![]() |
|
Тројство или Четворство? |
Внеси реплика ![]() |
страница <1234 5> |
Автор | |
hardcore ![]() Сениор ![]() Регистриран: 20.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 268 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
A nie ne sme od materija...od plastika sme....
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
hardcore ![]() Сениор ![]() Регистриран: 20.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 268 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
E samo ova ne go imav procitano....leleeeeeeee gluposti............
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
DAIJA ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 08.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 1668 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Treto poglavje Protivstavuvawe na bo`estvenosta na Isusovata li~nost so tradicionalni dokazi . Bo`estvenosta na Isa a.s. (Isus), hristijanite ja doka- `uvat so nekoi predanija od Evangelijata, od koi pove}eto se vo Evangelieto spored Jovan. Vo slednite redovi gi nave- duvame nivnite dokazi i go nivelirame nivniot obid so is- tite toa da go doka`at: Niven prv dokaz: Oslovuvawe na Isa a.s. (Isus) so izrazot "Sin Bo`ji". Toj dokaz ne e validen od dve pri~ini: 1.Prva pri~ina: Koristeweto na izrazot "Sin Bo`ji e sprotiven na izrazot "Sinot ~ove~ki", kako i na izrazot "Sin Davidov" so koj se oslovuva Isa a.s. (Isus). Poglednete go izrazot "Sinot ~ove~ki" so koj se oslovuva toj vo Evangelieto spored Matej: (8:20; 9:6; 16:13,27; 17:9,12,22; 18:11; 19:28; 20:18,28; 24:27; 26:24,45,64); potoa izrazot - "Sin Davidov" , vo istoto Evangelie: (9:27; 12:23; 15:22; 20: 30,31; 21:9,15; 22:42), kako i vo Evangelieto spored Marko: (10 : 47,48), i Evangelieto spored Luka: (18 : 38, 39). Geneologijata na Isa a.s. (Isus) koja se povrzuva so Da- vid, potoa so Ja'kub (Jakov) sinot Ishakov sinot Ibrahimov a.s. (Avraam), a koja e navedena vo Evangelieto spored Matej (1:1,17), i Evangelieto spored Luka (3:23-34), jasno ni govori deka Isa a.s. (Isus) vodi poteklo od spomnatite veroves - nici koi se potomci na prviot ~ovek na zemjata Adem a.s. - (Adam) , kako i toa deka e toj sin na ~ovek, a sosema e jasno deka sinot ~ove~ki mo`e da bide samo ~ovek, no nikako Sin Bo`ji. 2. Vtora pri~ina : Zborot "sin" vo nivniot govor "Sin Bo`ji" nemo`e da ima svoe realno zna~ewe, bidejki pravoto zna~ewe na zborot "sin", na site jazici vo svetot, onoj koj e roden od dva rodi - tela, {to e vo slu~ajot na Isa a.s. (Isus) , toa e nevozmo`no. Toa zna~i deka vo toj slu~aj se raboti za metafora, ~ie zna- ~ewe e : "dobar i bezgre{en ~ovek".
122 Dokaz za takvoto metafori~ko zna~ewe se zborovite na vojskovodecot stotnik, navedeni vo Evangelijata spored Marko i Luka. Evangelieto spored Marko (15 : 39) bele`i: "...re~e:"Navistina, ovoj ~ovek be{e Bo`ji Sin". A vo Evangelieto spored Luka (23 : 47) se veli vaka: "A koga stotnikot vide {to se slu~i, po~na da go slaviBoga, velejki:,,Navistina , ovoj ~ovek be{e praveden". Taka zborot "praveden" , na Luka, e zamenet so zborot na na Marko " Bo`ji Sin" . I ako se zanemari protivre~jeto pome|u ovie dva teksta koe se slu~ilo poradi kontinuira - noto iskrivuvawe na Evangelijata, so cel da se doka`e Bo`estvenosta na Isus, a ako se pretpostavi deka dvata teksta se ispravni, pa toga{ vo niv postoi dokaz deka e dozvoleno pravedniot i dobar ~ovek da se narekuva"Bo`ji Sin" , na toa prvenstveno {to stotnikot ve}e na dve mesta rekol deka Isus e ~ovek. Vo Evangelijata, sem Isus, so izrazot "Bo`ji Sin" se oslovuvaat i mnogu drugi dobri lu|e, kako {to se oslovuvaat i storitelite na zlodela so zborot " Sotonovi sinovi". Vo Evangelieto spored Matej (5 : 9, 44, 45) se veli: "(9)Bla`eni se mirotvorcite, zo{to tie }e bidat nare~eni sinovi Bo`ji! (44) A jas vi velam qubete gisvoite neprijateli i molete se za onie, koi ve gonat; (45) za da bidete sinovi na va{iot Tatko, Koj e vo nebesata, ...". I taka, spored prethodnite re~enici, Isus gi nare~e mirotvorcite "sinovi Bo`ji", a Boga Go nare~e " Tatko ". ]e navedeme nekolku fragmenti od razgovorot na Isus so evreite, pribele`eni vo Evangelieto spored Jovan (8:41, 42,44) : "(41)Vie gi vr{ite delata na tatka si.,,Nie ne sme ro- deni od bludstvo; imame eden Tatko Bog." (42) Isus im re~e: ,,Ako Bog be{e va{ Tatko, }e me qubevte mene;(44)Vie po - teknuvate od va{iot tatko - |avolot, i sakate da gi ispolnuvate `elbite na tatka si." Evreite tvrdat deka se Bo`ji sinovi, odnosno deka se dobri i na Allah pokorni, a Isa a.s. (Isus) im vozvra}a deka se izmamnici, na |avolot predani i negovi sinovi; a toj (|a- volot) e samo izmamnik i tatko na izmamnicite. 123 A vo bukvalen smisol, bez somnevawe, nitu Bog nitu |avolot ne im e tatko. Zatoa mora da se prifati metafori- ~noto zna~ewe na tie izrazi. Potrebata na vakvoto razbi -rawe go potvrduvaat mnogubrojnite izvadoci. Vo niv spa|aat i slednite: - Prvo Jovanovo poslanie: "(8) Koj vr{i grev od |avolot e, zo{to |avolot gre{i od po~etok...(9) Sekoj koj e roden od Boga ne vr{i grev, zo- {to Negovoto seme ostanuva vo nego; i ne mo`e da gre{i, zo{to e roden od Boga. (10) Po ova se poznavaat Bo`jite deca i |avolskite deca...". (3 : 8, 9,10). "...sekoj koj qubi od Boga e roden i Go poznava boga". (4 : 7) . "(1) Sekoj koj veruva deka Isus e Hristos, roden e od Boga; sekoj,koj go qubi roditelot, go qubii onoj koj e roden od nego. (2) Po toa poznavame deka gi qubime Bo`ji- te deca;koga go qubime Boga i gi pazime negovite zapovedi" (5 : 1-2). Poslanie do Rimjanite (8 :14) : "Site onie, koi gi vodi Bo`jiot duh - tie se Bo`ji si- novi". Poslanie do Filipjanite (2 : 14 -15) : "(14) Pravete s# bez ropot i dvoumewe, (15) za da bide te besprekorni i ~isti, neporo~ni Bo`ji ~eda...". I bez somnevawe, nikoj od spomnatite vo ovie citati, vo bukvalen smisol na zborovite ne e Bo`je ~edo, pa nu`no e da se prifati figurativnoto zna~ewe. Vo toj kontekst, vo knigite na Stariot zavet se spomnuva izrazot "Bo`ji Sin", a "Tatko" so zna~ewe Bog , na bezbroj mesta: Vo evangelieto spored Luka (3 : 38) za Adem a.s. (Adam) se veli deka e "Bo`ji sin ". A vo knigata Izlez (4 :22) , Izrael se oslovuva so "Sin Bo`ji prvorodenec", kako i Davud a.s. (David) vo Psalmite (89 : 26, 27) se oslovuva so "prvorodenec", a za Boga se veli deka e negov '' Tatko ". Vo knigata na prorokot Eremija (31: 9) , Efrem se nare- kuva"prvenec", a za Gospod se koristi izrazot " Tatko na Izrael". Vo vtora kniga Samoil (7:14) Solomon e nare~en "Sin Bo`ji", a za Bog e upotreben izrazot " negov Tatko ". 124 No i koga izrazot "Sin Bo`ji", so koj se oslovuva Isus bi bil dokaz za negovata bo`estvenost, toga{ Adem, Izrael, Efrajim, Davud i Sulejman a.s. bi imale pogolemo pravo na taa bo`enstvenost, bidejki site trojca se osloveni so izrazot "sin prvorodenec". Isto taka, na pove}e mesta, za site Izraelci se koristi izrazot "Bo`ji sinovi". Pogledni: Vtorozakonie (14:1 i 32: 19); Kniga na prorok Isaija (1:2; 30:1 i 63:8); Kniga na pro- rok Osija (1:10). Vo vtorozakonie (6 :2 i 4) po izrazot "Bo`ji sinovi" se misli na Ademovite a.s. (Adamovi) sinovi. Vo Knigata na prorok Isaija (63:16 i 64:8) za Boga se veli: "Tatko na site Izraelci". Vo Jov (38 : 7) se veli : "... i izvikuvaa Bo`jite sinovi?" 1 A vo psalmite (68 : 5) : " Tatko na sira~iwata, branitel na vdovicite,Bog e vo svoeto sveto `iveali{te". Vo site navedeni fragmenti, neophodno pribe`i{te e metafori~koto zna~ewe. I nikoj od sledbenicite na Knigi ne tvrdi deka tie citati se razbiraat vo bukvalen smisol na zborot. I kako {to e neosnovano i nedozvoleno veruvaweto vo bo`estvenosta na Adem a.s., i negovite deca, potoa na Ja'kub, Efraim, Davud, Sulejman, site Izraelci i site sira- ~iwa (Jetimi), taka ne e dozvoleno veruvaweto vo bo`estve- nosta na Isa a.s. (Isus) samo poradi toa {to e osloven so nekoi izrazi ~ie bukvalno zna~ewe e nesakano. Nivniot vtor dokaz : Tvrdewe deka Isa a.s. (Isus) e od neboto, a ne od ovoj zemski svet, kako {to e navedeno vo Evangelieto spored Jovan (8 :23) : " Im re~e u{te:,,Vie ste od dolu, jas sum odozgora; vie ste od svetov, jas ne sum od svetov." Tie, za ovie zborovi, zamisluvaat deka Isus e Bog koj slegol od Bog Tatko koj ne e od ovoj svet. 125 Ova tolkuvawe e neispravno i sprotivno na realno- sta, bidejki Isa a.s. (Isus) navistina bil od ovoj svet. Na nivniot komentar se odgovara dvojno : 1.Prvo : Ovoj komentar ne se soglasuva nitu so razumni, nitu pak so tradicionalni dokazi. 2.Vtoro : Istite zborovi Isus gi rekol na svoite u~enici, vo Evangelieto spored Jovan (15 :19) : " Ako bevte od ovoj svet, svetot bi gi qubel svoite; no bidejki ne ste od svetov - tuku jas ve izbrav od svetot- zatoa svetot ve mrazi." "(14) Jas im go predadov Tvoeto slovo i svetot gi zam- razi, zo{to ne se od svetot, kako {to i jas ne sum od sve - tot. (16) Tie ne se od svetot, kako {to ni jas ne sum od svetot." (17:14,16) . Isus, vo ovie zborovi, se poistovetuva so svoite u~e - nici vo nepripa|aweto na ovoj svet. Pa, ako ovoj govor, bo`estvenosta na Isus ja pravi nu`na, toga{ i site negovi u~enici mora da bidat bo`estva. Bidejki hristijanite ja negiraat bo`estvenosta na Isuso - vite u~enici, toa jasno ja potvrduva neosnovanosta na ovoj niven komentar. To~no e toa deka Isus i negovite u~enici ne bile u~nici od nizok rang vo ovoj svet, tuku bile u~enici na onoj svet (ahiret), bidejki tragaa po Allahovoto zadovol- stvo. Ovaa metafora e prostraneta na mnogu jazici. Pa taka, za asketite i dobrite lu|e se veli: " Tie, navistina ne se od ovoj svet". Nivniot tret dokaz : Tvrdewe deka Isus i "Tatkoto" se edno. Ovie Isusovi zborovi se nao|aat vo Evangelieto spored Jovan (10 :30) : "Jas i Tatko Mi edno sme". Ovoj govor, po nivno mislewe, uka`uva na Isusovoto soedinuvawe so Boga, koj go pravi da bide Bog isto kako Nego. Ova tolkuvawe isto taka e neispravno poradi dve pri~ini : 1.Prva pri~ina: Spored nivnoto razmisluvawe Isus (Isa a.s.) e ~ovek so 126 du{a koja e vo sostojba da zboruva, no toj so Boga ne e soedi - net vo smisol na negovata ~ove~nost, tuku velat deka so Bog e soedineta negovata bo`estvena a ne ~ove~ka priroda. Me|utoa, bidejki tie pod imeto Isus (Isa a.s.) ja pod - razbiraat i negovata bo`estvena i ~ove~ka priroda zaedno, pa|a vo voda nivniot prethoden komentar. 2.Vtora pri~ina: Sli~en govor se odnesuva i na u~enicite (apostolite) . Vo Evangelieto spored Jovan (17:21-23) se veli: "(21)...za da bidat site edno;kako {to si ti,Tatko, vo mene, i jas vo tebe, taka i tie da bidat edno vo nas, za da veruva svetot deka ti me isprati.(22) I slavata {to mi ja dade, im ja dadov nim, za da bidat edno, kako {to sme nie edno;(23) Jas vo niv, a ti vo mene, za da bidat sovr{eni vo edno, za da znae svetot deka ti si me ispratil, i deka gi qube{e niv, kako {to me qube{e mene." Navedenite zborovi vo ovie fragmenti govorat za nego- voto soedinuvawe so Boga i nivnoto me|usebno soedinuvawe. I kako {to e jasno deka nivnoto soedinuvawe ne e vis - tinsko, taka e o~igledno deka i Isusovoto a.s. soedinuvawe so Boga ne e vistinsko. A ispravnoto zna~ewe na soedinuva- weto vo ovoj slu~aj e "pokoruvaweto na odredbite na Voz- vi{eniot Bog i pravewe dobri dela". Vo toa se izedna~u- vaat Isus, negovite u~enici i site vernici. Razlikata e samo vo silata na verata i nejzinata slabost. Isusovata a.s. pokornost i sovr{enost vo obo`uvaweto na Allah , bez somnevawe, e pogolema od negovite u~enici, a pod soedinu - vawe ovdeka se podrazbira ednakvosta na nivnite `elbi i nivnoto u~ewe. Tie se kako edno vo pokornosta kon Boga i izvr{uvaweto na Negovite naredbi i qubov kon Nego. I kako {to ne se misli na telesno soedinuvawe na ednite so drugite ili so Isus, isto taka ne se misli na soedinuvawe na Isus so Bo`joto bitie vo bukvalen smisol.
Nivniot ~etvrti dokaz:
Tvrdeweto deka gledaweto vo Isus e isto {to i gle- dawe vo Boga, bidejki toj e vo Tatkoto, a Tatkoto e vo nego.
Vo Evangelieto spored Jovan (14: 9 -10) se veli: 127 "(9)...Koj me videl mene, go videl i Tatkoto; toga{ kako veli{ ti: 'Poka`ini go Tatkoto! ' (10) Ne veruva{ li deka jas sum vo Tatkoto i deka Tatkoto e vo mene? Zboro- vite {to vi gi ka`uvam, ne gi zboruvam od sebe;Tatkoto, koj e vo mene, toj gi pravi delata." I ovoj govor, spored niv, e dokaz za Isusovata a.s. bogo- likost, bidejki gledaweto vo nego e istovetno so gledaweto vo Boga koj prestojuva vo nego. I ova e neosnovano poradi dva argumenta : 1.Prv dokaz: Da se vidi Bog na ovoj svet, spored nivniot govor vo nivnite poslanija e nevozmo`no. Da se vidi Isus a.s. ne e isto kako da se vidi Bog. Tie gledaweto go komentirat so soznanie. Da se spoznae Isus a.s. vo telesen smisol, isto taka, ne zna~i soedinuvawe. To~no e vsu{nost samo toa, deka onoj koj gi videl delata {to gi pravi Isus, e isto kako da gi videl Bo`jite dela, bidejki tie se slu~ile po negova naredba i negova volja. 2.Vtor dokaz: Istiot govor se odnesuva i za apostolite. Vo Evange - lieto spored Jovan (14 : 20) se veli: " Vo onoj den }e soznaete deka jas sum vo mojot Tatko, i vie vo mene i jas vo vas." Vo Evangelieto spored Jovan (17:21) stoi: "...za da bidat site edno; kako {to si ti, Tatko, vo mene, ijas vo tebe, taka i tie da bidat edno vo nas...". Vo Prvoto Poslanie do Korintjanite (6 :19) pi{uva: "Ili ne znaete deka va{eto telo e hram na svetiot duh, koj e vo vas, kogo go imate od boga, pa ne si pripa|ate samo na sebesi?" A vo Vtoroto Poslanie do Korintjanite (6 :16) se veli: "....nie sme hram na `iviot Bog...". Vo Poslanieto do Efesjanite (4 : 6) se veli: "Eden Bog i Tatko na site, koj e nad site, i preku site i vo site." Koga ovie zborovi bi bile znak za otelotvoruvawe i potvrduvawe za bogolikosta na Isus a.s., toga{ od toa proiz- leguva deka site negovi u~enici, site Korintjani i site Efesjani se bogovi. Vistinskiot komentar na ovie zborovi e : Spomnatoto otelotvoruvawe na Boga vo nekogo; ili 128 ne~ie otelotvoruvawe vo Boga; ili ne~ie vo Isus a.s.; ili otelotvoruvawe na Isus a s. vo nego, zna~i pokoruvawe na naredbite na niv dvajca (Bog i Isus a.s.) . A spoznavaweto i pokoruvaweto na Isus e na ist stepen kako spoznavaweto i pokoruvaweto na Boga.
Blagoroden ~itatelu !
Znaj deka naveduvaweto na predhodnite citati e so pretpostavka deka se ispravni; samo poradi uka`uvaweto na potrebata za doka`uvawe na neosnovanosta na nivnite komentari za proglasuvaweto na Isus za Bog. Nie muslimanite nikako ne veruvame deka toa {to e navedeno vo Evangelijata e Isusov govor ili govor na nego- vite u~enici, bidejki na lanecot na prenositelite na site nivni knigi, pa i na ~etirite Evangelija im se izgubila sekoja traga. Na{eto Islamsko veruvawe e deka Isus a.s. i negovite u~enici se ~isti od tie nivni neverni~ki ideologii. Nie svedo~ime deka samo Allah e Bog i deka toj nema pridru`nik nitu partner, a deka Muhammed a.s. e Negov rob i pratenik, a Isus a.s. isto taka e negov rob i pratenik, a Isusovite u~enici se negovi prestavnici. |
|
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
|
|
![]() |
|
DAIJA ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 08.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 1668 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vtoro poglavje Protivstavuvawe na trojstvoto so zborovite na Isa a.s. (Isus): Vo evangelieto spored Jovan (17:3) e naveden razgovorot na Isa a.s. so Boga: "A ova e ve~en `ivot:da Te poznaat Tebe,Edinstve -niot vistinski Bog, i Isusa Hrista, kogo si go ispratil." Ete taka Isus objasnil deka ve~niot `ivot se prido - biva so veruvawe vo Bo`joto edinstvo i prateni{tvo na negovot verovesnik Isa a.s. Toj ne rekol: "Ve~niot `ivot se pridobiva so veruvawe vo bo`joto trojstvo, ili veruvawe deka Isus e Bog i sin Bo`ji." Bidejki tuka stanuva zbor za razgovor na Isus so Boga, ne potreben e sekoj strav od evreite. Koga veruvaweto vo trojstvoto i bogolikosta na Isus bi bile, pat kon spasenieto, toga{ toj bi go objasnil toa. Me|utoa, patot kon spasenieto i ve~eniot `ivot e vo veruvaweto vo vistinskoto Bo`je edinstvo i prateni~kata misija na Isus. Sprotivnoto ubeduvawe e ve~no propa|awe i o~igledna zabluda, bidejki Bo`jeto edenstvo e vistinska sprotivnost na trojstvoto, kako {to e Isusovoto postoewe vo svojstvo na verovesnik vistinska sprotivnost na Isus kako Bog. Onoj koj ispra}a ne e ist kako onoj koj e ipraten. Vtor citat: Vo evangelieto spored Marko (12 : 28 - 34) se veli: "(28)I pristapi eden od kni`nicite,koj ~u kako se prepiraat,znaejki deka im odgovori dobro,go pra{a:,,Koja e prva od site zapovedi?" (29)Isus odgovori:,,Prvata e: ,,Slu{aj Izraele - Gospod ,na{iot Bog - e edinstven Gospod (30) I qubi Go Gospoda svojot Bog so seto svoe srce, so se - ta svoja du{a, so siot svoj razum i so seta svoja sila"! (31) A ovaa e vtorata: ,,Qubi go svojot bli`en kako sebesi!" Druga zapovet, pogolema od ovie, nema." (32) I kni`nikot mu re~e: ,,Dobro, u~itele, ka`a spored vistinata deka Bog e Eden, i nema drug osven Nego, (33) i da Go qubi{ Nego so seto srce, i so siot razum, i so seta sila; i da go qubi{ bli`niot kako sebesi, toa e mnogu pove}e od site palenici i `rtvi." 115 (34) A Isus koga vide deka odgovori razumno - mu re~e: ,,Ne si daleku od Bo`joto carstvo." Ist tekst se nao|a i vo evangelieto spored Matej (22 : 34 - 40) , no }e bideme zadovolni so citirawe na slednite Isusovi zborovi: "(40) Na tie dve zapovedi visat siot Zakon i proro - cite". Prethodnite citati ni potvrduvaat deka prv i naj va- `en testament, vo Torata (Tevratot) i knigite na ostanati - te verovesnici, e zapovedtta koja vodi kon spasenie sodr - `ano vo verata vo eden Bog i deka drug sem Nego nema. Koga veruvaweto vo trojstvoto i Isusovata bogolikost bi bile vistinski, }e bile spomnati i objasneti vo Torata i vo kni - gite na ostanatite verovesnici, a Isus na pra{aweto bi odgovoril: "Prvata zapoved e veruvaweto vo Eden Bog koj e soedi - net od tri, a jas sum vtoriot ~len na toa soedinuvawe i sin Bo`ji." Me|utoa, Isus toa nigoga{ ne go rekol, i ne samo toa, tuku, vo Torata i vo knigite na ostanatite verovesnici za takvo ne{to ne postoi nitu aludirawe, tuku naprotiv, toj tvrdi deka patot kon spasenieto e vistinska verba vo eden Bog, i deka toa e sprotivno na veruvaweto vo trojstvoto i verbata deka Bog ima sopatnik i sin. Knigite na stariot zavet se prepolni so jasni tekstovi za veruvaweto vo Eden Vozvi{en Bog, a samo kako primer pogledni vo Vtorozakonie (4:35,39 i 6:4-5) ; Kniga na prorok Isaija (45:5-6, i 46:9). Tret citat: Vo evangelieto spored Marko (13:32) se veli: " A za onoj den i ~as, nikoj ne znae: ni angelite na nebo- to,nitu Sinot, a samo Tatkoto." Ovaa izjava go pobiva u~eweto za trojstvoto i bogoli~ - nosta na Isus, zatoa {to Isus go ograni~uva svoeto znaewe za sudniot den so Allah , isklu~uvajki ja mo`nosta deka toj ili bilo koj od tvorenijata, poseduva znaewe za sudniot den. Vsu{nost, toj se poistovetuva so ostanatite tvorenija vo neznaewe. Ako Isus e Bog, toga{ bi znael koga }e se slu~i sudniot den i ne bi si go demantiral svoeto znaewe. 116 ^etvrti citat: Vo Evangelieto spored Matej (27 : 46 i 50) se veli: "(46) Okulu devettiot ~as Isus izvika so silen glas i re~e: ''Ili! Ili! Lama Savahtani!? - toa zna~i:,,Bo`e moj, Bo`e moj! Zo{to si me ostavil?" (50) A Isus izvika pak so silen glas i go ispu{ti duhot." Vo Evangelieto spored Luka (23 : 46) stoi: "Toga{ Isus izvika so silen glas:,,Tatko, go predavam svojot duh vo tvoi race." Ovie zborovi, koi po nivno ubeduvawe gi izustil Isus vo posledniot mig od svojot `ivot, ja demantiraat negovata bogolikost, bidejki, ako toj bil Bog, ne bi baral pomo{ od drug Bog. Vistinskiot Bog e ~ist od nedostatoci, kako {to se nemo}nosta, zamorot, moleweto, barawe pomo{, malaksa- nost i smrt. Toj e `iv i prevozvi{en. Vo knigata na prorok Isaija (40:28) se veli: " Zar ne znae{? Zar ne si ~ul? Gospod e ve~en Bog, Tvo- rec na zemnite krai{ta. Toj ne se zamoruva, ne postanuva." Postojat mnogu izvadoci kako {to e ovoj od knigata na prorokot Isaija. Pogledni : Isaija (44 : 6), Eremija (10 :10), Habakuk (1:12) i Prvoto poslanie do Timotej (1:17) . Site ovie citati uka`uvaat na toa deka vistinskiot Bog e ve~en, `iv, presvetol, deka ne umira, deka sem Nego nema drug Bog, deka e ~ist od slabosti, zamoruvawe i nemo}nost. Pa kako e vozmo`no eden slab i minliv smrtnik da bide Bog ?! Tie veruvaat deka toj Bog kogo Isus toga{ go doviku- val e vistinskiot Bog, i vo toa ne se somnevaat. Na ~itatelot mu privlekuva vnimanie izvadokot (1:12) od knigata Habakuk koj vo starite izdanija glasel valka : "Moj Bo`e,Svetitelu moj ? Ti koj ne umira{." Vo toj izvadok se spomnuva arapskiot zbor (µup´í) so zna~ewe (ti nema da umre{) so koj se negira smrtta na Voz- vi{eniot Bog. Me|utoa, vo novite izdanija na toj zbor e izbri{ana samo edna to~ka {to vo potpolnost go izmenilo negovoto zna~ewe. Taka, namesto bukvata (t µ ) napi{ana e bukvata (n à ) = (la nemutu, µupßí ) {to zna~i (nie nema da umreme). Ova go napravile poradi ubeduvaweto deka Isus e ubien. Zbor~eto (la nemutu) " nema da umreme" vo ovoj kon - tekst nema nikakvo zna~ewe i negovoto mesto ne e za tuka. 117 Gledame kako odbranata na krivoverstvoto gi naveduva na iskrivuvawe na verskite knigi. Petti citat : Vo evangelieto spored Jovan (20 : 17 ) se prenesuva deka Isus i rekol na Marija Magdalena : " Isus & re~e:,,Ne dopiraj me,za{to u{te ne otidov gore pri mojot Tatko.Tuku odi pri moite bra}a i re~i im: ,,Se vra}am pri mojot Tatko i va{iot Tatko,pri mojot Bog i va{iot Bog". So ovaa izjava Isus se poistovetil so ostanatite lu|e vo toa {to negoviot Bog e i niven Bog i Tatko, za da ne go izmamat i potoa re~at deka toj e Bog i sin Bo`ji. I kako {to se negovite u~enici Allahovi robovi, a ne vistinski Bo`ji sinovi, bidejki tuka se raboti za preneseno zna~ewe na zborovite, taka i Isus e Bo`ji rob, a ne sin Bo`ji vo bu- kvalen smisol na tie zborovi. Pa taka, nivnoto "sinovstvo" vo odos nasproi Boga ne zna~i deka i tie se bogovi, kako {to i negovoto "sinovstvo" ne zna~i deka e toj Bog. Ovie zborovi Isus gi izgovoril po voskresnuvaweto, spored nivnoto veru- vawe, odnosno neposredno pred da bide vozdignat toj vikal deka e Bo`ji rob i deka Allah e negov i niven Bog. Tie zborovi gi ka`uval se do posledniot mig od svojot prestoj na ovoj svet. Ova se slo`uva so zborovite koi Vozvi- {eniot Allah gi navede vo k*r'anot: "Allah e navistina i moj i va{ Gospodar, pa Nemu poklonuvajte mu se." (Ali-Imran 51). "... poklonuvajte mu se na Allah, na mojot i va{ Gos- podar! " (El-Maida:72 i 117). Govorot za trojstvoto i bogolikosta na Isa a.s. (Isus) e sosema nespoiv so ovie zborovi i so drugite zborovi koi gi izrekol pred svoite u~enici pred vozdignuvaweto. Toj , se do toj mig, povikual na veruvawe vo eden Bog, nareduvajki samo nemu da mu se poklonuva i objasnuvajki deka toj ,Isa a.s. (Isus) , mu robuva samo na svojot Gospodar Allah . [esti citat : Izvadocite vo koi Isus izjavuva deka e samo ~ovek, u~itel, pratenik i verovesnik na kogo mu se objavuva, vo Evangelijata se tolku mnogu {to e te{ko da se prebrojat. Za onie koi sakaat da se navratat na ovie navodi izdvoju - vame samo nekoi: 118 Evangelie spored Matej : 10:40; 11:19; 13:57; 15:24; 17:12, 22; 19:16; 21:11,46; 23:8,10; 26:18. Evangelie spored Marko: 9:37,38; 10:35. Evangelie spored Luka: 4:43; 5:5; 7:16.39,40; 8:24,45; 9:33,38,56; 10:16; 12:13; 13: 33,34; 17:13; 23:47; 24:19. Evangelie spored Jovan: 1:38; 4:19,31,34; 5:23,24,36,37; 6:14,25; 7:15,16,17,18,52; 8:16,18,26,28,29,40,42; 9:11,15,17; 11: 42; 12:44,49,50; 13:13,14; 14:24; 17:3,8,18,25; 20:16,21. ]e bideme zadovolni so citirawe na samo nekoi od niv: Vo evangelieto spored Matej se veli: "Koj ve prima vas, me prima mene, a koj me prima mene, go prima onoj, koj me pratil." (10:40). "No toj odgovori i re~e:,,Jas ne sum ispraten,osven pri zagubenite ovci na domot Izraelev." (15:24). "A narodot govore{e:,,Ovoj e Isus,prorok od Galilej- ski Nazaret." (21:11). Vo istata kniga (23: 8 i 10) e Isusoviot (Isa a.s.) govor namenet za negovite u~enici: "...zo{to e eden va{iot U~itel". Vo Evangelieto spored Luka pi{uva: "A toj im re~e:,,I na drugite gradivi treba da im go propovedam Evangelieto za Bo`joto carstvo, zo{to sum ispraten za toa." (4: 43) Vo istoto Evangelie, po opisot na Isusovoto (Isa a.s.) o`ivuvawe od umrenite, se veli: " I strav gi opfati site, i Go slavea Boga i velea: ,,Golem prorok se javi me|u nas " i ,,Bog go poseti svojot narod".(7: 16). " Koj ve slu{a vas, mene me slu{a; i koj ve otfrla vas, mene me otfrla; a koj me otfrla mene, go otfrla Onoj,koj me pratil." (10:16). Vo Evangelieto spored Jovan se veli: "(36)...delata {to Tatkoto mi gi dade da gi zavr{am, tokmu tie dela {to gi pravam, svedo~at za mene - deka Tatkoto me pratil." (37) I Tatkoto, Koj me prati,Sami- ot svedo~i za mene. Vie ni go ~uvte nekoga{ Negoviot glas, nitu go vidovte Negovoto lice." (5:36 i 36).
119 Vo toa Evangelie, po mu'xizata za zgolemuvawe na koli- ~inata na hranata, se veli: "Lu|eto, koga go vidoa ~udoto {to go napravi, rekoa: ,,Ovoj e na vistina prorokot, koj treba{e da dojde na svetot." (6:14). "(15) Zatoa Judejcite se ~udea i velea:,,Kako gi poznava ovoj Pismata - koga ne u~el?(16) Toga{ Isus im odgovoril i re~e:,,Mojata nauka ne e moja, tuku na Onoj koj me pratil. (17) Ako nekoj saka da ja ispolnuva Negovata volja, }e znae dali e naukava od Boga, ili zboruvam sam od sebe." (7:15-17). "(18)Jas svedo~am za sebe i mojot Tatko,Koj me prati , svedo~i za mene. (26)Imam mnogu da vi zboruvam i da sudam za vas; no vistinski e Onoj, Koj me isprati, i jas mu go ka`u- vam na sveto ona {to sum go ~ul od Nego.(29) Onoj , Koj me prati, e so mene; ne me ostavi sam,zo{to sekoga{ go vr{am ona {to Mu e ugodno. (40) A sega sakate da me ubiete mene, ~ovekot, koj vi ja ka`uva vistinata, {to ja ~uv od Boga. (42)...zo{to jas od Boga izlegov i dojdov; i ne dojdov sam od sebe, tuku Toj me isprati." (8:18,26,29,40,42). "(10) Toga{ mu rekoa :,,Kako ti se otvorija o~ite"? (11) Toj odgovori:,,^ovekot, koj se vika Isus, napravil kal, mi gi nama~ka o~ite..." (17) Toga{ pak mu rekoa na slepiot: ,,[to veli{ ti za onoj,koj ti gi otvori o~ite?'' A toj re- ~e - prorok e!" (9:10,11,17). Vo ovie izjavi Isus (Isa a.s.) jasno izvestuva deka toj e samo ~ovek, u~itel na svoite u~enici, od Allah ispraten ve- rovesnik, deka Allah mu objavuva i deka toj ne zboruva ni{ - to sem vistinata koja ja ~ul od Vozvi{eniot Allah. Dostoen e na objavata i e gri`liv nad nea. Na Allah ni{to ne mu se sokriva. Isa a.s. (Isus) gi podu~uval svoite sledbenici na objavata onaka kako {to ja primil od svojot Gospodar. Nemu, Vozvi{eniot Allah , mu daval ~uda. No ne nemu kako na bo- `estvo ili kako na svoj sin, tuku nemu vo svojstvo na ~ovek i verovesnik. Sedmi citat: Vo Evangelieto spored Matej (26:36-46) e navedeno sled- noto: "(36) Toga{ Isus dojde na mestoto, koe se vika Getse- manija, i im re~e na u~enicite:,,Sedete tuka dodeka jas odam onamu da se pomolam. (37) I gi povede so sebe Petra i 120 dvajcata Zevedeevi sinovi i po~na da taguva i da se vozne - miruva. (38) Toga{ im re~e:,,Mojata du{a e dlaboko nata- `ena do smrt; ostanete tuka i bdejte so mene!(39)I otide malku ponatamu i padna na svoeto lice i se pomoli velejki: ,,Tatko moj! ako e mo`no, neka me odmine ovaa ~a{a; no ne kako {to sakam jas,tuku kako Ti!" (40) I dojde pri u~eni- cite, i gi najde kako {to spijat, i mu re~e na Petra:,,Taka Ne mo`evete li da probdeete so mene eden ~as?(41) Bdejte i molete se, za da ne padnete vo isku{enie! Duhot e bodar,no teloto e slabo!"(42)Pak, povtorno otide i se pomoli,ve - lejki:,,Tatko moj! Ako ne e mo`no da me odmine ovaa ~a{a, da ne ja pijam, neka bide tvojata volja."(43)I koga dojde pak gi najde kako {to spijat,za{to o~ite im bea nate`nale. (44) I pak gi ostavi i otide da se pomoli,po tret pat, i gi izgovori istite zborovi.(45) Toga{ dojde pri u~enicite i im re~e:,,Samo spijte i po~ivajte.Eve,nabli`i ~asot ko- ga ~ove~kiot sin }e bide predaden vo racete na gre{nici - te. (46)Stanete, da odime! Ete,nabli`i mojot predavnik."
Izvadocite kako {to se ovie od Evangelieto na Luka (22 :39-46), kako i vo niv navedenite Isusovi zborovi i opis na slu~kite vo koi toj se na{ol, jasno uka`uvaat deka mu se molel samo na Allah i deka toj ne e nitu Bog, nitu Sin Bo- `ji, bidejki onoj koj taguva, strada, se klawa, ponizno se moli i umira mo`e da bide samo sozdaden ~ovek a nikako Bog koj sozdava. |
|
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
|
|
![]() |
|
DAIJA ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 08.Февруари.2007 Статус: Офлајн Поени: 1668 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Anulirawe na trojstvoto Sor`i voved i tri pogjavja: Voved: Objasnuvawa koi davaat uvid vo poglavjata. Prvo poglavje: Protivstavuvawe na trojstvoto so razumni dokazi. Vtoro poglavje: Protivstavuvawe na trojstvo so zborovite na Isa a.s. (Isus). Treto poglavje: Protivstavuvawe na bo`estvenata priroda na Isusovata li~nost so tradicionalni dokazi. 107 Voved Objasnuvawa koi davaat uvid vo poglavjeto
Prvo: Stariot zavet ni govori deka Allah e eden i edinstven. Deka nema nitu sopruga ,nitu dete. Toj e `iv i besmrten. Vo sostojba e da napravi se {to }e posaka. Ni{to ne e sli~no na negovoto bitie nitu na negovite svojstva. Ovoj fakt e so- sema jasen i za nego postojat mnogu dokazi {to e premnogu da se navedat. Vtoro: Da se obo`uva nekoj pokraj Allah e strogo zabraneto, zabranata se nao|a na pove}e mesta vo Tevratot (Torata). Eve samo nekolku od tie zkoni: Izlez (20:3,4,5,23; 34:14,17); Vtorozakonie (13:1-11; 17:2-7). Tevratot nareduva da se ubie sekoj koj povikuva na obo`uvawe pokraj Allah ,pa iako toa bi bil i verovesnik komu mu se dadeni muxizi1. Tevratot jasno govori deka mora da se kamenuva sekoj koj mu se klawa na nekoj ili ne{to sem na Allah ili pak na toa }e natera drug, bilo da e toa ma{ko ili `ensko,bilo da e blizka rodbina ili prijatel. Treto: Vo Tevratot se navedeni izvadoci koi nedvosmisleno ka`uvaat deka Vozvi{eniot Allah e ~ist ,bez nedostatoci i deka ni{to na Nego ne nalikuva. Vo Vtorozkonie (4:12,15) - stoi: "(12) Gospod vi zboruva{e vam od sredinata na ognot; vie go ~uvte glasot na zborovite, no ne vidovte obraz, a samo glas. (15)...Vo onoj den koga Gospod,va{iot Bog,vi zbo- ruva{e pred ognot na Horiv, ne vidovte nikakov lik...". 108 I noviot zavet isto taka potvrduva deka e nevozmo`no na ovoj svet da se vidi Gospod. Poglednete go tekstot vo Evangelieto spored Jovan (1:18) : "Boga nikoj nikoga{ ne go videl." Vo Prvo Poslanie do Timotej (6 : 16) stoi: "...Kogo nikoj od lu|eto ne Go videl nitu mo`e da go vidi". Vo Prvo Jovanovo Poslanie (4 :12) se veli: "Boga nikoj nikoga{ne Go videl...". So predhodnite zborovi e doka`ano deka nema ni{to {to e sli~no na Vozvi{eniot Allah, deka e nevozmo`no da Go vidime na ovoj svet i deka onoj koj vo sebe sodr`i ~ove~- ka dimenzija, nikako ne mo`e da bide Bog, pa koga i vo "bo- `jiot "govor ili govorot na verovesnikot bi se upotrebil izrazot "bog" ili "gospod". Bidejki, me|usebnite protiv - re~ni zborovi ne mo`at da se zemat kako razumni dokazi. Na mnogu mesta vo knigite na dvata Zaveta, so zbor~eto "bog" se oslovuvaat: kralevite, Mojsie,Izraelevite sudii, dobrite lu|e,mnogubrojni poedinci, pa duri i prokolnatiot |avol. Toa e zatoa {to ovoj zbor, ako se koristi vo bilo koe zna - ~ewe sem vo negovoto vistinsko, vo sekoja nova upotreba }e poprimi i novo zna~ewe. I za da ne se pojavi zabuna kaj ~i - tatelot u{te na samiot po~etok, potrebno e da se napomene deka samiot kontekst jasno uka`uva na toa zna~ewe. Zatoa na razumen ~ovek ne mu prilega, so oslovuvawe na nekoi lu|e so ovoj zbor da go prifati kako dokaz deka toj e navistina Bog ili sin Bo`ji, a istovremeno da gi zanemari site razu - mni i ispravni tradicionalni dokazi. ^etvrto : So veruvawe vo trojstvo, ne do{ol nitu eden veroves - nik i trojstvoto ne e objaveno vo nitu edna nebesna Kniga, a deka toa ne spomnato vo Tevratot ne treba da se objasnuva, bidejki nitu denes, nitu na edno mesto ne postoi jasen tekst, nitu pak na toa aludira. Evrejskite Nau~nici u{te od vre - meto na Mojsej pa se do denes ne go proznavaat trojstvoto i ne se zadovolni toa da im se pripi{e na nivnite knigi. Ako trojstvoto e vistina, toga{, Mojsej i ostanatite evrejski ve- rovesnici, i nivniot posleden pratenik Isus ,bi morale vo podrobnosti da go objasnat, bidejki im bilo naredeno da gi 109 objasnuvaat i pomalku va`e~kite propisi vo verata i zako - not. Privrzanicite na trojstvoto veruvaat deka toa nivno veruvawe e klu~ za nivniot uspeh i spas, i deka nikoj nema da bide spasen bez nego,pa makar toj bil Bo`ji verovesnik ili ne. Pa kako e toga{ vozmo`no,site verovesnici da zaminale nale od ovoj svet, bez da ja dostavat i objasnat taa vera?! Vo isto vreme podrobno gi objasnile pomalku va`e~ - kite propisi ,a za nekoi zboruvale i pove}e pati uka`uvajki na potrebata za nivno za~uvuvawe i rabotewe spored niv i dol`nosta da se ubie sekoj {to }e gi zapostavi. Za~uduva faktot {to Isa a.s. (Isus) ,posledniot vero - vesnik od Izraelskiot narod i eden od stolbovite na troj -stvoto kaj hristijanite e vozdignat na nebesa, bez da im go objasni na svoite sledbenici toa veruvawe so zborovi tolku jasni {to ne e potreb nikakov komentar. Zo{to ne rekol: "Bog se trojca", Tatko,Sin i Duh svet. Sinot - vtoriot Bog so mene e vrzan na ovoj ili onoj na~in, povrzan e so vrska {to e nad - vor od domenot na va{ite umovi." Ili zo{to, na nekoj drug na~in ne go objasnil toa veruvawe?! Fakt e deka sledbenicite na trojstvoto nemaat nitu eden dokaz za nivnoto veruvawe. Tie iznesuvaat samo komen- tari koi se daleku od jasnite govori,za koi ne treba nikakvo objasnuvawe. Avtorot na knigata Mizanul- Hak , sve{tenikot dr. Fonder vo svojata kniga Miftahul-esrar,pra{uva: "Zo{to Isus ,za negovata bogolikost jasno ne se izrazil? Zo{to ed- nostavno ne rekol: "Jas sum bog"? Za da potoa sam odgovori na pra{aweto so zborovite: "Navistina,nikoj ne bil vo sos- tojba da ja razbere sr`tta na ovaa vrska i soedinuvawe, pred negovoto voskresnuvawe i vozdigawe na nebo. Da rekol otvoreno: "Jas sum bog",tie bi razbrale deka i so negovoto ~ove~ko telo e bog, a toa ne e to~no. Postojat mnogu raboti koi gi rekol samo na svoite u~enici,kako {to stoi vo Evan- gelieto spored Jovan (16: 12) : " Imam u{te mnogu da vi ka`am, no sega ne mo`ete da nosite." Zatoa evrejskite nau- ~nici se obidoa pove}e pati da go kamenuvaat, i pokraj toa {to toj se obiduval na misteriozen na~in da im ja objasni negovata bogolikost." 110 Odgovorajki mu na dr.Fonder, mu velime sledno: Prvo: Tvojot odgovor e mnogu slab. Bidejki Isus na negovite sledbenici i evreite, za nemo`nosta da go razberat veruva- weto vo trojstvoto i negovata bogolikost pred da bide vos -kresnat i vozdignat na nebo, mo`el da im re~e: "Moeto tele- sno soedinuvawe so vtoriot bo`estven elment (Sinot) na vas vi e nevozmo`no da razberete. Zatoa otka`ete se od pro- u~uvaweto na toa i veruvajte deka jas sum bog. Ne sum bog vo telesen smisol, tuku vo smisol na moeto soedinuvawe ~ie razbirawe e nadvor od domenot na va{ite umovi". Isto taka e ~udno, {to spomnatoto Isusovo soedinu - vawe i vozdignuawe na neboto ,ostanalo nejasno. Nikoj od hristijanskite nau~nici, nitu denes , ne e vo mo`nost da go objasni kvalitetot na ovaa vrska. Nivnite knigi se prepolni so priznavawa deka toa e misterija ~ie razbirawe e nadvor od domenot na ~ove~kite umovi. Koj sa- ka da se uveri vo toa, neka se konsultira so re~nikot na sve- tata kniga vo ~ie pi{uvawe u~estvuvale pove}e dvaeset ni -vni nau~nici,teolozi, pa }e vidi kako nejasno go objasnuvaat zna~eweto na zborovite "trojstvo". Vtoro: Zo{to Isus se pla{el od evreite i negovata bogoli - kost i na misteriozen na~in im zboruval ?! Pa ,vie tvrdite deka Isus do{ol samo zatoa da gi otkupi ~ove~kite grevovi, so toa {to }e go raspnat. I tvrdite deka toj so sigurnost znael deka }e go raspnat. Pa kakov smisol toga{ ima stra - vot od evreite vo objasnivaweto na verata za nu`en spas ?! I kako toa "veli~enstveniot tvoritel" na neboto i zemjata da se pla{i od najponizniot narod na zemjata, koga se znae deka nekoi izraelski verovesnici bez nikakov strav ja objavuvale vistinata, pa taka ednite bile svirepo ma~eni, a drugite ubieni ?! A Isus `estoko gi oslovuval pisarite i fariseite. Gi opi{al kako licemeri, voda~i na slepci, neznaenci i zmii. Pred o~evidci, na videlina, ja iznel nivnata poganost, pa zatoa nekoi se po`alile deka gi navreduva. Vidi go Evan- gelieto spored Luka (11:37 - 54). " Isa a.s.( Isus) im gi objas - nil gre{kite na evrejskite nau~nici, poradi tie gre{ki gi 111 oslovuval grubo, ostro i bez strav. Pa kako da se poveruva deka toj vo sebe nosel strav od niv koi go sopirale da im ja objasni verata za neophoden spas ?! Bog da ~uva, deka negoviot blagoroden moral, bil na takvo nisko nivo. 112 Prvo poglavje Protivstavawe na trojstvoto so razumni dokazi: Hristijanite veruvaat deka trojstvoto i veruvaweto vo Eden Bog e vistina. Me|utoa, ako postoi vistinsko trojstvo, toga{ postoi i vistinsko mno`tvo. A ako se utvrdat deka tie se vistinskoto trostvo i mno`tvo, istovremeno }e is~ezne edinstvoto (tevhid) pa tog edinstvoto }e bide nevoz- mo`no da se utvrdi. Vo sprotivno bi trebalo da se spojat dve bitni sprotivnosti {to e navistina nevozmo`no, bidejki toa podrazbira nu`no postoewe na borbi, {to isto taka e apsurd. Pa taka onoj {to veruva vo trojstvoto vistinski ne veruva vo Eden Bog. Vistinskata edinstvenost ne poseduva tretina i taa ne zbir na edinki. A trojca, imaat vistinska tretina i taa e zbir na tri edinki, od {to proizleguva deka edniot e del od trojcata. I ako ovie dve se soedinat na edno mesto, toa bara da bide celina, a celinata del, i celinata tretina od samata sebe, {to sepak e pove}e od tri pati od ednata,a i taa edna celina vo toj slu~aj bi bila tri pati pogolema od samata sebe. Seto toa razumot ne go prifa}a. Vistinskoto trojstvo, vo osnova e islu~eno , koga sta - nuva zbor za Alahovoto vozvi{eno bitie. I ako vo knigite na hristijanite se najde govor ,koj so svojata nadvore{nost uka`uva na trojstvo,toj mora da se prokomentira taka {to }e se sofpadne so razumnii tradicionalni dikazi, bidejki razumot i tradicionalnite dokazi uka`uvaat na apsurdno - sta na trojstvoto na Vozvi{eniot Bog. Vo svojot prevod "Zna~ewe na k*r'anot" pe~aten 1836.g. na Angliski jazik, Xorxis Sal na svoite sonarodnici im upatuva nekolku soveti vo koi veli: " Ne gi podu~uvajte mu- slimanite so temi koi se sprotivni na razumot. Tie ne se budali, pa so vakvi pra{awa da gi nadmudrite. Vo takvite pra{awa spa|aat obo`uvawe na kipovi i bo`enstvenata ve- ~era, bidejki tie, za ovie temi, znaat mnogu. Sekoja crkva ima vakvi temi, a ne e vo sostojba so takvite temi da gi pri- dobijat."
113 Poglednete kako ovoj sve{tenik priznava deka vo nego- vata vera postojat temi koi ne se sl*gaat so razumot. A vsu{nost se raboti za toa deka sledbenicite na takvata vera se vistinski idolopoklonci. Islamskite nau~nici rekle: " Po nerazbirlivo i od razum odale~eno u~ewe od hristijanskoto, i nivni po lo{i o~igledno la`ni izjavi, na ovoj svet ne sme videle." 1) Natprirodni i nesekojdnavni Allahovi dela koi se slu~uvaat po molba na nekoj Negov verovesnik ili pratenik. sekoj verovenik imal muxizi.Razlikata pome|u muxizata i kerametot e vo toa {to kerame - tot mo`e da im se slu~i i na lu|eto koi ne se verovesnici, dodeka muxizata im se slu~uva samo na Allahovite verovesnici i pratenici, so koja ja doka`uvaat vistinitista na nivnata misija. |
|
О следбеници на Книгата, дојдете да се собереме околу зборот нам и вам заеднички: никого освен Бог да не обожуваме и никого да не Му здружуваме!
|
|
![]() |
|
аџија ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
НЕ Е ТАКА! поише од половината... ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
betonjera ![]() Нов член ![]() ![]() Регистриран: 29.Март.2007 Статус: Офлајн Поени: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Врска немам ,како и половината од тука Ај речи дека не е така ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
belichka ![]() Сениор ![]() Регистриран: 30.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 2023 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
abe ti znaes nesto da kazes za Svetoto Troistvo ili samo galames
![]() |
|
Blagosloven e Onoj Koj ide vo imeto Gospodovo
|
|
![]() |
|
betonjera ![]() Нов член ![]() ![]() Регистриран: 29.Март.2007 Статус: Офлајн Поени: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
докажи дека е така ,или јаки сме само на уста ![]() ![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
здраво ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 15.Декември.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Чисто лицемерие
Originally posted by Miralem1 Navistina nemora da mi se dokazuva.Go pocituvam i go sakam i go cenam DALEKU POVEKE OD BILO KOJ HRISTIJANIN TUKA. |
|
![]() |
|
![]() |
|
аџија ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Првиот знак на вистинската/лажната вера, е колку човек е понизен/горд кон своето верување/неверување... |
|
![]() |
|
здраво ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 15.Декември.2006 Локација: Macedonia Статус: Офлајн Поени: 253 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Еве драги форумџии ,пластичен пример што се случува кога некој ќе постави прашање,ќе добие одговор на кој не може да врати со факт,почнува да вреѓа,избегува од темата,бива два три пати опоменуван со бан и бришење,продолжува со навреди,и ништо не му се случува.
За разлика ,до сега сум бил два пати баниран без причина. И што начин на однесување ќе беше ова? А за прашањето соодветно е одговорено. П.С. Ти не можеш да докажеш дека си бог.А тебе ти е докажано за Светата Тројца. Имаш очи ,види,имаш уши слушни.... |
|
![]() |
|
![]() |
|
Miralem1 ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 10.Март.2007 Статус: Офлајн Поени: 1548 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dobar ke bese seuste acki... da ne gi pokazese rogovite pred vreme :)
|
|
Alija ra je rekao:Znanje je bolje od imetka.Znanje te cuva a ti cuvas imetak.Znanje je sudija,a bogatstvu se sudi,umrli su oni koji su gomilali bogadstvo,a ostali su oni koji su sakupljali znanje
|
|
![]() |
|
аџија ![]() Сениор ![]() ![]() Регистриран: 25.Октомври.2006 Статус: Офлајн Поени: 5474 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ти и ден денес плукаш и повторно го распнуваш со твоето неверие и понижување на Неговата Света Служба... Доволно е тоа. друже, за да знаеме дека не си на Божја страна...
|
|
![]() |
Внеси реплика ![]() |
страница <1234 5> |
Tweet
|
Скок до | Овластувања ![]() Вие не може да внесувате нови теми на форумот Вие не може да одговарате на теми на форумот Вие не може да ги бришете вашите пораки од форумот Вие не може да ги менувате вашите пораки од форумот Вие не може да креирате анкета на форумот Вие не може да гласате на форумот |