IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Фотографија, камери и видео
  Активни теми Активни теми RSS - Пропозиции за изложба
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Пропозиции за изложба

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234>
Автор
Порака Обратен редослед
itan14 Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 30.Јануари.2007
Статус: Офлајн
Поени: 545
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај itan14 Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Август.2010 во 11:11
Hmmm...
Branko e kompletno vo pravo...

Zosto?

Nema potreba a se etiketira nesto sto e umetnost. Vuzuelniot izraz na sekoj se reflektira preku krajniot rezultat, a procesot koj sto e iskoristen e sosema nebiten. Ako za nekoe delo osnovata e fotografija (analogna ili digitalna), obrabotena na nacin koj mu odgovaral na avtorot da se iskaze, tuka zavrsuva prikaznata. Toa e fotografija. Sto e razlikata vo toa dali ke koristam GND filter ili warming filter, i toa istoto da go napravam vo PS? Sto e razlikata vo dodge i burn vo darkroom ili vo PS? Sto e razlikata vo koristenje na poveke ekspozicii vo telo, ili niven kompozit vo PS? (Vsusnost ima, polesno e vo PS no toa ne ja namaluva kreativnosta na avtorot.) - Ne me razbiraj pogresno, i jas koristam kolku sto e mozno poveke od samoto telo, i koristam sekakvi mozni filtri a toa sto go nemam/ne mozam so telo go dopravam vo PS.

Dali e foto-manipulacija IR fotografijata na digitalno telo?
Koristam IR filter, Custom WB za IR fotografija, i contrast i brightness vo obrabotka.

Toa so film ne mozelo nikako da se dobie, (Color IR). Po tvojata definicija toa ne e fotografija.


Tipovi na fotografija - Ziri

Mnogu pati raskazuvana tema, koja za zal vo MK nikako da se promeni. Dovolno bese da se vidi ziriranjeto na Nature delot na izlozbata vo Kumanovo lani i da e jasno deka zirito zastanalo so vremeto...

 
Кон врв
branko_k Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 682
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај branko_k Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Август.2010 во 10:46
drugar, probuvas da dades objasnuvanja za nesta za koi sto se uci fakultet. mesas poimi. od strana seto toa izgleda mnogu nespretno. poimot "fotografija" go mesas so poimot "dokumentarna fotografija". postprocesingot go mesas so graficki dizajn. zboruvas za "natprevari vo nature fotografija"... fotografijata ne e olimpijada. izlozbite i natprevarite za koi sto zboruvas se tolku zastarena forma na natprevaruvanja sto veke gubat smisla i vrska so realnosta. tamu imas fotografii na slobodna tema i se prima edna turlitava od podvidovi na fotografijata bez nekakov jasno definiran kriterium: dokumentarna, portretna, konceptualna, pejsazna, makro fotografija itn... i site ovie podvidovi gi ocenuvaat trojca clenovi na zirito koi sto se "eksperti za site vidovi na fotografija"? toa izgleda realno? kakvi kriteriumi ke primenat i dali ke napravat nekakva distinkcija pomegju konceptualnata i makro fotografijata? i toa zvuci isto tolku nespretno kako i tvoive postovi pogore. batali vikipedija. da bese vikipedija reper za se, site ke imavme znaenje za po nekolku fakulteti do sega...

obicno protiv postprocesingot zboruvaat lugjeto koi ne go vladeat dovolno. stravot i odbivnosta od nepoznatoto e covecka karakteristika. среќа
Кон врв
cyb3rc0re Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 17.Март.2008
Статус: Офлајн
Поени: 27
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај cyb3rc0re Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Август.2010 во 09:47
Уметничката фотографија си е уметничка фотографија. Како што реков, во случајов сметам дека треба да има јасни граници што е фотографија, а што дизајн. Не мислам во навредлива смисла дизајн, туку во оваа:

пр.натпревар во Nature фотографија. Еден фотограф излегол со 400мм Ф4, јако стативиште, во некоја дивина, долго чекал и конечно уловил добра слика од орел. Друг, со Д40х (како мојот) и 18-55мм отишол во зоолошка, го сликал орелот таму и во фотошоп нацртал небо, шума, па дури и зајак кој исто го сликал таму, демек орелот го лови сега.

И едната и другата фотка се супер, не се познава која е вистинска а која не.

Што е вистинска фотографија во случајов? Кој е поголем мајстор за фотографија, и што е етички исправно? Кој е фотограф?

Втората фотографија секако ќе си најде место под небото (можда за сток) но тој што ја направил нека не става титула фотограф, туку некое друго поприкладно име (дигитален манипулатор малце грубо звучи, можда има некое помеко).

Ако на разни манифестации (натпревари, изложби, итн) повеќе признание се предава на дизајн наместо на фотографија, нека се преправат во пр. Изложба на творби, место Изложба на фотографии. Од друга страна, ако се дозволува „изменета“ фотографија, добро е да има граница, за да не се случи да пратам слика со Filter > Artistic > Dry Brush... или од скенер како што рековте погоре.

Со ваквото темпо на работите, во иднина може ќе има неколку „чудни“ луѓе како мене кои им е битна опремата и креативното изразување со неа за стварање на фотографија, а другите ќе одат на принцип боење во фотошоп. После тоа време, никој посматрач на фотографија нема да верува во она што го гледа, поради премногу користените манипулации, па и тие што креираат вакви фотографии, нема многу да се трудат да ствараат. Фотографијата ќе умре од неетичност. И наместо една фотографија 1000 зборови, ќе биде една фотографија една лага (ова го прочитав негде, не е мое :) )
Кон врв
Tegla Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 16.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 2213
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Tegla Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Август.2010 во 02:11
Originally posted by cyb3rc0re cyb3rc0re напиша:


Да потсетам:
„Фотографијата како поим може да биде дефиниран како запишување на слики со помош на леќа и материјали кои се чувствителни на светлина. Самата фотографија зависи од вештината на фотографот.


Ne koristi Vikipedija za seriozna komunikacija намигнување Ne e seriozno намигнување Fotografija e fotografija, nema "moze da se definira vaka ili onaka".
Vestinata na fotografot nema nikakva vrska so znacenjeto na zborot fotografija tuku so red drugi raboti.

Originally posted by cyb3rc0re cyb3rc0re напиша:


Не сакам да звучам архаичко инквизиторски, но за официјални манифестации и изложби на фотографии (како и натпревари) треба да се биде немилосрден во однос на техниката.


I ova e stav koj treba da se pocituva, no nemilosrdnost bez tocno opredeleni pravila, do najsitni detali moze da se narece ZAM, ili fashizam sadizam, shovinizam i drugi ZAM izrazi намигнување. Zatoa nemilosrdnost vo pravilata znaci deka tocno kje se nabrojat site nedozvoleni tehniki na obrabotka. I toa do detali, na primer levels od tolku do tolku, gama od tolku do tolku, ovie filtri se zabraneti, ovie tehniki se zabraneti, itn... deka se sto ne e zabraneto e avtomatski dozvoleno. Licnite sogleduvanja dali nesto e mnogu ili malku e neseriozna rabota i zavisat od licen vkus i izbor.

I za kraj. Kade e tuka umetnosta? Ili sto e toa umetnost, ili sto znaci umetnicka fotografija?
Ako stanuva zbor za izlozba na umetnost, site mozni tehniki, metodi, obrabotki, dorabotki se dozvoleni. Ne gledam zosto nekoj bi ja ogranicuval covekovata kreacija.
Jas na primer imam stav deka digital B&W e FAKE. Ako nekoj saka B&W neka zeme vistinska rabota - B&W film. No ova e moj stav sto ne znaci deka e pravilen i deka se sto e digital B&W e loso. Licnite stavovi se edna rabota, realnosta e druga намигнување

Ovie moi postovi nemaat vrska so izlozbata za koja stanuvase zbor vo prviot post. Ne mi se svigja tvrdiot stav okolu ona sto znaci postprodukcija vo vreme na postmodernizam. Ovie stavovi da bea od lugje koi seuste rabotat tradicionalno kje gi razberev.
That is called grain. It is supposed to be there.
Кон врв
cyb3rc0re Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 17.Март.2008
Статус: Офлајн
Поени: 27
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај cyb3rc0re Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Август.2010 во 00:57
Не реков дека имам против на креативно изразување преку фотошоп манипулации, напротив, добро е кога некој има што да каже.

Но сметам дека фотографијата (цртање со светлината) денес стана цртање во фотошоп (што според мене е графички дизајн), и наместо како сликата од Марио погоре, да излезеш надвор и да експериментираш со филтри и долги експозиции и што уште не, седнуваш со најновиот ЦС5 и плугини од торенти и наеднаш добиваш титула фотограф.

Да потсетам:
„Фотографијата како поим може да биде дефиниран како запишување на слики со помош на леќа и материјали кои се чувствителни на светлина. Самата фотографија зависи од вештината на фотографот.

Зборот фотографија произлегува од грчките зборови φως/фос ("светлина") и γραφις/графис ("четка") или γραφη/графи, кои означуваат заедно "цртање со светлина". Продуктот на фотографијата се нарекува фотографска слика.“
- ова е од википедија, ако прогуглам Фотографија

„Графичкиот дизајн е процес на визуелна комуникација со користење на текст и/или фотографии односно илустрации за да се престави информацијата или пак да се истакне некоја порака. Графичкиот дизајн во голем дел значи познавање на естетски вештини и мојстории, вклучувајќи типографија, фотографија, илустрација, симбол и боја и нивно сложување односно комбиникрање. Графичкиот дизајнер има за задача да го визуелизира сeкое идејно решение со цел другите да можат полесно да го разберат. Неговата задача е комбинирање на вербални елементи во една организирана и ефикасна целина.“
- ова е исто од википедија ако прогуглам графички дизајн.

Пошто темата е Пропорции за изложба (сите се согласуваме дека е за фотографија изложбата, освен ако поинаку не е наведено од организаторот), сакав само да продискутирам во врска со зборот „изменета“ спомнат погоре. Иако сите подразбираме Фотографија, дали ако ја пратам жената (сликата од претходиот пост) ќе ми се прифати како „изменета“ фотографија? Може сум ја сликал, па сум и ставил Filter > Artistic > Dry Brush... во ЦС5

Не сакам да звучам архаичко инквизиторски, но за официјални манифестации и изложби на фотографии (како и натпревари) треба да се биде немилосрден во однос на техниката. А рака на срце обожавам да гледам добри креации во фотошоп.

И за крај, поуживајте со пародијата: http://www.youtube.com/watch?v=3ScWu7pG7r0
Кон врв
Tegla Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 16.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 2213
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Tegla Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Август.2010 во 00:47
Originally posted by focus focus напиша:


Koga zboruvame za fotografijata kako takva, mi se postavuva edna dilema: dali skeniraniot list, tekstura, kora od drvo, ili bilo sto e fotografija?
A?


Ova se objasnuva mnogu lesno. Fotografija znaci crtanje so svetlo na fotoosetliv medium. I toa bese jasno se do pojavata na elektronskiot nacin na zapisuvanje na svetloto. So filmot e jasna rabotata. Crtas so svetlo i rezultatot e fizicki prisuten vo forma na negativ ili pozitiv. Digitalnata fotografija, ili ona sto se narekuva taka e samo vizuelna reprezentacija na odreden binaren kod koj moze da se otvori vo notepad i da se izmeni. Istoto e i so digitalniot print - vizuelna pecatena forma na binaren kod. Ako toa e taka togas se sto e jpg, bmp, tga, tiff, png itn, se fotografii spored standardite na toa sto sega se narekuva fotografija. Zboram za formata, ne za sodrzinata. Zatoa i fotokopija i sken se fotografii, bidejki fotografijata e forma, a ne sodrzina. Sodrzina e portret, pejsaz itn.. Tehnika e dolga ekspozicija, infrared itn..
I jas sto pravam so moite negativi? Gi skeniram. Prakticno pravam makro fotografija so golemo zgolemuvannje. I toa e fotografija ili ne e? A, ako skeniram predmet, na primer dokument? Dali toa e fotografija ili ne? Spored novite standardi, toa e fotografija samo so razlicna sodrzina od taa na negativot. Mojot skener ima se sto treba da ima onoj ured sto se narekuva digitalna kamera, znaci ima dual lens sustem so multicoating, ima CCD senzor i seto toa e vrzano so personalen smetac koj gi izvrsuva funkciite na procesiranje ili ona sto se narekuva DIGIC kaj Canon, ili Expeed kaj Nikon. Skener znaci opticki citac, pa shodno na toa e kamera koj so pomos na svetlina ja izvrsuva svojata funkcija. Ima nekakva sustinska razlika od ona sega sto se narekuva foto kamera? Nema nikakva, pogotovo sto se koristi duri i ista tehnologija koja se vika CCD ili CMOSнамигнување
I za kraj. Digitalnite grbovi kaj golemoformatnite kameri se skeneri. Dali pred niv kje stavite dokument ili pejsaz e nevazno. Na krej sepak e fotografija.
Ako nekoj misli sprotivno treba seriozno da razmisli da smisli novo ime za ona sto se vika digitalna fotografija намигнување

Zatoa zemete si fotokopir i fotografirajte za izlozbi na binarni kodovi голема%20насмевка


Изменето од Tegla - 27.Август.2010 во 00:49
That is called grain. It is supposed to be there.
Кон врв
Tegla Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 16.Април.2007
Статус: Офлајн
Поени: 2213
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Tegla Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Август.2010 во 00:23
Originally posted by Марио Марио напиша:

ГПример земете ги фотките на Rarinda Prakarsa или на Martin Stranka.


Tie koristat Photoshop i toa e zabraneto голема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевкаголема%20насмевка I manipulaciite zaedno so fotografijata ne pocnaa pred 5-6 godini, so DSLR i PS.
Eve edna fotomanipulaciia od 1932 намигнување.
Soidade%20do%20cidadán,%201932

Da ne redam nadrealisti, kubisti, ekspresionisti...itn, itn...nema potreba.

Samoto pretvaranje na jpg fajlot od kolor vo B&W e golema manipulacija. Stavot mi e deka manipulaciite mora se dozvoleni i dobredojdeni. Kolku povekje tolku podobro.



That is called grain. It is supposed to be there.
Кон врв
Марио Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Ноември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 136
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Марио Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Август.2010 во 23:41
Гледам се развило дискусија окулу фотошопирањето на фотките и што е дозволено или не...

Гледам коментари дека не било ништо дозволено освен контраст и манипулација на светла.

Океј, а што велите за фоткањето со филтри на објектив? Пример за лендскејп фотографија. Дали тоа е фотографија или графички дизајн?!?! Чекај бе, неможе да биде графички дизајн пошто е излезена од апарат!

Е сеа, македонија со просечна плата од 300 евра, па луѓево едвај купиле ДСЛР па решаваат да симулираат филтри во Фотошоп. Дали експожр блендинг е манипулација? Немам пари да купам НД градиент, фоткам 3 фотки со различна експозиција и благодарение на пиратскиот софтвер ги спојувам и ја добивам истата сцена како во реалноста... Тоа графички дизјн е? Или не е фотографија?

Не ве разбирам... примерот со формула 1 беше сосема на место!

Лудост е да се одредуваат границите на тоа што е фотошопирање кое не влегува во фотографија или не... техологијава оди напред и има тави фотошоп гуруа што нема да приметите дека тоа е монтажа а не фотка! Пример земете ги фотките на Rarinda Prakarsa или на Martin Stranka. Дечково е повеќе од фотограф :)! И да ова е страшна манипулација, ама постигнато е тоа што е сакано за него. Мартин е поет, фотограф, уметник пред се...

За крај, оваа дискусија е излишна зашто ќе ви пратам една моја фотографија која воопшто нема фотошоп а е surreal. Користени се 2 ND Gradient 8 филтри на sigma 10-20mm. Ефектот е тој. Зајдисонце, долга експозиција. Бев 100 пати прашуван дали сум ја изманипулирал фотографијата во фотошоп. Одговорот е едноставно НЕ!



Изменето од Марио - 26.Август.2010 во 23:48
Кон врв
focus Кликни и види ги опциите
Група
Група
Лик (аватар)

Регистриран: 15.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 78
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај focus Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Август.2010 во 23:18
Korektivnoto filtriranje na fotografijata nikako ne moze da bide smetano za grev, naprotiv pozelno e za da se tehnicki dotera istata. E sega za "pogolemi" intervencii, montazi i slicno moze da se diskutira za toa kade prestanuva fotografijata a od kade pocnuva ilustracijata.
Koga zboruvame za fotografijata kako takva, mi se postavuva edna dilema: dali skeniraniot list, tekstura, kora od drvo, ili bilo sto e fotografija?
A?
If your pictures aren't good enough, you aren't close enough.
Кон врв
Zoran K Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 3244
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zoran K Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Август.2010 во 17:46
Originally posted by cyb3rc0re cyb3rc0re напиша:

Пред некое време прочитав пропозиции за фотографии кои ги прифаќаат на NationalGeographic но не можев сега да го најдам тоа, кои го говорат отприлика истото.

И еден пример: замислете на некој број на NationalGeographic, слика од пирамидите во египет била „фотошопирана“ т.е. пирамидите донесени поблиску една до друга за да може да ја собере на списанието. Ова предизвикало бурни реакции. И нормално, затоа што како што реков некои по 100 години ќе мислат дека пирамидите се поместиле :) оти можно е единствена слика од нив од минатото да биде баш таа од списанието.


Nemam nishto protiv da se odreduvaat razni kategorii vo naptrevaruvanjata ( veruval ili ne, kaj mene duri postojat posebni kategorii na fotografiranje zhivotni i cvekjinja vo priroda i vo zooloshka ili botanichka gradina), no imam protiv arhaichnoto inkvizitorsko definiranje shto pretstavuva umetnichka fotografija, a shto ne i kakvi alati se dozvoleni vo nejzinoto sozdavanje, a kakvi ne.

Patem, povikuvanjeto na kriterijumi od National Geographic ne ti e na mesto. Toa e magazin so tochno odredena cel koja ne dozvoluva shiroka sloboda na manipulianja so fotografiite so koi vidno bi se smenila realnosta na prirodata. Toa e magazin tokmu za prirodata i chovechkite artefakti vo nea, a ne za slobodna umetnichka ekspresija.






Изменето од Zoran K - 26.Август.2010 во 17:51
Кон врв
Zoran K Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 3244
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zoran K Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Август.2010 во 17:36
   Touche !
Кон врв
branko_k Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 10.Јуни.2007
Статус: Офлајн
Поени: 682
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај branko_k Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Август.2010 во 17:19
Originally posted by cyb3rc0re cyb3rc0re напиша:



Ова горе го сметам за фотографија, која кога некој по 100 години ќе ја види, преку неа ќе види реалноста кога била сликана. Замислете да види нереални бои, монтажи, сечења, итн. ќе мисли дека светот се променил.



koga nekoj posle sto godini ke ja vidi slikava:



sigurno ke si pomisli deka zenite vaka izgledale kon krajot na 20-ot vek...
Кон врв
cyb3rc0re Кликни и види ги опциите
Нов член
Нов член


Регистриран: 17.Март.2008
Статус: Офлајн
Поени: 27
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај cyb3rc0re Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 26.Август.2010 во 16:46
Јас лично, сум против манипулации на фотографии повеќе од контраст и јачина на светло, минимална колор корекција (за да одрази реална боја ако фотката има поинаква од она што го видел фотографот таму) иако може и малце да се додаде но во разумни количини, кроп, тргање на непотребни предмети кои не можеле да се избегнат при композиција (пр. гранки на некој дел од слика, несакан минувач/предмет итн) кои сметаат на композицијата (но не пр. сликате езеро, па после него го тргате и ставате планини).

Ова горе го сметам за фотографија, која кога некој по 100 години ќе ја види, преку неа ќе види реалноста кога била сликана. Замислете да види нереални бои, монтажи, сечења, итн. ќе мисли дека светот се променил.

Не викам дека лоши се манипулациите (ХДР, разни филтри од фотошоп, монтажи) но ова рачунам дека спаѓа во графички дизајн. И тоа на крај ќе биде фотографија, но авторот видно учествувал во креирање на нешто што не ја одразува реалноста. Според оваа логика, и 3Д креиран свет, експортиран како ЈПГ слика претставува фотографија. Значи авторот имал замисла, но не излегол да го слика тоа туку го креирал со алатки и направил баш тоа што сакал да долови.

Затоа сметам дека фотографијата треба да остане фотографија, а другото графички дизајн. И затоа сметам дека видно одземање/додавање на фотографијата преминува во друга категорија каде не се оценува акцијата на фотографот и знаењето кое го употребил за да ја направи фотографијата, туку неговите компјутерски можности.

Еве нешто повеќе за ова:
http://www.digitalcustom.com/howto/mediaguidelines.asp
http://www.astropix.com/HTML/J_DIGIT/ETHICS.HTM

Пред некое време прочитав пропозиции за фотографии кои ги прифаќаат на NationalGeographic но не можев сега да го најдам тоа, кои го говорат отприлика истото.

И еден пример: замислете на некој број на NationalGeographic, слика од пирамидите во египет била „фотошопирана“ т.е. пирамидите донесени поблиску една до друга за да може да ја собере на списанието. Ова предизвикало бурни реакции. И нормално, затоа што како што реков некои по 100 години ќе мислат дека пирамидите се поместиле :) оти можно е единствена слика од нив од минатото да биде баш таа од списанието.
Кон врв
Zoran K Кликни и види ги опциите
Модератор
Модератор
Лик (аватар)

Регистриран: 17.Април.2006
Статус: Офлајн
Поени: 3244
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zoran K Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 25.Август.2010 во 02:33
Originally posted by focus focus напиша:

A tamu bogami se pravea "manipulacii" i toa na golemo. Sto e so sencanjeto, pravenjeto maski, eksponiranje od dva i povece negativi, reguliranje na kontrastot i tonovite?
Hmmm ...


Toa najmnogu mi padna vo ochi koga za prv pat gi vidov originalnite plochi na Ansel Adams.

Do togash bev ubeden deka chovekov gi dobival svoite fotografii onakvi samo so negoviot sistem na merenje svetlina i sosem mala manipulacija vo temnata komora.

Ne sum mozhel da bidam podaleku od vistinata! Celata magija na negovite sliki toj gi dobival vo temnata soba so masovni manipulacii vrz negativite!

Изменето од Zoran K - 25.Август.2010 во 04:52
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1234>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,219 секунди.