IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - Секс - како вие гледате на него?
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

Секс - како вие гледате на него?

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2122232425 36>
Автор
Порака Обратен редослед
Zlatnik Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 23.Август.2005
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zlatnik Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Декември.2008 во 09:21
Маран Ата, внимателно го прочитав твојот претходен пост (впрочем, како и сите други) и воочив една твоја контрадикторност во истиот. Не го сфаќај ова како напад врз тебе, туку го кажувам како аргумент дека не си во право.
Значи, прво велиш:
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

... Кога станува збор за некоја тема на подфорум вероисповед, значи треба да се презентираат верските ставови на соодветната тема, кои што, верувам дека ако секој од нас е верник во права смисла и ја практикува својата вера на дело, тогаш и тој верски став би бил лично негов...

Со ова, недвосмислено сакаш да кажеш дека сите кои не се верници немаат право да го искажат своето видување, своите размислувања кон оваа проблематика. Зарем со ова не се скратува правото на слободно искажување? Но, во ред. Тоа е твој став. Иако, според мене, е погрешен. А зошто е погрешен? Затоа што понатаму во твојот пост ја изнесуваш следнава контрадикторност (во однос на претходно наведениот цитат) :
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

... Интересна работа е што пред некое време размислував што би одговориле доколку би ве прашала дали атеизмот е вероисповед. Според мене, а и општо според световните дефиниции, сепак и атеизмот е еден вид на верување во нешто (затоа што неверување во одредена работа, е верување во неверувањето и во сите контра аргументи за истата), но не се класифицира како вероисповед. Тука би го поставила прашањето, зошто атеистите доаѓаат на подфорум вероисповед? Или поточно, тие атеисти кои гледаат дека темите се за верски ставови, а презентираат атеистички и световни ставови ...

Значи и јас сум верник, што значи дека и јас како верник имам право да ги искажам аргументите на моето верување, како што и ти, но и секој друг, го имаат тоа право. И незнам зошто тоа иснесување на сопствените ставови ти го сваќаш како убедување?
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

... и на секој можен начин се трудат да не убедат нам, верниците, дека сме во заблуда, зошто доаѓаат на форумот да ни тврдат дека верските заедници и нивните ставови ...

Зарем јас или некој друг не би можел истото ова да го рече за тебе, дека ти со изнесувањето на твоето размислување всушност сакаш нас да не’ убедиш дека живееме во заблуда, дека правиме грев, дека сме на погрешен пат...?
Според тебе испаѓа дека најдобро би било секој верник да си дискутира на теми во кои се присутни само припадници на неговата теолошка група.  И таму до мила воља да си дискутираат на разни теми, секако и за сексот. (Или ќе нема такво нешто?) Во тој случај јас нависитна не гледам за што ќе „дискутираат“. Тогаш тие едноставно само ќе констатираат и ќе се согласат дека нештата се такви како што им велат отците и крај.
Што ќе се случи ако секој човек се затвори во својата „лушпа“ и да не разменува информации со други луѓе? Како ќе ја осознае вистината? Како го објаснуваш преминувањето од една вероисповед во друга ако не восприемал други информации, ако слепо бил затворен во неговото претходно учење?
И, да не бидеш во недоумица дали сум верник или не, јас одамна реков дека сум верник и овој пат ќе повторам. Верувам во материјални работи (пари, машини...) како и во нематеријални (љубов, пријателство, морал ...). Во овие верувања во нематеријалното секако спаѓа и верувањето во бог. Тие луѓе кои веруваат дека бог постои се теисти. Јас верувам дека бог не постои, јас сум атеист. И, гледано од овој аспект, и јас имам право да го изнесувам своето мислење (во случајов за сексот), без некоја намера некого да омаловажувам. Иако некои изнесени работи ми се чудни и несфатливи, сепак јас неможам, но и несмеам да си дозволам, некого да го „убедувам“ да не прави како што прави. Секој сам нека си прочита, нека размисли дали тоа нешто за него е добро или не и, соодветно на тоа, нека го прифати или отфрли.големо%20гушкање
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (1) Благодарам(1)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Декември.2008 во 09:20
Никогаш немаш намера да одговараш, а секогаш одговараш. Чија е таа особина? збунетост

Се извинувам што влетав во муабетот. голема%20насмевка
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Декември.2008 во 08:00
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Што се однсува до „схизмата“ која ја спомнува Асја, интересно е да се посочи дека и Руската Православна Црква до пред пола година беше поделена на Московска Патријаршија и Руска Задгранична Црква. А уште поинтересно е тоа што мојот најмил светители Јован Шангајски беше дел од Задграничната Црква и за него зборуваа дека е во „прелест“, за на крај сите на колена да Го молат Бога да им прости за клеветите. А уште поинтересно е тоа што г-ѓа Асја ни дава коментари од јеромонах Дамаскин Кристенсен, а ги избегнува важните факти. До пред извесно време јеромонах Дамаскин беше дел од Руската Задгранична Црква во манастир со, исто така мој мил светител (неофицијално), Серафим Роуз, за потоа да се тргне од Задграничната Црква со изговор дека е во схизма. Пред некој месец именуваниот беше на Теолошкиот факултет во Бугарија каде држеше предавање и објаснувајќи зошто таа црква ја смета за неисправна, беше запрашан како тоа св.Серафим Роуз беше дел од таа црква и никогаш ништо не рекол против, а овој сега му ги презентира книгите? Токму на тоа прашање никој од оние кои одат против своите православни браќа, не знаат да го дадат одговорот.

Што се однесува конкретно на темата за сексот во бракот, Асја имаше посочено две веб страни како препорака да прочитаме православно гледиште на таа тема, но двата текста беа сосема спротивни. Накратко за првиот текст -

На следната веб страна е даден текст од отец Пол оКалаген кој е сосема спротивен со православното гледиште. Имено, во текстот генерално е кажано дека секој брачен пар може да ужива колку сака во сексот освен за време на пости кога треба да се воздржуваат. Вели дека Бог го благословил сексот како нешто убаво за мажот и жената да си ги задоволат своите потреби, што ниту еден православен Свет Отец до сега го нема кажано тоа. Но, отом потом.

При мало истражување за именуваниот, дојдов до информации дека и покрај тоа што е дел од православниот клир, тој учењето за митарствата ги смета за фиктивна прикаска за мали деца. Значи, она учење кое ги поддржуваат Светите Отци, тој го смета за неверодостојно и особено категорично оди против книгата „Душата после смртта“ на св.Серафим Роуз (прочитајте ја книгата – прекрасна е), каде се изнесени голем број цитати и реални примери.

Треба на сите да ни биде јасно дека Светите Отци се оние луѓе кои ја обожиле својата пророда, станале богови по благодат, го достигнале совршенството кое го заповедал Господ – бидете совршени како што е совршен Мојот Отец на Небесата, и Тој ним како на свои деца им ги откривал тајните кои ги крие животот. Секое учење кое е во Црквата со векови е неспорно. Тоа може да биде спорно само за рационалистите со секуларистички гледања на Православната вера, што е и најстрашно за зачувување на автентичноста на рано-христијанската исповед.

Од друга страна, пак, во тој текст не е наведен ниту еден цитат од Свет Отец, туку е изложување на тоа како самостојно си го има сфатено сексот во бракот преку произволното толкување на Библијата, без да се испита таквиот став, што не е православен пристап, туку протестантски. Токму како тоа што го презентира и младиот грчки богослов Христо Јанарас, кое е новокомпонирана теологија и нема допирна точка со рано-христијанската. На тоа јасно владиката Артемиј кажува дека таквите теолози само си кројат теологија на своите страсти и буквално одат против Светите Канони на Православната Црква, а понатаму ќе разгледаме и зошто.


Originally posted by Asya Asya напиша:

A ti, vo otsustvo na realni argumenti, izvrshuvash napad vrz mojata lichnost!


Следуваат уште мнооооогу аргументи, поткрепени од Светите Отци, мила сестро. А јас ја атакувам твојата личност или ...

Originally posted by Asya Asya напиша:

A kako tebe ti bila prenesena vistinata od Svetite Otci von Pravoslavnata Crkva, vo shizmata vo koja se naogjash?


Originally posted by Asya Asya напиша:

Tvojot "golem uchitel" ne samo shto e oprelesten (misli deka e obozhen i ima dar na "umnosrdechna" molitva), ami shiri ERES, shto e pogubno za chovechkata dusha.

A ti, od shizmata vo koja se naogjash, pod vlijanie na tvojot guru, seushte ne si zazhiveal vo Crkvata i ne znaesh shto znachi da se bide najzin chlen, t.e. pripadnik (pretstavnik) na Pravoslavnata Crkva.

…pred se, ti ne si vo Crkvata?!


A да видиме и другите форумџии како се изјаснија во однос на атакувањето од твоја страна на туѓите верски чувства кои се дел од личноста.

Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:

]Асја, цело време се буниш дека зборуваат со тебе во множина , а ти постојано говориш за еден голем број луѓе (во овој случај членовите на МПЦ)… а да не зборуваме за тоа дека Македонската Православна Црква од уста не ја вадиш.


Originally posted by Опитен Опитен напиша:

би те замолил да внимаваш, гневот да не доага во твојата глава и преку него погрешно да ги толкуваш и испревртуваш моите зборови како тебе ти одговаат. Па и лажно да ме обвинуваш дека „се мешам во туги постели“. Тоа е тешко обвинување, внимавај…ти си самоповикана да даваш „автентични“ одговори за се и сешто и на сите да замеруваш дека се во криво и прелест, а за тебе никако не даваш на сомнешнеждека може и ти грешиш некаде што забележав на прашањето полжавче само ти се отповика како „упатена“ да и дадеш одговор како да си ја впила сета вистина на светот.


Originally posted by makarios makarios напиша:

А генерално гледано, ти сите ги дискредитираш, и секогаш сметаш дека твоите ставови се апсолутно вистинити


Originally posted by butterflyM55 butterflyM55 напиша:

Epa koga nemas svoj stav zosto tolku se zestis


Originally posted by belichka belichka напиша:

] Te molam ne mi gi vrti zborovite…a za ova.. nema da odgovoram so isiot ton so koj e napishano…


И за останатото…

Originally posted by Asya Asya напиша:

P.S. Namesto da se grizhish za tugjoto vreme pominato na internet, i da se pikash vo tugjite zhivoti, kade shto nemash mesto, nitu si pokaneta, poarno bi bilo da si gi gledash svoite raboti.


Не знам што толку те засегна примерот кој го посочив, да не случајно си ти таа истата жена, или си нејзин портпарол? А кога сме кај тоа секој да си ги гледа своите работи, треба да почнеш да исполнуваш, затоа што со вакви коментари само се контрадицираш самата себе.

Originally posted by Asya Asya напиша:

No, ne mi e jasno, kako vladikata Naum se podvizhuva vo zhenski manastir, na igralishta i festivali za motociklisti, koi sam gi blagoslovuva? Gi predupreduvam site svesni lugje: Stojte podaleku od vladikata Naum


Во следниот пост ќе го разгледаме и друиот текст од линкот кој беше пастиран од страна на Асја.



Nemam namera da odgovaram na tvoeto bezobrazie, licemerie, lukavenje i sitnicharenje. Zgora, mnogu si chuvstvitelna, shto se odnesuva na verskite chuvstva, nebare tvojata vera e poinakva od mojata. A mozhebi, e poinava? Sepak, se shto pishuvash, ne go menuva faktot vo odnos na temata, deka tvoeto svakjanje za brakot e pogreshno. Vprochem, po spasenieto na dushata, nesramnitelno poopasni se raskolot i eresta, otkolku polovite odnosi vo brakot. Ama, koj da svati? Si se fatila za Svetite Otci, kako slep za stap, a ne mozhesh da vidish podaleku od svojot nos. Za da se chitaat i razberat Svetite Otci, neophodno e da se ima solidno poznavanje na verata. Delata na Svetite Otci se prvenstveno nameneti za monashtvoto, i site, koishto dobrovolno sakaat da se podvizhuvaat vo monashki i asketski veshtini, shto ne e merilo za site pravoslavni hristijani. Tvoeto uchenje nema vrska so Svetite Otci, ami se vika samovolie, duri si dozvoluvash da ja nametnuvash svojata volja vrz drugite. Ako sakash da zhiveesh celomudreno vo brak, zhivej, nikoj ne te brani. Ako, pak, mozhesh da se podvizhuvash v manastir, podvizhuvaj se, bez da gi gnjavish drugite. A ne, ovde iznesuvash nebulozi, navodno polovite odnosi vo brakot ne bile brachna dolzhnost, kako da si od Mars padnata. Imeno, tvoeto licemerie se sostoi vo toa shto propovedash neshto, na koe sama ne si sposobna. Ako tolku sakash celomudren zhivot, kje se povlechesh nekade vo "svojata soba", a nema ovde za sex da se raspravash! Zhivej kako shto sakash, i ostavi gi drugite da zhiveat. Crkvata ima prostor za brachni, celomudreni i monasi, a sekoj treba da si go najde svoeto mesto, bez da nastapuva vrz drugite. Koga, pak, ti bi bila vo pravo, Crkvata ne bi imala potreba da ustanovi post (telesno, dushevno i duhovno vozdrzhanie). Kakva bi bila smislata na postot, koga site hristijani bi bile asketi?

Изменето од Asya - 11.Декември.2008 во 08:30
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Декември.2008 во 06:47
Што се однсува до „схизмата“ која ја спомнува Асја, интересно е да се посочи дека и Руската Православна Црква до пред пола година беше поделена на Московска Патријаршија и Руска Задгранична Црква. А уште поинтересно е тоа што мојот најмил светители Јован Шангајски беше дел од Задграничната Црква и за него зборуваа дека е во „прелест“, за на крај сите на колена да Го молат Бога да им прости за клеветите. А уште поинтересно е тоа што г-ѓа Асја ни дава коментари од јеромонах Дамаскин Кристенсен, а ги избегнува важните факти. До пред извесно време јеромонах Дамаскин беше дел од Руската Задгранична Црква во манастир со, исто така мој мил светител (неофицијално), Серафим Роуз, за потоа да се тргне од Задграничната Црква со изговор дека е во схизма. Пред некој месец именуваниот беше на Теолошкиот факултет во Бугарија каде држеше предавање и објаснувајќи зошто таа црква ја смета за неисправна, беше запрашан како тоа св.Серафим Роуз беше дел од таа црква и никогаш ништо не рекол против, а овој сега му ги презентира книгите? Токму на тоа прашање никој од оние кои одат против своите православни браќа, не знаат да го дадат одговорот.

Што се однесува конкретно на темата за сексот во бракот, Асја имаше посочено две веб страни како препорака да прочитаме православно гледиште на таа тема, но двата текста беа сосема спротивни. Накратко за првиот текст -

На следната веб страна е даден текст од отец Пол оКалаген кој е сосема спротивен со православното гледиште. Имено, во текстот генерално е кажано дека секој брачен пар може да ужива колку сака во сексот освен за време на пости кога треба да се воздржуваат. Вели дека Бог го благословил сексот како нешто убаво за мажот и жената да си ги задоволат своите потреби, што ниту еден православен Свет Отец до сега го нема кажано тоа. Но, отом потом.

При мало истражување за именуваниот, дојдов до информации дека и покрај тоа што е дел од православниот клир, тој учењето за митарствата ги смета за фиктивна прикаска за мали деца. Значи, она учење кое ги поддржуваат Светите Отци, тој го смета за неверодостојно и особено категорично оди против книгата „Душата после смртта“ на св.Серафим Роуз (прочитајте ја книгата – прекрасна е), каде се изнесени голем број цитати и реални примери.

Треба на сите да ни биде јасно дека Светите Отци се оние луѓе кои ја обожиле својата пророда, станале богови по благодат, го достигнале совршенството кое го заповедал Господ – бидете совршени како што е совршен Мојот Отец на Небесата, и Тој ним како на свои деца им ги откривал тајните кои ги крие животот. Секое учење кое е во Црквата со векови е неспорно. Тоа може да биде спорно само за рационалистите со секуларистички гледања на Православната вера, што е и најстрашно за зачувување на автентичноста на рано-христијанската исповед.

Од друга страна, пак, во тој текст не е наведен ниту еден цитат од Свет Отец, туку е изложување на тоа како самостојно си го има сфатено сексот во бракот преку произволното толкување на Библијата, без да се испита таквиот став, што не е православен пристап, туку протестантски. Токму како тоа што го презентира и младиот грчки богослов Христо Јанарас, кое е новокомпонирана теологија и нема допирна точка со рано-христијанската. На тоа јасно владиката Артемиј кажува дека таквите теолози само си кројат теологија на своите страсти и буквално одат против Светите Канони на Православната Црква, а понатаму ќе разгледаме и зошто.


Originally posted by Asya Asya напиша:

A ti, vo otsustvo na realni argumenti, izvrshuvash napad vrz mojata lichnost!


Следуваат уште мнооооогу аргументи, поткрепени од Светите Отци, мила сестро. А јас ја атакувам твојата личност или ...

Originally posted by Asya Asya напиша:

A kako tebe ti bila prenesena vistinata od Svetite Otci von Pravoslavnata Crkva, vo shizmata vo koja se naogjash?


Originally posted by Asya Asya напиша:

Tvojot "golem uchitel" ne samo shto e oprelesten (misli deka e obozhen i ima dar na "umnosrdechna" molitva), ami shiri ERES, shto e pogubno za chovechkata dusha.

A ti, od shizmata vo koja se naogjash, pod vlijanie na tvojot guru, seushte ne si zazhiveal vo Crkvata i ne znaesh shto znachi da se bide najzin chlen, t.e. pripadnik (pretstavnik) na Pravoslavnata Crkva.

…pred se, ti ne si vo Crkvata?!


A да видиме и другите форумџии како се изјаснија во однос на атакувањето од твоја страна на туѓите верски чувства кои се дел од личноста.

Originally posted by macedon_alex macedon_alex напиша:

]Асја, цело време се буниш дека зборуваат со тебе во множина , а ти постојано говориш за еден голем број луѓе (во овој случај членовите на МПЦ)… а да не зборуваме за тоа дека Македонската Православна Црква од уста не ја вадиш.


Originally posted by Опитен Опитен напиша:

би те замолил да внимаваш, гневот да не доага во твојата глава и преку него погрешно да ги толкуваш и испревртуваш моите зборови како тебе ти одговаат. Па и лажно да ме обвинуваш дека „се мешам во туги постели“. Тоа е тешко обвинување, внимавај…ти си самоповикана да даваш „автентични“ одговори за се и сешто и на сите да замеруваш дека се во криво и прелест, а за тебе никако не даваш на сомнешнеждека може и ти грешиш некаде што забележав на прашањето полжавче само ти се отповика како „упатена“ да и дадеш одговор како да си ја впила сета вистина на светот.


Originally posted by makarios makarios напиша:

А генерално гледано, ти сите ги дискредитираш, и секогаш сметаш дека твоите ставови се апсолутно вистинити


Originally posted by butterflyM55 butterflyM55 напиша:

Epa koga nemas svoj stav zosto tolku se zestis


Originally posted by belichka belichka напиша:

] Te molam ne mi gi vrti zborovite…a za ova.. nema da odgovoram so isiot ton so koj e napishano…


И за останатото…

Originally posted by Asya Asya напиша:

P.S. Namesto da se grizhish za tugjoto vreme pominato na internet, i da se pikash vo tugjite zhivoti, kade shto nemash mesto, nitu si pokaneta, poarno bi bilo da si gi gledash svoite raboti.


Не знам што толку те засегна примерот кој го посочив, да не случајно си ти таа истата жена, или си нејзин портпарол? А кога сме кај тоа секој да си ги гледа своите работи, треба да почнеш да исполнуваш, затоа што со вакви коментари само се контрадицираш самата себе.

Originally posted by Asya Asya напиша:

No, ne mi e jasno, kako vladikata Naum se podvizhuva vo zhenski manastir, na igralishta i festivali za motociklisti, koi sam gi blagoslovuva? Gi predupreduvam site svesni lugje: Stojte podaleku od vladikata Naum


Во следниот пост ќе го разгледаме и друиот текст од линкот кој беше пастиран од страна на Асја.

+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Декември.2008 во 04:14
Seto toa nema vrska so temata! A ti, vo otsustvo na realni argumenti, izvrshuvash napad vrz mojata lichnost! Samo, te molam ne mi prakjaj patetichni privatni poraki, i svojata licemerna "ljubov" za sebe chuvaj ja! No, koga vekje sama go spomna svetejshkiot patrijarh Aleksej II (Carstvo Nebesno) i RPC, eve kako ja podrzhuvaat MPC:

Непризнанная Македонская Православная Церковь хочет восстановить автокефалию решением турецких властей

http://patriarchia.ru/db/text/52203.html

Самопровозглашенная Македонская Православная Церковь получила государственный орден

http://patriarchia.ru/db/text/257419.html

Представители самопровозглашенной Македонской Церкви не разрешили сербским архиереям осмотреть монастырь святого Наума Охридского

http://patriarchia.ru/db/text/260213.html

Известный церковный писатель иеромонах Дамаскин (Кристенсен) рассказал о гонениях на каноническую Церковь в Македонии

http://patriarchia.ru/db/text/149322.html

Лидеры раскольничьей церкви в Македонии знают: если Охридской архиепископии будет предоставлена свобода, большинство православных христиан в стране присоединятся к ней, чтобы быть в общении с Православной Церковью. Поэтому они продолжают оказывать давление на суды, чтобы добиться нового осуждения архиепископа Йована.


Вот что пишет американский священник о своем прибытии в Македонию: «Настоятель, отец Давид, повез меня на машине из города Салоники, на севере Греции, в македонскую столицу Скопье 25 февраля 2006 года.

На границе македонские полицейские, увидев, что я иностранный православный священник, приказали нам припарковаться и заставили необычно долго ждать. Допросив отца Давида, они строго посоветовали ему только провезти меня через территорию Македонии в Сербию.

В конце концов мне разрешили въехать в Македонию, но поведение полиции свидетельствовало о страхе, который власти по-прежнему испытывают к иностранным православным клирикам, въезжающим в страну, поскольку они знают, что эти клирики будут обязательно в общении с Охридской архиепископией, а не с раскольнической церковью Македонии».

Вместе с тем американский клирик выражает свое удивление тем, что самопровозглашенная «Македонская Православная Церковь» продает билеты на вход в эти храмы.

"BABA LAZHE, ROG NE LAZHE"! Sepak, bidi zadovolna, zatoa shto oficijalnata stranica na RPC (www.pagez.ru) ne raboti momentalno, i ne mozham od tamu da izvadam tekstovi, koi ja podrzhuvaat MPC imeno so istite zborovi: "Raskolnichka" "samoproglasena" i "nepriznata"! A toa shto makedonskite novinari ne umeat ispravno da prenesat informacija, ili nekoj namerno ve lazhe, e druga rabota. Kako shto gledash, na lagata i se kratki nozete, a licemerieto e ochebijno, i vo tvoj prilog bi bilo da se poshtedish od tvojata "analiza".



P.S. Namesto da se grizhish za tugjoto vreme pominato na internet, i da se pikash vo tugjite zhivoti, kade shto nemash mesto, nitu si pokaneta, poarno bi bilo da si gi gledash svoite raboti.




Изменето од Asya - 11.Декември.2008 во 05:18
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Декември.2008 во 03:43
Сега би сакала да продолжам со изнесување на нелогичностите и неоснованите ставови кои беа изнесени за тоа дека духовниците од Македонија погрешно го пренесуваат светоотечкото богатство на своите духовни чеда, со што се навредени моите, а и на други форумџии, верски чувства, што е прекршување на правилата на форумот.

Пред се, сакам да се осврнам кон пристапот на почитуваната Асја во изложување на нејзините ставови, кои притоа, до извесна мера не се православно-христијански, за да стигнам до оној дел каде ќе се обидам да го објаснам православното гледиште на темава, со помош на Светите Отци (нека ми прости именуваната, не е со намера некого да дискредитирам, туку едноставно да ја посочам светлата точка на вистината, пред се од светоотечки аспект). За некому да се посочи вистината, многу е важен пристапот. Пристап каде на секој чекор г-ѓа Асја се обидува да докаже дека знае повеќе од секој форумџија на која било тема, секогаш навредувајќи ги останатите, што и беше неколку пати посочено, убедувајќи не дека јас, Макариос, Беличка, Мацедон_алекс, Опитен, Ахмар, Боб, Лошата, КингДавид и еден куп други верници кои се воцрковуваат во Македонската Православна Црква, сме на лажен пат, немаме поим од животот и наместо да сме учесници на благословена Литургија и наместо да се причестуваме од вистинските Крв и Тело Христови, ние сме дел од некоја еретичка црква, која нема врска со вистината.

Интересно е тоа што луѓе кои живеат и се воцрковуваат во Македонија, некоку пати и посочија дека, по Божја мислост, монаштвото и развојот на животот на верниците во Црквата, последните неколку години драстично расте и се подобрува, благодарејќи токму на тој бран духовници кои се појавија по осамостојвуањето на нашата земја, а таа упорно сака да не увери дека тоа не е така и дека повеќе знае каква е ситуацијата на оддалеченост од илјадници километри. Јас само ќе речам, погледнете ја официјалната страна на ПОА која таа ги застапува, и офоцијалната веб страна на МПЦ, и ќе видите огромна разлика. Повеќето текстови на ПОА се клеветнички, со навредлив и арогантен речник, без никаква духовна поука, што е сосема спротивно на вистинското православно христијанство, додека пак на МПЦ текстовите се со поучна и воспитно-христијанска тематика. Текстовите кои се објавуваат на веб страната на МПЦ секогаш се со наведен извор и ако е лично писмо, со ако не целосно име и презиме, барем со иницијали, а од првиот на ПОА што го пастирав, може да видите дека изнесуваат наводно писмо од некојси незадоволен „верник“, а притоа не давајќи ни име ни презиме. Барем г-ѓа Асја живее во Америка треба да и се јасни законските регулативи за криење на идентитет на човек кој клевети и дискредитира јавна личност. И за крај на ова, само ќе кажам, по плодовите се познава секое дрво. Драги форумџии, читајте и барајте духовни поуки, а потоа изјанете се на која од овие две веб страни ги најдовте истите. Господ да ни прости на сите, и еден ден да се најдеме заедно во Неговот Царство, сплотени во искрена христјанска љубов.

Во неколку наврати прочитавме дека се изјасни како член (????членство има само по фудбалски клубови, а (во) Црквата или се живее или не се живее) на РПЦ, а заборава дека блаженејшиот патријарх руски Алексеј 2-ри, се залагаше за решавање на спорот, не дискредитирајќи ја никогаш нашата ПРАВОславна црква и секогаш поддржвајќи ја. Заборава да каже дека никогаш не ја негирале нашата припадност во вистинската Православна Црква, дека дури и сослужуваат (иако не официјално), дека ги причестуваат верниците кои се од МПЦ и обратно (јас сум жив пример за тоа).... Треба на сите да ни биде јасно дека спорот со српската и грчката црква не е од духовна природа, туку од политичка.

Целиот овој пристап на почитуваната сестра Асја ме натера на логички заклучок дека секташкиот (се извинувам на зборот, ама морам да го искористам) пристап не е својствен само за другите христијански деноминации, туку и за некои декларирани православци, кои мислат дека му принесуваат жртва на Бога со своите дела, но сеуште не им е јасно дека Бог само МИЛОСТ бара. Жално е, ама секташкиот (повторно се извинувам) пристап, на очиглед, присутен е и кај нас.

Ме потсети и на еден друг форум, поточно на форумот на Премин Портал, каде имаше една форумџика која постојано, на секој можен начин, се трудеше да ја оцрни МПЦ, висејќи на интернет 24/7 и за 1-2 месеци имаше дупло повеќе коментари од оние форумџии кои беа цела година на форумот. Интерсно беше и тоа што се расправаше со дипломирани информатичари дека таа повеќе знае од нив за компјутерска технологија. Но кога некој ја именува и и спомна дека треба да посвети барем четвртина внимание на ќерка и од тоа време што го поминува на форумот, таа збесна и никого не штедеше, поради што и беше затворен тој форум. Ете, драги браќа и сестри, тоа се плодовите на некои луѓе кои сакаат нас да ни ги отворат очите, тврдејќи дека тоа го прават од „љубов“.

Поентата на сето ова изложено е да покажам дека дури и да е некој во „прелест“, како што милува г-ѓа Асја да каже за нас, сепак другиот треба да се потруди да го извади од таа ситуација со љубов и милост, а не постојано напаѓајќи го, со што ствара одбивност и само ги зацврстува ставовите на оние верници кои се во „прелест“ (на пример јас). Овој текст, можеби некој ќе си помисли дека нема врска со темата, но само ќе посочам дека директно е поврзан со истата, бидејќи беше речено дека поради духовниците од Мекедонија се има погрешно сфаќање на сексот во бракот затоа што се „опрелестени“, а со ова сакам да им укажам на форумџиите самите да заклучат дали е така или не. Се надевам дека нема да биде избришан како офф-топик, туку евентуално само преместен.

Простете што ве гњавев со толку долг текст (иако имам уште да пишувам). Во следните делови од текстот кој го имам подготвено, ќе направам анализа на сето она што беше изнесено на форумов како православен став за сексот во бракот.



Изменето од Maran Ata - 11.Декември.2008 во 04:53
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Декември.2008 во 02:12
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Цело време го следам муабетов, и сакам да потенцирам неколку работи кои ги заблежав. Имаше испади со коментари од типот на „а бе темата е што мислите за сексот во бракот, а не какви се верските разгледувања на истиот“, кои беа несоодветни од причина што, да, навистина така гласи темата, ама треба да се замислиме на кој подфорум е. Кога станува збор за некоја тема на подфорум вероисповед, значи треба да се презентираат верските ставови на соодветната тема, кои што, верувам дека ако секој од нас е верник во права смисла и ја практикува својата вера на дело, тогаш и тој верски став би бил лично негов. А доколку не се обзираме на верскиот став, туку само на тоа како нас ни годи да го сфаќаме сексот во бракот, тогаш сметам дека темата треба да биде ставена на подфорум Живот (или нешто слично).

Интересна работа е што пред некое време размислував што би одговориле доколку би ве прашала дали атеизмот е вероисповед. Според мене, а и општо според световните дефиниции, сепак и атеизмот е еден вид на верување во нешто (затоа што неверување во одредена работа, е верување во неверувањето и во сите контра аргументи за истата), но не се класифицира како вероисповед. Тука би го поставила прашањето, зошто атеистите доаѓаат на подфорум вероисповед? Или поточно, тие атеисти кои гледаат дека темите се за верски ставови, а презентираат атеистички и световни ставови и на секој можен начин се трудат да не убедат нам, верниците, дека сме во заблуда, зошто доаѓаат на форумот да ни тврдат дека верските заедници и нивните ставови (во случајов – за сексот во бракот) не ги оставаат да живеат како што сакаат, кога со самата нивна постапка го докажуваат токму спротивното – дека тие самите не ги оставаат верниците да си живеат како сакаат, односно, самите себе не се оставаат да „живеат“ како што сакаат. Едноставно, не ми е јасна логиката зошто некој атеист би пишувал на пример на тема сексот во бракот, на подфорум вероисповед, кога истата тема ја има и во подфорум Живот (или слично) и таму може да го даде своето световно размислување. Единствен одговор кој мене ми доаѓа на памет е – да ги направат „будали“ форумџиите и кои се верници. Ова е само мое размислување, чисто логичко и гледано од страна на психолошката перспектива, така што однапред барам прошка ако некој се најде навреден.

Од сите прочитани ваши коментари, забележав дека само Опитен, Макариос, Ахмар, Беличка и Литвиненко дадоа конкретен верски став за сексот во бракот, додека пак другите изнесуваа свои разгледувања, а некои дури се обидеа своите паушални ставови да ги сместат помеѓу редовите на верскиот поглед на сексот во бракот (конкретно на православниот), не приложувајќи никакви факти за поткрепа, или приложените факти беа искривување на вистината (барем на таа јас што ја знам, која ми била пренесена од Светите Отци).

Овој текст би сакала да биде како воведен дел на ова мое последно изјаснување на оваа, но и на која било друга тема на форумов. Сите оние кои сакаат да ме прашаат нешто во врска со горе изнесеното или со она што следува, би ги замолила да ми пишат лична порака, затоа што сметам дека така нема јавно да се должи работата, а и како што се изјаснив, овие се последни мои текстови. Однапред ви благодарам.



A kako tebe ti bila prenesena vistinata od Svetite Otci von Pravoslavnata Crkva, vo shizmata vo koja se naogjash? Da gi razbirashe Svetite Otci, sigurno nemashe da go branish raskolot! Aj, prochitaj shto velat Svetite Otci za raskolot, potoa dojdi da ni kazhuvash shto rekle za sexot, so koj, vprochem, nikogash ne se zanimavale. Uchenjeto, koeshto ti, Makarios, Opiten i Belichka go branite, t.e. apsolutnoto poslushanie na mirjanite vo odnos na duhovnikot, i negovo meshanje vo nivnite brachni polovi odnosi, e vo osnova sektashko (guruizam).

Изменето од Asya - 11.Декември.2008 во 02:25
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Декември.2008 во 01:50
Цело време го следам муабетов, и сакам да потенцирам неколку работи кои ги заблежав. Имаше испади со коментари од типот на „а бе темата е што мислите за сексот во бракот, а не какви се верските разгледувања на истиот“, кои беа несоодветни од причина што, да, навистина така гласи темата, ама треба да се замислиме на кој подфорум е. Кога станува збор за некоја тема на подфорум вероисповед, значи треба да се презентираат верските ставови на соодветната тема, кои што, верувам дека ако секој од нас е верник во права смисла и ја практикува својата вера на дело, тогаш и тој верски став би бил лично негов. А доколку не се обзираме на верскиот став, туку само на тоа како нас ни годи да го сфаќаме сексот во бракот, тогаш сметам дека темата треба да биде ставена на подфорум Живот (или нешто слично).

Интересна работа е што пред некое време размислував што би одговориле доколку би ве прашала дали атеизмот е вероисповед. Според мене, а и општо според световните дефиниции, сепак и атеизмот е еден вид на верување во нешто (затоа што неверување во одредена работа, е верување во неверувањето и во сите контра аргументи за истата), но не се класифицира како вероисповед. Тука би го поставила прашањето, зошто атеистите доаѓаат на подфорум вероисповед? Или поточно, тие атеисти кои гледаат дека темите се за верски ставови, а презентираат атеистички и световни ставови и на секој можен начин се трудат да не убедат нам, верниците, дека сме во заблуда, зошто доаѓаат на форумот да ни тврдат дека верските заедници и нивните ставови (во случајов – за сексот во бракот) не ги оставаат да живеат како што сакаат, кога со самата нивна постапка го докажуваат токму спротивното – дека тие самите не ги оставаат верниците да си живеат како сакаат, односно, самите себе не се оставаат да „живеат“ како што сакаат. Едноставно, не ми е јасна логиката зошто некој атеист би пишувал на пример на тема сексот во бракот, на подфорум вероисповед, кога истата тема ја има и во подфорум Живот (или слично) и таму може да го даде своето световно размислување. Единствен одговор кој мене ми доаѓа на памет е – да ги направат „будали“ форумџиите и кои се верници. Ова е само мое размислување, чисто логичко и гледано од страна на психолошката перспектива, така што однапред барам прошка ако некој се најде навреден.

Од сите прочитани ваши коментари, забележав дека само Опитен, Макариос, Ахмар, Беличка и Литвиненко дадоа конкретен верски став за сексот во бракот, додека пак другите изнесуваа свои разгледувања, а некои дури се обидеа своите паушални ставови да ги сместат помеѓу редовите на верскиот поглед на сексот во бракот (конкретно на православниот), не приложувајќи никакви факти за поткрепа, или приложените факти беа искривување на вистината (барем на таа јас што ја знам, која ми била пренесена од Светите Отци).

Овој текст би сакала да биде како воведен дел на ова мое последно изјаснување на оваа, но и на која било друга тема на форумов. Сите оние кои сакаат да ме прашаат нешто во врска со горе изнесеното или со она што следува, би ги замолила да ми пишат лична порака, затоа што сметам дека така нема јавно да се должи работата, а и како што се изјаснив, овие се последни мои текстови. Однапред ви благодарам.



Изменето од Maran Ata - 11.Декември.2008 во 01:58
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 11.Декември.2008 во 00:11
HEHEH ZLATNIK, moze i do tebe da e, i ti da si povlekol noga.

Se seguvam jas, taman rabota, nemojte da mislite deka ozbilno toa go mislam
Кон врв
nelson Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
НАИВЕН НА МАЈКА

Регистриран: 11.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 6313
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај nelson Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Декември.2008 во 23:34
bozja ubavina!
Zeleo bih da te, vezanih ociju, prepoznajem u hiljadama.Ala bih se napipao!
Кон врв
kejt-d-grejt Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 05.Ноември.2007
Статус: Офлајн
Поени: 6228
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај kejt-d-grejt Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Декември.2008 во 21:51
jas vaka gledam:


се' што е убаво во животот е поезија. сето друго е проза
Кон врв
Zlatnik Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 23.Август.2005
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 2605
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Zlatnik Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 10.Декември.2008 во 15:21
Originally posted by belichka belichka напиша:

Originally posted by Asya Asya напиша:

Chovekot e troichno bitie (duh, dusha i telo), i ako se rascepi, proizleguva shizofrena (shizma) sostojba. Veruvanjeto deka se shto e materijalno (telesno) e gjavolsko, e dualistichko, i proizleguva od satanata.


TOA NIKOJ NE GO SPORI...


Грешка си!намигнувањеголема%20насмевка Јас го спорамплазењесреќа
Затоа мислам дека подобро би било да се формулирало „Тоа никој верник (христијанин ...) не го спори“.
Добро, знам, малку „тупам“, ама сепак мислам дека има (голема) разлика.

Originally posted by KINGDAVID KINGDAVID напиша:


BTW, koga sme kaj seksot , na forumot veroispoved ima momentalno 10 posetiteli a na forumot seks 5 posetiteli.

Znaci lugeto se interesiraat za duhovnoto poveke otkolku za seksot
Toa e za pofalba

Да, ама додека ти го пишуваше ова јас се префрлив од вероисповед на секс. Мислам на форумите де! Значи резултатот се намалува 9:6голема%20насмевкаплазењесмеење

Originally posted by KINGDAVID KINGDAVID напиша:


Jas od koga dojdov sekojpat imase golema posetenost
Da ne e do mene rabotata? Jas da ne povlekov noga
 

Ц! До мене ќе да е!задоволствосмеење


Изменето од Zlatnik - 10.Декември.2008 во 15:44
Неоттуѓиво е правото на секој поединец да живее во својата заблуда!
Кон врв
Asya Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 14.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 902
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Asya Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Декември.2008 во 23:01
Originally posted by belichka belichka напиша:

Originally posted by Asya Asya напиша:


Osnova na pravoslavniot brak e ljubovta, a ne se decata, kako shto uchi Rimokatolichkata crkva.


MILICHKA MISLAM DEKA PREMNOGU UFRLUVAME TERMINI KOI NE SE VOOPSHTO POTREBNI VO TEMATA CE SPONAM SAMO NEKOIO RIMOKATOLICHKA CRKVA, DUHOVNICI, PRELESTENI, MPC...NEMA POTREBA OD SETOA TOA...

OSNOVATA NA KOE SE TEMELI ZIVOTOT NA SEKOJ HRISTIJANIN E LJUBOVTA NE ZAVISNO DALI E BRAK ILI MONASHTVO, OSAMUVANJE ILI SOZIVOT...PRAVOSLAVEN BRAK ILI RIMOKATOLICHKI...OVDE IMAME I DRUGI VERSKI ZAEDNICI KOI SEKAKO KJE RECAT DEKA I NIVNIOT BRAK SE TEMELI NA LJUBOVTA, I VO PRAVO SE...
KOGA SE BI POTEKNUVALO OD TAA SOVRSHENA CISTA LJUBOV NEMA DA ZBORUVAME TOLKU OBEMNO ZASTO NEMA DA IMA MESTO ZA STRAST I GREV..


Originally posted by Asya Asya напиша:

No, kako mozhe da se razvie ljubov pomegju mazhot i zhenata ako ne postoi vzaemna privlechnost? Na chovekot mu e dadena strasta kon zhenata vo negova polza, no losho e ako ja zloupotrebuva, i ne se kontrolira. Pa, ne e chovekot zhivotno za telesno da se pari, ami vo plotskite odnosi najbitna e ljubovta. Se razbira, jas govoram za hristijanskiot brak.


AKO ZBORUVAME ZA HRISTIJANSKI BRAK KAKO STO VELIS HRISTIJANITE NE STAPUVAAT VO BRAK PORADI SVOITE STRASTI MILICHKA PA ZAREM TAKA CITAME...

AKO MISLIS NA STRASNA FIZICHKA PRIVLECNOST E POTREBNA ZA DA SE POJAVI LJUBOV MILA JAS VOOPSHTO NE SE SOGLASUVAM...

A ZA ZIVOTNITE MILA MISLAM DEKA PAK IMA POGOLEM RED KAJ NIV IAKO BESLOVESNI SEPAK MN POCISTA E LJUBOVTA KAJNIV OTKOLKU KAJ LUGJETO...
TIE NE SE SPOJUVAAT OD STRAST OD PRIVLECNOST...DURI KAJ NEKOI PTICI I ZIVOTNI NE POSTOI NITU PRELJUBA...

Originally posted by Asya Asya напиша:

Chovekot e troichno bitie (duh, dusha i telo), i ako se rascepi, proizleguva shizofrena (shizma) sostojba. Veruvanjeto deka se shto e materijalno (telesno) e gjavolsko, e dualistichko, i proizleguva od satanata.


TOA NIKOJ NE GO SPORI...

Originally posted by Asya Asya напиша:

Pravoslavnite hristijani treba da zhiveat vo Crkvata, a "duhovnik" e parohiskiot sveshtenik, pred koj se ispoveduvaat. Vprochem, brachnite partneri mozhe da imaat razlichni duhovnici.


BRACNITE PARTNERI POZELNO BI BILO DA IMAAT IST DUHOVNIK PO SOVET NA STAREC PAJSIJ SVETOGOREC...

Originally posted by Asya Asya напиша:

Poslushanieto kon duhovniot avtoritet e bitno, bidejki hristijanstvoto ne mozhe da se zamisli bez poslushanie, no toa se odnesuva na duhovnata disciplina, dodeka vo manastirite, za monasite vazhat monashki pravila. Povekjeto parohiski sveshtenici se semejni lugje, zatoa treba da se ima obdzir kon nivnite semejstva, a ne da se odvlekuvaat so razni zhitejski prashanja. Znachi, patot kon spasenieto e preku POKAJANIE i PRICHEST.


DOBRO E STO NAJDOVME EDNOMISLIE DEKA POSLUSHANIETO E NAJBITNO KON DUHOVNIOT AVTORITET, I NEMOZE DA SE ZAMISLI DUHOVNOST BEZ POSLUSHNOST!

Originally posted by Asya Asya напиша:

Duhovnikot e tuka da ne upatuva i disciplinira, no ne i da se zanimava so nashiot polov, semeen i socijalen zhivot. Se razbira, koga postoi realen problem od bilo koja sfera, sekogash mozheme da se sovetuvame so duhovnikot, no treba da znaeme deka toj ne e specijalist za se, i ne e obvrzan da se razbira od onkologija, ginekologija, sexologija, itn. Znachi, se shto nema duhovna priroda i ne se odnesuva na spasenieto na chovechkata dusha, ne e oblast na duhovnikot, koj mozhe da ima znaenje po svoj izbor, no bez obvrska. Shto se odnesuva na poslushanieto na mirjanite kon duhovniot avtoritet, nie ne smeeme da se prichestuvame bez ispoved i blagoslov, t.e. ako duhovnikot smeta deka ne sme podgotveni za prichest, ili ne sme prinele iskreno pokajanie na Boga, toj mozhe da ne kazni, i da odredi red upatstva za zakrepnuvanje na duhovnata disciplina. Ponatamu, nie treba da se odnesuvame ispravno, pochituvajki ja crkovnata hierarhija, soglasno na crkovnite kanoni. No, DUHOVNIKOT NEMA NIKAKVO PRAVO DA BARA APSLUTNO POSLUSHANIE OD MIRJANITE, NITU DA SE MESHA VO NIVNITE BRAKOVI, SEMEJSTVA, OPSHTESTVENI POZICII i sl.

   



MILICHKA ZAR GO DVOIS TELESNOTO OD DUHOVNOTO I TELESNOTO ZAR NEMA UDEL VO OCISTUVANJETO NA DUSHATA KAKO TOA VELIS

Originally posted by Asya Asya напиша:

Znachi, se shto nema duhovna priroda i ne se odnesuva na spasenieto na chovechkata dusha, ne e oblast na duhovnikot,

CELIOTO NASHE ZIVEENJE SE ODNESUVA NA NASHETO SPASENIE...

A ZA DUHOVNIOT AVTORITET POGORE SAMATA VELIS NEMA DUHOVNOST BEZ POSLUSHANIE, A NA KRAJOT SOSEM KONTRADIKTORNO...DEKA PA I NEMORA DA SE STREMIME KON APSOLUTNO POSLUSHANIE...
POTOCNO DUHOVNIKOT DAVA SAMO SOVETI TOJ NEBARA OD NIKOGO DA MU SE POKORUVAAT NO KOLKU E TOA POTREBNO ZA NASHE SASENIE I PRAV DUHOVEN RAZVOJ SEKOJ SAM NEKA SI OCENI...

POZDRAVCE, SO LJUBOV VO HRISTA MILICHKA



Bog e sesovrshena i chista Ljubov, a chovekot e padnato sushtestvo, i mozhe da se usovrshi samo vo Boga. Za brak, pochetna i neophodna e ljubovta - eros, koga dve lichnosti od sprotivnite polovi se privlekuvaat, a vo brakot (zborot "brak" faktichki znachi "sex", t.e. soedinuvanje na polovite), se soedinuvaat vo edno telo i edna dusha. Mazhot i zhenata stanuvaat edna plot preku poloviot akt. Znachi, chovekot sam posebe ne mozhe da ima sovrshena i chista ljubov za drugiot. Zatoa, Hristos ni gi dal najgolemite hrstijanski zapovedi, vo sledniot redosled:

1. Sakaj go Gospoda tvojot Bog, so seto svoe srce, so seta svoja dusha, so seta svoja sila, i so siot svoj razum.

2. Ljubi go svojot blizhen kako sebesi.

Na prvo mesto, neophodno e da go sakame (barame) Boga i potpolno da go primime vo nashiot zhivot, za da ne ispolni. Samo na toj nachin, ispolneti so Gospoda, Koj e Sushta Ljubov, nie mozheme da go ljubime svojot blizhen kako sebesi. Inaku, chovekot sam posebe e egoist. Hristijanskit brak e Sveto Tainstvo, vo koe mazhot i zhenata DUHOVNO SE SODINUVAAT VO BOGA. Taa e vozvishena ljubov - Agape, koja shto mozhe da se ostvari samo vo Boga, i nikako poinaku. No, pred da stapat vo brak, i pred se, za da posakaat brachen sojuz, mladozhencite treba da se privlekuvaat na nekoj nachin, ili po krajna mera nivnata odluka za brak treba da bide vzaemna i dobrovolna, t.e. bez prinuda od treto lice, no so roditelska blagoslov. A takviot brak go blagoslovuva i duhovnikot. Jas ne poznavam razumen sveshtenik, koj bi izvrshil Sveto Tainstvo na Venchanie, ako verenikot ili verenicata, se izjasnat deka skluchuvaat brak ne od ljubov, tuku od korist i sl. Porano, pa i sega, se praktikuva aktot na veridba (obruchenie), koga momcheto i devojkata se vetuvaat eden na drug, a periodot pomegju veridbata i svadbata, e daden za podobro da se zapoznaat, i da ja ocenat svojata kompatabilnost. Pred da stapi vo crkoven brak, chovekot treba da e svesen za svojata postapka i za samoto znachenje na brakot, shto e dolzhnost na sveshtenicite (duhovnici) da gi pouchat mladozhencite. Shto se odnesuva na strasta na mazhot kon zhenata, i obratno, taa e prirodna i dobra, ako e vrzana za ljubovta kon edna lichnost od sprotivniot pol, zatoa Bog ni go dal brakot, vo koj mazhot se obvrzuva kon edna zhena, i zhenata kon eden mazh. Znachi, prvo, momcheto i devojkata (mazhot i zhenata) se privlekuvaat i ispituvaat ljubov (eros) eden kon drug, i otkako sogleduvaat deka se kompatabilni, po svoj izbor (slobodno) go biraat svojot zhivoten partner, a preku Svetoto Tainstvo na Venchanie, nivnata plotska i dushevna ljubov, E OVENCHANA (DUHOVNO) vo Boga. Odnosno, mazhot i zhenata mozhat da postignat vozvishena (duhovna) ljubov - agape, samo vo zaednica so Boga, preku Evharistiskata zaednica na Hrista, vo Crkvata Hristova. Jas ne poznavam pravoslaven chovek, koj se ozhenil so zhena, i obratno, samo poradi fizichka privlechnost, bez da bara drugi kvaliteti, no ne velam deka nema takvi na ovoj svet, vo koj ima se i seshto.

Za da gi razbirash Svetite Otci i starcite, neophodno e da go znaesh Zakonot Bozhji, t.e. da imash solidna hristijanska osnova. Vo posledno vreme, gledam site gi chitaat Svetite Otci, a ne ja razbiraat sushtinata i smislata na Bozhjite zapovedi. Starecot Paisij arno veli, no toa E SOVET, a ne zapoved. Pravoslavniot hristijanin treba da zhivee vo Pravoslavnata Crkva, koja IZDALA PRAVILA ZA VERNICITE, spored koi treba da se rakovodat. A toa - "apsolutno poslushanie na mirjanite kon duhovnikot", ne e pravilo na Pravoslavnata Crkva, tuku izmislica na nekoi nezreli i neopitni duhovnici, koishto sami ne znaat kakva e nivnata uloga vo zhivotot na mirjanite. I koj e duhovnikot da se mesha vo polovite odnosi na brachnite partneri, koga Hristos go blagoslovil brakot i, Sam veli deka mazhot i zhenata kje bidat edna plot, a Crkvata izdala pravila na post (vozdrzhanie). Pomegju "poslushanie" i "apsolutno poslushanie" postoi razlika. Mirjanite treba da imaat poslushanie kon duhovniot avtoritet i da gi pochituvaat pravilata na Crkvata. Isto taka, tie zhiveat vo svetot, kade shto imaat svoi zadachi i dolzhnosti, a chovekot treba da mu sluzhi na Boga vo svojot povik. Odnosno, brachniot pravoslaven hristijanin, po profesija na pr. kardiolog, pokraj redovno uchestvo vo Bozhjata (crkovna) sluzhba, treba pravilno da se grizhi za svoeto semejstvo, i sovesno da ja izvrshuva svojata rabotna dolzhnost, kako i da bide primeren gragjanin vo gragjanskoto opshtestvo, i na toj nachin Mu sluzhi na Boga. Znachi, pokraj crkovnite pravila na Crkvata, toj treba da gi pochituva brachnite, semejnite, rabotnite, i gragjanskite pravila, ispolnuvajki gi sovesno svoite dolzhnosti, na koi svesno i dobrovolno se obvrzal. Koga chovekot go praktikuva svoeto pravo, treba da gi ispolnuva i dolzhnostite, koishto dovagjaat so nego. Ne mozhe nekoj da zema pravo na brak, a da se otkazhuva od brachnite dolzhnosti, bidejki ne e fer kon drugata lichnost. Ili ako mozhe, obajcata partneri treba soglasno da odluchat kako kje go zhiveat svojot brachen zhivot. Koj ne saka brachni odnosi (polovi i drugi brachni obvrski), neka odi vo manastir, pa tamu neka se podvizhuva vo monashka disciplina, "vo apsolutno poslushanie na duhovnikot". No, i tamu, duhovnikot (episkop, igumen i sl.) ne smee da go zloupotrebuva svojot avtoritet. Koga duhovniot otec bara od svoite potchineti poslushnici da se odnesuvaat nesoglasno na Hristovoto uchenje, ili sprotivno na monashkite pravila utvrdeni vo Pravoslavnata Crkva, kako i se shto mozhe da go zagrozi nivnoto duhovno, dushevno i telesno zdravje, IMAAT POLNO PRAVO DA JA IZVESTAT NADLEZHNATA CRKOVNA VLAST, I DA SE OTSTRANAT OD DUHOVNIKOT, DURI I DA SMENAT MANASTIR.

Znachi, sekoj treba da gi ispolnuva dolzhnostite na koi dobrovolno se obvrzuva: Mirjaninot vo Crkvata, brakot, semejstvoto i svetot, a monahot vo manastirot. Ne mozhe brachniot hristijanin da zhivee spored monashki pravila, bidejki vo svojot sloboden izbor se obvrzuva na dolzhnosti vo svetot, nitu monahot mozhe da bide mirjanin, bidejki pri samoto zamonashuvanje se otkazhuva od svetot. Tie "duhovnici", koishto baraat apsolutno poslushanie od mirjanite, i se meshaat vo nivniot polov zhivot, sami ne gi pochituvaat pravilata na Pravoslavnata Crkva, i po svoeto samovolite tvorat haos vo Crkvata, zabluduvajki gi vernicite. Duhovnikot mozhe da sovetuva, no ne i da ja nametnuva svojata volja, a mirjanite treba da bidat svesni za ulogata na duhovnikot vo nivniot zhivot, i da ne go optovaruvaat so razni zhitejski prashanja, koishto nemaat duhovna priroda, nitu da go soblaznuvaat so detali od svojot polov zhivot. Ako zgreshile, treba da se pokajat, shto ne se izvrshuva vo duhoven razgovor, gledajki se lice v lice so duhovnikot, tuku preku Sveto Tainstvo na Pokajanie, vo koe vernikot usno gi otkriva svoite grevovi pred Boga, vo prisustvo na sveshtenik. Znachi, toa ne e duhoven razgovor, tuku ISPOVED, vo koja, vernikot pokajno gi ispoveduva svoite grevovi, nabrojuvajki i imenuvajki gi konkretno i oddelno (sekoj grev po svoeto ime). Grevovi protiv sedmata Bozhja zapoved: Blud (neovenchan brak), razvrat, rakobludie, sodomija (sekoja perverzija treba da se imenuva, bez detalno da se preraskazhuva), narushuvanje na brachnata ljubov i vernost (preljuba), skvernoslovie, neskromni i razvratni zrelishta (pornografija i sl.), strastni tanci, razvratni misli i zhebi, pijanstvo itn. Sveshtenikot mozhe da postavi prashanja, na pr. kolku vreme chovekot zhivee vo neovenchan brak, kakvi se negovite nameri i sl., za da ima pregled vo kakva sostojba se naogja dushata na chovekot, so cel da odredi soodvetna disciplinska merka, analogichno na medicinskiot lekar, koj odreduva dijagnoza, lekarstvo i nachin na lekuvanje, spored dadenite (postoechki) simptomi. No, sekoe navleguvanje vo detali od intimniot zhivot, "vo duhoven razgovor so duhovnikot", e soblaznenie za obajcata (duhovnikot i duhovnoto chedo).



Изменето од Asya - 10.Декември.2008 во 00:46
Кон врв
KINGDAVID Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)
Solomon's father

Регистриран: 09.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 9420
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај KINGDAVID Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 09.Декември.2008 во 20:18

Jas od koga dojdov sekojpat imase golema posetenost

Da ne e do mene rabotata? Jas da ne povlekov noga


Hehehe, se salam da ne me sfati nekoj ozbilno, ama navistina koga jas dojdov na forumot pocna da se diga brojkata.

Proveri bas statisticki koga sum registriran i porastot ke vidis deka e taka.

Ne sakam da pomislete deka e toa zaradi mene, tuku e zasluga na site diskutanti zatoa sto so pocit se obrakjaat eden kon drug
Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 2122232425 36>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,328 секунди.