од Писмото, која невестата не била многу утврдена. Покрај тоа, Амон, по дадената му од Бога благодат, и сам ја поучувал да води чист и ангелски живот. Трогната, таа му рекла: „Господине мој, се согласувам на се` што ми кажуваш, и затоа што ти сакаш девствен живот - истото и јас го сакам, и ќе направам како ќе ми наредиш.“
Тогаш Амон и рекол: „Сакам да живееме одвоено, ти во една куќа, а јас во друга.“
Но, невестата, не сакајќи таква подвоеност, одговорила: „Не, господине мој, ќе живееме во една куќа, но ќе спиеме одвоено.“
Така се договорија, и тие почнаа да водат девствен живот во бракот. И нивниот брак стана градина во која цветат кринови на девственост, градина оградена со целемудреност и разладуван со роса на Светиот Дух. Во таков брак, тие останаа цели 18 години, поминувајќи го времето во големи подвизи: во пост и воздржување, во бдение и молитви, и телесна работа. Девственицата работела во куќата, а Амон го истоштувал своето тело работејќи цел ден по нивите. Навечер, кога се враќал дома, со својата света сопруга, или подобро речено сестра, јадел по малку леб. Навечер и двајцата станувале на молитва. Рано во мугрите, Амон повторно одел по работа, работејќи доцна до ноќта.
Така, овие двајца, во младоста своја, живееле како насред оган, и не согорувале: затоа што ги умртвиле своите земни органи - страстите.
|
|
Messenger
Администратор
Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet
Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Декември.2008 во 19:45 |
Da go povtoram moeto prashanje:
Dali mozhe hristijanskite chlenovi da navedat citati od Isus, kako duhoven otec na Hristijanstvoto, koi govorat specijalno za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, seksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema (no ne nadvor od nea)?
|
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|
makarios
Сениор
Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
|
Опции за коментарот
Благодарам(1)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Декември.2008 во 19:41 |
Желба била да живее девствено и во брак, без телесна врска со
својата сопруга. На почетокот, таа не сакала да го прифати тоа, и
заминала да се пожали на надлежниот архиереј.
Тој го повикал отец Јован
и почнал долго да го убедува да се откаже од таа намера, затоа што и
самиот Бог го осветил и благословил бракот и светото и побожно живеење
во брак. Но бидејќи отецот бил упорен, архиерејот му се заканил со казна.
Свети Јован Кронштатски му одговорил дека таква е волјата Божја, а не
негова, и дека во тоа ќе биде уверен. На излегување од митрополијата,
архиерејот целосно ослепел. Набрзо повикал по свети Јован, го замолил да му
прости и да се помоли за негово оздравување. Откако свети Јован се
помолил, овој прогледал и ја повикал сопругата на светителот да ја
поучи. Таа целосно ги прифатила неговите поуки.
|
|
Messenger
Администратор
Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet
Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Декември.2008 во 19:36 |
Jas ne dobiv vpechatok deka Asya sakashe da kazhe oti seksot go osmisluva brakot, a ne ljubovta, tuku zastana vo odbrana na seksot vo ramkite brachniot zhivot kako lichna rabota na sopruzhnicite.
No podobro da zamolcham i da ostavam samata da se doobjasni...
|
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
|
Опитен
Сениор
Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
|
Опции за коментарот
Благодарам(1)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Декември.2008 во 19:32 |
Asya напиша:
[QUOTE=makarios]
1. Brakot bi bil besmislen, koga mazhot bi se zhenel za da apstinira, i obratno. Vo toj sluchaj, lugjeto bi zhiveele so svoite brakja i sestri, i bi nemale potreba od brak.
2. Osnova na brakot nikako ne e razmnozhuvanjeto,i ne smee da bide.
3. Intimata pomegju sopruzhnicite, e nivna lichna rabota, i NIKOJ NEMA PRAVO DA SE MESHA VO NIVNATA POSTELA! A sveshtenicite/duhovnici, koishto se obiduvaat da go kontroliraat poloviot zhivot na vernicite (mirajani), se duhovno nezreli. Sopruzhnicite, mozhe i treba da se vozdrzhuvaat od intimni odnosi SAMO PO DOGOVOR (pomegju niv dvajca)i za vreme na postite. A za mazhot da legne so svojata zhena, ne mu treba konsultacija so duhovnik, bidejki toj se obvrzal na brachni dolzhnosti kon svojata zhena koga ja venchal, a na duhovnikot ne mu e mesto vo nivnata postela. Tvoeto svakjanje za brakot, e mnogu pogreshno.
|
Кажи ми зашто е бесмслен. Зар сексот го осмислува бракот или спасението во него?
Светото Писмо и светите Отци така не велат.
Во тоа беше и поентата што сакав да се зачне оваа тема. Што денес за бракот се мисли дека е легализиран секс. Не ти држи теоријата. Ако денес никој неможе да се воздржи тоа не значи дека така е, и така било во првото христијанство. Безсмислено е да се твди дека сексот го осмислува бракот, а не љубовта.
Половиот однос е старст, а страста е грев, па безразлика дали е во или вон бракот.
Но заради слабоста на паднатата човекова природа е допуштен (допуштен е различно од благословен)во бракот, за да не се случи поголемо зло, прељубата.
Кој вели дека некој се меша во нивата постела. Макариос јасно кажува и добро би било ако некој сака духовно да осозрева, да се консултира со духовен отец - за духовни совети, како да се бори со искушенијата и да напредува во духовниот живот, а не како брачен советник.
|
Господи Исусе Христе помилуј не
|
|
Asya
Сениор
Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
|
Опции за коментарот
Благодарам(0)
Цитирај Одговор
Испратена: 05.Декември.2008 во 19:30 |
makarios напиша:
Asya напиша:
makarios напиша:
Луѓето не се сексуални битија по суштина, како што се претставени во модерното општество, изградено врз темелите на фројдовската психологија. Нашата љубов спрема Господ се покажува и спрема љубење на ближните. Поради нашиот бунт и непослушание кон Господ, човекот се здоби со падната природа, па така и неговите погледи во поглед кон сексуалноста се анималистички.Во денешниот огревовен фројдовски свет, тие кои живеат дествен живот (монаси, соприжници или двојки кои планираат да се венчат) се сметаат за пуританци, за нешто застарено, за нешто за потсмев. Еве, ќе се земам себеси за пример. Еднашка еден пријател рече Ес Ти Ди (STD), и јас го прашав што е тоа. Тој ме погледна зачудено и ми вели, како бе не знаеш? Му велам, не знам. И почна да ми се смее. И после ја прераскажуваше случката како анегдота на други пријатели. И што била финтата? STD = Sexually Transmited Deceases, а тоа го пишувало на секој кондом.Сексуалноста не е нешто свето, но не е ни зло. Половото општење е благословено од Црквата, и исполнување на Божјата заповед за размножување, но сепак, тоа е дел од анималистичката природа на човекот, која потекнува од паднатоста на човештвото, и е неизбежно сврзана со грев. Тоа не треба да не зачудува. Ако се подзамислиме, ќе видиме дека и јадењето речиси неизбежно е сврзано со гревот - кој од нас е целосно задоволен од јадењето и храната, и кој од нас е господар на својот стомак?Гревот не е категорија на одредени постапки, така што, ако не ги извшуваме тие постапки - ќе станеме безгрешни, туку е пајажина која не` обвиткува, и никогаш вистински нема да можеме да се ослободиме од него. Оној кој подлабоко навлегува во православниот духовен живот, се чувствува се по грешен - затоа што појасно ја гледа таа пајажина во којашто е вплеткан.Во брачниот живот има три методи:1. Целосна апстиненција. Ова не е невообичаено ниту во минатото, ниту денеска. Сопружници се договараат да не се состануваат, поради духовни причини, живеејќи го остатокот од животот како брат и сестра. Вака правеле (прават) светителите, а типичен пример е Свети Јован Кронштадски.2. Ограничување во половите односи. Ова би требало да го прават православните верници кои искрено живеат духовен живот, и кои ги држат постите.3. Во поново време, Црквата допушта малце и полиберален однос, т.н. „планирање на семејството“, но секако тоа не треба да се сфати, кој како му се ќефне, и добро би било ако некој сака духовно да осозрева, да се консултира со духовен отец - за духовни совети, како да се бори со искушенијата и да напредува во духовниот живот, а не како брачен советник. |
1. Brakot bi bil besmislen, koga mazhot bi se zhenel za da apstinira, i obratno. Vo toj sluchaj, lugjeto bi zhiveele so svoite brakja i sestri, i bi nemale potreba od brak.
2. Osnova na brakot nikako ne e razmnozhuvanjeto,i ne smee da bide.
3. Intimata pomegju sopruzhnicite, e nivna lichna rabota, i NIKOJ NEMA PRAVO DA SE MESHA VO NIVNATA POSTELA! A sveshtenicite/duhovnici, koishto se obiduvaat da go kontroliraat poloviot zhivot na vernicite (mirajani), se duhovno nezreli. Sopruzhnicite, mozhe i treba da se vozdrzhuvaat od intimni odnosi SAMO PO DOGOVOR (pomegju niv dvajca)i za vreme na postite. A za mazhot da legne so svojata zhena, ne mu treba konsultacija so duhovnik, bidejki toj se obvrzal na brachni dolzhnosti kon svojata zhena koga ja venchal, a na duhovnikot ne mu e mesto vo nivnata postela. Tvoeto svakjanje za brakot, e mnogu pogreshno.
| Asya, ова што го напишав е став на Свети Серафим Роуз. Понекогаш намерно ги изоставувам изворите, за да сме ослободени од методот на авторитет.
|
Toa ne menuva nishto, osven shto ti javno priznavash deka prisvojuvash tugji tekstovi. Za tvoja informacija, nikogash ne treba "namerno" da se izlozhi tugj tekst, bez da se navede izvorot.
1. Ako sakash da diskutirame za stavot na sv. Serafim Rouz, pozhelno e da go dostavish originalniot tekst, na angliski jazik.
2. Sv. Serafim Rouz bil monah, koj nikogash ne zhiveel semeen (brachen) zhivot, a jas mislam deka negovite zborovi se izvadeni od kontekst. Toa shto sexot e rezultat na chovechkata padnata priroda, ne znachi deka brachniot chovek ne treba da gi ispolnuva svoite brachni dolzhnosti. A sosem e razbirlivo, deka se shto ne e obuzdano, t.e., e raspushteno, e shtetno za chovekot. No, toa se odnesuva ne samo na polovite odnosi pomegju sopruzhnicite, tuku na sekoj aspekt od zhivotot na chovekot.
Изменето од Asya - 05.Декември.2008 во 19:31
|
|