|
Изработка на проекти |
Внеси реплика | страница <123 |
Автор | |
ShmIzLi4kA
Сениор Регистриран: 21.Август.2008 Статус: Офлајн Поени: 123 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Aj ako ima nkoj gotov biznis plan za nekoe pretprijatie mi treba kako primer neka mi pise
|
|
Monuska
Сениор Регистриран: 27.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 2128 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Во основно не правевме многу проекти, и не се сеќавам баш како сето тоа се изведувало, но затоа знам дека сестра ми кога и да треба да прави некој проект постојано е нервозна и вели дека тоа само и одзема време. За повеќето проекти морам да признаам дека е во право, затоа што најпрво децата (беа поделени во групи) не знаеја за што всушност им користи проектот, што значи дека професорот не им ја објаснил суштината и целта туку тоа го прави колку ете да рече дека учат на интерактивен начин. Сепак имаше дел од проектите кои беа навистина добро смислени, децата знаеја што точно прават и како тоа им помага при учење на материјалот, и не сметаа дека тоа е губење време. Што значи дека се зависи од професорот, како ќе го осмисли сето тоа, дали ќе им помогне при барањето материјали, информации, дали ќе им помогне да развијат тимски дух итн. Само во ваквите случаеви проектите се во полза на учениците па и на професорот затоа што успешен проект значи добро научен материјал. Само на ваков начин всушност проектите се и корисни.
|
|
Сите го сакаме она што не можеме да го имаме. Вистинските луѓе знаат да се помират со тоа...
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
.. prvo i osnovno... se shto e individualno...i site deca rabotat na eden ist problem... zgora na toa na hamer.... sraboteno doma samo kolku da se rece... bez da se prezentira... ne e proekt...
... obicno... pozelno e odredena tema... odreden aktuelen problem... da se podeli na delovi od edna celina... decata da se podelat vo grupi...spored interes...afinitet... moznost... i se zadolzuvaat da iznajdat materijali za nametnatiot problem koj ke go istrazuvaat... potoa vo grupi na cas zaednicki rabotat...pa na kraj od grupata se odbira eden koj prezentira....neophodna e sorabotka megu grupite...za da moze sekoja grupa so svojot del da se naduvrzuva na prethodnata... i normalno na kraj da se donesat idejni zaklucoci... da se rezimira shto se nauci...shto da se prezeme ponatamu...koj da prezeme... ova e opshiren problem... koj ako pravilno ne se svati...se vulgarizira i moze mnogudemotiviracki da vlijae na decata... |
|
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Блек Девилс, се сложувам со тебе дека изготвувањето на проекти е добра работа, со тоа би требало да се побуди
креативноста и желбата за нови сознанија, да почне самото да трага по
нови информации, да се мотивира да оди напред, како што реков погоре.
Но мене ми е само криво што опд целата таа работа, целиот труд, нема ништо. Се избира најџиџаниот, останатите одат во ѓубре, а децата чиј проект не бил “најдобар“ се разочаруваат. Можеби наставниците не би требало да наметнат натпреварувачки дух тука, но да им дадат подеднаква важност на сите трудови, па и малку да дискутираат за тоа што учениците го напишале. |
|
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
|
nikita
Сениор Регистриран: 29.Март.2008 Статус: Офлајн Поени: 1610 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ne znam,jas vo osnovno ne sum pravela nikakvi proekti,za razlika od sega,vo sredno imame od 2-3 proekti i tie gi pravime na cd,ne na hameri i nesto sl.i gi predavame na prof.prezentaciite ne se potrebni,osven ako ne se raboti za proekt vo ramkite na celoto skolo ili kako sto imase sega proekt na grad skopje i prezentacija na istiot pred site profesori!!!
|
|
She sells seashells by the seashore...
|
|
Santijago
Сениор PubLiCenEmY LatInoLoVerBoY YNWA-LF Регистриран: 17.Јануари.2008 Локација: Tuka be ... Статус: Офлајн Поени: 21002 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Па мариа магдалена задолжувањето на учениците да изработуваат проекти од страна на наставниците јас лично го оправдувам и сметам дека тоа е добро.Зошто? Па нели учениците се стекнуваат со знаење преку читањето,и ако се прашаат за нешто тие ќе одговорат како што е пишано во книгата.Но нели преку училиштето секое дете се изградува како личност која што понатаму ќе има свои ставови и мислења.Тоа мислам на основци каде што најпрвин се стекнува со лична култура па потоа се со ред.А поентата со проектите е токму тоа.Но ретко кој се обидува сам да изработи проект и како што нагласи препишишуваат од разни озвори.Кога бев јас основец често имавме за задача да изработуваме проекти.Се сеќавам тоа беше по историја.Се обидов да бидам креативен врз база на се што сум научил до тогаш а проектот да биде како јас го сфаќам сето тоа.И бидна го направил проектот после не толку макотрпна работа но барем го загреав столчето.Кога го презентирав проектот наставникот ме пофали но секако ми даде и забелешки на кои јас не обрнав внимание него бев горд што од цел клас јас имав свој проект и беше меѓу најдобрите за разлика од другите кои препишуваа и им беа да не речам филозофски напишани јас бев над нив.
Она што сакам да кажам е дека само наставниците во основно обрнуваат внимание на учениците и тие најмногу се залагаат да учениците навистина сфатат она што учат.Доколку не е добро изработен проектот наставникот ќе им даде мотивација и ќе ги инспирира за следниот пат да тоа го направат најдобро што можат и секако тоа да вроди со плод.Тоа е основната цел на наставниците. А доколку во средно а да не зборам на факултет(пошто таму се знае ако не изработеш како што треба паѓаш) изработеш лош проект ќе бидеш оценет со 1 (единица) без образложување и без никаква дадена насока и појдовна мисла за следниот пат. Пак ќе кажам дека изработувањето на проекти во основно е позитивно во секоја смисла. |
|
I'm out bcz of pathetic around here
|
|
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Бидејќи на форумов има и доста луѓе од образовниот кадар, би сакала да слушнам нешто околу изработката на е.н. проекти.
Имено, на основците (за понатака незнам) по одредени предмети им се задава и задача за изработка на т.н. проект. Зошто таканаречен? Имено, ми се допаѓа идејата кај детето да се побуди креативноста и желбата за нови сознанија, да почне самото да трага по нови информации, да се мотивира да оди напред итн. Но овие проекти кои им ги задаваат наставнициве на учениците, се се-само не креативни. Се се сведува на купување хамер, препишување на материјал како и дополнителни информации од темата (земени од интернет, енциклопедии и сл), лепење сликички и потоа украсување, да не речам џиџање на хамерот. Потоа наставникот го одбира најдобриот, кој по дефолт е најукрасениот, најшарениот. А сета таа ангажираност околу истиот освен губење време-не гледам дека нешто придонесува за интерактивноста на наставата, ниту пак за дополнителни информации. Што мислите за ова? Изменето од maria_magdalena - 10.Април.2008 во 13:25 |
|
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
|
Внеси реплика | страница <123 |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |