IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > АРХИВА > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - БИБЛИЈАТА И НАУКАТА
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

БИБЛИЈАТА И НАУКАТА

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345 63>
Автор
Порака Обратен редослед
brza Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 06.Февруари.2006
Локација: vidiFOTOupotpis
Статус: Офлајн
Поени: 34534
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај brza Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 04.Октомври.2007 во 22:07
eve vi go gospodot,...ushte malku,...ama ,..koga i da e ,..ke bide!,...sepak djabe,...i toa ke si go svrtite vo "negova" polza,..,..a,mozebi sakate za 7 dena da bide ,..e,pa  toa samo ,...bog ,..go moze,..смеење

Синтетички живот – кај и да е!

Ширум светот, групи научници се обидуваат да креираат живот од ништо и се’ повеќе се доближуваат до остварување на такво чудо.

Експертите очекуваат во наредните три до 10 години да стигне потврда од оние што се занимаваат со релативно непознатата област на „мокар вештачки живот“.

„Тоа ќе биде огромна работа и сите ќе разберат за неа. Зборуваме за технологија што би можела да го промени светот на прилично фундаментален начин – всушност на начин кој е невозможно да се предвиди.“, смета Марк Бедо од ProtoLife од Венеција - еден од оние што учествуваат во трката.

Појавувањето на првата синтетичка клетка – која ќе биде направена од основните состојки на ДНК – можеби и не им звучи бомбастично на лаиците. Ако ништо друго, поради тоа што ќе се гледа само со помош на микроскоп.

„Креирањето протоклетки има потенцијал да фрли нова светлина врз нашето место во универзумот“, вели Бедо. „Ќе биде разоткриена една од неколкуте фундаментални мистерии за креацијата во космосот и нашата улога.“

Повеќе научници веруваат дека животните форми од човечко производство ќе претставуваат потенцијал за решавање на еден куп проблеми, од лечење болести до заробување на гасови што предизвикуваат ефект на стаклена градина и уништување на токсичен отпад.

Според Бедо, во моментов има три оновни пречки за креирање на синтетички живот:

* Контејнер или клеточна мембрана што ќе штити од лоши молекули, ќе ги пропушта добрите и ќе може да се дели (мултиплицира).

* Генетски систем што ги контролира функциите на клетката, оспособувајќи ја за размножување и мутирање како реакција на промени во околината.

* Метаболизам, кој ќе извлекува сурови материјали од околината (храна) и ќе ги претвора во енергија.








Patriotizmot e poslednoto skrivalishte na kriminalcite.-Albert Einstein
Mokjta od sekogash privlekuvala lugje so nizok moral.-Albert Einstein
Кон врв
transcript Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Септември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 78
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај transcript Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 29.Септември.2007 во 14:57
Originally posted by transcript transcript напиша:

vo Biblijata ima nekolku stihovi koi moze da se protolkuvaat kako "naucni" i od niv moze da se izvleci do nekade nekoja naucna vistina. Poveketo Bibliski stihovi se protiv sovremenite naucni dokazuvanja.
 
Originally posted by EvAngelos EvAngelos напиша:

Originally posted by transcript transcript напиша:

vo Biblijata ima nekolku stihovi koi moze da se protolkuvaat kako "naucni" i od niv moze da se izvleci do nekade nekoja naucna vistina.

 
Ова би било точно тврдење само доколку зборот "Библијата" се замени со зборот "Коранот" голема%20насмевка
 
moeto tvrdenje (koe e zemeno od vasa strana i na nego se upotrebeni nozicni) e vistinsko tvrdenje vo negovata celosna originalna forma.
 
 
Suum Cuique - Cicero
Кон врв
Miralem1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1548
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miralem1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Септември.2007 во 14:12
Originally posted by DAIJA DAIJA напиша:

Ne zamenuvaj mnogu, tuku placi si vrz milijardata naucni i istoriski greski vo Biblijata!!!!!
големо%20гушкање
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Септември.2007 во 09:04
Ne zamenuvaj mnogu, tuku placi si vrz milijardata naucni i istoriski greski vo Biblijata!!!!!
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
EvAngelos Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Doulos Evangelos

Регистриран: 28.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 9913
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај EvAngelos Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Септември.2007 во 08:55
Originally posted by transcript transcript напиша:

vo Biblijata ima nekolku stihovi koi moze da se protolkuvaat kako "naucni" i od niv moze da se izvleci do nekade nekoja naucna vistina.

 
Ова би било точно тврдење само доколку зборот "Библијата" се замени со зборот "Коранот" голема%20насмевка
Посветен на изворното христијанство проповедано од Христос и апостолите.
Кон врв
Miralem1 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Март.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1548
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Miralem1 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 28.Септември.2007 во 01:14
Originally posted by belichka belichka напиша:

 
Originally posted by DAIJA DAIJA напиша:

ТОА ТИ Е ЗАПЛЕТКАНО ПОВЕЌЕ ОД ШПАНСКА СЕРИЈА!!!!
 
 
mozete da si treskate gluposti i taka nikoj ne ve cita....намигнување
 
Me potseti na eden Grafit;
 
Vo nekoe Javno WC pisuvalo:
Masmi me sledi na sekade.
A ispod toa:
LAZE !
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
Кон врв
transcript Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Септември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 78
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај transcript Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Септември.2007 во 17:17
Originally posted by DAIJA DAIJA напиша:

Tocen odgovor, 5 poeni!
 
odgovorite treba da proizlezat od proucuvanje na Biblijata i naucnite otkritija.
 
Suum Cuique - Cicero
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Септември.2007 во 15:32
Tocen odgovor, 5 poeni!
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
transcript Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 24.Септември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 78
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај transcript Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 24.Септември.2007 во 13:43

vo Biblijata ima nekolku stihovi koi moze da se protolkuvaat kako "naucni" i od niv moze da se izvleci do nekade nekoja naucna vistina. Poveketo Bibliski stihovi se protiv sovremenite naucni dokazuvanja.

Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 18.Септември.2007 во 15:35
ТОА ТИ Е ЗАПЛЕТКАНО ПОВЕЌЕ ОД ШПАНСКА СЕРИЈА!!!!
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
postariot brat Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Мај.2007
Статус: Офлајн
Поени: 491
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај postariot brat Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 05.Септември.2007 во 12:29
Dobro neka posledniot del od evangelieto po Marko e dodaden iako smetam deka e dovolno vdahnoveno sepak i neka ne e , ama sepak sekoj koj saka da stane vernik treba da gi procita sobornite poslanija na sv. Petar, vrz kogo i rece Isus Hristos prorokot i mesijata i sinot bozji i patot, i vistinata a so toa i edno so boga koga rece deka vrz petar ke ja izgradi svojata crkva zosto kaj nego ne se pisuva tolku objektivno za nastanite ami toj e subjektiven kako sto e i vsusnost vistinskata vera Iskreno i subjektivno cuvstvo vo sekoj koj poveruva.

Изменето од postariot brat - 05.Септември.2007 во 12:32
Od iskona, do denes, a i vo vecnosta sekogas so nas e postariot brat Hristos, zosto se smiluva na nas i ni dade sansa da poveruvame, i da se nareceme ceda bozji.
Кон врв
ПРОСВЕТИТЕЛОТ Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 09.Февруари.2007
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 61
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај ПРОСВЕТИТЕЛОТ Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 14.Јули.2007 во 16:04
 
 
 
      Евангелие според Марко

 

Тоа е најкусо од сите четири евангелија. Тоа во­ед­но е и најстарото, но поради тоа не е книга на еден апо­с­тол: во нај­добар случај, тоа е книга која ја редигирал ученик на еден апостол.

О. Кулман напишал дека не го смета Марко за уче­ник на Исус. Но, на оние, на кои авторството на ова Еван­гелие на еден апостол, на Марко, би можело да им биде сомнително, тој им го привлекува вниманието со зборовите: Матеј и Лука не би го користеле ова Еван­гелие, како што тоа веќе го сториле, ако тоа на­вис­тина не било базирано на еден апос­тол. Но, ова овде не е решавачки аргумент. О. Кулман како пот­вр­да за своето оградување, исто така, наведува дека во Но­виот Завет често се спомнува некојси ,Јован, наре­че­н Марко, но овие наведувања не содржат спомени за авторот на Евангелието, а самиот текст на Марко не го наведува ав­торот.

Сиромаштвото на инфромации во врска со ова пра­шање ги навело коментаторите да земат детали кои изгледаат неверојатно, како што е овој: под изго­во­рот дека Матеј е един­ствениот евангелист кој во сво­јата приказна за Маката проповеда епизода за еден млад човек кој како облека имал само еден чаршаф и кој, кога сакале да го фатат, го остава чаршафот и бе­га (Марко, 14, 51-52), некои го извлекле за­клу­чо­кот де­ка младиот човек можеби бил Марко, верни­от уче­ник кој настојува да го следи учителот (екуменски пре­­вод); според другите, пак, овде може да се види во ова лично сеќавање знак на автентичност, еден ано­ни­мен пот­пис, кој докажува дека тој бил очевидец (О. Кулман).

Според овој автор, бројните реченични пресврти ја пот­кре­пуваат хипотезата според која авторот би имал евреј­ско по­текло, но присуството на лати­низ­ми­те може да суге­рира дека тој своето евангелие го пи­шу­вал во Рим. Тој им се обра­ќал на христијаните кои не живеат во Палестина и се гри­жи да им ги објасни ара­мејските изрази кои ги употребу­ва.

Навистина, традицијата сакала во Марко да го ви­ди пратеникот на Петар во Рим, базирајќи го ова на пр­вото пос­ла­ние на Петар (ако тој воопшто е авто­рот). Петар им пи­шу­вал на оние, на кои им било на­ме­не­то посланието: Заед­ни­ца­та на избраниците во Ва­ви­лон ве поздравува, како и Мар­ко, мојот син. Ва­ви­лон е веројатно Рим, читаме во ко­мен­та­рите на еку­мен­скот превод, оттаму се смета дека е до­пуш­те­но да се изведе заклучок дека Марко кој бил со Пе­тар во Рим, е евангелист... Дали резонирањето од овој вид го на­вело Папиј, бискупот во Хиерополис, околу 150-та го­дина да му го припише Евангелието за кое станува збор, на некој­си Марко, за кого велат дека бил пре­ве­ду­вач на Петар, а исто така и соработник на Павле?

Од оваа перспектива, Евангелието според Марко се да­ти­ра по смртта на Петар, значи најрано меѓу 65 и 70-та го­ди­на според екуменскиот превод, а околу 70-та го­дина спо­ред О. Кулман.

Самиот текст неспорно го манифестира првиот го­лем недостаток: тој е редигиран без никаква грижа за хроноло­гијата. Така, на почетокот од својата при­каз­на (1, 16-20), Марко ја става епизодата за четирите ри­бари кои Исус ги придобива за следбеници, едно­став­но кажувајќи им: Врвете по Мене и Јас ќе ве нап­ра­вам ловци на луѓе, иако воопшто не ги познавал. Еван­гелистот, освен тоа, пројавува целосно отсуство на уверливост.

Како што тоа го кажал Р. П. Роге, Марко е не­вешт пи­са­тел, најбедниот евангелист, тој воопшто не знае да ком­понира расказ; коментаторот ја пот­кре­п­ува својата забе­лешка со цитирање на еден дел, кој збо­рува за воспоставу­вањето на дванаесетте апостоли чиј доследен превод е след­ниот:

Потоа се искачи на гората и ги повика при Себе оние, кои Сам ги одбра, и тие дојдоа при него. Избра два­наесетми­на да бидат со Него, и да ги праќа да про­по­ведаат; и да имаат власт да лекуват болести и да из­го­нуваат бесови: првиот Симон кого го нарече Петар (Марко 3, 13-16).

Во некои епизоди, тој е во противречност со Матеј и Лука, како што тоа го спомнавме погоре во врска со зна­кот на пророкот Јона. Дури и повеќе, во врска со зна­ците кои Исус им ги дава на луѓето во текот на сво­ја­та мисија, Марко проповеда (8, 11-12) една епизода на ко­ја не може да и се верува:

И излегоа Фарисеите и почнаа да се препираат со Не­го, па искушувајќи Го, Му бараа чудо од небото. А Тој воздивна длабоко и рече: ,Зошто овој род бара чу­до? Вистина ви ве­лам: нема да се даде чудо на овој род.‘ И кога ги остави, пак влезе во коработ и премина на другата страна.

Ова, без сомнение, е тврдење што доаѓа од Исус, за него­вата намера да не изврши никакво дело кое би мо­жело да изгледа натприродно. Така, коментаторите на екуменскиот превод на Библијата, чудејќи се што Лу­ка изјавува дека ќе даде само еден знак – оној на про­рокот Јона (види: Евангелие според Матеј), сме­та­ат дека е парадоксално тоа што Марко вели дека не­ма да му се даде чудо на овој род, потоа, забе­ле­жу­ва­­ат тие, чуда кои самиот Исус ги претставува како зна­­ци (Лука 7, 22 и 11, 20).

Целината на Евангелието според Марко службено е призната како канонска. Но, сепак на крајот од не­го­во­то Евангелие (16, 9-20), според модерните автори, е по­доцна до­дадено дело. Екуменскиот превод тоа мно­гу експлицитно го сигнализира.

Овој завршеток не е содржан во двата најстари ком­плет­ни ракописи на евангелијата, Codex Vaticanicus и Codex Sinaiti­cus, кои датираат од VI век. О. Кулман, во врска со тоа, пишува: Поновите грчки ракописи и не­кои верзии на ова место додале еден заклучок за ука­жу­вањата кој не е на Марко, туку е извлечен од дру­ги­те евангелија. Навистина, верзиите на овој додаден зав­ршеток се бројни. Во текстовите постои дури и дру­га верзија, понекогаш кратка (и двете се реп­ро­ду­ци­ра­ни во екуменскиот превод), понекогаш долга верзија со еден додаток, а понекогаш и двете верзии.

Р. П. Каненгисер вака го коментира овој зав­рш­е­ток: Последните стихови веројатно биле отфрлени за вре­ме на службениот прием (или на изданието на­ме­не­то за широката јавност) на неговото дело во заед­ни­ца­та која за тоа гаранти­рала. Ниту Матеј, ниту Лука, ни­ту пак a fortiori Јован не го познавале делот кој не­дос­ти­гал. Но, сепак празнината била недопустлива. Многу по­доцна, кога сличните списи по Матеј, Лука и Јован ве­ќе биле достапни за сите, компилиран е достоен за­вр­шеток за Евангелието според Марко, со земање еле­мен­ти лево и десно од другите евангелисти. Лесно би мо­­же­­ле да се откријат деловите на оваа збирка, со рас­пар­­чу­ва­ње на Евангелието според Марко (16, 9-20). Би се до­била по­кон­кретна претстава за слободата со која се третира ли­те­ра­турниот вид на евангелиското рас­ка­жу­вање, сè до прагот на II век.

Толку отворено признание за постоењето на чо­веч­ката ма­нипулација во текстовите на Светите Пис­ма ни даваат овие одрази на еден голем теолог!
 
      Продолжува
Не биди како оној кој го собира знаењето на учените и мудроста на мудрите, а кон Вистината се однесува како еден од глупавите.
Кон врв
Gideon Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 302
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Gideon Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Јули.2007 во 13:02
I vo Sejtani i Dervisi i FAkiri i Dzinovi i sto se uste ne....
In God we Trust!
God Bless our Land!
Кон врв
DAIJA Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 08.Февруари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 1668
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај DAIJA Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 12.Јули.2007 во 10:01
Bidete ozbilni!
 Ili pak ne vi odgovara, pa menuvate muabeti?
Videte, gi obvinuvanjata (gledistata) na prosvetitelot, i vednas kje se otkazete od risjanstvoto! Pa normalno, 21 vek sme. Koj e glup da veruva uste u grobovi imrtovci!
 
 
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345 63>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,188 секунди.