IDIVIDI forum Веб сајт
почетна страница почетна страница > Стил на живот > Вероисповед
  Активни теми Активни теми RSS - КУЛТОТ ЗА МАРИЈА
  најчести прашања најчести прашања  Пребарувај форум   Настани   Регистрирајте се Регистрирајте се  Влез Влез

КУЛТОТ ЗА МАРИЈА

 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1819202122 60>
Автор
Порака Обратен редослед
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Ноември.2008 во 17:49
Originally posted by izvoren izvoren напиша:

Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Originally posted by izvoren izvoren напиша:

Originally posted by makarios makarios напиша:

Изворните христијани за нашата Пресвета Владичица Богородица и секогаш Дева Марија:Св.Игнатиј Богоносец (35-106) на својот учител – св.Јован Богослов му го пишува следново:Ми се даде можност, и планирам да дојдам кај вас за да ги видам верните во Ерусалим, а особено Мајката на Исус; за неа велат дека таа е чесна, мила, и возвишено чудо во се, и сите сакаат да ја видат. А кој не сака да ја види Девата и да беседи со онаа која го носеше вистинскиот Бог? Од нас таа е возвеличена како Мајка Божја (Богородица) и Дева полна со благодат и добродетели. Велат за неа дека е радосна во маките и гонењата, не жали во немаштија и оскудност, и не само што не се гневи на оние кои ја навредуваат, туку и уште повеќе добрини им укажува... сите кои ја гледаат се восхитени.


Значи Игнатиј му кажува на Јована каков статус има Марија

И ова успеавте да го напишете!Браво!


Не сфаќаш братче
Се додека не почнете да ја користите Библијата како едукативна книга ништо нема да докажете.Само ке се залажувате и ке си останете во оваа состојба на умозаведение.



Ти тоа само залажувај се брате изворен. Светиот Дух живее во Црквата веќе 21 век, а ќе живее и уште до крајот на вековите во Неговите Светии.

п.с Сега морам да одам.
Мирот Божји нека е на тебе братче
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Ноември.2008 во 17:44
изворен, сакаш да кажеш, дека учениците на апостолите отпаднале? Тие учењето го примиле директно од апостолите (дека тогаш сеуште не постоело Светото Писмо).

Тогаш, каков е тој бог, чиешто учење не успеало да се одржи 50 години, а дури после 17 векови се возобновува од некој си Смит?
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај izvoren Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Ноември.2008 во 17:39
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Originally posted by izvoren izvoren напиша:

Originally posted by makarios makarios напиша:

Изворните христијани за нашата Пресвета Владичица Богородица и секогаш Дева Марија:Св.Игнатиј Богоносец (35-106) на својот учител – св.Јован Богослов му го пишува следново:Ми се даде можност, и планирам да дојдам кај вас за да ги видам верните во Ерусалим, а особено Мајката на Исус; за неа велат дека таа е чесна, мила, и возвишено чудо во се, и сите сакаат да ја видат. А кој не сака да ја види Девата и да беседи со онаа која го носеше вистинскиот Бог? Од нас таа е возвеличена како Мајка Божја (Богородица) и Дева полна со благодат и добродетели. Велат за неа дека е радосна во маките и гонењата, не жали во немаштија и оскудност, и не само што не се гневи на оние кои ја навредуваат, туку и уште повеќе добрини им укажува... сите кои ја гледаат се восхитени.


Значи Игнатиј му кажува на Јована каков статус има Марија

И ова успеавте да го напишете!Браво!


Не сфаќаш братче
Се додека не почнете да ја користите Библијата како едукативна книга ништо нема да докажете.Само ке се залажувате и ке си останете во оваа состојба на умозаведение.
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Ноември.2008 во 17:37
Одиме понатаму.

Св.Дионисиј Ареопагит (+96) кој беше покрстен од св.ап.Павле ја посетил Богородица во Ерусалим, а потоа му го пишал на св.ап.Павле следново:

Невозможно е за човечкиот ум да го поими тоа што го видов, не само со очите на мојата душа, туку и со моите телесни очи. Со своите очи ја видов најпрекрасната и света Мајка на нашиот Господ Исус Христос .... Тоа време за мене беше време на неопислива радост, благодарејќи на највозвишениот и најславниот Бог, и божествената Дева, големиот Апостол Јован, и тебе (св.Павле), за вашето милосрдие што ме дарувавте со толку голем благослов.

Зошто не ги читате Отците од првите векови (апостолите и непосредните нивни ученици)?


Изменето од makarios - 27.Ноември.2008 во 17:37
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Ноември.2008 во 17:31
Originally posted by izvoren izvoren напиша:

Originally posted by makarios makarios напиша:

Изворните христијани за нашата Пресвета Владичица Богородица и секогаш Дева Марија:Св.Игнатиј Богоносец (35-106) на својот учител – св.Јован Богослов му го пишува следново:Ми се даде можност, и планирам да дојдам кај вас за да ги видам верните во Ерусалим, а особено Мајката на Исус; за неа велат дека таа е чесна, мила, и возвишено чудо во се, и сите сакаат да ја видат. А кој не сака да ја види Девата и да беседи со онаа која го носеше вистинскиот Бог? Од нас таа е возвеличена како Мајка Божја (Богородица) и Дева полна со благодат и добродетели. Велат за неа дека е радосна во маките и гонењата, не жали во немаштија и оскудност, и не само што не се гневи на оние кои ја навредуваат, туку и уште повеќе добрини им укажува... сите кои ја гледаат се восхитени.


Значи Игнатиј му кажува на Јована каков статус има Марија

И ова успеавте да го напишете!Браво!


Не сфаќаш братче
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај izvoren Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Ноември.2008 во 17:26
Originally posted by makarios makarios напиша:

Изворните христијани за нашата Пресвета Владичица Богородица и секогаш Дева Марија:Св.Игнатиј Богоносец (35-106) на својот учител – св.Јован Богослов му го пишува следново:Ми се даде можност, и планирам да дојдам кај вас за да ги видам верните во Ерусалим, а особено Мајката на Исус; за неа велат дека таа е чесна, мила, и возвишено чудо во се, и сите сакаат да ја видат. А кој не сака да ја види Девата и да беседи со онаа која го носеше вистинскиот Бог? Од нас таа е возвеличена како Мајка Божја (Богородица) и Дева полна со благодат и добродетели. Велат за неа дека е радосна во маките и гонењата, не жали во немаштија и оскудност, и не само што не се гневи на оние кои ја навредуваат, туку и уште повеќе добрини им укажува... сите кои ја гледаат се восхитени.


Значи Игнатиј му кажува на Јована каков статус има Марија

И ова успеавте да го напишете!Браво!
Кон врв
makarios Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 20.Октомври.2008
Локација: Macedonia
Статус: Офлајн
Поени: 1282
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај makarios Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Ноември.2008 во 17:21
Изворните христијани за нашата Пресвета Владичица Богородица и секогаш Дева Марија:

Св.Игнатиј Богоносец (35-106) на својот учител – св.Јован Богослов му го пишува следново:

Ми се даде можност, и планирам да дојдам кај вас за да ги видам верните во Ерусалим, а особено Мајката на Исус; за неа велат дека таа е чесна, мила, и возвишено чудо во се, и сите сакаат да ја видат. А кој не сака да ја види Девата и да беседи со онаа која го носеше вистинскиот Бог? Од нас таа е возвеличена како Мајка Божја (Богородица) и Дева полна со благодат и добродетели. Велат за неа дека е радосна во маките и гонењата, не жали во немаштија и оскудност, и не само што не се гневи на оние кои ја навредуваат, туку и уште повеќе добрини им укажува... сите кои ја гледаат се восхитени.
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај izvoren Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Ноември.2008 во 17:18
Originally posted by Опитен Опитен напиша:

Originally posted by izvoren izvoren напиша:

Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Правилото за Богородица од Седмиот вселенски собор

„ ...Оној што не верува со чиста еднодушност и со мсето свое срце во Спасителот, нашиот Бог и во Пречистата Негова Мајка, Владичица и наша Богородица, како и во сите светии, а ги отфрла и не ги прима прекрасните чуда, кои се посведочени со премудри докази или по свој разум ги толкува поинаку, да биде проклет...“


На седмиот собор присуствувале сигурно бајачи штом фрлаат проклетства.

Ова е доказ дека соборот нема христијански дух.

Фрлањето проклетства и разни магии не е христијанска одлика.


хахахаха и св.ап. Павле бил бајач и немал Свети Дух


A koj Pavle bil tamu ovoj apostolot?

Greska si Pavle ne odel po religiozni seminari i simpoziumi, tuku go sirel niz Evropa evangelieto.
Кон врв
Опитен Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Септември.2008
Статус: Офлајн
Поени: 699
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Опитен Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Ноември.2008 во 17:03
Originally posted by izvoren izvoren напиша:

Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Правилото за Богородица од Седмиот вселенски собор

„ ...Оној што не верува со чиста еднодушност и со мсето свое срце во Спасителот, нашиот Бог и во Пречистата Негова Мајка, Владичица и наша Богородица, како и во сите светии, а ги отфрла и не ги прима прекрасните чуда, кои се посведочени со премудри докази или по свој разум ги толкува поинаку, да биде проклет...“


На седмиот собор присуствувале сигурно бајачи штом фрлаат проклетства.

Ова е доказ дека соборот нема христијански дух.

Фрлањето проклетства и разни магии не е христијанска одлика.


хахахаха и св.ап. Павле бил бајач и немал Свети Дух

Изменето од Опитен - 27.Ноември.2008 во 17:03
Господи Исусе Христе помилуј не
Кон врв
izvoren Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор


Регистриран: 12.Октомври.2008
Статус: Офлајн
Поени: 700
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај izvoren Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Ноември.2008 во 17:00
Originally posted by Maran Ata Maran Ata напиша:

Правилото за Богородица од Седмиот вселенски собор

„ ...Оној што не верува со чиста еднодушност и со мсето свое срце во Спасителот, нашиот Бог и во Пречистата Негова Мајка, Владичица и наша Богородица, како и во сите светии, а ги отфрла и не ги прима прекрасните чуда, кои се посведочени со премудри докази или по свој разум ги толкува поинаку, да биде проклет...“


На седмиот собор присуствувале сигурно бајачи штом фрлаат проклетства.

Ова е доказ дека соборот нема христијански дух.

Фрлањето проклетства и разни магии не е христијанска одлика.
Кон врв
Maran Ata Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 29.Август.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3669
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Maran Ata Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 27.Ноември.2008 во 05:27
Правилото за Богородица од Седмиот вселенски собор

„ ...Оној што не верува со чиста еднодушност и со мсето свое срце во Спасителот, нашиот Бог и во Пречистата Негова Мајка, Владичица и наша Богородица, како и во сите светии, а ги отфрла и не ги прима прекрасните чуда, кои се посведочени со премудри докази или по свој разум ги толкува поинаку, да биде проклет...“
+ Љубовта покрива многу гревови +
Кон врв
Tetratka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Септември.2008
Локација: дрвара
Статус: Офлајн
Поени: 5153
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Tetratka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Ноември.2008 во 21:06
Originally posted by Majkl Majkl напиша:

Tetratka, не разбираме бугарски!
 
 
тој шо сака да разбере - ќе најде начин да разбере....голема%20насмевка
за секој случај - користете ГРОМОБРАН!!!

Кон врв
Majkl Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 20.Јуни.2008
Статус: Офлајн
Поени: 3019
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Majkl Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 17.Ноември.2008 во 17:48
Tetratka, не разбираме бугарски!
Кон врв
Tetratka Кликни и види ги опциите
Сениор
Сениор
Лик (аватар)

Регистриран: 25.Септември.2008
Локација: дрвара
Статус: Офлајн
Поени: 5153
Опции за коментарот Опции за коментарот   Благодарам (0) Благодарам(0)   Цитирај Tetratka Цитирај  Внеси репликаОдговор Директен линк до овој коментар Испратена: 16.Ноември.2008 во 21:37
За църковното почитане на Богородица

Изповядваното от Православната Църква учение за Пресветата Дева Мария е основано на светото Писание. Разкрито и обяснено от светите Отци и Учители на Църквата, то е завинаги определено и утвърдено от Вселенските събори.

Боговдъхновените книги на Стария и Новия завет учат, че Единородният Син Божи, за извършването на нашето спасение, е възприел човешко естество и се е родил от пресветата Дева Мария. Така още много преди Рождество Христово св. пророк Исая предсказва: “Ето, Девицата ще зачене и ще роди Син, и ще му нарекат името Емануил” (Исая 7:14), което име преведено от еврейски език означава “с нас е Бог.”

Учението на Православната Църква за пресветата Дева Мария проповядва няколко основни истини. Ние вярваме, че пресветата Дева е:
1. Майка на Господ Иисус Христос и затова - Богородица в собствения смисъл на думата.
2. Приснодева, тоест до раждането на Господа, по време и след него тя остава Дева.
3. Стои по-високо от всички небесни сили и светии: “по-чтима от херувимите и несравнимо по-славна от серафимите”.
4. Първа след Христа пред Бога наша застъпница и помощница.

Първата от тези учителни истини се проповядва през всички векове и от всички народи още от апостолско време, както може да се установи от свидетелствата на светите Отци и Учители на Църквата, да се проследи в песнопенията и молитвите, съхранили се до днес в църковното богослужение; да се види в документите от работата на Вселенските събори.

“Наименованието Богородица - пише Антиохийският патриарх Йоан - е съставено от много Отци и е употребявано от тях и писмено и устно. Никой от църковните Отци не е отхвърлял това название; напротив - мнозина са се ползвали от него и при това - знаменити.” Такива са: св. Игнатий Богоносец, св. Юстин Философ, св. Ириней - епископ Лионски, св. Дионисий Александрийски - Отци от II и III век; св. Атанасий Велики, св. Йоан Златоуст, св.Василий Велики, св. Ефрем Сириец - църковни Отци от IV век. “Който отрича, че Мария е родила Бога, той няма да види славата на Неговата Божественост” - възкликва св. Ефрем Сириец.

Св. Атанасий Велики, св. Йоан Златоуст, св. Василий Велики, св. Григорий Богослов, а след тях и много други употребяват в произведенията си термина “Богородица”. Св. отец Прокъл - Константинополски архиепископ - в едно свое слово за Рождество, на поставения му въпрос: “Ти мечтаеш да видиш нещо невиждано - нима жена може да роди Бог?” дава великолепен отговор: “Аз не казвам, че жена може да роди Бог, аз казвам, че Бог може да се въплъти и да се роди от жена, защото за Него всичко е възможно.”

“Който не изповядва Емануил за истинен Бог и светата Дева, родила по плът Божественото Слово, станало плът, за Богородица, да бъде анатема!” - Така Третият - Ефеският Вселенски събор осъжда ереста на Несторий и потвърждава църковната почит към Богородица. В работата на събора са посочвани много указания от древните Отци както за личността на Христа, така и за Неговата Майка. И всеки път тези указания са изслушвани с внимание от присъстващите. Отците от Събора постановяват: “Съгласно с преданието, да се почита и проповядва нашият Господ Иисус Христос в едно лице, а пречистата и приснодевствена Негова Майка да се нарича в собствен и истинен смисъл Богородица.”

Когато на Четвъртия - Халкидонски - Вселенски събор се прочита известното послание на св. Кирил, Отците възкликват: “И ние като Кирил вярваме! Така сме вярвали, така вярваме; анатема на онези, които не вярват така!”

Петият Вселенски събор определя: “Ако някой нарича светата преславна Приснодева Мария “Богородица” коварно и не в собствен смисъл или пък я нарича “Човекородица” и “Христородица”, като че ли Христос не е бил Бог, а не я изповядва в собствен и истинен смисъл като Богородица, за такъв да бъде анатема!”

В определенията на Шестия Вселенски събор, между другото се казва: “Изложеното ... учение запечатваме със съгласието си, като проповядваме единия Христос, въплътилия се Син Божи. И безсеменно родилата Го Приснодева изповядваме действително и истинно като Богородица.”

Отците от Седмия вселенски (втори Никейски) събор с одобрение изслушват и скрепяват със съгласието си онези места от посланието на Константинополския патриарх св. Тарасий и Йерусалимския патриарх Теодор, където се изповядва, че светата Дева е Богородица. В посланието Теодор определя и църковното почитане на иконите: “Почитаме и се покланяме на иконите на пречистата Майка на Господа, неизказано родилата Го света Богородица и Владичица наша.”

Отецът от VII век св. Йоан Дамаскин в съставеното от него изложение на православната вяра казва: “Ние изповядваме, че светата Дева е Богородица в собствен и истинен смисъл, защото както истинният Бог се е родил от нея, така и тя е родила истинния и въплътил се Бог.”

Втората истина, на която учи Църквата, е тази за приснодевството на Мария. Според светите Отци, приснодевството е неотделима черта на достойнството на Богородица. Затова като изповядвали, че пресветата Мария е Богородица, те я наричали Дева. Като доказателство за приснодевството на Богородица можем да се позовем на свидетелствата на църковниците от II и III век: св. Ириней, св. мъченик Юстин Философ, Ориген, св. Методий; от IV и V век: св. Григорий Нисски, св. Атанасий Велики, св. Григорий Богослов, св. Василий Велики, св. Йоан Златоуст, св. Ефрем Сирин, св. Амвросий, блаж. Августин, св. Кирил Александрийски, св. Теодот Анкирски, св. Прокъл, св. Андрей Критски и др. От най-древни времена, в писанията на светите Отци Божията майка се нарича “Майката-Дева” и “Приснодева”. Максим Грък пише, че на Петия Вселенски събор император Юстиниан настойчиво молил Отците да постановят в Символа на вярата вместо “Дева Мария” да се чете “Приснодева Мария”. Отците не се съгласили на тази поправка, колкото и тя да се възприемала като благочестива, поради забраната от Третия Вселенски събор да се прибавя или отнема нещо от Символа.

Tретата истина, която може да се разглежда като следствие на първите две, разкрива величието и превъзходството на Божията Майка не само над всички земни твари, но и над висшите ангелски чинове. Тук се отнасят всички писания на светите Отци и Учители на Църквата, в които пресветата Дева се прославя с най-възвишени похвали, приложими единствено към нея. Могат да се посочат творенията на св. Иреней, Тертулиан, блаж. Августин, св. Кирил Александрийски и много други и особено древните употребявани и до днес литургии на св. Йоан Златоуст, св. Василий Велики и св. Григорий Двоеслов.

На Седмия Вселенски събор се прочита посланието на Константинополския патриарх св. Герман, в което той казва: “Ние я почитаме и величаем (св. Дева Мария) ... и я признаваме за по-висша от всички видими и невидими твари.”

Четвъртата истина, така утешителна за човешкия род, е тази, че Божията Майка е първата след Христа пред Бога наша застъпница и помощница. За това свидетелстват много църковни празници, установени в първите векове на християнството. Тези празници споменават и честват различни събития от живота на света Богородица.

Откъс от книгата „Земния живот на Св. Богородица”,
издание на манастира Св . Панталеймон, Атон
за секој случај - користете ГРОМОБРАН!!!

Кон врв
 Внеси реплика Внеси реплика страница  <1 1819202122 60>
  Сподели тема   

Скок до Овластувања Кликни и види ги опциите

Forum Software by Web Wiz Forums® version 10.03
Copyright ©2001-2011 Web Wiz Ltd.

Страницата е генерирана за 0,191 секунди.