|
Само за грешници! Новиот Почеток |
Внеси реплика | страница <12345 10> |
Автор | ||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Каде историјата вели такво нешто? Има некаде запис за учество на жените во богослужбите? Пријателе, кога говориш за историски извор, спомени го истиот, наведи каде се наоѓа, како може да се дојде до истиот и слично, за да може навистина, барем оние кои се интересираме за некои нешта, да можеме да побараме, да прочитаме, да анализираме. Јас никаде не велам дека немало можеби и такви, но тоа не било така масовна појава меѓу Христијаните, дури и пред Ирениј. Ирениј, пак ќе кажам, не бил единствен кои ги имал тие ставови. Тука бил Поликарп, од кого Ирениј ги примил своите верувања, а и тука се и многумина други од тој период. Ќе повторам, науката никаде не го обвинува Ирениј за некаков фалсификат или нешто слично. Тоа го правиш ти. А да не говорам дека и науката сеуште не ги отфрла сите посланија за кои говориш ти. Пример за тоа е она до Тит. Науката сеуште не го кажала последниот збор и е поделена по прашањето за ова послание. Изменето од Македон - 13.Август.2011 во 17:59 |
||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Seto vreme ti govorish za katolichko-pravoslavnata istorija i tradicija.
Istorijata veli deka vo prvite desetletija na prahristijanstvoto zhenite imale ramnopravna crkovna pozicija so mazhite. Ako Isus ne go promoviral toa zarem kje se sluchela takva revolucija vo dotogashnite organizirani veri ? Rabotite pochnale drastichno da se menuvaat duri 200 godini posle Hrista pod silnoto vlijanie na evrejskata tradicija, a osobeno na onie koi podocna se definiraat kako Katolichko-Pravoslavni, koi vo toa vreme kako glaven glasnogovornik na doktrinata vo formiranje go imale Irenij, chovekot koj za da gi izdejstvuva svoite lichni idei i zhelbi pribegnal duri i do vmetnuvanje lazhni dokumenti kako bozhemni originalni Pavlovi pisanija. Treba da se zainteresirash za istorijata na toj period za da se informirash za vistinata na zbidnuvanjata koi podocna kje rezultiraat so kapitalni doktrinski reshenija vo Katolichko-Pravoslavnata institucijalizirana Crkva. |
||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Убаво велиш пријателе, Марија Магдалена била прогласена за рамноапостолна, но не и Апостол. Никаде Христос не одбрал женски Апостоли. Точно е дека одбирал женски следбенички, но никаде не одбрал жени Апостоли. Во Црквата не поставил жени учителки, епископи, ниту презвитери, а ни ѓакони. Службата во Црквата остана само на мажите. Не постојат сведошства за жена Епископ, презвитер или ѓакон. Од она со што располагаме како историски извор, дури ниту Пресвета Богородица, најпочитуваната жена и од самите Апостоли,а и од раните Христијани мошне попочитувана и од рамноапостолната Марија Магдалена, не направила нешто спротивно на она што останало како традиција во Црквата. Јас немам што да одбирам. Тоа што Христос го поучуваше, не е спротивно на она што го поучуваше св. Апостол Павле за јас да морам да одбирам. Јас сметам дека жената има право да игра улога во поучувањето, да го шири учењето, но согласно се она што е напишано, не може да биде епископ, ѓакон или презвитер или да има друга функција во Црквата. Патем, доколку јас не ги почитував жените, зарем ќе ја почитував Пресвета Богородица и нејзината улога во се она што се случувало? И Таа била жена. |
||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Ako imash pred sebe dve opcii - ednata pozitivna i drugata negativna, togash koja kje ja odberesh? Od ednata strana go imame Isus koj go premavnuva Zakonot i otvoreno gi vovlekuva zhenite vo diskusija, gi sobira ramnopravno so site svoi sledbenici, a na Marija dava i ramnoapostolsko mesto vo svojata grupa... dodeka od druga strana ima Pavlov citat (koj spored svojata poraka stoi vo kontradikcija so drugi negovi citati) koj veli deka zhenite treba da se bezglasni vo crkvata i namesto da se ramnopravni, da bidat potchineti i da se pokoruvaat kako shto veli Zakonot, onoa shto Isus go premavna i shto go sledea prvite prahristijani. I shto kje odberesh sega ti ? Kje go sledish Isusoviot primer za postavuvanje ramnopravnost na mazhite i zhenite pred negoviot Otec ili kje gi segregirash i na zhenite kje im ja namaluvash vrednosta spored stariot evrejski Zakon sleden od farizeite ? Изменето од Messenger - 13.Август.2011 во 17:08 |
||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||
Marinceska
Група Регистриран: 07.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 89 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Marinceska , со змија се преставува времето,твоето време. Главата е твојот почеток,а крајот - смрта Да ја фатиш змијата за опашката тоа значи да ја допреш смрта,постојано да ја држиш смрта во раката,а да се потпираш на почетокот,односно да пиеш вода од самиот извор,каде минатото,иднината и сегашноста е едно или вечност.
За ова толкување ве прашав каде е пророштвото за Христа овде!!! |
||||
Marinceska
Група Регистриран: 07.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 89 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
1 Koринтјаните 14,34 Жените да молчат во црквите; зашто ним не им е дозволено да зборуваат, туку да се покоруваат, како што вели Законот. 14,35 Ако сакаат да научат нешто, нека ги прашаат своите мажи дома, зашто е срамно жената да зборува во црква.
Точно е дека Законот тоа го вили. Но ние знаеме која е улогата на Законот. Ние поново родените не сме под Законот туку преку милоста. Ние се покроуваме на нашите пастири и на ова што е напишано во Библијата. Незаборавај те дека се два Закона: Законот на гревот и Законот на живот на Духот. |
||||
alf
Сениор Регистриран: 15.Септември.2009 Статус: Офлајн Поени: 631 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
.
Изменето од alf - 19.Септември.2011 во 08:21 |
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Ама св. Апостол Павле го напишал и ова: 1 Koринтјаните 14,34 Жените да молчат во црквите; зашто ним не им е дозволено да зборуваат, туку да се покоруваат, како што вели Законот. 14,35 Ако сакаат да научат нешто, нека ги прашаат своите мажи дома, зашто е срамно жената да зборува во црква. |
||||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Marinceska, воопшто нема потреба од философии, св. Апостол Павле е мошне јасен. И покрај тоа што тој ги изедначува мажот и жената, тој не дозволува жената да учествува во богослужбата. Мошне јасно. Затоа и кажав дека нема потреба од философии. св. Апостол Павле кажал дека жената во Црква треба да молчи. Секако, тоа не значи дека воопшто не треба да праша нешто. |
||||
Marinceska
Група Регистриран: 07.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 89 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Originally posted by Marinceska Marinceska , со змија се преставува времето,твоето време. Главата е твојот почеток,а крајот - смрта Да ја фатиш змијата за опашката тоа значи да ја допреш смрта,постојано да ја држиш смрта во раката,а да се потпираш на почетокот,односно да пиеш вода од самиот извор,каде минатото,иднината и сегашноста е едно или вечност. Каде е сведоштвото за Христа во ова. Библијата од почетокот до крајот е слово на спасението , слово за Спасителот Исус Христос. Poveli. Евреите: 13:20 А Бог на мирот, Кој преку крвта на вечниот завет Го изведе од мртвите Великиот Пастир на овците, нашиот Господ Исус, За кого е спасението,за праведните или грешните?
Ве прашав каде е сведоштвото за Христа во протолкуваното. Праведните се спасени преку вера, но тие ја извршуваат Божјата волја преку сведоштво на евангелието на грешниците за да создадат мир помеѓу Бога и грешникот та и тој грешник да постане праведен (чедо Божјо) Во цитатот од Евреите не вели ништо за змијата ниту за стапот!!! |
||||
alf
Сениор Регистриран: 15.Септември.2009 Статус: Офлајн Поени: 631 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
.
Изменето од alf - 19.Септември.2011 во 08:22 |
||||
Marinceska
Група Регистриран: 07.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 89 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Ако Бог поделил,ти стремисе да споиш,а не да ја зголемуваш разликата. Да бидеш миротворец. Љубовта ги спојува мажната и жената,колку ли голема љубов и вера ќе ти треба, светлината и темнината да ги споиш. Односно во праведник и грешник да нема разлика. Симнисе се во безданата и испитаја темнината,после качисе на небото и испитаја светлината. Сама провери дали се верни зборовите во Библијата:
Ова е е библиски. Значењето на миротворец е да преку сведоштвото за Христа да го помириш грешникот со Бога. Сигурено е да има разлика помеѓу праведен и грешник, погледано од Божја погледна точка. Па што има Бог заедничко со гревот или Исус со Сатаната? Оние кои се пеколот не можат да одат во небесата и обратно (параболата за сиромавиот Лазар и богатиот Лазар) |
||||
Marinceska
Група Регистриран: 07.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 89 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Marinceska , со змија се преставува времето,твоето време. Главата е твојот почеток,а крајот - смрта Да ја фатиш змијата за опашката тоа значи да ја допреш смрта,постојано да ја држиш смрта во раката,а да се потпираш на почетокот,односно да пиеш вода од самиот извор,каде минатото,иднината и сегашноста е едно или вечност.
Каде е сведоштвото за Христа во ова. Библијата од почетокот до крајот е слово на спасението , слово за Спасителот Исус Христос. |
||||
Marinceska
Група Регистриран: 07.Август.2011 Статус: Офлајн Поени: 89 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||
Marinceska, некаде прочитав дека ти пиша дека христијанинот откако ќе направи грев не треба да бара прошка за тој грев од Бог. (Поправи ме ако погрешно сум прочитал). Но како тогаш го толкувате оној дел од Исусовата молитва каде Исус не поучува меѓу другото да бараме од Бог да ни ги прости гревовите: „ прости ни ги нашите гревови, зашто и ние самите му ги проштаваме на секој наш должник“ (ев. Лука 11:4, Библијата)
Реков дека праведникот кој станал праведник преку правилна вера во Христа не смее повторно да бара прошка за направениот грев затоа што тој/таа со тоа го распнува Христа во неговото/нејзиното срце. Да. Евреите 6: 5-6:„ О, откако вкусија од добриот збор Божји и од силите на идниот век, 6 отпаднаа, - не е можно пак да бидат обновени за покајание, кога повторно со себеси го распнуваат Синот Божји и Го хулат.“ Овде вели откако го вкусија добриот збор т.е откако постанаа праведни пред Бога преку вера. Отпаѓањето овде е неверието дека Исус некако бил неспособен да ги земе и премавне сите гревови на светот. Вели дека не е можно да бидат обновени за покајание, т.е. Бог ни испрати еден Спасител. Исус нема повторно да дојде на земјава и пак да оди по патот по кој одеше за да повторно страда и да го спаси “неверникот“ (кој исто се спомнува во библијата да е еретик) од гревот. Спасението е СВРШЕНО и СОВРШЕНО. Господовата молитва е вака: 1. Оче наш кој си на небесата! Кој може да му рече на Бога Оче наш ако не оној кој е роден од Него! Кој може да му рече на Бога Оче ако не верува дека Оној Кој слезе од небесата Исус Христос е Бог! Зарем грешникот има некакво право да му рече на Бога Оче наш? Тој/таа не го познал Бог за вистински негов/нејзин Отец. Зашто вели во Писмото на сите кои Го примија, сите кои веруваат во Неговото име, им даде можност да станат синови Божји Јован 1:12 Мк Библија 1990 год.) 2. Да се свети името твое да дојде Царството Твое, да биде волјата Твоја како на небото така и на земјата! Преку славата(благодарноста) и проповедта(сведоштвото) од праведните кои се секојдневно оддадени кон Бога се слави и свети Божјото име. Царството Божјо веќе дојде, за тоа и сведочеше Јован Крстителот (Царството е наближи рече а со Христа и дојде) и Исус Самиот. Овде тоа значи да биде вистината за вашето евангелие ширум светот распространета и да се познае вистината како што се знае на небото така да се познае и во срцата на сите луѓе. (Молитва за оние кои сеуште не се спасени)(Тројца се кои сведочат на небесата и Тројца се кои сведочат на земјата и овие се согласни, т.е. сведочат за делото Христово за крштевањето и крвта на Крстот кои ја исполнаа Божјата правда) 3. Нашиот насушен леб, давај ни го секој ден! Учи не секој ден за љубовта ваша и обезбеди не со се што ни е потребно (материјали, храна, пари) за распространување на вашето евангелие) 4. Прости ни ги нашите гревови, зашто и ние самите му ги проштаваме на секој должник! (Фала Ти Оче за Господа Исуса Христа кој го испративте да прими крштевање со кое ги одзеде сите гревови на целиот свет преку рацете на Јован Крстителот и ја исплати казната за сите гревови, ни даде нас совршено и вечно искупение од грев. Ние веруваме дека сме еднаш засекогаш опростени за сите гревови и како опростени и ние можеме да им опростуваме на оние кои ни се нам должници зошто Вие Боже ги очистивте и нивните гревови) 5. И не нè воведувај во искушение, но избави не од злото!” (Чувај не Оче секој ден , грижи се за нас секој ден и не давај им на злите да не искушуваат)(книгата Јов) Грешникот кој сеуште не е спасен, а сака да ја искаже оваа молитва кон Бога кај строфата која вие ми ја посочивте треба да признае дека сеуште не е спасен од гревовите и дека погрешно верува во Бога и така да бара од Бога помош за да се сретне со Спасителот Исус. Тогаш Бог навистина на грешникот ќе му испрати праведник на патот за да му сведочи за евангелието Христово и да биде спасен. Грешникот не може на Бога да му рече Оче мој туку тој вели Господи Боже Создадителе на небото и земјата , те молам помогни ми. Со ова тој вели дека слушнал за Бога дека е Господ и дека има искрена желба да верува во Него. Овде грешникот признава дека Бог е Еден. Тоа е едноставно: Ако човекот е опростен за сите свои гревови тој/таа може и да им ги опрости гревовите и на други.(не велам овде дека праведникот е бог туку праведникот преку сведоштвото за Христа го посочува човекот кој погрешил дека и двајцата се луѓе и дека и двајцата се опростени пред Бога преку вера во вистинското евангелие. Ако праведникот не го направи ова, тој /таа му направил место на Сатаната да го мачи братот и така може и накрај да се убие заради тоа. Тука е најден Духот на полза). праведникот може да опрости грев затоа што тој/таа ја познал Божјата милост и љубов за човештвото и сака да секој човек биде спасен, та така да се исполни Божјата волја во секое срце. |
||||
Внеси реплика | страница <12345 10> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |