IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Секс - како вие гледате на него?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Секс - како вие гледате на него?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2930313233 36>
Автор
Порака Обратен редослед
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 04:34
Originally posted by makarios makarios напиша:


Во поново време, во православната Црква се појавуваат идеи на New Аge движењето (кое пак се потпира на паганизам и гностицизам) во поглед на телесните односи, или како што некои велат, осветување на еротските желби (=страсти). Накратко, НСП (новиот светски поредок) вели дека сексуалноста е света, затоа што претставува споделување на енергија.Слично на ова, еден православен отец (не споменувам кој) вели:„Сексуалноста, т.е. интимните прегратки помеѓу мажот и жената и нивното телесно сплотување е свет олтар. Моментот кога љубовта ги води мажот и жената на сплотување на нивните тела е свет момент и свет чин. Телесното општење во бракот е акт на  рекреација, рестроктуирање на човештвото во микрокосмичка форма. “Ајде да видиме што велат Светите Отци.Свети Игнатиј Брјанчанинов:„Не само секоја грешна емоција и грешна мисла ја раскинува врската на умот со срцето (која е цел на духовниот живот и состојба на вистинска молитва), дури и секоја природна помисла и чувство маскирано под плаштот на праведност, може да ја уништи таа врска, и да ги раздвои умот од срцето во спротивни насоки.“Свети Марко Подвижник:„Ако веќе не ја исполнуваме страста на телото, тогаш со Божја помош сите зла во нас лесно може да се отстранат.“Свети Нил Синајски:„Ако копнееш да се молиш во Духот, не надевај се на ништо телесно.“Свети Григориј Римски:„Бидејќи телесниот однос во бракот е пропратен со телесна страст, оние кои ја вршат добро е да се воздржуват од влегување во свето место (веднаш потоа), затоа што оваа страст не е непорочна. Давид кој вели - ете, во беззаконие сум зачнат и во грев ме роди мајката моја - не беше зачнат незаконски, но во озаконет брак. Но знаејќи дека бил зачнат во беззаконие (грешност), тагуваше дека е роден во грев. Велејќи го ова, тој не го условува телесното општење во брак како нечисто, но страста од таквото општење.“И на друго место, истиот светител вели:„Кога страста доаѓа на местото на желбата за деца, самиот акт на општење станува нешто, за што брачниците треба да жалат. Свети апостол Павле вели - ако не можат да се воздржат, нека се мажат - но веднаш потоа додава дека ова го вели поради допуштение, а не како заповед.  Ова допуштение, односот го озаконува, но не го прави добар, па кога зборува за допуштение, не вели дека односот е безгрешен.“Свети Атанасиј Велики за псалм 50:„Првичната замисла на Господ беше не да се раѓаме преку брак и распадливост, но нарушувањето на заповедтта, како резултат на Адамовиот грев, се појави бракот.“Значи, Бог го создаде човекот без гревови, чист, подобен на ангелски чин. Телесното општење, како што можеме да видиме од Отците од погоре, е последица на падот. Но, некои современи отци на Црквата, денеска велат дека таа интерпретација на човековата состојба се однесува на Стариот Завет, и дека благодатта од Новиот Завет му дава друго значење на бракот.Еве што велат:„Современиот човек најпрвин треба да се врати кон земното, да се повзат со својата анималистичка природа, па потоа да станат кандидати за христијанска преобразба. Мора најпрвин да дојдеме до реалистичко искуство и прифаќање на нашите нечисти импулси и чувствата што доаѓаат со нив. Не треба да го следиме искушението тие импулси да ги отфрлиме. Треба да ја надополниме нашата анималистичка природа со љубов, а не треба да се одрекуваме од истата. Треба да разбереме дека сексуалната енергија, наместо да биде непријателска на божествената, може вистински да не` поврзе со Бога.“Еден друг современ православен теолог вели:„Енергијата во човекот која се манифестира како сексуална енергија го има својот извор длабоко во порите на суштествувањето. Тоа е енергија на живот, божествена по потекло и света по природа, и не престанува да биде света дури и кога нејзината употреба, преку игнорантност или зајадливост, се злоупотребува или изопачува.“А еве што вели еден НСП:„Нашата сексуална енергија е најблиска енергија до духот. Таа е најблиска енергија до божествената.“Но, Свети Јован Дамаскин има подруго сфаќање за таквата сексуална енергија:„Заповедта - множете се - не мора да подразбира телесно општење. Господ може да го зголеми човештвото и на друг начин, ако човекот ги зачуваше ненарушени заповедите до крај.“А еве што вели еден наш современик, владиката Артемије:„1. Црквата, која е верна на Господ Исус Христос, Светите Апостоли и Светите Отци, ја става девственоста на повисоко ниво од бракот;2. Поради нашата слабост, Црквата го дозволува и бракот, го благословува, и го осветува. На тој начин таа го дозволува телесното соединување „во едно тело“, но тоа е благословено ако се работи само за потомство.3. Црквата снисходи на нашите слабости, та ги толерира и односите во бракот кои се побудени од недостаток на самоконтрола (1 Кор. 7:5-9), и немаат за цел потомство. Но, таквиот треба да го види својот недостаток од самоконтрола, и смирено да се понизи пред Господ. Таквиот човек не треба да очекува да прими венци, но да се надева дека Господ ќе му се смилостиви заради неговата унизеност. Таквото допуштение не треба да се протолкува како толерирање на употреба на презервативи како мерка за незачнување.4. Црквата не снисходи повеќе од тоа, и го смета за грев користењето на било кои средства кои го спречуваат зачнувањето. Тие што користат презарвативи, го сметаат сензуалното задоволство за цел на телесното општење. Црквата на таквите ги одлачува од причест, а исто така ги одлачува тие кои не се држат до учењето на Апостолите, и не се воздржуваат од телесните страсти.“Ова е во согласност на светоотечкото учење:Свети Иринеј:„Бог ги создаде мажот и жената за одржување на потомството.“Свети Климент Александриски:„Поради светоста во одржување на потомството, семето на мажот да не биде залудно исфрлано, ниту пак оштетувано, ниту пак залудно потрошено. Да се има телесен однос, надвор од одржување на потомството е повреда на природата.“Свети Епифаниј:„Тие (египетските еретици), практикуваат полови дела, но го спречуваат зачнувањето деца. Половите односи ги прават не за потомство, ами за да ги задоволат своите страсти - па тие подлежат на распадливост.“Свети Јован Златоуст:„Многумина платија со пари за да бидат бездетни, но тие имаат распадлива природа, затоа што не само што ги убиваат новородените, туку делуваат во спречување воопшто тие деца да почнат со живот.“Блажени Августин:„Тие општат на срамен начин, само за да ги задоволат страстите на нивните жени, а одбиваат да имат деца. Кога децата се одземаат од бракот, а продолжува телесното општење, сопрузите се бесрамни љубовници, сопругите блудници, а нивните брачни одаи постануваат бордели.“И повторно блажени Августин:„Телесното општење заради потомство е достојно во бракот. Но, сето што го надминува ова, не следи никакво оправдание, туку блуд. “Се надевам ќе направите разлика меѓу светоотечкото поимање на сексуалноста, и толкувањето на некои современи теолози, кое е многу блиску до New Age учењето.


Kako zakluchi deka Sv. Marko Podvizhnik govori za brakot? Polovite odnosi vo brakot ne se misla, emocija ili nadezh, bidejki se dolzhnost, a Sv. Nil Sinajski, vo gorenavedeniot citat ne gi osuduva brachnite (polovi) odnosi, tuku veli ako chovekot kopnee po duhovnosta, da ne se nadeva na nishto telesno. Zarem brachnite pravoslavni hristijani se nadevaat na svoite tela i polovi odnosi? Ili, mislish deka samo monasite se nadevaat na Boga? Sovetot na Sv. Grigorij Rimski, e potpolno ispraven, no toa ne znachi deka sopruzhnicite treba postojano da se vozdrzhuvaat od intimni odnosi, nitu deka site treba da bidat monasi. Pojasni, kade vo Biblijata pishuva deka David bil zachnat vo ozakonet brak? Pretpolagam, govorish za carot David?! Megjudrugoto, shto se odnesuva na brakot, Sv. Apostol Pavle veli: "Mazhot da ja ima svojata dolzhna ljubov kon zhenata, a isto taka i zhenata - sprema mazhot. Zhenata ne e gospodarka na teloto svoe, tuku mazhot; isto taka i mazhot ne e gospodar na svoeto telo, tuku zhenata. NE ODDELUVAJTE SE EDEN OD DRUG, OSVEN PO DOGOVOR ZA NEKOE VREME, ZA DA POSTITE I DA MU SE MOLITE NA BOGA, I PAK SOSTANETE SE ZA DA NE VE ISKUSHA SATANATA, PORADI VASHETO NEVOZDRZHANIE" (IKorint.7:3-5). Taka, Sv. apostol Pavle gi sovetuva brachnite lugje, dodeka na bezbrachnite i nezhenetite im sovetuva da bidat celomudreni. Sv. apostol Pavle (IKorintjani 7:5-9) ne govori deka brakot ne e blagosloven, ako nema za cel potomstvo, kako shto tvrdish ti. Vprochem, cel na hristijanskiot brak e spasenieto, a osnova e ljubovta, dodeka potomstvoto (decata) se proizvod na ljubovta. Pogreshno e lugjeto da imaat polovi odnosi, a da se sprechuva zachnuvanjeto, no ima i bezdetni brakovi, koga zhenata ne mozhe da zabreni ili mazhot ne mozhe da ja oplodi, shto ne znachi deka brakot ne e blagosloven. Isto taka, pogreshno e da da se poistovetuvaat plotskite odnosi so duhovnosta. No, ni tvoeto svakjanje deka monashtvoto e posebna kasta ili klasa vo Crkvata, ne e ispravno.


P.S. Opasno e da se iskrivuvaat zborovite na svetitelite, ushte povekje, proizvolno i pogreshno da se tolkuvaat.






Изменето од Asya - 06.Декември.2008 во 05:42
Кон врв
rabani Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 02.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај rabani Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 02:45
eros+agapa+logos=svet brak megu mazot i zenata
mnogu od pravoslavnite otci ja smetaat hristijanskata ljubov kako agapa+logos
erosot e iskluchen kako telesno=animalistichki=satanistichki
megutoa dodeka adam i eva bea nepogresheni, adam za eva mislel deka e ubava i toa mu go kazal na bog
znachi eva seksualno go privlekuvala adam
inaku vo prosek vo evropa mazot pomisluva na sex 250, a zenata 40 pati na den
e sega isus imal chovechko telo,znachi plachel, se sozaluval, kolnel(smokvata ja prokolnal), jadel , piel i slichno
znachi gi imal site karakteristiki na chovek
po avtomatizam bi terbal;o da gi iam i site hirmoni koi potenciraat na seksualna priroda, kako shto gi imale adam i eva
dodeka po dogma , seksualnosta e posledica na padot na adam i eva , i adam i eva nemale megu sebe privlechnost i vrska bazirana na eros=seksualna ljubov, telesna pvlechnost, shto e non sens , zashto adam mu se zaleshe na bog
BOZE ZASHTO JA NAPRAVI UBAVA(SEKSUALNO, TELESNO PRIVLECHNA)
ZNACHI EROS POSTOESHE I VO EDEMSKATA GRADINA I NE E POSLEDICA NA PADOT NA ADAM I EVA
ISUS kaza deka toj ja poznaval prirodata na chovekot,a mnogu otci za zal i ne ja poznavale
znachi sekoj koj saka da go sledi patot na ISUS treba da ja spoznae prirodata na chovekot , vkluchitelno i seksualnata, a sakale nekoi da priznaat ili ne mazot i zenata uzivaat vo seksualnite odnosi, po bozja volja, bidejki i adam i eva se bozja kreacija
new age=duhovnost+nauka
VREMETO KOE SHTO DOAGA E VREME NA DUHOVNOSTA I NAUKATA, A NE NA TRADICUJATA I RELIGIJATA
                        GANDI GI

Изменето од rabani - 06.Декември.2008 во 02:46
DOAGA ISUS SO 200000 SVETII
ZA DA IM STAVI KRAJ NA SITE PROKLETII
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 01:25
Znachi nishto ne se dogovorivme, a ti dokazha deka nemozhesh da najdesh nitu eden soodveten citat.

Sepak blagodaram.
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
spiros Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај spiros Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 01:20
Shir ha Shirim е пишана од оној кој ја обожавал МУДРОСТА БОЖЈА (ХРИСТОС) повеќе од се. Пророчкиот писател бил под инспирација кога ја пишувал а самиот имал преку 999 љубовници.

На крајот заклучил дека сепак ...!

Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free,
in Time & Eternity!

БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...!



Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 01:09
Originally posted by spiros spiros напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Dali mozhe hristijanskite chlenovi da navedat citati od Isus, kako duhoven otec na Hristijanstvoto, za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, ksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema (ne nadvor od nea)?


Шалом месинџер!

Целото Писмо сведочи и упатува на суштината за СЛОВОТО БОЖЈЕ (ХРИСТОС)!
Ѕирни во Shir ha Shirim, мислам ќе најдеш тоа што бараш.




       




Spiros, ajde da se dogovorime drug pat koga kje replicirash da bidesh konkreten vmesto da postirash nekakvi opshti misli?

Znachi:

Ako mozhesh, navedi citati od Isus za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, seksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema (ne nadvor od nea).

Ako nemozhesh, kazhi deka nemozhesh da najdesh takvi, no ne me prakjaj jas da baram, bidejki toa ne prashuvam, OK?
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 00:31
Originally posted by Asya Asya напиша:


1. Brakot bi bil besmislen, koga mazhot bi se zhenel za da apstinira, i obratno. Vo toj sluchaj, lugjeto bi zhiveele so svoite brakja i sestri, i bi nemale potreba od brak.


Originally posted by Asya Asya напиша:

Iskluchoci ima sekogash, no tie se tolku retki, shto mozhe da se izbrojat na prsti. Znachi, ne e Bozhja Volja sekoj brachen chovek da se otstrani od svojata zhena, a Bog povikuva nekoi lichnosti vo iskluchitelni sluchai, kakov shto e sluchajot na Sv. Jovan Kronshtatski.


Овие два става се контрадикторни.

Originally posted by Asya Asya напиша:

Zatoa, mnogu e bitno, sekogash da e zadovolen od svojata zhena, i obratno, zhenata od svojot mazh, i ako se vozdrzhuvaat od polovi odnosi, toa da bide po dogovor.


Примерот со Свети Јован Кронштадски вели дека не мора секогаш да биде така. Тука немало договор - жената отишла да се жали кај владиката.

Originally posted by Asya Asya напиша:

No, sekoj treba da dejstvuva vo granicite na svojata sila. Amon go istoshtuval svoeto telo cel den na nivite, a chovekot koj sedi pred kompjuter, na internet, ili raboti so zheni po 8 chasa dnevno, dodeka svoevolno se otstranuva od svojata zhena, mozhe lesno da bide soblaznet.


Не се осветува оној кој копа на нива, или оној кој работи на компјутер, туку оној кој се подвизува во Божјата мудрост и го има очистено срцето од страстите.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 00:24
Во поново време, во православната Црква се појавуваат идеи на New Аge движењето (кое пак се потпира на паганизам и гностицизам) во поглед на телесните односи, или како што некои велат, осветување на еротските желби (=страсти).

Накратко, НСП (новиот светски поредок) вели дека сексуалноста е света, затоа што претставува споделување на енергија.

Слично на ова, еден православен отец (не споменувам кој) вели:
„Сексуалноста, т.е. интимните прегратки помеѓу мажот и жената и нивното телесно сплотување е свет олтар. Моментот кога љубовта ги води мажот и жената на сплотување на нивните тела е свет момент и свет чин. Телесното општење во бракот е акт на  рекреација, рестроктуирање на човештвото во микрокосмичка форма. “

Ајде да видиме што велат Светите Отци.

Свети Игнатиј Брјанчанинов:
„Не само секоја грешна емоција и грешна мисла ја раскинува врската на умот со срцето (која е цел на духовниот живот и состојба на вистинска молитва), дури и секоја природна помисла и чувство маскирано под плаштот на праведност, може да ја уништи таа врска, и да ги раздвои умот од срцето во спротивни насоки.“

Свети Марко Подвижник:
„Ако веќе не ја исполнуваме страста на телото, тогаш со Божја помош сите зла во нас лесно може да се отстранат.“

Свети Нил Синајски:
„Ако копнееш да се молиш во Духот, не надевај се на ништо телесно.“

Свети Григориј Римски:
„Бидејќи телесниот однос во бракот е пропратен со телесна страст, оние кои ја вршат добро е да се воздржуват од влегување во свето место (веднаш потоа), затоа што оваа страст не е непорочна. Давид кој вели - ете, во беззаконие сум зачнат и во грев ме роди мајката моја - не беше зачнат незаконски, но во озаконет брак. Но знаејќи дека бил зачнат во беззаконие (грешност), тагуваше дека е роден во грев. Велејќи го ова, тој не го условува телесното општење во брак како нечисто, но страста од таквото општење.“

И на друго место, истиот светител вели:
„Кога страста доаѓа на местото на желбата за деца, самиот акт на општење станува нешто, за што брачниците треба да жалат. Свети апостол Павле вели - ако не можат да се воздржат, нека се мажат - но веднаш потоа додава дека ова го вели поради допуштение, а не како заповед.  Ова допуштение, односот го озаконува, но не го прави добар, па кога зборува за допуштение, не вели дека односот е безгрешен.“

Свети Атанасиј Велики за псалм 50:
„Првичната замисла на Господ беше не да се раѓаме преку брак и распадливост, но нарушувањето на заповедтта, како резултат на Адамовиот грев, се појави бракот.“

Значи, Бог го создаде човекот без гревови, чист, подобен на ангелски чин. Телесното општење, како што можеме да видиме од Отците од погоре, е последица на падот. Но, некои современи отци на Црквата, денеска велат дека таа интерпретација на човековата состојба се однесува на Стариот Завет, и дека благодатта од Новиот Завет му дава друго значење на бракот.

Еве што велат:
„Современиот човек најпрвин треба да се врати кон земното, да се повзат со својата анималистичка природа, па потоа да станат кандидати за христијанска преобразба. Мора најпрвин да дојдеме до реалистичко искуство и прифаќање на нашите нечисти импулси и чувствата што доаѓаат со нив. Не треба да го следиме искушението тие импулси да ги отфрлиме. Треба да ја надополниме нашата анималистичка природа со љубов, а не треба да се одрекуваме од истата. Треба да разбереме дека сексуалната енергија, наместо да биде непријателска на божествената, може вистински да не` поврзе со Бога.“

Еден друг современ православен теолог вели:
„Енергијата во човекот која се манифестира како сексуална енергија го има својот извор длабоко во порите на суштествувањето. Тоа е енергија на живот, божествена по потекло и света по природа, и не престанува да биде света дури и кога нејзината употреба, преку игнорантност или зајадливост, се злоупотребува или изопачува.“

А еве што вели еден НСП:
„Нашата сексуална енергија е најблиска енергија до духот. Таа е најблиска енергија до божествената.“


Но, Свети Јован Дамаскин има подруго сфаќање за таквата сексуална енергија:
„Заповедта - множете се - не мора да подразбира телесно општење. Господ може да го зголеми човештвото и на друг начин, ако човекот ги зачуваше ненарушени заповедите до крај.“

А еве што вели еден наш современик, владиката Артемије:
„1. Црквата, која е верна на Господ Исус Христос, Светите Апостоли и Светите Отци, ја става девственоста на повисоко ниво од бракот;
2. Поради нашата слабост, Црквата го дозволува и бракот, го благословува, и го осветува. На тој начин таа го дозволува телесното соединување „во едно тело“, но тоа е благословено ако се работи само за потомство.
3. Црквата снисходи на нашите слабости, та ги толерира и односите во бракот кои се побудени од недостаток на самоконтрола (1 Кор. 7:5-9), и немаат за цел потомство. Но, таквиот треба да го види својот недостаток од самоконтрола, и смирено да се понизи пред Господ. Таквиот човек не треба да очекува да прими венци, но да се надева дека Господ ќе му се смилостиви заради неговата унизеност. Таквото допуштение не треба да се протолкува како толерирање на употреба на презервативи како мерка за незачнување.
4. Црквата не снисходи повеќе од тоа, и го смета за грев користењето на било кои средства кои го спречуваат зачнувањето. Тие што користат презарвативи, го сметаат сензуалното задоволство за цел на телесното општење.

Црквата на таквите ги одлачува од причест, а исто така ги одлачува тие кои не се држат до учењето на Апостолите, и не се воздржуваат од телесните страсти.“

Ова е во согласност на светоотечкото учење:

Свети Иринеј:
„Бог ги создаде мажот и жената за одржување на потомството.“

Свети Климент Александриски:
„Поради светоста во одржување на потомството, семето на мажот да не биде залудно исфрлано, ниту пак оштетувано, ниту пак залудно потрошено. Да се има телесен однос, надвор од одржување на потомството е повреда на природата.“

Свети Епифаниј:
„Тие (египетските еретици), практикуваат полови дела, но го спречуваат зачнувањето деца. Половите односи ги прават не за потомство, ами за да ги задоволат своите страсти - па тие подлежат на распадливост.“

Свети Јован Златоуст:
„Многумина платија со пари за да бидат бездетни, но тие имаат распадлива природа, затоа што не само што ги убиваат новородените, туку делуваат во спречување воопшто тие деца да почнат со живот.“

Блажени Августин:
„Тие општат на срамен начин, само за да ги задоволат страстите на нивните жени, а одбиваат да имат деца. Кога децата се одземаат од бракот, а продолжува телесното општење, сопрузите се бесрамни љубовници, сопругите блудници, а нивните брачни одаи постануваат бордели.“

И повторно блажени Августин:
„Телесното општење заради потомство е достојно во бракот. Но, сето што го надминува ова, не следи никакво оправдание, туку блуд. “

Се надевам ќе направите разлика меѓу светоотечкото поимање на сексуалноста, и толкувањето на некои современи теолози, кое е многу блиску до New Age учењето.


Изменето од makarios - 06.Декември.2008 во 00:43
Кон врв
Litvinenko Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 02.Декември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 52
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Litvinenko Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 06.Декември.2008 во 00:08
верувам дека кога поединците од овој форум кога и малку би вложиле својот труд и би нашле време да ги прочитаат постираните постови како исламот гледа кон сексуалните односи во брак, би ја виделе чистотата на Исламот и со која прецизност и јаснотија го објаснува начинот како човек да се заштити од несреќите и последиците кои настануваат во некои интимни ситуации
Кон врв
deshad Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 13.Мај.2008
Статус: Офлајн
Поени: 1350
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај deshad Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 23:43
Литвиненко, пофалби за твојот труд,каде јасно го нагласуваш исламскиот став до детали по ова прашање. Чисто ко солза. Аферим.
Кон врв
rabani Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 02.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај rabani Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 22:54
ami shto ako mazot ne e zadovolen od zenata?
ima li pravo da i pushti na primer porno film za da i pokazi kako treba taa da go zadovoli?
ili nekoe porno spisanie?
DOAGA ISUS SO 200000 SVETII
ZA DA IM STAVI KRAJ NA SITE PROKLETII
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 22:36
Originally posted by makarios makarios напиша:

Кога преподобен Амон станал полнолетен, неговиот чичко го оженил (бил сирак, па за него се грижел чичко му. На денот на свадбата, кога сите си разотишле, останал сам со својата невеста и и рекол:„Послушај ме, сестро, и стори го тоа што ќе ти го кажам: бракот во кој стапивме нималку не е подобар од девственоста, па така, добро би направиле ако не спиеме заедно, туку одвоено - за да ја зачуваме нашата девственост, и да му угодиме на Бога.“Кажувајќи го тоа, Амон извадил книга и почнал да и чита од Писмото, која невестата не била многу утврдена. Покрај тоа, Амон, по дадената му од Бога благодат, и сам ја поучувал да води чист и ангелски живот. Трогната, таа му рекла:„Господине мој, се согласувам на се` што ми кажуваш, и затоа што ти сакаш девствен живот - истото и јас го сакам, и ќе направам како ќе ми наредиш.“Тогаш Амон и рекол:„Сакам да живееме одвоено, ти во една куќа, а јас во друга.“Но, невестата, не сакајќи таква подвоеност, одговорила:„Не, господине мој, ќе живееме во една куќа, но ќе спиеме одвоено.“

Така се договорија, и тие почнаа да водат девствен живот во бракот. И нивниот брак стана градина во која цветат кринови на девственост, градина оградена со целемудреност и разладуван со роса на Светиот Дух. Во таков брак, тие останаа цели 18 години, поминувајќи го времето во големи подвизи: во пост и воздржување, во бдение и молитви, и телесна работа.

Девственицата работела во куќата, а Амон го истоштувал своето тело работејќи цел ден по нивите. Навечер, кога се враќал дома, со својата света сопруга, или подобро речено сестра, јадел по малку леб. Навечер и двајцата станувале на молитва. Рано во мугрите, Амон повторно одел по работа, работејќи доцна до ноќта. Така, овие двајца, во младоста своја, живееле како насред оган, и не согорувале: затоа што ги умртвиле своите земни органи - страстите.



Koj mozhe neka zhivee taka. No, sekoj treba da dejstvuva vo granicite na svojata sila. Amon go istoshtuval svoeto telo cel den na nivite, a chovekot koj sedi pred kompjuter, na internet, ili raboti so zheni po 8 chasa dnevno, dodeka svoevolno se otstranuva od svojata zhena, mozhe lesno da bide soblaznet. Zatoa, mnogu e bitno, sekogash da e zadovolen od svojata zhena, i obratno, zhenata od svojot mazh, i ako se vozdrzhuvaat od polovi odnosi, toa da bide po dogovor. Chitajte: Poslovici 5:15-19).



Изменето од Asya - 05.Декември.2008 во 22:44
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 22:27
Originally posted by makarios makarios напиша:

Желба била да живее девствено и во брак, без телесна врска со
својата сопруга. На почетокот, таа не сакала да го прифати тоа, и
заминала да се пожали на надлежниот архиереј. Тој го повикал отец Јован
и почнал долго да го убедува да се откаже од таа намера, затоа што и
самиот Бог го осветил и благословил бракот и светото и побожно живеење
во брак. Но бидејќи отецот бил упорен, архиерејот му се заканил со казна.Свети Јован Кронштатски му одговорил дека таква е волјата Божја, а не
негова, и дека во тоа ќе биде уверен. На излегување од митрополијата,
архиерејот целосно ослепел. Набрзо повикал по свети Јован, го замолил да му
прости и да се помоли за негово оздравување. Откако свети Јован се
помолил, овој прогледал и ја повикал сопругата на светителот да ја
поучи. Таа целосно ги прифатила неговите поуки.



Iskluchoci ima sekogash, no tie se tolku retki, shto mozhe da se izbrojat na prsti. Znachi, ne e Bozhja Volja sekoj brachen chovek da se otstrani od svojata zhena, a Bog povikuva nekoi lichnosti vo iskluchitelni sluchai, kakov shto e sluchajot na Sv. Jovan Kronshtatski.



Изменето од Asya - 05.Декември.2008 во 22:47
Кон врв
spiros Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 28.Јули.2008
Локација: На пат
Статус: Офлајн
Поени: 4490
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај spiros Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 22:19
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Dali mozhe hristijanskite chlenovi da navedat citati od Isus, kako duhoven otec na Hristijanstvoto, za ljubovta megju mazhot i zhenata, brakot, sopruzhnishvtoto, ksualnosta i se onoa sto vleguva vo ovaa tema (ne nadvor od nea)?


Шалом месинџер!

Целото Писмо сведочи и упатува на суштината за СЛОВОТО БОЖЈЕ (ХРИСТОС)!
Ѕирни во Shir ha Shirim, мислам ќе најдеш тоа што бараш.




       

Through the Blood of His Grace,
we are Forgiven and Free,
in Time & Eternity!

БОГ да го благослови Авраам, Исаaк, Израил ...!



Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Декември.2008 во 22:08
Originally posted by Zlatnik Zlatnik напиша:

Originally posted by Losho Losho напиша:

Originally posted by KINGDAVID KINGDAVID напиша:

... Toa e Bibliskiot stav .


Od kade znaesh deka e takov bibliskiot stav?
Јас и во темата за абортус, каде се почна оваа тема, прашав дали и каде во библијата е „регулирано“ прашањето за сексот. Но, не се најде јунак тоа да ми го каже. Незнам дали не се сака да се одговори или едноставно не го пишува. Ако е првото, во ред е, но ако е второто, тогаш од каде е таа „забрана за секс“, освен во случаи за репродукција?И, Спиросе, не си во право кога велиш:
Originally posted by spiros spiros напиша:

Златник, тоа го знае секој мајмун, но секој неможе да дознае она што ЧЕДАТА НА МИЛОСТА БОЖЈА го знаат!     
Токму овој став на православните, секс само за репродукција,  (не го знам ставот на другите теологии) е многу поблизок до мајмуните, а не како што велиш ти. И не само мајмуните туку и сите останати животински видови. Тие неможат да ја спознаат милоста божја. Само тие имаат секс заради продолжување на видот. А за разлика од нив, луѓето практикуваат секс и заради сопствено уживање, опуштање, заради приближување со партнерот, едноставно заради усреќување на луѓето. Сепак, мислам дека и на бог ќе му биде мило ако луѓето се среќни. Зарем не? Ако вашиот одговор е „да“, тогаше во ред, значи се согласуваме. Но, што ако вашиот одговор е „не“, баш ме интересира какви аргументи ќе најдете за тоа, дека на бога не му е мило луѓето да бидат среќни?Р.Ѕ. Не сакав прв да ја дадам оваа паралела со животните, (бидејќи не сакав некој погрешно да ме разбере), но штом ти ја „потегна“ работата, овој  е мојот одговор.


Vo Biblijata ima odgovor i se regulirani site prasanja kako covek treba ispravno da zivee.

Vo edno si potpolno vo pravo: Covekot ne e zivotno, covekot saka da crta, saka da cita,saka da pisuva poezija, saka da igra i da gleda fudbal, saka da istrazuva i razmisluva za duhovni raboti, saka da ima zadovolstvo i vo seksot , saka da komponira muzika, saka da gleda filmovi, itn.

Covekot e unikatno sustestvo zatoa sto za razlika od zivotnite toj ima razum i saka da uziva vo zivotot.

Na pr. Kolku pati sme se voodusevuvale na vinozito ili na zajdisonce?

Zamisli nekoe tele ili kuce da se voodusevuva na zajdisonce ili da gleda vinozito? Smesno e da se sporeduva covekot i zivotnite

Istata rabota e i za seksot kako dar od Boga , samo vo ramkite na bracnoto ziveenje
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2930313233 36>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,172 секунди.