IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Само за грешници! Новиот Почеток
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Само за грешници! Новиот Почеток

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345 10>
Автор
Порака Обратен редослед
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Август.2011 во 17:58
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Seto vreme ti govorish za katolichko-pravoslavnata istorija i tradicija.

Istorijata veli deka vo prvite desetletija na prahristijanstvoto zhenite imale ramnopravna crkovna pozicija so mazhite. Ako Isus ne go promoviral toa zarem kje se sluchela takva revolucija vo dotogashnite organizirani veri ? Rabotite pochnale drastichno da se menuvaat duri 200 godini posle Hrista pod silnoto vlijanie na evrejskata tradicija, a osobeno na onie koi podocna se definiraat kako Katolichko-Pravoslavni, koi vo toa vreme kako glaven glasnogovornik na doktrinata vo formiranje go imale Irenij, chovekot koj za da gi izdejstvuva svoite lichni idei i zhelbi pribegnal duri i do vmetnuvanje lazhni dokumenti kako bozhemni originalni Pavlovi pisanija.

Treba da se zainteresirash za istorijata na toj period za da se informirash za vistinata na zbidnuvanjata koi podocna kje rezultiraat so kapitalni doktrinski reshenija vo Katolichko-Pravoslavnata institucijalizirana Crkva.


Каде историјата вели такво нешто? Има некаде запис за учество на жените во богослужбите? Пријателе, кога говориш за историски извор, спомени го истиот, наведи каде се наоѓа, како може да се дојде до истиот и слично, за да може навистина, барем оние кои се интересираме за некои нешта, да можеме да побараме, да прочитаме, да анализираме.

Јас никаде не велам дека немало можеби и такви, но тоа не било така масовна појава меѓу Христијаните, дури и пред Ирениј. Ирениј, пак ќе кажам, не бил единствен кои ги имал тие ставови. Тука бил Поликарп, од кого Ирениј ги примил своите верувања, а и тука се и многумина други од тој период.

Ќе повторам, науката никаде не го обвинува Ирениј за некаков фалсификат или нешто слично. Тоа го правиш ти. А да не говорам дека и науката сеуште не ги отфрла сите посланија за кои говориш ти. Пример за тоа е она до Тит. Науката сеуште не го кажала последниот збор и е поделена по прашањето за ова послание.



Изменето од Македон - 13.Август.2011 во 17:59
Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Август.2011 во 17:48
Seto vreme ti govorish za katolichko-pravoslavnata istorija i tradicija.

Istorijata veli deka vo prvite desetletija na prahristijanstvoto zhenite imale ramnopravna crkovna pozicija so mazhite. Ako Isus ne go promoviral toa zarem kje se sluchela takva revolucija vo dotogashnite organizirani veri ? Rabotite pochnale drastichno da se menuvaat duri 200 godini posle Hrista pod silnoto vlijanie na evrejskata tradicija, a osobeno na onie koi podocna se definiraat kako Katolichko-Pravoslavni, koi vo toa vreme kako glaven glasnogovornik na doktrinata vo formiranje go imale Irenij, chovekot koj za da gi izdejstvuva svoite lichni idei i zhelbi pribegnal duri i do vmetnuvanje lazhni dokumenti kako bozhemni originalni Pavlovi pisanija.

Treba da se zainteresirash za istorijata na toj period za da se informirash za vistinata na zbidnuvanjata koi podocna kje rezultiraat so kapitalni doktrinski reshenija vo Katolichko-Pravoslavnata institucijalizirana Crkva.




Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Август.2011 во 17:24
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Јас сум евангелиста, толкувач преведувач и ќе бидам пастирка.



Ti pozheluvam uspeh vo tvojata rabota i planovite za idnina.



Ovaa tvoja rechenica me navede da posocham neshto pomalu znajno megju hrsitijankite vernici.

Treba da se podvleche deka vo najranite godini na hristijanskoto dvizhenje postoeala neverojatna otvorenost kon zhenata. Isus lichno ja prekrshi evrejskata tradicija govorejkji otvoreno so zheni i vkluchuvajkji gi vo svojata grupa na sledbenici. Ushte povekje, vo prvite dvaesettina godini posle Hristovoto raspetie zhenite imale liderski pozicii vo lokalnite hrsitijanski grupi i tie rabotele kako evangelisti i uchiteli. Duri i Pavle pishuva vaka:


Ама св. Апостол Павле го напишал и ова:


1 Koринтјаните
14,34 Жените да молчат во црквите; зашто ним не им е дозволено да зборуваат, туку да се покоруваат, како што вели Законот.
14,35 Ако сакаат да научат нешто, нека ги прашаат своите мажи дома, зашто е срамно жената да зборува во црква.



Ako imash pred sebe dve opcii - ednata pozitivna i drugata negativna, togash koja kje ja odberesh?

Od ednata strana go imame Isus koj go premavnuva Zakonot i otvoreno gi vovlekuva zhenite vo diskusija, gi sobira ramnopravno so site svoi sledbenici, a na Marija dava i ramnoapostolsko mesto vo svojata grupa... dodeka od druga strana ima Pavlov citat (koj spored svojata poraka stoi vo kontradikcija so drugi negovi citati) koj veli deka zhenite treba da se bezglasni vo crkvata i namesto da se ramnopravni, da bidat potchineti i da se pokoruvaat kako shto veli Zakonot, onoa shto Isus go premavna i shto go sledea prvite prahristijani.

I shto kje odberesh sega ti ?

Kje go sledish Isusoviot primer za postavuvanje ramnopravnost na mazhite i zhenite pred negoviot Otec ili kje gi segregirash i na zhenite kje im ja namaluvash vrednosta spored stariot evrejski Zakon sleden od farizeite ?



Убаво велиш пријателе, Марија Магдалена била прогласена за рамноапостолна, но не и Апостол. Никаде Христос не одбрал женски Апостоли. Точно е дека одбирал женски следбенички, но никаде не одбрал жени Апостоли. Во Црквата не поставил жени учителки, епископи, ниту презвитери, а ни ѓакони.

Службата во Црквата остана само на мажите. Не постојат сведошства за жена Епископ, презвитер или ѓакон.

Од она со што располагаме како историски извор, дури ниту Пресвета Богородица, најпочитуваната жена и од самите Апостоли,а и од раните Христијани мошне попочитувана и од рамноапостолната Марија Магдалена, не направила нешто спротивно на она што останало како традиција во Црквата.

Јас немам што да одбирам. Тоа што Христос го поучуваше, не е спротивно на она што го поучуваше св. Апостол Павле за јас да морам да одбирам. Јас сметам дека жената има право да игра улога во поучувањето, да го шири учењето, но согласно се она што е напишано, не може да биде епископ, ѓакон или презвитер или да има друга функција во Црквата.

Патем, доколку јас не ги почитував жените, зарем ќе ја почитував Пресвета Богородица и нејзината улога во се она што се случувало? И Таа била жена.

Кон врв
Messenger Кликни и види ги опциите
Администратор
Администратор

Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet

Регистриран: 21.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 18208
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Messenger Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Август.2011 во 17:05
Originally posted by Македон Македон напиша:

Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Јас сум евангелиста, толкувач преведувач и ќе бидам пастирка.



Ti pozheluvam uspeh vo tvojata rabota i planovite za idnina.



Ovaa tvoja rechenica me navede da posocham neshto pomalu znajno megju hrsitijankite vernici.

Treba da se podvleche deka vo najranite godini na hristijanskoto dvizhenje postoeala neverojatna otvorenost kon zhenata. Isus lichno ja prekrshi evrejskata tradicija govorejkji otvoreno so zheni i vkluchuvajkji gi vo svojata grupa na sledbenici. Ushte povekje, vo prvite dvaesettina godini posle Hristovoto raspetie zhenite imale liderski pozicii vo lokalnite hrsitijanski grupi i tie rabotele kako evangelisti i uchiteli. Duri i Pavle pishuva vaka:


Ама св. Апостол Павле го напишал и ова:


1 Koринтјаните
14,34 Жените да молчат во црквите; зашто ним не им е дозволено да зборуваат, туку да се покоруваат, како што вели Законот.
14,35 Ако сакаат да научат нешто, нека ги прашаат своите мажи дома, зашто е срамно жената да зборува во црква.



Ako imash pred sebe dve opcii - ednata pozitivna i drugata negativna, togash koja kje ja odberesh?

Od ednata strana go imame Isus koj go premavnuva Zakonot i otvoreno gi vovlekuva zhenite vo diskusija, gi sobira ramnopravno so site svoi sledbenici, a na Marija dava i ramnoapostolsko mesto vo svojata grupa... dodeka od druga strana ima Pavlov citat (koj spored svojata poraka stoi vo kontradikcija so drugi negovi citati) koj veli deka zhenite treba da se bezglasni vo crkvata i namesto da se ramnopravni, da bidat potchineti i da se pokoruvaat kako shto veli Zakonot, onoa shto Isus go premavna i shto go sledea prvite prahristijani.

I shto kje odberesh sega ti ?

Kje go sledish Isusoviot primer za postavuvanje ramnopravnost na mazhite i zhenite pred negoviot Otec ili kje gi segregirash i na zhenite kje im ja namaluvash vrednosta spored stariot evrejski Zakon sleden od farizeite ?










Изменето од Messenger - 13.Август.2011 во 17:08
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
Кон врв
Marinceska Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 07.Август.2011
Статус: Офлајн
Поени: 89
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marinceska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Август.2011 во 17:00
Marinceska , со змија се преставува времето,твоето време. Главата е твојот почеток,а крајот - смрта Да ја фатиш змијата за опашката тоа значи да ја допреш смрта,постојано да ја држиш смрта во раката,а да се потпираш на почетокот,односно да пиеш вода од самиот извор,каде минатото,иднината и сегашноста е едно или вечност.

За ова толкување ве прашав каде е пророштвото за Христа овде!!!

Кон врв
Marinceska Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 07.Август.2011
Статус: Офлајн
Поени: 89
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marinceska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Август.2011 во 16:57
1 Koринтјаните 14,34 Жените да молчат во црквите; зашто ним не им е дозволено да зборуваат, туку да се покоруваат, како што вели Законот. 14,35 Ако сакаат да научат нешто, нека ги прашаат своите мажи дома, зашто е срамно жената да зборува во црква.

Точно е дека Законот тоа го вили. Но ние знаеме која е улогата на Законот.

Ние поново родените не сме под Законот туку преку милоста.

Ние се покроуваме на нашите пастири и на ова што е напишано во Библијата.

Незаборавај те дека се два Закона: Законот на гревот и Законот на живот на Духот.

Кон врв
alf Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 15.Септември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 631
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај alf Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Август.2011 во 15:02
.




Изменето од alf - 19.Септември.2011 во 08:21
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Август.2011 во 14:21
Originally posted by Messenger Messenger напиша:

Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:


Јас сум евангелиста, толкувач преведувач и ќе бидам пастирка.



Ti pozheluvam uspeh vo tvojata rabota i planovite za idnina.



Ovaa tvoja rechenica me navede da posocham neshto pomalu znajno megju hrsitijankite vernici.

Treba da se podvleche deka vo najranite godini na hristijanskoto dvizhenje postoeala neverojatna otvorenost kon zhenata. Isus lichno ja prekrshi evrejskata tradicija govorejkji otvoreno so zheni i vkluchuvajkji gi vo svojata grupa na sledbenici. Ushte povekje, vo prvite dvaesettina godini posle Hristovoto raspetie zhenite imale liderski pozicii vo lokalnite hrsitijanski grupi i tie rabotele kako evangelisti i uchiteli. Duri i Pavle pishuva vaka:


Ама св. Апостол Павле го напишал и ова:


1 Koринтјаните
14,34 Жените да молчат во црквите; зашто ним не им е дозволено да зборуваат, туку да се покоруваат, како што вели Законот.
14,35 Ако сакаат да научат нешто, нека ги прашаат своите мажи дома, зашто е срамно жената да зборува во црква.
Кон врв
Македон Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор

Caesar Constantinus

Регистриран: 20.Јули.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 9928
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Македон Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Август.2011 во 14:18
Originally posted by Marinceska Marinceska напиша:

Остави ги философиите. Жените може да се родени повторно, како и мажите, но во Новиот Завет мошне јасно е напишано кои се функциите во Црквата и кој ги држи. Секаква философија, теоретизирање се излишни. Новиот Завет е јасен.

Ви кажав и пак ќе ви кажам ова што го говорите е зависно од тоа за која Црква вие зборувате.

Сепак сеуште не ми одговоривте на пашањето дали Духот е маж или жена?

Најпрво од се треба евангелието да сфати преку кое може да се научи за Божјта љубов кон нас.

Јас не ви филозофрам ниту пак теоретизирам. Сигурно да Новиот Завет е јасен не го противречувам ова.

Евангелието Христово е здрава наука и Бог го даде толку едноставно да и дете со неговиот неразвием ум може да го разбере.

Еве во претходната порака вие ми го посочивте овој стих: Ако сакаат да научат нешто, нека ги прашаат своите мажи дома, зашто е срамно жената да зборува во црква.(1 Коринтјаните 14:35)

Еве ви споредба на она што сакам да ви го кажам: 1 Коринтјаните 7:13-14 : А жената која има маж, кој не верува, а кој се согласува да живее со неа, да не го напушта мажот, 7:14 зашто мажот кој не верува се осветува преку жената, а жената која не верува се осветува преку мажот.

зашто мажот кој не верува се осветува преку женатаАко сакаат да научат нешто, нека ги прашаат своите мажи дома

Вели во првиот стих дека ако сакаат жените да научат нешто да ги прашаат дома своите мажи, а во вториот стих рече дека мажот кој не верува ,а се согласува да живее со жената, нека не се делата, зошто преку жената мажот се осветува.

Видете ако мажот кој не верува во евангелието како може жената да научи нешто од него.

И друго вели дека преку жената која верува мажот се осветува, тоа осветување е преку сведожтвото на евангелието која жената секој еден ден му го предава намажот. Кога жената вака го води мажот кој не верува кон Исус не е таа пастирка.

Па која е разлика, што те прави да си пастир? Дали е тоа бројот на овците?

И друго: рековте дека жеанта може да биде поново родена преку вера во евангелието, тоа е точно. Но каде вели Бог за жените дека тие ќе бидат ќерки Божји преку поново раѓањето. Бог зборува во Библијата за синови Божји. Сега дали се жените исклучени од овој благослов?

Затоа ве прашав на почетокот дали Духот е маж или жена?

Да ви дадем еден едноставен пример на ова размислување:
Во едно домаќинство живеат маж, жена и четири дечиња. Мажот паѓа во некава физичка болест и неможе повеќе да работи и да ја обезбеди фамилијата. Така зарем овде жената нема да потрча да работи за да ја одгледа фамилијата. Зарем мажот на оваа жена ќе и се налути нејзе затоа што се грижи за фамилијата поради што законот рекол дека жената не смее да работи (т.е. мажот треба да се грижи за фамилијата), или пак Бог ќе и засмета нешто за грев затоа што тоа е против законот?



Marinceska, воопшто нема потреба од философии, св. Апостол Павле е мошне јасен. И покрај тоа што тој ги изедначува мажот и жената, тој не дозволува жената да учествува во богослужбата. Мошне јасно. Затоа и кажав дека нема потреба од философии. св. Апостол Павле кажал дека жената во Црква треба да молчи. Секако, тоа не значи дека воопшто не треба да праша нешто.
Кон врв
Marinceska Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 07.Август.2011
Статус: Офлајн
Поени: 89
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marinceska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Август.2011 во 13:43
Originally posted by Marinceska Marinceska , со змија се преставува времето,твоето време. Главата е твојот почеток,а крајот - смрта Да ја фатиш змијата за опашката тоа значи да ја допреш смрта,постојано да ја држиш смрта во раката,а да се потпираш на почетокот,односно да пиеш вода од самиот извор,каде минатото,иднината и сегашноста е едно или вечност. Каде е сведоштвото за Христа во ова. Библијата од почетокот до крајот е слово на спасението , слово за Спасителот Исус Христос. Poveli. Евреите: 13:20 А Бог на мирот, Кој преку крвта на вечниот завет Го изведе од мртвите Великиот Пастир на овците, нашиот Господ Исус, За кого е спасението,за праведните или грешните?

Ве прашав каде е сведоштвото за Христа во протолкуваното.

Праведните се спасени преку вера, но тие ја извршуваат Божјата волја преку сведоштво на евангелието на грешниците за да создадат мир помеѓу Бога и грешникот та и тој грешник да постане праведен (чедо Божјо)

Во цитатот од Евреите не вели ништо за змијата ниту за стапот!!!
Кон врв
alf Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 15.Септември.2009
Статус: Офлајн
Поени: 631
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај alf Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Август.2011 во 12:24
.


Изменето од alf - 19.Септември.2011 во 08:22
Кон врв
Marinceska Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 07.Август.2011
Статус: Офлајн
Поени: 89
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marinceska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Август.2011 во 12:05
Ако Бог поделил,ти стремисе да споиш,а не да ја зголемуваш разликата. Да бидеш миротворец. Љубовта ги спојува мажната и жената,колку ли голема љубов и вера ќе ти треба, светлината и темнината да ги споиш. Односно во праведник и грешник да нема разлика. Симнисе се во безданата и испитаја темнината,после качисе на небото и испитаја светлината. Сама провери дали се верни зборовите во Библијата:

Ова е е библиски. Значењето на миротворец е да преку сведоштвото за Христа да го помириш грешникот со Бога.

Сигурено е да има разлика помеѓу праведен и грешник, погледано од Божја погледна точка.

Па што има Бог заедничко со гревот или Исус со Сатаната?

Оние кои се пеколот не можат да одат во небесата и обратно (параболата за сиромавиот Лазар и богатиот Лазар)
Кон врв
Marinceska Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 07.Август.2011
Статус: Офлајн
Поени: 89
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marinceska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Август.2011 во 12:02
Marinceska , со змија се преставува времето,твоето време. Главата е твојот почеток,а крајот - смрта Да ја фатиш змијата за опашката тоа значи да ја допреш смрта,постојано да ја држиш смрта во раката,а да се потпираш на почетокот,односно да пиеш вода од самиот извор,каде минатото,иднината и сегашноста е едно или вечност.

Каде е сведоштвото за Христа во ова. Библијата од почетокот до крајот е слово на спасението , слово за Спасителот Исус Христос.
Кон врв
Marinceska Кликни и види ги опциите
Група
Група


Регистриран: 07.Август.2011
Статус: Офлајн
Поени: 89
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Marinceska Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 13.Август.2011 во 11:59
Marinceska, некаде прочитав дека ти пиша дека христијанинот откако ќе направи грев не треба да бара прошка за тој грев од Бог. (Поправи ме ако погрешно сум прочитал). Но како тогаш го толкувате оној дел од Исусовата молитва каде Исус не поучува меѓу другото да бараме од Бог да ни ги прости гревовите: „ прости ни ги нашите гревови, зашто и ние самите му ги проштаваме на секој наш должник“ (ев. Лука 11:4, Библијата)

Реков дека праведникот кој станал праведник преку правилна вера во Христа не смее повторно да бара прошка за направениот грев затоа што тој/таа со тоа го распнува Христа во неговото/нејзиното срце. Да.

Евреите 6: 5-6:„ О, откако вкусија од добриот збор Божји и од силите на идниот век, 6 отпаднаа, - не е можно пак да бидат обновени за покајание, кога повторно со себеси го распнуваат Синот Божји и Го хулат.“

Овде вели откако го вкусија добриот збор т.е откако постанаа праведни пред Бога преку вера. Отпаѓањето овде е неверието дека Исус некако бил неспособен да ги земе и премавне сите гревови на светот. Вели дека не е можно да бидат обновени за покајание, т.е. Бог ни испрати еден Спасител. Исус нема повторно да дојде на земјава и пак да оди по патот по кој одеше за да повторно страда и да го спаси “неверникот“ (кој исто се спомнува во библијата да е еретик) од гревот. Спасението е СВРШЕНО и СОВРШЕНО.

Господовата молитва е вака:

1. Оче наш кој си на небесата! Кој може да му рече на Бога Оче наш ако не оној кој е роден од Него! Кој може да му рече на Бога Оче ако не верува дека Оној Кој слезе од небесата Исус Христос е Бог! Зарем грешникот има некакво право да му рече на Бога Оче наш? Тој/таа не го познал Бог за вистински негов/нејзин Отец. Зашто вели во Писмото на сите кои Го примија, сите кои веруваат во Неговото име, им даде можност да станат синови Божји Јован 1:12 Мк Библија 1990 год.)

2. Да се свети името твое да дојде Царството Твое, да биде волјата Твоја како на небото така и на земјата! Преку славата(благодарноста) и проповедта(сведоштвото) од праведните кои се секојдневно оддадени кон Бога се слави и свети Божјото име.

Царството Божјо веќе дојде, за тоа и сведочеше Јован Крстителот (Царството е наближи рече а со Христа и дојде) и Исус Самиот. Овде тоа значи да биде вистината за вашето евангелие ширум светот распространета и да се познае вистината како што се знае на небото така да се познае и во срцата на сите луѓе. (Молитва за оние кои сеуште не се спасени)(Тројца се кои сведочат на небесата и Тројца се кои сведочат на земјата и овие се согласни, т.е. сведочат за делото Христово за крштевањето и крвта на Крстот кои ја исполнаа Божјата правда)

3. Нашиот насушен леб, давај ни го секој ден! Учи не секој ден за љубовта ваша и обезбеди не со се што ни е потребно (материјали, храна, пари) за распространување на вашето евангелие)

4. Прости ни ги нашите гревови, зашто и ние самите му ги проштаваме на секој должник! (Фала Ти Оче за Господа Исуса Христа кој го испративте да прими крштевање со кое ги одзеде сите гревови на целиот свет преку рацете на Јован Крстителот и ја исплати казната за сите гревови, ни даде нас совршено и вечно искупение од грев. Ние веруваме дека сме еднаш засекогаш опростени за сите гревови и како опростени и ние можеме да им опростуваме на оние кои ни се нам должници зошто Вие Боже ги очистивте и нивните гревови)

5. И не нè воведувај во искушение, но избави не од злото!” (Чувај не Оче секој ден , грижи се за нас секој ден и не давај им на злите да не искушуваат)(книгата Јов)

Грешникот кој сеуште не е спасен, а сака да ја искаже оваа молитва кон Бога кај строфата која вие ми ја посочивте треба да признае дека сеуште не е спасен од гревовите и дека погрешно верува во Бога и така да бара од Бога помош за да се сретне со Спасителот Исус. Тогаш Бог навистина на грешникот ќе му испрати праведник на патот за да му сведочи за евангелието Христово и да биде спасен.

Грешникот не може на Бога да му рече Оче мој туку тој вели Господи Боже Создадителе на небото и земјата , те молам помогни ми. Со ова тој вели дека слушнал за Бога дека е Господ и дека има искрена желба да верува во Него. Овде грешникот признава дека Бог е Еден.

Тоа е едноставно: Ако човекот е опростен за сите свои гревови тој/таа може и да им ги опрости гревовите и на други.(не велам овде дека праведникот е бог туку праведникот преку сведоштвото за Христа го посочува човекот кој погрешил дека и двајцата се луѓе и дека и двајцата се опростени пред Бога преку вера во вистинското евангелие. Ако праведникот не го направи ова, тој /таа му направил место на Сатаната да го мачи братот и така може и накрај да се убие заради тоа. Тука е најден Духот на полза). праведникот може да опрости грев затоа што тој/таа ја познал Божјата милост и љубов за човештвото и сака да секој човек биде спасен, та така да се исполни Божјата волја во секое срце.

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <12345 10>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,234 секунди.