|
Исусова молитва - исцелител |
Внеси реплика | страница <1 2324252627 29> |
Автор | ||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Koga Isus veli "koj ke se moli vo moe ime" vsushnot veli vo ime na onoa sto propoveda toj, a ne vo negovo ime kako lichnost. Toa znachi vo ime na onoa sto gi uchel apostolite. I toa e golema razlika vo odnos na onoa sto denes si pretpostavuvaat vernicite. Samoto povikuvanje na Isusovito ime ne znachi nishto, kako sto ne znachi deka dokolku toa se pravi Bog SE ke dade.
Aman bre lugje, ako vekje ne sakate da se diskutira za teologijata smetajki deka taa e apsolutna vistina i deka bi bilo eres toa da se pravi, togash barem poglednete go sekojdnevniot zhivot... ... kolku vernici koi se i vo katastrofalni uslovi, se molat so imeto na Isus na usnite, pa nivnata molba ne se uslishuva i ne se ispolnuva. ... izlagaat dva bokseri na ring i dvata mu se molat na Isus vo nivnite kjoshinja pred prvata runda, i dvata go imaat istetovirano negovoto ime nasekade po svoite tela i... edniot ke izede kjotek, a mozhe i da zagine. ... sekojdnevno milioni lugje vo bolnici lezhat bolni od sekakvi bolesti ili infekcii i postojano go spomnuvaat Isusovoto ime bez nekakov rezultat. ... dve armii se sretnuvaat na frontot i vojnicite od dvete strani mu se molat na Isus i na siot glas se povikuvaat na Boga, pa ke izginat i ednite i drugite... a definitivno eden od niv ke ja izgubi bitkata. I kade vie gledate potvrda na takvoto interpretiranje na Isusovite zborovi vo sekojdnevniot zhivot? Kade gledate deka dokolku nekoj se moli so negovoto ime Bog SE KE MU DADE? Se izvinuvam sto ne gi prifakjam nechiite interpretacii na Svetoto Pismo i ne gi razbiram rabotite onaka kako sto sakaat toa da go prikazhat teolozite. Изменето од Messenger - 24.Декември.2008 во 18:28 |
||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||
Miki_P
Сениор Регистриран: 29.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 985 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Maran Ata:
Не можам да ди испратам лп, можеби имаш проблем со inboxot? Поздрав. |
||||||
Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј нè.
|
||||||
Zlatnik
Сениор Регистриран: 23.Август.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Средено. „СкроС“го исчистив. ПишВај! Е, ама ај ако го видиш ова, и „ти“ да си подзачистиш! Изменето од Zlatnik - 24.Декември.2008 во 16:56 |
||||||
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
|
||||||
makarios
Сениор Регистриран: 20.Октомври.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 1282 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Бог Отец и Бог Син се едно по суштина, а различни по ипостас. Христос тоа на многу места го има потврдено: Јован: 10:30 Јас и Отецот сме едно. Јован: 10:38 а ако, пак, ги вршам, макар што Мене не Ми верувате, на делата Мои поверувајте, за да разберете и поверувате дека Отецот е во Мене и Јас сум во Него. Јован: 14:10-11 Не веруваш ли дека Јас сум во Отецот, и дека Отецот е во Мене? Зборовите што ви ги кажувам, од Себе не ги зборувам; туку од Отецот, Кој е секогаш во Мене, Тој ги врши делата. Верувајте Ми дека Јас сум во Отецот и Отецот е во Мене. Ако ли, пак, не - тогаш верувајте во Мене заради делата. Јован: 14:9 Му одговори Исус: „Толку време сум со вас, и зар не си Ме познал, Филипе? Кој Ме видел Мене, Го видел Отецот, па како ти велиш: ,Покажи ни Го Отецот?‘ Значи, моќта на спосување е моќ и на двете ипостаси, односно и на Отецот и на Синот, затоа што тоа е дел од суштината на Света Троица – да можат да ги спаси луѓето од лукавиот.
Тоа е само ако се гледа Библијата еднострано. Целата Библија е проткаена со Божјата љубов помеѓу трите ипостаси, но и кон луѓето. На многу места ќе се забележи дека Синот се понизува и го става Отецот на повисоко место, но тоа е само поради Неговата љубов кон Отецот. Тие толку многу се љубат што Едниот се става на пониско скалило од Другиот. Господ Исус Христос дојде на земјата за да не научи како да живееме според образот на Света Троица. Затоа на многу места вели дека треба да се понизуваме, другите да ги сметаме за погорни од себе, кој сака да биде прв треба да застане на последното место итн. Сите зборови кои ги кажал Христос за наша поука, пред се, ги извршил на дело. Така е и во случакот со молитвата Оче наш.
Низ целата Библија се спомнува дека треба да се молиме еден за друг. Јаков: 5:16 … молете се еден за друг за да се исцелите. Тоа е заповед од Бога преку која се изразува нашата љубов. А нашата љубов треба да биде насочена и кон нашите непријатели, па затоа Господ вели дека треба да се молиме и за нив. Матеј: 5:44 А јас, пак, ви велам: љубете ги непријателите свои, (благословувајте ги оние што ве колнат, правете им добро на оние што ве мразат) и молете се за оние што ве (навредуваат и) гонат, Лука: 6:28 благословувајте ги оние што ве колнат, молете се за оние што ве навредуваат! Со оглед на тоа што молитвата на праведникот е далеку посилна од обична молитва на номинален верник, ние ги молиме Богородица и светиите да го молат Бог за нас, затао што сигурни сме дека Тој ќе ги услиша нивните молитви, но тоа не значи дека ние не треба да Му се молиме и директно Нему. Дека молитвата на осветениот човек кој живее само за Бога е посилна од мојата, јасно е по сите случувања во Библијата – на пример кога Eвреите во пустината згрешиле, Мојсеј Го молел Бог да не ги погубува (значи праведник се моли за грешници), исто така е и со Илија кога измолил од Бог да не дава дожд, а потоа со молитва побарал да има дожд и тоа му било услишано, и многу многу други примери кои можат да се најдат во Библијата. А апостолот вели: Јаков: 5:16 Голема сила има усрдната молитва на праведникот. Со оглед на тоа што светиите и Богородица се праведници, ние ги молиме тие да се молат за нас на Бога со надеж дека нивните молитви ќе бидат услишани. Некој ќе приговори дека тие веќе се умрени и нема што да им се молиме, ама од следниве стихови гледаме дека тие се само телесно мртви, но не и духовно, а молитвата спаѓа во духовна категорија. Марко 9:4 И им се јави Илија со Мојсеј, и разговараа со Исус. Матеј 22:32 Јас сум Бог Авраамов, Бог Исаков и Бог Јаковов. „Бог не е Бог на мртвите, туку на живите.“ Дури и во самата Библија има случка кога обичен грешник ги моли светиите (во случајот – светите апостоли) да го молат Бога за него затао што погрешил. А зарем самиот не можел да се помоли? Можел, ама знаел дека нивната молитва е сигурна и силна пред Бога. Дела Ап.: 8:24 А Симон одговори: „Помолете Му се за мене на Господ вие, да не ме стигне ништо од она што рековте.”
Најчесто протестантите заглавуваат на овој стих и го користат дека не треба да се молиме на светиите за тие да се молат за нас пред Бога, затоа што Тој е единствен посредник меѓу луѓето и Бог. 1 Тимотеј: 2:5 Зашто еден е Бог и еден е Посредник меѓу Бога и луѓето - Човекот Христос Исус, Но овде сака да каже нешто сосема друго. За ад се види смислата на овие зборови, треба да се прочита цела главата. После овој стих следуваат следниве стихови: 1 Тимотеј: 2:6 Кој се даде Себе како откуп за сите - а тоа се посведочи во свое време; Значи, сака да каже дека еден е посредникот помеѓу луѓето и Бога во смисла дека само Христос не избавил од гревот и смртта. Односно, пред да пострада Христос, бидејќи со отпаѓањето на нашите прародители од рајот, рајските врати биле затворени, сите грешници, но и праведници оделе во пеколот. Откако Господ ја пролеа Својата Крв за нас и не откупи од смртта, рајските врати се отворија, а тоа се посведочи со Неговите зборови дека разбојникот ќе биде првиот што ќе влезе во рајот со Него. Значи тоа е посредништвото – никој друг не можел тоа да го направи освен Господ. Но никаде не забранува дека треба да се молиме на светиите, туку напротив. Во истата глава, првите неколку стихови гласат 1 Тимотеј: 2:1-4 Молам, пред се, да се прават просби, молитви, молби и благодаренија за сите луѓе: за царевите и за сите што се на власт, та да поживееме тих и мирен живот во потполна побожност и достоинство. Тоа е добро и угодно пред нашиот Спасител Бог, Кој сака сите луѓе да се спасат и да ја познаат вистината. Тука се наметнува прашањето – зошто да правиме молитви и просби за оние кои самите можат да се молат на Бог? А ако го прочитаме цел Нов Завет, ќе видиме дека апостолите со молитва кон Бога лечеле многу луѓе и воскреснувале мртви. Дела 9:40 Петар, откако ги истера сите надвор, падна на колена, се помоли, па се сврте кон мртвото тело и рече: „Тавита, стани!” И таа ги отвори очите свои, го погледна Петар и седна. Дела 9:17 А Ананија отиде и влезе во куќата и, откако ги положи рацете свои над него, рече: „Брате Савле, Господ Исус, Кој ти се јави по патот, по кој доаѓаше, ме прати за да прогледаш и да се исполниш со Дух Свети.” Дела 28: 8 А таткото на Поплиј се разболе и лежеше, страдајќи од треска и болки во стомакот. Павле влезе кај него, се помоли и, положувајќи ги рацете свои врз него, го исцели. Тука пак се наметнуваат реторички прашања – зошто тие луѓе самите не се молеле на Бога за да бидат исцелени? Зарем им требало „посредник“ за тоа? Зарем во тие случаи и апостолите не „изиграваат посредници“? п.с. Златинк, инбокост подизбриши го. Изменето од makarios - 24.Декември.2008 во 14:30 |
||||||
Опитен
Сениор Регистриран: 20.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 699 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Далеку е ова од тебе брате. Нели е човек малку да се запраша: Кој повеке знае за молитвата, јас или свети Григориј Палама? Искрено се надевам дека еден ден ке научиш. |
||||||
Господи Исусе Христе помилуј не
|
||||||
Опитен
Сениор Регистриран: 20.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 699 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Секако дека може.Господ е слобода и љубов. |
||||||
Господи Исусе Христе помилуј не
|
||||||
dejanpp
Сениор Регистриран: 30.Април.2008 Статус: Офлајн Поени: 893 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
ke se potrudam izrazuvajneto moe da ne nalikuva na izrazuvajne kako od oprelesten sto e slucaj so mojava tema koja zabeguva{se oprelestuva] od svojata normala odnosno znacejne i se diskutira za nesto drugo a ako vrz toa go dodademe faktot deka ovaa tema ja citaat lujdze i koi ne se religiozni pa jas sum siguren deka ova im nalikuva na zboruvajne vo son.
DEJSTVUVAJNE VO OPASNOST, DEJSTVUVAJNE VO KRIZA,DEJSTVUVAJNE VO NEIZVESNOST,,....,, , SITE OVIE MOMENTI NE KOI SNE GI PREZIVEALE BEZ RAZLIKA SO KAKOV INTENZITET BILE NE NATERALE DA PREVZEMEME OD D R U G I NAVIKA KOJA CE NI BIDE ORUZJE KAKO DA SE ODNESUVAME ,SPASUVAME VO TAKVA SITUACIJA. PA TAKA KOGA CE MOZEME CEKOR PO CEKOR DA SE ODDALECUVAME OD TIE SITUACII A VO ISTO VREME I DA NE BARAME ZNAEJNE I POMOS OD TIE NARECENI DRUGI" LICA NIE CE MOZEME I DA GI OFRLIME NASITE LOSI NAVIKI KOI MNOGU PATI SE MANIFESTIRAAT NEPRIJATNO A EDINSTVEN NACIN DA GO POSTIGNEME TOA E ISUSOVATA MOLITVA SO KOJA SO SEKOE NEJZINO POVTORUVAJNE NIE SNE PODALEKU I OD OPASNOSTA I OD LICATA KOI NE UCAT KAKO DA SE BORIME VO TIE SITUACII. PA VI POZELUVAM GOSPOD DA VE POMILUVA I DA POCUSTVUVATE KAKO E DA ZIVEETE PODALEKU OD SITE NEPRIJATNI NESTA . I DA STE ISPOLNETI SO RADOST I SREJKA. Изменето од dejanpp - 24.Декември.2008 во 13:12 |
||||||
Pravoslaven
Сениор Регистриран: 09.Февруари.2008 Статус: Офлајн Поени: 705 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Pa ne bi rekol deka Isus koga im rekol na ucenicite da baraat se vo Negovo Ime mislel bas konkretno na molitvata "pomiluj me".
Samiot gore si napisa: "сè што ќе побарат во Негово име", a pod сè se podrazbira ne samo milost (pomiluj me), tuku i svetost na Bozjoto Ime (да се свети името Твое), i doagjanje na Carstvoto Bozjo (да дојде Царствтото Твое), baranje na Bozjata volja (да биде вољата Твоја), baranje na "лебот наш насушен", isto taka baranje na milost i proska za grevovite (прости ни ги долговите наши), izbavuvanje od iskushenijata i zashtita od lukaviot (не воведувај нè во искушение, но избави нè од лукавиот).
Imajkji go ova predvid, smeshno e da se tvrdi deka koga Isus rekol "сè што ќе побарат во Негово име", mislel na molitvata "pomiluj me". Vprocem tamu Isus ne mislel na nikoja konkretna molitva napisana za PAPAGALSKO POVTORUVANJE, tuku mislel na nasite iskreni molitvi kon Bog, kazani od se srce, so nashi zborovi, a ne na nekoi recitiranja, tehniki, duhovni stepeni i sl.
|
||||||
Православен значи правилно да ја славиш верата. А критериумот за правилност е Божјиот Збор - Светото Писмо !
|
||||||
maria_magdalena
Сениор trouble seeker Регистриран: 25.Октомври.2007 Статус: Офлајн Поени: 8706 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Опитен ти благодарам на одговорите и секако ќе се потрудам да бидам трпелива додека не дознаам како што треба.
Од друга страна ми се наметна прашањево, имено, јас имам обичај и да се молам во послободна форма зависно од потребите, т.е. директно до Бог ги упатувам своите барања за исцелување на пример на овој оној, за одредена работа...Дали тоа значи дека не смеам да се молам и така?
|
||||||
МИСЛИТЕ СЕ ОСЛОБОДЕНИ ОД ДАНОК.
|
||||||
Zlatnik
Сениор Регистриран: 23.Август.2005 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 2605 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Да, точно, има! Не ми е јасно како ти, кој се декларираш за верник (теист) не знаеш основни работи од твојата вера, па поставуваш вакви прашања. Или знаеш, ама се’ правиш дека незнаеш, колку да ме зезаш?
Еве го одговорот на првото прашање: Евангелие по Лука 11:1-4 1: А кога се молеше на едно место и кога престана, еден од Неговите ученици Му рече: „Господи, научи не’ да се молиме, како што и Јован ги научи своите ученици!” 2: А Тој им рече: Кога се молите говорете: „Татко наш, Кој си на небесата, да се свети Твоето име! Да дојде Твоето Царство! Да биде Твојата волја како на небото, така и на земјата“! 3: Нашиот насушен леб, давај ни го секој ден! 4: Прости ни ги нашите гревови, зашто и ние самите им ги проштаваме на
секој должник! И не нè воведувај во искушение, но избави не од злото (некаде пишува лукавиот!)” А за второто незнам дали вреди да пишувам или да го искористам твојов цитат, т.е. да го парафразирам:
Значи, прво научи ги основните работи за верата, а потоа оди во разработка на грчките или било кои други писма. Како што гледам, ти си се зафатил со проучување дури и за одредени дијалекти. Веројатно тоа е некоја твоја субспецијалност.
Една од тие причини е надежта на човекот за вечен живот. Сите се тешат (јас велем се залажуваат) дека по смртта на овој свет, повторно ќе живеат, некаде таму на небесата, на место „непознато за нив“.
Мислам дека не си во право. Тие си се јасно диференцирани работи. Секој си има, така да се изразам, своја задача. Бог е создателот, господ е „искупителот“ светиот дух има сосема друга „задача“. Впрочем, ако е така како што велиш, зошто Исус не вели молете ми се мене, или на светиот дух, или на сите тројца заедно? Тој едноставно и јасно вели молете се на таткото, што значи на бог. Џабе се додатни „толкувања“ тој мислел вака, онака...!
Е зошто една молитва, која е длабоко од срцето на еден верник, да не биде прифатена лично од него, а истото тоа барање да биде прифатено од некој посредник? Дали бог незнае за искреноста на молбата, па потребни му се некои додатни „ургенции“ од „поблиските до него“? Зарем искрената молитва нема сама да си го „пронајде“ патот до бога? Р.Ѕ. До модераторите! Што се случи со цитатите. Многу се избегани во десно од екранот и не се читаат. Што сум „утнал“? Изменето од Zlatnik - 24.Декември.2008 во 08:48 |
||||||
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
|
||||||
Опитен
Сениор Регистриран: 20.Септември.2008 Статус: Офлајн Поени: 699 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
На тајната вечера кога ГИСХС ги собра Свите ушченици и апостоли и им ги остави најважните работи за чување. Смирението, им ги изми нозете Љубовта, преку новата заповед на мегусебната љубов по примерот на Неговата. Повикувањето на Името Исусово (Исусовата молитва), преку ветувањето дека досега не барале ништо во Негово име, а од сега се што ќе побарат во Негово име, Бог ќе и даде. Благодатта на Светиот Дух, преку ветувањето на Утешителот и И заедницата со Живиот Бог преку јадењето и пиењето телото и крвта Христови, односно Светата Причест. Во светото Писмо има уште многу места каде ГИСХС ни ка открива Исусовата молитва. п.с Ако некој незнае доволно правилно да го чита и толкува Светот Писмо, да не се и повикува на Него со сиот свој авторитет, за да не биде посрамен од Господа. Поарно е да рече јас мислам или светите отци велат отколу да се обвинува некој за нешто кои и самиот не е апсолутно исправен и сигурен во истото. |
||||||
Господи Исусе Христе помилуј не
|
||||||
Messenger
Администратор Vo ovoj svet, no ne od ovoj svet Регистриран: 21.Април.2006 Статус: Офлајн Поени: 18208 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Apsolutno tochno. Isus reche deka megju chovekot (vernikot) i Boga NE TREBA DA IMA NIKAKOV POSREDNICI. Toj ne veli molete mi se mene, molete se na majka mi, molete se na apostolite ili molete im se na onie sto mislite deka vo idnina ke se prosvetlat. Toj reche - NIKAKVI POSREDNICI. Ako go sledite Isus, ke gi pochituvate tie negovi zborovi. Koj ne veruva neka go otvori Noviot Zavet, pa neka si prochita samiot. |
||||||
Truth needs no laws to support it. Throughout history only lies and liars have resorted to the courts to enforce adherence to dogma.
|
||||||
Tetratka
Сениор Регистриран: 25.Септември.2008 Локација: дрвара Статус: Офлајн Поени: 5153 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Тука има една нејасна работа:
Каде Иисус поучува дека треба да се молиме на татко му, (како што ти се изразуваш и тврдиш и прашуваш)?
Кој е таткото на Иисус?
Ова е второ прашање за тебе, бидејќи за да тврдиш дека Иисус (Христос) така не научил (да се молиме на татко му) треб да одговориш кој е таткото Негов.
Тука ке ти помогнам (Јован. 1: 1-18) Тука ке го најдеш одговорот. (п.с. прочитај го оргиналниот “грчки“ текст... за да нема проблеми со толкувањето, бидејќи денес е лесно да се зборува за работи што не ги знаеме - мислам дека не знаеш дека евангелијата се напишани на кини (коине) елински дијалект...) консултирај се ... прочитај, научи нешто основно за ТЕИЗМОТ - и после слободно нарекувај се АТЕИСТ, демек “веруваш дека веруваш дека нема Бог“.
За посредниците:
Прва работа: (Битие 4:13) “Јас сум Оној Кој сум... Вечнопостоечкиот, Седржителот“
Значи Бог е ЛИЧНОСТ... а не природа, енергија, бура, ветар, и т.н... во нивнта профана ТВАРНА, материјална смисла...
Ако Бог е ЛИЧНОСТ, тогаш кај него сите се живи и сите ние сме личности (како тварно битие), ... Ако Бог се овоплотил и станал како Еден од нас, тоа го направил за ние да станеме богови по благодат и наследници на царството небесно.
Кога го прашале Христос:
(од беседата за воскресението п.с. пишувам по памет)
за жената, бидејќи била со седумте браќа (по мојсеевиот закон) кога таа ќе умри, на кого од тие седум ќе биде жена... Христос одговорил дека таму (во царството небесно), нема ниту мажење ниту женење, а сите се како ангели...
Значи од тоа сме научени дека таму има живот, (непознат за нас) дека таму има комуницирање и дека таму сите се живи, а не мртви...
Значи ако некој е таму (како што таму се праведниците п.с. за тоа има 1000000 цитати в С.П. ) тогаш нормално е тој да општи (да се насладува) со (од) Изворот (Бог) и да има некаков за нас непознат живот.
Значи тоа е првата причина, зошто ние се молиме на праведниците за нашите души и по нивните молитви кон нивниот Близок (нивниот Другар...) нивниот и наш Бог, да добиеме, или да станеме дел од тоа Царсто...
Значи смислата на СП е животот во Христос - Спасителот, и молбата и застапништвото на праведниците.... тоа е од самиот почеток, па се до ден денеси до вековите на вековите...
Значи постојат многу причини зошто човекот има потреба од култивизација на свештенодејствијата...
и рационална...
и психолошка...
и теолошка...
и отрицателна ... (атеистичка)
и т.н....
поздрав!
|
||||||
за секој случај - користете ГРОМОБРАН!!!
|
||||||
Miki_P
Сениор Регистриран: 29.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 985 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
|||||
Можноста да спасува ја има само Бог (Светата Троица). Тоа го може и Отецот (таткото, како што велиш ти), тоа го може и Синот, тоа го може и Светиот Дух. Нема разлика дали ќе Му се обраќате (во молитви) на Отецот, на Синот или на Светиот Дух. Ние, во Црквата Христова, имаме потреба од посредници. И молитвите искажани преку нив (посредниците) не се ниту поважни ниту поневажни. Најважно е молитвата да излегува од длабочината на срцето, да не е површна, т.е., да не излегува само од устата. Сите молитви, и директни и индиректни, се испраќаат на „една адреса“ - до Бога. Ние сме огревовени чеда Божји и многу ниско „котираме“ пред Бога. Затоа имаме потреба да бараме помош од оние што веќе го пронашле „патот“. Тие, според учењето на Црквата Христова, се наши молитвеници и застапници и нивните молитви се, неизмерно, посилни од нашите, па, според тоа, и поуслишани. |
||||||
Господи Исусе Христе, Сине Божји, помилуј нè.
|
||||||
Внеси реплика | страница <1 2324252627 29> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |