|
Што се случува со нашето образование? |
Внеси реплика | страница <1 1819202122 28> |
Автор | |
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ова ми е напоменување за проблемот на стучните служби ... генерално проблемот за наставата ОСТАНУВА МОЕТО ТВРДЕНЕ, СЕМЕЈНИ ОДНОСИ .... да не испадне менувам ставови
|
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Значи индиректно ... знаеме каде е проблемот ама си премолчуваме да не не кажат ? ... јас не ќутам и нема никогаш.
Проблемот е во образовните комисии кои се вајарите на образовниот сектор. Не е проблемот кај наставниците, луѓето веке главатља незнаат кај им е пошт се стана апсурдно со овие реформи во образованието. Образование не се унапреува со правење турлитава. Се иде постапно ... кај нас очигледно некој на големо му одговара да во образованието биде турлитава ... ај самите сватете кој ... големи сте ке ви текне |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Е баш таа што ја нема...ќе го оценува наставниот кадар, а себе ќе се самооценуваат-со своето професионално досие Моментално низ даскалскиот еснав во скопје тече една анегдота за математичката терминологија која е користена на обуките за математичко размислување која некоја од “сртучните служби“ ја кажала. Ама додека даскалите се смеат- дотичната си млати сигурни дневници и ги учи оние кои полагале барем 2 математики како да предаваат математика. Тргаикомично е што даскалите се смеат на вистинската трагедија- кога ке ги прашаат нешто обучувачите- тие им ескивираат со одгвори и ги заќутуваат со отстапки од дневниот ред-која сатира. што би било ако даскалите кога ќе прашаат нешто децата им одговорат дека тоа за овој час не е на дневен ред |
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Па не сте запознаени дека кај нас веќе политиката го бира наставниот кадар ??? со децентрализација на општините, надлежен за вработување на наставниот кадар се градоначалниците, тие преку општинската служба за образование дава согласност т.е. одобрување за некој наставник да биде вработен. Тоа право е апсолутно надвор од директорот. И зошто напоменав улога на политиката, епа со тоа наставниците се држени под контрола, и затоа има некој над нив, зошто после ќе испадне како рекламата "РЕД-БУЛ ТИ ДАВА КРИЛА" (општината на наставникот ќе му стави крила и ЧАО)
... за педагошката служба што да ти кажувам, подобро да не отвараме таа тема на таков начин ПОШТО ЈА НЕМА, НЕ ПОСТОИ. За таа тема подобро да го поставиме прашањето вак ... КАКО ДА ВОВЕДЕМЕ ПЕДАГОШКА СЛУЖБА ... ние ја немаме !!! Како да говорам за нешто што немаме ... АПСУРД |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
За ова во Политика има тема Јас вината ја наоѓам во наставниот кадар што дозволува неко да се стави над нив и да им попува, а не си ја врши својата работа. Кој ке бидат реперкусиите од тоа ставање над, многу зборува и законот за основно -дополнувањата (ги ставив во подфорумот Право0. Посебно боде очи околу оценувањето на наставниците- задолжителен член на комисијата е училишниот педагог или психолог????? Зошто? Кажав- педагог теоретичар??? Психолог без положена иедна методика??? Јасна е нивната работа- и најважна РАБОТА СО ДЕЦАТА СО НАРШЕНО ОДНЕСУВАЊЕ, останатото е работа на дирекот, педагог, социолог. Демантирај ме дека лај нас психолозите (а и педагозите) станаа Катица за све!! |
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
.... ЕУРЕКА !!!! ....
Ама грешката тука не е до психолозите, педагозите ... тука влегува сегментот Агенција за вработувањееее .... таа треба да си ги врати оние нешта за кои треба да се грижи. Чим не функционира (само статистика дава и ништо друго) ајде да ја затвориме, што ке ни е ... се и така партиски да се вработува ... ЕТЕ ЈА ДИЈАГНОЗАТА !!! Неправилна селекција, или пак мешање на политиката на големо и во тој сегмент... кој каде да се вработи ... |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
ха ха хаааа Коментариве не ги доживувам нити како напад нити како одбрана, напротив конструктивна дискусија Знам дека нема пример или ако има не сме чуле Е сега се поставува прашање- Зошто нема пример? Па од тоа произлегува Затоа што педагошко/психолошката служба или како милуваат да се викаат себеси -СТРУЧНА СЛУЖБА ко да другото се е лаици полека но сигурно со помош на неколку советници од бирото за образование а богами и со јачината и подршката на професорите од катедрата за Педагогија и психологија успееја да се постават себе како заменици директори. Има ли поголема трагедија од таа кога училишниот педагог му соли памет како да работи на својот колега исто педагог ама практичар -во настава како да работи???? Или психолог место да работи со децата со нарушено однесување работи со наставниците почетници на методскиот пристап во работата ( а не полагал нити една методика). Има и поголеми трагедии (барем според искуствата на некои просветни работници) дека многу психолози (под превезот -од психолошки аспект) се ментори по информатика, математика, биологија, географија.... Кој е крив за тоа???? Тие што не се информирани или тие што молчат, трпат и не информираат? |
|
LiDivio
Модератор Регистриран: 19.Мај.2010 Статус: Офлајн Поени: 7265 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Ништо не се случува, се' по старо
|
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
... леле испуштив за педагошката служба
.... ЕДЕН ПРИМЕР КАДЕ ФУНКЦИОНИРА СЛУЖБАТА ТАКА ?????? ... Ке се сложиш со мене мислам .... НЕМА ПРИМЕР !!! |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Знам дека беше јасна и тој факт е неоспорен ... (да потсетам дека не те напаѓам, само размислуваме на темава ;))
... Е сега, да во право си дека наставниците неможат да ги бираат децата, АПСОЛУТНО СЕ СЛОЖУВАМ. Ама не се сложувам дека наставниците се криви. Министерството и владата започнаа проект за ЗАДОЛЖИТЕЛНО ОБРАЗОВАНИЕ ... тоа е НЕВОЗМОЖНО ... бидејки така неможат училиштата да направат селекција, туку мораат да примат ученици (зборувам за тие со низок рејтинг) иако секаде треба да има селекција. Друга приказна е тоа што децата со посебни потреби што им се налага да одат во школо. Комисиите за оценување на способност даваат мислење за "ОЧИГЛЕДНИТЕ СЛУЧАЕВИ ЗА ПОСЕБЕН ТРЕТМАН" дека се способни за редовна настава, а ако не ја посетуваат (исто како и сите) ќе бидат должни нивните родители да платат глоба во висина од 1000 EU ... Дали ме разбираш што е проблемот и каде тој се дијагностицира ? Наставникот е апсолутно инфериорн во овој сегмент. Обуки да треба, се согласувам, ама тие што треба да ги спроведуваат очигледно парите нив ги интересираат, што тука може наставникот. За наставниците (да не испадне дека ги бранам) треба поголем осврт кон современото општество, користење на новите технологии се со цел да се допре до имагинацијата на ученикот, да се мотивира и секако да се задржи неговото внимание .... Добра дискусија сега за сега ... одлично, ми се допаѓа |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Јас мислам дека бев многу јасна, сите чинители во образованието. Се согласувам дека годинава посебно се направи огромна хајка против просветните работници, а сите останати беа амнестирани ко да немаат никаква врска со образованието. Се согласувам дека родителите во трката по обезбедување егзистенција тотално ги запуштија децата или поточно ги препуштија на училиштата и на уличното влијание. Се согласувам и за тоа дека на крај бараат децата да поминат одлични. Но еден неоспорен факт пред кој не може да се замижи е дека голем дел од одговорноста за таквата ситуација имаат токму наставниците. 1. Под притисок ги прифатија во редовната настава децата со посебни образовни потреби и сега покрај 20 од чиво знаење им зависи платата мора да работат и со дете чија дијагноза не ја знаат, а и да ја знаат не се стручни бидејки тоа е домен на дефектолозите. 2. Бомбардирани се со секакви проекти кои МОРА да ги реализираат иако нигде им ги нема координаторите да ги следат, да помагаат, да се отфрлаат во чекор негативностите. 3. Прифаќаат обуки (иако под разни имиња веќе им биле одржани) за време на викенди, или за време на работа кога мора да се на своите работни места, со децата во училница 4. Дозволија да бидат уценувани од секој кој ќе стаса, зарем не сме сведоци на се што се применува под мотото Иновација,,, само и само една група блиски до сите влади да направат од образованието доходовен бизнис. 5. Наброј ми еден пример каде педагошко/психолошката служба работи со децата со нарушено однесување...кубурат наставниците/професорите на час а и сите деца и што???? |
|
KastuS
Група Регистриран: 01.Јуни.2010 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 70 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Чекај ... кој да биде оценет ?! .... Ајде во ред, невикам дека нетреба да има оценување на наставниците и како што кажа во В. Британија сите даваат свое размислување т.е. оцена за наставниот процес односно наставниците и се околу нив, прекуанкети. Сано кај нив учениците се далеку постабилни одколку кај нас. Другата работа е оваа .... Само кај нас наставниците се на тапет. Закони против нив, немање на некаква слобода во постапките. АЈ КАЖЕТЕ МИ СИТЕ ВИЕ ... ИМА ЛИ КАЈ НАС НЕКОЈ ПРАВИЛНИК НЕКОЈ ЗАКОН КОЈ ГИ ТЕРЕТИ УЧЕНИЦИТЕ ?!?! ИМАЛИ НЕКОИ ОСНОВНИ ПРИНЦИПИ ПО КОЈ МОЖЕ УЧЕНИК ДА СЕ КАЗНИ ?!?! Во мое време значи добиеш ли шамарне ти текнува повеќе таа глупост да ја направиш, камо ли да помислиш ... И казните да ви кажамсе средства со кои ученикот ке ја согледа грешката и поучно таа ке делува на него. Денес сите казнисе насочени кон наставниците и децата тоа го користат, плус се подржани од родителите со нивните КАБЛИ (врски) и децата се заштитенииииии ... Како учениците да се некој загрозен вид па треба да и се псвети нега и внимание од секој а ти самите се дивјаци. Пружиш ли рака, добро намерно, за понудена помош кон ученик ... ОТИДЕ РАКАТА !!! |
|
"Not bound to swear allegiance to any master, wherever the wind takes me I travel as a visitor."
|
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Од сабајле прочитав еден издржан постар текст во Нова Македонија со многу убав аналитички пристап на проблемите во образованието. Посебно ми привлече внимание една интересна идеја која никој не ја прифаќа
......Зошто квалитетот да не се обезбедува едноставно со постојана евалуација на работата на наставникот, со оценки од учениците и од нивните родители наменети за наставниците, со прашања од типот колку според секој од нив наставникот ги има потребните вештини - знаења, енергија, ентузијазам, трпение? Впрочем, така тоа функционира во другите држави, на пример, во Велика Британија. Да, субјективноста е ризикот што во овој случај мора да се сноси, но барем ќе се чујат мислењата на учениците и на родителите за нивните наставници, кои досега никој не ги прашал за мислење, или пак, кажале што мислат, но нивниот став никој не го есапел. ... Јас би додала дека по истиот принцип треба да се оди кон оценување (а со тоа ќе се делува на изборот) и за -советниците во Биро за развој (нив да и оценуваат просветните работници) - подрачнитите министри од локалната самоуправа- бидејки во многу што квалиететот во образованието зависи и од нив/нивното мешање/немешање во работата на училитата) Државниот инспекторат- исто така нив да ги оценуваат наставниците- бидејки искрено многумина од нив не знаат што оценуваат а нивната оценка за наставниците е нај важна - директорите на училиштата ( за нив покрај вработените оценка мора да дадат и сите останати чинители и задолжително учениците и родителите - педагошко/психолошката служба- кај нив мора да се преиспитаат и спроведување на законитоста во нивните програми за работа бидејки многумина си направиле преамбициозни програми во кој си ставиле бајаги нешта кои не им се во доменот на работата ама заради отсуство на контрола на нивната работа во многу училишта глад поминуваат. |
|
mamamd
Сениор Почесна конзулка Регистриран: 02.Ноември.2007 Статус: Офлајн Поени: 25679 |
Опции за коментарот
Благодарам(0)
|
Spored nekoi ...procvet...spored drugi ...temnina...
Eve dve strani na parickata za obrazovanieto vo Veles. Koj ja zboruva vistinata-avtorot na pismoto ili avorite na komentarite ke kazat veleskite idividovci Преродба на образованието! |
|
Внеси реплика | страница <1 1819202122 28> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |