Испечати | Затвори го прозорот

Изработка на проекти

Испечатено од: IDIVIDI forum
Категорија: Стил на живот
Име на форумот: Образование
Опис на форумот: Улично, основно, средно, високо...
URL: http://forum.idividi.com.mk/forum_posts.asp?TID=13173
Датум на принтање: 26.Април.2024 во 00:39
Верзија на софтверот: Web Wiz Forums 10.03 - http://www.webwizforums.com


Тема: Изработка на проекти
Постирано од: maria_magdalena
Наслов: Изработка на проекти
Датум на внесување: 10.Април.2008 во 13:25
Бидејќи на форумов има и доста луѓе од образовниот кадар, би сакала да слушнам нешто околу изработката на е.н. проекти.

Имено, на основците (за понатака незнам) по одредени предмети им се задава и задача за изработка на т.н. проект.
Зошто таканаречен?
Имено, ми се допаѓа идејата кај детето да се побуди креативноста и желбата за нови сознанија, да почне самото да трага по нови информации, да се мотивира да оди напред итн. Но овие проекти кои им ги задаваат наставнициве на учениците, се се-само не креативни.

Се се сведува на купување хамер, препишување на материјал како и дополнителни информации од темата (земени од интернет, енциклопедии и сл), лепење сликички и потоа украсување, да не речам џиџање на хамерот. Потоа наставникот го одбира најдобриот, кој по дефолт е најукрасениот, најшарениот.

А сета таа ангажираност околу истиот освен губење време-не гледам дека нешто придонесува за интерактивноста на наставата, ниту пак за дополнителни информации.

Што мислите за ова?


-------------
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.



Коментари:
Постирано од: Santijago
Датум на внесување: 11.Април.2008 во 00:52
Па мариа магдалена задолжувањето на учениците да изработуваат проекти од страна на наставниците јас лично го оправдувам и сметам дека тоа е добро.Зошто? Па нели учениците се стекнуваат со знаење преку читањето,и ако се прашаат за нешто тие ќе одговорат како што е пишано во книгата.Но нели преку училиштето секое дете се изградува како личност која што понатаму ќе има свои ставови и мислења.Тоа мислам на основци каде што најпрвин се стекнува со лична култура па потоа се со ред.А поентата со проектите е токму тоа.Но ретко кој се обидува сам да изработи проект и како што нагласи препишишуваат од разни озвори.Кога бев јас основец често имавме за задача да изработуваме проекти.Се сеќавам тоа беше по историја.Се обидов да бидам креативен врз база на се што сум научил до тогаш а проектот да биде како јас го сфаќам сето тоа.И бидна го направил проектот после не толку макотрпна работа но барем го загреав столчето.Кога го презентирав проектот наставникот ме пофали но секако ми даде и забелешки на кои јас не обрнав внимание него бев горд што од цел клас јас имав свој проект и беше меѓу најдобрите за разлика од другите кои препишуваа и им беа да не речам филозофски напишани јас бев над нив.
Она што сакам да кажам е дека само наставниците во основно обрнуваат внимание на учениците и тие најмногу се залагаат да учениците навистина сфатат она што учат.Доколку не е добро изработен проектот наставникот ќе им даде мотивација и ќе ги инспирира за следниот пат да тоа го направат најдобро што можат и секако тоа да вроди со плод.Тоа е основната цел на наставниците.
А доколку во средно а да не зборам на факултет(пошто таму се знае ако не изработеш како што треба паѓаш) изработеш лош проект ќе бидеш оценет со 1 (единица) без образложување и без никаква дадена насока и појдовна мисла за следниот пат.
Пак ќе кажам дека изработувањето на проекти во основно е позитивно во секоја смисла.

-------------
I'm out bcz of pathetic around here


Постирано од: nikita
Датум на внесување: 11.Април.2008 во 12:45
ne znam,jas vo osnovno ne sum pravela nikakvi proekti,za razlika od sega,vo sredno imame od 2-3 proekti i tie gi pravime na cd,ne na hameri i nesto sl.i gi predavame na prof.prezentaciite ne se potrebni,osven ako ne se raboti za proekt vo ramkite na celoto skolo ili kako sto imase sega proekt na grad skopje i prezentacija na istiot pred site profesori!!!

-------------
She sells seashells by the seashore...


Постирано од: maria_magdalena
Датум на внесување: 11.Април.2008 во 13:14
Блек Девилс, се сложувам со тебе дека изготвувањето на проекти е добра работа, со тоа би требало да се побуди креативноста и желбата за нови сознанија, да почне самото да трага по нови информации, да се мотивира да оди напред, како што реков погоре.

Но мене ми е само криво што опд целата таа работа, целиот труд, нема ништо. Се избира најџиџаниот, останатите одат во ѓубре, а децата чиј проект не бил “најдобар“ се разочаруваат.
Можеби наставниците не би требало да наметнат натпреварувачки дух тука, но да им дадат подеднаква важност на сите трудови, па и малку да дискутираат за тоа што учениците го напишале.




-------------
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 11.Април.2008 во 15:48
.. prvo i osnovno... se shto e individualno...i site deca rabotat na eden ist problem... zgora na toa na hamer....  sraboteno doma samo kolku da se rece... bez da se prezentira... ne e proekt...
... obicno... pozelno e odredena tema... odreden aktuelen problem... da se  podeli na  delovi od edna celina... decata da se podelat vo grupi...spored interes...afinitet... moznost... i se zadolzuvaat da iznajdat materijali za nametnatiot problem koj ke go istrazuvaat... potoa vo grupi na cas zaednicki rabotat...pa na kraj od grupata se odbira eden koj prezentira....neophodna e sorabotka megu grupite...za da moze sekoja grupa so svojot del da se naduvrzuva na prethodnata... i normalno na kraj da se donesat idejni zaklucoci... da se rezimira shto se nauci...shto da se prezeme ponatamu...koj da prezeme... ova e opshiren problem... koj ako pravilno ne se svati...se vulgarizira i moze mnogudemotiviracki da vlijae na decata...



Постирано од: Monuska
Датум на внесување: 11.Април.2008 во 18:21
Во основно не правевме многу проекти, и не се сеќавам баш како сето тоа се изведувало, но затоа знам дека сестра ми кога и да треба да прави некој проект постојано е нервозна и вели дека тоа само и одзема време. За повеќето проекти морам да признаам дека е во право, затоа што најпрво децата (беа поделени во групи) не знаеја за што всушност им користи проектот, што значи дека професорот не им ја објаснил суштината и целта туку тоа го прави колку ете да рече дека учат на интерактивен начин. Сепак имаше дел од проектите кои беа навистина добро смислени, децата знаеја што точно прават и како тоа им помага при учење на материјалот, и не сметаа дека тоа е губење време. Што значи дека се зависи од професорот, како ќе го осмисли сето тоа, дали ќе им помогне при барањето материјали, информации, дали ќе им помогне да развијат тимски дух итн. Само во ваквите случаеви проектите се во полза на учениците па и на професорот затоа што успешен проект значи добро научен материјал. Само на ваков начин всушност проектите се и корисни.

-------------
Сите го сакаме она што не можеме да го имаме. Вистинските луѓе знаат да се помират со тоа...


Постирано од: ShmIzLi4kA
Датум на внесување: 26.Февруари.2009 во 23:41
Aj ako ima nkoj gotov biznis plan za nekoe pretprijatie mi treba kako primer neka mi pise


Постирано од: Wonderful_Life
Датум на внесување: 20.Март.2009 во 10:25
Ja opravduvam izrabotkata na proektite.Zasto?Na toj nacin se simuliraat ucenicite da se aktiviraat,da naucat nesto poveke,mislam toa e za nivno dobro neli?
A i plus toa si dobivaat bonus poencinja koi sto ke im posluzat za povisoka ocenka

-------------
Gospod gi sozdal zenskite,zasto imal smisla za ubavina, a maskite zasto imal smisla za humor


Постирано од: Andjelina
Датум на внесување: 20.Март.2009 во 13:29
го оправдувам изработувањето на проекти САМО ако тие проекти се изработуваат во групи од по неколку деца но ИСКЛУЧИВО на час кој ќе е одреден за тоа
мојата родителска пракса не го оправдува сегашниот начин на изработка на проекти
дај му на децата проект само да ти се тргнат од глава
значи нечинот на работа по мене не е во ред
воглавно проектите ги изработува некој родител подома зашто на мали дечиња им се задаваат проекти без предходно да им биде објаснето што се бара од нив и како тоа треба да го стаботат
најиритирачко  е тоа што (барем моето искуство тоа го покажало)РЕДОВНО е одбиран оној проект кој очигледно е од авион дека го изработил возрасен.Не се вреднува трудот на оние дечиња кои се помачиле и тоа го изработиле сами па макар да тоа и не изгледа кој знае како убаво
после еден изработен проект ќерка ми си дојде изреволтирана од школо (во 3то одд)и ми рече-Е од сега ќе ми ги правиш ти проектите,зошто од нашата група никогаш не го избира проектот
На Виктор секогаш му црта и му пишува мајка му и само неговите проекти ги реди учителката на ѕид
чуму тогаш трудот кој го вложиле децата ?
каде е тука едукативноста и креативноста?



-------------
Никогаш не научив дали е подобро да носиш патики или штикли кога ќе тргнеш во потрага по делот од душата кој ти недостасува



Постирано од: ankii
Датум на внесување: 25.Март.2009 во 17:28
бидејќи сум ученичка во основно училиште...во шесто одделение имавме изборен предмет Основи на природните науки...на тие два часа секогаш правевме хамери на разни теми...вулкани,земјотреси,сонцето,виножито.... секогаш наставничката по ОПН(инаку наставничка по физика во истото училиште) имаше за задача да го избере најубавиот хамер а во најубавиот спаѓа: убаво подредени слики,текстови,добра презентација,труд,елеганција...но затоа секогаш беа одбирани оние со премногу слики и текстови(натрупано),најисполнетиот хамер(нема празно место) и оној што секогаш имал добра презентација(за ова ОК). Бевме поделени во 5 групи и скоро секогаш четвртата група „победуваше“ и секогаш нивните хамери беа закачувани. И ден денес останатите хамери стојат во едно ќоше!

-------------
Never be afraid to Dream... Live... Love and Laugh. Be afraid not to!!!


Постирано од: Eli
Датум на внесување: 25.Март.2009 во 19:57
Originally posted by maria_magdalena maria_magdalena напиша:

Блек Девилс, се сложувам со тебе дека изготвувањето на проекти е добра работа, со тоа би требало да се побуди
креативноста и желбата за нови сознанија, да почне самото да трага по
нови информации, да се мотивира да оди напред, како што реков погоре.Но мене ми е само криво што опд целата таа работа, целиот труд, нема ништо. Се избира најџиџаниот, останатите одат во ѓубре, а децата чиј проект не бил “најдобар“ се разочаруваат.Можеби наставниците не би требало да наметнат натпреварувачки дух тука, но да им дадат подеднаква важност на сите трудови, па и малку да дискутираат за тоа што учениците го напишале.



Kompletno se slozuvam so tekstot na marija magdalena..znaci ubavo e toa sto se davaat takvite proekti so cel da se pottiknat ucenicite da istrazuvaat,i da osoznavaat uz toa novi nesta..no kako sto kaza marija m.postoi toj natprevaruvacki duh megju ucenicite..sekoj gleda proektot sto poubavo da izgleda,odkolku da ima dobra sodrzina,konciznost itn..i na krajot sto??sekogas nema vreme site proekti da se isprezentiraat,ke se odbere toj naubaviot,najsareniot,a ostanatite odat vo gjubre..bar ova go kazuvam od moeto iskustvo dosega vo skoluvanjeto..mora da se uvazuvaat site proekti,t.e na sekoj da mu se obrne vnimanie pa za da moze n atoj nacin da im se ukaze na decata kade zgresile,kako da go podobrat svojot nacin na istrazuvanje i sl..

-------------
Човекот секогаш треба да остане човек,без разлика со што се бави и каков успех има..


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 25.Март.2009 во 21:58
Малку дополнувањеголема%20насмевка
Проектот не е само лепење хамери и нивно истакнување на ѕид
Проектот не е препишување на податоците кои ги има во учебникот
Проектот по правило не треба да се изработува дома- па да се вклучат сите мајки, татковци, баби и дедовци, туку во училиште и не за еден час
Жалосно е што многумина место да ги мотивираат децата да ги прошират своите знаења, да ја покажат својата креативност, инвентивност го прават спротивното, ги демотивираат бидејки знаат кој хамер ќе биде избран и истакнат.тага


-------------


Постирано од: BisernA
Датум на внесување: 25.Март.2009 во 22:36
е затоа во средно конечно прават нешто паметно задоволство ( барем кај нас ) - ни хамер, ни сликичка ни нешто нацртанко... направи проект од 15тина страни,.... и презентирај го со свои зборови,..... па тука се гледа кој колку го бива....

само лошо е што се копираат по цели страни од википедија, ама и тоа лесно се приметува - така да ич да не се секирате.... правете го да има што да се прочита,... а не што да се види на хамерот намигнување


-------------


Постирано од: ankii
Датум на внесување: 26.Март.2009 во 12:32
Originally posted by mamamd mamamd напиша:

Малку дополнувањеголема%20насмевкаПроектот не е само лепење хамери и нивно истакнување на ѕидПроектот не е препишување на податоците кои ги има во учебникотПроектот по правило не треба да се изработува дома- па да се вклучат сите мајки, татковци, баби и дедовци, туку во училиште и не за еден часЖалосно е што многумина место да ги мотивираат децата да ги прошират своите знаења, да ја покажат својата креативност, инвентивност го прават спротивното, ги демотивираат бидејки знаат кој хамер ќе биде избран и истакнат.тага
па ние во школо ги правевме проектите..обично еден час правење а вториот презентирање затпа што имавме блок часови.

-------------
Never be afraid to Dream... Live... Love and Laugh. Be afraid not to!!!


Постирано од: lilica
Датум на внесување: 28.Март.2009 во 16:37
Има ли некој кој се развил- напреднал некако- правејки проекти по слободни активности во некое училиште во РМ? Ма ајде Ви се молам!Тоа се работи за да некои професори добијат полно работно време и да останат на работа, инаку мора да си заминат! Срамота што ги малтретираат децата!Проектите воопшто не се обврзни да се прават.

-------------
Кој бара ќе најде.


Постирано од: Lithium
Датум на внесување: 28.Март.2009 во 20:44
Originally posted by lilica lilica напиша:

Има ли некој кој се развил- напреднал некако- правејки проекти по слободни активности во некое училиште во РМ? Ма ајде Ви се молам!Тоа се работи за да некои професори добијат полно работно време и да останат на работа, инаку мора да си заминат! Срамота што ги малтретираат децата!Проектите воопшто не се обврзни да се прават.


Ооооооо природо.....
сакаш да кажеш дека да не се тие проекти што се прават професорите ќе немаат што да работаат?
``Само ги малтретираат децата``-да не треба да се прават тие проекти нема да влегуваат во оценката за државна матура за џабе.

-------------
You think you are perfect? Well, try walking on water...


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 29.Март.2009 во 23:43
Ај да ги разграничиме малку поимите проектен предмет и изработка на проект по одреден задолжителен наставен предмет...


-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: lilica
Датум на внесување: 30.Март.2009 во 16:24
Originally posted by Lithium Lithium напиша:

Originally posted by lilica lilica напиша:

Има ли некој кој се развил- напреднал некако- правејки проекти по слободни активности во некое училиште во РМ? Ма ајде Ви се молам!Тоа се работи за да некои професори добијат полно работно време и да останат на работа, инаку мора да си заминат! Срамота што ги малтретираат децата!Проектите воопшто не се обврзни да се прават.


Ооооооо природо.....
сакаш да кажеш дека да не се тие проекти што се прават професорите ќе немаат што да работаат?
``Само ги малтретираат децата``-да не треба да се прават тие проекти нема да влегуваат во оценката за државна матура за џабе.

A на родителска ни кажуваат дека не се задолжителни, ако сакаат или ако можат да учествуваат во проектите и оцените не се знае дали ке се вметнат во свидетелството. Сеуште се размислувало во МОНК дали да добијат децата оцени за нив или не.
Па за каква оцена во државната матура зборуваш? А оцена (која може секој да ја истресе од ракав) и ништо друго не добиваат децата со правење на некои проекти на теми кои воопшто не ги разбираат - еднаквост,право на ....,загрозени групи,.....Еднакви имаше во комунизмот, а бидејки сега е капитализам.....Или за некакво право?Какво право со тоталитарен режим и едноумие....??? Лук и вода!Лов во матно!
Немаат доволен фонд на часови, па си отвараат работа за да не ги набркаат од работа! Вистина зарем не?       

-------------
Кој бара ќе најде.


Постирано од: Lithium
Датум на внесување: 30.Март.2009 во 20:08
Originally posted by lilica lilica напиша:

Originally posted by Lithium Lithium напиша:

Originally posted by lilica lilica напиша:

Има ли некој кој се развил- напреднал некако- правејки проекти по слободни активности во некое училиште во РМ? Ма ајде Ви се молам!Тоа се работи за да некои професори добијат полно работно време и да останат на работа, инаку мора да си заминат! Срамота што ги малтретираат децата!Проектите воопшто не се обврзни да се прават.


Ооооооо природо.....
сакаш да кажеш дека да не се тие проекти што се прават професорите ќе немаат што да работаат?
``Само ги малтретираат децата``-да не треба да се прават тие проекти нема да влегуваат во оценката за државна матура за џабе.

ништо друго не добиваат децата со правење на некои проекти на теми кои воопшто не ги разбираат
Немаат доволен фонд на часови, па си отвараат работа за да не ги набркаат од работа! Вистина зарем не?       


``Правење проекти на теми кои воопшто не ги разбираат``
Па затоа и постојат проектите, за да им се појасни на децата материјалот што е во програма
ти сакаш да учиш само да набубаш се` на памет?
да нема никаква активност од твоја страна?
да не се потрудиш да најдеш и сама нешто во врска со таа тема за која не ти е јасно?
Изгледа НЕ
со проектите се поттикнуваат и децата на самоактивност, желба за работа и љубопитност
и најважно - желба за истражување

-------------
You think you are perfect? Well, try walking on water...


Постирано од: Santijago
Датум на внесување: 30.Март.2009 во 21:42


``Правење проекти на теми кои воопшто не ги разбираат``
Па затоа и постојат проектите, за да им се појасни на децата материјалот што е во програма
ти сакаш да учиш само да набубаш се` на памет?


---------------------------------------------------------
Ајде без некои си филозофирања,според горенаведеното наједноставно кажано :

Правењето проекти е од општо и секакво друго добро за учениците т.е. за оние што тоа го прават.

-------------
I'm out bcz of pathetic around here


Постирано од: lilica
Датум на внесување: 31.Март.2009 во 09:19
Originally posted by BlackDevil BlackDevil напиша:



``Правење проекти на теми кои воопшто не ги разбираат``
Па затоа и постојат проектите, за да им се појасни на децата материјалот што е во програма
ти сакаш да учиш само да набубаш се` на памет?


---------------------------------------------------------
Ајде без некои си филозофирања,според горенаведеното наједноставно кажано :

Правењето проекти е од општо и секакво друго добро за учениците т.е. за оние што тоа го прават.

Правењето НЕШТА беше „општо добро и секакво друго добро“ ЕДНО ВРЕМЕ, во комунизмот.
Сега брат, се прави се за пари.Платен е професорот да ги научи децата, а не сами да си го губат времето по нивните измишљотини.Зошто зема плата еден професор, наставник или сл.?Да врши згрижувачка дејност?
Гледам,затоа се некои развиени мислители се развија од толку правење проекти.

Или научник до научник во Македонија. Абе, ако не ја научеше таблицата за множење дома од мене, моето дете немаше да знае да множи! Оти со проектот не ја научи, а?    
Колку и да се правдаат,оние од образованието,мора да прифатат дека со 4 саати работа многу малку допринесуваат за „општо добро“ на младите.Со 40 мин. истражување, еднаш во две недели - кое општо добро се постигнува!

-------------
Кој бара ќе најде.


Постирано од: Lithium
Датум на внесување: 31.Март.2009 во 17:50
Originally posted by BlackDevil BlackDevil напиша:



``Правење проекти на теми кои воопшто не ги разбираат``
Па затоа и постојат проектите, за да им се појасни на децата материјалот што е во програма
ти сакаш да учиш само да набубаш се` на памет?


--------------------------------------------------------- Ајде без некои си филозофирања,според горенаведеното наједноставно кажано :

Правењето проекти е од општо и секакво друго добро за учениците т.е. за оние што тоа го прават.


Еве ти еден громогласен аплауз од мене

-------------
You think you are perfect? Well, try walking on water...


Постирано од: Santijago
Датум на внесување: 01.Април.2009 во 00:03
Originally posted by lilica lilica напиша:

Originally posted by BlackDevil BlackDevil напиша:



``Правење проекти на теми кои воопшто не ги разбираат``
Па затоа и постојат проектите, за да им се појасни на децата материјалот што е во програма
ти сакаш да учиш само да набубаш се` на памет?


---------------------------------------------------------
Ајде без некои си филозофирања,според горенаведеното наједноставно кажано :

Правењето проекти е од општо и секакво друго добро за учениците т.е. за оние што тоа го прават.

Правењето НЕШТА беше „општо добро и секакво друго добро“ ЕДНО ВРЕМЕ, во комунизмот.
Сега брат, се прави се за пари.Платен е професорот да ги научи децата, а не сами да си го губат времето по нивните измишљотини.Зошто зема плата еден професор, наставник или сл.?Да врши згрижувачка дејност?
Гледам,затоа се некои развиени мислители се развија од толку правење проекти.

Или научник до научник во Македонија. Абе, ако не ја научеше таблицата за множење дома од мене, моето дете немаше да знае да множи! Оти со проектот не ја научи, а?    
Колку и да се правдаат,оние од образованието,мора да прифатат дека со 4 саати работа многу малку допринесуваат за „општо добро“ на младите.Со 40 мин. истражување, еднаш во две недели - кое општо добро се постигнува!

еееее
Цитирам : "Ако не ја научеше со мене дома таблицата, моето дете не ќе знаеше да множи"
Значи проектите се прават врз основа на тоа што се учеле на школо,а не заради забава,импресионирање или не знам што ти не да не набројувам.
Тоа што ти го кажа може да се вброи и како твоја должност,во случајот математика множење треба троа појке труд вложување,а оние што знаат без да ги подучувале нивните родители имале некој си барем и мал талент
Е сега истото ти е тоа.....децата учеле множење ама не знаат што е точно тоа и како оди.
Поедноставно е со другите предмети Нема смислам од дебатирање,оценката е последниот фактор кој што би требало да влијае на тоа дали детето да прави проект или не.

-------------
I'm out bcz of pathetic around here


Постирано од: *moon*
Датум на внесување: 01.Април.2009 во 00:38
ajdee deизненадување

-------------
Ако го победиш моментот ти си најсилниот човек на светот


Постирано од: mamamd
Датум на внесување: 01.Април.2009 во 08:32
Проектите во основното образование се ставени во функција на подобрување на квалитетот на начините на учење. Некои проекти се покажаа како промашување, некои како многу добри.
Стана мода се што е дополнување на учењето и давање малку по инакви домашни задачи (бегање од стереотипните-пиши препиши) да се нарекува проект.
Таблицата множење од век и векова некои ученици ја учеле на час, други имале одредени потешкотии па ја доучувале дома со помош на родителите, а некои никогаш и не ја научиле до крај.
Во средно образование проектните активности се веѓе нешто друго, но за тоа нека објаснат средношколците.


-------------


Постирано од: lilica
Датум на внесување: 02.Април.2009 во 12:53
Сакам BlackDevil да ми одговори ако е родителска должност да го научи детето таблица за множење, дали и проектот по информатика ми е должност?
Им даваат да изработат презентации или соопштенија или реклами со помош на одредени програми.Тоа е некој вид на проект, содржината треба да ја најде на интернет,по часовите,а има дневно по 7 часа, има компјутер на масата и зошто по часовите? Па што работат на час? Престојот на училиште стана непродуктивен и губење на време! Ако мораме се да совладуваме со нашите деца дома (по часовите) тогаш зошто да седат од 13 до 19 и 30 часот во клупите!Ке си набавиме материјал и СЕМЕЈНО ќа истражуваме СИТЕ дома,заедно со баба и дедо, и ќе ја развиваме љубопитноста кај децата.
Разбирам дека просветарите се слабо платени, ама таква е состојбата и во стопанството.
Кога јас одев на училиште или на факултет, се враќав дома да ДОНАУЧАМ, дадообјаснам, а не ДА НАУЧАМ.Знаењето МОРА да го пласира професорот или наставникот, учителот.Ако детето гледа перспектива во нешто, нема потреба вештачко подбуцнување со вештачки оцени.Самото дете ќе истражува, дури и кога има забрана во одредена област.Пред некој ден,во одделението на моето дете,пребарувале порно содржини на интернет!Никој не ги казнил!Истражувале во училиште!
А искрено, никогаш не се наградуваат децата кои се лидери на група,вистински незаситни за новини во науката,туку за да се исфорсира некој „професорски син“ постигањата на децата се потиснуваат. И затоа тврдам дека проектните активности или проектите се БЕЗПОЛЕЗНИ за секого.

-------------
Кој бара ќе најде.


Постирано од: Santijago
Датум на внесување: 02.Април.2009 во 20:16
Може да се вброи т.е. каже како должност тоа е кажано а не задолжително.
Самата суштина во изработката на проекти е токму тоа да се совлада и сфати тоа што се учело на школо денес,вчера,утре...
Просто и едноставно....нормално дека тоа влијае и на оценка
А тоа што сега наместо да учат,слушаат што кажува наставникот/професорот пред нив има компјутер и на него пребарувале порно содржини,играле игрици или пак збореле со френдс на мсн,скајп,мирц и што ти не тоа е друга работа,работа која што е тотално промашена и пред да се спроведе и јас бев против тоа.

-------------
I'm out bcz of pathetic around here


Постирано од: lilica
Датум на внесување: 03.Април.2009 во 08:28
Има професори од кои нема што да слушнеш, а камо ли да научиш.Не се криви децата што само се присутни на часовите. Учениците за време на часот ги корегираат и дополнуваат на професорите, а овие за возврат „тоа ке си го прочитате .....(таму и таму)“.


-------------
Кој бара ќе најде.


Постирано од: Santijago
Датум на внесување: 03.Април.2009 во 22:22
е тоа ми е јасно.....и јас сум учел
но тоа отвора веќе x i x други прашања и дискусија до безкрај
Значи ја одобруваш изработката на проекти?

-------------
I'm out bcz of pathetic around here


Постирано од: majstorce62
Датум на внесување: 05.Април.2009 во 09:52
Проблемот што се повеќе ученици излегуваат неписмени од училишните клупи не е во проектната настава, туку во нивните родители кои сметаат дека се многу покомпетентни од наставниот кадар што и како треба да учи нивното дете... Такви родители препознавам и во темава, преку нивните коментари и размислувања. Едно прашањље до нив - претпочитате вашето дете да биде полезно ангажирано и да се развие во здрава и стабилна општествена личност ( проектната настава со својот истражувачко - рекреативен карактер учествува во едно такво профилирање на севкупната личност на ученикот) или „вишокот слободно време“ да го минува по кафулињата со сомнително друштво кое многу лесно може да му го истрасира патот кон амбисот на животот?

-------------
БИДИ СИ ГОСПОДАР НА СОПСТВЕНИОТ УМ


Постирано од: lilica
Датум на внесување: 07.Април.2009 во 14:41
Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Проблемот што се повеќе ученици излегуваат неписмени од училишните клупи не е во проектната настава, туку во нивните родители кои сметаат дека се многу покомпетентни од наставниот кадар што и како треба да учи нивното дете... Такви родители препознавам и во темава, преку нивните коментари и размислувања. Едно прашањље до нив - претпочитате вашето дете да биде полезно ангажирано и да се развие во здрава и стабилна општествена личност ( проектната настава со својот истражувачко - рекреативен карактер учествува во едно такво профилирање на севкупната личност на ученикот) или „вишокот слободно време“ да го минува по кафулињата со сомнително друштво кое многу лесно може да му го истрасира патот кон амбисот на животот?

Ај, најучтиво те молам кажи ми од колку до колку саатот во едно денонокие, еден средношколец или основец, одличен со успехот, во денешно време и со денешнава наставна програма има „вишок слободно време„? Јас од лично искуство ти велам дека НЕМА ВООПШТО СЛОБОДНО ВРЕМЕ!И не претпочитем полезно да го ангажира билокој.
Сметам дека проектите не допринесуваат за развој на личноста.
И симни си ги розевите очила - погледни ја стварноста. А мое дете, со навршени 16г.,во кафуле не стапнало ни дење ни ноќе, што мислиш дали затоа што изработил многу проекти? А родителот бил и ќе остане најкомпетентен за се поврзано со неговото чедо. Мора професорите да го прифатат тоа.

-------------
Кој бара ќе најде.


Постирано од: Petkovsky
Датум на внесување: 07.Април.2009 во 17:28
Originally posted by lilica lilica напиша:

Originally posted by majstorce62 majstorce62 напиша:

Проблемот што се повеќе ученици излегуваат неписмени од училишните клупи не е во проектната настава, туку во нивните родители кои сметаат дека се многу покомпетентни од наставниот кадар што и како треба да учи нивното дете... Такви родители препознавам и во темава, преку нивните коментари и размислувања. Едно прашањље до нив - претпочитате вашето дете да биде полезно ангажирано и да се развие во здрава и стабилна општествена личност ( проектната настава со својот истражувачко - рекреативен карактер учествува во едно такво профилирање на севкупната личност на ученикот) или „вишокот слободно време“ да го минува по кафулињата со сомнително друштво кое многу лесно може да му го истрасира патот кон амбисот на животот?

Ај, најучтиво те молам кажи ми од колку до колку саатот во едно денонокие, еден средношколец или основец, одличен со успехот, во денешно време и со денешнава наставна програма има „вишок слободно време„? Јас од лично искуство ти велам дека НЕМА ВООПШТО СЛОБОДНО ВРЕМЕ!И не претпочитем полезно да го ангажира билокој.
Сметам дека проектите не допринесуваат за развој на личноста.
И симни си ги розевите очила - погледни ја стварноста. А мое дете, со навршени 16г.,во кафуле не стапнало ни дење ни ноќе, што мислиш дали затоа што изработил многу проекти? А родителот бил и ќе остане најкомпетентен за се поврзано со неговото чедо. Мора професорите да го прифатат тоа.


Реплика :
Jас од лично искуство и од искуство на сестра ми и од искуство на блиски другари и роднини тврдам дека еден средношколоец со одличен успех има многу слободно време.

On Topic:
Правење на проекти...хм...ако под проект се подразбира сликички на хамер или 10 страни текст во Word од кои 9 се директно препишани од интернет, т.е. преведени буквално, тогаш тој проект е смешен, а кај нас сите "проекти" се такви. Смешно е и тоа што образовниот систем е на ниско ниво, а полни сме со арогантност даваме изјави од типот Американците се глупи, а нашето образование пропаѓа. Еден од многуте фактори се тие квази проекти кои се ништо друго него губење на време за 95% од учениците.


Постирано од: Lithium
Датум на внесување: 07.Април.2009 во 17:32
Точно, апсолутно се согласувам со ова погоре
затоа што ако правилно се распореди времето
ќе има и за учење и ќе има и слободно време
И уствари на тој што му се учи секако ќе учи
и ќе најде слободно време за се`


-------------
You think you are perfect? Well, try walking on water...


Постирано од: BisernA
Датум на внесување: 07.Април.2009 во 22:00
оф: точно,... јас можам и да испаѓам,... и да шетам, и да спијам... и да играм.... да седам на форум..... и пак да ми бидат сите 5ки плазење ( ова не дека се фалам,... само ај голема%20насмевка ) и не значи дека ако одам во кафуле сум лоша или неодговорна..... намигнување

он: сега имам еден проект за правење... ама не ми претставува проблем... бидејќи ја имам таа среќа да можам сама да ја бирам темата што сакам да ја обработувам... па дури и ми е еден вид на уживање...... голема%20насмевка камоли цело време да правев проекти..... мечтаење


-------------


Постирано од: lilica
Датум на внесување: 09.Април.2009 во 14:56
Од напишаново произлегува дека денешниве ученици имаат само да учат,да „излегуваат“ и слободно време.
Па зарем други обврски немате?
Како на пример да пазарите за дома,да го однесете помалиот брат или сестра до школо, да го пречекате, да го прошетате миленичето,да средите по дома ,да отидете во музичко и странски јазик на час, да отидете на физикална,да го посетите дедо оти нема кој да му купи леб,да го чувате братчето навечер додека мама и тато прекувремено работат,да си спремата сами оброци,и....многу други работи.Па ако имате и помала сестра која има свои посебни потреби - колку од денот ви останува слободно време?
Сите не живеат како вас,некои помагаат и во дуќанот на тато. ..... ......

-------------
Кој бара ќе најде.



Испечати | Затвори го прозорот

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03 - http://www.webwizforums.com
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd. - http://www.webwiz.co.uk