|
Историски погледи на црковните прашања |
Внеси реплика | страница <1 2223242526 37> |
Автор | |||
eptendosadno
Сениор Регистриран: 07.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 1185 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Дали би бил задоволен само со појаснување за темата Бугарија или има потреба имињата на сите , ама баш на сите теми во Византија да ти ги образложам ? Ако ти е етен досадно за тема Бугарија , пишувај за Тема Македонија Изменето од eptendosadno - 07.Јануари.2010 во 21:23 |
|||
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Тука гледам дека не знаеме за што спориме. Ајде да си ги изјасниме позициите.
Раскажи накусо што се случило од времето на Јустинијан Велики до уништувањето на Охридската архиепископија. |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ти ги замеша, Златарски за нив пишува, од тој извор се напивме, што да правиме ние. Јас тврдев дека се Тракијци, барем од преводот, кој според мене, Златарски не го направил како што треба. А и не ме интересира многу. Во однос на прашањето, се појавува тогаш затоа што веќе Василиј и неговите традиции се мртви, па Архиепископите, што е и својствено за нив, се повикуваат на каноните, а не на политичките игри на Василиј Втори, додека претходните Архиепископи, секако, биле под влијание на традицијата на Василиј. Ако говориме за летање во небитието, според твојата логика, Бугарската Црква, со која нема никавки блиски црковни традиции, летнала во небитието едвај по 50 години од своето постоење... а и долго била во небитието. Па на неа ли да се повикуваат?! На Црква која едвај постоела, а и која бргу се вратила во рацете на Мајката Црква, па и останала таму долго време, па и од неа ги црпела традициите. А во однос на богатствата, ништо не добиле од тоа повикување, за жал. Да извиниш, ама сите тие епархии не биле цело време во составот на Охридската Црква, туку многу бргу си се вратиле во рацете на мајката Црква, Грчката Црква, а истотака Охридската Црква била формално Архиепископија, не Патријаршија. Самиот се фати во замка сега, јас ќе те прашам нешто. Зошто се повикале на Јустинијановите традиции кога ги владееле и бугарските епархии, а тоа со Јустинијановите традиции не е предвидено. Очекувам одговор! Истотака пак ќе прашам, зошто толку бргу се заборавиле традициите на Василиј Втори, како од Ромеите, така и од Словените?! Многу јасно, каноните, како што и велам цело време. Бугарската традиција била фалшлива монета, па набргу и била отфрлена... Јован Дебарски е поставен од Василиј II, нормално дека ќе ги исполнува неговите наредби. Додека Хоматијан бил независен Архиепископ во вистинската смисла на зборот. |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Зошто ги замешавте тука кутригури, уногури и сл. хунски племиња не ми е јасно. Тие немаат врска со прабугарите.
Понатаму по прашањето пишувајте на темата за 100%. Македон пак избега од прашањето зошто дури во 1157 година се појавува повикувањето на Јустинијана Прима. Значи претходно охридските архиепископи не знаеле ништо за постоењето на некаква црква на Јустинијана Прима. И да постоела Јустинијаната одлетала во небитието, па по 500 години некој ромеј си кажал „Абе, зошто да не се претставиме за наследници на Јустинија Прима, колку блага можеме да добиеме“ Охридската архиепископија е создадена од Василиј Втори Булгароубиец како продолжение на црква на земјата која ја покорил, само наместо Патриаршија ја понижил во ранг на Архиепископија. Првиот архиепископ побарал да му се дадат сите епархии, кои биле порано под јуристдикција на старата БУГАРСКА црква и Василиј му ги дава, вклучувајќи ја и Доростолската епархија.(Втората грамота) Од таму е и титулата НА ЦЕЛА БУГАРИЈА, а не од темата Бугарија. Кога ја добива титулата, така се предавала дури до 1767 година, ако и да била намалена територијата подвластна на Охридската архиепископија. Значи Јован Дебарски знаел повеќе чив наследник е или Димитар Хоматијан, кој живеел во 13 век - 200 години подоцна? На руската Википедија има многу подобар текст за Хоматијан. За релациите со Сава Српски во однос на бугарската унија, Епирската држава и т.н. Читајте! |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Дури и да се населиле, тие не држеле никаква Црква, не држеле ништо, обични поданици на Римското Царство, кои се ромеизирале, а по налетот на Словените поволина умреле, другата половина избегала. Значи никако не може да говори Димитриј Хоматијан за некакво племе и слично....тоа е јасно мислам. Се надевам никој не си замислува дека држеле високи Црковни позиции... |
|||
чоли
Сениор Регистриран: 15.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 2973 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Прав си - Оногондурите са били федерати и после христиjанизирането си са станали верни поданици на Ромеjската држава... Кога после 200 години дошел Кубер - родниските врски веке биле заборавени /можеби немало и спомен/. Сепак - саках да опонирам на Македон, во спорот коj е бил прв на Балканскиот полуостров. Бугарите са биле тука 200-300 години преди да доjдат Словените. Изменето од чоли - 07.Јануари.2010 во 18:55 |
|||
Boogie
Профил од член
Испрати лична порака
Најди пораки од член
Посети го сајтот на членот
Додај во листа на пријатели
Модератор Слобода или Смрт Регистриран: 26.Октомври.2005 Статус: Офлајн Поени: 10652 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Никој не вика дека Оногондурите не се населиле во Македонија но факт е дека тие се Македонизирале и не останале Бугари - факт бидејки по населувањето тие се Христијанизираат и заземаат место во мешање со Славјаните
|
|||
чоли
Сениор Регистриран: 15.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 2973 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Неее, Бугарите са дошли и до Тракиjа и до Илирикум и са били траjно заселени во тие земи /како федерати/. Во Тракjа биле заселени Кутригурите, а во Илирикум /демек - Македониjа/ - Оногондурите /двата основни клана на Бугарскиот народ/. Во таа смисла - вие носите гените на Оногондурите /клон од бугарскиот народ/ уште од времето на Jустиниан. После 200 години е дошел Кубер со неговите Сермесиани /мешавина од Бугари и Ромеи/ и работите са добили сегашниот вид - Денешните Македонци са по чисти Бугари од Бугарите во Република Бугариjа... Може и да ти струва чудно - но е факт /од генетична гледна точка/. Се пак, сам должен да споменам што генетиката нема ништо општо со нацианалното самоопределение на народите. |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Значи Бугарите дошле кон Илирикум, но не биле населени овде, туку во Тракија беснееле. Повеќе нема што да говориме, а не пак да говориме дека имале Црква тогаш...да не говорам дека во тоа што го ѕирнав од Златарски, што не знам колку е точно, зборува за хунско потекло...никако не личи да биле Христијани....а Хоматијан јасно е дека говори така поради темата Бугарија. |
|||
чоли
Сениор Регистриран: 15.Ноември.2008 Статус: Офлајн Поени: 2973 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
За собитиjата во 499 г. ке използвам превод: Арист, началник на војската во Илирик, се упатил со 15 илјади војници и со 520 возила, против Бугарите, кои беснеели в Тракија. Сражението се заврзало крај реката Цурта /Цурта - река до Крива Паланка б. м./, каде загинаа повеќе од 4.000 наши војници било во бегство, било како скачали од високиот речен брег. Така таму пострадаа илириjската воена моќ и убиени биле военачалниците Никострат, Инокентиј, Танк и Аквилин. |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ajде препрочитај што напишав убаво уште еднаш, јас колку што знам македонски пишувам. Напишав ДОКОЛКУ, затоа што потписот се јавил во 1157 година, а тој потпис ( титула ) на нешто морала да се поткрепи, а не само да стои како гола титула зар не? А за другото, прочитај уште еднаш на што се повикува Хоматијан, затоа и реков дека Цахарие не е во право дека некој клирик измислува. Новелите ги посочил Димитриј Хоматијан, ќе се обидам и јас нешто да најдам, мислам дека ги има границите на Архиепископијата, ама според административната поделба од времето на Јустинијан. |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Тоа што не си забележал дека нема грешка во вековите зборува дека не читаш што е напишано а си држиш на твоето. Не гледаш дека до 1157 година никој не се повикувал на никакви новели и никакви традиции на Јустинијана Прима и одеднаш во 1157 кога прочитале дека Јустинијан давал големи привилегии на таа црква решиле и тие да се облажат од привилегиите па кажале ете ние сме наследници на Јустинијана Прима - дајте ни ги привилегиите од 11 и 131 новела. А дали можеме да ги видиме некаде тие новели? Па и вие сега започнавте да се повикувате на Александар Македонски. |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Меѓутоа факт е дека не биле во провицнијата Илирикум, туку станува збор за Бугари во Тракија. Ете Чоли ги покажа пишувањата на Марцелин. Таму лежи одговорот. |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Во 1157 година, доколку се појавил потписот, тоа е втората половина на XII век, а не XIII век. Цахарие не е во право, затоа што Хоматијан се повикува на точна новела, во книга на Базиликите ( Василиките ), а не измислува. Тоа што Цахарие ги немал новелите и Базиликите не значи дека другите измислувале. Дури и да е вака, ама ете не е, пак нема никаква врска меѓу бугарската црковна традиција и Охридската Црква, напротив, од ова гледаме дека за еден век традициите кои ги наметнал Василиј II исчезнале од свеста Охридските Архиепископи, што покренува прашање, зошто е тоа така. Одговорот е пред нас: затоа што не постоела никаква канонска, а и историска поврзаност меѓу Охрид и бугарските црковни традиции. |
|||
Внеси реплика | страница <1 2223242526 37> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |