|
Историски погледи на црковните прашања |
Внеси реплика | страница <1 1920212223 37> |
Автор | |||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ajде да видиме дали одговори, a во однос на тоа дали ми одговараат или не, доволен е фактот што со мене се сложуваат каноните на Православната Црква 1. Зошто кога ги имале грамотите на Василиј II кој според тебе им ги дал териториите на ЦЕЛА БУГАРИЈА, многу бргу го заборавиле и се повикале на Јустинијана Прима, САМО сто и нешто години по неговата смрт, а знаеме дека со новелите на Јустинијан пак, територијата е помала отколку со грамотите на Василиј?! Сам падна во своето нелогично прашање... 2. Зошто ниту еден Архиепископ не се повикува на грамотите на Василиј II, освен еден, ама таму ие интересно да се види на што се повикува, туку се повикуваат на Јустинијана Прима? 3. Зошто по обновата на бугарското Царство на Петар и Асен, односите со Охрид се катастрофално лоши, зошто тие насилно одвојуваат епархии од бугарска Црква?! Нелогично нели? 4. Зошто Калојан прво се обидува да ја стави Охридската Црква под Трновската Архиепископија? Ако била таа Црква бугарска немало да работи против неа зар не? Односите меѓу Охридската Црква и бугарската држава биле катастрофално лоши...зошто? Во случајот со Калојан ќе разберам, се борел за власт, стапил во унија со Папата, ама зошто пак се обидувал да се судри со Охрид, а пред него и другите Цареви?! Па уште и отцепувале епархии од Охрид.... 5. Зошто Охридскиот Архиепископ, иако автокефален, учествува постојано во работата на Синодот на Константинополската Црква, а и седи не со другите епископи, туку веднаш до Патријархот, независно дали бил Словен, или Грк. Повели, одговори. Изменето од Македон - 10.Јануари.2010 во 15:08 |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
За мене е многу плодна зошто разоткрив некои нови факти. На секакви прашања одговорив, само не ти одговарат одговорите. |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Сакаш, ама полжбата е друга. Во првата грамота Василиј дава црковна власт на Охридската црква една помала територија, ама со втората по молба на архиепископот Јоан му биле дадени и епархиите во Паристрион, вклучувајќи ја и Доростолската епархија. Та за тоа се викала НА ЦЕЛА БУГАРИЈА. Подоцна некои од епархиите одпаднале, ама името си останало. И ние денеска имаме Доростоло- Червенска епархија, ајде Доростол е Силистра, ама Червен одамна го нема. Тоа со темата е добар обид, ама нема тука никакви Срби, ниту Црногорци, ниту Босанци. Териториите на тие народи биле надвор од темата Бугарија. Vidi pak kade e Srbija. http://img696.imageshack.us/img696/6324/800pxbyzantineempirethe.png |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
СЕ сложувам со eptendosadno, ништо не одговори за прашањата зошто никој не се повикувал на Василиј, зошто никој не ја спомнувал бугарската Црква, зошто, само едно исто ни објаснуваш, дискусијата станува повеќе бесполезна. Сепак, како и да е, каноните си се канони, а во однос на титулите, кажав, Цариградскиот Патријарх е Архиепископ на Новиот Рим, ама Римјанин не е... |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Теофилакт пишува во едно свое писмо: понеже ние живеемe од долго време во земјата на блгарите, просташтината ни стана блиска другарка и сожителка”.
http://promacedonia.com/vz2/vz2_2_4.htm Tuka Zlatarski objasnuva kakva mu bila celta na Teofilakt. Da bidat prevedeni zitijata na svetcite na grcki i taka naselenieto da bide romeizirano, da si gi slavi svetcite, ama na grcki jazik. Taka da toa na NAS BUGARITE e ostanalo od slavjanskiot original. Vo site svoi pisma Teofilakt jasno se razgranicuva od BUGARITE, za nego Bugarite se prosti, neuki, mirisale i t.n. |
|||
Platenik
Сениор Регистриран: 29.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 3600 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ќе те молам погледни го првиот мој пост од оваа серија. Во темата Вулгарија, чиј поглавар бил Грк спаѓаат делови од денешна источна Бугарија, Македонија (етнографска), делови од Косово, Албанија, Босна, Црна Гора.Сите овие биле Бугари жители на темата, но не и етнички Бугари, вклучувајќи го и Гркот. Охридската архиепископија ја покрива темата, а искрен да бидам незнам дали била надлежна за епархиите надвор од нејзината територија. Според Снегаров небила, а и немам причина да не му верувам. Кој бил надлежен за темата Перистрион на чија територијата живееле етничките Бугари? Патем Бугарското царство, она на аспаруховите Бугари веќе било уништено во времето на Самоил, а нивниот последен представник од родот Дуло бил заборавен. За каква ти тоа цела Бугарија зборуваш, за каква ти тоа бугарска црква зборуваш? Сигурен сум дека Срби имало и надвор од Зета и Рашка па дури и во Сингидунум и во Босна. Сигурен сум исто така дека Бугари таму немало, сем оние кои дошле да се прошетаат, но не се заседнале. Впрочем исто како и во Македонија. Ако зборуваш за тематски, да, имало, што значи дека и Србите биле Бугари. Навистина незнам каде води оваа дискусија и која е целта на истата. Знаев дека ќе бидам виовлечен во разговори, пред да разберам кои всушност се денешните Бугари, по што се разликуваат од аспаруховите или како дошло до тоа да го носат нивното име. Дали картата што ја приложи го покажува етничкиот состав на Охридската архепископија, па макар таа ја покривала и целата територија на Бугарија? Бугарија никогаш небила до Босна, Црна Гора или Далмација, само ако не го сметаш Самоиловот царство за бугарско! Изменето од Platenik - 10.Јануари.2010 во 14:15 |
|||
Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“
|
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Види го житието. http://www.promacedonia.org/bugarash/ko/teofilakt1.html Ако го прочиташ, ќе видиш дека Теофилакт користи стари словенски книги и ги преведува, компилира. Види под 56 што пишува - Св.Климент проповедал на пагани. На која црква и` служел Св.Климент? Така извадено од контекст може да изгледа дека Теофилакт и самиот себеси се сметал за Бугарин- жител на Tемата Бугарија, па во Пространото Житие на Св. Климент запишува "Св. Климент ни го предал НА НАС БУГАРИТЕ сето она што се однесува на црквата" Ама види што пишува во целост. На 66 е. Изменето од Каснакоски - 10.Јануари.2010 во 13:43 |
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Картата е исцртана на базата на хрисовулите на Василиј? Кажи да видиме од кое време денешна Србија е српска?
Белградската област од времето 9 - 11 век била дел од Бугарската држава. Факт. Првиот кој ги пресретнал учениците на Кирил и Методиј бил Боритаркан, управникот на Белград. Тој ги испратил кај Борис-Михаил. Што сакаш да кажеш со Ова е доволно да се знае со кого си имаме работа ? |
|||
eptendosadno
Сениор Регистриран: 07.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 1185 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ова е доволно да се знае со кого си имаме работа П.С. Кога е исцртана карата ( 1914 - 1918 ?), на германски ? Изменето од eptendosadno - 10.Јануари.2010 во 12:48 |
|||
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
|||
Каснакоски
Сениор Регистриран: 03.Април.2009 Статус: Офлајн Поени: 4758 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Платеник, остави ги тие пропагандни материјали, кои се наменети за прости луѓе. Знам дека ти не си таков. Види прво која е територијата на Охридската архиепископија во 1020 г. Само одговори каде живееле Србите по тоа време? Кога Белград за прв пат станал српски? Територијата каде денес е Србија цело време била дел од Бугарија и немало ниту еден Србин таму. Зошто самите Срби користат поим СТАРА СРБИЈА? Објаснив зошто е на ЦЕЛА БУГАРИЈА. Видете ја картата. Таму се е кажано. Читај ги изворите, остави ги пропагандите. Јустинијана Прима за прв пат се спомнува во 1157, а од почетокот си била НА ЦЕЛА БУГАРИЈА. Ако е на темата Бугарија, би била црква само на Бугарија, а таа е на цела Бугарија, зошто ги опфаќала и старите бугарски реони, кои биле во другите теми. |
|||
eptendosadno
Сениор Регистриран: 07.Декември.2009 Статус: Офлајн Поени: 1185 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Да излеземе веќе од излитените дефиниции и да се обидеме да најдеме одговори на нешта кои ги нема во книгите .
Јустинијана Прима е црква основана од Јустинијан I (527-565 г.), што апсолутно е невозможно ( од математички причини ) истата да биде наследник на српската , бугарската или грчката црква , или да бара признавање од истите . Па затоа денешните наметнати “ спорови “ околу сопстевноста на Јустинијана Прима се безсмислени и неплодотворни . 1. Па затоа ме интересира , кои се најстарите христијански објекти во Македонија , колку се на број и каде се наогаат . 2. Има ли верски објет изграден помегу 7 и 9 век ( пред мисијата на Кирил и ... ), каде е тој и кога е изграден. 3. Колу цркви се изградени во времето на турското владеење ( ме интересира само периодот пред нацонал романтзмот) 4. Печката и Охридската постојано во текот на своето постоење ги менуваат границите на своето влијание , го добиваат или губат правото на управување над митрополиите , некоја хронологија или некој научен труд , зашко , како , кога ... Па доста е за почеток . |
|||
Дали говорот во Пиринска обогатен со бугаризми е македонски дијалект ?
|
|||
Platenik
Сениор Регистриран: 29.Октомври.2008 Статус: Офлајн Поени: 3600 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Наивни бугарски лаги
За да го оправдаат ова смешно тврдење, од бугарите ќе сe слуша дека бугарскиот архиепископ Дамјан избегал во Самоиловото Царство и таму ја пренел својата патријаршија, но археолошки е докажано дека тој останал во Силистра (1000 км далеку од Охрид). Гробот на Патријархот гг. Дамјан во 1994 г. е откриен на Силистра (североисточна Бугарија, 1000км оддалечен од Охрид) од страна на доц. др. Стефка Ангелова, дипл. археолог (Standard News, Sofia, ден 21.08.2001, наслов: „Археолози отвориха гроба на патриарх Дамян“, интервју со археолог доц. др. Стефка Ангелова). Други пак сакаат да докажат дека Бугарскиот Патријарх Глигориј и македонскиот Патријарх Герман се еден ист Патријарх, но пак е тоа една голема лага, оти Св. Глигориј е канонизиран во светец и упокоен како Митрополит Бугарски, со смалена титула од Патријарх во Митрополит од самиот Цар Самоил и македонскиот Патријарх Герман. Охридската Архиепископија цело време од 1018 г. па се додека е под византиска јуриздикција ја носи титулата "Архиепископија на цела тема Бугарија", но и вон византијската управа, кога архиепископи биле грци, за да докажат дека тоа е византиска црква со византиски титули. Теофилакт Охридски, грк, родум од Еврип, е Архиепископ на Охридската Архипископија од 1090 г. до 1119 г. Познат е по тоа што го има напишано "Пространото Св. Климентово Житие" каде објаснува дека за него Бугари се жителите на византиската тема Бугарија т.е. тоа се географски Бугари. Теофилакт и самиот себеси се сметал за Бугарин- жител на Tемата Бугарија, па во Пространото Житие на Св. Климент запишува "Св. Климент ни го предал НА НАС БУГАРИТЕ сето она што се однесува на црквата" (Пространото Житие на Св. Климент, Охридски ракопис во Румянцев музей во Москва. Збирката на Григорович под број 818, лист стр. 11-6 до ЗЗ-б. / Архивен институт на БАН (кутия III, папка IV.). Како што истакна и Божидар Димитров, Теофилакт стварно се титулирал како Архиепископ на Бугарија, но на тема Бугарија, област од Византија, а не на територијата на бугарското царство. Тој бил пастир на жителите на темата Бугарија, Македонците, Србите, Грците, Црногорците, дел од Босанците и Херцеговците- жителите на тема Бугарија, но не и на правите Бугари, кои тогаш живееле во тема Паристрион (Мизија, Загоре) и тема Македонија (источна Тракија). Византија ги распознаваше своите жители по своите Теми, а не по етносот. |
|||
Гроф Игнатиев: "Ви се обрнувам Вам (г-дин Бахмачев), дека ЈАС ЈА СОЗДАДОВ ВЕЛИКА БУГАРИЈА, ЗАРАДИ РУСКИТЕ ИНТЕРЕСИ на исток "- (М.Цемовиќ - " Маќедонски проблеми и Маќедонци", Београд, 1913 ,33.)“
|
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Ова не е докажано, нема никаков документ за вакво нешто, независно од големината на Црквата, според каноните, таа не е Патријаршија, а за тоа говори и фактот што Самуил барал круна од римскиот Папа Григориј V, кој морал да даде благослов за крунисувањето, а и од каконски аспект не можеме да говориме за Патријаршија, затоа што никогаш тоа црковноседиште, ниту од Римскиот Папа, ниту од Константинополскиот Патријарх, не го добило тоа признание. |
|||
Македон
Сениор Caesar Constantinus Регистриран: 20.Јули.2008 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 9928 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
||
Еве го и одговорот кој не можев вчера да го напишам. По основањето на Црквата Јустинијана Прима од страна на Јустинијан Први Велики, таа станува автокефална Црква, заземајќи значајно место меѓу Црквите во Византија, опфаќајќи неколку области и поседувајќи големо политичко значење како еден вид институција надвор од борбите меѓу Рим и Цариград за зграбување на територии, а во истовреме и противтежа на моќниот солунски епископ, кој пак претставува викарен Епископ на Папата. Црквата потоа опстојувала се до населувањето на Словените, подоцна исчезнува од историската сцена, а нејзините територии влегуваат во рамките на други Цркви, не сум сигурен, ама чинам, солунскиот Архиепископ ги зазема териториите, секако, застапувајќи ги интересите на Светата Столица, од каде и ја црпел својата моќ, се до VIII век, кога и таа Архиепископија потпаѓа под власта на Цариградскиот Патријарх. Подоцна црковниот живот во Македонија се организира главно од Цариградската Црква, додека во рамките на Бугарија, од бугарската Црква, која нели, егзистира определен период во канонско единство со Цариградската Црква, а подоцна и како независна Црква. Сепак со уништувањето на Бугарската Црква, заземањето на Епархиите од страна на Цариград, таа престанува да постои, а со доаѓањето на власт на комитопулите, кои определен период биле зависни од Византија. Преспа, како Црковно седиште, во таа држава, станува црковен центар на новото Царство, со свој епископ, кој одржува силни врски со Римската Црква, од која и Самуил ја бара круната. Интересно е што Бугарската Црква, во времето пред уништувањето, се наоѓа во орбитата на влијание на Цариград, не на Рим, а со Охрид тоа е сосема спротивно. Потоа се случува тоа што се случува, пропаст на самуиловата држава, Василиј II и статусот на Охридската Црква во Византија. Тоа беше се накусо. |
|||
Внеси реплика | страница <1 1920212223 37> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |